Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: blue στις Μαΐου 13, 2009, 07:50:13 pm
-
γεια σας,
ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος που έδινε με το παλιό σύστημα πανελλήνιες (Δέσμες) θυμάται πώς υπολογίζαμε τους βαθμούς σε κάθε μάθημα.
βρήκα ένα χαρτί που λέει ότι π.χ. είχα πάρει 95 σε ένα μάθημα.
πώς μπορώ να βρω σε τι βαθμό με κλίμακα του 20 αντιστοιχεί;;;;
όποιος θυμάται ας γράψει,
thanks!
-
Θυμαμαι οτι το αριστα του καθε βαθμολογητη ηταν το 80, οποτε το αριστα απο τους 2 βαθμολογητες ηταν 80+80=160.Αν ηταν οντως ετσι στο 95 με αριστα το 160, αντιστοιχει το 11.875 με αριστα το 20
-
Για την τελική βαθμολογία πολλαπλασίαζες με κάποιο συντελεστή (1,15 νομίζω για το βασικό μάθημα).
-
Θυμαμαι οτι το αριστα του καθε βαθμολογητη ηταν το 80, οποτε το αριστα απο τους 2 βαθμολογητες ηταν 80+80=160.Αν ηταν οντως ετσι στο 95 με αριστα το 160, αντιστοιχει το 11.875 με αριστα το 20
Ήταν ακριβώσ έτσι. Το 160 ήταν το άριστα για το κάθε μάθημα. Ο υπολογισμός των συντελεστών γινόταν, αφού παίρναμε τη βαθμολογία. Για την τρίτη δέσμη το βασικό μάθημα ήταν τα αρχαία με συντελεστή νομίζω 1,15 και τα υπόλοιπα τρία με συντελεστή 0,80. Για τους συντελεστές δεν είμαι απολύτωσ σίγουρη αλλά για τα υπόλοιπα είμαι βεβαία. Αν πήρες 95 σε ένα μάθημα, ο βαθμός σου είναι 95 διά 8 = 11,875.
-
Επειδή θυμάμαι καλά ο συντελεστής για τα υπόλοιπα μαθήματα ήταν 0,95 (ιστορια,λατινικά και έκθεση).
-
Το σύστημα με τις δέσμες (με αυτό είχα περάσει) δεν ήταν πάντα το ίδιο. Είχε υποστεί κι αυτό πολλές αλλαγές ανά περιόδους.
Όταν εγώ έδινα πχ υπολογιζοταν και η βαθμολογία μας στις 3 τάξεις του Λυκείου, με διαφορετικό συντελεστή η κάθε τάξη (η γ'λυκείου είχε το μεγαλύτερο). Θυμάμαι ότι το άριστα ήταν τα 2000 μόρια. Τα 1500 τα έπαιρνες από τις πανελλαδικές, τα 500 από το σχολείο. Το θυμάμαι πολύ καλά γιατί το σχολείο μου ήταν πολύ αυστηρό στη βαθμολογία (φανταστείτε εγώ ήμουν απουσιολόγος στη
-
olgalia, o Κάτσικας εισαι?
-
olgalia, o Κάτσικας εισαι?
Εϊναι γυναικάρα ο Κάτσικας; ;) :D :D
-
οχι, ο Κατσικας ειναι που γραφει για τα συστηματα των εξετασεων και κανει αναλυσεις επι αναλυσεων.
μου εκανε εντυπωση πως τα θυμωσαι ολα αυτα!!!
εσυ εισαι ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ !!!! (σε ξερω και απο κοντα γιαυτο το λεω και ειμαι παντα ειλικρινης)
-
εγώ θυμάμαι ότι αν έγραφες σε ένα μάθημα 128 ήταν ακριβώς 16!!!!!
δέσμη δοξασμένη!!!
-
ναι, τι ιδιο θυμαμαι και γω. δηλαδη διαιρουσες τον βαθμο σου με το 8. εκθεση θυμαμαι ειχα γραψει
157 με αριστα το 160 αρα ειχα παρει 19.625
-
πσσσ! Τι λες ρε συ! :o :o :o :o :o :o Απίστευτος.
Εγώ που ξανάδωσα η μουρλή το 19 της βιολογίας γιατί δεν τολμούσα να δώσω ξανά την έκθεση (16,75 και πολύ μου έπεφτε, γιατί έγραφα διηγήματα και όχι δοκίμια. Είμαστε καλλιτέχνες τι να κάνουμε). 327 σελίδες παπαγαλία (και τις λεζάντες από τις εικόνες φρίκη!!!)
-
επισης,αρχαια και ιστορια πλησιασα το αριστα, εξου και η πρωτια στη σχολη. Αλλα Λατινικα ντρεπομαι να το πω.....κατω απο 16!! νομιζω 15.75 ( δηλ.126 ή 128 δε θυμαμαι) τη πατησα στο ευκολο μαθημα.
ρεζιλι των σκυλιων εγινα. τελος παντων περσαμενα ναι, ξεχασμενα οχι!
-
ναι, τι ιδιο θυμαμαι και γω. δηλαδη διαιρουσες τον βαθμο σου με το 8. εκθεση θυμαμαι ειχα γραψει
157 με αριστα το 160 αρα ειχα παρει 19.625
Σαν την αδερφη μου!!!( με την πρωτη )
-
Το σύστημα με τις δέσμες (με αυτό είχα περάσει) δεν ήταν πάντα το ίδιο. Είχε υποστεί κι αυτό πολλές αλλαγές ανά περιόδους.
