Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: zizoulis στις Μαρτίου 06, 2009, 01:33:38 pm
-
Πως σας φαινονται οι αλλαγες στις πανελληνιες? Οι πρυτανεις προτεινουν να γινονται οι εξετασεις μετα το απολυτηριο λυκειου, να γινουν τα μαθηματα 4, να υπαρχει επιλογη ενος μονο επιστημονικου πεδιου. Συμπερασμα? επιστροφη στις δεσμες, αλλα με καποια αλλη ονομασια. Τι κερδισαμε με τις αλλαγες την τελευταια 10ετια? απλως να υποτιμηθουν οι εξετασεις, να αδιαφορησουν οι μαθητες με τις εξετασεις σε δυο ταξεις, τα 14 αρχικα , 9 αργοτερα μαθηματα και να εχουμε φτασει πλεον σε 6 μαθηματακια κι οχι μαθηματα , που ομως φανταζουν δυσκολα γιατι κανεις δε διαβαζει, σχεδον κανεις δεν καταλαβαινει. Μηπως το ιδιο δεν εγινε και με τον ασεπ? δηθεν θα γινονταν οι προσληψεις μεσω διαγωνισμου για να διοριζονται οι πιο ικανοι και που καταληξαμε? να καταργηθει μια δικαιη, αντικειμενικη επετηριδα, για να δημιουργηθουν πολλοι πινακες οπου μετραει το μεσον, δεν ξερεις απο που και πως εχει μορια ο καθενας και υπαρχουν και 480 θεσεις για να σου κλεισουν το στομα και να σου πουν οτι με το διαγωνισμο διοριζονται οι καθηγητες, ενω και σε αυτους τους 480 οι μισοι θα εχουν διοριστει απο τις πρασαυξησεις και οχι απο το διαγωνισμο! Που καταληξαμε? στην πληρη υποτιμηση ενος επαγγελματος που πριν λιγα χρονια αν μη τι αλλο ειχε κυρος!
-
πεστα αλλα ποιος ακουει!!!!!!!!!
-
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4506163
-
Αχ, zizouli, πόσο συμφωνώ μαζί σου!!! σε όλα!!!
-
Εξυπνα τεστ σε Α´,
-
Πολύ ωραία, να φάνε ψωμάκι οι μόνιμοι με τα ιδιαίτερα που θα κάνουν, να φάνε παντεσπάνι και τα φροντιστήρια που θα φουντώσουν. Απλά πράματα.
-
Ιδια πραγματα......ολα αλλαζουν και ολο τα ιδια μενουν !!!
-
Το θεμα ειναι να μπορεσουν να αξιολογησουν τους ηδη διορισμενους και τις ικανοτητες τους , οι οποιοι ειναι και οι μονοι δημοσιοι που καθονται 3 μηνες... ας προσφερουνν εργο τους υπολοιπους τουλαχιστον μηνες .. αν δεν πιεστουν δεν προκειται να το κανουν .. εγω βρισκω πολυ σημαντικη την προθεση του Μπαμπινιωτη να αλλαξει τα πραγματα και ναστε σιγουροι οτι θα τα καταφερει .. τον ειχα καθηγητη στο πανεπιστημιο και ξερει πολυ καλα τι λεει και τι εννοει ... αλλιως δεν θα δεχοταν την προκληση να το κανει. το συστημα το βρισκω δικαιο .. οι μαθητες πρεπει να σεβονται το σχολειο και οσα τους προσφερει .. τωρα υπαρχει η πληρης απαξιωση και μερικοι βολευονται πολυ απ' αυτο .. δεν μπορουν ουτε να τα μαζεψουν ως προς τη συμπεριφορα τους .. οχι να τα μαθουν γραμματα αν ομως πιεστουν οπως λεει ο Μπαμπινιωτης ισως αλλαξουν
-
εγω βρισκω πολυ σημαντικη την προθεση του Μπαμπινιωτη να αλλαξει τα πραγματα και ναστε σιγουροι οτι θα τα καταφερει .. τον ειχα καθηγητη στο πανεπιστημιο και ξερει πολυ καλα τι λεει και τι εννοει ... αλλιως δεν θα δεχοταν την προκληση να το κανει.
Mήπως όμως τώρα που του έδωσαν το μαντήλι και τον έβαλαν στο χορό δεν ξέρει τί κανει;
Όλοι οι καθηγητές στα Πανεπιστήμια καλά τα λένε.Επί της ουσίας όμως τί γίνεται;Σαφώς και θα διαφωνήσω με τον κύριο Μπαμπινιώτη σας για μείωση των υποχρεωτικών μαθημάτων.Αυτό για μένα δεν είναι "αναβάθμιση της παιδείας"..
