Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Sophaki στις Απριλίου 23, 2009, 09:22:26 am
-
23 Απριλίου 2009, 08:52
Καθηγητής Λυκείου συνελήφθη για κατοχή και χρήση ηρωίνης
Ένας 30χρονος καθηγητής Λυκείου στη Ρόδο συνελήφθη από άνδρες του αστυνομικού τμήματος Αρχαγγέλου Ρόδου, γιατί μετά από σωματικό έλεγχο που του έγινε διαπιστώθηκε ότι κατείχε 1,7 γραμμάρια ηρωίνη.
Ο καθηγητής ομολόγησε ότι είναι χρήστης ναρκωτικών και δήλωσε… μετανιωμένος. Εναντίον του ασκήθηκε ποινική δίωξη για αγορά και κατοχή ναρκωτικών και σήμερα αναμένεται να απολογηθεί στον ανακριτή.
Εκτός του 30χρονου, συνελήφθη και ο συνομήλικος ξάδελφός του, ο οποίος αντιμετωπίζει τις ίδιες κατηγορίες. Οι δυο τους, μάλιστα, συνεργάστηκαν με την αστυνομία προκειμένου να παγιδεύσουν τον προμηθευτή τους. Στο ραντεβού που κανόνισαν με τον 30χρονο οικοδόμο, που θα τους πουλούσε την ηρωίνη, πήγαν αστυνομικοί, οι οποίοι προχώρησαν στη σύλληψή του.
Δεν είναι να τραβάς τα μαλλιά σου????
Πώς δίδασκε αυτός ο άνθρωπος ? Ποια ήταν η συμπεριφορά του μέσα στην τάξη και απέναντι στα παιδιά? Στους γονείς?
Ποια είναι τα συναισθήματα σας?
Εμένα μου προξενεί όλο αυτό και έκπληξη ,θυμό και θλίψη όμως γιά αυτόν τον άνθρωπο........
-
ομως για αυτον τον ανθρωπο,.....(αρχιζω με την τελευταια φραση σου Sophaki) ανθρωπος ειναι. ετσι ακριβως. γιατι να μας ξενιζει και να μενουμε εκπληκτοι?
που ζουμε δηλ? σε κοινωνια αγγελων?
εγω εστιαζω στην ανθρωπινη πλευρα του θεματος. τι οδηγησε τον ανθρωπο αυτο στην εξαρτηση?
ωραια ειναι καθηγητης, αλλα πανω απο ολα ειναι ανθρωπος. θελει την αμεριστη συμπαρασταση ολων μας.
θα αισθανομουν ησυχος αν του εδιναν αδεια μεχρι να απεξαρτηθει,χωρις να χασει τη δουλεια του γιατι απο αυτη ζει. δεν ξερω αν εχει και οικογενεια, γιατι γιαυτην το δραμα θα ειναι μεγαλυτερο.
-
Δίκιο έχεις Μάρκο, συμφωνώ με τα λεγόμενά σου.
Μάκάρι να ήταν έτσι εύκολα τα πράγματα.
Φαντάσου όμως το στίγμα που έχει πια αυτός ο άνθρωπος.
Προσωπικά δε θα είχα πρόβλημα να είμασταν συνάδελφοι σε κάποιο σχολείο ,τα παιδιά μου να τον είχαν Καθηγητή και μέσα από την Ιστορία του και τη ζωή του να τους δίδασκε πιό είναι το σωστό και πιό όχι.(Γιατί πιστεύω πως κάποιος που έχει ζήσει κάποιες καταστάσεις και έχει μάθει από αυτές μπορεί πιο έύκολα να μεταδόσει τα ΄πλεονέκτήματα ή μειονεκτήματα αυτών.
Πόσοι όμως θα είναι αυτοί σαν εσένα και σαν εμένα?
