Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Μήνυμα ξεκίνησε από: w1red στις Ιανουαρίου 16, 2009, 12:57:06 am
-
Δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει ο διορισμός 100% μέσω ΑΣΕΠ για ευνόητους λόγους. Πάρα πολλοί που θα βρεθούν απ΄έξω θα εναντιωθούν και επίσης δεν θα μπορεί κάποιος να διορίσει "το δικό του παιδί".
Γιατί να αρχίσετε μια μάχη που την έχετε 100% χαμένη;
Προτείνω τα μόρια από κάθε ΑΣΕΠ να υπολογίζονται στους πίνακες αναπληρωτών στο 100% κάθε φορά. Το προτείνω επειδή:
1) Για ποιο λόγο να μειώνονται τα μόρια του ΑΣΕΠ που έγινε δύο χρόνια πριν στο 50% και των ΑΣΕΠ παλαιότερων από 4 χρόνια να μην υπολογίζονται καθόλου;;; Αν είναι έτσι τότε ας μετράει η προϋπηρεσία απο 2-4 χρόνια στο 50% και αυτή που αποκτήθηκε σε χρονική στιγμή μεγαλύτερη των 4 ετών να μην υπολογίζετε καθόλου. Δεν νομίζω σε μια αντιπαράθεση να στέκει κάποιο επιχείρημα εναντίον της θέσης του 100% τα μόρια ΟΛΩΝ των ΑΣΕΠ. Αν έχετε ευχαρίστως να ακούσω
2) Με αυτόν τον τρόπο όλοι θα έχουμε μια ευκαιρία σε βάθος χρόνου να πάμε αναπληρωτές και να μαζέψουμε ποιο γρήγορα την προϋπηρεσία μας. Οπότε δεν νομίζω να βρει πολλούς αντίθετους στην άποψη αυτή. Γνωρίζω 2 άτομα που στον ΑΣΕΠ του 2002 έχασαν για λίγες θέσεις τον διορισμό τους.. Για μια "λάθος απάντηση", δεν είναι άδικο λίγα χρόνια μετά να μην τους έχει μείνει τίποτα από την τότε προσπάθεια;
3) Τα ποσοστά των διορισμένων "μέσω" ΑΣΕΠ θα αυξηθούν σημαντικά και πιστεύω πως σαν μέτρο είναι μια δίκαιη λύση, ακόμη και για αυτούς που μόλις τελείωσαν την σχολή, αλλά και για τους παλαιότερους.
Το υπουργείο με μια κίνηση θα δώσει ένα ποιο γευστικό "καρότο" (ελπίδα) σε όλους τους εκπαιδευτικούς και φυσικά πάντα θα μπορεί και να διορίζει τα δικά του παιδιά. Επίσης πιστεύω πως και η ψυχολογία μας θα άλλαζε μιας και θα γινόμασταν ποιο αισιόδοξοι και οι περισσότεροι θα το έβρισκαν ποιο δίκαιο από το 100% ΑΣΕΠ, μιας και είναι μια μέση λύση . Οπότε δεν νομίζω ένα τέτοιο μέτρο να βρει ιδιαίτερη αντίσταση, αλλά θα βρει ιδιαίτερη αποδοχή.
Όποιος έχει όρεξη ας το κυνηγήσει για όλους.
Θα ήθελα να μου πείτε και εσείς τι σκέφτεστε και φυσικά τις αντιρρήσεις που μπορεί να έχετε.
Ευχαριστώ
-
Συμφωνώ απόλυτα! Αφού μας βάζουν στη διαδικασία να δίνουμε και να ξαναδίνουμε, ας του δώσουν άλλο σκοπό!άλλο νόημα! Ας προσμετράνε όλους τους ασεπ που έχει δώσει κάποιος! τουλάχιστον τους 2 τελευταίους ολόκληρους!Τώρα αν συμβεί μια στραβή και γράψεις χειρότερα, λές αντίο στη σειρά σου στον πίνακα για πάντα!
ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ
Για να μη βρίσκονται κάποιοι που με προυπηρεσία πλαστη να μας ξεπερναν............................
-
Καλά, εμένα κι αν με βόλευε μια τέτοια "τροποποίηση"! ;D Δίνω 5η φορά και ήμουν επιτυχούσα σε όλους. Αλλά, κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου (αν και αυτό δεν με βολεύει :-\), δεν είναι άδικο όταν κάποιος (όπως εγώ) να πηγαίνει τουρίστας και να μαζεύει τα μόρια και κάποιος άλλος να σκίζεται 1-2 χρόνια στο διάβασμα παρατώντας εργασία, έσοδα κλπ κλπ; Δεν ξέρω, ίσως κάπου να το βλέπω λάθος. :P
-
είναι κι αυτό ένα θεματάκι!!!!!!!! αλλά πόσα μόρια μπορεί να μαζέψει κάποιος που πηγαίνει ως τουρίστας?από τόσους διαγωνισμους βέβαια ότι και να μαζέψεις καλό είναι........ ;D
Δεν ξέρω, σίγουρα όμως δεν θα έπρεπε να πηγαίνουν δια 2 τα μόρια ατου προηγούμενου διαγωνισμου, ας κρατήσουν τους 2 τελευταίους αλλά χωρίς μείωση!!!!!Θα ήταν λίγο πιο δίκαιο!!!!
-
συμφωνω απολυτα
-
Κι εγω πιστεύω πως αυτό είναι δίκαιο. Άλλωστε δεν έχουμε όλοι γνωστό διευθυντή για να κάνουμε ΠΔΣ και να μαζευουμε μόρια....Άλλοι χωρίς κόπο αποκτούν μόρια που δε χάνονται κι εμείς που πετυχαίνουμε μετά από διάβασμα στον ΑΣΕΠ απλά να είμαστε επιτυχόντες και τίποτε άλλο;; ???
-
συμφωνω απολυτα,το θεμα ομως ειναι οτι χωρις ασεπ δεν μπαινεις σε σχολειο να μαζευεις προυπηρεσια( αν εξαιρεσεις την ΠΔΣ που κι εκει κουτσα κουτσα θα γερασεις)με τον τροπο τους σε αναγκαζουν να δινεις και να ξαναδινεις. Κι εγω 2 φορες εχω πετυχει αλλα τι να το κανεις; ξαναδινω.Καλη επιτυχια σε ολους μας!
