Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: jonas στις Απριλίου 11, 2009, 04:03:08 pm
-
Διαβάστε αν θέλετε την παρακάτω ανακοίνωση του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΟΑΕΔ για την Αναγνώριση όπως θέλουν να λέγονται.
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank11_4_9_809.php (http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank11_4_9_809.php)
Οι άνθρωποι είναι απίστευτοί, έβγαλαν μια ανακοίνωση για το συμβάν που έγινε με τον 19χρονο και που καταλήγουν? ποια είναι η λύση στο πρόβλημα? Μα φυσικά
να διεκδικήσουμε την αναγνώριση της προϋπηρεσίας που μας στερεί το ΥΠΕΠΘ, είναι φανερό ποιες λύσεις προτείνουμε σε κάθε πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένας άνθρωπος στην εργασία, στην εκπαίδευση, στην καθημερινότητά του
Ήμαρτον πια δεν σέβονται ούτε τους νεκρούς, ένα παιδί χαροπαλεύει και αυτοί βρήκαν την ευκαιρία να το εκμεταλλευτούν για να μας θυμίσουν ότι δεν τους αναγνωρίζεται η προυπηρέσια? Τι σόι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί?
-
Δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται. Γιατί θα αποτελούσαν εξαίρεση;
-
Αυτοί γιατί φωνάζουν ακόμα; Δεν τους αναγνώρισαν; Άλλαξε ο υπουργός και χάλασε η συνταγή;
-
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
-
μην ειστε απολυτοι.... ενα μερος της ευθυνης του συμβαντος βαραινει τους καθηγητες... η κακη τους κατασταση...ειναι ενας τροπος εξιλεωσης για αυτο που δεν προβλεψαν και δεν προλαβαν!
-
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
-
Ντροπή τους.
-
Είναι το σλόγκαν του ΟΑΕΔ. Ό,τι περιστατικό συμβαίνει θα κοτσάρουν και το αίτημά τους για αναγνώριση προυπηρεσίας!!!!!
Τί να πουν και οι χιλιάδες ωρομίσθιοι που είναι απλήρωτοι δηλ.
-
Συνάδελφοι,
Σας ζητώ συγνώμη για την συμπεριφορά της πρώην συναδέλφου που υπογράφει αυτήν την ανακοίνωση ως πρόεδρος ενός Συλλόγου ( δεν έχει μέλη) των ωρομισθίων του ΟΑΕΔ. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να εκμεταλλευτούμε αυτήν την τραγωδία για να προωθήσουμε προσωπικά συμφέροντα.Σας κάνω γνωστό πως η συνάδελφος είναι αναπληρώτρια τα τελευταία δύο χρόνια αναπληρώτρια στη Σιβιτανίδειο Σχολή.
Η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑ ΤΕΕ ΚΑΙ ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ αγωνίζεται υπέρ των μαθητών:
http://clubs.pathfinder.gr/teachersofoaed/419966?forum=69908&read=742
-
Συνάδελφοι,
Σας ζητώ συγνώμη για την συμπεριφορά της πρώην συναδέλφου που υπογράφει αυτήν την ανακοίνωση ως πρόεδρος ενός Συλλόγου ( δεν έχει μέλη) των ωρομισθίων του ΟΑΕΔ. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να εκμεταλλευτούμε αυτήν την τραγωδία για να προωθήσουμε προσωπικά συμφέροντα.Σας κάνω γνωστό πως η συνάδελφος είναι αναπληρώτρια τα τελευταία δύο χρόνια αναπληρώτρια στη Σιβιτανίδειο Σχολή.
Η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑ ΤΕΕ ΚΑΙ ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ αγωνίζεται υπέρ των μαθητών:
http://clubs.pathfinder.gr/teachersofoaed/419966?forum=69908&read=742
Απορώ..Χθες στις 8.15 στην εκπομπή της ΝΕΤ Σαββατοκύριακο η πρόεδρός σας έκανε αυτό ακριβώς που λένε οι συνάδελφοι.Προσπάθησε σε ζωντανή σύνδεση από τη Δράμα να μιλήσει για αυτό το θέμα...Γιατί ; Αφού το γεγονός έλαβε χώρα στην Αθήνα..Και ξέρεις τι είπε;Ακριβώς ότι λέει και η συνάδελφός σου που την κατηγορείς.Ευτυχώς η υπεύθυνοι της εκπομπής την έκοψαν και δεν είπε όσα ήθελε...Απ ότι βλέπεις κάτι δε μας λες καλά...
-
Στη σύγχρονη κοινωνία της ολοκληρωτικής παρακμής του Ελλαδιστάν, είναι πολύ μεγάλο το κίνητρο και ο ανταγωνισμός για την κατάκτηση μιας θέσης ισόβιου εισοδηματία στο καφενείο του Δημοσίου (ενίοτε παριστάνοντας και τον εκπαιδευτικό) ώστε είναι αναμενόμενο ο καθένας να μεταχειρίζεται όλα τα μέσα που έχει στη διάθεσή του για να το πετύχει. Και μετά να την αράξει, έχοντας εξάλλου κουραστεί και από τη μεγάλη προσπάθεια για να το πετύχει.
Είναι ο υπέρ πάντων αγών (του Νεοέλληνα)...
-
Εδώ όμως υπάρχει μια μεγάλη διαφορά...Δεν μίλησαν όσοι εργάζονται στο συγκεκριμένο σχολείο,που είναι στην Αθήνα , αλλά κάποιοι που είναι στη Δράμα...Ασχετο το ρεπορτάζ δηλ
-
Έχεις δίκιο, και δεν κάνω εκτίμηση για το δίκαιο του αιτήματος στην κάθε περίπτωση.
