Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - panos92

Σελίδες: 1
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Απρίλιος 20, 2024, 06:21:51 μμ »
Ναι, έτσι είναι. Είναι βέβαιο πως κατάφεραν να χάσουμε την στήριξη του κόσμου. Την ίδια στιγμή όμως που αυτός ο κόσμος (οι γονείς των μαθητών μας δηλαδή) διδάχθηκε και πέτυχε στη ζωή του από εκπαιδευτικους (άλλης γενιάς βέβαια). Στους δασκάλους μας οφείλουμε πολλά. Είναι ελάχιστοι οι γονείς που το πιστεύουν αυτό. Βγαίνουμε εκτός θέματος τώρα αλλά μπορουμε να πούμε ότι είμαστε εντός αφού οι διορισμοί και το πλήθος αυτών εξαρτάται από πολιτικές επιλογές και πολλές φορές από τη συνείδηση του κόσμου.

Αν μπείτε στα προφίλ όσων υποστηρίζουν τέτοιες απόψεις είναι συνήθως οι πιο αμόρφωτοι. Δεν έχουν κάποιο πτυχίο και γενικότερα έχουν απωθημένα με τους εκπαιδετικούς. Υπάρχει σημαντική μερίδα του κόσμου που γνωρίζει και κατανοεί πως αυτή η αξιολόγηση καμία βελτίωση δεν θα φέρει στην εκπαίδευση.

Και γενικότερα στην ζωή μου έχω παρατηρήσει ότι συνήθως τέτοιες απαξιωτικές απόψεις έχουν οι άνθρωποι χαμηλότερου μορφωτικού επιπέδου.


2
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάρτιος 26, 2024, 07:58:16 μμ »
Άτομα που αξιολογούν καθημερινά τους μαθητές τους... Φοβούνται την αξιολόγηση και κοιτάνε πως θα την σκαπουλάρουν...Λυπηρότατο...

Αν είσαι συνάδελφος όντως.....έλα τώρα μεταξύ μας; Θες να μιλήσουμε για την ποιότητα των "αξιολογητών"; Από που προέρχονται; Πόση σχέση έχουν με την τάξη τα τελευταία χρόνια;

Η αξιολόγηση είναι απλά η θεσμοποίηση του ρουσφετιού και του ραγιαδισμού. Όποιος γλύφει καλά, θα επιβιώνει. Είναι δεδομένο.

3
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 10, 2024, 10:57:31 πμ »
Οχι δεν εχει παρατηρηση στο Β...

Απαραδεκτο το Υπουργειο που κραταει σε ομηρια τους νεοδιοριστους..

Ας εβαζαν παραπανω συμβουλους να αξιλογησουν και όχι να περιμένουμε 3 χρόνια να γίνουμε Μονιμοι...

ΜΠΑΝΑΝΙΑ...

Ή απλά να μην συνέδεε την αξιολόγηση με την διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης.

4
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 10, 2024, 10:42:06 πμ »
Χωρίς να είμαι σίγουρος, δεν έχει πάλι παρατήρηση.


5
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Μάρτιος 10, 2024, 10:39:55 πμ »

Panos  92 είναι και που το παιδάκι δεν έχει θέματα συμπεριφοράς. Εάν είχες ένα παιδάκι υπερκινητικό, ή που έχει εκρήξεις θυμού δεν νομίζω να μην σου δημιουργούσε θέμα να κοιτάζει το κινητό και να γίνεται μπαχαλο η τάξη και αυτή να ειναι αδιάφορη. Γιατί καμιά φορά και τα υπολοιπα παιδιά παρασύρονται από όλα αυτό. Ένα παιδάκι που σηκώνεται όποτε θέλει μέσα στην τάξη και τρέχει και η δασκάλα του εξακολουθεί να ειναι αδιάφορη ξεσηκώνει την τάξη. Και στην τελική γιατί να βαριέται, δεν έχει κάτι να κάνει με το παιδί της; Και ναι, θα είχε την ευκαιρία αν ήθελε να κάνει μαθήματα, να μαθαίνει κιόλας, γιατί δεν έχει καμία σχέση η θεωρία με την πράξη. Επίσης παρατηρώντας έναν πιο έμπειρο μαθαίνεις πολλά. Αλλά από εκεί φαίνεται ότι οι νέοι συνάδελφοι με αυτήν τη συμπεριφορά πως θα είναι αργότερα.

