*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 300398 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lkjhgfd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #322 στις: Μάιος 30, 2012, 01:03:03 μμ »
Στην πηγή του Br. Clark, που είναι στην 4η-5η σελίδα σας έκανε εντύπωση η τελευταία φράση ή μόνο εμένα μου φάνηκε κάπως;
"Come out come out wherever you are..."

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:07:02 »

Αποσυνδεδεμένος non-stop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
  • hellooooo!!!
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #323 στις: Μάιος 30, 2012, 01:19:47 μμ »
Στην πηγή του Br. Clark, που είναι στην 4η-5η σελίδα σας έκανε εντύπωση η τελευταία φράση ή μόνο εμένα μου φάνηκε κάπως;

Εννοείς το "ελληνικής Μακεδονίας";;;

Αποσυνδεδεμένος lkjhgfd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #324 στις: Μάιος 30, 2012, 01:31:32 μμ »
Ναι. Όταν λες ελληνικής δε δέχεσαι αυτόματα ότι υπάρχει και μη ελληνική; Ή αναφέρεται σε τμημα της "γεωγραφικής" Μακεδονίας; Εκτός αν το ερμηνεύω εγώ λάοθς...
Τέλος πάντων μου έκανε εντύπωση και ήθελα να ακούσω κι άλλες απόψεις
πάντως, αν υπάρχει κάτι μεμπτό στην πηγή θα μπορούσαν να είχαν επιλέξει μια άλλη. Εκτός αν τίποτε δε γίνεται τυχαία
Τα παιδιά πιστεύω δε θα καταλάβουν κάτι, αλλά υποσυνείδητα ίσως τους μείνει
"Come out come out wherever you are..."

Αποσυνδεδεμένος non-stop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
  • hellooooo!!!
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #325 στις: Μάιος 30, 2012, 04:30:53 μμ »
φέτος οι πανελλήνιες έχουν σπάσει ρεκόρ..... (μη βρίσω). εννοείται ότι δε δεχόμαστε (ως έθνος) την υπαρξη μη ελληνικής Μακεδονίας... θα μπορούσαν έστω να αφαιρέσουν τη λέξη >:(

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:07:02 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #326 στις: Μάιος 30, 2012, 04:44:31 μμ »
Μετά και την τοποθέτηση της συναδέλφισσας chronos, μιά παράκληση: ας μη συζητηθεί εδώ το θέμα της ελληνικότητας ή μη της Μακεδονίας.
Υπάρχει σχετικό θέμα στο site :  www.galop.gr

Ευχαριστούμε για την κατανόηση και ελπίζουμε στην ανταπόκριση σας 
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος despoina25

  • Συνδρομητής
  • Πλήρες μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 318
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #327 στις: Μάιος 30, 2012, 05:48:29 μμ »
Το εθνικό κόμμα δε διέφερε από το ραλλικό.
Συνάδελφοι, εδώ λογικά πρέπει τα παιδιά να γραψουν και για το ραλλικο, σωστά;

Δε νομίζω να ήταν απαραίτητο
Εγώ νομίζω ότι είναι απαραίτητο, αλλιώς πώς το ορίζουμε δλδ; Απλώς διεφερε απο το ραλλικό και οι εκπρόσωποι του μπλα μπλα...τι πρέσβευε όμως;

Έχεις δίκιο, απλά με προβληματίζει επειδή ήταν σύντομης αν'απτυξης

Εγώ πάντως πιστεύω ότι η φράση του βιβλίου "δε διέφερε" δε συνεπάγεται ότι και 100% ίδιες απόψεις. Οπότε το να γράψεις όλο το κατεβατό του ραλλικού κόμματος, νομίζω ότι λίγο ξεφεύγει και από το ζητούμενο ενός σύντομου ορισμού για κάποιο άλλο κόμμα. Δεν ξέρω....άλλες απαντήσεις το θεωρούν απαραίτητο, άλλες δεν το αναφέρουν καν... Νομίζω ότι παλαιότερα που είχε ξαναζητηθεί το Εθνικό κόμμα, δεν ζητούσαν το ραλλικό, ίσως όμως κάνω κι εγώ λάθος... Το μόνο που πιστεύω ότι είναι οπωσδήποτε απαραίτητο είναι να προσδιορίσουν οι μαθητές ότι ήταν ένα από τα αντιβενιζελικά αδιάλλακτα κόμματα μετά το κίνημα στο Γουδί... Ίσως κάποιοι που είναι βαθμολογητές μπορούν να μας διαφωτίσουν.