Και θέλω να επισημάνω ότι η βελτίωση της παιδείας πρέπει να γίνει από τη βάση της...Παιδεία δεν είναι η είσοδος στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.Αυτό κατά τη γνώμη μου ισοδυναμεί με πολιτικό συμφέρον.Ας αλλάξουν τον τίτλο από "διάλογος για την παιδεία" σε διάλογος για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση"
-
maryk, θα συμφωνησω και θα πω οτι και η ΟΛΜΕ τωρα κοπτεται γαι την καταργηση του 10 ως βαση εισαγωγης και για την ελευθερη εισοδο. οι ανθρωποι δυστυχως ειναι και ζουν εκτος τοπου και χρονου, θα ελεγε κανεις.
ομως δεν ειναι ετσι, πολιτικη κανουν και ενα επισης κακο εννουμενο συνδικαλισμο για να καταληξει σε μια τρυπα στο νερο. εχω σιχαθει την καθε ΟΛΜΕ !!!!!!
συμφωνω με pd ως προς την αξιολογηση.
-
Μειωση των βασικων μαθηματων σημαινει αλλαγη η' κοψιμο των βιβλιων . θεωρω οτι θα ευνοηθουν τα καλλιτεχνικα μαθηματα [ θεατρολογια, μουσικη, η/υ, ισως καποια ανθρωπιστικα μαθηματα ] αναμενουμε τις εξελιξεις με ενδιαφερον . παντως το πρωτο που τους καιει ειναι η εισαγωγη στην τριτοβαθμια και αυτο θα το αλλαξει .. μεσα σε αυτο το παιχνιδι ισως αλλαξει και η αξιολογηση που πραγματικα θελω να την δω ως προτεραιοτητα τους , [ ας περνουν μια δοκιμαστικη περιοδο εως μονιμοποιηθουν - μην ξεχνατε και την ερωτηση στον ΑΣΕΠ στα παιδαγωγικα για την αξιολογηση των εκπαιδευτικων , αυτο κατι με πονηρευει] τωρα για τα υπολοιπα εχουμε μεχρι τις εκλογες πολυ σαλιο να ξοδεψουμε ακομα.
-
Η ΟΛΜΕ αν ήθελε θα είχε βοηθήσει σε πολλά πράγματα!Και δε θα παρίστανε τη θιγμένη αποχωρώντας από το διάλογο!Ας καταργήσουν όλοι τη βάση του 10 για να σχηματίσουμε μια χώρα αναλφάβητων-μορφωμένων!Παρ'ότι διαφωνώ με την πολιτική της ΕΕ πιστεύω ότι εδώ τουλάχιστον μπορεί να τους σφίξει λίγο τα λουριά τη στιγμή που απαιτεί από την Ελλάδα ποιοτική βελτίωση της παιδείας.
-
θεωρω οτι θα ευνοηθουν τα καλλιτεχνικα μαθηματα [ θεατρολογια, μουσικη, η/υ, ισως καποια ανθρωπιστικα μαθηματα ]
Δηλαδή τα μαθήματα αυτά που καθηλώνουν τους μαθητές στην τάξη....τα οποία παρακολουθούν κατά κόρον...στα οποία ποτέ δεν κάνουν κοπάνα και τα οποία ανήκουν στα λεγόμενα βασικά μαθήματα....
-
Η ΟΛΜΕ αν ήθελε θα είχε βοηθήσει σε πολλά πράγματα!Και δε θα παρίστανε τη θιγμένη αποχωρώντας από το διάλογο!Ας καταργήσουν όλοι τη βάση του 10 για να σχηματίσουμε μια χώρα αναλφάβητων-μορφωμένων!Παρ'ότι διαφωνώ με την πολιτική της ΕΕ πιστεύω ότι εδώ τουλάχιστον μπορεί να τους σφίξει λίγο τα λουριά τη στιγμή που απαιτεί από την Ελλάδα ποιοτική βελτίωση της παιδείας.
πληρης ταυτιση αποψεων. επαυξανω.
-
Η ΟΛΜΕ αν ήθελε θα είχε βοηθήσει σε πολλά πράγματα!Και δε θα παρίστανε τη θιγμένη αποχωρώντας από το διάλογο!Ας καταργήσουν όλοι τη βάση του 10 για να σχηματίσουμε μια χώρα αναλφάβητων-μορφωμένων!Παρ'ότι διαφωνώ με την πολιτική της ΕΕ πιστεύω ότι εδώ τουλάχιστον μπορεί να τους σφίξει λίγο τα λουριά τη στιγμή που απαιτεί από την Ελλάδα ποιοτική βελτίωση της παιδείας.
