Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας => Μήνυμα ξεκίνησε από: xrysaki_pe06 στις Ιανουαρίου 15, 2009, 10:18:24 am
-
Γειά σας παιδιά!Θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει,σχετικά με το τί πρέπει εμείς της αγγλικής να διαβάσουμε όσον αφορά την ειδική διδακτική..!Έχω μπερδευτεί και αγχωθεί γιατί δεν έχω βρεί κάποιο σχετικό βιβλίο.Μήπως έχετε κάποιο στο μυαλό σας? Κι αν δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο απο πού μπορώ να ΄βρώ πληροφορίες για διδακτική?
-
Μιλαω απο προσωπικη πειρα, κ εχοντας σπουδασει αγγλια, οπου η ειδικη διδακτικη που καναμε ηταν αρκετα διαφορετικα δοσμενη απο οτι στο απθ (που γνωριζω). Διαβασα τα κορπους του απθ, οσα ειχαν να κανουν με σχεδιο μαθηματος κ με βοηθησε πολυ το φροντιστηριο. Αν κ αρχικα πηγα πολυ διστακτικα κ με πολλες αμφιβολιες για το ποσο θα πιασουν τοπο τα λεφτα μου (μονο ειδικη διδακτικη εκανα μαθημα) τελικα ηταν αυτο που εβαλε τις σκεψεις στο μυαλο μου σε μια σειρα κ με βοηθησε ιδιαιτερα στον τροπο διατυπωσης αυτων των σκεψεων. Το λεξιλογιο που θελουν να χρησιμοποιησουμε, το πως να δειξουμε μεσα στο σχεδιο μας (η στην προκειμενη στην αξιολογηση σχεδιου, στον προηγουμενο διαγωνισμο) κ το πως να αξιολογουμε καποιο σχεδιο μαθηματος. Ολα αυτα ηταν σε μορφη workshop, οπου διαμορφωναμε σχεδια μαθηματος για διαφορα prompts κ τα παρουσιαζαμε, ενω οι υπολοιποι μας αξιολογουσαν. Ειδα οτι με βοηθησε πολυ, τοσο τονωνοντας το αγχωμενο μου ηθικο οσο κ εμπρακτα. Απο εκει κ περα, δεν χρειαστηκε να κανω παραπερα διαβασμα. (σημ. ημουν στους 30 πρωτους στον προηγουμενο διαγωνισμο). Να ευχηθω καλη επιτυχια σε ολους που διαβαζετε, θα δω καποιους στις εξετασεις!
-
Συγχαρήτηρια για την επιτυχία σου! Μπορείς να μας πεις σε ποιο φροντιστήριο πήγες;
-
καθήστε λίγο ρε παιδιά...ήσουν στους 30 πρώτους και δεν διορίστηκες????να μην πάω να δώσω αν είναι τι το παιδεύω?? ???
-
ε προφανώς κ πρέπει να έχει διοριστεί! δεν αναφέρει κάπου οτι είναι αδιόριστη...
-
Ενοείται οτι διορίστηκε !
-
εμενα θυμαμαι οτι με μπερδεψε λιγο το γεγονος οτι αναφεροταν σε project και οχι σε απλο lesson plan .Αποσο ξερω το project ειναι κατι μεγαλυτερο σε χρονικη διαρκεια απο ενα μαθημα οποτε πως μας εβαζαν να κρινουμε το πλανο.Ισως δε θυμαμαι και καλα αλλα δεν ηταν ενα μαθημα αυτο που αναφεροταν;Το πλανο για project εγω θα το περιμενα σε βαθος χρονου δηλαδη καποια μαθηματα μεχρι να ολοκληρωθει.
-
εμενα θυμαμαι οτι με μπερδεψε λιγο το γεγονος οτι αναφεροταν σε project και οχι σε απλο lesson plan .Αποσο ξερω το project ειναι κατι μεγαλυτερο σε χρονικη διαρκεια απο ενα μαθημα οποτε πως μας εβαζαν να κρινουμε το πλανο.Ισως δε θυμαμαι και καλα αλλα δεν ηταν ενα μαθημα αυτο που αναφεροταν;Το πλανο για project εγω θα το περιμενα σε βαθος χρονου δηλαδη καποια μαθηματα μεχρι να ολοκληρωθει.