Προφανώς κάποιος που εργάζεται πρέπει να πληρώνεται, ή αν δεν φτάνουν τα λεφτά για όλους, τότε με ισοκατανομή να πληρώνονται έναντι των οφειλομένων όλοι (μόνιμοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, κτλ, όσοι δηλαδή εργάζονται στον κλάδο στο συγκεκριμένο Υπουργείο). Καθόσον οι φορολογούμενοι πολίτες πληρώνουν φόρους για τις υπηρεσίες και όχι για να παίρνουν λεφτά μόνο κάποιοι και κάποιοι άλλοι όχι.
Αλλά αυτό μοιάζει με ισότητα, δηλαδή με γνωστό μονολεκτικό ανέκδοτο του Ελλαδιστάν...
Τώρα για το θέμα της συνδικαλιστικής εκμετάλευσης της δημοσιότητας, σε όποιο υπουργείο και αν είχε γίνει το περιστατικό θα είχε γίνει ανάλογη εκμετάλευση, είναι η βασική ειδίκευση των "συνδικαλιστών" αυτή, γι αυτό διάλεξαν και το συγκεκριμένο επάγγελμα εξάλλου, επειδή τους ταιριάζει.
-
η κατασταση ολων των καθηγητων ειναι κακη.μας εχουν υποβαθμισει κ εχουμε να κανουμε κ με χαλια υλικοτεχνικη δομη.αλλα δεν καταλαβαινω που κολλαει το γεγονος οτι δεν αναγνωριζεται η προυπηρεσια με το θανατο κ τον τραυματισμο αυτων των παιδιων
Ίσως θέλουν να μας πουν "Το περιστατικό συνέβη στον ΟΑΕΔ. Οι ΟΑΕΔ-ίτες δεν έχουν αναγνωρισμένη την προϋπηρεσία τους. Άρα οι ΟΑΕΔ-ίτες πρέπει να έχουν αναγνωρισμένη προϋπηρεσία, για να μην ξανασυμβούν τέτοια περιστατικά στον τόπο εργασίας τους."
Ευτελής Συλλογισμός.
Χωρίς άλλα λόγια... :-X :-X :-X
-
Αγαπητέ jonas,
αν εσύ θέλεις να λέγεσαι εκπαιδευτικός, οι πραγματικοί θα έπρεπε να ντρέπονται που είναι συνάδελφοί σου.
Αν δεν μπορείς να καταλάβεις-εσύ και οι υπόλοιποι που παρασύρθηκαν στον κατήφορο-το νόημα ενός κειμένου μιας σελίδας,μόνο οίκτο μπορεί να προκαλέσει.
Μόνο σε εφιάλτη μου μπορώ να σε φανταστώ να διδάσκεις στο παιδί μου ανάλυση κειμένου!
Αν υπάρχει εδώ μέσα κάποιος Φιλόλογος ή άλλος που γνωρίζει στοιχειωδώς ελληνικά ας μας υποδείξει αν υπάρχει σημείο του κειμένου στο οποίο προτείνεται ως λύση στο πρόβλημα η αναγνώριση της προϋπηρεσίας.
(ή μήπως η εμφανής εμπάθειά σου δεν σου επιτρέπει να δέχεσαι υποδείξεις;)
-
Δεν είμαι εκπαιδευτικός ούτε φιλόλογος και δεν φταίω αν δεν σου αναγνωρίζουν την προυπηρεσία, ειλικρινά. Καλύτερα βρείτε έναν καλύτερο και πιο αξιοπρεπή τρόπο από την σκύλευση νεκρών για να χωθείτε στο δημόσιο
Αγαπητέ jonas,
αν εσύ θέλεις να λέγεσαι εκπαιδευτικός, οι πραγματικοί θα έπρεπε να ντρέπονται που είναι συνάδελφοί σου.
Αν δεν μπορείς να καταλάβεις-εσύ και οι υπόλοιποι που παρασύρθηκαν στον κατήφορο-το νόημα ενός κειμένου μιας σελίδας,μόνο οίκτο μπορεί να προκαλέσει.
Μόνο σε εφιάλτη μου μπορώ να σε φανταστώ να διδάσκεις στο παιδί μου ανάλυση κειμένου!
Αν υπάρχει εδώ μέσα κάποιος Φιλόλογος ή άλλος που γνωρίζει στοιχειωδώς ελληνικά ας μας υποδείξει αν υπάρχει σημείο του κειμένου στο οποίο προτείνεται ως λύση στο πρόβλημα η αναγνώριση της προϋπηρεσίας.
(ή μήπως η εμφανής εμπάθειά σου δεν σου επιτρέπει να δέχεσαι υποδείξεις;)
-
Συνάδελφοι,
Σας ζητώ συγνώμη για την συμπεριφορά της πρώην συναδέλφου που υπογράφει αυτήν την ανακοίνωση ως πρόεδρος ενός Συλλόγου ( δεν έχει μέλη) των ωρομισθίων του ΟΑΕΔ. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να εκμεταλλευτούμε αυτήν την τραγωδία για να προωθήσουμε προσωπικά συμφέροντα.Σας κάνω γνωστό πως η συνάδελφος είναι αναπληρώτρια τα τελευταία δύο χρόνια αναπληρώτρια στη Σιβιτανίδειο Σχολή.
Η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑ ΤΕΕ ΚΑΙ ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ αγωνίζεται υπέρ των μαθητών:
http://clubs.pathfinder.gr/teachersofoaed/419966?forum=69908&read=742
Απορώ..Χθες στις 8.15 στην εκπομπή της ΝΕΤ Σαββατοκύριακο η πρόεδρός σας έκανε αυτό ακριβώς που λένε οι συνάδελφοι.Προσπάθησε σε ζωντανή σύνδεση από τη Δράμα να μιλήσει για αυτό το θέμα...Γιατί ; Αφού το γεγονός έλαβε χώρα στην Αθήνα..Και ξέρεις τι είπε;Ακριβώς ότι λέει και η συνάδελφός σου που την κατηγορείς.Ευτυχώς η υπεύθυνοι της εκπομπής την έκοψαν και δεν είπε όσα ήθελε...Απ ότι βλέπεις κάτι δε μας λες καλά...
