*

Αποστολέας Θέμα: Τρόπος πρόσληψης εκπαιδευτικών στα σχολεία  (Αναγνώστηκε 10307 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Παπαδόπουλος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 09, 2013, 12:28:08 πμ »
Ας μου δώσει κάποιος μια λογική απάντηση γιατί υπάρχει πίνακας προυπηρεσίας και πίνακας μηδενικής και γιατί κάποιος που έχει δουλέψει σαν αναπληρωτής έχει την απαίτηση ότι πρέπει το κράτος να τον κάνει και μόνιμο??

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:39:45 »

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 09, 2013, 12:29:46 πμ »
Θα σου κάνει εντύπωση φυσικά και το κυπριακό σύστημα εκπαίδευσης και αρκετά άλλα στο κόσμο τότε...Για την Κύπρο παράδειγμα που διορίζονται χωρίς ΑΣΕΠ και μέσω πινάκων αν γνωρίζεις το μεταπτυχιακό μετράει και πολυ μάλιστα...Έσυ πιθανόν δεν έχεις κάτι πέρα από πτυχίο και επειδή σε πήραν παλαιότερα αναπληρωτή έχεις την απαίτηση ότι πρέπει οπωσδήποτε να γίνεις και μόνιμος σωστά?? Δεν είπα να μην μετράει η προυπηρεσία αλλά να είναι σαν κριτήριο ποιο κάτω από αυτά που αναφέραμε?? Και σε προκαλώ να μου πεις πόσοι άραγε κατάφεραν να αλλάξουν πίνακα επειδή είχαν διευθυντές βίσματα και τους έδιναν ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας?? Μήπως έτσι και έσυ άλλαξες πίνακα?? Δυστυχώς η απλή λογική λέει οτι στην εκπαίδευση που αφορά τα παιδιά μας θα πρέπει να είναι οι καλύτεροι και δυστυχώς όπως προείπα δε γίνεται να γίνουν όλοι. Και καλώς ή κακώς έχει πολλές παραπάνω προοπτικές να γίνει καλύτερος καθηγητής κάποιος που έχει μεταπτυχιακό από κάποιον που δεν έχει. Αυτό λέει η απλή κοινή λογική.

Έβγαλες το συμπέρασμα ότι έχω την απαίτηση να διοριστώ επειδή έχω δουλέψει ως αναπληρωτής... Επίσης έβγαλες το συμπέρασμα ότι είμαι βύσμα και έτσι απέκτησα προϋπηρεσία... Να βγάλω και εγώ κάποια αυθαίρετα συμπεράσματα για σένα; Άστο δεν μπαίνω καν στον κόπο να σου απαντήσω...Καλό σου βράδυ...



Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Παπαδόπουλος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 09, 2013, 12:36:34 πμ »
 Ρε φίλε σε ανέφερα σαν παράδειγμα γιατί μιλάμε μαζί. Λες να έχω πρόβλημα με εσένα προσωπικά??  Το όλο σύστημα δε καταλαβαίνω. Και κανείς δε μου δίνει μια πειστική απάντηση. Επίσης για το άλλο παιδί δεν είπα ότι επειδή έχω μεταπτυχιακό πρέπει το κράτος να με κάνει υποχρεωτικά καθηγητή. Λέω ότι πρέπει να μπει σαν κριτήριο!! Πρέπει να μπουν κάποια κριτήρια ώστε να επιλέγονται οι καλύτεροι σε θεωρητικό τουλάχιστον επίπεδο. Τι δεν καταλαβαίνεις?? Και αυτό για το office δε το κατάλαβα. Όταν γινόταν ΑΣΕΠ γιατί εκεί στο γνωστικό αντικείμενο εξετάζεσαι γενικά στην επιστήμη της πληροφορικής και γιατί εκεί το μεταπτυχιακό μοριοδοτείται. Δηλαδή και στον ΑΣΕΠ αδικία γίνεται?? Και λέω για τέταρτη φορά θεωρείται δίκαιο ότι υπάρχουν δύο πίνακες με προυπηρεσία και χωρίς προυπηρεσία. Η μήπως έχω άδικο στο ότι πολλοί άλλαξαν πίνακα λόγω της ενισχυτικής διδασκαλίαα??? Σκάνδαλο και λαμογιά όσο δεν πάει.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 09, 2013, 12:43:36 πμ »
Δημήτρη

προσωπικά δεν διαφωνώ γενικά με την τοποθέτησή σου - ειδικά την τελευταια : δεν εδράζεται απο κάπου οτι ο αναπληρωτής πρέπει να γίνει μόνιμος , αυτό είναι το μονο σίγουρο.

