0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
δες μια παλιοτερη σχετικη αναρτησηhttps://www.pde.gr/index.php?topic=575.msg1195633#msg1195633σε σχεση με αυτην θα προσθεσω τα εξης:Αναφερεται στο συνολο των εσωτερικων οργανικων υπηρεσιακων μεταβολων του πε04 και οχι μονο στις οργανικες οριστικες τοποθετησεις/βελτιωσεις.Γενικα για καθε οργανικο κενο τοποθετησης/σχολειο οποιασδηποτε ειδικοτητας απαιτουνται , οπως σου ξαναειπα, 20 ωρες και κατ ελαχιστον 12 συμφωνα με τις 19644/ε2 και 84582/δ2.Απλα σε σας τους πε04 ισχυουν επιπλεον οι γνωστες διαταξεις περι ενιαιας αντιμετωπισης.Σε σχεση με την αναρτηση που παρεθεσα διευκρινιζω παρακατωΣε σχεση με το κοκκινο σημειο θα διευκρινισω οτι ο τελευταιος τοποθετηθεις,που ηταν μια βιολογος με 23 ω, εχει διαθεσιμες μονο 8 ωρες διδασκαλιας και πλεοναζε κατα 15, οποτε κριθηκε υπεραριθμη γιατι δεν ειχε κατ ελαχιστον διαθεσιμες 12 ωρες (οσα εγραψα γινονται ετσι ακριβως στο πυσδε που υπηρετω και στα όμορα, αλλα σιγουρα δε γινονται ακριβως ετσι σε ολα)
καλό μήνα!ερώτηση: όταν εκπαιδευτικός ειδ. κατηγορίας τοποθετείται σε ένα σχολείο, τότε προηγείται όλων των άλλων (αρχαιότερων & μη) στη συμπλήρωση ωραρίου και στην προστασία από υπεραριθμία?
Για τις οριστικές τοποθετήσεις/βελτιώσεις θέσης, για να βγει π.χ. κενό τοποθέτησης ΠΕ04.01 πρέπει να υπάρχει έλλειμμα 12 ωρών Φυσικής σε σχολείο και ταυτόχρονα 12 ώρες έλλειμμα στο σύνολο των Φυσικών Επιστημών.
Αυτή η 2η συνθήκη (12 ώρες έλλειμμα στο σύνολο των Φυσικών Επιστημών) από πού προκύπτει;
που το ειδες να γινεται αυτο που εχω με κοκκινο?αυτο που γνωριζω και εχω δει προσωπικα να γινεται σε καποιες δδε ειναι οτι για τη Β φαση δηλ αυτη των βελτιωσεων/οριστ τοποθετησεων ισχυει για τους φυσικους οτι ισχυει για ολες τις ειδικοτητες δηλ απαιτειται για την υπαρξη οργανικου κενου ελλειμμα 20 ωρων και εαν και εφοσον δεν υπαρχει τετοιο ελλειμμα, τοτε απαιτουνται κατ ελαχιστο (και κατ εξαιρεση) 12 ωρες οπως προβλεπεται στη σελ 4 της 84582/δ2.Επιπλεον για τη Β φαση και για το πε04 υπαρχει και η 60818/δ2 (που χρησιμοποιεται μεχρι και σημερα απο πολλα πυσδε) οπου στο (2) αναφερει το".. οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στονκλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα.." και η οποια ουσιαστικα λεει οτι ο φυσικος στη φαση των βελτιωσεων θα τοποθετηθει κατα ειδικοτητα δηλ θα παρει κενο φυσικου και δεν αναφερει αυτο που εγραψες στην παραθεση σου δηλ τοαπαιτειται ταυτόχρονα 12 ώρες έλλειμμα στο σύνολο των Φυσικών Επιστημών. και για το οποιο προσωπικα δε γνωριζω καποια σχετικη διαταξη. Εκει που το διαβασες αυτο δε νομιζω να το εγραφαν για τη φαση των βελτιωσεων αλλα σαν συνεχεια της αρσης υπεραριθμιων της Α φασηςπου την ειδες γραμμενη αυτη τη 2η συνθηκη? μηπως σε κεινο το εγγραφο της διδε πειραια?