Στο σχολείο των παιδιών μου έρχονται και φοιτητές. Θυμάμαι στο σχόλασμα οι φοιτητές έφταναν πρώτοι στην πόρτα και δεν περίμεναν να χτυπήσει το κουδούνι (για 5 λεπτά μιλάμε) ώστε να έρθει ένας δάσκαλος αλλά χτυπούσαν επιτακτικά το θυρωτηλέφωνο μία και δυο φορές ώστε ο διεθυντής να τους ανοίξει την πόρτα. Υπήρχε και ένας όμως που όταν πλησίασα το παιδί του αδελφού μου και του μίλησα λίγο πριν χτυπήσει το κουδούνι ήρθε αμέσως και το πήρε στην άκρη και τον ρώτησε με ποιον μιλάει. Ήταν και στην πόρτα μέχρι να αποχωρήσουν οι μαθητές! Οπότε επιμένω ότι ειναι και νοοτροπία και πόσο αγαπάς αυτό που κάνεις.

Το παιδί της έχει άτυπο αυτισμό και έιχε πολλά ξεσπάσματα θυμού. Δεν με βοήθησε ποτέ μαζί του γιατί όποτε τον πλησίαζε την έδιωχνε. Και πως να μην τη διώχνει όταν δεν έκανε ΚΑΜΙΑ προσπάθεια να δεθεί μαζί του. Στις αρχές όταν θύμωνε άνοιγε την πόρτα και έφευγε από την τάξη. Και εκείνη ειλικρινά σου λέω, καθόταν στο θρανίο ατάραχη δεν έτρεχε πίσω του. Την υπόλοιπη τάξη την είχα υπό τον έλεγχό μου, δεν υπήρχαν θέματα.

Πέρασα κυριολεκτικά πάρα πολλά διαλείμματα να κατεβαίνω στο προαύλιο και να προσέχω το παιδί και αφιέρωσα πολύ χρόνο να δεθώ μαζί του ώστε να με ακούει και να με εμπιστεύεται . Εφάρμοσα και ένα σύστημα ανταμοιβών που έπιασε  αφού έμαθα πρώτα τα ενδιαφέροντά του. Τώρα μέσα στην τάξη είναι άψογος. Και στα διαλείμματα σπάνια κάνει φασαρίες.

Το ξέρω ότι φαίνεται απίστευτο (και εγώ αν δεν το ζούσα δεν θα το πίστευα) αλλά η ίδια ήταν αμέτοχη. Κυριολεκτικά έχει μια πολύ παθητική στάση. Δεν είναι κακή κοπέλα και μιλάμε γενικά και κάνουμε και παρέα. Απλά δεν το έχει με την εκπαίδευση. βασικά μου το έχει πει ότι δεν της αρέσει η εκπαίδευση και ήθελε να σπουδάσει κάτι άλλο αλλά δεν έπιασε τα μόρια.

