Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: LK στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 06:11:48 pm

Τίτλος: ΠΕ02 -
Αποστολή από: LK στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 06:11:48 pm
Ας δούμε και στα παιδαγωγικά πώς τα πήγαμε. Καλά αποτελέσματα σε όλους!
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: stratos91 στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 07:23:09 pm
Προσωπικά έχω 3 λάθη στα παιδαγωγικά. Άρα 88 και κάτι.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: nebula στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 07:27:06 pm
Και γω 3 λάθη και ένα που δεν απάντησα. Αρα εκεί γύρω στο 85 κυμαίνομαι...
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: πε04.04 στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 07:57:47 pm
Εγώ πάλι 5..
Δεν ήταν πιο δύσκολα από του 2007;
Πείτε μου την γνώμη σας...
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: tennessee στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 08:01:04 pm
Παιδιά τελικά ο 20ος αιώνας ήταν ο αιώνας του κοινωνικού ιδεώδους;
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: amalfi στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 08:13:53 pm
ελα ντε!

ή η διαθεματικοτητα?

Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: πε04.04 στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 09:10:59 pm
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ;
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: Vania στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 09:26:57 pm
στα παιδαγωγικα πως υπολογιζουμε τον βαθμο???ας βοηθησει καποιος...εγω ειχα 5 λαθος απαντησεις...αρα ποσο % βγαζω περιπου?
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: πε04.04 στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 09:27:11 pm
Στο γνωστικό βιολογίας δώσανε σωστή απάντηση ότι οι υποδοχείς στεροειδών ορμονών προσδένονται στον ενισχυτή..όμως αυτοί προσδένονται και στον υποκινητή και πολυ κοντά στον υποκινητή...
Η ερώτηση είχε 3 στις 4 σωστές απαντήσεις
Τι πρέπει να κάνω;
Το χετε ξανακουσει;

Επιπλέον ομολογία εμφανίζεται μόνο στα εξώνια..
Αν όμως έχει γίνει στο κοντινό παρελθόν υπάρχει ομολογία και στα εσώνια..
Η σύγκριση μάλιστα της ομολογίας των εσωνίων είναι και το ρολόι του κυττάρου...
Γιατί δηλαδή η ομολογία να εμφανίζεται μόνο στα εξώνια...

Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: πε04.04 στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 09:30:04 pm
στα παιδαγωγικα πως υπολογιζουμε τον βαθμο???ας βοηθησει καποιος...εγω ειχα 5 λαθος απαντησεις...αρα ποσο % βγαζω περιπου?

32-5= 27
27*1,25 - 5*(1,25/4)= 32,1875 στα 40
άρα στα 100...80,46
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: Vania στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 09:32:09 pm
τουλαχιστον εδω τα πηγα αρκετα καλα δλδ...στο γνωστικο να με βοηθησει ο καλος θεουλης λιγο να περασω... :'(
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: πε04.04 στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 09:33:33 pm
Όλα καλα!!!!!
 :D
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: maryvas στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 10:07:51 pm
ρε παιδια τελικα με τη διαθεματικοτητα ποιο ηταν το σωστο? μπορω να δω μονο τις απαντησεις (ειχα σημειωσει τις δικες μου στο τετραδιο). δε μπορω να δω τα θεματα γιατι δε μου ανοιγουν σελιδες του ασεπ κ δεν ξερω τελικα ποια εχω κανει σωστα κ ποια λαθος
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: amalfi στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 10:11:21 pm
σωστο ειναι αυτο με τη συνδεση των κεντρικων εννοιων και οχι αυτο με την εξαλειψη των διακριτων γνωστικων αντικειμενων   :-\
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: Georgia s στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 10:13:50 pm
ρε παιδια τελικα με τη διαθεματικοτητα ποιο ηταν το σωστο? μπορω να δω μονο τις απαντησεις (ειχα σημειωσει τις δικες μου στο τετραδιο). δε μπορω να δω τα θεματα γιατι δε μου ανοιγουν σελιδες του ασεπ κ δεν ξερω τελικα ποια εχω κανει σωστα κ ποια λαθος
το β..οργάνωση της ύλης με σύνδεση εννοιών.
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: kellykou στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 10:16:58 pm
και εγω 5 λαθη  :(
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: Vania στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 10:22:26 pm
και στεναχωριεσαι εε???παιδια μην με τρελανετε παρακαλω!
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: penthesileia24 στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 11:27:29 pm
εγω 4 λαθη και 2 αναπαντητε!!! 78% κατι ειναι κι αυτο........ :-\
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: yotar στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 12:03:37 am
Και γω 3 λάθη και ένα που δεν απάντησα. Αρα εκεί γύρω στο 85 κυμαίνομαι...