-
Καλά, εμένα κι αν με βόλευε μια τέτοια "τροποποίηση"! ;D Δίνω 5η φορά και ήμουν επιτυχούσα σε όλους. Αλλά, κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου (αν και αυτό δεν με βολεύει :-\), δεν είναι άδικο όταν κάποιος (όπως εγώ) να πηγαίνει τουρίστας και να μαζεύει τα μόρια και κάποιος άλλος να σκίζεται 1-2 χρόνια στο διάβασμα παρατώντας εργασία, έσοδα κλπ κλπ; Δεν ξέρω, ίσως κάπου να το βλέπω λάθος. :P
Τι εννοείς "τουρίστας"; Θέλεις να πεις πως όλοι σε κάθε ΑΣΕΠ μαζεύουν μόρια; Δεν νομίζω.. το ότι πέρασες την βάση του 60% ή 55% σημαίνει πολλά. Φυσικά και θα έπρεπε να μαζέψεις μόρια. Και αν πιστεύεις πως είναι τόσο εύκολο.. απλά δες τα ποσοστά επιτυχίας στον ΑΣΕΠ στον κλάδο σου και θα καταλάβεις.
Έχεις δώσει 5 φορές και κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις στις απαντήσεις σου στέρησαν τον διορισμό και τις 5. Θέλεις να μου πεις πως δεν θα έπρεπε να έχεις πλεονέκτημα από κάποιον που διαβάζει 2 χρόνια όταν εσύ διαβάζεις και έχεις επιτυχία για 10 συνεχόμενα; Αν είναι τόσο εύκολο ας το κάνει και ο κάθε νέος συνάδελφος. Μην ξεχνάς πως πάλι με το 60% θα μπορεί να διοριστεί, δεν στερεί κανείς θέσεις από τους νέους συναδέλφους. Για την αναπλήρωση μιλάω. Και εκεί για μένα δεν έχει κανένα νόημα να χάνεις τα μόρια σου.
Ακόμη λοιπόν και αν δεν έχεις κάποιον γνωστό για να μαζέψεις την προϋπηρεσία σου θα κατοχύρωνες το δικαίωμα λίγα χρόνια μετά και μετά από πολύ κόπο να πας αναπληρώτρια. Δηλαδή οι συνεχιζόμενες επιτυχίες σου σε έναν διαγωνισμό που σου εξασφαλίζει τον διορισμό πιστεύεις πως δεν θα έπρεπε να σημαίνουν σημαίνουν τίποτα για το αν σε πάρουν ωρομίσθια ή αναπληρώτρια;
-
Δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει ο διορισμός 100% μέσω ΑΣΕΠ για ευνόητους λόγους. Πάρα πολλοί που θα βρεθούν απ΄έξω θα εναντιωθούν και επίσης δεν θα μπορεί κάποιος να διορίσει "το δικό του παιδί".
Γιατί να αρχίσετε μια μάχη που την έχετε 100% χαμένη;
Προτείνω τα μόρια από κάθε ΑΣΕΠ να υπολογίζονται στους πίνακες αναπληρωτών στο 100% κάθε φορά. Το προτείνω επειδή:
Το υπουργείο με μια κίνηση θα δώσει ένα ποιο γευστικό "καρότο" (ελπίδα) σε όλους τους εκπαιδευτικούς και φυσικά πάντα θα μπορεί και να διορίζει τα δικά του παιδιά. Επίσης πιστεύω πως και η ψυχολογία μας θα άλλαζε μιας και θα γινόμασταν ποιο αισιόδοξοι και οι περισσότεροι θα το έβρισκαν ποιο δίκαιο από το 100% ΑΣΕΠ, μιας και είναι μια μέση λύση . Οπότε δεν νομίζω ένα τέτοιο μέτρο να βρει ιδιαίτερη αντίσταση, αλλά θα βρει ιδιαίτερη αποδοχή.
Συμφωνώ!!!!!!!!!!!!!!!!!
να ισχύσει όμως αναδρομικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και για τους παλιούς
-
Δεν υπαρχει δικαιο συστημα.! Γιατι ο καθενας θελει να βολεψει τον ευατο του
Αν υπηρχε μια προσπαθεια για δικαιιο συστημα διορισμων ( αν θελουμε να διοριστουν οι καλυτεροι )θα ηταν
το Μ.Ο στη σχολη ( με κανονικοποιηση ανα πανεπιστημιο)
γιατι εκει δωσαμε 50+ μαθηματα σε 4 χρονια ενω στο ΑΣΕΠ μονο 80 ερωτησουλες σε 4 ωρες * 2, και 2 σχεδια μαθηματος
Τωρα υπαρχει και αλλη μεθοδος για διορισμο ( παρακαλαμε καποιον για ΠΔΣ και μπαινουμε στο πινακα και μετα ωρομισθιος και ....μετα διορισμος, πιο χρονοβορο αλλα πιο σιγουρο
μην ξεχνάς όμως ότι οι παλιοί δεν κοιτούσαν τι βαθμό
θα πάρουν στα μαθήματα του πανεπιστημίου,
τους ενδιέφερε απλά να περνούν για να τελειώσουν γρήγορα
και να προλάβουν να μπούν στην επετηρίδα όσο το δυνατό πιο γρήγορα
κανείς δεν μας είπε ότι ο βαθμός θα μετρούσε για τον διορισμό
μας είχαν πεί μόνο το έτος κτήσης πτυχίου
και αυτό κυνηγούσαμε
μετά μας έβαλαν σε άλλο φαυλο κύκλο..............
