*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 486986 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
η εμπειρία μου λέει ότι οι μόνιμοι δεν θα κάνουν τίποτα. Αν πιέσει η ΔΟΕ τότε ίσως κάτι γίνει. Αλλά εσείς ως μονάδες δεν μετράτε γιατί είστε λίγοι και δεν είστε οργανωμένοι.
Ναι άλλα η γνώμη μας (των μονίμων εννοώ) μετράει περισσότερο από των ΠΕ 71 στη ΔΟΕ.
Γι αυτό και η αναδίπλωση στις μεταθέσεις.
Συγγνώμη που το ξαναλέω, δεν είναι καλός όρος, ωστόσο είναι ρεαλιστικός : οι ΠΕ 71 είναι αναλώσιμοι!!!
Παραθέτω ξανά και την πολύ ωραία τοποθέτηση ως προς το απίστευτο νομοσχέδιο, συμβούλου εαε :
http://users.sch.gr/moutavelis/autosch/joomla15/

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rohan3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
"θα πάρουμε φιλόλογο ή κάποιον άλλης σχολής με μεταπτυχιακό στην φιλολογία;" Κεδίκογλου!

Η ιστορία έγραψε. Ο Κεδίκογλου μας βγάζει άσχετους μπροστά στους 22χρονους αποφοιτους του Βόλου. Μας βλέπουν σαν μελισσοκόμους επομένως με μεταπτυχιακά στην ΕΑΕ...

Πάνω απ'όλα η σταθερότητα!

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 01, 2014, 06:07:15 μμ από rohan3 »

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
"θα πάρουμε φιλόλογο ή κάποιον άλλης σχολής με μεταπτυχιακό στην φιλολογία;" Κεδίκογλου!
Η ιστορία έγραψε. Ο Κεδίκογλου μας βγάζει άσχετους μπροστά στους 22χρονους αποφοιτους του Βόλου. Μας βλέπουν σαν μελισσοκόμους επομένως με μεταπτυχιακά στην ΕΑΕ...
Πάνω απ'όλα η σταθερότητα!
Να πληροφορήσω τον κ. Κεδίκογλου ότι μυριάδες πτυχιούχοι μπαίνουν στον κλάδο φιλολόγων (ιστορίας-εθνολογίας,  αρχαιολογίας, φιλοσοφικής/παιδαγωγικής, φιλοσοφικών και κοινωνικών σπουδών κλπ κλπ κλπ). Για να μη μιλήσω για τον κλάδο οικονομολόγων και νομικών.
Ας τον ενημερώσει κάποιος τον άνθρωπο να μην εκτίθεται!!!!!

gesthimani

  • Επισκέπτης
"θα πάρουμε φιλόλογο ή κάποιον άλλης σχολής με μεταπτυχιακό στην φιλολογία;" Κεδίκογλου!

Η ιστορία έγραψε. Ο Κεδίκογλου μας βγάζει άσχετους μπροστά στους 22χρονους αποφοιτους του Βόλου. Μας βλέπουν σαν μελισσοκόμους επομένως με μεταπτυχιακά στην ΕΑΕ...

Πάνω απ'όλα η σταθερότητα!


Είπε πολλά καταπληκτικά όπως και το "Δεν θα αιφνιδιάσουμε κανέναν"!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Πρεπει   να ασκηθει πιεση απο μονιμους και αναπληρωτες  στην ΔΟΕ η οποια ξεχασε την αποστολη της

Αποσυνδεδεμένος rohan3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το υπουργείο νομοθετεί με μοναδικό γνώμονα το πώς θα περιοριστούν οι δαπάνες στην Παιδεία.