Μήπως οι υπεύθυνοι της εκπομπής την έκοψαν όταν άρχισε να λέει αλήθειες για τα παιδιά που δεν πληρώθηκαν;
-
Συνάδελφοι,
Σας ζητώ συγνώμη για την συμπεριφορά της πρώην συναδέλφου που υπογράφει αυτήν την ανακοίνωση ως πρόεδρος ενός Συλλόγου ( δεν έχει μέλη) των ωρομισθίων του ΟΑΕΔ. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να εκμεταλλευτούμε αυτήν την τραγωδία για να προωθήσουμε προσωπικά συμφέροντα.Σας κάνω γνωστό πως η συνάδελφος είναι αναπληρώτρια τα τελευταία δύο χρόνια αναπληρώτρια στη Σιβιτανίδειο Σχολή.
Η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑ ΤΕΕ ΚΑΙ ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ αγωνίζεται υπέρ των μαθητών:
http://clubs.pathfinder.gr/teachersofoaed/419966?forum=69908&read=742
Απορώ..Χθες στις 8.15 στην εκπομπή της ΝΕΤ Σαββατοκύριακο η πρόεδρός σας έκανε αυτό ακριβώς που λένε οι συνάδελφοι.Προσπάθησε σε ζωντανή σύνδεση από τη Δράμα να μιλήσει για αυτό το θέμα...Γιατί ; Αφού το γεγονός έλαβε χώρα στην Αθήνα..Και ξέρεις τι είπε;Ακριβώς ότι λέει και η συνάδελφός σου που την κατηγορείς.Ευτυχώς η υπεύθυνοι της εκπομπής την έκοψαν και δεν είπε όσα ήθελε...Απ ότι βλέπεις κάτι δε μας λες καλά...
Μήπως οι υπεύθυνοι της εκπομπής την έκοψαν όταν άρχισε να λέει αλήθειες για τα παιδιά που δεν πληρώθηκαν;
ΟΧΙ BEBAIA.Της είπαν :<< σας παρακαλούμε να εστιάσετε στο συγκεκριμένο συμβάν και όχι στα προβλήματα που αντιμετωπίζετε εσείς ως εκπαιδευτικοί....>> ,όταν άρχισε να λέει για τους ωρομίσθιους...
-
Σχολές ενός κατώτερου θεού
Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, Κυριακή 12 Απριλίου 2009
Του ΣΠΥΡΟΥ ΦΡΕΜΕΝΤΙΤΗ
«Στις επαγγελματικές σχολές του ΟΑΕΔ κάνουμε την κλίση σου επάγγελμα!», αναφέρει σχετικό σλόγκαν του Οργανισμού.
Και σίγουρα ακούγεται ειρωνικό, μετά το προχθεσινό αιματηρό περιστατικό στου Ρέντη, με τον 19χρονο ομογενή που πυροβόλησε συμμαθητή του και δύο πολίτες και μετά αυτοκτόνησε. Ηταν ένας από τους περίπου 15.500 νέους που σπουδάζουν στις τεχνικές σχολές του ΟΑΕΔ με στόχο να εξασφαλίσουν το μέλλον τους.
*«Σήμερα από τις σχολές αυτές λείπει η έννοια της σχολικής τάξης, ο διάλογος με τους μαθητές. Μας έλεγαν τα προβλήματά τους και παρεμβαίναμε», επισημαίνει στην «Κ.Ε» ο Κ. Σελιανίτης, καθηγητής φυσικής, που εργαζόταν ως ωρομίσθιος, στο ίδιο σχολείο που έγινε το επεισόδιο, αλλά σήμερα είναι απολυμένος.
«Είναι αδιανόητο να μην είχε αντιληφθεί έστω κι ένας καθηγητής ότι ο 19χρονος είχε ψυχολογικά προβλήματα, ώστε να ενημερώσει τους ψυχολόγους του ΟΑΕΔ, αλλά δυστυχώς φαίνεται ότι δεν μένει χρόνος στους εναπομείναντες εκπαιδευτικούς να ασχοληθούν με τα παιδιά. Οι σχολές αυτές έχουν δυστυχώς χάσει τον παιδαγωγικό τους χαρακτήρα», προσθέτει.
*Ο Κ. Σελιανίτης είναι ένας από τους περίπου 300 που απολύθηκαν το 2006 όταν η μεταρρύθμιση Γιαννάκου κατήργησε από τις σχολές τους καθηγητές «γενικών μαθημάτων», δηλαδή φιλόλογους, θεολόγους, μαθηματικούς, χημικούς, φυσικούς κ.ά. Σήμερα οι σπουδαστές των ΕΠΑΣ δεν διδάσκονται ανθρωπιστικές σπουδές και θετικές επιστήμες, παρά μόνο τα μαθήματα της επαγγελματικής ειδικότητάς τους.
«Είναι παιδιά ενός κατώτερου Θεού, παιδιά της βιοπάλης, μοιάζουν με ρομποτάκια που πηγαίνουν από τη δουλειά στο σχολείο και αντίστροφα» λέει στην «Κ.Ε.» και η Υπερμαχία Χριστοδούλου, πρώην ωρομίσθια καθηγήτρια αγγλικών και πρόεδρος των απολυμένων.
*Η πρόσφατη αιματηρή υπόθεση, λοιπόν, έφερε στο φως μια άγνωστη πτυχή του εκπαιδευτικού συστήματος. Πενήντα τρεις σχολές ΕΠΑΣ λειτουργούν σε όλη την επικράτεια, αυτόνομα από το υπουργείο Παιδείας! Ανήκουν αποκλειστικά στον ΟΑΕΔ και κατ' επέκταση στο υπουργείο Απασχόλησης.
