Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - papia

Σελίδες: 123 ... 12
1
Κ Ε Φ Α Λ Α Ι Ο Γ ϋ : Ρ ΢ Ο Ϋ Ρ Θ ΢ Ε Σ Ι Α Ρ Ο Υ Ρ ΢ Ο Σ Μ Ε Τ ΢ Α Τ Α Ι Σ Τ Ο Υ Σ Ρ Ι Ν Α Κ Ε Σ
1. Χτισ διατάξεισ του άρκρου 6 παρ.34 του ν.3027/2002 (ΦΕΞ 152/28.06.2002 τ.Αϋ), όπωσ
αντικαταςτάκθκαν και τροποποιικθκαν με τισ διατάξεισ του άρκρου 2 του ν.3687/2008, του
άρκρου 6 του ν.3848/2010, του άρκρου 26 παρ. 9β του ν.3879/2010 (ΦΕΞ 163/21.09.2010 τ.Αϋ)
και του άρκρου 59 παρ. 1 και του άρκρου 60 παρ. 4η του ν.3966/2011 (ΦΕΞ 118/24.05.2011
τ.Αϋ), ορίηεται θ προχπθρεςία, θ οποία προςμετράται ςτουσ ενιαίουσ πίνακεσ αναπλθρωτϊν και
ωρομιςκίων. Ειδικότερα ορίηεται ότι:
«34.α. Όπου ςτισ κείμενεσ διατάξεισ αναφζρεται προχπθρεςία προςωρινοφ αναπλθρωτι ι
ωρομίςκιου εκπαιδευτικοφ, νοείται αυτι που προςφζρκθκε: α) ςτα δθμόςια ςχολεία
Πρωτοβάκμιασ και Δευτεροβάκμιασ εκπαίδευςθσ, αρμοδιότθτασ του Υπουργείου Εκνικισ
Παιδείασ και Θρθςκευμάτων, β) ςτα Μουςικά Σχολεία, γ) ςτα Τμιματα Ακλθτικϊν
Διευκολφνςεων, δ) ςτισ Σχολικζσ Μονάδεσ Ειδικισ Αγωγισ, ε) ςτα Ναυτικά Λφκεια, ςτ)
Μεταλυκειακά Προπαραςκευαςτικά Κζντρα, η) ςτα Ολοιμερα Σχολεία Πρωτοβάκμιασ
Εκπαίδευςθσ, θ) ςτα Εκκλθςιαςτικά Σχολεία, κ) ςτθ Σιβιτανίδειο Δθμόςια Σχολι Τεχνϊν και
Επαγγελμάτων, ι) ςε κζςεισ μονίμων εκπαιδευτικϊν πριν από τθν αποχϊρθςι τουσ, εφόςον ζχει
προςφερκεί μζχρι 31.8.2005, ια) για τθν εφαρμογι του προγράμματ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ   σελ. 8

2
Αν ξεκλειδώσουν οι πίνακες θα προστεθεί η προυπηρεσία συνολικά (ειδική και γενική) , διότι:
1. τους δασκάλους της παραλ. τους πήραν από τον πίνακα γενικής και
2. στην εγκύκλιο που εξηγεί ποια προυπηρεσία προσμετράται λέει πως η προυπηρεσία που αποκτήθηκε σε ολοήμερα σχολεία, σε ειδικά σχολεία και άλλα........ προσμετράται κανονικά φτάνει να έχουν διοριστεί από τους πίνακες και όχι με άλλο τρόπο. Αν έχω άδικο ας με διορθώσει κάποιος παρακαλώ.!!!!!

3
Υπάρχει στον ενιαίο πίνακα διορισμών δάσκαλος που έχει ημερομηνία κτήσεως πτυχίου το 2011;
Εγώ γιατί δεν τον βρίσκω;
Τώρα δεν το βρισκω  κι εγώ !!!θα  'εκανα λάθος/ θα ξαναψάξω. Συγγνωμη!!