-
Καλά, εμένα κι αν με βόλευε μια τέτοια "τροποποίηση"! ;D Δίνω 5η φορά και ήμουν επιτυχούσα σε όλους. Αλλά, κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου (αν και αυτό δεν με βολεύει :-\), δεν είναι άδικο όταν κάποιος (όπως εγώ) να πηγαίνει τουρίστας και να μαζεύει τα μόρια και κάποιος άλλος να σκίζεται 1-2 χρόνια στο διάβασμα παρατώντας εργασία, έσοδα κλπ κλπ; Δεν ξέρω, ίσως κάπου να το βλέπω λάθος. :P
Τι εννοείς "τουρίστας"; Θέλεις να πεις πως όλοι σε κάθε ΑΣΕΠ μαζεύουν μόρια; Δεν νομίζω.. το ότι πέρασες την βάση του 60% ή 55% σημαίνει πολλά. Φυσικά και θα έπρεπε να μαζέψεις μόρια. Και αν πιστεύεις πως είναι τόσο εύκολο.. απλά δες τα ποσοστά επιτυχίας στον ΑΣΕΠ στον κλάδο σου και θα καταλάβεις.
Έχεις δώσει 5 φορές και κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις στις απαντήσεις σου στέρησαν τον διορισμό και τις 5. Θέλεις να μου πεις πως δεν θα έπρεπε να έχεις πλεονέκτημα από κάποιον που διαβάζει 2 χρόνια όταν εσύ διαβάζεις και έχεις επιτυχία για 10 συνεχόμενα; Αν είναι τόσο εύκολο ας το κάνει και ο κάθε νέος συνάδελφος. Μην ξεχνάς πως πάλι με το 60% θα μπορεί να διοριστεί, δεν στερεί κανείς θέσεις από τους νέους συναδέλφους. Για την αναπλήρωση μιλάω. Και εκεί για μένα δεν έχει κανένα νόημα να χάνεις τα μόρια σου.
Ακόμη λοιπόν και αν δεν έχεις κάποιον γνωστό για να μαζέψεις την προϋπηρεσία σου θα κατοχύρωνες το δικαίωμα λίγα χρόνια μετά και μετά από πολύ κόπο να πας αναπληρώτρια. Δηλαδή οι συνεχιζόμενες επιτυχίες σου σε έναν διαγωνισμό που σου εξασφαλίζει τον διορισμό πιστεύεις πως δεν θα έπρεπε να σημαίνουν σημαίνουν τίποτα για το αν σε πάρουν ωρομίσθια ή αναπληρώτρια;
Σ'ευχαριστώ για την τόνωση του ηθικού μου (ειλικρινά, το χρειαζόμουν), αλλά δεν νομίζω ότι είναι και κανένα επίτευγμα. Στον κλάδο μου δεν έχουμε συγκεκριμένη ύλη για διάβασμα. Γενικά κι αόριστα... Γι'αυτό δεν διάβαζα (αυτό εννοώ τουρίστας). Όταν όμως σχεδόν όλοι οι γνωστοί μου διορίστηκαν στους προηγούμενους διαγωνισμούς χωρίς διάβασμα, θεωρούσα ότι δεν είναι και τίποτα να περάσεις. Η αλήθεια είναι ότι τα ποσοστά δεν τα έχω ψάξει και δεν είμαι και η πλέον κατατοπισμένη στο θέμα. Απλά πήγαινα κι έδινα για να μην έχω γκρίνιες από την οικογένεια ( :-[). Τώρα όμως αγχώθηκα: υπάρχει περίπτωση να μην περάσω;!!! ??? ??? ??? Δεν ξέρω κανέναν της αγγλικής που να κόπηκε. Θα'χει γούστο... :o
-
Επειδή αυτό, το να προσμετρούνται δηλ τα μόρια ΟΛΩΝ των ΑΣΕΠ στο 100% (στον πιν. Αναπληρωτών) θα εγείρει πολλές αντιδράσεις και φυσικά δεν πρόκειται να περάσει, νομίζω πως θα ήταν πιο πρόσφορο ένα "ενδιάμεσο" κάπως σύστημα.
Δηλ. 100% τα μόρια του τελευταίου ΑΣΕΠ (όπως γίνεται ήδη) και κάποια μόρια στάνταρ (πχ 2) για κάθε επιτυχία στον ΑΣΕΠ οποιασδήποτε χρονιάς που θα διατηρούνται για πάντα όπως συμβαίνει με τα μόρια της προϋπηρεσίας. Γιατί είναι απαράδεκτο να χάνονται τα μόρια που αποκτάς με το σπαθί σου (άλλωστε γι' αυτό χάνονται, επειδή ακριβώς τα αποκτάς με το σπαθί σου) και να διατηρούνται αυτά που κερδίζεις με το γλείψιμο και τις γνωριμίες.
-
Φίλε μου δεν νομίζω να έχουν και πολλά άτομα που να κάθισαν να το σκεφτούν και να έχουν αντιρρήσεις με αυτό. Και σου είπα δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο να χάνονται τα μόρια αυτά και μην χάνονται της προϋπηρεσίας.
Όσον αφορά για το να προσμετράτε ο βαθμός πτυχίου, πιστεύω πως στις περισσότερες ειδικότητες η πλειοψηφία των μαθημάτων του πανεπιστημίου δεν έχουν καμία σχέση με την δευτεροβάθμια εκπαίδευση (εδώ να εξαιρέσω την πρωτοβάθμια που έχουν αρκετά συναφή μαθήματα, όχι όλα φυσικά). Οπότε τι; Στο πανεπιστήμιο μου οι βαθμοί που περνούσες το μάθημα άλλαζαν ανάλογα με τον καθηγητή που είχες.. φαντάσου την διαφορά όταν αλλάξεις κατεύθυνση, μαθήματα επιλογής, πόλη ή χώρα που εδρεύει το πανεπιστήμιο ή και είδος πανεπιστημίου. :)
Όσον αφορά το δίκαιο σύστημα κοινά αποδεκτό φυσικά και δεν υπάρχει. Αλλά υπάρχει δικαιότερο σύστημα από αυτό που ζούμε. Όσο για την αποδοχή είμαι σίγουρος πως οι μόνοι που δεν το δέχονται είναι αυτοί που για διάφορους λόγους δεν μπορούν να περάσουν την βάση του ΑΣΕΠ αλλά καταφέρνουν κάθε χρόνο να μαζέψουν κάποιες ώρες και αυτοί που είναι καινούργιοι στο παιχνίδι.