Ούσα η ίδια όμως απόφοιτος αγγλικού σχολειου ( και άρα ξέροντας κάποια πράγματα εκ των έσω) θα σου πω στην βρετανία το μόνο πράγμα που ειναι προαπαιτούμενο είναι μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά. Απο εκεί και πέρα - και εφοσον αυτό πρέπει να το έχουν ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως και άρα δεν διαφοροποιεί κανέναν σε σχέση με κάποιον άλλον - τα βιογραφικά διαβάζονται πολύ προσεκτικά, ακολουθεί συνέντευξη και δοκιμαστική περίοδος στην οποία ο υποψηφιος εκπαιδευτικός υποβάλλει πλήρη φάκελο - portfolio με πλάνα μαθήματος, στόχους και σκοπούς, μεθόδους διδασκαλίας κτλ κτλ... Τον παρακολουθει/ αξιολογεί ο tutor instructor  για ένα χρονικό διάστημα και αφού λάβει θετική αξιολόγηση γίνεται μέλος της τοπικής ένωσης καθηγητών- που ομως δε σημαίνει ότι είναι και μόνιμος έτσι; . Αξιιολογείται δε κατά τακτά χρονικά διαστήματα και καθ' όλη τη διάρκεια του εργασιακού του βίου.
Κανένας δεν τίθεται μπροστά απο τον άλλον με κριτήριο την κατοχή μεταπτυχιακών ή διδακτορικών τίτλων γιατί όπως σου έγραψα και νωρίτερα, αυτά δεν αποδεικνύουν την ικανότητά του εντός αιθούσης που ειναι πολύ διαφορετικό πράγμα απο το μέγεθος της γνώσης την οποία κατέχει ( αλλά που μπορεί να ειναι παντελώς ακατάλληλος να την μεταδώσει).

επομένως, αν προτείνεις να μπουν κάποια κατά βάση αντικειμενικά κριτήρια να μην είναι αυτά που βολεύουν ημέτερους  αλλά αυτά που θα προσφέρουν στα παιδιά! Και αυτό απαιτεί πολλή αξιολόγηση και πολλή δουλειά απο την πλευρά του υποψηφιου εκπαιδευτικού.

Γιατί βέβαια, και γω ως πιο παλιά, θα σου πω και θα αντιτάξω  ότι τα προηγούμενα χρόνια η συντριπτική πλειοψηφία των κατόχων μεταπτυχιακών ήταν το βαθύ πράσινο κράτος στο οποίο χορηγήθηκε αφειδώς εκπαιδευτική άδεια μετ' αποδοχών ώστε σήμερα να έχουν πολλαπλάσια μόρια απο άλλους άμοιρους που δεν είχαν ούτε την οικονομική δυνατότητα να υποστηρίξουν ένα μεταπτυχιακό τις δεκαετίες 80 και 90 ούτε πολύ περισσότερο το κομματικό background για να το πράξουν...

κσι άρα, όταν προτείνουμε κάτι, καλό είναι να λαμβάνουμε υποψη την ελληνική πραγματικότητα και το πλαίσιο στο οποίο κινείται η πρότασή μας.

Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:39:45 »

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 09, 2013, 12:55:24 πμ »
Ρε φίλε σε ανέφερα σαν παράδειγμα γιατί μιλάμε μαζί. Λες να έχω πρόβλημα με εσένα προσωπικά??  Το όλο σύστημα δε καταλαβαίνω. Και κανείς δε μου δίνει μια πειστική απάντηση. Επίσης για το άλλο παιδί δεν είπα ότι επειδή έχω μεταπτυχιακό πρέπει το κράτος να με κάνει υποχρεωτικά καθηγητή. Λέω ότι πρέπει να μπει σαν κριτήριο!! Πρέπει να μπουν κάποια κριτήρια ώστε να επιλέγονται οι καλύτεροι σε θεωρητικό τουλάχιστον επίπεδο. Τι δεν καταλαβαίνεις?? Και αυτό για το office δε το κατάλαβα. Όταν γινόταν ΑΣΕΠ γιατί εκεί στο γνωστικό αντικείμενο εξετάζεσαι γενικά στην επιστήμη της πληροφορικής και γιατί εκεί το μεταπτυχιακό μοριοδοτείται. Δηλαδή και στον ΑΣΕΠ αδικία γίνεται?? Και λέω για τέταρτη φορά θεωρείται δίκαιο ότι υπάρχουν δύο πίνακες με προυπηρεσία και χωρίς προυπηρεσία. Η μήπως έχω άδικο στο ότι πολλοί άλλαξαν πίνακα λόγω της ενισχυτικής διδασκαλίαα??? Σκάνδαλο και λαμογιά όσο δεν πάει.