το project θεωρειται (αν μπορουμε να το πουμε ετσι) ως sos θεμα. επρεπε να αναφερουμε το χρονικο διαστημα που θα το καναμε (πχ 1 τετραμηνο η δυο κλπ) κ να αναφερουμε τα σταδια του προτζεκτ (ειναι συγκεκριμενα) κ τι θα καναμε στο καθενα. επισης να φανει ο μαθητοκεντρικος-ομαδοσυγκεντρωτικος χαρακτηρας του. Τα ειχαμε κανει ολα αυτα στο φροντιστηριο, κ ειχαμε διαβασει κ αρκετα αρθρα πανω στην οργανωση προτζεκτ. Κ μαλιστα οταν ανελαβα φετος ενα προτζεκτ ακολουθησα ακριβως αυτο το χρονοδιαγραμμα κ μεχρι στιγμης ειναι πολυ επιτυχημενο. Μπορει να φαινεται οτι διαβαζουμε μονο θεωριες για το ασεπ αλλα (αν θελουμε, γιατι ολα βασιζονται στην καλη θεληση του καθηγητη κ στο μερακι του) μπορουν να εφαρμοστουν κ στο ιδιαιτερο, κ στο φροντιστηριο (εφοσον μας το επιτρεπει το "αφεντικο"!) κ φυσικα στη δημοσια εκπαιδευση. Κ ναι, εχω διοριστει στη δευτεροβαθμια με τους πρωτους διορισμους το σεπτεμβρη του 07 (το οτι πηγα στην 15η επιλογη μου μενει ασχολιαστο, αφου ως γνωστον οι ασεπιτες διαλεγουμε τελευταιοι κ κανουμε το γυρο των νησιων). Οταν ελεγα οτι μπορει να δω καποιους στις εξετασεις εννοουσα οτι θα επιτηρω στις εξετασεις στην περιοχη που βρισκομαι. Δυστυχως οπως ειδα δεν θα ειμαι σε αγγλικους, αλλα σε ασχετες ειδικοτητες γιατι στο σχολειο μου δινουν αλλες ειδικοτητες.
Οσον αφορα σε ποιο φροντιστηριο πηγα, δεν ξερω αν πρεπει να πω για λογους τυχον διαφημισης. Πιστευω οτι καθε φροντιστηριο τετοιου επιπεδου κατι θα εχει να προσφερει. Το μονο αρνητικο που εχω ακουσει ειναι για τον μπονια που τοτε ζητουσε απιστευτα λεφτα κ δεν εδινε σημειωσεις παρα παραπομπες σε τεραστιες βιβλιογραφιες, που ξερω οτι (λογο δουλειας κ γενικης βαρεμαρας να πνιγω στο διαβασμα) δεν θα μπορουσα να παρακολουθησω. ΕΤσι κ αλλιως το κονσεπτ του φροντιστηριου για το ασεπ εχει γινει πολυ σουπα, οποτε νομιζω οτι ολοι οι "οργανισμοι" οπως τους αρεσει να αυτοαποκαλουνται πρεπει να ειναι αρκετα ενημερωμενοι κ να κανουν καλη δουλεια. Παντως τρελο διαβασμα δεν χρειαζεται, προ παντων ηρεμια κ αυτοπεποιθηση.
-
Γειά σας παιδιά!Θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει,σχετικά με το τί πρέπει εμείς της αγγλικής να διαβάσουμε όσον αφορά την ειδική διδακτική..!Έχω μπερδευτεί και αγχωθεί γιατί δεν έχω βρεί κάποιο σχετικό βιβλίο.Μήπως έχετε κάποιο στο μυαλό σας? Κι αν δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο απο πού μπορώ να ΄βρώ πληροφορίες για διδακτική?
Xrysaki δεν ξέρω που τελείωσες και αν έχεις υλικό/βιβλιογραφία από τη σχολή σου. Εμένα με κάλυψαν (όπως φάνηκε εκ του αποτελέσματος) όσα είχα διαβάσει για τη σχολή -τελείωσα Αθήνα (αν και δεν το περίμενα γιατί δεν γνώριζα ποιό είναι το ζητούμενο στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ, τελικά ήταν υπερ-αρκετά). Πέραν τούτου δεν είχα κάνει κάτι άλλο. Ούτε φροντιστήριο πήγα, ούτε κάποιο ειδικό βιβλίο διάβασα. Πάντως, αν κάνεις αναζήτηση στο φόρουμ θα βρεις σχετικά θέματα στα οποία προτείνονται βιβλία Κάποια αναφέρονται στο http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=3436.0
-
Γειά σας παιδιά!Θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει,σχετικά με το τί πρέπει εμείς της αγγλικής να διαβάσουμε όσον αφορά την ειδική διδακτική..!Έχω μπερδευτεί και αγχωθεί γιατί δεν έχω βρεί κάποιο σχετικό βιβλίο.Μήπως έχετε κάποιο στο μυαλό σας? Κι αν δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο απο πού μπορώ να ΄βρώ πληροφορίες για διδακτική?