Η επιλογή των μαθητών, αλλά και των εκπαιδευτικών, γίνεται με ευθύνη του Οργανισμού. Οι σχολές απευθύνονται σε νέους από 16 έως 23 ετών, οι οποίοι έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε 36 ειδικότητες.
Ορισμένες θεωρούνται περιζήτητες στην αγορά εργασίας. Πρώτοι στον κατάλογο οι κομμωτές και ακολουθούν οι ηλεκτρολόγοι, οι μηχανικοί αυτοκινήτων, οι αρτοποιοί, οι ζαχαροπλάστες, οι μάγειροι. Το σημαντικό είναι ότι οι απόφοιτοι βρίσκουν εργασία σχεδόν ταυτόχρονα με την αποφοίτησή τους.
*Το μυστικό της επιτυχίας των σχολών αυτών είναι ότι όλοι οι σπουδαστές, ανεξαρτήτως ειδικότητας, από τον πρώτο κιόλας μήνα μαθητείας ξεκινούν πρακτική άσκηση σε ιδιωτικές και δημόσιες επιχειρήσεις. Εχουν αμοιβή και ασφάλιση.
*Σχεδόν στο σύνολό τους προέρχονται από οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα. «Είναι μονόδρομος να εργάζονται ταυτόχρονα με τις σπουδές τους, αν θέλουν να τα καταφέρουν», επισημαίνουν εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΣ. «Είναι κουρασμένα παιδιά που από τα δεκαέξι τους ξεκινούν να εργάζονται, ενώ οι συνομήλικοί τους περνούν ανέμελα την εφηβεία τους».
*Η φοίτηση στις ΕΠΑΣ είναι διετής. Περιλαμβάνουν μαθήματα τεχνικά, επαγγελματικά και εργαστηριακές ασκήσεις. Για να εγγραφεί κάποιος πρέπει να έχει ολοκληρώσει επιτυχώς την πρώτη λυκείου. Με το πτυχίο οι σπουδαστές μπορούν να λάβουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και να εγγραφούν στα ΙΕΚ.
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=34681&ref=search
-
ΠΡΟΣΟΧΗ
Το παρακάτω κείμενο αναδημοσιεύεται απευθυνόμενο ΜΟΝΟ σε όσους γνωρίζουν ελληνικά.
(εσύ jonas μην κάνεις τον κόπο...)
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΑΕΔ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ
(Αρ. Απόφ. Μονομ. Πρωτ. Αθήνας 7355/2007)
Τ.Θ. 3872, 10210 Αθήνα
Τηλ.: 698 30 100 28
http://clubs.pathfinder.gr/anagnorisi
E-mail: anagnorisi@pathfinder.gr
Α.Π. 36 / Αθήνα, 11 Απριλίου 2009
ΘΕΜΑ: ΟΙ ΠΡΟ
-
ΠΡΟΣΟΧΗ
Το παρακάτω κείμενο αναδημοσιεύεται απευθυνόμενο ΜΟΝΟ σε όσους γνωρίζουν ελληνικά.
(εσύ jonas μην κάνεις τον κόπο...)
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΑΕΔ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ
(Αρ. Απόφ. Μονομ. Πρωτ. Αθήνας 7355/2007)
Τ.Θ. 3872, 10210 Αθήνα
Τηλ.: 698 30 100 28
http://clubs.pathfinder.gr/anagnorisi
E-mail: anagnorisi@pathfinder.gr
Α.Π. 36 / Αθήνα, 11 Απριλίου 2009
ΘΕΜΑ: ΟΙ ΠΡΟ
-
Α μέρος
Αν από 2 σελίδες ανακοίνωσης επιλέγεις 1 σειρά η οποία είναι ολοφάνερα ενημερωτική, τότε εσύ δεν έχεις όχι ιερό και όσιο, αλλά στοιχειώδεις ικανότητες να επικεντρωθείς στο σημαντικό.
Ας πούμε η επικέντρωση θα μπορούσε να είναι στο εξής:
Όσο για μας, απολυμένοι από τα σχολεία του ΟΑΕΔ στην πλειοψηφία μας, άνεργοι, ή εργαζόμενοι με ελάχιστες ώρες ή εκτός εκπαίδευσης, μετά την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση το 2006, οργανωμένοι στο σύλλογό μας για να διεκδικήσουμε την αναγνώριση της προϋπηρεσίας που μας στερεί το ΥΠΕΠΘ, είναι φανερό ποιες λύσεις προτείνουμε σε κάθε πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένας άνθρωπος στην εργασία, στην εκπαίδευση, στην καθημερινότητά του:
Συλλογικότητα- ενότητα όλων των εργαζομένων- διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας μέσα από μαζικούς αγώνες- διαρκής, δυναμική, ζωντανή παρουσία σε κάθε στιγμή της ζωής. Γιατί η ζωή, παρόλα τα προβλήματα, είναι ωραία και αξίζει να τη ζήσει κανείς, δυνατά, με πάθος, ανάμεσα στους ανθρώπους. Κι αυτό το τελευταίο, είναι ένα μήνυμα που στέλνουμε ιδιαίτερα σε όλους τους μαθητές μας.
ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΌΜΩΣ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ! ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΗ ΛΑΣΠΗ, ΤΙΣ ΨΕΥΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΜΟΥΣ!!! ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΗΝ ΣΠΑΕΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΣΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ!
-
Α μέρος
Αν από 2 σελίδες ανακοίνωσης επιλέγεις 1 σειρά η οποία είναι ολοφάνερα ενημερωτική, τότε εσύ δεν έχεις όχι ιερό και όσιο, αλλά στοιχειώδεις ικανότητες να επικεντρωθείς στο σημαντικό.