Πόσοι γονείς δε θα είχαν πρόβλημα με το συγκεκριμένο Καθηγητή? (Πόσο μάλλον σε μια μικρή κοινωνία όπως είναι ειδικά τα χωριά της Ρόδου (Στη Ρόδο ζω και γνωρίζω ) και κάθε χωριό της Ελλάδας .
Πόσοι συνάδελφοι δε θα είχαν πρόβλημα και θα έβλεπαν το γεγονός αυτό από την 'ανθρώπινη πλευρά" ?
Να μην το μάθουν ποτέ να αποσιωπηθεί? Κάποτε θα μαθευτεί και αυτό είναι χειρότερο...
Δε ξέρω τί να πω .... ???
-
Πόσοι γονείς δε θα είχαν πρόβλημα με το συγκεκριμένο Καθηγητή?
Πόσοι συνάδελφοι δε θα είχαν πρόβλημα και θα έβλεπαν το γεγονός αυτό από την 'ανθρώπινη πλευρά" ?
Να μην το μάθουν ποτέ να αποσιωπηθεί? Κάποτε θα μαθευτεί και αυτό είναι χειρότερο...
Δε ξέρω τί να πω .... ???
συμφωνω με οσα ειπες. ετσι πραγματι ειναι, εγω απλα προσθεσα κατι παραπανω.
ομως καποτε αυτα πρεπει να διδαχτουν στα παιδια ωστε ο κοσμος μας να γινει στο μελλον καλυτερος απο τον δικο μας. Να τους μαθουμε να σεβονται τους ανθρωπους και να μη κρινουν τιποτα και κανεναν.
δεν ειπα να αποσιωπηθει. αλλα να το δουμε ολοι μας στη σωστη διασταση. και οσο για εμας στο φορουμ σιγουρα ετσι θα το δουμε, πολυ φοβαμαι παλι αυτους τους ημιμαθεις-αμαθεις-αμορφωτους-αγραμματους δημοσιογραφισκους που τα παιρνουν χοντρα μοστραροντας τη μαπα τους στο γυαλι....
-
και οσο για εμας στο φορουμ σιγουρα ετσι θα το δουμε, πολυ φοβαμαι παλι αυτους τους ημιμαθεις-αμαθεις-αμορφωτους-αγραμματους δημοσιογραφισκους που τα παιρνουν χοντρα μοστραροντας τη μαπα τους στο γυαλι....
[/quote]
Πόσο συμφωνώ μαζί σου δε ξέρεις....... :)
-
θεωρώ ότι τον άνθρωπο αυτόν δεν θα πρεπε να τον κοιτάξουμε με βάση την ιδιότητα τοθ όπως αναφέρατε αλλά ως έναν άνθρωπο ποθ πραγματικά χρειάζεται την βοήθεια και την υποστήριξη μας. στην θέση του καθηγητή θα μπορούσε να βρίσκεται ένα άλλο επάγγελμα πχ γιατρός ή περιπτεράς. το πρόβλημα δεν πιστεύω ότι είναι αυτό καθώς δεν είναι λίγα τα σημερινά πρότυπα των παιδιών που είναι χρήστες και τους βλέπουμε κάθε μέρα μπροστά μας πχ ηθοποιοί ή τραγουδιστές που παραληρούν κυριολεκτικά για χάρη τους τόσα παιδιά. αυτό και αν είναι πρότυπο. άλλωστε σήμερα ο χρήστης είναι πλέον ένα ατόμο που βρίσκεται καθημερινά δίπλα μας όπως ένας γείτονας, ο αδερφός μας .η το παιδί μας ακομά. σημασία σε αυτή τη περίπτωση έχει η συμπεριφορά του μέσα στην τάξη και στα παιδιά, η θέληση που έχει για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα. άλλωστε η προσωπική ζωή του καθενός είναι προσωπική ζωή του φτάνει να μην επηρεάζει και κυρίως αρνητικά το γύρω περιβάλλον του. ας μην κρίνουμε και ας μην καταδικάσουμε αυτόν τον άνθρωπο αλλά ας τον βοηθήσουμε να θεραπευτεί.
