*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 298808 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #574 στις: Φεβρουάριος 01, 2016, 03:32:36 πμ »
Σύμφωνα με τις οδηγίες του βαθμολογικού που έχει τύχει να διορθώσω μέχρι τώρα:

1. Η εισαγωγή δεν είναι απαραίτητη. Εκτός ίσως αν η πηγή αποτελείται από 2 υποερωτήματα, τα οποία δεν έχουν άμεση σχέση μεταξύ τους. όπως είπε η anemona.
2. Ο επίλογος δεν είναι απαραίτητος.
Συμβάλλουν και τα δύο στη γενική εικόνα του γραπτού. Κοινώς, θα κάνουν τη διαφορά στην πηγή με ένα μικρολαθάκι, που είναι στο 24.5, αν θα πάει στο 24 ή στο 25. Αν το παιδί έχει απαντήσει στο θέμα και έχει συνδέσει σωστά την πηγή με τις πληροφορίες του βιβλίου, δεν υπάρχει περίπτωση να του κοπεί μονάδα. Αν έχει κάνει κάποια λαθάκια, εκεί θα μετρήσει, αλλά και πάλι μιλάμε για μισό μόριο το πολύ.
Είναι εντυπωσιακά τα γραπτά, τα οποία έχουν παπαγαλίσει πολύ καλά το βιβλίο, κάτι έχουν καταλάβει από την πηγή και σου πετάνε μια εισαγωγή και ένα επίλογο στα οποία ίσα που αγγίζουν το θέμα. Εκεί, κόβονται μοριάκια γιατί είναι εμφανής η έλλειψη κατανόησης. 

Αν υπάρχει μέσα στο γραπτό πληροφορία που σχετίζεται με την απάντηση, δεν συνυπολογίζεται θετικά. Εννοείται ότι δεν αφαιρούνται μονάδες και ότι προφανώς θα μετρήσει θετικά στη συνολική εικόνα του γραπτού.

Άρα:
Εάν έχουμε ένα ερώτημα, πρέπει να βάλουμε εισαγωγή.
Εάν έχουμε δύο ερωτήματα, βάζουμε μόνο στο πρώτο, όταν τα ερωτήματα σχετίζονται. Όταν δεν σχετίζονται, βάζουμε και στο δεύτερο.
Ο επίλογος σε όλες τις περιπτώσεις δεν είναι απαραίτητος.

Σωστά; :-[

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:40:34 »

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #575 στις: Φεβρουάριος 01, 2016, 07:59:19 πμ »
Ορθώς.Ο επίλογος δομικά είναι σωστός.Πρέπει απλά να είναι ένα συμπέρασμα από πηγή και βιβλίο.

Αποσυνδεδεμένος CHRISTOSCHRI

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #576 στις: Φεβρουάριος 05, 2016, 12:47:42 πμ »
βοηθητικό της ένωσης ελλήνων φιλολόγων για την ιστορία πού το βρισκουμε;

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #577 στις: Φεβρουάριος 05, 2016, 06:59:37 πμ »
Σε βιβλιοπωλείο κοίταξες;Καλύτερα τηλ.στους ίδιους.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 05, 2016, 07:07:05 πμ από anemona »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:40:34 »

Αποσυνδεδεμένος maria3/4

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #578 στις: Μάρτιος 08, 2016, 02:09:30 μμ »
Παιδιά, σχετικά με την ιστορία, πώς διδάσκετε τις πηγές; Εννοώ, πώς κατευθύνετε τους μαθητές να αναλύουν τις πηγές; Προσωπικά, τους μιλώ για σύνθεση και παράθεση, αλλά σχεδόν κανείς δεν εφαρμόζει τη σύνθεση. Γράφουν όλοι χωριστά ιστορική αφήγηση, χωριστά πληροφορίες παραθέματος. Κάποιες πηγές όμως απαιτούν σύνθεση..Πώς θα μπορούσα να βοηθήσω τους μαθητές μου; Πείτε μου τη γνώμη σας ή τις προτάσεις σας!