Πολλοί μου λένε να της μιλήσω πιο ξεκάθαρα αλλά δεν νομίζω ότι δεν καταλαβαίνει. Απλά δεν ενδιαφέρεται. Παίρνει το χιλιαρικάκι και γεια σας. Εγώ είμαι πολύ υπέρ του θεσμού της παράλληλης και έχω κάνει και εγώ 3 χρόνια. ΑΛΛΑ πραγματικά πάντα βοηθούσα με ό,τι ήθελε ο δάσκαλος/α και δεν το έβλεπα υποτιμητικά. Ίσα ίσα που συχνά προσφερόμουν μόνος μου να οβηθήσω αν είχα παιδί που δεν έχει μεγάλο θέμα.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι πρέπει να ξεκαθαριστούν οι ρόλοι και οι αρμοδιότητες. Το "συνεργάζονται' οι δύο εκπαιδευτικοί είναι πολύ αόριστο. Καλώς ή κακώς, για να υπάρξει συνεργασία πρέπει να έχουν και οι δυο πλευρές όρεξη.

6
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Μάρτιος 09, 2024, 10:39:06 μμ »
αχ αυτό με το κινητό...


Δεν πιστεύω οτι  ειναι το νεαρό της ηλικίας.

προσωπικά δεν με ενοχλεί να κοιτάξει το κινητό της. Κατανοώ ότι όταν κάθεσαι κάτω παρατηρητής, θα βαρεθείς.

Ωστόσο κυριολεκτικά δεν θέλει να κάνει τπτ, σε σημείο που απορώ "δεν βαριέται;". Γιατί πραγματικά πολλές φορές προσπάθησα να της προτείνω να συνεργαστούμε για συνδιδασκαλία. Και όταν λέω συνδιδασκαλία, δεν εννοώ, εγώ να λέω και εκείνη να εκτελεί. Εννοώ να κάνει εκείνη μάθημα όπως οτ θέλει και να βοηθάω πχ εγώ τα παιδιά.

Αλλά τίποτα. Εδώ και το παιδί που έχει ως παράλληλη δεν της μιλάει καθόλου. Σε πολλά διαλείμματα έχει έρθει να με βρει γιατί μάλωσε με άλλο παιδί και όταν το ρωτάω που είναι η κυρία τάδε, μου λέει δεν ξέρω ή μιλάει με τις άλλες κυρίες (τις άλλες παράλληλες).

Πιστεύω ότι είναι στον άνθρωπο. Αλλά παράλληλα πιστεύω ότι η έλλειψη ενός ξεκάθαρου καθηκοντολογιου τις κάνει να το εκμεταλλεύονται. Πέρυσι που είχα πάλι παράλληλη, είχαμε συνεργαστεί άψογα.
Και φέτος δεν έχω κάποια προστριβή μαζί της ούτε θα της κάνω παρατήρηση καθώς δεν είμαι το αφεντικό της. Αλλά σίγουρα με κουράζει και με απογοητεύει που είναι κυριολεκτικά άχρηστη.

7
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Μάρτιος 09, 2024, 09:54:43 μμ »
Θα έπρεπε να διατυπωθούν ξεκάθαρα οι υποχρεώσεις της παράλληλης στήριξης. Γιατί αυτή τη στιγμή ο καθένας ερμηνεύει τις αρμοδιότητες της παράλληλης όπως τον συμφέρει.

Δυστυχώς επιβεβαιώνω και εγώ πως πολλές παράλληλες βαριούνται που ζουν και βολεύονται στο καθισιό. Έχω φέτος παράλληλη, 24 ετών, που κυριολεκτικά δεν κάνει τπτ.

Της είπα αν θέλει να κάνει μάθημα (όποιο μάθημα θέλει 1-2 ώρες την εβδομάδα), αρνήθηκε ευγενικά.

Ο μαθητής της έχει άτυπο αυτισμό, δεν χρειάζεται τόσο βοήθεια στην τάξη ωστόσο έχει ξεσπάσματα θυμού. Έχουν περάσει τόσοι μήνες από το Σεπτέμβρη και δεν έχει δεθεί καθόλου μαζί του γιατί δεν κάνει την οποιαδήποτε προσπάεθαι. Ο μαθητής όταν έχει πρόβλημα έρχεται και βρίσκει εμένα καθώς δεν την αισθάνεται κοντά του.