Ας πούμε η επικέντρωση θα μπορούσε να είναι στο εξής:
Όσο για μας, απολυμένοι από τα σχολεία του ΟΑΕΔ στην πλειοψηφία μας, άνεργοι, ή εργαζόμενοι με ελάχιστες ώρες ή εκτός εκπαίδευσης, μετά την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση το 2006, οργανωμένοι στο σύλλογό μας για να διεκδικήσουμε την αναγνώριση της προϋπηρεσίας που μας στερεί το ΥΠΕΠΘ, είναι φανερό ποιες λύσεις προτείνουμε σε κάθε πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένας άνθρωπος στην εργασία, στην εκπαίδευση, στην καθημερινότητά του:
Συλλογικότητα- ενότητα όλων των εργαζομένων- διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας μέσα από μαζικούς αγώνες- διαρκής, δυναμική, ζωντανή παρουσία σε κάθε στιγμή της ζωής. Γιατί η ζωή, παρόλα τα προβλήματα, είναι ωραία και αξίζει να τη ζήσει κανείς, δυνατά, με πάθος, ανάμεσα στους ανθρώπους. Κι αυτό το τελευταίο, είναι ένα μήνυμα που στέλνουμε ιδιαίτερα σε όλους τους μαθητές μας.
ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΌΜΩΣ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ! ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΗ ΛΑΣΠΗ, ΤΙΣ ΨΕΥΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΜΟΥΣ!!! ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΗΝ ΣΠΑΕΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΣΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ!
-
madame seceduce να λες! Μιλαει για γλυψιμο κ η Σουπερμαχια που 13 χρονια εγλυφε αυτη κ η παρεα της το υπουργειο απασχολησης.Εγω το προτεινα να κανουν stage.Εκει ειναι ο φυσικος τους χωρος
-
madame seceduce να λες! Μιλαει για γλυψιμο κ η Σουπερμαχια που 13 χρονια εγλυφε αυτη κ η παρεα της το υπουργειο απασχολησης.Εγω το προτεινα να κανουν stage.Εκει ειναι ο φυσικος τους χωρος
madame ή μεσιέ seceduce;;; ??? Σύμβολο φύλου δεν υπάρχει...
Και όλοι, ρε παιδί μου, να είναι νέα μέλη στο forum αυτοί που "υπερμάχονται" την αναγνώριση προϋπηρεσίας του ΟΑΕΔ!
Νέα μέλη ή παλιά με "νέα" ταυτότητα, για να φαίνονται πολλοί;;; ??? ??? ???
-
εγω παλι πιστευω οτι εχουν δικαιο οι του ΟΑΕΔ.
γιατι δηλ να ειναι "δικαιη" η αντιμετωπιση των 24μηνιτων (σιγα τη κουραση που τραβηξαν!!!) και να μην ειναι και των ΟΑΕΔιτων? (σιγα τη κουραση που τραβανε !!!)
μαθημα δεν κανουν και αυτοι σε σχολικες αιθουσες?!...λοιπον?....
αλλα, αυτοι δινουν ασεπ? (αυτο θα κρινει τη παραπερα σταση μου)
-
εγω παλι πιστευω οτι εχουν δικαιο οι του ΟΑΕΔ.
γιατι δηλ να ειναι "δικαιη" η αντιμετωπιση των 24μηνιτων (σιγα τη κουραση που τραβηξαν!!!) και να μην ειναι και των ΟΑΕΔιτων? (σιγα τη κουραση που τραβανε !!!)
μαθημα δεν κανουν και αυτοι σε σχολικες αιθουσες?!...λοιπον?....
αλλα, αυτοι δινουν ασεπ? (αυτο θα κρινει τη παραπερα σταση μου)
Καλή ερώτηση...Μην περιμένεις απάντηση....
-
εγω παλι πιστευω οτι εχουν δικαιο οι του ΟΑΕΔ.
γιατι δηλ να ειναι "δικαιη" η αντιμετωπιση των 24μηνιτων (σιγα τη κουραση που τραβηξαν!!!) και να μην ειναι και των ΟΑΕΔιτων? (σιγα τη κουραση που τραβανε !!!)
μαθημα δεν κανουν και αυτοι σε σχολικες αιθουσες?!...λοιπον?....
αλλα, αυτοι δινουν ασεπ? (αυτο θα κρινει τη παραπερα σταση μου)
Καλή ερώτηση...Μην περιμένεις απάντηση....
Σαφώς! :o
Μην περιμένεις απάντηση! ;D ;D ;D
Εξάλλου, το θέμα έχει έχει αναλυθεί εκτενώς εδώ: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=10128.0
Όσο για το 24μηνο, τά 'παμε, Μάρκο, και από κοντά... ;) ;)
-
40μηνιτες, 30μηνιτες,24μηνιτες σε λιγο και οι 18μηνιτες, τωρα και οι ΟΑΕΔιτες, πολυτεκνοι, 3τεκνοι και σελιγο και οι 2τεκνοι, ολες οι θεσεις γιαυτους!!
τους τις παραχωρουμε. Ειμαστε large ατομα!!!
σε βαρος των υπολοιπων ημων 18000 φιλολογων. χαλαλι τους γιατι κουραστικαν. ενω εμεις οι "τεμπελιδες" μονο αξιωσεις να εχουμε. Ντροπη μας!
-
40μηνιτες, 30μηνιτες,24μηνιτες σε λιγο και οι 18μηνιτες, τωρα και οι ΟΑΕΔιτες, πολυτεκνοι, 3τεκνοι και σελιγο και οι 2τεκνοι, ολες οι θεσεις γιαυτους!!
τους τις παραχωρουμε. Ειμαστε large ατομα!!!
σε βαρος των υπολοιπων ημων 18000 φιλολογων. χαλαλι τους γιατι κουραστικαν. ενω εμεις οι "τεμπελιδες" μονο αξιωσεις να εχουμε. Ντροπη μας!