Xrysaki δεν ξέρω που τελείωσες και αν έχεις υλικό/βιβλιογραφία από τη σχολή σου. Εμένα με κάλυψαν (όπως φάνηκε εκ του αποτελέσματος) όσα είχα διαβάσει για τη σχολή -τελείωσα Αθήνα (αν και δεν το περίμενα γιατί δεν γνώριζα ποιό είναι το ζητούμενο στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ, τελικά ήταν υπερ-αρκετά). Πέραν τούτου δεν είχα κάνει κάτι άλλο. Ούτε φροντιστήριο πήγα, ούτε κάποιο ειδικό βιβλίο διάβασα. Πάντως, αν κάνεις αναζήτηση στο φόρουμ θα βρεις σχετικά θέματα στα οποία προτείνονται βιβλία Κάποια αναφέρονται στο http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=3436.0
επειδη κι εγω αθηνα τελειωσα, μπορεις να μου πεις αν γινεται, τι σε βοηθησε απο τη σχολη μας;; γιατι ουτε πλανο μαθηματος ειχαμε κανει ποτε ουτε κατι πρακτικο που να μας βοηθουσε... εμεις τουλαχιστον στα χρονια μου, δηλαδη 2004-2008. αυτα που κανω εγω στο φροντιστηριο τωρα δεν μου τα εμαθε κανεις ουτε μου τα ειπαν στη δουλεια μου. κι αναρωτιεμαι καμια φορα, πραγματα βασικα που πρεπει να ξερει ενας δασκαλος απο που θα τα μαθει;; πρεπει να κανουμε μαθημα ασεπ για να τα μαθουμε;;; σε τι σε βοηθησε η σχολη; αν εχεις χρονο, πες μου, γιατι διαβαζω οσο μπορω και δεν μπορω πολυ δυστυχως, αλλα εχω πολλα προβληματα και στα πολλαπλης επιλογης και στο πλανο μαθηματος... επισης παιδαγωγικα τι εκανες;; ειχες παει καλα στα παιδαγωγικα; τι διαβασες;;
-
Γεια σου planety! Τελείωσα το 2006, κατεύθυνση γλωσσολογίας και με μαθήματα επιλογής τα μαθήματα διδακτικής.
Lesson plan κάναμε στην πρακτική του 8ου -μάλιστα ήταν και από τις βασικές εργασίες που έπρεπε να γράψουμε, project work είχαμε κάνει πάρα πολύ αναλυτικά ως workshop επιλογής στο 7ο, και γενικότερα για teaching & learning goals-objectives, για το CEF, για skills, για evaluation & assessment, για PPP, task-based, για διαθεματικότητα, για επιλογή και adaptation of course materials, για group work, για learner autonomy και use of authentic materials και για άλλα που ίσως δεν θυμάμαι τώρα κάναμε στα σχετικά μαθήματα από το 5ο εξάμηνο και μετά.
Έδωσα πρώτη φορά στον προηγούμενο, και γενική-ειδική είχα γράψει πάνω από 80. Καιρό ή/και πρόθεση για διάβασμα δεν είχα καθόλου, και γενικότερα ήμουν εντελώς εκτός κλίματος γιατί τότε ασχολούμουν με κάτι τελείως διαφορετικό. Οπότε ό,τι έγραψα και στη γενική και στην ειδική ήταν από αυτά που θυμόμουν από τη σχολή.
Μου κάνει εντύπωση που λες ότι δεν κάνατε τίποτα (μα τίποτα ???) σχετικό στη σχολή και μάλιστα κυρίως αφού τελείωσες μετά από εμάς. Μήπως ήσουν λογοτεχνικό; Μήπως δεν είχες επιλέξει μαθήματα διδακτικής; Παράξενο θα μου φαινόταν να έβγαλαν π.χ. το lesson plan από την πρακτική. Καλή επιτυχία.