Δεν είπε κανείς να μην μοριοδοτείται ένα μεταπτυχιακό. Αυτό που μου κάνει πραγματικά εντύπωση και με παρακίνησε να "ασχοληθώ" μαζί σου, είναι πως ένας νέος άνθρωπος με μεταπτυχιακό όπως εσύ, χάνει τον καιρό του για να πείσει άλλους ανθρώπους χωρίς μεταπτυχιακό ( :)), ότι θα πρέπει να μετράει το μεταπτυχιακό για διορισμό σε μια περίοδο που δεν γίνεται κανένας διορισμός στον κλάδο. Είναι ανώφελο και τζάμπα το ηλεκτρονικό μελάνι που χύνεις. Άλλωστε ο τίτλος του topic είναι "το μέλλον της πληροφορικής στα σχολεία: τι κάνουμε από εδώ και πέρα" και όχι "δεν υπάρχει μέλλον για την πληροφορική στα σχολεία, αν υπήρχε όμως για 2 στους 1000 ποιοι θα ήταν αυτοί: Οι με ή χωρίς μεταπτυχιακό;". Ελπίζω να καταλαβαίνεις το πνεύμα των όσων γράφω γιατί ειλικρινά στα λέω καλοπροαίρετα για να δεις το δάσος και όχι το δέντρο που βλέπεις τώρα.

Υ.Γ. Υγεία, αγάπη και ευτυχία, ομόνοια στον κλάδο. Ας σταματήσουμε επιτέλους να τρωγόμαστε για το ποιος την (εεε συγνώμη) έχει τα περισσότερα προσόντα

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Παπαδόπουλος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 09, 2013, 12:59:07 πμ »
Γνώριζα για Βρετανία για το χαρτί που απαιτείται αλλά δεν ήξερα τις υπόλοιπες λεπτομέρειες. Νομίζω ότι εύκολα μπορείς να καταλάβεις ότι το σκεπτικό μου είναι ίδιο με του συστήματος της Βρετανίας απλά εκεί έχουν διαφορετικά κριτήρια!!! Και μάλιστα εκεί για την κάθε κενή θέση αγγελία βγάζει ο εκάστοτε δήμος και δεν υπάρχει κάποιο σύστημα υπουργείου. Εγώ ανέφερα το παράδειγμα της Κύπρου ώπου μετράει το μεταπτυχιακό αν γνωρίζεις. Το θέμα είναι ότι και τα 2 εκπαιδευτικά συστήματα δεν έχουν καμία σχέση με το ελληνικό και είναι κλάσης ανώτερα. Ναι οκ έχουν διαφορετικά κριτήρια αλλά έχουν κριτήρια!! Αυτό το πράγμα στην Ελλάδα μπορείς να μου το εξηγήσεις?? Αυτές τις δεκάδες ανακοινώσεις και τις πορείες με αιτήματα του τύπου (τόσα χρόνια αναπληρωτής στο κάθε χωριό πότε θα γίνω μόνιμος) τα αντιλαμβάνεσαι?? Τους υποχρέωσε κανείς να γίνουν αναπληρωτές με το ζόρι?? Ή δούλευαν τζάμπα?? Για τους δύο πίνακες θα μου πει κανείς τίποτα??Για το πώς άλλαζαν πίνακες με τη μέθοδο της ενισχυτικής μήπως??? Βλέπεις πώς τόση ώρα κανείς δε μου απάντησε γι αυτά τα θέματα. Δηλαδή δούλεψε κάποιος αναπληρώτης έστω ένα χρόνο ενώ εσύ δεν έχεις δουλέψει ποτέ. Κατευθείαν κρίνεται και παίρνει θέση πάνω από εσένα. Χωρίς κανένα άλλο κριτήριο παρά μόνο με αυτό. Αυτό είναι το σκεπτικό πολλών αναπληρωτών που έτσι τους βολεύει από τότε που απέκτησαν προυπηρεσία. Και από τέτοια άτομα περιμένεις εσύ σωστούς εκπαιδευτικούς??? Γελιέσαι οικτρά...

