Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: mac190604 στις Ιανουαρίου 26, 2009, 12:14:23 am

Τίτλος: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: mac190604 στις Ιανουαρίου 26, 2009, 12:14:23 am
Πρόσφατα έβαλα τους βαθμούς τετραμήνου και αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα:
 
Επειδή κάποιοι μαθητές στο δικό μου μάθημα έχουν υψηλή βαθμολογία σε αντίθεση με τα άλλα μαθήματα, με πιέζουν οι συνάδελφοι και ο διευθυντής να χαμηλώσω τις βαθμολογίες μου γιατί ο μεν δεύτερος  υποστηρίζει ότι βγαίνει κακή εικόνα για το σχολείο και οι δε πρώτοι ότι έτσι τους καρφώνω και δείχνω ότι αυτοί είναι οι αυστηροί άρα και οι κακοί του σχολείου…. Απαράδεκτα δεν είναι αυτά;;;

Επειδή  είναι η  πρώτη φορά που βρίσκομαι σε σχολείο να διδάξω (είμαι νεοδιοριζόμενος) δεν μπορώ να φανταστώ ότι αυτά αποτελούν την  γενική εικόνα για τα σχολεία…. Δηλαδή να μην υπάρχει αυτονομία τουλάχιστον στους βαθμούς. Τι με ενδιαφέρει εμένα αν ο Γιάννης στην Φυσική έχει 8 ή 9, ενώ σε μένα γράφει 18 και 20. Μπορεί να είναι κακόπαιδο όπως λένε αλλά σε εμένα ανταποκρίνεται σε αυτά που του λέω….. δηλαδή πρέπει να του βάλω 14 για να ταιριάζει με τους άλλους βαθμούς που έχει; Οπότε η προσπάθεια που κάνει σε μένα να την ακυρώσω με ένα 14; Άρα μήπως εμείς είμαστε κακόπαιδα; Μήπως η αυτοεκπληρούμενη προφητεία (που μάθαμε και στον ΑΣΕΠ) υπάρχει εδώ;

Θα με τρελάνουν βρε παιδιά, πείτε μου την άποψη σας γιατί δεν ξέρω αν είναι στραβός ο γιαλός ή εγώ στραβά αρμενίζω !

Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: Georgia s στις Ιανουαρίου 26, 2009, 12:21:43 am
δε μπορώ να σου πω τί να κάνεις γτ είμαι έξω απο το χορό κ δεν μπορώ να έχω γνωμη που θα σε βοηθήσει..( δεν είμαι διορισμένη..)
κάτι τέτοια πάντως διαβάζω κ ακούω απο νέους συναδέλφους κ με κάνουν να πιστεύω πως η δημοσιουπαλλ νοοτροπία καλά κρατεί στο ελλην σχολείο...το " χαλάς την πιάτσα " φαίνεται πως είναι η αγαπημένη λέξη των παλιών για τους καινούργιους...κρίμα..
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: foivos1981 στις Ιανουαρίου 26, 2009, 01:36:21 am
θεωρω οτι βρισκεσαι σε μια ιδανικη περιπτωση ηθικου διλληματος οπου καλεισαι να διαλεξεις αναμεσα σε εναν ψυχισμο που υπαγορευεται απο δεοντολογικα ηθη και πιαδαγωγικα ιδεωδη και σε μια κοινωνικη συνθηκη που σε πιεζει να χορεψεις στους δικους της ρυθμους -ρυθμοι που βρισκονται σε εκ διαμετρου αντιθετη θεση απο τα ηθη που μολις ανεφερα. το αν θα γινεις ενδοτικος η οχι εναποκειται σε εσενα αλλα βεβαιως και στη συνθηκη. καλη τυχη.
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: karta66 στις Ιανουαρίου 26, 2009, 01:41:44 am
υπαρχει και η αλλη άποψη:
καποιοι να βαζουν μεγαλους βαθμους για να ειναι ολα οκ και να μην εχουν προβληματα με γονεις και μαθητες....και καθολου εξετασεις τον σεπτεμβριο....
για να μην βαλω στην κουβεντα και τα ιδιαιτερα. οπου εκει αλλοι βαζουν χαμηλους βαθμους για να τα αποκτησουν και αλλοι υψηλους για να τα διατηρησουν!
ειμαι λιγο φορτισμενος γιατι αντιμετωπιζω κατι παρομοιο.
Τελιακ δεν υπαρχει σωστο και λαθος. μονο σωστα και λαθος κινητρα υπαρχουν.
Γνωμη μου ειναι να προσπαθησεις να αξιολογησεις οσο καλυτερα γινεται. τιποτα αλλο.
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: AntreaEirini στις Ιανουαρίου 26, 2009, 01:48:16 am
Γνώμη μου είναι πως πρέπει να βαθμολογήσεις κατά συνείδηση. Η κύρια ευθύνη σου είναι προς τους μαθητές σου και όχι προς οποινδήποτε άλλο
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: mac190604 στις Ιανουαρίου 26, 2009, 10:23:07 am
Antrea :αυτό θα κάνω τελικά ... βαθμολογήσω βάση της δικής μου συνείδησης και μόνο, αλλά με κλονίζει ψυχικά αυτή η παρέμβαση....

