Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών => Μήνυμα ξεκίνησε από: atherina στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 09:30:06 pm
-
Γεια σας συναδελφοι!εδωσα κ εγω ασεπ και θελω να "επαινεσω" κ εγω την οργανωση αυτου του θεσμου!!!Στο ιδιο σχολειο με εμενα εδινε μια συναδελφος που βρισκόταν σε αναπηρικο καροτσακι, και οι αρμόδιοι "αναπηροι¨, (γιατι μονο ετσι μπορω να τους χαρακτηρισω), ειχαν βαλει τη συναδελφο να εξεταστει στο συγκεκριμενο σχολειο που δεν υπηρχε ραμπα κ μαλιστα η ταξη που επρεπε να γραψει βρισκόταν σε όροφο!!! το χειροτερο ηταν όπως μας πληροφορησε η μητερα της οτι ειχαν ζητησει να εξεταστει σε ειδικο χωρο κ το αιτημα τους απορίφθηκε! Ευτυχως οι επιτηρητες ήταν νορμαλ ατομα κ αμεσως εκαναν τις απαραιτητες αλλαγες ώστε η κοπελα να εξεταστει σε αίθουσα του ισογειου κ τη βοηθησαν στη μεταφορα όπου δεν υπηρχε ραμπα.Φανταστειτε μετα από αυτο να της ζητουσαν να γραψει για την ειδικη αγωγη!!!υποκρισια;
μπραβο στη συναδελφο που δεν εχασε το κουραγιο της παρολα τα ευτραπελα!!
ντροπη στον ασεπ για αλλη μια φορα!!
-
Ρε συ atherina, καταλαβαίνω το θυμό σου, αλλά ένας ανάπηρος σε καροτσάκι μπορεί να τα βγάλει πέρα στο σχολείο; Να γράψει στον πίνακα; να κινηθεί ανάμεσα στα θρανία; να επιβληθεί στην τάξη; εδώ αρτιμελείς και πάλι έχουν ένα σωρό προβλήματα στην τάξη.
φαντάζομαι θα διαφωνούν πολλοί, αλλά προσωπικά δε νομίζω ότι ένας ανάπηρος μπορεί να μπει σε τάξη. Το σχολείο δεν είναι πανεπιστήμιο, να μπεις σε μια αίθουσα και να αγορεύεις.
-
Υπαρχουν και τα αντιστοιχα σχολεια για τους κινητικα δυσκολευομενους και η συναδελφος μια χαρα θα ηταν εκει. Ασε που πιστευω οτι ειναι μια χαρα ευκαιρια να κανουν ενα σχολειο προσβασιμο για χαρη της.
Για μενα μπραβο της και καλα της αποτελεσματα
-
Εννοείται μπράβο της. Απλώς αναρωτιόμουνα πώς μπορεί να ανταποκριθεί στη σχολική καθημερινότητα και πρακτική. Αλλά ως εκπαιδευτικός σε ειδικό σχολείο, δεν το σκέφτηκα, εκεί δε θα αντιμετωπίζει τα προβλήματα που σίγουρα θα έχει στα "κανονικά" σχολεία.
-
Aσε που μπορει η κατασταση της να ειναι προσωρινη. Και μια φιλη μου εκανε επεμβαση στη μεση και ηταν αρκετους μηνες σε καροτσακι και μετα ηταν μια χαρα. Ολοι εχουμε δικαιωμα στην εργασια. Εξαλλου το κρατος εχει υποχρεωση τα δημοσια κτηρια να ειναι προσβασιμα. Αν δεν ειναι δεν φταινε οι ανθρωποι στα αμαξιδια αλλα το κρατος που δε φροντιζει για την ισοτητα των πολιτων του.
-
Ένας ανάπηρος με καροτσάκι μπορεί άνετα να τα βγάλει πέρα στην τάξη, αν γίνουν ορισμένες τροποποιήσεις σε αυτή, π.χ λιγότερα θρανία, μεγαλύτερη απόσταση ανάμεσα στις σειρές, χαμηλός πίνακας κλπ. Μάλιστα, έχω υπόψη μου δάσκαλο που βρίσκεται σε καροτσάκι εδώ και χρόνια και όμως μέσα στην τάξη τα καταφέρνει μια χαρά, και το σχολείο του είναι το μόνο προσβάσιμο στην περιοχή.
Επίσης, πιστεύω ότί έιναι μια καταπληκτική ευκαιρία για τα παιδιά, ώστα νε γνωρίσουν τη διαφορετικότητα.
-
Διάβασα και μια σχετική επιστολή στο αβ. Η αλήθεια είναι ότι σε "κανονικό" νηπιαγωγείο τα πράγματα θα ήταν αρκετά δύσκολα με τα τερατίδια να τρεχοκοπάνε, όμως πραγματικά και σε σχολείο για κινητικές αναπηρίες θα μπορούσε να απορροφηθεί, αλλά και θα μπορούσε να διαμορφωθεί η όλη κατάσταση ώστε να μην αποκλείεται κανένας ούτε από τη δουλειά ούτε από την εκπαίδευση. όσο για την επαφή με τη διαφορετικότητα και ιδαίτερα με την αναπηρία (που είναι κάτι που θα μπορούσε να συμβεί σε όλους μας ανά πάσα στιγμή) συμφωνώ με τα χίλια με αυτά που είπατε.