πληρης ταυτιση αποψεων. επαυξανω.
Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ είμαι σύμφωνη με την παραπάνω άποψη...
-
εγω θεωρω οτι οταν καποιος σε καλει σε διαλογο,υποτιθεται ανοιχτο σε ολα,κ σου λεει ελα να συζητησουμε για το εξεταστικο,αλλα μονο για αυτο,γιατι λεφτα δεν εχω για τιποτα απ τα σοβαρα προβληματα,καλα κανει η ολμε κ δεν παει....
το εξεταστικο ειναι προβλημα,αλλα η ΠΑΙΔΕΙΑ ειναι το μεγαλυτερο...
γιατι να παιξει η ολμε ενα παιχνιδι εντυπωσεων,να δειξουν οτι εκαναν κατι με συναινεση για λογους δημοσκοπησεων?
τι διαλογος υπαρχει οταν λενε θα συζητησουμε αυτο που θελουμε μονο?εξαλλου,πιστευω οτι οπως συμβαινει παντα,συζητηση θεωρουν τη δυνατοτητα συμφωνιας με τη δικη τους αποψη......
κ οσο για τη βαση του 10,αυτο που πρεπει να επιδιωκουμε ειναι να δωσουμε μορφωση στα παιδια,οχι το πως θα τους κοψουμε αυτη τη δυνατοτητα...να κανουμε τα παιδια καλυτερα ,να τους δωσουμε αρχες,κ οχι να αναλωνωμαστε σε συζητησεις για βασεις,νουμερα,κτλ
ας ακολουθει ο καθενας αυτο που θελει,κ αν του αρεσει θα αποδωσει κ καλυτερα
λες κ απο προπερσι που βαλαμε τη βαση του 10,βγαζουμε πιο μορφωμενους ανθρωπους....
τους αναλφαβητους-μορφωμενους τους δημιουργει το σχολειο,το συστημα κ οι τροποι διδασκαλιας....δεν μπορει να φταινε παντα τα <τουβλα>.....
-
DOG, δεν συμφωνω σε ολα οσα λες. η ΟΛΜΕ θα πρεπει να παει. ειναι κατι που την αφορα. η φυγη δεν ειναι η λυση. να παει και να μιλησει πρεπει. με το να στρεφει το κεφαλι ειναι σαν να αποδεχεται ο,τι αποφασιστει και μετα θα βγει και θα πει οτι δεν συμφωνει κλπ κλπ,ερημην οι αποφασεις κλπ κλπ
συνδικαλιστες! τι περιμενει κανεις? οπωσδηποτε οχι καλο!
η βαση του 10 ειναι επιβεβλημενη. δεν γινεται να μπαινεις στο πανεπιστημιο και να μη γνωριζεις βασικα πραγματα. ειναι απαραδεκτο! δεν μας ζητανε να γραψουμε 20 αλλα ενα 10 τουλαχιστον μπορουμε να το γραψουμε αν θελουμε να γινουμε επιστημονες!
-
εγω θεωρω οτι οταν καποιος σε καλει σε διαλογο,υποτιθεται ανοιχτο σε ολα,κ σου λεει ελα να συζητησουμε για το εξεταστικο,αλλα μονο για αυτο,γιατι λεφτα δεν εχω για τιποτα απ τα σοβαρα προβληματα,καλα κανει η ολμε κ δεν παει....
το εξεταστικο ειναι προβλημα,αλλα η ΠΑΙΔΕΙΑ ειναι το μεγαλυτερο...
γιατι να παιξει η ολμε ενα παιχνιδι εντυπωσεων,να δειξουν οτι εκαναν κατι με συναινεση για λογους δημοσκοπησεων?
τι διαλογος υπαρχει οταν λενε θα συζητησουμε αυτο που θελουμε μονο?εξαλλου,πιστευω οτι οπως συμβαινει παντα,συζητηση θεωρουν τη δυνατοτητα συμφωνιας με τη δικη τους αποψη......