Εδώ να υπογραμμίσω πως αυτό το σύστημα δεν θα άλλαζε προς τα πάνω την βάση διορισμού, θα άλλαζε μόνο την βάση αναπλήρωσης. Και αυτός ο οποίος δεν έχει γράψει ΑΣΕΠ είναι το ποιο πιθανό να διοριστεί πριν τον πάρουν αναπληρωτή μιας και είναι κανόνας η βάση αναπλήρωσης να είναι πάνω από την βάση διορισμού. Οπότε δεν είναι και τόσο μεγάλο εμπόδιο και γ' αυτήν την κατηγορία.
Όσον αφορά τους νέους υποψηφίους, υπάρχει πάντα το 60% και φυσικά οι περισσότεροι από αυτούς θα παλιώσουν και θα έρθουν στα λόγια μας.
Ευχαριστώ για την πολύ ωραία συζήτηση
-
Κάθε "πρόβλημα" έχει όχι μόνο μία αλήθεια και λύση, αλλά η λύση και η αλήθεια είναι υποκειμενική και ρευστή, ανάλογα με τα δεδομένα που προκύπτουν και το συμφέρον του καθενός την συγκεκριμένη χρονική στιγμή...
-
το να μην χάνονται τα μόρια του ασεπ είναι μία δικαίωση στον κόπο του κάθε υποψήφιου.
επίσης γιατί στο βαθμό του γραπτού να μην υπάρχει προσαύξηση από προηγούμενες επιτυχίες στον ασεπ, ενώ υπάρχουν προσαυξήσεις για όλα τα υπόλοιπα(πτυχίο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, προυπηρεσία)?
-
Bikini, έχεις δίκιο αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω ποιούς θα ζημείωνε αυτή η ρύθμιση. Δώσε μου ένα παράδειγμα για να τα καταλάβω σε παρακαλώ. Και μετά ας συγκρίνουμε την κατηγορία αυτή με τα άτομα που θα οφελούσε.
Φωτεινή είναι μια καλή ιδέα που δεν είχα σκεφτεί.. Μήπως για κάθε 6 μόρια από τον προηγούμενο ΑΣΕΠ να είχες 0,5 μόριο προσαύξηση, όπως με τους 6 μήνες προϋπηρεσία; Συμφωνώ μαζί σου. Θα έπρεπε κάτι να σου μένει από την προσπάθεια που έκανες.. Από την άλλη να τονίσω πως αυτά τα μέτρα δεν λύνουν κανένα πρόβλημα, όσο ο ΑΣΕΠ κάνει εξετάσεις που θυμίζουν πρόχειρα διαγωνίσματα, γραμμένα στο πόδι. Όσο συνεχίζει αυτήν την τακτική, τόσο θα βάλλεται.
-
πολλές φορές έχουμε πει ότι ο διαγωνισμός θα έπρεπε είναι καλύτερα οργανωμένος. τόσα χρόνια έχουν περάσει (από το 1998).
πιστεύω ότι ακόμα και κάποιος που έχει πιάσει ακριβώς τη βἀση (55) θα έπρεπε να έχει μόρια και στον πίνακα αλλά και προσαύξηση στο βαθμό στον επόμενο ασεπ.
-
Συμφωνώ απόλυτα!Αφού θέλουν ασεπ ας μας προσμετράν όλα τα μόρια απ'αυτόν και όχι να τα χάνουμε στους επόμενους.Έλεος με τους αιώνιους επιτυχόντες αδιόριστους! :-X
-
εχεις απολυτο δικαιο Και δεν ξερεις τι να κανεις βρε παιδι μου!! να χαρεις που εισαι επιτυχων , να κλαις που δεν εισαι διοριστεος???? ;D
-
Ακριβώς!
Μας χρυσώνουν το χάπι και μας χαϊδεύουν, για να λέμε "ευχαριστώ" που έχουμε κι αυτά και δεν τα χάνουμε όλα!!!...
Όσο για την απορία σου, w1red, μιλάω γενικά για να δείξω ότι δεν γίνεται ποτέ να είναι όλοι ευχαριστημένοι...
Για παράδειγμα, προσλήφθηκε αναπληρώτρια η Σάχλου ( http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=10710.120 ) με 17, 07 μόρια. Μετά από συζήτηση στο forum, υποθέτουμε ότι αυτά τα μόρια προϋπηρεσίας προέκυψαν από ΠΔΣ.
Αυή, λοιπόν, κούτσου-κούτσου θα προσληφθεί με το 40% κι ας γίνει και μετά από 4 χρόνια (αν και θα είναι λιγότερα...) Τι τι νοιάζει, λοιπόν, αυτή αν θα προσμετρώνται τα μόρια όλων των ΑΣΕΠ;;;
-
Ναι μερικούς δεν τους ενδιαφέρει. Αλλά δεν τους ζημιώνει επιπλέον. Αν κάποιος με τον χ, ψ έμμεσο τρόπο πάρει μόρια χωρίς να έχει περάσει ποτέ ΑΣΕΠ, τότε πολύ λογικά θα διοριστεί πριν προλάβει να πάει αναπληρωτής.
-
-
Επιπλέον συμφέρει τους γυμναστές που με τα τόσα ωραία παραθυράκια που έχουν ανοίξει (ολυμπιακή παιδεία, μετά αναγνώριση της, ΤΑΔ κτλ) μετά από λίγο πάνε αναπληρωτές κανονικά, χωρίς να έχουν περάσει ΑΣΕΠ, μιας και η βάση αναπλήρωσης τους είναι στα ύψη, και για να την πιάσεις με ΑΣΕΠ θα έπρεπε να είσαι διοριστέος δύο φορές και μάλιστα από τους πρώτους! Ως πότε οι γυμναστές θα κάνουν αυτό που θέλουν στην παιδεία σε βάρος μας; Δεν φτάνει που πέρασαν το 30μηνο διορίζονται κατά εκατοντάδες και μείωσαν τις θέσεις των υπολοίπων για την επόμενη 4ετία; Με έχει κουράσει αυτή η κατάσταση.. ίσως χρειαζόμαστε έναν σύλλογο με αντιπροσώπευση ισότιμα από όλους τους κλάδους και να τους βγάλει στην απ' έξω φτάνει πια..