Karta :αυτό δεν το κάνω ούτε για να κερδίζω ιδιιαίτερα ούτε για να τα διατηρήσω, οι προθέσεις μου είναι αγαθές και προφανείς,απλά έχω μια δική μου "παιδαγωγική συνταγή" και με αυτήν λειτουργώ ...

Foivos :Σε ευχαριστώ πολύ!

Georgia: Καλή επιτυχία στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ

Φυσικά το θέμα που χάσαμε είναι όχι τόσο τι θα κάνω εγώ, αλλά αν επιτρέπεται να υπάρχουν τέτοιες παρεμβάσεις στο έργο μας και πόσο μαλλον στους βαθμούς που είναι απόρροια της συνολικής εικόνας που έχουμε για τους μαθητές μέσα στους 4 μήνες.
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: virginia στις Ιανουαρίου 26, 2009, 05:44:57 pm
Καλησπερα! mac το ιδιο προβλημα αντιμετωπιζω κι εγω φετος με μια συναδελφισσα. εδω και λιγο καιρο με πιεζει ασφυκτικα να χαμηλωσω τους βαθμους μου ωστε αυτοι να συμφωνουν με τη δικη της αυστηρη βαθμολογια. νομικα ξερω πως κανεις δεν εχει δικαιωμα να επεμβη στον τροπο που θα βαθμολογησει ο εκπαιδευτικος, απο την αλλη η εν λογω συναδελφος με εχει βρει ολιγον τι ως θυμα γιατι το σεπτεμβριο που επρεπε να διαμορφωσουμε το προγραμμα μου εδωσε ο,τι μαθημα δεν ηθελε, οποιο τμημα δεν της αρεσε με τη διλαιολογια "οτι ειχαν μοιρασει οι υπολοιποι τα μαθηματα μεταξυ τους απο τον ιουνιο". το γεγονος οτι τοτε δε μιλησα ειχε τωρα αποτελεσμα να νομιζει πως μπορει να με κανει οτι θελει. το γεγονος οτι ειμαι δευτερη χρονια διορισμενη δε σημαινει πως δεν ξερουμε και τα ορια μας, αλλα η ευγενεια θεωρειτασι ενιοτε βλακεια, ιδιως στο ελληνικο δημοσιο....και κατι τελευταιο, αφηνω τα παιδια να τρωνε και να πινουν καφε στην αιθουσα, γιατι αν καποιος θελει να προσεξει δεν θα τον εμποδισει η τυροπιτα ουτε η πορτοκαλαδα!
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: stenies στις Ιανουαρίου 26, 2009, 05:58:34 pm
Θίξαμε θέμα που επιδέχεται πολλή συζήτηση.Και εγώ αντιμετωπίζω ανάλογο πρόβλημα.Οι περισσότεροι  συνάδελφοι βάζουν υψηλούς βαθμούς,οι οποίοι, κατά τη γνώμη μου, δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.Ξέρω πως θα γίνω η κακιά του σχολείου,αλλά,πιστέψτε με,δε με ενδιαφέρει καθόλου.Προσπαθώ να βαθμολογώ με "αντικειμενικά κριτήρια" και να έχω ήσυχη τη συνείδησή μου.Νομίζω πως δε πρέπει να ακούμε κανένα.
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: mac190604 στις Ιανουαρίου 26, 2009, 09:27:22 pm
Virginia με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο σε αυτά που λες.... η καλή συνεργασία δεν έγκειται να κάνουμε αυτά που μας λένε οι άλλοι αλλά να δεχτούν και τις δικές μας επιθυμίες.... Η ανοχή δεν πρέπει να λαμβάνεται ως αδυναμία αυτό πρέπει να τους το υπενθυμίζουμε με τον τρόπο και την συμπεριφορά μας....

Stenies δεν είσαι η κακιά του σχολείου, απλά έχεις μια διαφορετική προσέγγιση του θέματος που δεν ξέρω αν η δική σου είναι λάθος και η δική μας η σωστή. Απλά αυτό που σημειώνω σε αυτό το σχολείο είναι ότι επειδή το επίπεδο είναι κάκιστο (δεν έχουν βιβλία, δεν γράφουν δεν διαβάζουν) όταν τους δείχνω 10 πράγματα και τελικά τα μαθαίνουν σωστά, εγώ νιώθω ότι πρέπει να τους ανταμείψω με ένα καλό βαθμό.... πολλά από αυτά τα παιδιά δεν έχουν δει πάνω από 14 - 15 στον έλεγχο, τώρα όταν παίρνουν ένα καλό βαθμό στο Τεστ το τραβάνε φωτογραφία, πίστεψε με, αυτό τους ενθαρρύνει να προσέχουν και να βάζουν τα δυνατά τους παρά τις αδυναμίες που έχουν.... σε διαφορετική περίπτωση επειδή δεν θα καταλάβαιναν ή επειδή δεν θα απόδιδαν (βλέπε χαμηλό βαθμό) νομίζω ότι θα αδιαφορούσαν τουλάχιστον στην παράδοση.... Συνειδητά χαμηλώνουμε τον πήχη και βαθμολογούμε ανάλογα τον χώρο - επίπεδο... Δεν είναι άδικο βρε  Stenies να κρίνουμε βάση "αντικειμενικών κριτηρίων" όλα τα παιδιά; Δεν είναι αντιφατικό;;
Αυτό τουλάχιστον γίνεται στις Πανελλήνιες εξετάσεις για συγκεκριμένους λόγους....