-
Εδώ που τα λέμε, όμως ο άνθρωπος αυτός θα έπρεπε να βρίσκεται εκτός τάξης. Θα έπρεπε να παίρνει όλη την υποστήριξη και τη θεραπεία που έχει ανάγκη, αλλά όπως και ο κάθε άρρωστος άνθρωπος που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα καθηκοντά του θα έπρεπε να απέχει από αυτά. Αν ο γιατρός σου είναι χρήστης, τον εμπιστεύεσαι να σε χειρουργήσει ή να σε θεραπεύσει; Για τους δημοσιοκάφρους δε θα το πιάσω κάν... μη λερωθούμε και μέρες που είναι.
-
Ακριβώς, μεν πέσουμε τόσο χαμηλά....
-
Για γέλια είναι και αυτό. Δηλαδή τι ακριβώς πρέπει να κάνεις για να θεωρηθείς ανίκανος να παριστάνεις τον "εκπαιδευτικό"; Να σκοτώσεις μερικούς μαθητές πρώτα; Και πάλι θα βρεθούν ορισμένοι να πούνε ότι "κάποιο πρόβλημα θα είχε και το έκανε, ας μη χάσει τη δουλειά του ο άνθρωπος"...
Μόνο στο Ελλαδιστάν...
-
Τελικά θα μας πεις τι ειδικότητα έχεις;
-
Μόλις φτάσει σε κάποιο αξιοπρεπές επίπεδο το στοίχημα.
-
δεν είπα ότι αυτός ο άνθρωπος καλά κάνει και διδάσκει. μάλιστα αν το πιάσουμε ηθικά το θέμα μάλλον θα έπρεπε και ο ίδιος να ζητήσει άδεια αναφέροντας το προβλημά του. απλά πιστεύω ότι η καταδίκη σε αυτή τη περίπτωση είναι καταστροφική για αυτούς τους ανθρώπους. νηπιαγωγός είμαι αλλά δεν νομίζω ότ ιαυτό έχει σημασία.
-
Ποιο στοίχημα; ??? ??? ???
Jella συμφωνώ, όμως δεν υπάρχει μόνο μια διάσταση στο ζήτημα, αλλά πολλές. Είναι απαράδεκτη η μέριμνα για τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα (και γενικά δηλαδή για όσους αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα), αλλά είναι εξίσου απαράδεκτο ένας άνθρωπος που αδυνατεί να εκπληρώσει τα καθήκοντά του να παραμένει στη θέση του σαν να μην τρέχει τίποτα. όχι μόνο για το πρότυπο που παρέχει στα παιδιά, αλλά και για την ποιότητα της δουλειάς του. Δεν τον καταδικάζω, αλλά με ενοχλεί πολύ αυτή η προσωπική απόδοση ευθύνης. Μόνο εκείνος φταίει γιατί είναι "πρεζάκιας" (= κακός λύκος). Η υπηρεσία που τον αφήνει να βασανίζεται και να δημιουργεί και διάφορα θέματα δεν έχει καμιά ευθύνη; Πώς λέγαμε για την ψυχιατρική αξιολόγηση των αστυνομικών; Έ, ένα τέτοιο πράγμα.
-
Για γέλια είναι και αυτό. Δηλαδή τι ακριβώς πρέπει να κάνεις για να θεωρηθείς ανίκανος να παριστάνεις τον "εκπαιδευτικό"; Να σκοτώσεις μερικούς μαθητές πρώτα; Και πάλι θα βρεθούν ορισμένοι να πούνε ότι "κάποιο πρόβλημα θα είχε και το έκανε, ας μη χάσει τη δουλειά του ο άνθρωπος"...
Μόνο στο Ελλαδιστάν...
Δε συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...