Διάβασα κάπου ένα πολύ εύστοχο άρθρο που εξηγεί πώς ακριβώς εξαναγκάζει έμμεσα τους μεγαλύτερους ηλικιακά ΠΕ70, να αφήσουν τις δομές τις ΕΑΕ και να γυρίσουν στις τυπικές τάξεις, καλύπτοντας τα λιγοστά κενά (ειδικά μετά τις νέες συγχωνεύσεις σχολείων) που θα προκύψουν απο τις συνταξιοδοτήσεις των δασκάλων. Οι θέσεις στην Ειδική Αγωγή,  με πρόταξη των ΠΕ71 και όλων των υπολοίπων να ακολουθούν, θα καλυφθούν φυσικά από κονδύλια ΕΣΠΑ.

Έτσι θα θριαμβολογούν για ακόμη ένα success story, με την κατακόρυφη μείωση των δαπανών και ταυτόχρονα την κάλυψη των θέσεων από τους "ολόκληρα ειδικούς" και όχι τους ,50...

Φυσικά μέσα σε όλα αυτά, ορισμένοι απόφοιτοι ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ (και όχι άσχετοι), που πέρασαν με 18.000-19.000 μόρια στα ΠΤΔΕ και εξειδικεύτηκαν με σπουδές μεταπτυχιακού επιπέδου στην ΕΑΕ, θα συνεχίσουν να βλέπουν τις πόρτες των σχολείων κλειστές για πολλαααα ακόμη χρόνια.

ΥΓ) Η ΔΟΕ φυσικά έχει άλλα πιο σοβαρά ζητήματα να ασχοληθεί. Έτσι κι αλλιώς οι 10.000 άνεργοι δάσκαλοι δεν ψηφίζουν και μάλλον δεν θα τους προλάβουν μέχρι να έρθει η ώρα να αναλάβουν υπηρεσία.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Το υπουργείο νομοθετεί με μοναδικό γνώμονα το πώς θα περιοριστούν οι δαπάνες στην Παιδεία.

Διάβασα κάπου ένα πολύ εύστοχο άρθρο που εξηγεί πώς ακριβώς εξαναγκάζει έμμεσα τους μεγαλύτερους ηλικιακά ΠΕ70, να αφήσουν τις δομές τις ΕΑΕ και να γυρίσουν στις τυπικές τάξεις, καλύπτοντας τα λιγοστά κενά (ειδικά μετά τις νέες συγχωνεύσεις σχολείων) που θα προκύψουν απο τις συνταξιοδοτήσεις των δασκάλων. Οι θέσεις στην Ειδική Αγωγή,  με πρόταξη των ΠΕ71 και όλων των υπολοίπων να ακολουθούν, θα καλυφθούν φυσικά από κονδύλια ΕΣΠΑ.

Έτσι θα θριαμβολογούν για ακόμη ένα success story, με την κατακόρυφη μείωση των δαπανών και ταυτόχρονα την κάλυψη των θέσεων από τους "ολόκληρα ειδικούς" και όχι τους ,50...

αλήθεια πως τους εξαναγκάζει ? μπορείς να παραθέσεις το άρθρο ή να μας πεις ? γιατί το ακούω λίγο τραβηγμένο.

Αποσυνδεδεμένος s0n1a

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καλησπέρα, αν υπάρχει κάποιος ενημερωμένος για το νομοσχέδιο, ΠΕ60 με μεταπτυχιακό Ειδικής, αν μπορεί να μου πει τη γνώμη του αν αξίξει να μπω τώρα σε διαδικασία μεταπτυχιακού στην ειδική, αν υπάρχουν προοπτικές ...Ευχ

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Καλησπέρα, αν υπάρχει κάποιος ενημερωμένος για το νομοσχέδιο, ΠΕ60 με μεταπτυχιακό Ειδικής, αν μπορεί να μου πει τη γνώμη του αν αξίξει να μπω τώρα σε διαδικασία μεταπτυχιακού στην ειδική, αν υπάρχουν προοπτικές ...Ευχ

όλοι ενημερωμένοι είναι εδώ για τον νέο νόμο

αλλά δεν έχει ψηφιστεί ακόμα και οπότε δεν ξέρουμε πως θα εξελιχθεί η κατάσταση,

αν το βλέπεις καθαρά για επαγγελματική προοπτική θα έλεγα περίμενε να δεις τι θα ψηφιστεί

Αποσυνδεδεμένος rohan3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Προβληματισμοί δασκάλων.