Αναζήτηση κάνω και όχι διαπίστωση, είμαι νεοδιοριζόμενος και δεν μου είναι τίποτα σαφής.... μοιράζομαι τις σκέψεις μου μαζί σας μήπως και καταλήξουμε σε κάτι λογικό - ορθό για κάθε περίπτωση
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: shide στις Ιανουαρίου 26, 2009, 09:34:21 pm
Καλησπερα! mac το ιδιο προβλημα αντιμετωπιζω κι εγω φετος με μια συναδελφισσα. εδω και λιγο καιρο με πιεζει ασφυκτικα να χαμηλωσω τους βαθμους μου ωστε αυτοι να συμφωνουν με τη δικη της αυστηρη βαθμολογια. νομικα ξερω πως κανεις δεν εχει δικαιωμα να επεμβη στον τροπο που θα βαθμολογησει ο εκπαιδευτικος, απο την αλλη η εν λογω συναδελφος με εχει βρει ολιγον τι ως θυμα γιατι το σεπτεμβριο που επρεπε να διαμορφωσουμε το προγραμμα μου εδωσε ο,τι μαθημα δεν ηθελε, οποιο τμημα δεν της αρεσε με τη διλαιολογια "οτι ειχαν μοιρασει οι υπολοιποι τα μαθηματα μεταξυ τους απο τον ιουνιο". το γεγονος οτι τοτε δε μιλησα ειχε τωρα αποτελεσμα να νομιζει πως μπορει να με κανει οτι θελει. το γεγονος οτι ειμαι δευτερη χρονια διορισμενη δε σημαινει πως δεν ξερουμε και τα ορια μας, αλλα η ευγενεια θεωρειτασι ενιοτε βλακεια, ιδιως στο ελληνικο δημοσιο....και κατι τελευταιο, αφηνω τα παιδια να τρωνε και να πινουν καφε στην αιθουσα, γιατι αν καποιος θελει να προσεξει δεν θα τον εμποδισει η τυροπιτα ουτε η πορτοκαλαδα!

shide σχολιάζεις αυτό το θέμα ή το άλλο θέμα; αποφάσισε και τοποθέτησε την απάντησή σου στο κατάλληλο thread.
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: mac190604 στις Ιανουαρίου 26, 2009, 10:15:35 pm
Καλησπερα! mac το ιδιο προβλημα αντιμετωπιζω κι εγω φετος με μια συναδελφισσα. εδω και λιγο καιρο με πιεζει ασφυκτικα να χαμηλωσω τους βαθμους μου ωστε αυτοι να συμφωνουν με τη δικη της αυστηρη βαθμολογια. νομικα ξερω πως κανεις δεν εχει δικαιωμα να επεμβη στον τροπο που θα βαθμολογησει ο εκπαιδευτικος, απο την αλλη η εν λογω συναδελφος με εχει βρει ολιγον τι ως θυμα γιατι το σεπτεμβριο που επρεπε να διαμορφωσουμε το προγραμμα μου εδωσε ο,τι μαθημα δεν ηθελε, οποιο τμημα δεν της αρεσε με τη διλαιολογια "οτι ειχαν μοιρασει οι υπολοιποι τα μαθηματα μεταξυ τους απο τον ιουνιο". το γεγονος οτι τοτε δε μιλησα ειχε τωρα αποτελεσμα να νομιζει πως μπορει να με κανει οτι θελει. το γεγονος οτι ειμαι δευτερη χρονια διορισμενη δε σημαινει πως δεν ξερουμε και τα ορια μας, αλλα η ευγενεια θεωρειτασι ενιοτε βλακεια, ιδιως στο ελληνικο δημοσιο....και κατι τελευταιο, αφηνω τα παιδια να τρωνε και να πινουν καφε στην αιθουσα, γιατι αν καποιος θελει να προσεξει δεν θα τον εμποδισει η τυροπιτα ουτε η πορτοκαλαδα!
Ε καλά μην το εξευτελίζουμε κιόλας. Έλεος, δε θα κάνουμε τις τάξεις "γρηγόρης μικρογεύματα". Άκου τυρόπιτα και καφέ στην τάξη!! Κάνα dvd τους φέρνεις να βλέπουν? Μετά λέμε δε μαζεύονται οι μαθητές....

