*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 300396 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kathrin_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 120
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #602 στις: Απρίλιος 05, 2016, 10:13:30 μμ »
Ο ορισμός της αγροτικής μεταρρύθμισης είναι : ''Oι ραγδαίες εξελίξεις...κοινωνικές συνθήκες'' ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:27:00 »

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #603 στις: Απρίλιος 05, 2016, 10:45:19 μμ »
Αγροτική μεταρρύθμιση είναι η αλλαγή στο καθεστώς ιδιοκτησίας της γης, η κατάργηση δηλαδή των μεγάλων ιδιοκτησιών και η κατάτμηση των αξιοποιήσιμων εδαφών σε μικρές παραγωγικές μονάδες, οικογενειακού χαρακτήρα, που ανταποκρίνονται καλύτερα στις νέες παραγωγικές και κοινωνικές συνθήκες.

Αποσυνδεδεμένος kathrin_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 120
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #604 στις: Απρίλιος 09, 2016, 05:04:14 μμ »
Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα!

Αποσυνδεδεμένος ThaliaTh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #605 στις: Απρίλιος 21, 2016, 02:17:37 πμ »
Σχετικά με τις πηγές, αν υπάρχουν υποερωτήματα, τα οποία σχετίζονται όμως μεταξύ τους είναι καλύτερα ο μαθητής να τα απαντά σε ενιαίο κείμενο ή ξεχωριστά:γενικά υπάρχει κάποια διαφορά στη βαθμολόγηση αν ο μαθητής επιλέγει να απαντήσει σε διαφορετικές παραγράφους τα υποερωτήματα ή αν επιλέξει να τα συνθέσει;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 21, 2016, 02:26:26 πμ από ThaliaTh »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:27:00 »

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #606 στις: Απρίλιος 21, 2016, 03:38:13 πμ »
Δεν νομίζω να τίθεται ζήτημα ώστε να κόψουν βαθμό.Αλλά ας απαντήσει και κάποιος βαθμολογητής για σιγουριά.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #607 στις: Απρίλιος 21, 2016, 07:04:38 πμ »
Σχετικά με τις πηγές, αν υπάρχουν υποερωτήματα, τα οποία σχετίζονται όμως μεταξύ τους είναι καλύτερα ο μαθητής να τα απαντά σε ενιαίο κείμενο ή ξεχωριστά:γενικά υπάρχει κάποια διαφορά στη βαθμολόγηση αν ο μαθητής επιλέγει να απαντήσει σε διαφορετικές παραγράφους τα υποερωτήματα ή αν επιλέξει να τα συνθέσει;

Εάν στην ερώτηση τα ερωτήματα έχουν διατυπωθεί χωριστά, τύπου: α. ερώτημα β. ερώτημα, τότε πρέπει να απαντηθούν χωριστά. Πέρσι που υπήρξε τέτοια περίπτωση στη Γ1 ερώτηση, έκοβα 1-2 μόρια όταν δεν υπήρχε η διάκριση. Επίσης, έκοβα 1-2 μόρια όταν το παιδί έβαζε πληροφορίες που σχετίζονταν με το ένα ερώτημα στο άλλο ερώτημα, με τη σύμφωνη γνώμη της συντονίστριας. Ωστόσο, κάποιο άλλο βαθμολογικό μπορεί να είναι πιο επιεικές, αν και μου φαίνεται δύσκολο. Προσωπικά θεωρώ ότι η δεξιότητα ανταπόκρισης σε συγκεκριμένα ζητούμενα είναι εξαιρετικά σημαντική.

Αποσυνδεδεμένος kathrin_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 120
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #608 στις: Απρίλιος 21, 2016, 08:52:57 μμ »
Να σας ρωτήσω και εγώ κάτι...αν κάποιο παιδί στις πηγές γράψει παραπάνω πράγματα σύμφωνα με τις ιστορικές γνώσεις του αφαιρούν μόρια...;

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #609 στις: Απρίλιος 21, 2016, 10:29:00 μμ »
Να σας ρωτήσω και εγώ κάτι...αν κάποιο παιδί στις πηγές γράψει παραπάνω πράγματα σύμφωνα με τις ιστορικές γνώσεις του αφαιρούν μόρια...;

Φαντάζομαι ότι εννοείς πληροφορίες εκτός βιβλίου. Εφόσον έχουν σχέση με τα ζητούμενα, εννοείται πως όχι, μη σου πω ότι είναι και καλοδεχούμενα -φτάνει πάντα να είναι σωστά. Μπορεί να κάνουν και μικρή διαφορά προς τα πάνω όταν παίζει στο μισό μόριο η βαθμολόγηση.