κ οσο για τη βαση του 10,αυτο που πρεπει να επιδιωκουμε ειναι να δωσουμε μορφωση στα παιδια,οχι το πως θα τους κοψουμε αυτη τη δυνατοτητα...να κανουμε τα παιδια καλυτερα ,να τους δωσουμε αρχες,κ οχι να αναλωνωμαστε σε συζητησεις για βασεις,νουμερα,κτλ
ας ακολουθει ο καθενας αυτο που θελει,κ αν του αρεσει θα αποδωσει κ καλυτερα
λες κ απο προπερσι που βαλαμε τη βαση του 10,βγαζουμε πιο μορφωμενους ανθρωπους....
τους αναλφαβητους-μορφωμενους τους δημιουργει το σχολειο,το συστημα κ οι τροποι διδασκαλιας....δεν μπορει να φταινε παντα τα <τουβλα>.....
Το θέμα είναι οτι η ΟΛΜΕ γενικά βολεύεται πολύ καλύτερα με το να ποιεί τη νήσσα!Δε θα συνεχίσω με το αν πρέπει ή όχι να παρευρίσκεται η ΟΛΜΕ γιατί το έχω ξεκαθαρίσει!
Θέλω να σου θέσω ένα ερώτημα!Έχεις μαθητές οι οποίοι αντικειμενικά αξιολογούνται με 7-8 το πολύ και όχι το χαρισματικό 10;Αν εχεις δες αυτούς και θα καταλάβεις γιατί πρέπει να υπάρχει η βάση.
Δε νομίζω ότι έτσι τους κόβουμε τη δυνατότητα μόρφωσης...Κάθε άλλο!Τους δίνουμε την ευκαιρία να γίνουν καλύτεροι και να μπουν με τα κατάλληλα εφόδια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση!
Γιατί να το βλέπουμε μόνο μονοδιάστατα;Όταν ένα παιδί μενει στην ίδια τάξη ή εκτός ανώτατων σχολών δεν είναι απαραίτητα τιμωρία ή εμπάθεια προς το μαθητή!
-
Δεν ξέρω αν η ΟΛΜΕ δεν συμμετέχει καλώς ή κακώς στο διάλογο...
Όσον αφορά τη βάση του 10, όμως, είμαι κι εγώ σύμφωνη στο να διατηρηθεί. Δεν μπορεί να εισάγονται μαθητές στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα με 6 ή 8!!! :o Και ακριβώς όπως τα λέει η maryk: "Όταν ένα παιδί μενει στην ίδια τάξη ή εκτός ανώτατων σχολών δεν είναι απαραίτητα τιμωρία ή εμπάθεια προς το μαθητή!"
Εγώ τις προάλλες τα είπα χύμα και τσουβαλάτα σε ένα τμήμα της
-
Μάθατε, φαντάζομαι, ότι οι Πανελλήνιες αρχίζουν στις 16 Μαϊου, ημέρα Σάββατο...
-
Παιδιά, οι ενδοσχολικές θα χουν λήξει μεχρι τις 7 Ιουνίου (εωροεκλογές)?
-
Λογικά...
Ίσως γι' αυτό αρχίζουν και τόσο νωρίς οι Πανελλήνιες...
-
bikini,
να σε ρβτήσω κάτι, γιατί αν θυμάμαι καλά δουλεύεις ωσ αναπληρώτρια.
Ήρθε στο σχολείο σας κάποια επεξήγηση σχετικά με το που θα πάνε οι 10 βαθμοί που αφαιρούνται από την έκθεση; Θα μοιραστούν στις ήδη υπάρχουσες ασκήσεις ή θα βάλουν επιπλέον ασκήσεις; Και την έκθεση πώσ θα τη διορθώνουμε με άριστα το 40; Μέχρι τώρα ήταν 25 το περιεχόμενο, 10 η δομή και 15 η έκφραση. Από δω και πέρα τι θα γίνεται; Έψαξα στο Διαδίκτυο αλλά δε βρήκα συγκεκριμένες οδηγίες. Μήπως ξέρετε κάτι;
-
bikini,
να σε ρβτήσω κάτι, γιατί αν θυμάμαι καλά δουλεύεις ωσ αναπληρώτρια.