85,16! Ακριβώς το ίδιο κι εγώ!!

Απάντησα λάθος 1) αυτή με την επιστολή των γονιών που παραπονιούνται ( μου φάνηκε τουλάχιστον αισχρή η διατύπωση: "να μάθω από πρώτο χέρι" - όπα ρε Ευαγγελάτε! όπως και το " ν΄ακούσω και τη δική τους γνώμη" - ποιά γνώμη ν΄ακούσεις ρε, ολόκληρη επιστολή δε σου στείλανε με τη "γνώμη" τους;;!!!)

2) αυτό με τα παιδαγωγικά ιδεώδη ( τώρα που το σκέφτομια όντως αυτό είναι το πιό σωστό)
και
 3) αυτό με τον εκπαιδευτικό που τον έχουν γραμμένο οι μισοί του μαθητές ("αντιμετωπίζει φαινόμενα απειθαρχίας...") Εδώ έχω την εξής απορία: τον εκπαιδευτικό σύμβουλο - ΟΤΑΝ τον έχουμε στο σχολείο, σε τί ακριβώς χρησιμεύει;!
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: olgalia στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 12:35:00 am
βρε παιδιά τι γκρινιάζετε; 85 στα Παιδαγωγικά είναι πολύ καλός βαθμός!
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: goldy στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 01:02:00 am
Παιδιά πόσο ακριβώς αφαιρούμε για κάθε λάθος στα παιδαγωγικά; Στο γνωστικό απ΄ότι ξέρω είναι 4,16. Το ίδιο και για τα παιδαγωγικά;
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: yotar στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 01:13:30 am
βρε παιδιά τι γκρινιάζετε; 85 στα Παιδαγωγικά είναι πολύ καλός βαθμός!
Ναι...αν δεν έχεις γράψει 58 στα Νέα!  :(

Και πέρα απ΄αυτό, πιο πολύ με πειράζει το 85 στα παιδαγωγικά παρά το 58 στα Νέα ( είναι και καθρεφτικά: 85 - 58 ;D)
 Γιατί το δεύτερο έχει να κάνει με το πόσες - ανούσιες -  λεπτομέρειες έχεις καταφέρει να συγκρατήσεις στη βραχυπρόθεσμη μνήμη σου, ενώ το πρώτο με καθαρά λογική σκέψη ( τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ, χωρίς να λέω ότι έτσι πρέπει να είναι και για όλους τους άλλους - το διευκρινίζω για να μην έχω την...κάθε Λουλού να περιμένει στη γωνία για να μου την πει χαιρέκακα!)

Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: morgan στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 02:03:30 am
73 παιδαγωγικά κι ακόμα το φυσάω κ δεν κρυώνει. όχι τόσο το φετινό 73 όσο η σύγκριση με το περσινό 90!

