0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι καθηγητές που δεν έβαλαν βαθμολογία δεν σημαίνει ότι δεν δίδαξαν εξίσου ευσυνείδητα με όσους έβαλαν. Ακριβώς για λόγους συνείδησης αποφάσισαν να μην βαθμολογησουν. Και επειδή εμπλέκεται η συνείδηση του καθενός δεν έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε ούτε αυτόν που βαθμολόγησε και ίσως λάθος ούτε και αυτόν που δεν έδωσε βαθμολογία
Έχω συνάδερφο που στους μαθητές που δεν πατάγανε στο τηλεμάθημα έβαλε 10. Εγώ πάλι έβαλα παύλα. Εγώ όμως θα κληθώ σε απολογία. Αξιολογήστε με παρακαλώ. Και μη μου πείτε ότι τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν για στατιστικούς λόγους, όπως υπονοείτε κάποιοι.
Η ύλη ορθά θεωρείται διδαχθείσα, και τα παιδιά θα κριθούν και στις εξετάσεις του Ιουνίου για το κατα πόσο διάβαζαν κατά τη διάρκεια των διαδικτυακών. Εγώ αδυνατώ απλά να βαθμολογήσω αντικειμενικά αυτή τη στιγμή, και επιφυλάσσομαι να αξιολογήσω τους μαθητές μου, στα διά ζώσης μαθήματα και στις εξετάσεις του Ιουνίου . Έχω εκπλαγεί με τη στάση του Υπουργείου. Γιατί επιμένει όταν λες ότι αδυνατώ να κάνω κάτι;Διδάξαμε την ύλη κανονικά και η βαθμολογία θα γίνει κατευθείαν στο β τετράμηνο. Τόσο τραγικό είναι; Είναι δυνατόν να δημιουργεί το Υπουργείο τέτοιες αντιπαλότητες με τους εκπαιδευτικούς για τόσο επουσιώδη ζητήματα, και μάλιστα αυτή την εποχή;
Νόμιμα και ευσυνείδητα έχει στηρίξει ο καθένας τις επιλογές του. Δεν φοβόμαστε τίποτα. Λειτουργούμε πάντα με γνώμονα το καλό των μαθητών μας. Γνωρίζω στο περιβάλλον μου αρκετά άτομα που έλεγαν στα παιδιά ότι όσα κάνουμε στην τηλεκπαίδευση θα επαναληφθεί, πως απλώς κρατάμε μια επαφή, δεν αξιολογούσαν, δεν έκαναν ερωτήσεις, προχωρούσαν λίγο ή καθόλου, αφού έβλεπαν βιντεάκια. Υπάρχουν ή δεν υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις! Να μιλήσετε ειλικρινά! Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας. Οφείλουν να αναπληρώσουν τώρα το χαμένο έδαφος. Διαφορετικά επανάληψη της χρονιάς για όλους εκτός όσων κριθούν ότι πέτυχαν τους μαθησιακούς στόχους. Έχω μαθητές που βρίσκονται στο επίπεδο της β λυκείου αν και είναι β γυμνασίου. Θα τα υποχρεώσουμε να κάνουν ξανά τα ίδια; Θα τα καθυστερήσουμε άδικα; Γιατί σκεφτόμαστε πάντοτε τον μαθητή που μετά δυσκολίας είναι μαθητής αγνοώντας εκείνον που είναι συνεπέστατος; Επαρκέστατος; Γιατί κρίνουμε από το έδαφος και πιο χαμηλά και όχι από την κορυφή; Σε αυτή τη χώρα αδικούνται πάντα όσοι προσπαθούν. Όσοι ξεχωρίζουν για τιε ικανότητές τους. Όχι, όμως εμείς οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί να τους στερούμε αυτά που δικαιούνται. Είναι δυστυχία της ελληνικής φυλής ο φθόνος προς τους ανθρώπους που συνεχώς αγωνίζονται για το καλύτερο. Να κριθούν αντικειμενικά και να επαναλάβουν την τάξη όσα παιδάκια δεν εισέπραξαν όσα έπρεπε. Δεν είναι τιμωρία είναι ευκαιρία! Μια και δυο εβδομάδες δεν καλύπτουν τίποτα! Όπως με την έναρξη της φετινής χρονιάς. Λόγια του αέρα. Τα παιδιά όμως μένουν αγράμματα. Και αυτό θα το βρούμε μπροστά μας. Ήδη είμαστε στον πάτο των αξιολογήσεων. Άνθρωποι με πτυχία που άλλα τους λες και αλλα καταλαβαίνουν. Λίγη σοβαρότητα στο έργο μας. Είναι πρωτίστως ανθρώπινο. Δευτερευόντως κοινωνικό. Πάνω από όλα ζήτημα ελευθερίας.
..... Θα διαφωνήσω ότι το θέμα το δημιούργησε το υπουργείο. Το θέμα έγινε από τους συνδικαλιστές συγκεκριμένων παρατάξεων ....
Ντροπή σου να λες πως συναδελφοι έβλεπαν βιντεακια αντί να κάνουν μάθημα. Προσβάλεις όλο το κλάδο.
Ντροπή σε εμένα που το επισημαίνω και όχι σε αυτούς που το κάνουν; Εγώ προσβάλλω τον κλάδο και όχι οι άεργοι; Ποία αντίληψη! Λυπάμαι.
Ναι, όλοι ξέρουμε τους καθηγητές που παίζουν μόνο βίντεο, δεν χωρεί αμφιβολία. Αλλά αυτός είναι ένας στους 30, στους 40, εξαρτάται και τον Σύλλογο. Σε αυτόν κανένα έλεος... Αλλά δεν αντέχω το "τεμπέληδες καθηγητές" με προσβάλλει....