Δηλαδή όλοι οι άνθρωποι που έχουν το συγκεκριμένο πρόβλημα ,άσχετα αν είναι εκπαιδευτικοί ή όχι θα πρέπει να αποκλείονται από το κοινωνικό σύνολο?
Από τη δουλειά τους ,από τους φίλους από τους συγγενείς ?
Δε νομίζω ότι αυτό θα βοηθήσει τους συγκεκριμένους ανθρώπους και κατά συνεπεια και εμάς!!!
Φυσικά και δε θα έπρεπε να διδάσκει ή να χειρουργεί ή να είναι ταμίας σε κάποια τράπεζα ή να καθαρίζει ή ...ή...ή.. υπό την επήρεια ουσιών.
Αλλά στερωντας τους και τα παραπάνω τελείωσαν.....
Κλείσε τους και στη Φυλακή λοιπόν .........
Υ.Γ. Δε μιλάω για τις περιπτώση να σκοτώσεις Μαθητή....
Αν και εκεί νομίζω πως και πάλι η κοινωνία φταίει ....
Και εδώ ανοίγει και ένα άλλο θέμα...
όταν διοριστήκατε είτε αναπληρωτές είτε μόνιμοι περάσατε από ψυχολόγο έτσι δεν είναι?
Προσωπικά με ρώτησε από πού είμαι ,αν έχω οικογένεια και με πόσα παιδιά...
Από αυτό κατάλαβε ότι έχω "σώας τας φρένας".
και ρωτάω εγώ τώρα αν ήμουν κανένας "ψυχάκιας"????? Και μή μου πείτε ότι το κατάλαβε από τον τρόπο που της απάντησα για το πόσα παιδιά έχω!!!!!!
-
Όποιος ενδιαφέρεται να πάρει το Half Νelson,είναι ταινία σχετική μαυτό το θέμα που συζητάμε.
-
Α, Σοφάκι, εμένα με ρώτησαν αν κάνω χρήση ουσιών, τους είπα όχι και λήξη. Ούτε καν με κοίταγε η ψ. Η δε νευρολόγος δεν είδε καν εμένα, μια νοσηλεύτρια της πήγε το χαρτί και το υπέγραψε, δε με άφησαν να μπω καν στο ιατρείο. Γιαυτό λέω, ότι το σύστημα χωλαίνει.
Green ice όντως είναι ωραία ταινία.
-
Α, Σοφάκι, εμένα με ρώτησαν αν κάνω χρήση ουσιών, τους είπα όχι και λήξη. Ούτε καν με κοίταγε η ψ. Η δε νευρολόγος δεν είδε καν εμένα, μια νοσηλεύτρια της πήγε το χαρτί και το υπέγραψε, δε με άφησαν να μπω καν στο ιατρείο. Γιαυτό λέω, ότι το σύστημα χωλαίνει.
Green ice όντως είναι ωραία ταινία.
Αα τυχερούλα σε "εξέτασε" και νευρολόγος???? ;D ??? :P
Εμένα μόνο ψυχολόγος!!!!!!!!
Να διαμαρτυρηθώ??? ;D ;D ;D
-
Α εγώ πήγα σε ψυχίατρο αλλά μάλλον αυτός ήθελε ψυχίατρο
-
εξεφρασα με καθε επιφυλαξη τη γνωμη μου γιατι δεν μπορουμε να ξερουμε :
αν και κατα ποσο εκανε καλα τη δουλεια του,
σε ποιο βαθμο εξαρτησης ειναι,
αν δημιουργουσε προβλημα στη ταξη, σε συναδελφους στο σχολειο γενικοτερα,
πως συμπεριφεροταν στο κοινωνικο του περιβαλλον,
τι λενε ανθρωποι του περιβαλλοντος του κλπ κλπ κλπ
πως κρινουμε ρε παιδια ετσι?