Δεν θέλω να κάνει κάτι πέρα από τη δουλειά της αλλά ούτε αυτό δεν κάνει.
Καλά ούτε λόγος να κρατήσει τμήμα αν απουσιάσω. Εδώ μια φορά με χρειάστηκε ο διευθυντής για μια δουλειά και της είπα να ξεκινήσουν μαθηματικά να λύσουν κάτι ασκήσεις και όταν ανέβηκα μετά από ένα τέταρτο, δεν είχαν κάνει τπτ, αυτή στο θρανίο της να κοιτάει το κινητό της.

Έχω κάνει 3 χρόνια παράλληλη στήριξη οπότε ξέρω πως είναι. Και ναι έχει πολλές φορές αχαριστία ή αυταρχικότητα από τη μεριά του δασκάλου γενικής. Ωστόσο, μην κοροιδευόμαστε, πολλές παράλληλες ξύνονται και τους βολεύει αυτό.

Υπάρχουν βέβαια και πολλές παράλληλες που βοηθάνε γενικά στην τάξη κτλ.
Κατά τη γνώμη μου φταίει και το νεαρό της ηλικίας. Πλέον έρχονται κορίτσια 23-24 ετών, χωρίς μεταπτυχιακό που δεν ξέρουν που παν τα 4. Και δεν έχουν και καμία διάθεση να μάθουν. Δεν έζησαν τις εποχές που περίμενες 5-6 χρόνια για να σε πάρουν μετά τη σχολή και νομίζουν ότι πέφτει εύκολα το χιλιάρικο!


8
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιούλιος 31, 2023, 06:22:12 μμ »
Εγώ μιλάω γενικά, εσύ μιλάς προσωπικά. Θα σου πρότεινα να ζητήσεις βοήθεια από κάποιον ειδικό, γιατί έχεις σοβαρό πρόβλημα.
Ελπίζω να μην μπαίνεις σε τάξη, γιατί λυπάμαι τα παιδιά, στα οποία θα βγάζεις όλα τα απωθημένα σου.
Ζήτησε βοήθεια.
Πάντως να ξέρεις ότι και στις ΗΠΑ αλλά και σε όσες χώρες έχει εφαρμοσθεί η αξιολόγηση εκπαιδευτικών δεν υπήρξαν απαραίτητα θετικά αποτελέσματα. Πολλές φορές ήταν και αρνητικά, τις περισσότερες μηδαμινά.

Η εκπαίδευση και η διδασκαλία είναι ένα πολυσύνθετο αντικείμενο που δεν μπορεί να αξιολογηθεί εύκολα. Μπορεί δλδ να δουν 10 αξιολογητές τη ίδια διδασκαλία και να βάλουν δέκα διαφορετικές βαθμολογίες. Δεν είναι δλδ κάτι το μετρήσιμο. Οπότε αναποφευκτα καταντά ένα μέτρο επιβολής και δημιουργίας πελατειακών και κομματικών σχέσεων.

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Μάρτιος 25, 2023, 04:36:26 μμ »
Έκανε 30000 διορισμούς και δεν σας αρέσει ... δεν κάνουν διορισμούς δεν σας αρέσει . Να πάτε να ψηφίσετε τον Φίλη και τον Γαβρογλου ΝΑ ΔΟΎΜΕ πόσους θα διορίσουν . Φιλικά πάντα .

Αν και άσχετο με το θέμα, σε λίγα χρόνια η μονιμότητα δεν θα έχει καμία αξία. Θυμήσου το .

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Μάρτιος 25, 2023, 04:27:21 μμ »
Επίσης κοίταξε τώρα τα νούμερα στην δευτεροβαθμια , εννοώ για τις κατανομές, αν είναι τα ίδια που σας έλεγα πέρυσι . Για να δείτε αν η μάγισσα έλεγε τα σωστά ή όχι .  8)


Κανένα από τα νούμερα που είπες πέρυσι δεν βγήκε σωστό.