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Παπαδόπουλος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 09, 2013, 01:05:31 πμ »
Ρε φίλε οκ ας μην είναι προαπαιτούμενο το μεταπτυχιακο   ας το κάνουν όπως στην Αγγλιά!! Για του δύο πίνακες θα μου δώσει κανείς πειστική απάντηση και για όλους αυτούς που άλλαξαν πίνακα με την ενισχυτική διδασκαλία??? Είναι κριτήριο αυτό??? Και γιατί βγάζουν ναακοινώσεις συνέχεια καθαροί πίνακες βάση προυπηρεσίας και επειδή ήμουν αναπληρωτής 3 χρόνια κάντε με μόνιμο. Εξαρχής είπα κάτι απλό. Δε γίνονται να γίνουν όλοι καθηγητές. Θα γίνει ένα 20%. Πρέπει λοιπόν να θεσπιστούν καποια αξιοκρατικά κριτήριααααααααααααααααα και όχι αυτό το χάλι...Οι υπόλοιποι να ασχοληθούν με άλλη δουλεια!!

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 09, 2013, 01:06:31 πμ »
προφανώς και δεν θεωρώ το κριτήριο της προϋπηρεσιας αρκετό για διορισμό. Εξ ου και ουδέποτε το ανέφερα.

Πάντα ήμουν της άποψης ότι ο διορισμός πρέπει να ειναι προϊον αξιολόγησης ( σε θεωρητικό επίπεδο όπως οι εξετάσεις ΑΣΕΠ ) αλλά και σε πρακτικό με παρατηρητή την ώρα της διδασκαλίας και για ευλογο χρονικό διάστημα).
Έχω επίσης ταχθεί υπέρ της αξιολόγησης γενικότερα, ωστόσο πιστεύω ότι κριτήρια όπως η προϋπηρεσία ή η κατοχή μεταπτυχιακών/διδακτορικών τίτλων πρέπει να προσμετράται ΜΕΤΑ τον διορισμό κάποιου και όχι να γίνεται ο διορισμός τους εξαιτίας αυτών.

Ωστόσο, πλατιάσαμε. Το θέμα του νήματος είναι διαφορετικό, αφορά συγκεκριμένο κλάδο εκπαιδευτικών και καλό είναι να μην κάνουμε κατάχρηση του χώρου εδώ.
Καλό βράδυ σε όλους!! Και καλό ξημέρωμα!!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Παπαδόπουλος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 09, 2013, 11:18:32 μμ »
Μία ολόκληρη μέρα πέρασε αλλά απάντηση καμία......

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 12:14:20 πμ »
Δημήτρη τα ερωτήματα που έχεις θέσει δεν έχουν να κάνουν με το μέλλον της πληροφορικής στα δημόσια σχολεία, αλλά με τον τρόπο πρόσληψης που ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια σε όλες τις ειδικότητες στην εκπαίδευση. Θα ήταν καλύτερα πιστεύω να ανοίξεις ένα σχετικό θέμα στο οποίο να γίνει η σχετική συζήτηση, γιατί εδώ αργά ή γρήγορα όσα γράφουμε θα μετακινηθούν...