-
Συγνώμη βρε παιδιά, γιατί θα σκάσω: τι εννοείς, mg, κατεύθυνση γλωσσολογίας και ρωτάς αν ήταν η planety λογοτεχνικό; Είχατε κατευθύνσεις; ??? Εμείς (ΑΠΘ) κάναμε λίγο απ'όλα (Γλωσσολογία & Λογοτεχνία εννοώ) και από lesson plans, projects κλπ κλπ ... τίποτα!!! Απίστευτο μου φαίνεται! Άσε από μαθήματα επιλογής: Γεωγραφίες και Ψυχολογίες!!! :o :o :o Μη χειρότερα... Γι'αυτό όλ'αυτά που συνάντησα στους διαγωνισμούς (learner autonomy κλπ) μου φαίνονταν κινέζικα κι έγραφα ό.τι μου κατέβαινε... Άντε να δω τι καινούριο θα μάθω σ'αυτόν τον διαγωνισμό! >:(
-
panickos τα τελευταια χρονια κ στο απθ γίνονται και lesson plan, ppp-tbl (υπήρχε κ ειδικό μάθημα) κ για projects - διαθεματικότητα (μαθ. της ματθαιουδάκη με εργάσια πάνω στα project) κ language portfolio . πρακτική ως επιλογής, αλλά δυστυχώς ήταν πολύ κλειστό τμήμα δλδ. το πολύ 20 άτομα κ δεν το προλάβαινες.
δεν ξέρω πότε τελείωσες. γιατι όντως για αυτούς που τελείωσαν πριν το 2002 θέλει πολύ ψάξιμο για τις νέες κατευθύνσεις.
-
Άσε, 1999!
-
δεν είναι κακό κ αυτό ;D
προσωπική γνώμη, αλλά πιστεύω οτι απόφοτοι των τελευταίων χρόνων με βαθμό πτυχίου πάνω απο 7,5 κ πάνω που αποκτήθηκε από μαθημάτα της σχολής κ οχι πχ. επιλογής από θεολογία κτλπ. κ που στην σχολή είχαν κάνει τα παραπάνω μαθήματα(δλδ. ψαχνόταν πάνω στα παιδαγωγικά κ την διδακτική κ όχι τόσο στην λογοτεχνία), δεν πρέπει να έχουν κανένα πρόβλημα με τον διαγωνισμό.
υ.γ. δυστυχως ???δεν ανήκω σε αυτούς ;D
-
panickos και εμείς κάναμε λίγο από όλα. Αλλά ενώ τα μαθήματα των 2 πρώτων χρόνων είναι κοινά για όλους και είναι και γλωσσολογίας και λογοτεχνίας (8 και 8 -και τα 4 ελληνικά, άλλο story αυτά), μετά επιλέγαμε μια από τις 2 κατευθύνσεις και αυτό αφορούσε μόνο τα μαθήματα επιλογής (τα υποχρεωτικά ήταν πάλι κοινά για όλους και ήταν και από τις δύο κατευθύνσεις). Πρακτικά η επιλογή κατεύθυνσης δεν σήμαινε τίποτα φοβερο, μόνο ότι στα 14 μαθήματα επιλογής των 2 τελευταίων χρόνων θα παίρναμε υποχρεωτικά 8 από την κατεύθυνσή μας και τα υπόλοιπα 6 ό,τι θέλαμε από οποιαδήποτε από τις 2 κατευθ.
Εννοείται ότι κάποιος που πήρε όλα τα μαθήματα διδακτικής άκουσε περισσότερα για τη διδακτική από κάποιον που δεν πήρε κανένα επιλογής και έκανε μόνο τα υποχρεωτικά, αλλά σε αυτό δεν σε εμπόδιζε η κατεύθυνση. Το αν είσαι γλωσσολογικό ή λογοτεχνικό απλά δείχνει μια προτίμηση ... Συγνώμη, δλδ στο ΑΠΘ μαθήματα διδακτικής της αγγλικής δεν κάνετε; ??? ???
-
... Συγνώμη, δλδ στο ΑΠΘ μαθήματα διδακτικής της αγγλικής δεν κάνετε; ??? ???