Έχει ανοίξει άλλο θέμα για αυτό που λες: "Επιτρέπεται οι μαθητές να τρώνε μέσα στην τάξη;; "και πες μας εκεί την άποψή σου.... που δεν πιστεύω να αλλάξει γιατί σε κρίνω πολύ απόλυτο που αυτό δεν βοηθάει την εκπαίδευση... Η εκπαίδευση θέλει ανοικτά μυαλά και συζητήσιμα....
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: kathyk στις Ιανουαρίου 28, 2009, 12:57:13 pm
με πιέζουν οι συνάδελφοι και ο διευθυντής να χαμηλώσω τις βαθμολογίες μου [/color]


αν εσυ θεωρεις οτι τα παιδια σου αξιζουν το βαθμο που τους βαζεις ειναι η ευκαιρια σου να μην γινεις ενας απο ολους τους αλλους.ειτε σε καλουν για μεγαλυτερη βαθμολογια που συμβαινει στα ιδιωτικα ειτε για μικροτερη.στη θεση σου θα χαιρομουν μεσα μου να ξερω οτι εγω κανω αυτο που ειναι αληθινο και βρηκα την ευκαιρια να εναντιωθω ορατα στο συστημα που εχουν οι αλλοι.αν δεν υπηρχε επιρροη τι θα εβαζες;;αυτο σκεψου και ασε τη γνωμη των αλλαων απ εξω. εξαλλου γιατι να τιμωρησεις ενα παιδακι που ερχεται με χαρα στο μαθημα και περιμενει επιτελους κ ενα καλο βαθμο;;
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: Georgia s στις Ιανουαρίου 28, 2009, 01:07:06 pm
με πιέζουν οι συνάδελφοι και ο διευθυντής να χαμηλώσω τις βαθμολογίες μου [/color]


αν εσυ θεωρεις οτι τα παιδια σου αξιζουν το βαθμο που τους βαζεις ειναι η ευκαιρια σου να μην γινεις ενας απο ολους τους αλλους.ειτε σε καλουν για μεγαλυτερη βαθμολογια που συμβαινει στα ιδιωτικα ειτε για μικροτερη.στη θεση σου θα χαιρομουν μεσα μου να ξερω οτι εγω κανω αυτο που ειναι αληθινο και βρηκα την ευκαιρια να εναντιωθω ορατα στο συστημα που εχουν οι αλλοι.αν δεν υπηρχε επιρροη τι θα εβαζες;;αυτο σκεψου και ασε τη γνωμη των αλλαων απ εξω.

συμφωνώ.......
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: mirage στις Ιανουαρίου 28, 2009, 02:14:11 pm
Υποδειξη  συναδελφου:
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: epak στις Ιανουαρίου 28, 2009, 02:37:57 pm
Τι γίνεται αν συμβαίνει το αντίθετο;Δηλαδή πίεση να ανεβάσεις τους βαθμούς γιατί τα παιδιά είναι Γ' Λυκείου και πρέπει να τα βοηθήσεις.Σου λένε επίσης ότι έτσι γίνεται.Κάποιοι (οι ίδιοι όμως πάντα )υποχρεώνονται .....να πριμοδοτήσουν μαθητές είτε για να πάρουν απολυτήριο είτε απλά για να περάσουν την τάξη.
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: emmaki στις Ιανουαρίου 28, 2009, 03:24:32 pm
Μήπως, λέω μήπως, κρίνοντας και από άλλα που έχεισ γράψει σε άλλο θέμα, παραείσαι ελαστικός με τα παιδιά; Θέλω να πω, μήπως έχεις κατεβάσει τόσο πολύ τον πύχη της διδασκαλίας και του μαθήματος, ώστε να βάζεις τ΄σο εύκολα θέματα στα γραπτά, που να μην ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα της ύλης; Και φέρνω ένα παράδειγμα αρκετά ακραίο, αν σε ένα παιδί γυμνασίου βάλεις να σου γράψει την αλφαβλητα, είναι απόμενο ότι θα την γράψει και θα πάρει και άριστα. Αυτό όμως αντικατοπτρίζει το επίπεδο του και το βαθμό που θα πρέπει να πάρει στον έλεγχο; Για μένα, ναι πρέπει τα παιδιά να μην αποθαρρύνονται με άδικους βαθμούς, αλλά και να μην δίνονται οι βαθμοί έτσι απλά και για να μην τα στεναχωρήσουμε. Άλλωστε, όντως όπως είπε και κάποιος άλλος μέσα εδώ, αν έχεις τρίτη λυκείου και βάλεις στα παιδιά 20, πώς θα δικαιλογηθείς (στον εαυτό σου κυρίως) αν το παιδί δεν γράψει στις πανελλαδικές (ή μάλλον αν γράψει σύμφωνα με αυτά που ξέρει και με τον πραγματικό του βαθμό). Σλιγουρα στο σχολέιο επιβραβεύεται με τη βαθμολογία ένα σύνολο πραγμάτων (συμπεριφόρα, σεβασμός, προθυμία κλπ) αλλά είναι και η απόδοση στις απαιτήσεις του αναλυτικού προγράμματος
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: elum στις Ιανουαρίου 28, 2009, 03:59:36 pm
elum μπερδεύτηκες και συ. Τα σχόλιά σου έπρεπε να τοποθετηθούν σε άλλο thread. εδώ συζητιέται άλλο θέμα.
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: ioanol στις Ιανουαρίου 28, 2009, 05:12:10 pm
καλησπέρα! βαθμολογούμε ανάλογα με τις απαιτήσεις που έχουμε στο μάθημά μας. τα παιδιά πρέπει να ξέρουνε τι περιμενουμε από αυτά και βαθμολογούμε ανάλογα με το πως και πόσο ανταποκρίνονται σε αυτό. αν όμως οι απαιτήσεις μας ειναι λίγες και ειμαστε υπερβολικά γεναιόδοροι στη βαθμολογία φτάνουμε στο σημείο να έχουμε μαθητές στην α λυκειου που δυσκολεύονται να διαβάσουν και να κάνουν τις απλές μαθηματικές πράξεις. έτσι αυτοί οι μαθητές δεν μπορούν να ακολουθήσουν τη ροή του μαθήματος στην α λυκείου, δυσκολεύονται , βαριούνται αφου δεν καταλαβαίνουνε και κατά συνέπεια κάνουν φασαρία.
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: my8os στις Ιανουαρίου 28, 2009, 06:21:41 pm
mac190604, σε ποιά μαθήματα έβαλες ψηλή βαθμολογία; Παίζει ρόλο, γιατί κάποια μαθήματα θεωρούνται 'εύκολα'.
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: vasilis1 στις Ιανουαρίου 28, 2009, 09:10:23 pm
Ο μουσικός που είχαμε στο σχολείο πέρυσι έκανε την θεϊκή κίνηση:
Όλοι οι μαθητες του γυμνασίου ειχαν 19-20.
Προφανως κλήθηκε από την διευθύντρια και τους άλλαξε όλους.Ελπίζω να μην έχουμε να κάνουμε με ένα τέτοιο θέμα γιατι η απάντηση ειναι δεδομένη
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: mac190604 στις Ιανουαρίου 28, 2009, 09:31:58 pm
Ο μουσικός που είχαμε στο σχολείο πέρυσι έκανε την θεϊκή κίνηση:
Όλοι οι μαθητες του γυμνασίου ειχαν 19-20.
Προφανως κλήθηκε από την διευθύντρια και τους άλλαξε όλους.Ελπίζω να μην έχουμε να κάνουμε με ένα τέτοιο θέμα γιατι η απάντηση ειναι δεδομένη