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #610 στις: Απρίλιος 27, 2016, 11:14:47 μμ »
Για ιδιαίτερο πόσες ώρες την εβδομάδα προτείνετε; Εγώ κάνω 3 συνήθως. Βγαίνει και με 2 ώρες θεωρείτε;

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #611 στις: Απρίλιος 28, 2016, 09:33:32 πμ »
Βγαίνει δύσκολα αλλά αν δεν θέλουν να πληρώσουν παραπάνω τί να κάνεις;

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #612 στις: Μάιος 06, 2016, 09:38:33 πμ »
Σε ορισμούς είναι γνωστό ότι απαιτείται χρονικός προσδιορισμός ...ωστόσο αυτό που θέλω να ρωτησω είναι αν πρέπει να υπάρχει σε κάθε περίπτωση χρονολογία η αρκεί και αναφορά τύπου μετά τη λήξη των βαλκανικών πολέμων...τι λέτε;
Αν πάλι στο βιβλίο δεν αναφέρεται σαφώς χρονικός προσδιορισμός πχ για την κρητική χωροφυλακή ,τότε τι θα γράψουν;

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #613 στις: Μάιος 06, 2016, 10:27:46 πμ »
Σε ορισμούς είναι γνωστό ότι απαιτείται χρονικός προσδιορισμός ...ωστόσο αυτό που θέλω να ρωτησω είναι αν πρέπει να υπάρχει σε κάθε περίπτωση χρονολογία η αρκεί και αναφορά τύπου μετά τη λήξη των βαλκανικών πολέμων...τι λέτε;
Αν πάλι στο βιβλίο δεν αναφέρεται σαφώς χρονικός προσδιορισμός πχ για την κρητική χωροφυλακή ,τότε τι θα γράψουν;

Ό,τι αναφέρεται στο βιβλίο. Δεν μπορούμε να ζητήσουμε από τα παιδιά πληροφορίες που δεν υπάρχουν στο βιβλίο. Οπότε η αναφορά "μετά τη λήξη των βαλκανικών πολέμων" είναι επαρκής, αν δεν υπάρχει κάτι πιο συγκεκριμένο στο βιβλίο. Πέρσι παρατηρήθηκε το εξής πρόβλημα στον ορισμό της Φεντερασιόν: Το βιβλίο δίνει ως χρόνο το τέλος των βαλκανικών πολέμων, ενώ η Φεντερασιόν ιδρύθηκε το 1909. Αναγκαστικά, δεχτήκαμε σωστό το τέλος των βαλκανικών πολέμων -που είναι λάθος-, από τη στιγμή που πρόκειται για ασάφεια του βιβλίου.

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #614 στις: Μάιος 06, 2016, 01:23:32 μμ »
Ευχαριστω πολυ!Συνεπως αν σε κάποιο ορισμό δεν υπάρχει καθόλου χρονικός προσδιορισμός ( ουτε καν του τύπου μετά το τέλος των βαλκανικών πολέμων), τότε και τα παιδιά δε γράφουν τίποτα για το χρόνο ,χωρίς να θεωρηθεί αυτο απο το διορθωτή ανεπαρκές έτσι;

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #615 στις: Μάιος 06, 2016, 01:30:05 μμ »
Ευχαριστω πολυ!Συνεπως αν σε κάποιο ορισμό δεν υπάρχει καθόλου χρονικός προσδιορισμός ( ουτε καν του τύπου μετά το τέλος των βαλκανικών πολέμων), τότε και τα παιδιά δε γράφουν τίποτα για το χρόνο ,χωρίς να θεωρηθεί αυτο απο το διορθωτή ανεπαρκές έτσι;

Όχι. Ακριβώς το αντίθετο. Πάντα υπάρχει τρόπος να τοποθετηθεί χρονικά ένα γεγονός. Μπορεί να είναι γενικός, τύπου "κατά τη διάρκεια της Κρητικής Πολιτείας" ή "κατά το 19ο αιώνα". Ορισμός χωρίς χρονική τοποθέτηση θα χάσει μισό με ένα μόριο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160805
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 371
Σύνολο: 379

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.