υπάρχουν, θα ήταν αδιάνοητο να μην υπηρχαν ;D δες το παραπάνω μου ποστ, που ανέφερα κάποια σε γενικές γραμμές.
-
Για να καταλάβεις: το lesson plan ούτε ακουστά το είχα! Χρειάστηκε να πάω κάποιου είδους σχολή επιμόρφωσης καθηγητών (επί πληρωμή, φυσικά) μόλις τέλειωσα το ΑΠΘ για να κάνω Μεθοδολογία μιας και οι γενικότητες που είχαμε κάνει δε με βοήθησαν καθόλου στα φροντιστήρια που δούλευα. Δεν είχα ιδέα πώς να διδάξω. Γι'αυτό και ήμουν της άποψης ότι κάποιος με Proficiency θα μπορούσε να κάνει εξίσου καλά τη δουλειά (αν όχι καλύτερα, μιας και στα 4 χρόνια της σχολής ξέχασα και τους κανόνες γραμματικής!). Φυσικά όλ'αυτά ήταν μια δεκαετία πριν. Τώρα (απ'όσα λέει η Evi06) κάνουν διδακτική. Εμείς, όμως, οι 30-φεύγα, τι κάνουμε; Ή στρωνόμαστε στο διάβασμα και στο ψάξιμο, ή μαζεύουμε προυπηρεσία! ;D
-
μπα ευτυχώς κάναμε! κ τον οδηγό σπουδών, αν δεις Panickos, φαντάζομαι θα διακρίνεις πολλές διαφορές. ε και λογικό είναι, όπως κ μετά από δέκα χρόνια θα διαδάσκονται καινούργιες θεωρίες..
τα μαθήματα της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας κ συγκεκριμένα οτι έκανε η ματθαιούδακη ήταν οτι πιο χρήσιμο!
αλλά νομίζω κανείς μας δεν πρέπει να μένει σε ό,τι κ αν έκανε στο πανεπιστήμιο κ να ενημερώνεται κ να επιμορφώνεται συνεχώς (άσχετα με τον ασεπ).
-
αλλά νομίζω κανείς μας δεν πρέπει να μένει σε ό,τι κ αν έκανε στο πανεπιστήμιο κ να ενημερώνεται κ να επιμορφώνεται συνεχώς (άσχετα με τον ασεπ).
+++++++++++++++++++ αρκεί να ξέρει που και τι να ψάξει ;)
-
κ που στην σχολή είχαν κάνει τα παραπάνω μαθήματα (δλδ. ψαχνόταν πάνω στα παιδαγωγικά κ την διδακτική κ όχι τόσο στην λογοτεχνία), δεν πρέπει να έχουν κανένα πρόβλημα με τον διαγωνισμό.
γιατι όντως για αυτούς που τελείωσαν πριν το 2002 θέλει πολύ ψάξιμο για τις νέες κατευθύνσεις
νομίζω κανείς μας δεν πρέπει να μένει σε ό,τι κ αν έκανε στο πανεπιστήμιο κ να ενημερώνεται κ να επιμορφώνεται συνεχώς (άσχετα με τον ασεπ)
+1 evi06!
-
mg, ευχαριστω για τη γρηγορη απαντηση! ημουν κι εγω γλωσσολογια, αλλα τοτε που μας εβαλαν να κανουμε αιτησεις επιλογης μαθηματων για το τελευταιο ετος, εμενα δεν με ενδιεφερε η διδακτικη, εκλεινα πολυ στη μεταφραση και δεν ειχα παρει την πρακτικη στα σχολεια. αντιθετα πηρα ολα τα μαθηματα τα σχετικα με την μεταφραση με την οποια κι εχω τρελα... αρα τωρα καταλαβα που τα ειχες κανει αυτα... γιατι στα υπολοιπα μαθηματα μου εχω εκανα εξαιρετικα επιφανειακα καποια πραγματα που αν δεν μου τα εξηγουσαν τωρα στο φροντιστηριο για τον ασεπ δεν θα τα καταλαβαινα...
-
επειδη κι εγω στο απθ τελε'ιωσα και μαλιστα προσφατα έχω να πω οτι απο τη σχολή μας έλειπαν πολλά βασικά μαθήματα όπως πχ κάτι σε παιδαγωγικά η διδακτική...είναι απαράδεκτο για μένα που πρώτη φορά μου τέθηκε η ερώτηση "τι είναι διδακτική" όταν πήρα στο τρίτο έτος μάθημα επιλογής απο το παιδαγωγικό δημοτικής...και τώρα τρέχω και δε φτάνω να μάθω τους παιδαγωγούς και τα παιδαγωγικά ρεύματα...