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #579 στις: Μάρτιος 08, 2016, 02:24:15 μμ »
Με παραδείγματα.Δες στο βιβλίο του Μπαχαράκη αλλά και στις εκδόσεις βιβλιοεκδοτική, Αναστασιάδου.

Αποσυνδεδεμένος elli2702

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #580 στις: Μάρτιος 24, 2016, 07:14:14 μμ »
καλησπερα,μπορει να μου πει καποιος  που τελειωνει ο ορισμος δοε και εθνικες γαιες?ευχαριστω
και με βαση το συνταγμα του 64 ο βασιλιας οφειλε να δωσει εντολη σχηματισμου κυβερνησης σε βουλευτη του κομματος που ειχε την εμπιστοσυνη της κοινοβουλευτικης πλειοψηφιας.σωστο ή λαθος?
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 24, 2016, 07:16:59 μμ από elli2702 »

Αποσυνδεδεμένος kathrin_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 120
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #581 στις: Μάρτιος 25, 2016, 12:53:20 πμ »
καλησπερα,μπορει να μου πει καποιος  που τελειωνει ο ορισμος δοε και εθνικες γαιες?ευχαριστω
και με βαση το συνταγμα του 64 ο βασιλιας οφειλε να δωσει εντολη σχηματισμου κυβερνησης σε βουλευτη του κομματος που ειχε την εμπιστοσυνη της κοινοβουλευτικης πλειοψηφιας.σωστο ή λαθος?


Kαλησπέρα...
ΔΟΕ: Κατά το έτος 1893...έως 30.000.000 δραχμές.
EΘΝΙΚΕΣ ΓΑΙΕΣ: Από τα πολλά προβλήματα...5.000.000 στρέμματα.
Με βάση το σύνταγμα του 64 ο βασιλιάς όφειλε να δώσει εντολή σχηματισμού κυβέρνησης σε βουλευτή του κόμματος που είχε την εμπιστοσύνη της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας --> νομίζω πως είναι Σωστό...αν θυμάμαι καλά!

Ας απαντήσει και κάποιος άλλος αν μπορεί γιατί το βιβλίο μου το έχω δώσει σε μαθήτρια μου και δεν μπορώ να τα τσεκάρω...


Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #582 στις: Μάρτιος 25, 2016, 09:02:09 πμ »

Kαλησπέρα...
ΔΟΕ: Κατά το έτος 1893...έως 30.000.000 δραχμές.
EΘΝΙΚΕΣ ΓΑΙΕΣ: Από τα πολλά προβλήματα...5.000.000 στρέμματα.
Με βάση το σύνταγμα του 64 ο βασιλιάς όφειλε να δώσει εντολή σχηματισμού κυβέρνησης σε βουλευτή του κόμματος που είχε την εμπιστοσύνη της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας --> νομίζω πως είναι Σωστό...αν θυμάμαι καλά!

Ας απαντήσει και κάποιος άλλος αν μπορεί γιατί το βιβλίο μου το έχω δώσει σε μαθήτρια μου και δεν μπορώ να τα τσεκάρω...

Εγώ για τον ορισμό του ΔΟΕ, δε θα συμπεριλάμβανα την πρώτη παράγραφο. Θα συμπλήρωνα ωστόσο το εξής: "Ως αποτέλεσμα της ήττας του ελληνικού στρατού στον ελληνοτουρκικό πόλεμο του 1897 και της υποχρέωσης της Ελλάδας να καταβάλει υπέρογκες πολεμικές αποζημιώσεις στην Οθωμανική Αυτοκρατορία, τα οικονομικά του ελληνικού κράτους...." Επίσης, αν κρίνω από τις μέχρι τώρα οδηγίες του Υπουργείου, υποψιάζομαι ότι θα δώσει ως απάντηση μόνο από "Τα οικονομικά... έως ... κρατικών εσόδων." Ο ορισμός είναι το πολύ 2 προτάσεις. Αλλά επειδή ποτέ δεν ξέρεις, για να είσαι καλυμμένη από παντού, πες στα παιδιά να τελειώσουν την παράγραφο. Σε καμία περίπτωση ωστόσο δε μπορεί να δοθεί ορισμός 2 παραγράφων, ξεφεύγει εντελώς από το τι σημαίνει ορισμός.