σαν να ακουω τωρα τα παιδια της ταξης του στην τηλεοραση:" ηταν πολυ καλος,δεν δημιουργουσε προβλημα, απορουμε πως ....κλπ κλπ"
σαν να ακου τους γειτονες της πολυκατοικιας οπου εμενε :" ηταν πολυ ησυχος ανθρωπος, δε φαινοταν οτι εκενε χρηση κλπ κλπ "
ανω πασης υποψιας!
μα τι θελετε να το γραφουν και στο κουτελο?
-
όχι βέβαια! Να προστατευθούν κι εκείνοι που έχουν το πρόβλημα και όλοι οι υπόλοιποι, εκεί είναι η ουσία. Γιατί πράγματι ο συγκεκριμένος άνθρωπος μπορεί να ήταν μια χαρά (στο βαθμό που θα μπορούσε), αλλά ο επόμενος ή ο προηγούμενος που αντιμετώπιζε αντίστοιχο πρόβλημα;
Κι αν ισχύει αυτό που κατάλαβα για την περιοχή που ζούσε και μόνο το σούσουρο από τους "καλοπροαίρετους" του χωριού θα ήταν αρκετό για να γίνεται ο άνθρωπος κουρέλι διαρκώς.
Το κάθετί έχει τη δική του αξία και καλό θα ήταν να μην παραγνωρίζουμε καμιά από αυτές προς χάριν της μιας μόνο. Να μη χάσει τη δουλειά του ο άνθρωπος, αλλά να του παρασχεθεί βοήθεια και υποστήριξη για όσο τη χρειάζεται. Από την άλλη πόσο ασφαλής νιώθεις γνωρίζοντας ότι στο σχολείο του παιδιού σου διδάσκει ένα χρήστης ή ένας άνθρωπος που πάσχει από σοβαρή κατάθλιψη ή ένας παιδόφιλος ή τελοσπάντων ένας άνθρωπος που αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα για τα οποία δεν έχει ανταπόκριση και υποστήριξη από κανέναν. Με λίγα λόγια πρέπει να υπάρξουν οι κατάλληλες δομές υποστήριξης, γιατί ποτέ κανείς δεν ξέρει πότε θα βρεθεί σε δύσκολη θέση, αλλά ταυτόχρονα πρέπει να διασφαλίζεται και η ποιότητα της παρεχόμενης παιδείας.
-
επιπλέον το να καυτηριάζεις το σύστημα δεν σημαίνει οτι τα βάζεις και με τον συνάδερφο. Θα μπορούσε ή θα μπορεί να εργάζεται απο μια θέση μή οργανική.
Στο Μοσχάτο υπάρχει καθηγήτρια σε Λύκειο η οποία έχει χάσει σε τροχαίο τον σύζυγό της και το παιδί της. Η ίδια γλύτωσε απο θαύμα. Η γυναίκα όπως καταλαβαίνετε είναι χάλια ψυχολογικά τα τελευταία χρόνια. Τα παιδιά που την έχουν λένε οτι υπάρχουν στιγμές που δεν επικοινωνεί μαζί τους ή οτι αυτά που τους λέει είναι εντελώς "τρελά και ψυχωπλακωτικά!!" Η γυναίκα βλέπει τα παιδιά και βάζει τα κλάμματα εν ώρα μαθήματος. Δεν θα μπορούσε η συγκεκριμένη συνάδελφος να εργάζεται σε κάποιο γραφείο στην Δευτεροβάθμια ή έστω κάπου σχετικά με την εκπ/ση αλλά οχι στην τάξη, έως ότου ξεπεράσει - αν μπορεί βέβαια να ξεπεράσει κανείς κάτι τέτοιο;;; Τελικά μήπως η άκαμπτη μορφή της εκπαίδευσης έχει δυο όψεις;;
-
Από την άλλη πόσο ασφαλής νιώθεις γνωρίζοντας ότι στο σχολείο του παιδιού σου διδάσκει ένα χρήστης ή ένας άνθρωπος που πάσχει από σοβαρή κατάθλιψη ή ένας παιδόφιλος ή τελοσπάντων ένας άνθρωπος που αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα για τα οποία δεν έχει ανταπόκριση και υποστήριξη από κανέναν. Με λίγα λόγια πρέπει να υπάρξουν οι κατάλληλες δομές υποστήριξης, γιατί ποτέ κανείς δεν ξέρει πότε θα βρεθεί σε δύσκολη θέση, αλλά ταυτόχρονα πρέπει να διασφαλίζεται και η ποιότητα της παρεχόμενης παιδείας.