ΟΚ. ειναι λιγο υπερ-βολικα αυτα που λεω,αλλα ολα πια για τις πιο "ευ-παθεις" ομαδες. αναρωτιεμαι ομως ενας που τωρα τελειωνει και θα δωσει στον επομενο ασεπ για 1η φορα, ποσο πρεπει να γραψει και για ποσες φορες ωστε να πετυχει μια ωρομισθια ή αναπληρωση?
θα μου πειτε 2.
ΟΚ. για να ειναι ομως 2 προυποθετει οτι θα πρεπει να γραψει πολυ καλα και στους 2. Ετσι?
Ετσι.
και ρωτω: ποσο εφικτο ειναι αυτο?
γιατι αν μου πειτε οτι ειναι εφικτοτατο, τοτε θα πω και το αλλο, οτι δηλαδη
αφου ειναι εφικτοτατο τοτε γιατι βαζουν το διορισμο των αλλων με 1 και μονο επιτυχια σε οποιοδηποτε ασεπ και δεν τον εχουν για τον τελευταιο ασεπ? (για μενα πιο δικαιο)
βλεπετε λοιπον οτι υπαρχουν 2 μετρα 2 σταθμα?!!! αστο.....ποναει!!
-
Πονάει, όντως... :(
Άστο.
Καλύτερα να ετοιμαζόμαστε για τον επόμενο ΑΣΕΠ ή για την αντίδρασή μας σε οποιαδήποτε ρύθμιση θίγει τα προσωπικά μας συμφέροντα... :-\ ;) :)
-
καλησπέρα!
βρε παιδιάλύστε μου μια απορία:όταν μου είχε γίνει πρόταση να δουλέψω στον ΟΑΕΔ και στα ΙΕΚ ,η απάντηση μου ήταν όχι!δεν με ένοιαζαν τα χρήματα και αφού προυπηρεσία δεν θα έπερνα ,δεν πήγα!όλοι αυτοί που τώρα φωνάζουν δεν γνώριζαν ότι δεν θα αναγνωριζόταν η προυπηρεσία?
-
καλησπέρα!
βρε παιδιάλύστε μου μια απορία:όταν μου είχε γίνει πρόταση να δουλέψω στον ΟΑΕΔ και στα ΙΕΚ ,η απάντηση μου ήταν όχι!δεν με ένοιαζαν τα χρήματα και αφού προυπηρεσία δεν θα έπερνα ,δεν πήγα!όλοι αυτοί που τώρα φωνάζουν δεν γνώριζαν ότι δεν θα αναγνωριζόταν η προυπηρεσία?
Και βέβαια το γνώριζαν...
-
«Είναι αδιανόητο να μην είχε αντιληφθεί έστω κι ένας καθηγητής ότι ο 19χρονος είχε ψυχολογικά προβλήματα, ώστε να ενημερώσει τους ψυχολόγους του ΟΑΕΔ, Οι σχολές αυτές έχουν δυστυχώς χάσει τον παιδαγωγικό τους χαρακτήρα», προσθέτει.
*Ο Κ. Σελιανίτης είναι ένας από τους περίπου 300 που απολύθηκαν το 2006 όταν η μεταρρύθμιση Γιαννάκου κατήργησε από τις σχολές τους καθηγητές «γενικών μαθημάτων», δηλαδή φιλόλογους, θεολόγους, μαθηματικούς, χημικούς, φυσικούς κ.ά. Σήμερα οι σπουδαστές των ΕΠΑΣ δεν διδάσκονται ανθρωπιστικές σπουδές και θετικές επιστήμες, παρά μόνο τα μαθήματα της επαγγελματικής ειδικότητάς τους.
Νομίζω ότι εδώ πρέπει να επικεντρωθούμε, για να απαντήσουμε στο μεγάλο γιατί έγινε όλο αυτό (αν και νομίζω ότι αυτό το θέμα θίγεται αλλού). Κάτι δίνουν κ αυτά τα μαθήματα, τα λεγόμενα ανθρωπιστικής παιδείας (φιλολογικά, θεολογικά), κ συμβάλλουν στην ανάπτυξη της προσωπικότητας. Μιας υγειούς, εννοείται, προσωπικότητας. Όσο κι αν το παιδί αυτό δε βοηθήθηκε από το περιβάλλον του σπιτιού του, αν άκουγε κάτι από τα μαθήματα αυτά στο σχολείο, δε θα έλεγε κυνικά δε σέβομαι τη ζωή. Μια υπόθεση κάνω...
-
ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ:
Η βλακεία προκαλεί εμπάθεια ή οι εμπαθείς παρασύρονται στη βλακεία;
Το μόνο παρήγορο είναι ότι οι περισσότεροι εδώ πέρα δεν είναι εκπαιδευτικοί, οπότε οι μαθητές μας δεν κινδυνεύουν απ’αυτούς…
Είδαμε,είδαμε και τι δεν είδαμε!
Είδαμε κείμενα πλούσια σε χρώματα και φτωχά σε περιεχόμενο.
Είδαμε αδυναμία αντίληψης της σημασίας ενός κειμένου (και κακή χρήση του COPY-PASTE!)
Είδαμε να αγνοείται ότι τα σχολεία του ΟΑΕΔ είναι δημόσια(!).
Άλλους πάλι να αναρωτιούνται αν οι εκπαιδευτικοί του ΟΑΕΔ δίνουν ΑΣΕΠ(!!)
Καλά ρε παιδιά, μήπως θα έπρεπε να τους στερήσουμε και αυτό το δικαίωμα; (Τι θα λέγατε π.χ. για ένα νόμο που να απαγορεύει σε όποιον εκπαιδευτικό έχει υπηρετήσει σε σχολείο του ΟΑΕΔ να δώσει ΑΣΕΠ ; )
Και είδαμε μετά άλλους να θεωρούν την ερώτηση αυτή δύσκολο να απαντηθεί(!!!)