Για τις εθνικές γαίες, νομίζω ο ορισμός είναι ξεκάθαρος. Σελ. 23, από "Εθνικές γαίες ήταν... έως ...δικαίωμα νομής (εκμετάλλευσης). Υποδειγματικός ορισμός λεξικού, πλήρης, σαφής και επαρκέστατος.

Με βάση το σύνταγμα του 64 ο βασιλιάς όφειλε να δώσει εντολή σχηματισμού κυβέρνησης σε βουλευτή του κόμματος που είχε την εμπιστοσύνη της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας: Είναι καταφανέστατα λάθος. Σελ. 79 του βιβλίου: "Αυτό που δεν ορίστηκε με σαφήνεια, διότι θεωρήθηκε αυτονόητο, ήταν ότι ο βασιλιάς όφειλε να δώσει την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης σε βουλευτή του κόμματος που είχε την εμπιστοσύνη της πλειοψηφίας της Βουλής. Ο Γεώργιος εκμεταλλεύτηκε αυτή την ασάφεια, για να διορίζει κυβερνήσεις της αρεσκείας του, μέχρι την ψήφιση της αρχής της δεδηλωμένης το 1875".

Αποσυνδεδεμένος elli2702

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #583 στις: Μάρτιος 26, 2016, 02:19:02 μμ »
Εγώ για τον ορισμό του ΔΟΕ, δε θα συμπεριλάμβανα την πρώτη παράγραφο. Θα συμπλήρωνα ωστόσο το εξής: "Ως αποτέλεσμα της ήττας του ελληνικού στρατού στον ελληνοτουρκικό πόλεμο του 1897 και της υποχρέωσης της Ελλάδας να καταβάλει υπέρογκες πολεμικές αποζημιώσεις στην Οθωμανική Αυτοκρατορία, τα οικονομικά του ελληνικού κράτους...." Επίσης, αν κρίνω από τις μέχρι τώρα οδηγίες του Υπουργείου, υποψιάζομαι ότι θα δώσει ως απάντηση μόνο από "Τα οικονομικά... έως ... κρατικών εσόδων." Ο ορισμός είναι το πολύ 2 προτάσεις. Αλλά επειδή ποτέ δεν ξέρεις, για να είσαι καλυμμένη από παντού, πες στα παιδιά να τελειώσουν την παράγραφο. Σε καμία περίπτωση ωστόσο δε μπορεί να δοθεί ορισμός 2 παραγράφων, ξεφεύγει εντελώς από το τι σημαίνει ορισμός.

Για τις εθνικές γαίες, νομίζω ο ορισμός είναι ξεκάθαρος. Σελ. 23, από "Εθνικές γαίες ήταν... έως ...δικαίωμα νομής (εκμετάλλευσης). Υποδειγματικός ορισμός λεξικού, πλήρης, σαφής και επαρκέστατος.

