Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Μήνυμα ξεκίνησε από: Kotsios στις Φεβρουαρίου 09, 2007, 07:32:27 pm
-
Ναι ή Όχι?
-
ΟΧΙ
-
Για όλους τους πίνακες των αναπληρωτών που τα πτυχία τους δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια ( εκτός από Φιλόλογοι, θεολόγοι, Μαθ, Φυσ. Χημ κ.ο.κ και κατόχους ΑΣΠΑΙΤΕ) ένα μόνο μεταπτυχιακό προσδίδει Παιδαγωγική επάρκεια και συνεπώς παραπάνω μόρια στη λίστα------> αυτό στις "Επιστήμες Αγωγής" του τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Η προκύρηξη των αναπληρωτών το λεέι ξεκάθαρα.
-
Δινει και 1.5 μόρια στην λίστα για τα ΤΑΔ.
-
Αυτό δεν είναι άδικο?
Γιατί με πτυχίο ασπαιτέ προηγείσαι από όλους τους υπόλοιπους ενώ με το μεταπτυχιακό που δείχει τέλος πάντων ότι
κατέχεις καλύτερα το αντικείμενο της ειδικότητας δεν λαμβάνεται καν υπόψη.
Αν είναι τότε να εξεταζόμαστε μόνο παιδαγωγικά στον ΑΣΕΠ.
-
Γιατι πολύ απλά ως εκπαιδευτικος έχει μεγαλύτερη αξία να έχεις παιδαγωγική κατάρτιση.
Πολύ απλά
-
Γιατι πολύ απλά ως εκπαιδευτικος έχει μεγαλύτερη αξία να έχεις παιδαγωγική κατάρτιση.
Πολύ απλά
Πρέπει να έχεις παιδαγωγική κατάρτιση μάλλον για να το λες αυτό.
Παιδαγωγικό ρόλο έχει μόνο ο δάσκαλος στο δημοτικό και όχι ο καθηγητής στο γυμνάσιο/λύκειο.
Ο καθηγητής στο γυμνάσιο/λύκειο ρόλο έχει να διδάξει μία επιστήμη ή τεχνολογία στα παιδιά
και όχι να διαμορφώσει τον χαρακτήρα τους.
Πως μπορεί να το κάνει αυτό ένας μαθηματικός πχ που βλέπει τα παιδιά 2 ώρες την εβδομάδα?
Ο δάσκαλος όμως που έχει τα παιδιά 6 ώρες την ημέρα για όλο τον χρόνο έχει πράγματι παιδαγωγικό ρόλο.
-
Ο ρόλος σου μέσα στην τάξη ξεκινάει από την οργάνωση του μαθήματος, του τρόπου διδασκαλίας που θα πρέπει να εφαρμόσεις κατά περίπτωση μαθητή και στο σύνολο, του τρόπου αξιολόγησης που θα ακολουθήσεις, του τρόπου βαθμολόγησης που πρέπει να εφαρμόσεις καθώς και τόσες άλλες τεχνικές που χρειάζεσαι να μάθεις για να μπορέσεις να ανταποκριθείς σε αυτή την ζωντανή κοινότητα που λέγεται τάξη. Δεν καλείσαι μόνο να κατέχεις άπταιστα την επίστημη σου και να την μεταδώσεις. Ο ρόλος του δασκάλου/καθηγητή δεν περιορίζεται στην μετάδοση της γνώσης αλλά είναι διαδραστικός σε σχέση με το μαθητές του, μαθητηκοκεντρικός, ομαδοσυνεργατικός. Πρεπεί να ξέρει κάθε φορά πως θα πράξει γιάτι, η τάξη των μαθητών είναι κάτι ζωντανό.
Ουτε εγώ έχω έχω παιδαγγωγική επάρκεια αλλά πίστεψε με, νίωθω ότι την χρειάζομαι πραγματικά. Διαφορετικά θα συμπεριφερθεί μέσα στην αυτός που έχει παιδαγωγική κατάρτιση, εκτός και αν είναι τόσο αδιάφορος και δεν θελήσει να την χρησιμοποιήσει.
-
Ο ρόλος σου μέσα στην τάξη ξεκινάει από την οργάνωση του μαθήματος, του τρόπου διδασκαλίας που θα πρέπει να εφαρμόσεις κατά περίπτωση μαθητή και στο σύνολο, του τρόπου αξιολόγησης που θα ακολουθήσεις, του τρόπου βαθμολόγησης που πρέπει να εφαρμόσεις καθώς και τόσες άλλες τεχνικές που χρειάζεσαι να μάθεις για να μπορέσεις να ανταποκριθείς σε αυτή την ζωντανή κοινότητα που λέγεται τάξη. Δεν καλείσαι μόνο να κατέχεις άπταιστα την επίστημη σου και να την μεταδώσεις. Ο ρόλος του δασκάλου/καθηγητή δεν περιορίζεται στην μετάδοση της γνώσης αλλά είναι διαδραστικός σε σχέση με το μαθητές του, μαθητηκοκεντρικός, ομαδοσυνεργατικός. Πρεπεί να ξέρει κάθε φορά πως θα πράξει γιάτι, η τάξη των μαθητών είναι κάτι ζωντανό.