Όταν εγώ έδινα πχ υπολογιζοταν και η βαθμολογία μας στις 3 τάξεις του Λυκείου, με διαφορετικό συντελεστή η κάθε τάξη (η γ'λυκείου είχε το μεγαλύτερο). Θυμάμαι ότι το άριστα ήταν τα 2000 μόρια. Τα 1500 τα έπαιρνες από τις πανελλαδικές, τα 500 από το σχολείο. Το θυμάμαι πολύ καλά γιατί το σχολείο μου ήταν πολύ αυστηρό στη βαθμολογία (φανταστείτε εγώ ήμουν απουσιολόγος στη
-
χωρίς να με παρεξηγήσετε,θέλω να ρωτήσω κάτι:εγώ που έδωσα με δέσμες αυτο με τα 1500 μόρια δεν το είχαμε και έδωσα το 1993!
πια χρονιά γίνονταν αυτά με τα 1500+500?
-
χωρίς να με παρεξηγήσετε,θέλω να ρωτήσω κάτι:εγώ που έδωσα με δέσμες αυτο με τα 1500 μόρια δεν το είχαμε και έδωσα το 1993!
πια χρονιά γίνονταν αυτά με τα 1500+500?
Νομίζω οι δέσμες καθιερώθηκαν το 1983 . Δε θυμάμαι πότε ακριβώς, αλλά κάπου στα 1987-1988 άλλαξε ο τρόπος υπολογισμού των μορίων.
-
αυτο με το 500 πρεπει να ηταν αρκετα παλιο. το πότε δεν το ξερω.
ξερω ομως οτι για τα 500 μορια ηταν ο εξης υπολογισμος:
Α'Λυκειου συντελεστης 5 Χ 20 = 100
β' " " 8 Χ 20 = 160
Γ' " " 12 Χ 20 = 240
==============================
25 % 500
επι της
συνολικης βαθμολογιας και 75% για την γραπτη.
των απολυτηριων/ενδεικτικων
-
Mε θυμήθηκα εκείνη την εποχή και συγκινήθηκα... πόσο φωτεινή μου φαινόταν η ζωή... πού να φανταστώ ότι τόσα χρόνια μετά θα είμαι ακόμη αδιόριστη...
πάντως πιστεύω, μετά από τόσα συστήματα που έζησα ως μαθητρια αρχικά και καθηγήτρια κατόπιν, ότι το σύστημα των δεσμών με τα 4 μαθήματα ήταν το καλύτερο...
-
αυτο με το 500 πρεπει να ηταν αρκετα παλιο. το πότε δεν το ξερω.
ξερω ομως οτι για τα 500 μορια ηταν ο εξης υπολογισμος:
Α'Λυκειου συντελεστης 5 Χ 20 = 100
β' " " 8 Χ 20 = 160
Γ' " " 12 Χ 20 = 240
==============================
25 % 500
επι της
συνολικης βαθμολογιας και 75% για την γραπτη.
των απολυτηριων/ενδεικτικων
Πολλη μνημη εχεις
-
Παντως την προταση, η αποδοση των μαθητων και στις τρεις ταξεις του λυκειου ,να μετραει για την εισαγωγη στην γ-βαθμια, τη βρισκω λανθασμενη
-
Παντως την προταση, η αποδοση των μαθητων και στις τρεις ταξεις του λυκειου ,να μετραει για την εισαγωγη στην γ-βαθμια, τη βρισκω λανθασμενη
συμφωνω+++++++++++++
-
Παντως την προταση, η αποδοση των μαθητων και στις τρεις ταξεις του λυκειου ,να μετραει για την εισαγωγη στην γ-βαθμια, τη βρισκω λανθασμενη
συμφωνω+++++++++++++
Εσενα ετσι οπως σε βλεπω θα σε βαλω να κανεις παρεα με την αδερφη μου
-
ναι, τι ιδιο θυμαμαι και γω. δηλαδη διαιρουσες τον βαθμο σου με το 8. εκθεση θυμαμαι ειχα γραψει
157 με αριστα το 160 αρα ειχα παρει 19.625
:o :o :o :o
Ρε θηρίο!!!...
-
Διαβάζοντας όλα τα παραπάνω βγάζω το συμπέρασμα ότι όλοι πάνω κάτω την ίδια εποχή τελειώσαμε.
Το θέμα της έκθεσης ήταν σχετικο με την αρωγή και την ευδοκίμηση και μάλιστα έγινε η σφαγή τότε.
Ενώ στην Φυσική θυμάμαι ενα αεροπλάνο να προσγειώνεται σ'ένα αεοπλανοφόρο.
Αξέχαστα χρόνια!!! Κι είμαστε ακόμα εδώ να παλεύουμε για τον διορισμό μας με τον α ή με τον β τρόπο.
Περαστικά μας.
-
Εγώ πάλι τελείωσα το 97.
Θέμα έκθεσης: "Αφήστε τους εφήβους να συνεχίσουν να ονειρεύονται!...", από απόσπασμα λόγου μαθητή που συμμετείχε στη
-
ο συνυπολογισμός της σχολικης βαθμολογιας καταργήθηκε το 1987-88. δε θυμαμαι αν ισχυσε από εκεινη τη χρονια. ισχυσε παντως για οσους πηγαιναν α λυκειου τότε.Θυμαμαι εκανα τρελες χαρές τότε γιατί δεν μπορούσα με τιποτα φυσικοχημείες και ημουν στουρνος. Το να μετραει η βαθμολογια του λυκείου το βρισκω λάθος.Μάλλον κόλπο για να μη δυσαρεστησει τους φροντιστηριούχους.
-
ισχυσε απο εκεινη τη χρονια,αν δεν κανω λαθος.
-
Το θέμα της έκθεσης ήταν σχετικο με την αρωγή και την ευδοκίμηση και μάλιστα έγινε η σφαγή τότε.
Αυτό το θέμα έγινε σλόγκαν αφού έπεσε...
5 φιλολόγους συνάντησα στο σχολείο και το φροντιστήριο, και οι 5 μας το έδωσαν θέμα είτε σε διαγώνισμα, είτε για το σπίτι...