-
γιατί βρε συ evi, όταν ήμουν εγώ είχα παρει μάθημα Διδακτικη θεωρία κ πράξη με την ματθαιουδάκη (όπου πήγαμε κ σε σχολείο για 2 εβδομάδες κ κάναμε σχέδιο μαθήματος κατα ppp), υπήρχε κ το lesson plan με τον Joeycey (δεν το είχα παρει βέβαια για να ξέρω αν ήταν καλό), τελευταίο μάθημα για πτυχίο είχα evaluation in the classroom με αντωνοπούλου που έμαθα για πρώτη φορά για το language portfolio κ το ευρωπαικό πλάισιο γλωσσών κ το Σύγχρονες επικοινωνιακές προσσεγίσεις διδασκαλίας πάλι με Ματθαιουδακη που για να το περάσεις έπρεπε να κάνεις project κ μέσα στο μάθημα μιλήσαμε κ για tbl κ διαθεματικότητα. Δλδ. ξέρω κ απο φίλες μου που διορίστηκαν, δεν είχαν διαβάσει τπτ παραπάνω σε διδακτική από αυτά που κάναμε στο πανεπιστήμιο.
Παιδαγωγική με το δεδομένα που γίνονται σε άλλα τμήματα κυρίως παιαδαγωγικών, θεωρίες με Πιαζέ,
-
και ματθαιουδάκη πήρα και τζουσυ και αντωνοπούλου τα μόνα χρήσιμα νομίζω...μόνο της ματθαιουδάκη με βοήθησε μπορώ να πω...αλλα σκέψου πόσα μαθήματα είχαμε καθαρά παιδαγωγικά??νομιζω κανενα...όταν στο παιδαγωγικό απο το πρώτο έτος ξέρουν για τον βυγκότσκυ και τον φρέιρε κι εμεις τον μαθαίνουμε μόνο για ασεπ....είχα ακούσει πάντως οτι στην αγγλική αθήνας είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα δε ξέρω αν ισχύει...αντε να δώσουμε να φέυγει κι αυτο κουράστηκα! καλή μας επιτυχία!
-
καλή επιτυχία σε όλους μας!!
κ εντάξει διδακτική κ παιδαγωγικά υπάρχουν τόσα βιβλία να διαβάσεις, στο γνωστικό που ήταν το δικό μου πρόβλημα στον προηγούμενο ασεπ, τι κάνεις? ;D που είτε το έχεις είτε όχι? :-\
-
Και για το γνωστικό υπάρχουν βιβλία. Αλλά ακόμα κι αν δεν έχεις, παίρνεις ένα βιβλίο με Proficiency tests και κάνεις μια χαρά εξάσκηση μ'αυτά. ;)
-
συμφωνω ευη.Κι εγω αυτο εχω καταλαβει ,οι τελευταιοι αποφοιτοι ποι εχουν παρει τετοια κατευθυνση ειναι μεσα στο πνευμα ενω οι παλιοι ψαχνουν να βρουν την υλη .Ας ελεγαν τουλαχιστον συγκεκριμενα αυτα κι αυτα τα βιβλια απο το ταδε ετος πρεπει να ξερετε κι ας ηταν πολλα.Θα το προτιμουσα απτο να ψαχνομαι τι να διαβασω.Και σιγουρα με παλιο πτυχιο καθεσαι και ακους πολλα πραγματα απτην αρχη,καμμια σχεση μαυτα που ειχες κανει.
-
To lesson plan πώς πρεπει να το γράψουμε; Ως κανονικό όπως θα το κάναμε στην τάξη ή σε μορφή έκθεσης όπου θα εξηγούμε αναλαυτικά τα πάντα;
-
κ τα δύο! στο κλασσικό μοντέλο του ppp π.χ. κάνεις το σχεδιο όπως σε πολλά βιβλία υπάρχει,ι αλλά πρέπει οπωσδήποτε απο κάτω να γράψεις το rationale οπού αναλύεις ο,τι πιστεύεις χρειάζεται ανάλυση (κ κυρίως οτι προλάβεις ;D)από το class profile μέχρι κ τα tasks κ τις διαδικασίες που θα ακολουθήσεις με περισσότερες λεπτομέριες , αν το κρίνεις απαραίτητο.