4
Ας μας βοηθήσουν λίγο οι συνάδελφοι της δευτεροβάθμιας, παρακαλώ...Ποιοι μπαίνουν στους πίνακες διορισμών μπροστά σας;; Αφού δεν μπαίνουν οι απολυμένοι, ποιοι μπορεί να είναι;;
Dorant αύριο θα πέσει εξονυχιστικός έλεγχος στους πίνακες, όνομα-όνομα... Είναι πολλά τα άτομα...
Στον πίνακα διορισμών δασκάλων περίπου στη θέση 130 υπάρχουν δύο άτομα που πήραν πτυχίο τον Ιούνιο του 11 και έχουν λέει 19 μήνες προυπηρεσία. Αυτοί δεν υπάρχουν στον πίνακα αναπληρωτών.  Τι γίνεται βρε παιδιά;
Σε ποιο ιδιωτικό να δούλεψαν χωρίς πτυχίο και αναγνωρίζετραι και η προυπηρεσία τους;;;;;;;;;

5
Τι να πω, Lampros7!!Αφού λέει για τεχνικούς λόγους δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.  Συνεχιζω να πιστευω πως θα μπορει να προσμετρηθεί και στη γενική. Αν έχεις κάτι νεο πες μου σε παρακαλώ.

6
Ψάχνω να βρω κι εγώ το έγγραφο αλλά δεν το βρίσκω. Μπορείς να μου πεις που το βρήκες; Ισως αναφέρεται στους ΠΕ 70.50.
Το πιο πιθανο είναι να μπορεί να προσμετρηθεί και στους δυο πινακες. Αν κάποιος ΠΕ 70 έχει εργαστεί για κάποιο διάστημα στην ειδική ( πιστευω και στην παράλληλη ) μπορεί να γίνει ΠΕ 70.50. Μπορεί όμως να είναι και στον πίνακα γενικής και να έχει οποιαδήποτε προυπηρεσία στην  εκπαίδευση που απέκτησε αφού τον πήραν από τον πίνακα γενικής.

7
Δεν γνωρίζω να υπάρχει έγγραφο αλλά νομίζω πως αυτό λέει η κοινή λογική. Οι πίνακες της ειδικής πρεπει να μην έχουν κλείσει και μπορείνα προσμετρηθεί η προυπηρεσία. 'Οταν ανοίξουν και οι πίνακες της γενικής (ΠΕ 70) τότε λογικά θα προσμετρηθεί και εκεί. Εφόσον την απέκτησε κάποιοος που είναι ΠΕ  70  θα πάρει την προυπηρεσαία  προυπηρεσία του θα προστεθεί ως ΠΕ 70. Αν κάποιος (ΠΕ 70)  χαρακτηριστεί ΠΕ 70.50 και μπει στον πίνακα ειδικής , τότε η προυπηρεσία του θα προσμετρηθεί στον πίνακα ειδικής. Οι ΠΕ 70 που εργάστηκαν στην παράλληλη στήριξη δεν έκαναν ποτέ αίτηση να ενταχθούν στον πίνακα ειδικής. Πως θα μπου χωρίς αίτηση;

8
Ποιος το είπε αυτό; Αφού τους πήραν από τον πίνακα γενικής (και όχι από τον πίνακα ειδικής ) θα προσμετρηθεί στον πίνακα γενικής  η προυπηρεσία.

9
Αντιγόνη, εσύ μιλάς με τη λογική κάτι που δε μας έχει συνηθίσει το υπουργείο. Το να διορίζουν γερασμένους εκπαιδευτικούς σίγουρα είναι απαράδεκτο αλλά συμφέρει στα ταμεία.Δε θα μπορέσουν (αυτοί που διορίζονται μεγάλοι) να συμπληρώσουν ποτέ  40 χρόνια εργασίας και δε θα δικαιούνται ποτέ κανονική σύνταξη παρά μόνο λίγα ψίχουλα. Ακόμη οι νέοι με τις καινούριες συηθήκες του ΑΣΕΠ δεν έχουν ελπίδα διορισμού γιατί οι μεγάλοι έχουν προυπηρεσία. Δεν είναι όπως ήταν τις προηγούμενες φορές που μετρούσαν μόνο οι βαθμοί του διαγωνισμού. Συμφέρει λοιπόν για πολλούς λόγους να (για το υπουργείο)να μη γίνει ΑΣΕΠ!!!!!! ή αν γίνει, να είναι όπως παλιά για να μπει και κανένας νέος.