Εγώ πάλι έδωσα πανελλήνιες με το θέμα για το γέλιο. Ένα αξιοπρεπέστατο 16, διότι και εγώ της λογοτεχνίας ήμουν και όχι του δοκιμίου.
-
Αυτό το θέμα με το γέλιο το θυμάμαι κ εγώ! ήμουν μικρή ακόμα τότε αλλά μου είχε κάνει εντύπωση γιατί τότε όλοι μιλούσαν για αυτό!
Αν και δεν έδωσα με το σύστημα των δεσμών και δεν ξέρω πώς ήταν τα πράγματα τότε, παρόλα αυτά νομίζω ότι τώρα το μάθημα και η εξέταση του μαθήματος της έκθεσης είναι σε πολύ καλύτερη μοίρα από,τι ήταν τότε με τις δέσμες.. Καμία σχέση...
Μπράβο πάντως ρε παιδιά... Τι 19,6 ακούω στην έκθεση τότε?? Μπράβο πραγματικά! Νομίζω ότι ηταν ακατόρθωτο...
Δλδ τότε σας έδιναν το θέμα και γράφατε ό,τι θέλατε όσο θέλατε? Υπήρχαν περιορισμοί στον αριθμό λέξεων; Δεν έβαζαν καμία άσκηση;;
-
Αυτό το θέμα με το γέλιο το θυμάμαι κ εγώ! ήμουν μικρή ακόμα τότε αλλά μου είχε κάνει εντύπωση γιατί τότε όλοι μιλούσαν για αυτό!
Αν και δεν έδωσα με το σύστημα των δεσμών και δεν ξέρω πώς ήταν τα πράγματα τότε, παρόλα αυτά νομίζω ότι τώρα το μάθημα και η εξέταση του μαθήματος της έκθεσης είναι σε πολύ καλύτερη μοίρα από,τι ήταν τότε με τις δέσμες.. Καμία σχέση...
Μπράβο πάντως ρε παιδιά... Τι 19,6 ακούω στην έκθεση τότε?? Μπράβο πραγματικά! Νομίζω ότι ηταν ακατόρθωτο...
Δλδ τότε σας έδιναν το θέμα και γράφατε ό,τι θέλατε όσο θέλατε? Υπήρχαν περιορισμοί στον αριθμό λέξεων; Δεν έβαζαν καμία άσκηση;;
Ένα θέμα να αναπτυχθεί εντελώς ελεύθερα σε δοκιμιακή μορφή.
-
Και αυτή ήταν και η μεγάλη δυσκολία, κατα τη γνώμη μου.
Αν δεν καταλάβαινες το θέμα και έβγαινες εκτός θέματος, ήσουν χαμένος....από χέρι!.
Άσε που έπρεπε να γράφεις 7, 10 ή και περισσότερες κόλλες αναφοράς.
Φανταστείτε πόσο καλά προετοιμασμένοι έπρεπε να είμαστε, ώστε να μπορούμε να αναπτύσσουμε κάθε θέμα τόσο πολύ!!!
Σήμερα πάλι τα παιδιά δυσκολεύονται να γράψουν ακόμα και 400 λέξεις.
-
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω...
Ίσως να οφείλεται στο ότι οι σημερινοί μαθητές χρησιμοποιούν λιγότερο από οτιδήποτε άλλο την κρίση τους. Και, ως γνωστόν, σκέψη=κρίση, άρα χωρίς το 1ο δεν υπάρχει το 2ο και τούμπαλιν... :-\
-
Και αυτή ήταν και η μεγάλη δυσκολία, κατα τη γνώμη μου.
Αν δεν καταλάβαινες το θέμα και έβγαινες εκτός θέματος, ήσουν χαμένος....από χέρι!.
Άσε που έπρεπε να γράφεις 7, 10 ή και περισσότερες κόλλες αναφοράς.
Φανταστείτε πόσο καλά προετοιμασμένοι έπρεπε να είμαστε, ώστε να μπορούμε να αναπτύσσουμε κάθε θέμα τόσο πολύ!!!
Σήμερα πάλι τα παιδιά δυσκολεύονται να γράψουν ακόμα και 400 λέξεις.
εδώ δεν μπορούν να γράψουν μια παράγραφο 100-120 λέξεων θα γράψουν και θέμα;;;και 200 λέξεις θέμα να ζητούσαν πάλι δεν θα έγραφαν.. τα χάλια τους...
έκανα σήμερα διόρθωση έκθεσης και τραβούσα τα μαλλιά μου..λίγα τα κάλα γραπτά..
-
Και αυτή ήταν και η μεγάλη δυσκολία, κατα τη γνώμη μου.
Αν δεν καταλάβαινες το θέμα και έβγαινες εκτός θέματος, ήσουν χαμένος....από χέρι!.
Άσε που έπρεπε να γράφεις 7, 10 ή και περισσότερες κόλλες αναφοράς.
Φανταστείτε πόσο καλά προετοιμασμένοι έπρεπε να είμαστε, ώστε να μπορούμε να αναπτύσσουμε κάθε θέμα τόσο πολύ!!!
Σήμερα πάλι τα παιδιά δυσκολεύονται να γράψουν ακόμα και 400 λέξεις.
Πράγματι! Εγώ ως μαθήτρια είχα πρόβλημα γιατί πάντα έγραφα καλά αλλά... λίγα! Και τότε ήθελαν σελίδες πολλές! Μονίμως θυμάμαι την καθηγήτρια του σχολείου να μου γράφει στο τετράδιο "πολύ καλές οι ιδέες σου, αλλά θα έπρεπε να τις αναπτύξεις περισσότερο". Μου χρειαζόταν να πάω φροντιστήριο, αλλά η ιδέα και μόνο ότι θα έπρεπε κάθε βδομάδα να γράφω έκθεση με έκανε να τρέχω μακριά. Ούτε στη Γ'Λυκείου δεν πήγα γι'αυτό ακριβώς το λόγο! Ως μαθήτρια τη σιχαινόμουν την έκθεση παρόλο που έγραφα καλά αν και με... συντομία! Τελικά έγραψα θυμάμαι 2,5 σελίδες όλες κι όλες και πήρα 15! Όχι κι άσκημα!