Φτου γμτ !!!
Ας ελπίσουμε ότι θα μας ανεβάσει το γνωστικό... :P
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: MARKOS στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 09:45:49 am
30 σωστες και 2 αναπαντητες.
(αλλα ειναι και στο μονο που πηγα καλα)
δεν προκειται να δω ταξη στον αιωνα τον απαντα,αν δεν αλλαξω τροπο ζωης (γυναικες,ποτο, ξενυχτι με εφαγαν)
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: mirka στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 10:28:40 am
Ειχα 2 λαθος και 4 αναπαντητες...
Επισης ειχα δει τις απαντησεις απο φροντιστηριο πριν βγουν οι επισημες απαντησεις και συμφωνα με εκεινες ειχα αλλες 2 επιπλεον λαθος....
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: PATIK στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 10:36:34 am
Καλημερα.Επειδη εχω μπερδευτει και επειδη ανεκαθεν η σχεση μου με τα μαθηματικα ηταν οσες οι γνωσεις μου στην πυρηνικη φυσικη, θα ειχε καποιος την καλοσυνη να μου πει τον βαθμο μου στα παιδαγωγικα με 24 σωστες, 5 λαθος και 3 αναπαντητες.
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: LK στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 10:39:52 am
Καλημερα.Επειδη εχω μπερδευτει και επειδη ανεκαθεν η σχεση μου με τα μαθηματικα ηταν οσες οι γνωσεις μου στην πυρηνικη φυσικη, θα ειχε καποιος την καλοσυνη να μου πει τον βαθμο μου στα παιδαγωγικα με 24 σωστες, 5 λαθος και 3 αναπαντητες.
Ευχαριστω εκ των προτερων.
71,09
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: Nefelim στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 10:41:38 am
Την προηγούμενη φορά στον ΑΣΕΠ αξιώθηκα ο χρηστός εκπαιδευτικός ενα 85άρι στα παιδαγωγικά. Τώρα με 8 λάθος απαντήσεις και μία αναπάντητη (μας κάνουν 58) έκανα ένα ωραιότατο χαρακίρι. Μπορώ πλέον να λέω πως είμαι ακατάλληλος για εκπαιδευτικός με πιστοποίηση του ΑΣΕΠ; :'(
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: LK στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 10:52:18 am
Κοίτα, το έχω ακούσει από καθηγητή πανεπιστημίου. Είπε ακριβώς "τα θέματα και οι απαντήσεις στον ΑΣΕΠ είναι μπακάλικα διατυπωμένες και σε καμιά περίπτωση δεν ειναι επιστημονικά ορθές". Απλώς, πολλές φορές το επιστημονικά ορθό σε μπερδεύει και απλώς πρέπει να μπεις στη δική τους λογική. Συνεπως, συνάδελφε, γιατί νιώθεις μειωμένος από το βαθμό σου; Καλή επιτυχία σου εύχομαι. Μέσα σε 1 4ωρο δεν είναι δυνατόν να κριθούμε ως καθηγητές. Η αποτυχία μας ή η επιτυχία μας αφορά αποκλειστικά το διαγωνισμό και δεν είναι ανάγκη ν' αμφισβητούμε τους εαυτούς μας.
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: ELENA PANAG στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 10:58:27 am
Καλημερα.Επειδη εχω μπερδευτει και επειδη ανεκαθεν η σχεση μου με τα μαθηματικα ηταν οσες οι γνωσεις μου στην πυρηνικη φυσικη, θα ειχε καποιος την καλοσυνη να μου πει τον βαθμο μου στα παιδαγωγικα με 24 σωστες, 5 λαθος και 3 αναπαντητες.
Ευχαριστω εκ των προτερων.

