σκέφτομαι πόσο πολύ θα ήθελα να είμαι μαθητής
Μπα, άσε καλύτερα, κοίτα γύρω σου, βλέπεις κανέναν ευχαριστημένο;
ίσως να φταίει και ο αυταρχικός τρόπος διαπαιδαγώγησης που έχουν μεγαλώσει μέσα στα σχολεία και να είναι δύσκολο να το αποβάλλον μέχρι και σήμερα που είναι εκπαιδευτικοί…
Αυτούσια απάντηση σε ερώτηση της Γενικής Διδακτικής, θεματική ενότητα 2, ΑΣΕΠ, μα καλά πραγματικά τα πιστεύουμε κιόλας αυτά;
Με τιμά που μελέτησες κάθε γραμμή μου... για το πρώτο θα σου έλεγα ότι υπάρχουν πολύ ευχαριστημένοι, ιδίως οι μαθητές μας που το διακρίνουν μόνοι τους και κάνουν τις συγκρίσεις... επίσης να ξέρεις ότι πάντα θα υπάρχουν οι αντιδράσεις και είναι υγιές, απλά η αντίδραση φέρνει από μόνη της θόρυβο οπότε ακούγεται περισσότερο!
Όσο για το δεύτερο έχεις δίκιο από κει το ξεσήκωσα! Στην αρχή ούτε και εγώ το δέχτηκα, το αμφισβήτησα, ύστερα το σκέφτηκα και μετά κατέληξα ότι κρύβει αλήθεια! Όχι ότι είναι κανόνας αλλά πολύ πιθανόν κάποιος να μην μπόρεσε να ξέφυγε από το πρότυπο διδασκαλίας που προϋπήρχε στην εκπαίδευση και έδινε την εντύπωση ότι λύνει τα εκπαιδευτικά προβλήματα με την αυταρχικότητα και την έντονη επίπληξη! Εσύ δηλαδή απορρίπτεις ότι κάποιος που δέχτηκε έναν αυταρχικό τρόπο διδασκαλίας, να μην μπορεί να ξεφύγει από αυτόν όταν αποκτήσει τον ίδιο ρόλο; Όταν βλέπεις στα 12-13 χρόνια που είσαι μαθητής μια παγιωμένη αντίληψη, υπάρχει κίνδυνος να το θεωρήσεις δεδομένο όπως και πολλά πράγματα στην ζωή μας.... Υπάρχουν πολύ που σε μικρή ηλικία δέχτηκαν βία με αποτέλεσμα μετά ή να την υιοθετήσουν στην ζωή τους ή να την καταδικάσουν εσαεί! Συνήθως δεν υπάρχει μέση οδός! Κανόνες δεν υπάρχουν στην εκπαίδευση και ίσως αυτό είναι το λάθος των παιδαγωγών αλλά από την άλλη πλευρά πριν αμφισβητήσουμε μια άποψη των παιδαγωγών, καλό θα ήταν να το σκεφτούμε ένα λεπτό παραπάνω, αυτοί έχουν φάει τα χρόνια τους πάνω στην εκπαίδευση και στον τρόπο συμπεριφοράς των παιδιών και έχουν κερδίσει την προσοχή μας πριν εφαρμόσουμε την δικιά μας εκπαιδευτική μέθοδο…
Δεν αντιδρώ στα λεγόμενά σου elum, απλά παραθέτω την άποψή μου