Για την περίπτωση του παιδόφιλου εντός του σχολείου, τι να πω; Δεν έχει καμμία θέση στο σχολείο, σε οποιουδήποτε είδους σχολείο! Μπορεί να χρειάζεται κάποια αγωγή, υποστήριξη, θεραπεία, δεν ξέρω τι άλλο (γιατί σίγουρα είναι άρρωστος), αλλά θέση σε σχολείο δεν έχει! Για τις άλλες περιπτώσεις δεν μπορώ να πω τίποτα κ συμφωνώ μαζί σου, για τον παιδόφιλο όμως και μόνο που ακόυω γίνομαι...τούρκος!
-
Έχω γνωρίσει αρκετούς που είχαν π΄ροβλημα με ναρκωτικά και ειδικά με ηρωίνη, είχα μάλιστα και καθηγήτρια στο σχολείο η οποία ήταν από πρόγραμμα της Ιθάκης (αυτό το μάθαμε μετά) "υποτίθεται" ότι είχε απεξαρτηθεί (μετά από 2 χρόνια μάθαμε ότι πέθανε απο υπερβολική δόση, γι' αυτό τα εισαγωγικά). Αυτό που έχω να πω είναι ότι σε όλες τις περιπτώσεις, η συμπεριφορά του ανθρώπου που έπαιρνε ναρκωτικά φαινόταν από μακριά. Δεν μπορούσε να σταθεί σε μια παρέα, πόσω μάλλον μέσα στο στρεσογόνο περιβάλλον της τάξης. Άρα, αυτά τα δεν ξέραμε και δεν φαινόταν και έκανε πολύ καλά τη δουλειά του εγώ τα ακούω βερεσέ!!!!!!
Πιστεύω, ότι άνθρωποι με προβλήματα δεν πρέπει σε καμία επρίπτωση να είναι κοντά σε παιδιά και αν η υπηρεσία είναι τόσο κοντόφθαλμη που δεν μπορεί να δει το πρόβλημα, τότε είναι αυθύνη των ανθρωπων που είναι δίπλα τους και γνωρίζουν το πρόβλημα. Φυσικά και δεν πρέπει να απολύονται, όμως, αλλά να τοποθετούνται σε άλλες διοικητικές θέσεις, μόλις ξεπεράσουν το πρόβλημα τους και ποτέ πιο νωρίς, γιατί δεν θα αντέξουν στην πίεση του σχολείου.
Φυσικά, ο κλάδος των εκπαιδευτικών είναι ένας τομέας του οποίου οι υπάλληλοι θα έπρεπε να εξετάζονται πολύ συχνά από ψυχίατρο (και μιλάω για σοβαρή εξέταση, όχι απλά να παίρνουμε το χαρτί) αλλά και από άλλες ειδικότητες (π.χ. για να διοριστώ ΄περεπε να έχω βεβαίωσγ ότι δεν έχω ενεργή πνευμονκή νόσο. Αυτό 6 χ΄ρόνια πριν. Μέχρι τώρα μπορεί να να έχω αποκ΄τησει και να κινδυνέυουν τα παιδιά [λέμε τώρα]).
Ξέρω ότι οι απόψεις μου μπορεί να θεωρηθούν ακραίες, αλλά όπως είπα έχω γνωρίσει ναρκωμανείς και έχω συχρωτιστεί μαζί τους πολλές φορές, οπότε έχω πολύ στέρεα δομημένη γνώμη επί του θέματος.