Έγραψα υψηλούς βαθμούς στα υπόλοιπα και πέρασα στα Γιάννενα.
Δεν το συζητώ το σημερινό σύστημα στην έκθεση είναι απείρως καλύτερο...
ΥΓ: Όταν είπα ότι θεωρώ καλύτερο απ' όλα τα συστήματα αυτό των δεσμών εννοείται ότι το προτιμώ χωρίς να πιάνεται η βαθμολογία του σχολείου. Αν και δεν ξέρω, μήπως τελικά βοηθά σε περίπτωση που δε γράψεις καλά σε ένα μαθημα. Οι καλοί μαθητές συνήθως είναι καλοί λίγο - πολύ σε όλα τα μαθήματα
-
Εγω εμαθα να γραφω εκθεση στην γ λυκειου απο τα Χριστουγεννα και μετα!Πηγα σ ενα φροντιστηριο γ δεσμης στον κολλια ή στο στοχο πλατεια κανιγγος.Θυμαμαι οτι ειχα καθηγητη τον Ανεπολιωτακη.(με βοηθησε παρα πολυ).Πηγαινε κανενας σας εκει?
-
Τελικά αν κάνουμε μια αναδρομή στον τρόπο εισαγωγής στα αει (ακαδημαικό απολυτήριο, εξετάσεις σε κάθε σχολή χωριστά, κλασικά/πρακτικά λύκεια, δεσμες σε κάθε δυνατή παραλλαγή, και το νυν σύστημα), βλέπουμε ότι εδώ και 50 περίπου χρόνια παιδεύνται γενιές κ γενιές κι ακόμη δεν έχουν καταλήξει (οι εκάστοτε ιθύνοντες) σε κάποια μορφή... Πειράματα με πειραματόζωα τους μαθητές...
Δεν μπορεί να υπάρξει ένας σχεδιασμός, ώστε κανείς να μη χάνεται, ώστε να έχουμε φοιτητές που σπουδάζουν αυτό που αγαπάνε (και μπορούν να το υποστηρίξουν φυσικά)...; Τόσο δύσκολο είναι πια;
-
Εγώ είχα κατοχυρώσει τα 3 μαθήματα με την πρώτη φορά και χτυπιόμουν σαν το χταπόδι με την ιστορία δέσμης. Αν δεν κατόρθωνα να την παπαγαλίσω τώρα δε θα ήμουν εκπαιδευτικός.Όλοι απορούσαν πώς μία μαθήτρια του 18 δε μπορούσε να παπαγαλίσει ολόκληρο βιβλίο!!!Αυτά ήταν τα χρόνια βασανιστήριο.Αν μου έλεγαν να γίνω πάλι 18, ούτε με σφαίρες που λένε...
-
να ρωτήσω και κάτι άλλο ρε παιδιά;
είχα ακούσει ότι φέτος είναι η τελευταία χρονιά που μπορούν να υποβάλλουν μηχανογραφικά όσοι είναι από δέσμες.
το επιβεβαιώσαν και στη δευτεροβάθμια που είχα ρωτήσει (πάνε 2-3 μήνες).
τώρα πήγε να ρωτήσει ένας άλλος συνάδελφος και μου είπε ότι η απάντηση από τη δευτεροβάθμια είναι όχι, μόνο όσοι είναι μετά το 2000 μπορούν να κάνουν μηχανογραφικό.
ξέρετε κάτι περί αυτού; ποιοι μπορούν τελικά να δώσουν;
thanks
-
Πώς είναι δυνατόν να υποβάλλει μηχανογραφικό ο "δεσμίτης" όταν τα μαθήματα που εξετάζονται σήμερα είναι διαφορετικά; πχ η λογοτεχνια κατεύθυνσης;
Αυτό άλλωστε είναι και το πρόβλημα, η μεγάλη αδικία που γίνεται με τη συνεχή αλλαγή των συστημάτων για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια. Απόφοιτοι παλιότερων συστημάτων αυτόματα αποκλείονται, δεν μπορούν να συμμετάσχουν με το 10%...
-
Εξηγήστε μου σας παρακαλώ με ακρίβεια για το 10%, γιατί με ρωτούσε ένας μαθητής μου προχθές και είπα ότι θα το ψάξω
-
Πώς είναι δυνατόν να υποβάλλει μηχανογραφικό ο "δεσμίτης" όταν τα μαθήματα που εξετάζονται σήμερα είναι διαφορετικά; πχ η λογοτεχνια κατεύθυνσης;
Αυτό άλλωστε είναι και το πρόβλημα, η μεγάλη αδικία που γίνεται με τη συνεχή αλλαγή των συστημάτων για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια. Απόφοιτοι παλιότερων συστημάτων αυτόματα αποκλείονται, δεν μπορούν να συμμετάσχουν με το 10%...