Προφανώς όχι... αλλά ξεκινάνε από 10 μέχρι 20 που τελικά το 20 μετά από πιέσεις το έκανα 19. Αυτοί οι βαθμοί είναι για την Γ Λυκείου....
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: mac190604 στις Ιανουαρίου 28, 2009, 09:37:26 pm
mac190604, σε ποιά μαθήματα έβαλες ψηλή βαθμολογία; Παίζει ρόλο, γιατί κάποια μαθήματα θεωρούνται 'εύκολα'.

Καλούς βαθμούς έβαλα στην Γ Λυκείου ... είμαι σε ΕΠΑΛ και το επίπεδο είναι χαμηλό, άρα οι βαθμοί που πήραν δεν αντιστοιχούν με το γενικό επίπεδο που πρέπει να έχουν τα παιδιά της Γ Λυκείου... αλλά σε αυτά που είπαμε και εργαστήκαμε, τα πήγανε περίφημα, με συνεχείς Τεστ, επαναλήψεις, φυλλάδια, ερωτήσεις σε όλη την τάξη και τέλος να σηκώνονται στον πίνακα. Αυτά που ήθελα να μάθουν (για το επίπεδο που βρίσκονται πάντα) τα έμαθαν.... μπορεί να μην ξέρουν διαίρεση ας πούμε, αλλά όρια με παραγοντοποίηση και συζυγή παράσταση ξέρουν (φυσικά και άλλα της ύλης τους)!
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: mac190604 στις Ιανουαρίου 28, 2009, 09:46:00 pm
Μήπως, λέω μήπως, κρίνοντας και από άλλα που έχεισ γράψει σε άλλο θέμα, παραείσαι ελαστικός με τα παιδιά; Θέλω να πω, μήπως έχεις κατεβάσει τόσο πολύ τον πύχη της διδασκαλίας και του μαθήματος, ώστε να βάζεις τ΄σο εύκολα θέματα στα γραπτά, που να μην ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα της ύλης; Και φέρνω ένα παράδειγμα αρκετά ακραίο, αν σε ένα παιδί γυμνασίου βάλεις να σου γράψει την αλφαβλητα, είναι απόμενο ότι θα την γράψει και θα πάρει και άριστα. Αυτό όμως αντικατοπτρίζει το επίπεδο του και το βαθμό που θα πρέπει να πάρει στον έλεγχο; Για μένα, ναι πρέπει τα παιδιά να μην αποθαρρύνονται με άδικους βαθμούς, αλλά και να μην δίνονται οι βαθμοί έτσι απλά και για να μην τα στεναχωρήσουμε. Άλλωστε, όντως όπως είπε και κάποιος άλλος μέσα εδώ, αν έχεις τρίτη λυκείου και βάλεις στα παιδιά 20, πώς θα δικαιλογηθείς (στον εαυτό σου κυρίως) αν το παιδί δεν γράψει στις πανελλαδικές (ή μάλλον αν γράψει σύμφωνα με αυτά που ξέρει και με τον πραγματικό του βαθμό). Σλιγουρα στο σχολέιο επιβραβεύεται με τη βαθμολογία ένα σύνολο πραγμάτων (συμπεριφόρα, σεβασμός, προθυμία κλπ) αλλά είναι και η απόδοση στις απαιτήσεις του αναλυτικού προγράμματος