Σχετικά με το ερώτημα γιατί να έχουν προτεραιότητα για διορισμό άτομα που έχουν δουλέψει στο παρελθόν ως αναπληρωτές. Υπάρχουν πολλές οπτικές...
1. Όποιος έχει δουλέψει 2-3-4-5-6-7 χρόνια στην εκπαίδευση έχει προφανώς αποκτήσει πολύ καλύτερη πείρα στο αντικείμενο σε σχέση με όσους έχουν μηδενική προϋπηρεσία. Σε οποιαδήποτε δουλειά η προϋπηρεσία είναι απαραίτητο προσόν(διάβασε αγγελίες). Προσωπικά μετά από 7 χρόνια είμαι πολύ καλύτερος καθηγητής σε σχέση με τότε που τέλειωσα το μεταπτυχιακό μου. Δεν είναι δυνατόν να μην αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία ως αντικειμενικό προσόν, ακόμα και αν κάποιοι απέκτησαν μέρος της προϋπηρεσίας άδικα. Άλλωστε το ίδιο μπορεί να ισχυριστεί κανείς για οποιοδήποτε προσόν...
2. Όταν ξεκινάς πριν 6-7 χρόνια να εργάζεσαι στην εκπαίδευση ως ωρομίσθιος των 350 ευρώ απορρίπτοντας άλλες προτάσεις για δουλειές με πολύ καλύτερους μισθούς και προοπτική εξέλιξης γνωρίζεις ότι ισχύουν κάποιοι νόμοι και βάσει αυτών μετά από κάποια χρόνια θα αποκτήσεις καλύτερες συνθήκες εργασίας. Και όταν λέω καλύτερες δεν εννοώ κάτι τρελό... Θα έχεις δουλειά 12 μήνες το χρόνο και όχι 6-7 όπως στην αρχή, θα έχεις έναν πλήρη μισθό (τότε ήταν 1200+), θα έχεις κάποιο σχετικά σταθερό περιβάλλον εργασίας και δεν θα τρέχεις κάθε χρόνο από τον ένα νομό στον άλλο και πολλά άλλα... Δεν υπολογίζεις ότι  κάθε λίγο αυτός ο νόμος θα αλλάζει όπως συμφέρει τον καθένα (κατάργηση 30μηνου κτλ) και θα εξακολουθείς μετά από 7 χρόνια να μένεις στο σπίτι των γονιών σου για να επιβιώσεις...
3. Όποιος έχει εργαστεί αρκετά χρόνια στην εκπαίδευση έχει επενδύσει στη συγκεκριμένη καριέρα. Έχει διαβάσει, έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά σεμινάρια, έχει σχετικές σπουδές. Ένας 35άρης τέλειος καθηγητής με άριστες γνώσεις στην πληροφορική, όταν πάει σε μια εταιρία πληροφορικής θα απορριφθεί από αυτή με την αιτιολογία ότι τα προηγούμενα 10 χρόνια έχει επενδύσει σε μια διαφορετική καριέρα, κάτι που δεν ταιριάζει με το προφίλ υπαλλήλου που θέλει η εταιρία. Αντίθετα ένας 25άρης με μηδενική προϋπηρεσία σε σχολείο έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να βρει δουλειά στον ιδιωτικό τομέα.

Που θέλω να καταλήξω; Δεν υπάρχει μια κοινά αποδεκτή "αλήθεια" στο ζήτημα που θέτεις. Ο καθένας βλέπει το θέμα σύμφωνα με τα δικά του συμφέροντα και την πραγματικότητα όπως την αντιλαμβάνεται ο ίδιος από τη δική του οπτική γωνία.   Ή αλλιώς όπως είχε πει ο Oscar Wilde "Την αλήθεια την «φτιάχνει» κανείς ακριβώς όπως φτιάχνει και το ψέμα"...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 10, 2013, 12:16:49 πμ από gpapage »

Αποσυνδεδεμένος evkan2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 435
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 12:31:05 πμ »
Εγω θα ηθελα να υπενθυμισω και σε αυτους που εχουν προυπηρεσια αλλα και σε αυτους με μεταπτυχιακα διδακτορικα κοκ οτι αυτο που θα σε διορισει θα ειναι η αποδοση στον διαγωνισμο , οι προκυρησομενες θεσεις στην ειδικοτητα σου και η τυχη (βασικο αυτο)... 8)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 10, 2013, 12:33:34 πμ από evkan2 »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 12:38:08 πμ »
Να προσθέσω κάτι που ξέχασα να αναφέρω παραπάνω... Διάβασα κάπου πριν αυτό το ενοχλητικό, που έχω διαβάσει και σε άλλα θέματα στο παρελθόν ότι στο μάθημα της πληροφορικής "διδάσκουμε Office", άρα είναι κάτι απλό και μπορεί να το κάνει οποιοσδήποτε. Αν αυτός που το έγραψε είναι συνάδελφος άλλης ειδικότητας κατανοώ την έλλειψη ενημέρωσης που έχει για το πρόγραμμα σπουδών της πληροφορικής στο δημοτικό/γυμνάσιο/λύκειο και τις συνθήκες εργασίας (εργαστήρια κτλ) και τον χτυπάω φιλικά στην πλάτη. Αν το έχει γράψει συνάδελφος πληροφορικός πραγματικά λυπάμαι...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 10, 2013, 12:40:48 πμ από gpapage »