Νομίζω ότι οι δεσμίτες μπορούν να υποβάλλουν κανονικά μηχανογραφικό, αρκεί να εξεταστούν στα αντίστοιχα μαθήματα που εξετάζονται σε εθνικό επίπεδο οι απόφοιτοι της Γ' Λυκείου. Δεν είμαι 100% σίγουρη όμως.. :-\
-
Πράγματι! Εγώ ως μαθήτρια είχα πρόβλημα γιατί πάντα έγραφα καλά αλλά... λίγα! Και τότε ήθελαν σελίδες πολλές! Μονίμως θυμάμαι την καθηγήτρια του σχολείου να μου γράφει στο τετράδιο "πολύ καλές οι ιδέες σου, αλλά θα έπρεπε να τις αναπτύξεις περισσότερο". Μου χρειαζόταν να πάω φροντιστήριο, αλλά η ιδέα και μόνο ότι θα έπρεπε κάθε βδομάδα να γράφω έκθεση με έκανε να τρέχω μακριά. Ούτε στη Γ'Λυκείου δεν πήγα γι'αυτό ακριβώς το λόγο! Ως μαθήτρια τη σιχαινόμουν την έκθεση παρόλο που έγραφα καλά αν και με... συντομία! Τελικά έγραψα θυμάμαι 2,5 σελίδες όλες κι όλες και πήρα 15! Όχι κι άσκημα!
Έγραψα υψηλούς βαθμούς στα υπόλοιπα και πέρασα στα Γιάννενα.
Δεν το συζητώ το σημερινό σύστημα στην έκθεση είναι απείρως καλύτερο...
ΥΓ: Όταν είπα ότι θεωρώ καλύτερο απ' όλα τα συστήματα αυτό των δεσμών εννοείται ότι το προτιμώ χωρίς να πιάνεται η βαθμολογία του σχολείου. Αν και δεν ξέρω, μήπως τελικά βοηθά σε περίπτωση που δε γράψεις καλά σε ένα μαθημα. Οι καλοί μαθητές συνήθως είναι καλοί λίγο - πολύ σε όλα τα μαθήματα
Τι μου θύμησες τώρα... Και εγώ ελάχιστα έγραφα στην έκθεση, έχοντας μάλιστα καθηγητή στο σπίτι τον... πατέρα μου (οπότε φαντάσου τι δουλειά γινόταν... δεν του έγραφα σχεδόν καμία έκθεση!). Τελικά, με 3 σελίδες στις πανελλαδικές, αν θυμάμαι καλά, πήρα 16 περίπου...
-
Οι δεσμίτες δεν αποκλείονται από τις Πανελλαδικές. Απλά πρέπει να δώσουν όλα τα μαθήματα κανονικά. Εξαιρούνται από το 10%.
-
Το θέμα της έκθεσης ήταν σχετικο με την αρωγή και την ευδοκίμηση και μάλιστα έγινε η σφαγή τότε.
Ενώ στην Φυσική θυμάμαι ενα αεροπλάνο να προσγειώνεται σ'ένα αεοπλανοφόρο.
Τι μου θύμισες τώρα.....'Σπουδαζει', λεει, 'καποιος όχι μονο για την προσωπική του ευδοκιμηση αλλα και για να προσφέρει στους άλλους πολυτιμη αρωγη'....Πραγματική σφαγή! Αλλα παρόλο που έγραψα υποστηρίζοντας το αντιθετο, καποιος καλος ανθρωπος μου΄βαλε 18...
Και στη Φυσική υπήρχε ασάφεια σ'ενα θεμα με κεκλιμενο επίπεδο & ελατήριο...
Θυμαμαι στις εξετάσεις του σχολειου, στα δευτερεύοντα μαθήματα, οι καθηγητές μας διευκολυναν όσο μπορουσαν για να γράψουμε καλά και να μην 'χαλάσει' ο τελικος βαθμος. Πχ. στα Θρησκευτικα ή την Κοσμογραφια εδιναν τυπικα την εξεταστέα ύλη και παράλληλα εδιναν 20 ερωτησεις (καποιοι υποδεικνυαν και τις παραγραφους με την απάντηση), καποιες πολυ απλές και 1-2 λιγο πιο συνθετες. Ε, στις εξετάσεις έπεφταν 9 απο τις 20 ερωτησεις που ειχαμε φροντίσει όλοι να διαβάσουμε, και γράφαμε σχεδόν όλοι καλά...
-
Τότε με την αρωγή και την ευδοκίμηση όχι μόνο είχε γίνει σφαγή στους βαθμούς αλλά θυμάμαι και πόσα είχαν γραφτεί για την "κατάντια" των νέων και του ελληνικού σχολείου που δεν ήξεραν ΟΥΤΕ ΚΑΝ τις στοιχειώδεις λέξεις "αρωγή" και "ευδοκίμηση"....που να ήξεραν τι θα ακολουθούσε (σήμερα μία συνάδελφος μου είπε ότι το "ετερόφωτος", για το οποίο ζήτησαν να γραφεί ένα αντώνυμο, είναι επιπέδου...Πανεπιστημίου για τους περισσότερους μαθητές!)
Εγώ έδωσα το 1990, την ταραγμένη εκείνη χρονιά με τη μεγάλη απεργία των καθηγητών. Δώσαμε 16-20 Ιουλίου, με καύσωνα 42 βαθμών υπό σκιάν και απίστευτο νέφος!. Θέμα: το φυσικό περιβάλλον. Προερχόμενος από Κλασικό Λύκειο με εξαιρετικούς φιλολόγους (αλλά και πολύ καλό φροντιστήριο, όπου είχα πάει μόνο στη Γ' Λυκείου) θέλοντας και μη είχα κάνει προπόνηση...πρωταθλητή στην έκθεση, την οποία πάντα σιχαινόμουν και φοβόμουν ταυτόχρονα. Το ήξερα δε ότι αυτό το μάθημα με περίμενε στη γωνία: ο ένας βαθμολογητής μου έβαλε 16,5 και ο άλλος...11! Τελικά πήρα απο τον αναβαθμολογητή 13,5 (ακριβώς το μέσο όρο δηλαδή) αλλά ευτυχώς τα 20άρια στα υπόλοιπα με έβαλαν Αθήνα!