Ήρθε στο σχολείο σας κάποια επεξήγηση σχετικά με το που θα πάνε οι 10 βαθμοί που αφαιρούνται από την έκθεση; Θα μοιραστούν στις ήδη υπάρχουσες ασκήσεις ή θα βάλουν επιπλέον ασκήσεις; Και την έκθεση πώσ θα τη διορθώνουμε με άριστα το 40; Μέχρι τώρα ήταν 25 το περιεχόμενο, 10 η δομή και 15 η έκφραση. Από δω και πέρα τι θα γίνεται; Έψαξα στο Διαδίκτυο αλλά δε βρήκα συγκεκριμένες οδηγίες. Μήπως ξέρετε κάτι;
Υπάρχει και σε άλλο σημείο αυτό το θέμα. Πριν από 2-3 μέρες που μίλησα με το σύμβουλο μας είπε οτι αναμένονται διευκρινίσεις από το Υπουργείο, έτσι του είπαν όταν πήρε τηλέφωνο. Οι ασκήσεις θα βαθμολογούνται με 35 αντί για 25, αν θυμάσαι οι ασκήσεις είναι ένα ενιαίο θέμα, με υποερωτήματα, άρα λογικά θα υπάρχει ένα παραπάνω υποερώτημα ή θα βαθμολογηθούν με περισσότερες μονάδες τα υπάρχοντα υποερωτήματα. Αλλά όλα αυτά είναι εικασίες, πρέπει να περιμένουμε να δούμε τελικές οδηγίες του υπουργείου.
-
bikini,
να σε ρβτήσω κάτι, γιατί αν θυμάμαι καλά δουλεύεις ωσ αναπληρώτρια.
Ήρθε στο σχολείο σας κάποια επεξήγηση σχετικά με το που θα πάνε οι 10 βαθμοί που αφαιρούνται από την έκθεση; Θα μοιραστούν στις ήδη υπάρχουσες ασκήσεις ή θα βάλουν επιπλέον ασκήσεις; Και την έκθεση πώσ θα τη διορθώνουμε με άριστα το 40; Μέχρι τώρα ήταν 25 το περιεχόμενο, 10 η δομή και 15 η έκφραση. Από δω και πέρα τι θα γίνεται; Έψαξα στο Διαδίκτυο αλλά δε βρήκα συγκεκριμένες οδηγίες. Μήπως ξέρετε κάτι;
Είναι δεδομένο:
Περίληψη: 25 μονάδες
Παρατηρήσεις: 35 μονάδες (δε νομίζω να αυξήσουν τις ερωτήσεις, απλώς θα ανέβουν βαθμολογικά οι ήδη υπάρχουσες...)
Έκθεση: 40 μονάδες.
Μάλλον έκαναν την αλλαγή αυτή, για να μπορούν περισσότεροι μαθητές να γράφουν καλύτερα στο συγκεκριμένο μάθημα...
-
Τεράστια αλλαγή για τις Πανελλήνιες!!! :o
Για πρώτη φορά οι μαθητές γράφουν Δευτέρα-Τετάρτη-Παρακευή και όχι Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο!!!
Ορίστε το πρόγραμμα:
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15 - 5 -2009 - ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ 18 - 5 -2009 -
-
Για να μην πληρώσουν τα παραπάνω των επιτηρήσεων των Σαββάτων. Δεν είναι προφανές;
Άντε να δούμε πως θα κάνουμε τις ενδοσχολικές Τρίτη-Πέμπτη οι υπόλοιποι... ::)
-
Λες γι' αυτό να αρχίζουν και νωρίτερα;;;
Για να βολέψουμε κι εμείς τους μαθητές μας σε περισσότερες Τρίτες και Πέμπτες;;;
-
Έθνος
1/4/2009
Ζήτησε τις θέσεις των πανεπιστημιακών για τις αλλαγές στις Πανελλαδικές
Συνάντηση χθες με τους συνδικαλιστές της ΠΟΣΔΕΠ
Τις θέσεις των πανεπιστημιακών για την αλλαγή του εξεταστικού συστήματος ζήτησε ο υπουργός Παιδείας Αρης Σπηλιωτόπουλος, κατά τη διάρκεια της χτεσινής συνάντησης με τους συνδικαλιστές της Ομοσπονδίας τους (ΠΟΣΔΕΠ).
Η νέα ηγεσία της ΠΟΣΔΕΠ έθεσε στον υπουργό το αίτημα των αυξήσεων στους μισθούς τους αλλά και στη χρηματοδότηση των πανεπιστημίων, αλλά ο κ. Σπηλιωτόπουλος τους ξεκαθάρισε ότι αυτό αποτελεί θέμα του υπουργείου Οικονομικών.
Πάντως, οι πανεπιστημιακοί είχαν θετική ανταπόκριση στο αίτημά τους για αλλαγές στον νόμο-πλαίσιο και έτσι την επόμενη Τετάρτη θα συναντηθούν με τον υφυπουργό Παιδείας κ. Ταλιαδούρο προκειμένου να συζητήσουν τα σημεία στα οποία επιδιώκουν βελτιώσεις.