Με όλα αυτά που ακούγονται, σε ένα τόσο περίεργο εργασιακό περιβάλλον όπως αυτό της Ειδικής Αγωγής με τους μισούς και τους ολόκληρους, όσοι μπορούν θα αποχωρήσουν. Μια ματιά στα σχόλια πιο κάτω και θα καταλάβει κανείς τί γίνεται..!

μάλιστα όταν έλεγες έμμεσος εξαναγκασμός ήταν οι φοβίες που έχουν ορισμένοι για να μην απολυθούν.

το .50 δηλαδή τώρα το κατάλαβαν ότι ισχύει από το 2008 (ν3699/2008), επίσης τώρα πήραν είδηση ότι οι οργανικές όλες έγιναν για 71-61 που έχει γίνει από το 2011 (ν3966/2011)......

άμα ο άλλος φοβάται τότε ας πάει κάπου που θα φοβάται λιγότερο, οι αιτήσεις μεταθέσεων είναι μέχρι αύριο

Αποσυνδεδεμένος iodich

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Φύλο: Άντρας
  • Oι δειλοί πεθαίνουν πολλές φορές ο τολμηρός μια.
    • Προφίλ
Απόσπασμα απο την ομιλία του κύριου Λολίτσα στην βουλή:«Σε ότι αφορά την πρόταξη των 61, 71. Επίσης, για αυτό το θέμα, υπάρχει μία μεγάλη συζήτηση. Θα ήθελα να πω ότι τους Π.Ε. 61 και 71, τους προέτασσαν όλοι και ο ν.3699 και ο ν.3966 και κάποιες σχετικές τροπολογίες που υπήρχαν κατά καιρούς, όλοι το έκαναν αυτό. Δεν το κάνουμε εμείς, δεν το κάνουμε για 1η φορά, είναι όμως κάτι που είναι δίκαιο. Δεν μπορεί να έχουμε κάποιον που έχει βασικό πτυχίο κάπου και να του λέμε ότι εσύ που έχεις βασικό πτυχίο δεν μπορείς να προτάσσεσαι, αλλά θα σε βάλουμε στην ίδια κατηγορία με τον μεταπτυχιακό ή τον διδακτορικό ή το οτιδήποτε. Δηλαδή, είναι σαν να έχουμε 1 φιλόλογο που έχει αποφοιτήσει από μία Φιλολογική Σχολή που δίνει διορισμό ως φιλόλογο σε 1 σχολείο και να έχουμε και 1 κοινωνιολόγο που έχει 1 μεταπτυχιακό στην φιλολογία και εμείς να λέμε, όχι, δεν θα πάρουμε πρώτα το φιλόλογο αλλά θα πάρουμε τον κοινωνιολόγο επειδή έχει μεταπτυχιακό στην φιλολογία. Δηλαδή, έχει και κάτι παραπάνω, είναι εκπαιδευτικός και έχει και κάτι παραπάνω. Ακούγετε αυτό το παράδειγμα κάπως αλλά επί της ουσίας αυτό είναι».Σχολιασμός και κατάρριψη του επιχειρήματος για πρόταξη βασικού πτυχίου για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Σχολιασμός και κάταρριψη επιχειρήματος για μοριοδότηση μεταπτυχιακών και διδακτορικών ειδικής αγωγής:
Tα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Εκεί δεν υπάρχουν βασικά πτυχία σχετικά με την ειδική αγωγή. Κατα συνέπεια και μόνο για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα πρέπει να προτάσσεται: α)το διδακτορικό και β)το μεταπτυχιακό στην Ειδική αγωγή ή να δίνεται η αναλογούσα μοριοδότηση 4 μορια για μεταπτυχιακό και 8 μόρια για διδακτορικό. Η μοριοδότηση για κατοχή μεταπτυχιακού και διδακτορικού θα πρέπει να είναι αθροιστική όπως και η μοριοδότηση που προτείνεται για σεμινάριο και μεταπτυχιακό.
Επιπρόσθετα ενώ στην αθμια εκπαίδευση θεωρείται απο το Υπουργείο Παιδείας οτι το πτύχιο κάνει τον ειδικό παιδαγωγό στην δευτεροβάθμια λόγω της εξαιρετικά υψηλής πριμοδότησης της εμπειρίας (0,20 μόρια ανα μήνα) θεωρείται οτι η εμπειρία διαμορφώνει αποτελεσματικούς εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής.
Κατα συνέπεια κρίνεται με διαφορετικό τρόπο η ποιότητα των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής και συγκεκριμένα:
Στην πρωτοβάθμια προτιμούνται οι εκπαιδευτικοί με βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή.
Στην δευτεροβάθμια προτιμούνται οι εκπαιδευτικοί με εμπειρία.