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Παπαδόπουλος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 03:14:55 πμ »
1) Το ότι σε κάλουσαν αναπληρωτή και εσύ επένδυσες τη ζώη σου σε αυτή την εργασία είναι δικό σου πρόβλημα. Και με τη δικιά σου λογική πάντα θα υπάρχουν κάποια 30μηνα και 24μηνα και γενικά αυτοί που έχουν προυπηρεσία σαν αναπληρωτές οπότε τα κριτήρια προσλήψεων αναπληρωτών και μονίμων δεν θα αλλάξουν ποτέ.
2) Το αντιεπιχείρημα σου για την απόκτηση της αρχικής προυπηρεσίας που μεταφράζεται σε αλλαγή πινάκων ήταν να μου πεις ότι  μπορεί καποιος  αντίστοιχα να έχει πάρει για παράδειγμα κάποιο μεταπτυχιακό με άδικο τρόπο. Άρα με την ίδια λογική και κάποιος μαθαίνει τα θέματα του ΑΣΕΠ και και και... Είναι το λιγότερο προσβλητικό αυτό που λες...
3) Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να με ενδιαφέρει αν είσαι 35 ετών και εγώ 25 (που δεν είμαι 25 αλλά κοντεύω 30)
4) Άλλη η προυπηρεσία σε μια συγκεκριμένη θέση επιστημονικού προσωπικού με πολυ συγκεκριμένο φάσμα αντικειμένου από αυτό που συζητάμε τώρα
5) Δε μου λέει τίποτα το ότι επειδή είσαι 7 χρόνια αναπληρωτής είσαι σε πολύ καλύτερος σαν καθηγητής από κάποιον που  μπαίνει τώρα σε μια τάξη. Εγώ πιστεύω ότι θα μαι κλάσης ανώτερος από εσένα. Μπορώ όμως με καποιο τρόπο να το αποδείξω??Μπα...
6) Χώνεψε ότι τα κριτήρια αυτά ισχύουν μόνο στην Ελλάδα και πουθενά αλλού και παραδέξου ότι είναι άδικα. Απλά σε συμφέρουν. Δεν λέω ότι φταις εσύ. Δε περιμένω να κατέβεις και στους δρόμους.
7) Από τη στιγμή που γουστάρω να κάνω αυτή τη δουλειά οφείλω να έχω το δικαίωμα και τη δυνατότητα να προσπαθήσω να αποκτήσω όλα εκείνα τα προσόντα που χρειάζονται για να περάσω τους άλλους. Δεν έχουν όμως οριοθετήσει προσόντα!!! Βγάλανε την ενισχυτική δε ξέρω και εγώ από πότε και όσοι είχαν πάρει πτυχίο μεχρι το 2007 ας πούμε και ψάχτηκαν βρήκαν την άκρη οι  επόμενοι από το 2008 και μετά ας κόψουν το λαιμό τους...
8) Για τη κοπελιά που έγραψε από κάτω : Έχε υπόψην σου ότι έχουν διοριστεί πολλά άτομα χωρίς ΑΣΕΠ μόνο και μόνο γιατί είχαν εργαστεί πολλά χρόνια σαν αναπληρωτές......
9) ΟΤΑΝ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΟΜΕΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΘΕΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ (ΣΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΝΤΑ) ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ... ΑΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ...

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Παπαδόπουλος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #27 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 03:31:16 πμ »

Λέτε ότι το θέμα που συζητάμε είναι λίγο άκυρο... Μας πως να πορευτούμε όλοι μαζί για το μέλλον της πληροφορικής στα σχολεία όταν είναι έτσι το σύστημα που μας κάνει να είμαστε αντίπαλοι με τους παλαιότερους... Κάποτε έπαιρναν ένα απλό πτυχίο και δούλευαν γιατί υπήρχε και μεγαλύτερη ζήτηση σε συνδυασμό με διαπλέκομενες καταστάσεις (ενισχυτική διδασκαλία και πόσα ακόμη θα γίνονταν απλά αναφέρω αυτό που γνωρίζω συγκεκριμένα) και τώρα εμείς με πολύ παραπάνω προσόντα έχουμε μηδαμινές ελπίδες...
Τουλάχιστον ας αλλάξουν σταδιακά τον νόμο όπως θα κάνουν και στη Κύπρο αν παρακολουθεί κανείς. Ας διορίζουν και ας καλούν αναπληρωτές το 50% με το παλιό σύστημα και το υπόλοιπο 50% με νέο αξιοκρατικό σύστημα. Και μετά μόνο το νέο σύστημα.. Έτσι ώστε ο παλιός που θα θέλει να κάνει αυτό το επάγγελμα να αποκτήσει ότι προσόν χρειάζεται ή να τα παρατήσει και τα νέα παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν με την εκπαίδευση να έχουν μια βάσιμη ελπίδα...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161027
  • Σύνολο θεμάτων: 19227
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 395
Σύνολο: 413

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.