-
Ένας ανάπηρος με καροτσάκι μπορεί άνετα να τα βγάλει πέρα στην τάξη, αν γίνουν ορισμένες τροποποιήσεις σε αυτή, π.χ λιγότερα θρανία, μεγαλύτερη απόσταση ανάμεσα στις σειρές, χαμηλός πίνακας κλπ. Μάλιστα, έχω υπόψη μου δάσκαλο που βρίσκεται σε καροτσάκι εδώ και χρόνια και όμως μέσα στην τάξη τα καταφέρνει μια χαρά, και το σχολείο του είναι το μόνο προσβάσιμο στην περιοχή.
Επίσης, πιστεύω ότί έιναι μια καταπληκτική ευκαιρία για τα παιδιά, ώστα νε γνωρίσουν τη διαφορετικότητα.
-
Ρε συ atherina, καταλαβαίνω το θυμό σου, αλλά ένας ανάπηρος σε καροτσάκι μπορεί να τα βγάλει πέρα στο σχολείο; Να γράψει στον πίνακα; να κινηθεί ανάμεσα στα θρανία; να επιβληθεί στην τάξη; εδώ αρτιμελείς και πάλι έχουν ένα σωρό προβλήματα στην τάξη.
φαντάζομαι θα διαφωνούν πολλοί, αλλά προσωπικά δε νομίζω ότι ένας ανάπηρος μπορεί να μπει σε τάξη. Το σχολείο δεν είναι πανεπιστήμιο, να μπεις σε μια αίθουσα και να αγορεύεις.
Μια χαρά μπορούν οι εκπαιδευτικοί με σωματική αναπηριά να "επιβληθούν" στην τάξη.
Μήπως οι υπόλοιποι το κάνουμε με τις σωματικές μας διαστάσεις?
Γιατί με αυτή τη λογική καμμιά γυναίκα δεν θα μπορούσε να διδάξει σε παιδιά Λυκείου.
Εκεί που έχω εγώ έναν προβληματισμό είναι με αυτούς που έχουν πνευματική αναπηρία.
Έτσι δεν είναι olgalia??? ;)
-
Ρε συ atherina, καταλαβαίνω το θυμό σου, αλλά ένας ανάπηρος σε καροτσάκι μπορεί να τα βγάλει πέρα στο σχολείο; Να γράψει στον πίνακα; να κινηθεί ανάμεσα στα θρανία; να επιβληθεί στην τάξη; εδώ αρτιμελείς και πάλι έχουν ένα σωρό προβλήματα στην τάξη.
φαντάζομαι θα διαφωνούν πολλοί, αλλά προσωπικά δε νομίζω ότι ένας ανάπηρος μπορεί να μπει σε τάξη. Το σχολείο δεν είναι πανεπιστήμιο, να μπεις σε μια αίθουσα και να αγορεύεις.
Μια χαρά μπορούν οι εκπαιδευτικοί με σωματική αναπηριά να "επιβληθούν" στην τάξη.
Μήπως οι υπόλοιποι το κάνουμε με τις σωματικές μας διαστάσεις?
Γιατί με αυτή τη λογική καμμιά γυναίκα δεν θα μπορούσε να διδάξει σε παιδιά Λυκείου.
Εκεί που έχω εγώ έναν προβληματισμό είναι με αυτούς που έχουν πνευματική αναπηρία.
Έτσι δεν είναι olgalia??? ;)
Και από αυτή υπάρχει μπόλικη βλέπω..................... >:(
-
οταν ακουω απο εκπαιδευτικούς λογια του τυπου "ανάπηρος σε καροτσάκι μπορεί να τα βγάλει περα σε σχολείο? κλπ" αναρωτιεμαι πραγματικά τι μπορει να κάνει η πολιτεία.....
βασικα μου ερχεται να φωνάξω κ να εκτροχιαστώ λεκτικά >:( μα είναι δυνατόν??????????????????????
μπράβο βρε ολγαλια!!!!!!! συγχαρητηρια για την ωραία σκέψη σου ...
αν εχεις αυριο-μεθαυριο μαθητη σε καροτσάκι μη του δωσεις ποτε κινητρο να διαβασει κ να σπουδασει να γινει καθηγητης γιατι με βαση τη λογική σου είναι ενας αχρηστος...
beth emmaki prf k ritalamp : οι νηφαλιες φωνες :) συμφωνω μαζι σας σε ολες τις πρεκτάσεις που δίνετε...ατομα σα κ σας δείχνουν οτι υπάρχει ελπιδα k οτι στο παν/μιο δε μαθαίναμε μονο θεωρίες.
έλεος
-
Οπως ειπε και η αγαπητη kellykou μια τετοια κατασταση μπορει να ειναι προσωρινη,η βλακεια δυστυχως δεν ειναι!