Ο άλλος πάλι-φιλόλογος που δε χρησιμοποιεί τόνους-θεωρεί ότι «παραχωρεί»(!!!) τις θέσεις διορισμού (λες και του ανήκουν ως κληρονομιά απ’τον πατέρα του).
Είδαμε κι άλλα πολλά και καταλάβαμε περισσότερα…
Αλλά επειδή έχουμε και πιο σοβαρές δουλειές να κάνουμε,
ΑΝΤΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ…
-
Α μέρος
Αν από 2 σελίδες ανακοίνωσης επιλέγεις 1 σειρά η οποία είναι ολοφάνερα ενημερωτική, τότε εσύ δεν έχεις όχι ιερό και όσιο, αλλά στοιχειώδεις ικανότητες να επικεντρωθείς στο σημαντικό.
Ας πούμε η επικέντρωση θα μπορούσε να είναι στο εξής:
Όσο για μας, απολυμένοι από τα σχολεία του ΟΑΕΔ στην πλειοψηφία μας, άνεργοι, ή εργαζόμενοι με ελάχιστες ώρες ή εκτός εκπαίδευσης, μετά την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση το 2006, οργανωμένοι στο σύλλογό μας για να διεκδικήσουμε την αναγνώριση της προϋπηρεσίας που μας στερεί το ΥΠΕΠΘ, είναι φανερό ποιες λύσεις προτείνουμε σε κάθε πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένας άνθρωπος στην εργασία, στην εκπαίδευση, στην καθημερινότητά του:
Συλλογικότητα- ενότητα όλων των εργαζομένων- διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας μέσα από μαζικούς αγώνες- διαρκής, δυναμική, ζωντανή παρουσία σε κάθε στιγμή της ζωής. Γιατί η ζωή, παρόλα τα προβλήματα, είναι ωραία και αξίζει να τη ζήσει κανείς, δυνατά, με πάθος, ανάμεσα στους ανθρώπους. Κι αυτό το τελευταίο, είναι ένα μήνυμα που στέλνουμε ιδιαίτερα σε όλους τους μαθητές μας.
ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΌΜΩΣ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ! ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΗ ΛΑΣΠΗ, ΤΙΣ ΨΕΥΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΜΟΥΣ!!! ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΗΝ ΣΠΑΕΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΣΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ!
-
ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ:
Η βλακεία προκαλεί εμπάθεια ή οι εμπαθείς παρασύρονται στη βλακεία;
Το μόνο παρήγορο είναι ότι οι περισσότεροι εδώ πέρα δεν είναι εκπαιδευτικοί, οπότε οι μαθητές μας δεν κινδυνεύουν απ’αυτούς…
Είδαμε,είδαμε και τι δεν είδαμε!
Είδαμε κείμενα πλούσια σε χρώματα και φτωχά σε περιεχόμενο.
Είδαμε αδυναμία αντίληψης της σημασίας ενός κειμένου (και κακή χρήση του COPY-PASTE!)
Είδαμε να αγνοείται ότι τα σχολεία του ΟΑΕΔ είναι δημόσια(!).
Άλλους πάλι να αναρωτιούνται αν οι εκπαιδευτικοί του ΟΑΕΔ δίνουν ΑΣΕΠ(!!)
Καλά ρε παιδιά, μήπως θα έπρεπε να τους στερήσουμε και αυτό το δικαίωμα; (Τι θα λέγατε π.χ. για ένα νόμο που να απαγορεύει σε όποιον εκπαιδευτικό έχει υπηρετήσει σε σχολείο του ΟΑΕΔ να δώσει ΑΣΕΠ ; )
Και είδαμε μετά άλλους να θεωρούν την ερώτηση αυτή δύσκολο να απαντηθεί(!!!)
Ο άλλος πάλι-φιλόλογος που δε χρησιμοποιεί τόνους-θεωρεί ότι «παραχωρεί»(!!!) τις θέσεις διορισμού (λες και του ανήκουν ως κληρονομιά απ’τον πατέρα του).
Είδαμε κι άλλα πολλά και καταλάβαμε περισσότερα…
Αλλά επειδή έχουμε και πιο σοβαρές δουλειές να κάνουμε,
ΑΝΤΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ…
πολυ ωραια τα λες !!! μου αρεσει.
( ενας αλλος θα μου ελεγε: φερε του μαστιχα απο τη Χιο τωρα που θα πας,γιατι πιο καλα να μασα παρα να μιλα!! - αλλα αυτο εγω δεν το λεω, σεβομαι την καθε αποψη, αλιμονο αν ολοι εχουμε την ιδια ακριβως θεωρηση των πραγματων....)
χιουμορ εκανα και να το δεχεσαι οπως θελεις εμεις να δεχομαστε την αυστηρη και αρνητικη κριτικη σου
συναδελφε.
πες μας ομως, γιατι να μη δινουν ασεπ οι ΟΑΕΔιτες ; και τοτε θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου.
-
zagorakis δηλαδη τωρα η Σουπερμαχια ειναι δευτερη χρονια αναπληρωτρια στη σιβιτανιδιο;;;; (Θεσσαλονικης 151 διπλα στον σταθμο ηλεκτρικου;;; )
-
zagorakis δηλαδη τωρα η Σουπερμαχια ειναι δευτερη χρονια αναπληρωτρια στη σιβιτανιδιο;;;; (Θεσσαλονικης 151 διπλα στον σταθμο ηλεκτρικου;;; )
Αυτό κατάλαβες; Η Υπερμαχία είνα εκλεγμένη Πρόεδρος της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑ ΤΕΕ ΚΑΙ ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ. Η άλλη κυρία που εμφανίζεται ξαφνικά ως αυτόκλητη πρόεδρος και εμφανίστηκε στο ΜΕΓΑ και βγάζει ανακοινώσεις χωρίς να τις υπογράφει είναι λίγο περίεργη περίπτωση με το αναπληρωτηλίκι στη Σιβιτανίδειο και πέρσι και φέτος και του χρόνου.