-
Επιπλέον συμφέρει τους γυμναστές που με τα τόσα ωραία παραθυράκια που έχουν ανοίξει (ολυμπιακή παιδεία, μετά αναγνώριση της, ΤΑΔ κτλ) μετά από λίγο πάνε αναπληρωτές κανονικά, χωρίς να έχουν περάσει ΑΣΕΠ, μιας και η βάση αναπλήρωσης τους είναι στα ύψη, και για να την πιάσεις με ΑΣΕΠ θα έπρεπε να είσαι διοριστέος δύο φορές και μάλιστα από τους πρώτους! Ως πότε οι γυμναστές θα κάνουν αυτό που θέλουν στην παιδεία σε βάρος μας; Δεν φτάνει που πέρασαν το 30μηνο διορίζονται κατά εκατοντάδες και μείωσαν τις θέσεις των υπολοίπων για την επόμενη 4ετία; Με έχει κουράσει αυτή η κατάσταση.. ίσως χρειαζόμαστε έναν σύλλογο με αντιπροσώπευση ισότιμα από όλους τους κλάδους και να τους βγάλει στην απ' έξω φτάνει πια..
Δεν νομίζω πια ότι οι γυμναστές κάνουν ό, τι θέλουν εις βάρος άλλων κλάδων.
Ναι, ότι βρήκαν πολλά παραθυράκια και κάποτε διορίζονταν, συμφωνώ. Έχω κι εγώ γνωστή που δούλευε 6 χρόνια στην Ολυμπιακή Παιδεία, είχε δώσει και 3 φορές ΑΣΕΠ και τώρα είναι 3 χρόνια διορισμένη και 41 χρονών...
Αλλά δεν υπάρχουν άλλοι πια να διοριστούν...
Και πια είναι ο χειρότερος κλάδος στον ΑΣΕΠ: 1 στους 152 διορίζεται...
-
Bikini είναι 1:152 επειδή πέρυσι (όχι και τόσα χρόνια πριν), πίεσαν για το 30μηνο (ίσως και για το 24μηνο+ΑΣΕΠ, το οποίο ευτυχώς χρυσώνει το χάπι για εμάς τους υπόλοιπους) με αποτέλεσμα με μια γρήγορη ματιά στους πίνακες http://e-aitisi.sch.gr/ (http://e-aitisi.sch.gr/) βλέπωντας το 24μηνο και 30μηνο ΠΕ11.00 θα διαπιστώσεις πως θα διοριστούν τα επόμενα χρόνια 1054 άτομα μόνο από το 30μηνο. Μόνο οι γυμναστές ωφελήθηκαν από το 30μηνο μιας και οι υπόλοιποι βασικοί κλάδοι είχαν βάση διορισμού κάτω των 30μηνών. Θα μπουν τόσοι πολλοί γυμναστές που τα παιδιά θα φεύγουν από τα σχολεία "φέτες" και ολυμπιονίκες ενώ οι συνάδελφοι στα γραφεία δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας θα κάνουν γιόγκα και πιλάτες. Συμφωνώ μαζί σου, οι νέοι γυμναστές την πάτησαν μιας και τους "έριξαν" και τώρα θα βλέπουν το δημόσιο με τα κιάλια. Επίσης να θυμίσω πως η ολυμπιακή παιδεία, που δεν αναγνωριζόταν στην αρχή ως προϋπηρεσία στους πίνακες, δεν ήταν ένα "παραθυράκι" από το οποίο μπήκαν λίγοι γυμναστές, αλλά ήταν από αυτές τις τεράστιες πόρτες που έχουν οι αποθήκες... Ελπίζω πλέον να με καταλαβαίνεις όταν λέω πως κουράστηκα ;)
-
Μπορεί να έχεις και δίκιο... :-\
Σαν πιο παλιά καραβάνα από μένα μου φαίνεσαι... :-\
-
Έχω σταματήσει προ-πολλού να σχολιάζω θέματα εδώ για τους δικούς μου λόγους.
Θα γράψω μια-δύο φράσεις μόνο, για να μην υπάρχει παραπληροφόρηση.
Σχετικά με τους ΠΕ-11
1) Το 30μηνο των ΠΕ-11, όταν έκλεισε συμπεριλάμβανε 1053 άτομα.
Από αυτά, εφέτος διορίστηκαν 44 ως 30μηνο, 590ως 24μηνο, 25 με ΑΣΕΠ και 24 από τον ενιαίο πίνακα. Οπότε τα 1054 άτομα που θα διοριστούν μόνο από το 30μηνο τα επόμενα χρόνια, όπως λέχθηκε, είναι ανακριβές
2) Η ρύθμιση έγινε από τη ΠΕΑ και βοηθά χιλιάδες εκπαιδευτικούς που δυστυχώς δύσκολα έβλεπαν φως.
3) Μπορεί κάποιος να μας πει πόσους αναπληρωτές ΠΕ-11 πήραν εφέτος; Γιατί αν όντως κάνουν ότι θέλουν, μάλλον θα είναι πάρα πολλοί...
4) Σχετικά με το αντικείμενο της Φ.Α. και της αξίας της, δεν χρειάζεται καν να τοποθετηθώ. Καλό θα είναι όμως ως συνάδελφοι να προσπαθούμε να κρατούμε το ύφος μας στο ύψος των περιστάσεων και όχι στο βωμό της προσωπικού μας συμφέροντος να προσπαθούμε να απαξιώνουμε τις άλλες ειδικότητες. Θεωρώ, ότι όλες οι ειδικότητες είναι χρήσιμες στο σχολείο, όχι μόνο λόγω αντικειμένου διδασκαλίας. Περισσότερο απ' όλα πρέπει να κάνουμε τους μαθητές να αγαπούν να μαθαίνουν και να έχουν ανοικτούς ορίζοντες.