Είμαι ελαστικός όταν τα βρίσκομαι σε έναν χώρο και που να φέρουν τα βιβλία τους είναι θέμα και είμαι αυστηρός όταν ένα παιδί θέλει να δώσει Πανελλήνιες εξετάσεις και να περάσει σε μια αξιοπρεπείς σχολή... πες μου με τι παιδιά έχω να κάνω και θα σου πω αν είμαι ελαστικός. Φέτος που είμαι σε Επαλ της Ρόδου παρά είμαι ελαστικός, μπορεί να τους βάλω 1+1 πόσο κάνει και να μην ξέρουν... άρα από που να ξεκινήσω; Από την λύση διαφορικών εξισώσεων; Τα παιδιά δεν παρακολουθούν γιατί δεν καταλαβαίνουν, γιατί θεωρούν ότι τα μαθηματικά είναι για λίγους, για τους έξυπνους και γι αυτούς που έχουν μαθηματικό μυαλό... βάζουν ταμπέλα ότι δεν είναι για εμάς αυτό το μάθημα οπότε δεν παρακολουθούν, άρα η ώρα τους δεν περνάει με τίποτα, επομένως κάνουν φασαρία κτλ....
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: mac190604 στις Ιανουαρίου 28, 2009, 09:48:30 pm
snipped

mac190604 εάν δεν είδες επιχειρήματα γιατί απαντάς; οι απορίες σου για την προσωπική ζωή των άλλων μελών δεν είναι κατάλληλες για το forum
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: Ritalamp στις Ιανουαρίου 28, 2009, 09:53:33 pm
Νομίζω ότι εδώ πραγματικά πρέπει να λειτουργήσεις κατά την παιδαγωγική σου κρίση και οι υπόλοιποι συνάδελφοί σου να κοιτάζουν το μάθημά τους και να ψάχουν να βρουν τις δικές τους τεχνικε΄ς παρώθησης των μαθητών τους. Αν θεωρείς ότι είσαι δίκαιος και ειλικρινής να συνεχίσεις έτσι και το βέβαιο είναι ότι τα παιδιά σίγουρα και θα μάθουν περισσότερα και θα αποκτήσουν ένα κίνητρο για το σχολείο.
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: mac190604 στις Ιανουαρίου 28, 2009, 10:10:02 pm
Νομίζω ότι εδώ πραγματικά πρέπει να λειτουργήσεις κατά την παιδαγωγική σου κρίση και οι υπόλοιποι συνάδελφοί σου να κοιτάζουν το μάθημά τους και να ψάχουν να βρουν τις δικές τους τεχνικε΄ς παρώθησης των μαθητών τους. Αν θεωρείς ότι είσαι δίκαιος και ειλικρινής να συνεχίσεις έτσι και το βέβαιο είναι ότι τα παιδιά σίγουρα και θα μάθουν περισσότερα και θα αποκτήσουν ένα κίνητρο για το σχολείο.

Έχουμε φτάσει στο σημείο να μην προσπαθούμε να σώσουμε την "κατσίκα" μας , αλλά να παρακαλάμε να πεθάνει του διπλανού! Αλλά από την άλλη δεν τους κατηγορώ γιατί είμαι σίγουρος (γιατί τους ξέρω) ότι το κάνουν ασυναίσθητα, δεν αντιλαμβάνονται ότι οι μαθητές που έχουν απαξιώσει ότι τελικά μπορούν να ανταπεξέλθουν μερικές φορές θα πω για να μην είμαι απόλυτος. Κρίνουν τους μαθητές μου στα μαθηματικά έχοντας δεδομένο την παρουσία τους στο μάθημά τους!
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: Ritalamp στις Ιανουαρίου 28, 2009, 10:16:35 pm
Λοιπόν βάλε στην κατσίκα σου ματόχαντρο κάνε τη δουλειά σου όπως πρέπει και ας τους να κουρεύονται.  Όσο εμείς χαλάμε την πιάτσα τόσο κάποια παιδιά θα έχουν έστω και μια ευκαιρία στη γνώση. Αν δεν είναι αυτό δικαίωση τι είναι στην τελική; Όσο για την κατσίκα βγάλτην Ιφιγένεια  ;) ;) ;)
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: Georgia s στις Ιανουαρίου 28, 2009, 10:21:23 pm
Λοιπόν βάλε στην κατσίκα σου ματόχαντρο κάνε τη δουλειά σου όπως πρέπει και ας τους να κουρεύονται.  Όσο εμείς χαλάμε την πιάτσα τόσο κάποια παιδιά θα έχουν έστω και μια ευκαιρία στη γνώση. Αν δεν είναι αυτό δικαίωση τι είναι στην τελική; Όσο για την κατσίκα βγάλτην Ιφιγένεια  ;) ;) ;)
Γειά σου ρε Ρίτα!!! ;D ;D εγώ τη δικιά μου την έχω ήδη βαφτίσει!!! ;)
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: mac190604 στις Ιανουαρίου 28, 2009, 10:40:07 pm
Λοιπόν βάλε στην κατσίκα σου ματόχαντρο κάνε τη δουλειά σου όπως πρέπει και ας τους να κουρεύονται.  Όσο εμείς χαλάμε την πιάτσα τόσο κάποια παιδιά θα έχουν έστω και μια ευκαιρία στη γνώση. Αν δεν είναι αυτό δικαίωση τι είναι στην τελική; Όσο για την κατσίκα βγάλτην Ιφιγένεια  ;) ;) ;)
Γειά σου ρε Ρίτα!!! ;D ;D εγώ τη δικιά μου την έχω ήδη βαφτίσει!!! ;)