11
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 01, 2023, 02:02:08 μμ »
Στην συγκεκριμένη είχε γίνει πρόταση να κατέβει με την Νέα Δημοκρατία . Δεν χρειάζεται κάποιο άλλο προσόν για να αξιολογήσεις....

12
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Φεβρουάριος 27, 2023, 09:41:27 μμ »
Τεράστιο λάθος αυτό των πρωτοβάθμιων. Έπρεπε να ανανεώσουν τα πραγματικά κενά και να δώσουν μεταθέσεις μόνο όσες είναι απαραίτητες. Τώρα θα γίνει το μάλλε βράσε

13
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 31, 2023, 09:19:22 μμ »
Φίλε μου πρέπει να είσαι ψιλοάσχετος ο ίδιος ή μάλλον εντελώς άσχετος με τον χώρο της εκπαίδευσης. Ίσως πάλι οι προσλαμβάνουσές σου είναι της δεκαετίας του 1950 και του τρόπυο με τον οποίον διδασκόταν το μάθημα των θρησκευτικών...  Από τότε ξέρεις έχουν γίνει άλματα και στην θρησκευτική εκπαίδευση και σε θέματα ύλης, διδακτικής κ.λ.π. τα οποία και φυσικά κάποιος που δεν είναι του χώρου δεν μπορεί να τα έχει παρακολουθήσεις (σ' αυτό σε δικαιολογώ, την άγνοιά σου δηλαδή...) η θρησκευτική εκπαίδευση είναι "κλειδί' για την κατανόηση του σύγχρονου κόσμου και των εξελίξεων σε παγκόσμιο επίπεδο μαζί βέβαια με άλλα μαθήματα,σύμφωνα και με συγκεκριμένη απόφαση του ευρωπαϊκού συμβολίου. Ο εξοβελισμός θεωρητικών και καλλιτεχνικών μαθημάτων οδηγεί στη δημιουργία ενός ανθρώπου- τεχνολογικού κτήνους που του περισσεύουν οι τεχνικές ικανότητες αλλά που δεν μπορεί να γίνει ευτυχισμένος... την επόμενη φορά λοιπόν που θα αναφέρεις ότι το μάθημα είναι "ψιλοάχρηστο'΄, κάνε τη συζήτηση αυτή σε κανένα κομμωτήριο ή λαχαναγορά και όχι με συναδέλφους που πιστεύουν στην αξία των θεωρητικών μαθημάτων για την πολύπλευρη εκπαίδευση ενός νέου στον σύγχρονο κόσμο...


Συγγνώμη αλλά ωραίες αυτές οι θεωρίες αλλά στην πράξη κωλοβαρανε. Όπως και στην φυσική αγωγή αραδιαζουν χίλια δυο οφέλη αλλά στην πράξη τους δίνουν μια μπάλα και παίζουν. Το ίδιο και στα εικαστικά.

Εντελώς δυσανάλογος ο φόρτος εργασίας ενός φιλολόγου , μαθηματικού, φυσικού κτλ με τον Φορτ εργασίας ενός μουσικού ή γυμναστή.


14
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 31, 2023, 08:08:38 μμ »
και δεν ψηφίζεις πχ ΝΔ που προωθεί την αξιολόγηση και ψηφίζεις , πχ Συριζα που θέλει να καταργήσει τα θρησκευτικά, πχ και χτυπά ένα κλάδο ολόκληρο, ή να αφαιρέσει τις ώρες των φιλολόγων σε γυμνάσιο και λύκειο...δηλ. μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα

Δεν είναι και τόσο κακό να καταργηθούν τα θρησκευτικά. Σίγουρα πρέπει να μειωθούν οι ώρες τους και να δοθούν στις φυσικές επιστήμες. Ψιλοαχρηστο μάθημα.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160740
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 421
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 409
Σύνολο: 426

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.