Αποσυνδεδεμένος efi1789

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #328 στις: Μάιος 30, 2012, 06:04:05 μμ »
Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος πώς βαθμολογείται μια απάντηση όπως στο σημερινό Γ1 σε περίπτωση που ο μαθητής έχει ακολουθήσει τη σειρά του σχολικού εγχειριδίου και όχι των ερωτημάτων;

Αποσυνδεδεμένος efi1789

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #329 στις: Μάιος 30, 2012, 07:25:06 μμ »
Ισως δεν έγινα σαφής....Αν ο μαθητής ακολούθησε την πορεία του σχολικού βιβλίου και απάντησε πρώτα το α , μετά το γ  και τέλος το β ζητούμενο (ξεχνώντας πριν το τελευταίο να τοποθετήσει  την ένδειξη β υποερώτημα ) .  Γνωρίζει κανείς πώς βαθμολογείται;

Αποσυνδεδεμένος Elpida!!!

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Γυναίκα
  • dum spiro spero...
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #330 στις: Ιούλιος 18, 2012, 01:31:58 μμ »
καμια συμβουλή για τη διδασκαλια του μαθηματος από τους παλιους?πως να κανεις το μαθημα ενδιαφερον μεσα στην τάξη?

Αποσυνδεδεμένος τυχερούλα2

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 908
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #331 στις: Ιούλιος 20, 2012, 06:40:37 μμ »
καμια συμβουλή για τη διδασκαλια του μαθηματος από τους παλιους?πως να κανεις το μαθημα ενδιαφερον μεσα στην τάξη?

ντοκιματερ απαραίτητα...
λίγες απαιτήσεις αποστήθισης...

Αποσυνδεδεμένος KATH02

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #332 στις: Ιούλιος 20, 2012, 06:51:55 μμ »
συνάδελφοι λυπάμαι που θα το πω αλλά με ντοκυμαντέρ στην ιστορία κατεύθυνσης δε βγαίνει το πράγμα από πλευράς χρόνου. Δυστυχώς, το μάθημα ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ οι μαθητές να το μαθαίνουν απέξω κι ανακατωτά! Γι αυτό κατά τη διάρκεια της παράδοσης εγώ προσωπικά δίνω το σχεδιάγραμμα του κεφαλαίου, τούς δίνω σε φωτυπία τους ορισμούς που τυχόν υπάρχουν, διασαφηνίζουμε απορίες ή δυσνόητους όρους και έχουμε και στον πίνακα γραμμένο έναν χρονολογικό πίνακα με τα γεγονότα κατά σειρά. Αν μείνει χρόνος εξετάζουμε πηγές ( βιβλίου και εκτός) και τους δίνω σε μία τουλάχιστον έτοιμη απάντηση, αφού ακούσω τις απόψεις τους. Είναι δεδομένο ότι πολλά μπορούν να ειπωθούν για τη διδασκαλία της συγκεκριμένης ιστορίας αλλά αν δεν την απομνημονεύσεις έχοντας κατανοήσει πρώτα δε γράφεις καλά...

Αποσυνδεδεμένος Elpida!!!