-
Εχμ! Μήπως να ρίχναμε λίγο τους τόνους;; Λέμε τώρα... Άλλωστε σκεφτείτε την προσωπική σας αντίδραση αν το πιτσιρίκι σας (νήπιο, προνήπιο) είχε νηπιαγωγό μια γυναίκα με μειωμένη κινητικότητα. Δε θα το σκεφτόσασταν για την ασφάλειά του; :-\
Ας μην κρυβόμαστε. Για να μπορέσει η συνάδελφος να κάνει σωστά τη δουλειά της, όπως ξέρει και επιθυμεί, θα χρειάζονταν πάρα πάρα πάρα (πάρα) πολλές προϋποθέσεις, που το ελληνικό κράτος δεν είναι διατεθειμμένο να εκπληρώσει. Οπότε γι' αυτό το κομμάτι ας μην το παίζουμε τόσο άνετες. Υποθέτω ότι αυτό εννοούσε και η olqalia.
Εννοείται βέβαια, ότι για το κομμάτι της αντιμετώπισης της συναδέλφου από το ΑΣΕΠ αυτό όντως είναι απαράδεκτο και απάνθρωπο, αντιδημοκρατικό και αντικοινωνικό. ;D ;D
-
Εχμ! Μήπως να ρίχναμε λίγο τους τόνους;; Λέμε τώρα... Άλλωστε σκεφτείτε την προσωπική σας αντίδραση αν το πιτσιρίκι σας (νήπιο, προνήπιο) είχε νηπιαγωγό μια γυναίκα με μειωμένη κινητικότητα. Δε θα το σκεφτόσασταν για την ασφάλειά του; :-\
Ας μην κρυβόμαστε. Για να μπορέσει η συνάδελφος να κάνει σωστά τη δουλειά της, όπως ξέρει και επιθυμεί, θα χρειάζονταν πάρα πάρα πάρα (πάρα) πολλές προϋποθέσεις, που το ελληνικό κράτος δεν είναι διατεθειμμένο να εκπληρώσει. Οπότε γι' αυτό το κομμάτι ας μην το παίζουμε τόσο άνετες. Υποθέτω ότι αυτό εννοούσε και η olqalia.
Εννοείται βέβαια, ότι για το κομμάτι της αντιμετώπισης της συναδέλφου από το ΑΣΕΠ αυτό όντως είναι απαράδεκτο και απάνθρωπο, αντιδημοκρατικό και αντικοινωνικό. ;D ;D
Συμφώνεις λοίπον πως το πρόβλημα αναπηριάς δεν το έχει η συνάδελφος, όπως κάποιοι βιάστηκαν να πουν, αλλά η πολιτεία που αρνείται πεισματικά να δώσει ο,τι είναι απαραίτητο για την πλήρη ενσωμάτωση και συμμέτοχη σε όλες τις εκφάνσεις τις ζωής, εργασία ,διασκέδαση, προσβασιμότητα, όλων ανεξαιρέτως των πολιτών.
Αν και επιμένω σε αυτά που είπα περί "πνευματικής αναπηρίας", οφείλω να απολογηθώ δίοτι δεν είναι αυτός ο χώρος για τέτοιου είδους συζητήσεις.
-
Φυσικά και συμφωνώ και θεωρώ υποχρέωσή μου, να ζητάω από το κράτος να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες τον πολιτών του γιατί η καμπάνα χτυπάει για όλους. Από εκεί και πέρα, βρίσκω χρήσιμο να διακρίνουμε τα διάφορα επίπεδα στα οποία κινείται αυτή η συζήτηση, γιατί φαίνεται σαν να επιτιθέμεθα ο ένας στον άλλο ενώ στην ουσία βλέπουμε διαφορετικές πτυχές του ζητήματος.
Αλλό το τι θα ήθελα και τι θα έπρεπε και δυστυχώς πολύ συχνά άλλο είναι εκείνο που συμβαίνει τελικά. Οπότε ένα reality check που λέμε και σε απλά ελληνικά ( :P :P) είναι πάντα χρήσιμο.
-
Αλλό το τι θα ήθελα και τι θα έπρεπε και δυστυχώς πολύ συχνά άλλο είναι εκείνο που συμβαίνει τελικά. Οπότε ένα reality check που λέμε και σε απλά ελληνικά ( :P :P) είναι πάντα χρήσιμο.
Συμφωνώ ότι η ζωή πολλές φορές μας απογοητεύει. Αυτό δεν σημαίνει πως θα πρέπει να το αποδεχόμαστε στωικά. Change current reality, λοιπόν, θα σου απαντούσα. Τα λάθη της βέβαια.
-
Έχεις δίκιο, αν και δε μίλησα για στωική αποδοχή. Απλά να μην παίρνουμε απ' τα μούτρα αυτούς που μένουν σε αυτό το επίπεδο πρότεινα, μπας και τους υποστηρίξουμε να φτάσουν στο επόμενο (ο