Που να φανταζόμουν ότι σχεδόν 20 χρόνια μετά θα κοπανιόμουν ακόμη με αυτό το μάθημα, από την άλλη όχθη, και θα διόρθωνα και γραπτά στις Πανελλήνιες!!!!! ;D ;D :P
-
Τότε με την αρωγή και την ευδοκίμηση όχι μόνο είχε γίνει σφαγή στους βαθμούς αλλά θυμάμαι και πόσα είχαν γραφτεί για την "κατάντια" των νέων και του ελληνικού σχολείου που δεν ήξεραν ΟΥΤΕ ΚΑΝ τις στοιχειώδεις λέξεις "αρωγή" και "ευδοκίμηση"....που να ήξεραν τι θα ακολουθούσε (σήμερα μία συνάδελφος μου είπε ότι το "ετερόφωτος", για το οποίο ζήτησαν να γραφεί ένα αντώνυμο, είναι επιπέδου...Πανεπιστημίου για τους περισσότερους μαθητές!)
.....
Eγώ εκείνη τη χρονιά τελείωσα τη
-
Πραγματικά, τι να πεις για το λεξιλόγιο... μαθητής του 20 με ρώτησε σήμερα τι σημαίνει η λέξη "αυτεξούσιος"! Δεν ξέρω, είναι τόσο δύσκολη; Και σε εμάς δεν έδιναν υποσημειώσεις με αστεράκια με την εξήγηση των λέξεων!!! Πάντως αν πεις στα παιδιά "ας κάνουμε τώρα ένα break" σίγουρα θα ξέρουν τι σημαίνει. >:(
-
Τι μου θυμίζετε τώρα...δέσμες...Αξέχαστα θέματα...Δεν ξέρω ποιοι από σας θυμούνται ένα θέμα που μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση " Ποτέ άλλοτε οι στέγες των ανθρώπων δεν ήταν τόσο κοντά η μία στην άλλη όσο είναι σήμερα,και ποτέ άλλοτε οι καρδιές των ανθρώπων δεν ήταν τόσο μακριά η μία από την άλλη όσο είναι σήμερα...." Πρέπει να ήταν απόσπασμα από έργο του Α. Σαμαράκη...για την αποξένωση και μοναξιά των ανθρώπων...
Δε θυμάμαι ποια χρονιά είχε μπει αλλά όταν διαγωνιζόμασταν εμείς το θέμα ήταν για τους νέους πάλι "Οι σημερινοί νέοι έχουν ανάγκη από τα προβαλλόμενα πρότυπα και ποια από αυτά ανταποκρίνονται στα ιδανικά τους " Κάπως έτσι ήταν τελοσπάντων...
-
Πραγματικά, τι να πεις για το λεξιλόγιο... μαθητής του 20 με ρώτησε σήμερα τι σημαίνει η λέξη "αυτεξούσιος"! Δεν ξέρω, είναι τόσο δύσκολη; Και σε εμάς δεν έδιναν υποσημειώσεις με αστεράκια με την εξήγηση των λέξεων!!! Πάντως αν πεις στα παιδιά "ας κάνουμε τώρα ένα break" σίγουρα θα ξέρουν τι σημαίνει. >:(
olgalia, πόσοι μαθητές έχουν σπίτι τους Λεξικό της Ελληνικής Γλώσσας; Πόσοι από τους ίδιους έχουν πρόσβαση στο internet;
Θα δεις πόσο λιγότεροι είναι οι μεν από τους δε...
Επιπλέον: πόσες αγγλικές λέξεις χρησιμοποιούν σήμερα οι μαθητές μας; Εμείς (το 97 τελείωσα το σχολείο) χρησιμοποιούσαμε μόνο το οκ και μας φαινόταν όταν ήμαστε οι προχωρημένοι.
Ακόμη: πόσοι μαθητές έχουν αναπτυγμένο λεξιλόγιο; Κατάντησαν παθητικοί δέκτες των πάντων και δεν ενδιαφέρονται πια για τη σκέψη και την κρίση, παρά μόνο να είναι in.
Μήπως και οι περισσότεροι γονείς παράτησαν στη μοίρα τους τα παιδιά τους-μαθητές μας; Πόσοι έρχονται να σας ρωτήσουν πώς τα πηγαίνουν; Πόσοι αποδέχονται το πρόβλημα έκφρασης των παιδιών τους; Πόσοι τους παροτρύνουν να διαβάσουν εξωσχολικά βιβλία ή να πάρουν εκθεσιολόγια, ώστε να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους; Αντίθετα, πότε και πόσοι γονείς αντιδρούν, όταν τα παιδιά τους ζητούν καινούριο κινητό;
Δεν φταίνε οι επιτροπές των Πανελληνίων για τα θέματα που βάζουν, φταίμε όλοι εμείς οι υπόλοιποι που αφήσαμε να παιδιά να είναι cool και, προκειμένου να μην έχουν stress και problems, τα κάναμε να βρίσκονται σε κατάσταση nirvana χωρίς ίχνος κρίσης.
Σε κάποια, μάλλον όχι πολλά, χρόνια, λοιπόν, θα δούμε και αυτό το θέμα έκθεσης: "Πολλά gays δεν έχουν communication με τους γέρους τους. Τι you think φταίει και πώς we can λύσουμε this problem". ::) ::)
-
Σε κάποια, μάλλον όχι πολλά, χρόνια, λοιπόν, θα δούμε και αυτό το θέμα έκθεσης: "Πολλά gays δεν έχουν communication με τους γέρους τους. Τι you think φταίει και πώς we can λύσουμε this problem". ::) ::)
...και οι απαντήσεις των μαθητών θα μπορούν να γραφούν και σε αλφάβητο greeklish, κατ'επιλογήν των μαθητών ;D ;D :P Φαντάζεστε;;
-
Τι μου θυμίζετε τώρα...δέσμες...Αξέχαστα θέματα...Δεν ξέρω ποιοι από σας θυμούνται ένα θέμα που μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση " Ποτέ άλλοτε οι στέγες των ανθρώπων δεν ήταν τόσο κοντά η μία στην άλλη όσο είναι σήμερα,και ποτέ άλλοτε οι καρδιές των ανθρώπων δεν ήταν τόσο μακριά η μία από την άλλη όσο είναι σήμερα...." Πρέπει να ήταν απόσπασμα από έργο του Α. Σαμαράκη...για την αποξένωση και μοναξιά των ανθρώπων...