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Γυναίκα
  • dum spiro spero...
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #333 στις: Ιούλιος 21, 2012, 09:11:34 πμ »
συνάδελφοι λυπάμαι που θα το πω αλλά με ντοκυμαντέρ στην ιστορία κατεύθυνσης δε βγαίνει το πράγμα από πλευράς χρόνου. Δυστυχώς, το μάθημα ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ οι μαθητές να το μαθαίνουν απέξω κι ανακατωτά! Γι αυτό κατά τη διάρκεια της παράδοσης εγώ προσωπικά δίνω το σχεδιάγραμμα του κεφαλαίου, τούς δίνω σε φωτυπία τους ορισμούς που τυχόν υπάρχουν, διασαφηνίζουμε απορίες ή δυσνόητους όρους και έχουμε και στον πίνακα γραμμένο έναν χρονολογικό πίνακα με τα γεγονότα κατά σειρά. Αν μείνει χρόνος εξετάζουμε πηγές ( βιβλίου και εκτός) και τους δίνω σε μία τουλάχιστον έτοιμη απάντηση, αφού ακούσω τις απόψεις τους. Είναι δεδομένο ότι πολλά μπορούν να ειπωθούν για τη διδασκαλία της συγκεκριμένης ιστορίας αλλά αν δεν την απομνημονεύσεις έχοντας κατανοήσει πρώτα δε γράφεις καλά...
αυτά έκανα κι εγώ στο τελευταίο μάθημα και νομιζω απέδωσε πιο καλά,από πλαγιοτιτλους που συνηθιζα να δινω...και οι ερωτησεις βοηθουν,νομιζω,όπως και τα συχνα τεστ...όσο για τα ντοκιμαντερ,δε νομίζω ότι στα φροντιστηρια υπάρχει τέτοια δυνατότητα.

Αποσυνδεδεμένος nikgre

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #334 στις: Ιούλιος 21, 2012, 02:03:10 μμ »
συνάδελφοι λυπάμαι που θα το πω αλλά με ντοκυμαντέρ στην ιστορία κατεύθυνσης δε βγαίνει το πράγμα από πλευράς χρόνου. Δυστυχώς, το μάθημα ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ οι μαθητές να το μαθαίνουν απέξω κι ανακατωτά! Γι αυτό κατά τη διάρκεια της παράδοσης εγώ προσωπικά δίνω το σχεδιάγραμμα του κεφαλαίου, τούς δίνω σε φωτυπία τους ορισμούς που τυχόν υπάρχουν, διασαφηνίζουμε απορίες ή δυσνόητους όρους και έχουμε και στον πίνακα γραμμένο έναν χρονολογικό πίνακα με τα γεγονότα κατά σειρά. Αν μείνει χρόνος εξετάζουμε πηγές ( βιβλίου και εκτός) και τους δίνω σε μία τουλάχιστον έτοιμη απάντηση, αφού ακούσω τις απόψεις τους. Είναι δεδομένο ότι πολλά μπορούν να ειπωθούν για τη διδασκαλία της συγκεκριμένης ιστορίας αλλά αν δεν την απομνημονεύσεις έχοντας κατανοήσει πρώτα δε γράφεις καλά...
Δυστυχώς έχεις απόλυτο δίκιο. Όταν ο μαθητής θα πάει στις Πανελλήνιες πρέπει να απαντήσει π.χ. στο Γ θέμα το κομμάτι από την τρίτη παράγραφο στη σελ.24 του σχολικού μέχρι κ το τέλος της δεύτερης παραγράφου στη σελ. 25. Έτσι είναι τα πράγματα και είναι δύσκολο ν' αλλάξουν. Τα ντοκιμαντέρ είναι μία πολυτέλεια για την Ιστορία Κατεύθυνσης. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να παρακινήσεις τους μαθητές σου να τα παρακολουθήσουν στον ελεύθερο χρόνο τους, εφόσον τον διαθέτουν...
ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος vasiliki@

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #335 στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 02:20:28 μμ »
γεια σας! έχω εδώ και δύο χρόνια που διδάσκω το μάθημα της ιστορίας κατεύθυνσης. όσο αφορά το θέμα της οργάνωσης... με διαγράμματα και ερωτήσεις κ.λ.π. ακόμα έχω ένα θέμα με τις πηγές. υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος για να αναλύσεις τις πηγές;κάποιο βιβλίο που σε προσανατολίζει;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160805
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 379
Σύνολο: 382

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.