-
Και για το γνωστικό υπάρχουν βιβλία. Αλλά ακόμα κι αν δεν έχεις, παίρνεις ένα βιβλίο με Proficiency tests και κάνεις μια χαρά εξάσκηση μ'αυτά. ;)
αχ αυτό κάνω αλλά ώρες ώρες απογοητεύομαι κ πιστέυω οτι δεν θα με βοηθήσει ουσιαστικά στον διαγωνισμό.
μπορεί να φταιεί κ οτι δεν ασχολήθηκα με proficiency ως τώρα στην δουλειά μου, μόνο ως lower :-[
-
βοηθάει από άποψη εξοικείωσης με το στυλ της εξέτασης, σωστής διαχείρισης του χρόνου κλπ. από εκεί και πέρα είναι και θέμα να είσαι σε καλή μέρα, να σου αρέσουν τα κείμενα, ίσως να έχεις ακούσει και κάτι για το θέμα που πραγματεύονται, να διαχειριστείς σωστά το θέμα της αρνητικής βαθμολογίας κλπ κλπ κλπ. δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς πραγματικά να "διαβάσεις" γνωστικό.
-
αχ αυτό κάνω αλλά ώρες ώρες απογοητεύομαι κ πιστέυω οτι δεν θα με βοηθήσει ουσιαστικά στον διαγωνισμό.
μπορεί να φταιεί κ οτι δεν ασχολήθηκα με proficiency ως τώρα στην δουλειά μου, μόνο ως lower :-[
Κι εγώ, τρομάρα μου, που έκανα χρόνια Proficiency κάνω τώρα τεστς και απλά τα "περνάω". Ε και;
από εκεί και πέρα είναι και θέμα να είσαι σε καλή μέρα, να σου αρέσουν τα κείμενα, ίσως να έχεις ακούσει και κάτι για το θέμα που πραγματεύονται, να διαχειριστείς σωστά το θέμα της αρνητικής βαθμολογίας κλπ κλπ κλπ. δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς πραγματικά να "διαβάσεις" γνωστικό.
Πέστα, Χρυσόστομε! Με τσάκισε το γνωστικό πρόπερσυ. Μου'ρθε κεραμίδα!
-
Παράθεση από: mel στις Ιανουάριος 17, 2009, 01:05:13
εμενα θυμαμαι οτι με μπερδεψε λιγο το γεγονος οτι αναφεροταν σε project και οχι σε απλο lesson plan .Αποσο ξερω το project ειναι κατι μεγαλυτερο σε χρονικη διαρκεια απο ενα μαθημα οποτε πως μας εβαζαν να κρινουμε το πλανο.Ισως δε θυμαμαι και καλα αλλα δεν ηταν ενα μαθημα αυτο που αναφεροταν;Το πλανο για project εγω θα το περιμενα σε βαθος χρονου δηλαδη καποια μαθηματα μεχρι να ολοκληρωθει.
το project θεωρειται (αν μπορουμε να το πουμε ετσι) ως sos θεμα. επρεπε να αναφερουμε το χρονικο διαστημα που θα το καναμε (πχ 1 τετραμηνο η δυο κλπ) κ να αναφερουμε τα σταδια του προτζεκτ (ειναι συγκεκριμενα) κ τι θα καναμε στο καθενα. επισης να φανει ο μαθητοκεντρικος-ομαδοσυγκεντρωτικος χαρακτηρας του. Τα ειχαμε κανει ολα αυτα στο φροντιστηριο, κ ειχαμε διαβασει κ αρκετα αρθρα πανω στην οργανωση προτζεκτ. Κ μαλιστα οταν ανελαβα φετος ενα προτζεκτ ακολουθησα ακριβως αυτο το χρονοδιαγραμμα κ μεχρι στιγμης ειναι πολυ επιτυχημενο. Μπορει να φαινεται οτι διαβαζουμε μονο θεωριες για το ασεπ αλλα (αν θελουμε, γιατι ολα βασιζονται στην καλη θεληση του καθηγητη κ στο μερακι του) μπορουν να εφαρμοστουν κ στο ιδιαιτερο, κ στο φροντιστηριο (εφοσον μας το επιτρεπει το "αφεντικο"!) κ φυσικα στη δημοσια εκπαιδευση. Κ ναι, εχω διοριστει στη δευτεροβαθμια με τους πρωτους διορισμους το σεπτεμβρη του 07 (το οτι πηγα στην 15η επιλογη μου μενει ασχολιαστο, αφου ως γνωστον οι ασεπιτες διαλεγουμε τελευταιοι κ κανουμε το γυρο των νησιων). Οταν ελεγα οτι μπορει να δω καποιους στις εξετασεις εννοουσα οτι θα επιτηρω στις εξετασεις στην περιοχη που βρισκομαι. Δυστυχως οπως ειδα δεν θα ειμαι σε αγγλικους, αλλα σε ασχετες ειδικοτητες γιατι στο σχολειο μου δινουν αλλες ειδικοτητες.