να είστε καλά κορίτσια, τουλάχιστον το διασκεδάζουμε!
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: Ritalamp στις Ιανουαρίου 28, 2009, 10:41:27 pm
Αυτό που κατάλαβα είναι ότι το δημόσιο θέλει χιούμορ. Αλλιώς παίρνεις τα βουνά με τα βατραχοπέδιλα.
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: professor στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 04:37:44 pm
Πρόσφατα έβαλα τους βαθμούς τετραμήνου και αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα:
 
Επειδή κάποιοι μαθητές στο δικό μου μάθημα έχουν υψηλή βαθμολογία σε αντίθεση με τα άλλα μαθήματα, με πιέζουν οι συνάδελφοι και ο διευθυντής να χαμηλώσω τις βαθμολογίες μου γιατί ο μεν δεύτερος  υποστηρίζει ότι βγαίνει κακή εικόνα για το σχολείο και οι δε πρώτοι ότι έτσι τους καρφώνω και δείχνω ότι αυτοί είναι οι αυστηροί άρα και οι κακοί του σχολείου…. Απαράδεκτα δεν είναι αυτά;;;

Επειδή  είναι η  πρώτη φορά που βρίσκομαι σε σχολείο να διδάξω (είμαι νεοδιοριζόμενος) δεν μπορώ να φανταστώ ότι αυτά αποτελούν την  γενική εικόνα για τα σχολεία…. Δηλαδή να μην υπάρχει αυτονομία τουλάχιστον στους βαθμούς. Τι με ενδιαφέρει εμένα αν ο Γιάννης στην Φυσική έχει 8 ή 9, ενώ σε μένα γράφει 18 και 20. Μπορεί να είναι κακόπαιδο όπως λένε αλλά σε εμένα ανταποκρίνεται σε αυτά που του λέω….. δηλαδή πρέπει να του βάλω 14 για να ταιριάζει με τους άλλους βαθμούς που έχει; Οπότε η προσπάθεια που κάνει σε μένα να την ακυρώσω με ένα 14; Άρα μήπως εμείς είμαστε κακόπαιδα; Μήπως η αυτοεκπληρούμενη προφητεία (που μάθαμε και στον ΑΣΕΠ) υπάρχει εδώ;

Θα με τρελάνουν βρε παιδιά, πείτε μου την άποψη σας γιατί δεν ξέρω αν είναι στραβός ο γιαλός ή εγώ στραβά αρμενίζω !



καιτ αναλογο συνεβη σε μενα..τα θυμαμαι και εχω γινει πυραυλος
ουτε λεπτομεριες μπορω να γραψω μην τυχον με αναγνωρισει κανεις (αλλιως θα κατεβασα καιτι καντηλια σ εαλλο φορουμ αλλο προγαμα!
λυπαμαι που δεν μπορω να βοηθησω οπως θα ηθελα
αλλα τα στραβα της εκπαιδευσης σηκωνουν ενιοτε πολυ σκληρη λαζοπουλικη σατιρα
ειμαστε για γελια και  για κλαματα
το μονο που θελω να τονισω εδω ειναι πως αν εριξες απο την απελπισια σου πολυ χαμηλα τον πηχυ ενεκα απειριας  το μονο που μενει να κανεις ειναι να τους αφησεις να χτυπιουνται και να γκρινιαζουν μεχρι να βαρεθουν και στο β τετραμηνο
παιζει το εξης κολπο:
ενεκα που δνε υπαρχει διαγωνισμα  υποχρεωτικο θα τους ζορισεις στα προφορικα με  τροπο και θα ριξεις τη βαθμολογια με το σκεπτικο "τι να σας κανω που ειχατε πτωση επιδοσης"
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: zulte στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 04:49:33 pm
αχ! ας ημουν κι εγω διορισμενη κι ας ειχα τετοιες σκοτουρες!!
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: kostas_k στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 05:00:19 pm
Έχω προσωπική εμπειρία για το θέμα... από την μεριά του μαθητή όμως!
Στη β' γυμνασίου, ήμουν ένας πολύ μέτριος μαθητής σε όλα τα μαθήματα, πέραν των μαθηματικών.
Όταν λοιπόν ήρθε η στιγμή να πάρουμε βαθμούς, είχα στα νεα, αρχαία, κείμενα και ιστορία βαθμούς 10-12, και ο μαθηματικός με έβαλε 18. Η πρώτη κίνηση της φιλολόγου μου ήταν να ρωτήσει τον μαθηματικό μου εάν έχουμε κάποια συγγένεια, ή αν είμαστε οικογενειακοί γνωστοί και μου έβαλε τέτοιο βαθμό, και η επόμενη να ρωτήσει εμένα καθώς και όλη την τάξη, εάν πράγματι είμαι καλός στα μαθηματικά!
Νομίζω πως τώρα που έγινα μαθηματικός, της έδωσα την καλύτερη απάντηση...
Ίσως κάποιοι εκπαιδευτικοί να το βλέπουν κάπως εγωιστικά! Δε μπορεί δηλαδή ένας μαθητής που είναι αδιάφορος στο δικό τους μάθημα, να είναι άριστος σε κάποιο άλλο!!!
Αν φτάσουμε στο σημείο να βαθμολογούμε σύμφωνα με τους βαθμούς που έχουν βάλει οι άλλοι συνάδελφοι και όχι σύμφωνα με την παρουσία του μαθητή στο δικό μας μάθημα... έχω την εντύπωση πως χάνουμε το παιχνίδι! Άλλωστε γι'αυτό δεν υπάρχει ξεχωριστή βαθμολογία σε κάθε μάθημα?
Διαφορετικά, ας παίρνει κάθε μαθητής έναν μόνο βαθμό, κάτι σαν μέσο όρο!!!
Όσο τρελό ακούγεται αυτό το τελευταίο, άλλο τόσο τρελό ακούγεται και σε μένα η βαθμολόγηση στα μαθηματικά σύμφωνα με τον βαθμό των αρχαίων...
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: professor στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 05:01:47 pm
αχ! ας ημουν κι εγω διορισμενη κι ας ειχα τετοιες σκοτουρες!!