-
Αναφέρεσαι στο δικό μου ποστ για παραπληροφόρηση; Σε ποιο σημείο ακριβώς; Απαντάω λοιπόν στο:
1) Γράφω "θα διαπιστώσεις πως θα διοριστούν τα επόμενα χρόνια 1054 άτομα μόνο από το 30μηνο." Ποια ήταν η λάθος πληροφορία; Δεν θα διοριστούν; Απλά είχατε τόσα πολλά άτομα στο 30μηνο που έχουν βάλει όρο να διοριστούν στην 5ετία ανάλογα με τις λειτουργικές ανάγκες. Επίσης μερικά από το 30μηνο συμπίπτουν με αυτά του 24μηνου. Ποια λάθος πληροφορία έδωσα;
2) Χιλιάδες εκπαιδευτικούς.. εννοείς όπως και εγώ γυμναστές δηλαδή, που συνέχισαν να βλέπουν φως, κρύβοντας λίγο από τον ήλιο από τους υπόλοιπους και πάνω από όλα από τους νέους γυμναστές. Υπάρχουν και άλλες ειδικότητες που είχαν βάση διορισμού 40% πάνω από 30 μήνες για να ωφεληθούν; Ποιες είναι αυτές;... Όσο για το ποιος το πέρασε, ναι για την ΠΕΑ μιλάμε, την οποία πλειοψηφικά κατευθύνουν οι γυμναστές. Πιέσατε πολιτικά και φυσικά σαν πλειοψηφία πήρατε αυτό που θέλατε. Συγχαρητήρια.
-
3) Η λογική λέει πως πήραν τόσους πολλούς γυμναστές που δεν θα έχουν που να τους βάλουν. Λες να πάρουν και άλλους αναπληρωτές; Αναπληρωτές και ωρομίσθιους παίρνουν εκεί που τους έχουν πραγματική ανάγκη, όπως γνωρίζεις, μιας και αφού τους καλέσει η
-
-
...θα διοριστούν τα επόμενα χρόνια 1054 άτομα μόνο από το 30μηνο." Ποια ήταν η λάθος πληροφορία; Δεν θα διοριστούν; Απλά είχατε τόσα πολλά άτομα στο 30μηνο που έχουν βάλει όρο να διοριστούν στην 5ετία ανάλογα με τις λειτουργικές ανάγκες. Επίσης μερικά από το 30μηνο συμπίπτουν με αυτά του 24μηνου. Ποια λάθος πληροφορία έδωσα;
Δεν έχω κανένα σκοπό ή λόγο να αντιπαρατεθώ με κανένα. Ο καθένας ας πιστεύει αυτά που πιστεύει. Δεν θέλω και φυσικά δεν έχω σκοπό να αλλάξω τη γνώμη του καθενός.
Με νούμερα λοιπόν, εφέτος διορίστηκαν 45 άτομα από το 30μηνο των γυμναστών. Ο πίνακας αριθμούσε 1054 άτομα και τώρα αριθμεί 532. Οι υπόλοιποι είναι από το 24μηνο. Το ότι θα διοριστούν 1054 άτομα μόνο από το 30μηνο είναι εσφαλμένη πληροφορία. Τα 478 που συμπίπτουν (24+30μηνο) και διορίστηκαν, δεν είναι μερικά άτομα αλλά υψηλό ποσοστό.
Ότι είχα να πω το είπα. Από εκεί και πέρα εμμένω στην τελευταία παράγραφο του προηγούμενου θέματος που έστειλα και δεν έχω σκοπό ή λόγο να ξανασχολιάσω κάτι.
Σχετικά με το αντικείμενο της Φ.Α. και της αξίας της, δεν χρειάζεται καν να τοποθετηθώ. Καλό θα είναι όμως ως συνάδελφοι να προσπαθούμε να κρατούμε το ύφος μας στο ύψος των περιστάσεων και όχι στο βωμό της προσωπικού μας συμφέροντος να προσπαθούμε να απαξιώνουμε τις άλλες ειδικότητες. Θεωρώ, ότι όλες οι ειδικότητες είναι χρήσιμες στο σχολείο, όχι μόνο λόγω αντικειμένου διδασκαλίας. Περισσότερο απ' όλα πρέπει να κάνουμε τους μαθητές να αγαπούν να μαθαίνουν και να έχουν ανοικτούς ορίζοντες.
Να είστε καλά.!
-
Δεν απαντάς στα περισσότερα από όσα γράφω και καταλαβαίνω την αδυναμία σου. Ας δούμε τώρα σε τι έχεις απαντήσει: Γράφω "με μια γρήγορη ματιά στους πίνακες http://e-aitisi.sch.gr/ βλέποντας το 24μηνο και 30μηνο ΠΕ11.00 θα διαπιστώσεις πως θα διοριστούν τα επόμενα χρόνια 1054 άτομα μόνο από το 30μηνο."
Το μόνο από 30μηνο σημαίνει πως 1054 άτομα έχουν εξασφαλίσει τον διορισμό τους μόνο από την ρύθμιση για το 30μηνο, ΜΟΝΟ από εκεί μιας και υπάρχουν ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ που εξασφάλισαν τον διορισμό τους από το 24μηνο. Τώρα αν πολλά άτομα ανήκαν και στις δύο κατηγορίες (όπως είναι φυσικό να συμβαίνει), δεν έχει καμιά σχέση με το ότι 1054 άτομα έχουν εξασφαλίσει τον διορισμό τους μόνο από την ρύθμιση για το 30μηνο και τουλάχιστον τόσοι γυμναστές θα διοριστούν τα επόμενα χρόνια.. σε βάρος αυτών που δίνουν ΑΣΕΠ διαφωνείς; Δεν έχει σχέση λοιπόν με την τοποθέτηση μου αυτό που γράφεις. Επίσης δεν μίλησα για ποσοστά, ούτε σύγκρινα τα άτομα από 30μηνο με το 24μηνο, οπότε το "δεν είναι μερικά άτομα αλλά υψηλό ποσοστό." δεν κολλάει πουθενά μιας και όπως και να έχει διορίζεται μεγάλος αριθμός γυμναστών με τις νέες ρυθμίσεις!
-
Αν δεν έχεις όρεξη να απαντάς σε μηνύματα, είναι δικαίωμα σου, όμως είναι υποχρέωση σου να διαβάζεις αυτά που γράφονται και να μην κάνεις πλασματικούς διαλόγους με φανταστικούς φίλους, πριν κατηγορήσεις πραγματικά άτομα για παραπληροφόρηση. Εμμένω λοιπόν και εγώ στην τοποθέτηση μου, μιας και αυτά που είπες δεν αντικρούουν αυτά που έχω προσάψει στους "παλιούς" ΠΕ11. Ξαναλέω πως δεν μείωσα ποτέ το αντικείμενο της Φ.Α., οπότε δεν χρειάζεται να τοποθετηθείς.