Οσον αφορα σε ποιο φροντιστηριο πηγα, δεν ξερω αν πρεπει να πω για λογους τυχον διαφημισης. Πιστευω οτι καθε φροντιστηριο τετοιου επιπεδου κατι θα εχει να προσφερει. Το μονο αρνητικο που εχω ακουσει ειναι για τον μπονια που τοτε ζητουσε απιστευτα λεφτα κ δεν εδινε σημειωσεις παρα παραπομπες σε τεραστιες βιβλιογραφιες, που ξερω οτι (λογο δουλειας κ γενικης βαρεμαρας να πνιγω στο διαβασμα) δεν θα μπορουσα να παρακολουθησω. ΕΤσι κ αλλιως το κονσεπτ του φροντιστηριου για το ασεπ εχει γινει πολυ σουπα, οποτε νομιζω οτι ολοι οι "οργανισμοι" οπως τους αρεσει να αυτοαποκαλουνται πρεπει να ειναι αρκετα ενημερωμενοι κ να κανουν καλη δουλεια. Παντως τρελο διαβασμα δεν χρειαζεται, προ παντων ηρεμια κ αυτοπεποιθηση.
Μην είσαι τόσο σίγουρη ότι ολα τα φροντιστήρια κάνουν καλή δουλειά ! Ίσα ίσα που είναι λίγα αυτά που κάνουν σωστή δουλειά ! Στα περισσότερα αυτοί που διδάσκουν εχουν μεταπτυχιακό και είναι και οι ίδιοι υποψήφιοι!!
-
εγω κάτι σημειώσεις πήρα από ένα φρ για διδακτική επηρεασμένη από το κλίμα....καταλαβαίνετε .......
ακόμα τα κλαίω τα λεφτά μου..... ευτυχώς δεν ήταν πολλά....................... ;D
-
Μην είσαι τόσο σίγουρη ότι ολα τα φροντιστήρια κάνουν καλή δουλειά ! Ίσα ίσα που είναι λίγα αυτά που κάνουν σωστή δουλειά ! Στα περισσότερα αυτοί που διδάσκουν εχουν μεταπτυχιακό και είναι και οι ίδιοι υποψήφιοι!!
++++++++++++++ Ξέρω κι εγώ άτομο που έχει μεταπτυχιακό και δίδασκε σε γνωστό φροντιστήριο αυτού του στυλ και δεν ήταν στους διοριστέους.
-
και να ταν μόνο αυτη? ;D ;D ;D
-
καλα, αυτο φανηκε και απο τις απαντησεις τοτε στα θεματα στις εφημεριδες... αυτοι οι οργανισμοι δεν τα εδιναν; θυμαστε ποσο εξω επεφταν σε μερικα; αλλα και μεταξυ τους; φαντασου αν εγραφαν τα ειδικης διδακτικης
-
. ημουν στους 30 πρωτους στον προηγουμενο διαγωνισμο). Να ευχηθω καλη επιτυχια σε ολους που διαβαζετε, θα δω καποιους στις εξετασεις!
Συγνώμη για την απορία: Ξαναδίνεις;
-
. ημουν στους 30 πρωτους στον προηγουμενο διαγωνισμο). Να ευχηθω καλη επιτυχια σε ολους που διαβαζετε, θα δω καποιους στις εξετασεις!
Συγνώμη για την απορία: Ξαναδίνεις;
Οχι βεβαια! (δυο φορες ηταν αρκετες!) απλα θα ειμαι επιτηρητρια στο σχολειο που εργαζομαι