Επιπρόσθετα εισάγονται κριτήρια των οποίων η αξιοπιστία είναι αμφισβητίσιμη. Συγκεκριμένα κατα πόσο ο βαθμός πτυχίου είναι κριτήριο το οποίο πιστοποιεί την επάρκεια των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής αφού ειδικά στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν σχετίζονται τα βασικά πτυχία με την ειδική αγωγή! Αν και χρησιμοποιείται το κριτήριο αυτό στην δευτεροβάθμια, με την πρόταξη των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας με βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή, αγνοείται. Είναι το ίδιο να ολοκληρώνει κάποιος σπουδές σε 4 χρόνια με οχι τόσο καλό βαθμό πτυχίου και το ίδιο να ολοκληρώνει σε 6 και 7 με βαθμό πτυχίου κοντά στο άριστα;
Η αδικία αυτή πρέπει να διορθωθεί. Κάτι τέτοιο και ειδικά για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση σημαίνει:
α) πρόταξη κατα σειρά των διδακτορικών και μεταπτυχιακών διπλωμάτων
β) μείωση της εμπειρίας για κάθε μήνα στα 0,10 μόρια.
γ)σε περίπτωση που δεν γίνει η πρόταξη θα πρέπει να δοθούν τα μόρια που αναλογούν στον κόπο και την γνώση των διδακτορικών (8 μόρια) και των μεταπτυχιακών (4 μόρια) και αθροιστικά.
δ) να προσμετράται ο βαθμός πτυχίου μόνο σε περίπτωση ισοβαθμίας
Είναι τελείως διαφορετική περίπτωση η αθμια εκπαίδευση απο την δευτεροβάθμια!

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@iodich
Aς μην αρχίσουμε πάλι τις παραθέσεις επιστημονικών φορέων και σχολικών συμβούλων που αναιρούν όσα λέει ο κ. Λολίτσας.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
μάλιστα όταν έλεγες έμμεσος εξαναγκασμός ήταν οι φοβίες που έχουν ορισμένοι για να μην απολυθούν.

το .50 δηλαδή τώρα το κατάλαβαν ότι ισχύει από το 2008 (ν3699/2008), επίσης τώρα πήραν είδηση ότι οι οργανικές όλες έγιναν για 71-61 που έχει γίνει από το 2011 (ν3966/2011)......

άμα ο άλλος φοβάται τότε ας πάει κάπου που θα φοβάται λιγότερο, οι αιτήσεις μεταθέσεων είναι μέχρι αύριο

Ναι άλλα το .50 δεν είχε ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΘΕΙ! Τώρα θα υπάρχει ΕΠΙΣΗΜΑ (αν ψηφιστει ο νόμος) παγίδα μελλοντικών απολύσεων. Και συ .50 θα είσαι kinegeiros, μην το ξεχνάς!
Οι οργανικές 71/61 είναι μία κοροϊδία γιατί ξέρουν ότι οι ΠΕ 71 ΔΕΝ θα διοριστούν όσο υπάρχουν μνημόνια στην Ελλάδα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161280
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 393
Σύνολο: 416

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.