-
Καλό θα ήταν επιπλέον να κρατάμε ανοιχτές της πόρτες της εκπαίδευσης για όλους και να μην προσπαθείτε με "έμμεσους οδούς" και "πλάγιους τρόπους" που προανέφερα να μπαίνετε μπροστά από τους δικούς σας συναδέλφους και να καταστρατηγείτε τα ποσοστά 60-40%. Είδα και μια ανακοίνωση πως θέλετε να τα κάνετε 50-50%. Συγχαρητήρια.Όλοι βλέπουν το πόσο γυμνός είσαι μπροστά στην πραγματικότητα, οπότε μην κρύβεστε πίσω από το δάχτυλο σου, δεν ωφελεί. Όσο για το "Περισσότερο απ' όλα πρέπει να κάνουμε τους μαθητές να αγαπούν να μαθαίνουν και να έχουν ανοικτούς ορίζοντες." που αναφέρεις, πιστεύω πως πρέπει να το εκλάβω ως άλλο ένα ατράνταχτο επιχείρημα που έχεις για να στηρίξεις τις ανύπαρκτες θέσεις και τοποθετήσεις εκτός θέματος. Φυσικά το να αλλάζουμε το θέμα είναι πάντα ένας τρόπος για να "γλυτώσουμε", αλλά αυτά δεν πιάνουν σε όλους τους συνομιλητές. Κλείνοντας να πω πως δεν έχω κάτι με τους ΠΕ11 που πέρασαν μέτρα κομμένα και ραμμένα για τους ίδιους (αλήθεια ποιοι άλλοι ωφελήθηκαν από το 30μηνο δεν μου απάντησες). Καλά κάνετε και διεκδικείτε το καλύτερο για εσάς και για την οικογένειά σας, έστω και σε βάρος μας. Πίστεψε με το εννοώ, καλά κάνετε. Όμως δεν ανέχομαι να κρύβεστε πίσω από το δάχτυλο σας και να χύνετε κροκοδείλια δάκρυα για τις λιγοστές θέσεις ΑΣΕΠ.
-
Τέλος να ομολογήσω πως και εγώ αν μπορούσα να κάνω όλα αυτά που κάνατε για να διοριστώ, θα τα έκανα χωρίς δεύτερη σκέψη. Δεν το παίζω ηθικός και χρυσός κτλ. Αλλά δεν μπορώ να μην δηλώνω πως με τις πράξεις σας ζημιώσατε τους υπόλοιπους. Εγώ τουλάχιστον έτσι το βλέπω. Δεν κρύβομαι και δεν έχω λόγο να κρυφτώ. Το ξαναλέω καλά κάνατε και μακάρι να μπορούσα να είμαι στην θέση σας. Άλλα ας λέμε και την αλήθεια, όλη την αλήθεια. Και θα το ξαναπώ, μακάρι να είχαμε περισσότερους γυμναστές, μουσικούς, καλών τεχνών, ώρες για τεχνολογία και πολλές άλλες δραστηριότητες, που ολοκληρώνουν το παιδί. Ειδικά για γυμναστική, 5 ώρες την βδομάδα θα έπρεπε να ήταν το ελάχιστο την δευτεροβάθμια. Φυσικά με την προϋπόθεση την σωστή αξιοποίηση της ώρας.
Και ας μην ξεχνάμε μετά από όλα αυτά πως το θέμα μας είναι:
Να προσμετρούνται τα μόρια ΟΛΩΝ των ΑΣΕΠ στο 100% (στον πιν. Αναπληρωτών)
-
Δεν απαντάς στα περισσότερα από όσα γράφω και καταλαβαίνω την αδυναμία σου. Ας δούμε τώρα σε τι έχεις απαντήσει: Γράφω "με μια γρήγορη ματιά στους πίνακες http://e-aitisi.sch.gr/ βλέποντας το 24μηνο και 30μηνο ΠΕ11.00 θα διαπιστώσεις πως θα διοριστούν τα επόμενα χρόνια 1054 άτομα μόνο από το 30μηνο."
Το μόνο από 30μηνο σημαίνει πως 1054 άτομα έχουν εξασφαλίσει τον διορισμό τους μόνο από την ρύθμιση για το 30μηνο, ΜΟΝΟ από εκεί μιας και υπάρχουν ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ που εξασφάλισαν τον διορισμό τους από το 24μηνο. Τώρα αν πολλά άτομα ανήκαν και στις δύο κατηγορίες (όπως είναι φυσικό να συμβαίνει), δεν έχει καμιά σχέση με το ότι 1054 άτομα έχουν εξασφαλίσει τον διορισμό τους μόνο από την ρύθμιση για το 30μηνο και τουλάχιστον τόσοι γυμναστές θα διοριστούν τα επόμενα χρόνια.. σε βάρος αυτών που δίνουν ΑΣΕΠ διαφωνείς; Δεν έχει σχέση λοιπόν με την τοποθέτηση μου αυτό που γράφεις. Επίσης δεν μίλησα για ποσοστά, ούτε σύγκρινα τα άτομα από 30μηνο με το 24μηνο, οπότε το "δεν είναι μερικά άτομα αλλά υψηλό ποσοστό." δεν κολλάει πουθενά μιας και όπως και να έχει διορίζεται μεγάλος αριθμός γυμναστών με τις νέες ρυθμίσεις!
Το να μην απαντάω δεν είναι απαραίτητα αδυναμία, όσο και αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα. Έγραψα τα ακριβή νούμερα για να μην υπάρχουν λάθος εντυπώσεις
Η τοποθέτησή μου αφορούσε το παραπλανητικό σχόλιό σου, ότι θα διοριστούν μόνο 1054 άτομα μόνο από το 30μηνο. Θες δεν θες, τα γραπτά μένουν. Δεν θα διοριστούν λοιπόν 1054 μόνο από το 30μηνο, αλλά 578. Οι υόλοιποι είναι από το 24μηνο και σίγουρα αυτό το νούμερο δεν είναι κάποιοι ελάχιστοι.