σωστο και αυτο!ν και εγω αν τα διαβαζα αυτα τα ανωτερω αδιοριστος ων δεν  ξερω πως θα αντιδρουσα

σοβαροι να ειμαστε ομως ..οι γιατροι περνανε πολυ πολυ χειροτερα απο εμας  (μεχρι να μεγαλοπιαστουν βεβαια)..πιστεψτε με
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: sid13p στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 06:01:50 pm
φιλε μην υποκυψεις σε κανενα λαμογιο και χλημιτζουρα τυπο.βαλε την βαθμολογια σου πως εσυ νομιζεις.και αν μπορεις μετεδωσε στα παιδια οτι δεν ειναι το παν οι βαθμοι αλλα να μαθουν.πιστευω πως να πιεζεις καποιον με το στανιο να παρει εναν βαθμο ειναι οτι χειροτερο συμβαινει.και γι αυτο φταινε πρωτα απο ολα οι γονεις οι οποιοι ασχολουνται με το τι βαθμους εχει ο κανακαρης,ασχετα αν στην κοινωνια ειναι ενα βοδι.και κανενας δεν μπορει να σε ακουμπησει αφου εισαι διορισμενος.αδιαφορουσε πληρως αν στο παιξουν και τρελα.εδω το κανουμε εμεις σε ιδιωτικο τομεα εσυ δεν θα μπορεις.επιτελους στο μπανανισταν που ζουμε λιγη εως πολυ αντιδραση δεν βλαπτει.φτανει πια με τον καθε αμαμητο και κομπλεξικο
Τίτλος: Απ: Πιιέσεις να χαμηλώσω τους βαθμούς του τετραμήνου για να .......
Αποστολή από: mac190604 στις Φεβρουαρίου 11, 2009, 10:56:41 pm
φιλε μην υποκυψεις σε κανενα λαμογιο και χλημιτζουρα τυπο.βαλε την βαθμολογια σου πως εσυ νομιζεις.και αν μπορεις μετεδωσε στα παιδια οτι δεν ειναι το παν οι βαθμοι αλλα να μαθουν.πιστευω πως να πιεζεις καποιον με το στανιο να παρει εναν βαθμο ειναι οτι χειροτερο συμβαινει.και γι αυτο φταινε πρωτα απο ολα οι γονεις οι οποιοι ασχολουνται με το τι βαθμους εχει ο κανακαρης,ασχετα αν στην κοινωνια ειναι ενα βοδι.και κανενας δεν μπορει να σε ακουμπησει αφου εισαι διορισμενος.αδιαφορουσε πληρως αν στο παιξουν και τρελα.εδω το κανουμε εμεις σε ιδιωτικο τομεα εσυ δεν θα μπορεις.επιτελους στο μπανανισταν που ζουμε λιγη εως πολυ αντιδραση δεν βλαπτει.φτανει πια με τον καθε αμαμητο και κομπλεξικο

Φυσικά και αυτό κάνουμε, αλλά ξέρεις φίλε μου, όταν στο λένε οι μεγαλύτεροι στον χώρο μας, με έντονο τρόπο και φέρνουν τα δικά τους επιχειρήματα, σε προβληματίζουν, αν κιόλας δεν είσαι απόλυτος στην ζωή σου και σκέφτεσαι-αναλύεις όλα όσα ακούς δεν μπορείς να μην επηρεαστείς. Τελικά κατέληξα ότι μάλλον είχα δίκιο (ο χρόνος θα το δείξει) όμως υπέκυψα σε ένα βαθμό από 20 το έκανα 19... βλακεία; Μπορεί...