10
Συνάδελφος συνδικαλιστής μου το ανέφερε, βέβαια όλα εξαρτώνται από τρόικα κλπ.Όμως ο ΑΣΕΠ θα εξακολουθεί να υφίσταται στην εκπαίδευση...
Πόσο σύντομα θα μπορεί να έχει το κράτος χρήματα για να οργανώσει ΑΣΕΠ για 120.000 εκπαιδευτικούς (γιατί τόσοι θα είναι εφόσον τώρα δεν διορίζουν).Για να πάρουν πόσους; 1000,2000,.......και να περάσουν αυτοί που έχουν προυπηρεσία!!!!!Μόνο για βιτρίνα θα γίνει αν γίνει ΑΣΕΠ. Είναι πολλά τα λεφτά για να κάνουν αυτό το θέατρο. Γιατί λοιπόν να μη κάνουν μια ρύθμιση και να διορίζονται λίγοι -λίγοι με προυπηρεσία χωρίς έξοδα;

11
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Δ' φάση αναπληρωτών ΠΕ70
« στις: Οκτώβριος 24, 2011, 02:16:08 μμ »
Το μεγάλο πρόβλημα είναι η κατάργηση των ολοήμερων σχολείων. Αυτή η απόφαση έβαλε στην ανεργία πολλούς δασκάλους. Υπάρχουν όμως κάποια ολοήμερα που θα ανοίξουν τώρα γιατί μαζεύτηκαν οι απαιτούμενοι μαθητές. Επρεπε να καθυστερήσει η πρόσληψη φέτος αρκετών δασκάλων για οικονομία και την πλήρωσαν τα ολοήμερα.Μόνο αυτά μπορούσαν να έχουν κενά χωρίς να φαίνονται.

12
Πάντα θα υπάρχουν και αυτοί.Και πολλοί γίνανε καθηγητές και όχι δάσκαλοι που ενώ αγαπούσαν τα μικρά παιδια  παίρασαν σε καθηγητικές σχολές για να βρεθούν στην ελίτ της κοινωνίας (άσχετα πώς κατάντησαν τώρα)

ΑΚΡΙΒΩΣ!! αυτό σημαίνει ότι και στην α/θμια και στη β/θμια υπάρχουν ικανοί και ανίκανοι. Άνθρωποι που το χουν και άλλοι που δεν ΠΡΕΠΕΙ να κάνουν βόλτα ούτε έξω απο την τάξη...
επομένως το να υποστηρίζει κανείς ότι ΟΛΟΙ οι μεν ή οι δε μπορούν να κάνουν τα πάντα....ε είναι ανεύθυνο, ανεδαφικό και άδικο.

Θα συμφωνήσω μαζί σου μόνο προς τούτο : ότι δεν είναι η εκπαίδευση το melting pot του κάθε πικραμένου.
ΕΤΣΙ!!!!!!!!

13
Πάντα θα υπάρχουν και αυτοί.Και πολλοί γίνανε καθηγητές και όχι δάσκαλοι που ενώ αγαπούσαν τα μικρά παιδια  πέρασαν σε καθηγητικές σχολές για να βρεθούν στην ελίτ της κοινωνίας (άσχετα πώς κατάντησαν τώρα)

14
Εδώ αμφισβητείται η παιδαγωγική και διδακτική ικανότητα των ειδικοτήτων στο Γυμνάσιο, δε θα αμφισβητείται στο Δημοτικό;Δε θα ξεχάσω τις φωτοτυπίες απο εγκυκλοπαίδεια της κόρης μου στα καλλιτεχνικά  Β Γυμνασίου με τις τεχνοτροπίες΄που έπρεπε να παπαγαλίσει. Ακόμη ακούει τέχνη και φοβαται!!!!!!μετά από πολλά χρόνια!!Αυτό δε θα το έκανε ο χειρότερος δάσκαλος.Τί κέρδισε από τις επιστημονικές της γνώσεις;
Επιτέλους δε μπορεί ο κάθε ένας που απέτυχε να βρει εργασία στην επιστήμη του να κρύβεται στη εκπαίδευση!!Οποιος αγαπά την εκπαίδευση στο Δημοτικό ,γίνεται δάσκαλος και έχει την ευκαιρία να διδάξει όλα τα αντικείμενα!Οχι πάμε στο πολυτεχνείο, δεν είμαστε ικανοί να πετύχουμε και αγαπάμε ξαφνικά τα παιδάκια!!

Σελίδες: 123 ... 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160669
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 353
Σύνολο: 364

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.