Αποκλείεται όμως να κάτσω να σχολιάσω για μαθητές φέτες και καθηγητές που κάνουν γιόγκα. Είναι άσκοπο. Εκεί που κρίνω σκόπιμο σχολιάζω. Αν επιπλέον ξαναδιαβάσεις τις πρώτες μου γραμμές, θα δεις τη σκέψη μου.
-
Καλό θα ήταν επιπλέον να κρατάμε ανοιχτές της πόρτες της εκπαίδευσης για όλους και να μην προσπαθείτε με "έμμεσους οδούς" και "πλάγιους τρόπους" που προανέφερα να μπαίνετε μπροστά από τους δικούς σας συναδέλφους και να καταστρατηγείτε τα ποσοστά 60-40%. Είδα και μια ανακοίνωση πως θέλετε να τα κάνετε 50-50%. Συγχαρητήρια.Όλοι βλέπουν το πόσο γυμνός είσαι μπροστά στην πραγματικότητα, οπότε μην κρύβεστε πίσω από το δάχτυλο σου, δεν ωφελεί. Όσο για το "Περισσότερο απ' όλα πρέπει να κάνουμε τους μαθητές να αγαπούν να μαθαίνουν και να έχουν ανοικτούς ορίζοντες." που αναφέρεις, πιστεύω πως πρέπει να το εκλάβω ως άλλο ένα ατράνταχτο επιχείρημα που έχεις για να στηρίξεις τις ανύπαρκτες θέσεις και τοποθετήσεις εκτός θέματος. Φυσικά το να αλλάζουμε το θέμα είναι πάντα ένας τρόπος για να "γλυτώσουμε", αλλά αυτά δεν πιάνουν σε όλους τους συνομιλητές. Κλείνοντας να πω πως δεν έχω κάτι με τους ΠΕ11 που πέρασαν μέτρα κομμένα και ραμμένα για τους ίδιους (αλήθεια ποιοι άλλοι ωφελήθηκαν από το 30μηνο δεν μου απάντησες). Καλά κάνετε και διεκδικείτε το καλύτερο για εσάς και για την οικογένειά σας, έστω και σε βάρος μας. Πίστεψε με το εννοώ, καλά κάνετε. Όμως δεν ανέχομαι να κρύβεστε πίσω από το δάχτυλο σας και να χύνετε κροκοδείλια δάκρυα για τις λιγοστές θέσεις ΑΣΕΠ.
Χρησιμοποιείς δεύτερο πληθυντικό, γενικεύεις και γράφεις πράγματα που δεν έχουν καμία σχέση με την τοποθέτησή μου. Δεν έχω καμία διάθεση να υπερασπιστώ τον κλάδο των ΠΕ-11. Ούτε φυσικά να κατακρίνω κανένα άλλο κλάδο. Καιροσκόποι, τυχοδιώκτες και άνθρωποι που πατάνε επί πτωμάτων για να κάνουν το δικό τους, θα βρεις πολλούς.
Μπορείς λοιπόν να σχολιάζεις περί αυτών που έγραφα άνετα και να επιχειρηματολογείς. Όλα τα άλλα είναι άσχετα και εκτός θέματος.
Δεν έχω τη διάθεση, ούτε θέλω να απαντήσω σε κάτι άλλο.
-
Το επόμενο κείμενο είναι εκτός θέματος:Συγνώμη αλλά με την λέξη "παραπληροφόρηση" νόμιζα πως αναφερόσουν γενικότερα. Δικό μου λάθος μιας και δεν πίστευα πως θα σε πείραζε μόνο ο αριθμός 1054. Δεν μπορώ να καταλάβω ως προς τι παραπληροφόρησα και ποιος ήταν ο σκοπός μου. Μάλλον έχω κάποιο πρόβλημα κατανόησης. Εγώ απλά είπα πως όλοι του 24μηνου και 30μηνου που βλέπεις στον πίνακα θα διοριστούν τα επόμενα χρόνια. Δεν απέκλεισα το ότι μερικοί από το 30μηνο θα διοριστούν με 24μηνο επειδή τους καλύπτει και αυτή η ρύθμιση. Αλλιώς θα έλεγα 1054 30μηνο + 643 24μηνο = 1697 άτομα. Δεν το έκανα, όχι επειδή δεν γνωρίζω πρόσθεση, ούτε για την φουκαριάρα την μάνα μου, αλλά επειδή γνωρίζω πως αυτά τα δύο σύνολα έχουν κοινά στοιχεία. Όμως η ένωση των δύο συνόλων είναι τουλάχιστον 1054 ξεχωριστά άτομα. Η ρύθμιση δίνει το δικαίωμα διορισμού σε τουλάχιστον 1054 ΠΕ11. Δεν λέω μερικοί θα διοριστούν με άλλη ρύθμιση, αλλά έχουμε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1054 άτομα που έχουν κατοχυρώσει το δικαίωμα διορισμού, επειδή είχαν 30 μήνες προϋπηρεσία πέρυσι. Από τα 4 σημεία που λες πως παραπληροφόρησα μείναμε στα (2).
-
Όπως και να έχει συγνώμη αν φταίω και ειλικρινά δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς έκανα το τόσο λάθος. Όσο για το γιόγκα και φέτες, ήταν σχήμα υπερβολής που με το οποίο ήθελα να δηλώσω πως ο υπερβολικά μεγάλος αριθμός ΠΕ11 που θα διοριστούν, θα προκαλέσει και υπερβολικά αποτελέσματα.. Σου εύχομαι καλή συνέχεια και καλή σταδιοδρομία.
-
Αγαπητέ w1red,
δεν με πειράζει, ακόμα και αν έλεγες ότι θα διοριστούν 2500 ΠΕ-11, 12, 13 κλπ. Ο μόνος λόγος που έγραψα, ήταν για να καταγραφούν τα νούμερα έτσι όπως ακριβώς ήταν. Απ' ότι φαίνεται δεν έχω γίνει ακόμα κατανοητός. ???
Δεν θα διοριστούν 1054 με το 30μηνο των ΠΕ-11 αλλά 572. Αυτό προσπαθώ να πω, τίποτα παραπάνω.
Καλή συνέχεια και σε εσένα και καλή σταδιοδρομία σε όλους.
Φιλικά.