Δε θυμάμαι ποια χρονιά είχε μπει ...........
Νομίζω ότι είχε μπει μια χρονιά πριν από την "ευδοκίμηση " και την "αρωγή" ,δηλ. το 1984.
-
-
!!!!!!!!!!!!
-
εγώ παιδιά έδινα το 1993 ,υποψήφια της 1ης δέσμης.ούτε που θυμάμαι το θέμα που είχε πέσει.θυμάμαι όμως ότι είχα γράψει 12,25!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!για μένα ήταν άθλος!άσχετα που η καθηγήτρια που μου έκανε έκθεση χτυπιόταν σαν το χταπόδι να ξαναδώσω έκθεση!
-
Σε κάποια, μάλλον όχι πολλά, χρόνια, λοιπόν, θα δούμε και αυτό το θέμα έκθεσης: "Πολλά gays δεν έχουν communication με τους γέρους τους. Τι you think φταίει και πώς we can λύσουμε this problem". ::) ::)
...και οι απαντήσεις των μαθητών θα μπορούν να γραφούν και σε αλφάβητο greeklish, κατ'επιλογήν των μαθητών ;D ;D :P Φαντάζεστε;;
Οι απαντήσεις θα είναι τύπου πολλαπλών επιλογών να μην κουράζονται να σκέφτονται τα παιδιά. Εξάλλου το φετεινό 40 % στη βαθμολογία της έκθεσης δείχνει καθαρά το δρόμο. Του χρόνου θα μετράει κατά 30% και πάει λέγοντας....
-
μα αν γίνονται πανελλήνιες 4 φορές το χρόνο, όπως θέλουν να κάνουν, μόνο με πολλαπλής επιλογής ερωτήσεις είναι δυνατόν να γίνεται σε σύντομο χρονικό διάστημα η βαθμολόγηση
-
μα αν γίνονται πανελλήνιες 4 φορές το χρόνο, όπως θέλουν να κάνουν, μόνο με πολλαπλής επιλογής ερωτήσεις είναι δυνατόν να γίνεται σε σύντομο χρονικό διάστημα η βαθμολόγηση
Θέλουν πανελλήνιες 4 φορές το χρόνο;;; :o :o :o
-
Εδώ η Διαμαντοπούλου στη ΝΕΤ είχε προτείνει το πρωτοποριακό! σχέδιο : Τράπεζα θεμάτων. Εντωμεταξύ το συγκεκριμένο σχέδιο είχε εφαρμοστεί από τον Αρσένη, το οποίο γρήγορα εγκαταλείφθηκε με τη διακοπή κονδυλίων για την κάλυψη όλης της ύλης του λυκείου.Ο Σπηλιωτόπουλος που ήταν κι εκείνος καλεσμένος στην εκπομπή, αντιμετώπισε την πρόταση της διαμαντοπούλου σα να την άκουγε για πρώτη φορά!
-
μα αν γίνονται πανελλήνιες 4 φορές το χρόνο, όπως θέλουν να κάνουν, μόνο με πολλαπλής επιλογής ερωτήσεις είναι δυνατόν να γίνεται σε σύντομο χρονικό διάστημα η βαθμολόγηση
Θέλουν πανελλήνιες 4 φορές το χρόνο;;; :o :o :o
ναι, σε περιφερειακό, λέει, επίπεδο. Θα δίνεις εξετάσεις μέχρι να ... ψοφήσεις!!! (ή μέχρι να περάσεις στη σχολή που θέλεις)
Είδατε ιδέες που "κατεβάζουν" οι ¨εγκέφαλοι? Και έτσι, λένε, θα αυτονομηθεί το Λύκειο από τη εξεταστική διαδικασία.
(100 χέρια να είχα, 100 μούντζες να τους εδειχνα)
-
μα αν γίνονται πανελλήνιες 4 φορές το χρόνο, όπως θέλουν να κάνουν, μόνο με πολλαπλής επιλογής ερωτήσεις είναι δυνατόν να γίνεται σε σύντομο χρονικό διάστημα η βαθμολόγηση
Θέλουν πανελλήνιες 4 φορές το χρόνο;;; :o :o :o
ναι, σε περιφερειακό, λέει, επίπεδο. Θα δίνεις εξετάσεις μέχρι να ... ψοφήσεις!!! (ή μέχρι να περάσεις στη σχολή που θέλεις)
Είδατε ιδέες που "κατεβάζουν" οι ¨εγκέφαλοι? Και έτσι, λένε, θα αυτονομηθεί το Λύκειο από τη εξεταστική διαδικασία.
(100 χέρια να είχα, 100 μούντζες να τους εδειχνα)
Ενα τετοιο μετρο θα εξαντλουσε τα παιδια απο τετραπλη ψυχοφθορα δοκιμασια και θα ηταν οικονομικα οδυνηρο για τους γονεις.Θα ενισχυε 400% την παραπαιδεια
-
φυσικά, 100% θα είναι μια αποτυχία και το νέο σύστημα με τέτοιες εμπνεύσεις που έχουν.. τέσσερις φορές το χρόνο εξετάσεις και ποιος ξέρει τι άλλο θα σκεφτούν..