Με βάση το σύνταγμα του 64 ο βασιλιάς όφειλε να δώσει εντολή σχηματισμού κυβέρνησης σε βουλευτή του κόμματος που είχε την εμπιστοσύνη της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας: Είναι καταφανέστατα λάθος. Σελ. 79 του βιβλίου: "Αυτό που δεν ορίστηκε με σαφήνεια, διότι θεωρήθηκε αυτονόητο, ήταν ότι ο βασιλιάς όφειλε να δώσει την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης σε βουλευτή του κόμματος που είχε την εμπιστοσύνη της πλειοψηφίας της Βουλής. Ο Γεώργιος εκμεταλλεύτηκε αυτή την ασάφεια, για να διορίζει κυβερνήσεις της αρεσκείας του, μέχρι την ψήφιση της αρχής της δεδηλωμένης το 1875".
εγω θεωρουσα για το δοε " η ηττα του ελληνικου ...δανειων".
εθνικες γαιες σιγουρα και τις δυο παραγραφους και το τριτο λαθος. παντως ευχαριστω και τις δυο :)

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #584 στις: Μάρτιος 26, 2016, 02:49:50 μμ »
Θα επαναλάβω ότι οι ορισμοί θέλουν προσοχή. Η εκφώνηση ζητάει ορισμό, οπότε πολλές φορές χρειάζεται αναδιατύπωση και συμπλήρωση για να πάρει η απάντηση μορφή ορισμού. Για να το πω ωμά-ωμά, στον περσινό ορισμό για την Φεντερασιόν, το δικό μου βαθμολογικό έκοβε μια μονάδα αν δεν συμπεριλαμβανόταν ο τόπος (Θεσσαλονίκη, ενώ ο ορισμός λέει πόλη) και άλλη μια μονάδα αν δεν συμπεριλαμβανόταν ο χρόνος (αρχές 20ου αιώνα ή τέλη βαλκανικών πολέμων).

Αποσυνδεδεμένος elli2702

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #585 στις: Μάρτιος 26, 2016, 08:32:57 μμ »
Θα επαναλάβω ότι οι ορισμοί θέλουν προσοχή. Η εκφώνηση ζητάει ορισμό, οπότε πολλές φορές χρειάζεται αναδιατύπωση και συμπλήρωση για να πάρει η απάντηση μορφή ορισμού. Για να το πω ωμά-ωμά, στον περσινό ορισμό για την Φεντερασιόν, το δικό μου βαθμολογικό έκοβε μια μονάδα αν δεν συμπεριλαμβανόταν ο τόπος (Θεσσαλονίκη, ενώ ο ορισμός λέει πόλη) και άλλη μια μονάδα αν δεν συμπεριλαμβανόταν ο χρόνος (αρχές 20ου αιώνα ή τέλη βαλκανικών πολέμων).
αυτο το γνωριζω αλλα και με την ιδια λογικη γτ να μην ειναι μεσα και η χρονολογια λειτουργιας της?σε καποια βοηθηματα που εχω συμπεριλαμβανονται και οι δυο παραγραφοι.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #586 στις: Μάρτιος 27, 2016, 12:36:14 πμ »
αυτο το γνωριζω αλλα και με την ιδια λογικη γτ να μην ειναι μεσα και η χρονολογια λειτουργιας της?σε καποια βοηθηματα που εχω συμπεριλαμβανονται και οι δυο παραγραφοι.

Τι εννοείς η χρονολογία λειτουργίας της; Αν εννοείς την χρονολογία ίδρυσης, δεν την αναφέρει το βιβλίο, οπότε δεν μπορεί να απαιτηθεί από τους μαθητές. Εγώ σου λέω τι οδηγίες έδωσε το υπουργείο για το συγκεκριμένο ορισμό (που είναι μία μόνο πρόταση) και τι οδηγίες έδωσε η συντονίστρια του βαθμολογικού. Προσωπικά -και όσο έχω συζητήσει με άλλους βαθμολογητές- θεωρώ αρνητικό να γράψει κάποιος δύο παραγράφους, ενώ η εκφώνηση ζητάει ορισμό. Επίσης, ο ορισμός πρέπει να περιλαμβάνει χώρο και χρόνο. Αν τώρα ο άλλος πρέπει να σου γράψει μια πρόταση και σου γράφει δύο παραγράφους, σημαίνει ότι δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει η λέξη ορισμός (ύλη γλώσσας γ' γυμνασίου ). Τώρα, αν κάποιο βοήθημα δίνει ως ορισμό 2 παραγράφους.... θα προτιμήσω να μη σχολιάσω.