-
Για ποιά αναπληρωτρια της Σιβιτανιδιου μιλας??
-
ναι...αλλα αυτη η κυρια μπορει να μεσολαβησε τοτε που ο Στυλιανιδης ελεγε οτι θα δει το θεμα με συμπαθεια.(Ετσι δεν πανε παντα αυτα??στην Ελλαδα??).Εσεις τοσο καιρο που χανετε για να γραφετε κατεβατα δεξια κι αριστερα θα διαβαζατε για ΑΣΕΠ.
-
ναι...αλλα αυτη η κυρια μπορει να μεσολαβησε τοτε που ο Στυλιανιδης ελεγε οτι θα δει το θεμα με συμπαθεια.(Ετσι δεν πανε παντα αυτα??στην Ελλαδα??).Εσεις τοσο καιρο που χανετε για να γραφετε κατεβατα δεξια κι αριστερα θα διαβαζατε για ΑΣΕΠ.
Εμείς απλά απαντάμε σε σας που έχετε απορίες! Για το αν θα δώσουμε ΑΣΕΠ ή δίνουμε ή δεν δίνουμε ΑΣΕΠ είναι άλλο θέμα συζήτησης και δεν έχει σχέση με το τόπικ
-
Ενταξει δε λεω βλακεια ειναι ο ΑΣΕΠ με αυτα τα εξεταζομενα μαθηματα αλλα εχετε το τεραστιο πλεονεκτημα της αναγνωρισης της πολυετους προϋπηρεσιας σας στον ΑΣΕΠ,πλεονεκτημα που εμεις οι υπολοιποι δεν το εχουμε.Μεγαλυτερη ομως βλακεια απο τον ασεπ ειναι η απαιτηση σας εις βαρος μας που θελετε να σας δωσουμε τη σειρα μας χωρις να ρωτησετε αν εμεις σας το επιτρεπουμε και το ζητατε να επιβληθει απο τους ασχετους υπουργους παιδειας που δεν τους αφορα καθολου το συγκεκριμενο θεμα εν τελει!
-
Συμφωνώ με το zagoraki, το θέμα εδώ δεν είναι γιατί δεν δίνουν ασεπ οι καθηγητές των σχολών του οαεδ.Το έχουμε αναλύσει και το συζητήσει διεξοδικά σε άλλα post του foroum. Αποπροσανατολίζεται έτσι η συζήτηση επί του συγκεκριμένου θέματος που είναι η απόπειρα διασύνδεσης του περιστατίκου της δολοφονίας στις σχολες του οαεδ με την ανακοίνωση που διαβάσαμε, σε τι βαθμό, και απο ποιους.
-
Eτσι λοιπον αποτραπηκε η αποπειρα...παλι καλα...
-
Συμφωνώ με το zagoraki, το θέμα εδώ δεν είναι γιατί δεν δίνουν ασεπ οι καθηγητές των σχολών του οαεδ.Το έχουμε αναλύσει και το συζητήσει διεξοδικά σε άλλα post του foroum. Αποπροσανατολίζεται έτσι η συζήτηση επί του συγκεκριμένου θέματος που είναι η απόπειρα διασύνδεσης του περιστατίκου της δολοφονίας στις σχολες του οαεδ με την ανακοίνωση που διαβάσαμε, σε τι βαθμό, και απο ποιους.
Αυτό ακριβώς λέω και εγώ mathstavros και μάλιστα συμφώνησα μαζί σας, γιατί ξαφνικά ενώ τους συγκεκριμένους συναδέλφους δεν τους βλέπουμε και πολύ τακτικά να μάχονται για τα συμφέροντά μας, ξαφνικά βγάζουν μια ανακοίνωση την οποία και δεν υπογράφουν οι ίδιοι τους, ίσως να ξέρανε πως θα τους κράξουμε.
Μόνο η ίδια η παράγραφος που δανείστηκα από την ανακοίνωση μιλάει μόνη της :
Όσο για μας, απολυμένοι από τα σχολεία του ΟΑΕΔ στην πλειοψηφία μας, άνεργοι, ή εργαζόμενοι με ελάχιστες ώρες ή εκτός εκπαίδευσης, μετά την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση το 2006, οργανωμένοι στο σύλλογό μας για να διεκδικήσουμε την αναγνώριση της προϋπηρεσίας που μας στερεί το ΥΠΕΠΘ, είναι φανερό ποιες λύσεις προτείνουμε σε κάθε πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένας άνθρωπος στην εργασία, στην εκπαίδευση, στην καθημερινότητά του:
Ναι στο να εντοπίσεις το πρόβλημα. Στο ότι και στα σχολεία του ΟΑΕΔ και σε όλες τις ΕΠΑΣ του Παιδείας δεν υπάρχουν μαθήματα Γενικής Παιδείας όχι όμως σαν αίτημα για δουλειά, αλλά σαν πρόβλημα στο ότι τα παιδιά στερούνται τη σχολική τάξη και τη Γενική Εκπαίδευση στο ότι θα μπει ο καθηγητής και θα συζητήσει μαζί του, αλλά το γεγονός της μη αναγνώρισης της προϋπηρεσίας μας δεν έχει καμία σχέση με την τραγωδία και δεν έπρεπε καν να αναφερθεί. Αν δεις παραπάνω είπα τη γνώμη μου και βρήκα και τον μπελά μου.
Σχετικά με το ποιοι είναι αυτοί διάβασε ξανά την πρόταση της ανακοίνωσης και την απάντηση που δίνω και βγάλε τα συμπεράσματά σου.