αυτοί που κάνουν τέτοιες προτάσεις, αν έδιναν τόσες φορές εξετάσεις θα τους άρεσε ;;;;;
-
Δε ξέρω πως είναι το νέο σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων αλλά το 1996 με τις δέσμες που μπορούσες να κρατήσεις μαθήματα ήταν ότι χειρότερο. Δεν είναι δίκαιος συναγωνισμός (άμιλλα) αυτός απ΄τη στιγμή που συγκρίνεσαι μαζί με άλλους που έχουν γράψει από προηγούμενες χρονιές μαθήματα. Έτσι αδικούνται αυτοί που π.χ. έγραψαν το 1996 φυσική (1η δέσμη) που έπεσαν τα παλούκια και υπήρχε και διφορούμενο θέμα (Θέμα 4 υποερώτημα β) που υπήρχε δεύτερη δυνατή και σωστή λύση η οποία εκ των υστέρων δικαιώθηκαν όσοι υποψήφιοι το είχαν λύσει έτσι, με αυτούς που έγραψαν το 1997 που έπεσαν εύκολα. Είχα γράψει 15,6/20 θυμάμαι και φυσικά ήταν το εισιτήριο για να μπω στο ΤΕΙ. Χρονιές αλησμόνητες.
-
μα αν γίνονται πανελλήνιες 4 φορές το χρόνο, όπως θέλουν να κάνουν, μόνο με πολλαπλής επιλογής ερωτήσεις είναι δυνατόν να γίνεται σε σύντομο χρονικό διάστημα η βαθμολόγηση
Θέλουν πανελλήνιες 4 φορές το χρόνο;;; :o :o :o
ναι, σε περιφερειακό, λέει, επίπεδο. Θα δίνεις εξετάσεις μέχρι να ... ψοφήσεις!!! (ή μέχρι να περάσεις στη σχολή που θέλεις)
Είδατε ιδέες που "κατεβάζουν" οι ¨εγκέφαλοι? Και έτσι, λένε, θα αυτονομηθεί το Λύκειο από τη εξεταστική διαδικασία.
(100 χέρια να είχα, 100 μούντζες να τους εδειχνα)
Ενα τετοιο μετρο θα εξαντλουσε τα παιδια απο τετραπλη ψυχοφθορα δοκιμασια και θα ηταν οικονομικα οδυνηρο για τους γονεις.Θα ενισχυε 400% την παραπαιδεια
Ασφαλώς! :o
Μα γιατί πάντα η Παιδεία είναι το εξιλαστήριο θύμα κάθε κυβέρνησης και κάθε Υπουργού;
Όλο να τη συμμαζέψουν θέλουν και όλο ασυμμάζευτη και χειρότερη από πριν την αφήνουν... ::) :-X :-X
-
συναδελφοι εχω μια απορια...
στις δεσμες το μαθημα της εκθεσης ηταν βασικο για ολες τις σχολες ή οχι??? :-[
-
συναδελφοι εχω μια απορια...
στις δεσμες το μαθημα της εκθεσης ηταν βασικο για ολες τις σχολες ή οχι??? :-[
ναι και οι τεσσερις δεσμες το ειχαν.
-
καλα λοιπον το θυμωμουν...ειχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση σας :)
-
Η έκθεση ήταν σε όλες τις δέσμες όχι όμως βασικό. Η 1η δέσμη είχε βασικό τα μαθηματικά η 2η την βιολογία η 3η και 4η δεν θυμάμαι
-
Η έκθεση ήταν σε όλες τις δέσμες όχι όμως βασικό. Η 1η δέσμη είχε βασικό τα μαθηματικά η 2η την βιολογία η 3η και 4η δεν θυμάμαι
Η 3η είχε τα αρχαία και η 4η, νομίζω, τα μαθηματικά.
Μήπως η Vania εννοούσε "υποχρεωτικό" για όλες τις δέσμες και όχι "αυξημένης βαρύτητας", όπως το εξέλαβες εσύ; ???
-
η εκθεση απλα ηταν το κοινο μαθημα για ολες τις δεσμες.συντελεστη αυξημενο,επι δυο,ειχε το ειδικο μαθημα
-
η εκθεση απλα ηταν το κοινο μαθημα για ολες τις δεσμες.συντελεστη αυξημενο,επι δυο,ειχε το ειδικο μαθημα
Άλλο ειδικό μάθημα και άλλο μάθημα αυξημένης βαρύτητας ή με αυξημένο συντελεστή! :o
-
το γνωριζω.το 1992 εδωσα.αν θυμαμαι καλα,η ιστορια ηταν αυξημενης βαρυτητας για σχολες οπως τα ΜΜΕ.το ειδικο μαθημα που εδωσα εγω ειχε συντελεστη 2.πολλαπλασιαζαμε επι 2
-
Η 1η είχε βασικό μάθημα τα μαθηματικα, η 2η τη βιολογία, η 3η τα αρχαία και η 4η τα οικονομικά. Το βασικό πήγαινε επί 1,5 και τα άλλα επί 0,95. Το ειδικό μάθημα (ξένη γλώσσα, σχέδιο) πήγαινε επί 2. Ελπίχω να υα θυμάμαι καλά!!!
-
το βασικό πήγαινε επί 1,15.οπότε το 0.15 που έβγαινε χανόταν από τα άλλα 3 που είχαν το 0,95!(σταθμικός μέσος ;D)
-
Η 1η είχε βασικό μάθημα τα μαθηματικα, η 2η τη βιολογία, η 3η τα αρχαία και η 4η τα οικονομικά. Το βασικό πήγαινε επί 1,5 και τα άλλα επί 0,95. Το ειδικό μάθημα (ξένη γλώσσα, σχέδιο) πήγαινε επί 2. Ελπίχω να υα θυμάμαι καλά!!!
Αχ τι μου θυμ'ησατε παιδιά, έτσι ήταν όπως τα λέτε
συγκινήθηκα :'( ;)
-
ευχαριστω για την βοηθεια!