ΥΓ. Κάθε χρόνο, ελάχιστα μετά τα θέματα των πανελληνίων, το υπουργείο στέλνει στα βαθμολογικά τις προτεινόμενες απαντήσεις, για να τις έχουμε στα χέρια μας όταν εξετάζουμε τους προφορικά εξεταζόμενους. Πάντα, μα πάντα, στους ορισμούς, οι προτεινόμενες απαντήσεις είναι 1, το πολύ 2 προτάσεις. Δεν ξέρω με ποια λογική κάποιος προτείνει ως ορισμό 2 παραγράφους, πάντως δεν στέκει λογικά, ούτε είναι στη λογική του υπουργείου.

Αποσυνδεδεμένος kathrin_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 120
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #587 στις: Μάρτιος 28, 2016, 08:38:59 μμ »
Εγώ για τον ορισμό του ΔΟΕ, δε θα συμπεριλάμβανα την πρώτη παράγραφο. Θα συμπλήρωνα ωστόσο το εξής: "Ως αποτέλεσμα της ήττας του ελληνικού στρατού στον ελληνοτουρκικό πόλεμο του 1897 και της υποχρέωσης της Ελλάδας να καταβάλει υπέρογκες πολεμικές αποζημιώσεις στην Οθωμανική Αυτοκρατορία, τα οικονομικά του ελληνικού κράτους...." Επίσης, αν κρίνω από τις μέχρι τώρα οδηγίες του Υπουργείου, υποψιάζομαι ότι θα δώσει ως απάντηση μόνο από "Τα οικονομικά... έως ... κρατικών εσόδων." Ο ορισμός είναι το πολύ 2 προτάσεις. Αλλά επειδή ποτέ δεν ξέρεις, για να είσαι καλυμμένη από παντού, πες στα παιδιά να τελειώσουν την παράγραφο. Σε καμία περίπτωση ωστόσο δε μπορεί να δοθεί ορισμός 2 παραγράφων, ξεφεύγει εντελώς από το τι σημαίνει ορισμός.

Για τις εθνικές γαίες, νομίζω ο ορισμός είναι ξεκάθαρος. Σελ. 23, από "Εθνικές γαίες ήταν... έως ...δικαίωμα νομής (εκμετάλλευσης). Υποδειγματικός ορισμός λεξικού, πλήρης, σαφής και επαρκέστατος.

Με βάση το σύνταγμα του 64 ο βασιλιάς όφειλε να δώσει εντολή σχηματισμού κυβέρνησης σε βουλευτή του κόμματος που είχε την εμπιστοσύνη της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας: Είναι καταφανέστατα λάθος. Σελ. 79 του βιβλίου: "Αυτό που δεν ορίστηκε με σαφήνεια, διότι θεωρήθηκε αυτονόητο, ήταν ότι ο βασιλιάς όφειλε να δώσει την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης σε βουλευτή του κόμματος που είχε την εμπιστοσύνη της πλειοψηφίας της Βουλής. Ο Γεώργιος εκμεταλλεύτηκε αυτή την ασάφεια, για να διορίζει κυβερνήσεις της αρεσκείας του, μέχρι την ψήφιση της αρχής της δεδηλωμένης το 1875".

Kοίταξα το σχολικο μου βιβλίο και τελικά τον ορισμό για τις εθνικές γαίες τον έχω :«Εθνικές γαίες» ήταν...«επαναστατικώ δικαίω».
ΔΟΕ: Τα οικονομικά του...30.000.000 δραχμές.
 Όντως λάθος είναι το άλλο...δεν θυμόμουν πριν τι ακριβώς έλεγε...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 329
Σύνολο: 329

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.