Ο βαθμός σου θα είναι 71,09 (100/32 * 22,75)
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: evants στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 06:18:50 pm
Κοίτα, το έχω ακούσει από καθηγητή πανεπιστημίου. Είπε ακριβώς "τα θέματα και οι απαντήσεις στον ΑΣΕΠ είναι μπακάλικα διατυπωμένες και σε καμιά περίπτωση δεν ειναι επιστημονικά ορθές". Απλώς, πολλές φορές το επιστημονικά ορθό σε μπερδεύει και απλώς πρέπει να μπεις στη δική τους λογική. Συνεπως, συνάδελφε, γιατί νιώθεις μειωμένος από το βαθμό σου; Καλή επιτυχία σου εύχομαι. Μέσα σε 1 4ωρο δεν είναι δυνατόν να κριθούμε ως καθηγητές. Η αποτυχία μας ή η επιτυχία μας αφορά αποκλειστικά το διαγωνισμό και δεν είναι ανάγκη ν' αμφισβητούμε τους εαυτούς μας.
και επαυξανω!!!! και ερωτω..η κατα μετωπο ή αμεση διδασκαλια εχει αποδειχθει οτι συμβαλλει στην αναπτυξη της αυτενεργειας του μαθητη; δηλαδη αν βομβαρδισω με γνωσεις δικες μου καποιον τον κανω να σκεφτει;
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: e-labor στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 07:51:11 pm
Κοίτα, το έχω ακούσει από καθηγητή πανεπιστημίου. Είπε ακριβώς "τα θέματα και οι απαντήσεις στον ΑΣΕΠ είναι μπακάλικα διατυπωμένες και σε καμιά περίπτωση δεν ειναι επιστημονικά ορθές". Απλώς, πολλές φορές το επιστημονικά ορθό σε μπερδεύει και απλώς πρέπει να μπεις στη δική τους λογική. Συνεπως, συνάδελφε, γιατί νιώθεις μειωμένος από το βαθμό σου; Καλή επιτυχία σου εύχομαι. Μέσα σε 1 4ωρο δεν είναι δυνατόν να κριθούμε ως καθηγητές. Η αποτυχία μας ή η επιτυχία μας αφορά αποκλειστικά το διαγωνισμό και δεν είναι ανάγκη ν' αμφισβητούμε τους εαυτούς μας.
και επαυξανω!!!! και ερωτω..η κατα μετωπο ή αμεση διδασκαλια εχει αποδειχθει οτι συμβαλλει στην αναπτυξη της αυτενεργειας του μαθητη; δηλαδη αν βομβαρδισω με γνωσεις δικες μου καποιον τον κανω να σκεφτει;
Σε αυτήν τελικά δώσανε σωστό, το ότι έχει καταξιωθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία!και τι μου το ζητάς να στο πω ρε μεγάλε θεματοθέτη????????
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: Natas@ στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 09:20:31 pm
Απάντησα λάθος 1) αυτή με την επιστολή των γονιών που παραπονιούνται ( μου φάνηκε τουλάχιστον αισχρή η διατύπωση: "να μάθω από πρώτο χέρι" - όπα ρε Ευαγγελάτε! όπως και το " ν΄ακούσω και τη δική τους γνώμη" - ποιά γνώμη ν΄ακούσεις ρε, ολόκληρη επιστολή δε σου στείλανε με τη "γνώμη" τους;;!!!)

αστα να πανε... αυτο το " πρωτο χερι " μπερδεψε κοσμο κ ντουνια
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: tonik στις Φεβρουαρίου 11, 2009, 01:34:32 pm
Να προσθέσω ένα ακόμα...θύμα (τον εαυτό μου!) που "τσίμπησε" το δόλωμα! Απέρριψα τη συγκεκριμένη επιλογή μόνο και μόνο για την (εσκεμμένα;) ατυχέστατη, κατά τη γνώμη μου, έκφραση "από πρώτο χέρι"! Είμαι στα ίδια με 2007, γύρω στο 77.
Τίτλος: Απ: ΠΕ02 -
Αποστολή από: evants στις Φεβρουαρίου 11, 2009, 06:05:46 pm
Κοίτα, το έχω ακούσει από καθηγητή πανεπιστημίου. Είπε ακριβώς "τα θέματα και οι απαντήσεις στον ΑΣΕΠ είναι μπακάλικα διατυπωμένες και σε καμιά περίπτωση δεν ειναι επιστημονικά ορθές". Απλώς, πολλές φορές το επιστημονικά ορθό σε μπερδεύει και απλώς πρέπει να μπεις στη δική τους λογική. Συνεπως, συνάδελφε, γιατί νιώθεις μειωμένος από το βαθμό σου; Καλή επιτυχία σου εύχομαι. Μέσα σε 1 4ωρο δεν είναι δυνατόν να κριθούμε ως καθηγητές. Η αποτυχία μας ή η επιτυχία μας αφορά αποκλειστικά το διαγωνισμό και δεν είναι ανάγκη ν' αμφισβητούμε τους εαυτούς μας.
και επαυξανω!!!! και ερωτω..η κατα μετωπο ή αμεση διδασκαλια εχει αποδειχθει οτι συμβαλλει στην αναπτυξη της αυτενεργειας του μαθητη; δηλαδη αν βομβαρδισω με γνωσεις δικες μου καποιον τον κανω να σκεφτει;
Σε αυτήν τελικά δώσανε σωστό, το ότι έχει καταξιωθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία!και τι μου το ζητάς να στο πω ρε μεγάλε θεματοθέτη????????
συγνωμη ρε παιδια λαθος ενημερωση απο αλλον. δε χρειαζεται και η ειρωνια