Οριστική τοποθέτηση λέγεται, άσχετα αν συνηθίζεται να καλείται οργανική, καθώς κι οι διαθεσίτες έχουν οργανική. Όλες οι οργανικές όλων των εκπαιδευτικών ανήκουν στο υπουργείο (περί καρεκλών, ένα προς ένα για κάθε δημόσιο υπάλληλο, πρόκειται). Κι όχι σε σχολείο.Οπότε η εγκύκλιος Κουλαϊδή αναφέρει τα σχετικά με τους ΠΕ04 κι όχι η του Παπαθεοδώρου όπως νόμιζα. Χρήσιμο. Δώδεκα ώρες σε σχολείο πολύ δύσκολα να προκύψουν (για τους γεωλόγους σχεδόν αδύνατον) οπότε απ' το να γίνονται συνέχεια φάσεις δίνονται μια και καλή οι τοποθετήσεις στους πιότερα ελλειμματικούς ΠΕ04 με την προϋπόθεση αθροιστικού 12ώρου για μια θέση 32ώρου για δυο κτλ. Αν δε γινόταν αυτό θα μέναν οι πιο πολλοί στη διάθεση.
Για την οριστική τοποθέτηση ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο. Η οριστική τοποθέτηση θα γίνει στην επί μέρους ειδικότητα ΠΕ04 (01 ή 02 ή 04 ή 05) με τις περισσότερες ελλειμματικές ώρες. Αυτά αναφέρονται στις εγκυκλίους Παπαθεοδώρου προ δωδεκαετίας.
Για να ειμαστε ακριβεις:Στη δευτερη φαση δηλ αυτη των βελτιωσεων/οριστικων τοποθετησεων, οπως ανεφερα σε προηγουμενα ποστ, οι πε04 δεν τοποθετουνται με την προυποθεση ενος αθροιστικου 12 ωρου, αλλα ενος αποκλειστικου και κατα ειδικοτητα 12 ωρου. Μονο στη τελευταια (τριτη) φαση των εναπομειναντων κενων τοποθετουνται ενιαια και με αθροισμα ωρων στο συνολο του πε04.
... Άρα αυτό που γράφεις στην τελευταία παράγραφο (και πρωτύτερα) είναι εσφαλμένο. Η αντιμετώπιση είναι αθροιστική κι άρα ενιαία...θα το 'διναν το κενό στο χημικό αν υπήρχε πράγματι (όπως διατείνεσαι) ξέχωρη αντιμετώπιση
Απήντησα ήδη. Στη Β' Φάση υπολογίζονται αθροιστικά οι ώρες. Κι άρα ενιαία (κάτι που το αρνιόσουν κατηγορηματικά κι έκανες λάθος και δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε τα λάθη μας). Κάποιες ΔΔΕ αν προκύψει κενό στην ενιαία αντιμετώπιση (-12 αθροιστικά δηλαδή) κι υπάρχει και -12 σε ειδικότητα το δίνουν στην ειδικότητα. Κάποιες άλλες ΔΔΕ το δίνουν στην ειδικότητα με τις πιότερες ελλειμματικές ώρες χωρίς να περιμένουν τη Γ' Φάση ακόμη κι αν δεν καλύπτεται το -12. Αυτά ισχύουν και μπαίνει τελεία.
Απήντησα ήδη. Στη Β' Φάση υπολογίζονται αθροιστικά οι ώρες. Που το ειδες γραμμενο αυτό???Κι άρα ενιαία (κάτι που το αρνιόσουν κατηγορηματικά κι έκανες λάθος και δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε τα λάθη μαςΑν αναφερεσαι στην περιπτωση του πειραια θα ασχοληθω σημερα με αυτο..ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΗ [ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ].Το προβλημα ειναι μερικοι ανθρωποι ΚΑΙ θελουν να μας πεισουν για την αποψη τους ΚΑΙ θελουν να το Κανουν παντελως ακοπα δηλ χωρις να διαβασουν πετωντας απλά την αποψη τους για νομικο πλαισιο Ελα ντε ομως που η αποψη τους δεν κατατεθηκε ποτε στη βουλη για ψηφιση, ουτε υπογραφηκε απο καποιον υπουργο). Κάποιες ΔΔΕ αν προκύψει κενό στην ενιαία αντιμετώπιση (-12 αθροιστικά δηλαδή) κι υπάρχει και -12 σε ειδικότητα το δίνουν στην ειδικότητα. Κάποιες άλλες ΔΔΕ το δίνουν στην ειδικότητα με τις πιότερες ελλειμματικές ώρες χωρίς να περιμένουν τη Γ' Φάση ακόμη κι αν δεν καλύπτεται το -12. Αυτά ισχύουν και μπαίνει τελεία.