Ουτε εγώ έχω έχω παιδαγγωγική επάρκεια αλλά πίστεψε με, νίωθω ότι την χρειάζομαι πραγματικά. Διαφορετικά θα συμπεριφερθεί μέσα στην αυτός που έχει παιδαγωγική κατάρτιση, εκτός και αν είναι τόσο αδιάφορος και δεν θελήσει να την χρησιμοποιήσει.
Θα συμφωνήσω με τη φίλη.
Ο καθηγητής δεν πρέπει να είναι μόνο άρτια επιστημονικά καταρτιστημένος αλλά και παιδαγωγικά. Συνήθως κάποιος λιγότερο επιστημονικά καταρτισμένος σε σχέση με κάποιον άλλο αλλά περισσότερο παιδαγωγικά, είναι καλύτερος εκπαιδευτικός.
-
Γιατι πολύ απλά ως εκπαιδευτικος έχει μεγαλύτερη αξία να έχεις παιδαγωγική κατάρτιση.
Πολύ απλά
Πρέπει να έχεις παιδαγωγική κατάρτιση μάλλον για να το λες αυτό.
Παιδαγωγικό ρόλο έχει μόνο ο δάσκαλος στο δημοτικό και όχι ο καθηγητής στο γυμνάσιο/λύκειο.
Ο καθηγητής στο γυμνάσιο/λύκειο ρόλο έχει να διδάξει μία επιστήμη ή τεχνολογία στα παιδιά
και όχι να διαμορφώσει τον χαρακτήρα τους.
Πως μπορεί να το κάνει αυτό ένας μαθηματικός πχ που βλέπει τα παιδιά 2 ώρες την εβδομάδα?
Ο δάσκαλος όμως που έχει τα παιδιά 6 ώρες την ημέρα για όλο τον χρόνο έχει πράγματι παιδαγωγικό ρόλο.
Προφανώς (προφανέστατα) αγνοείς την έννοια της παιδαγωγικής (τόσο στο επίπεδο της αγωγής του παιδιού όσο και στον τρόπο μετάδοσης των γνώσεων)
Και ναι έχω παιδαγωγικό πτυχίο και βλέπω την δυσκολία που έxουν οι συνάδελφοι χωρις.Καλύτερα να κοιτάξεις να βρεις τρόπο να αποκτήσεις το παιδαγωγικό παρά να το απαξιείς
-
Γιατι πολύ απλά ως εκπαιδευτικος έχει μεγαλύτερη αξία να έχεις παιδαγωγική κατάρτιση.
Πολύ απλά
Πρέπει να έχεις παιδαγωγική κατάρτιση μάλλον για να το λες αυτό.
Παιδαγωγικό ρόλο έχει μόνο ο δάσκαλος στο δημοτικό και όχι ο καθηγητής στο γυμνάσιο/λύκειο.
Ο καθηγητής στο γυμνάσιο/λύκειο ρόλο έχει να διδάξει μία επιστήμη ή τεχνολογία στα παιδιά
και όχι να διαμορφώσει τον χαρακτήρα τους.
Πως μπορεί να το κάνει αυτό ένας μαθηματικός πχ που βλέπει τα παιδιά 2 ώρες την εβδομάδα?
Ο δάσκαλος όμως που έχει τα παιδιά 6 ώρες την ημέρα για όλο τον χρόνο έχει πράγματι παιδαγωγικό ρόλο.
Προφανώς (προφανέστατα) αγνοείς την έννοια της παιδαγωγικής (τόσο στο επίπεδο της αγωγής του παιδιού όσο και στον τρόπο μετάδοσης των γνώσεων)
Και ναι έχω παιδαγωγικό πτυχίο και βλέπω την δυσκολία που έxουν οι συνάδελφοι χωρις.Καλύτερα να κοιτάξεις να βρεις τρόπο να αποκτήσεις το παιδαγωγικό παρά να το απαξιείς
Δεν πιστεύω ότι το χρειάζομαι γιατί έχω κάνει δύο μαθήματα ειδικής διδακτικής για την ειδικότητα μου (Πληροφορική θετικών επιστημών),
και έχω διαβάσει και αρκετά από μόνος μου.
Δεν χρειάζεται να πάω σε καμία ασπαιτέ να πάω για να μάθω πως να διδάξω την πληροφορική αφού αυτό το καλύπτει ήδη το πτυχίο μου,αντίθετα φαντάζομαι με το δικό σου.
Δύο μαθήματα είναι αρκετά φαντάζομαι σε κάθε σχολή για να μπορέσει να διδάξει κάποιος το αντικείμενο μίας επιστήμης.Να μπουν σε όλες τις σχολές αυτά(και στα τεί),και να καταργηθεί με την μία το άχρηστο πτυχίο σας,το οποίο υπάρχει απλά για να δίνει πλεονέκτημα στους διορισμούς σε μερικούς βησματίες από τους τεχνολόγους.
-
Γιατι πολύ απλά ως εκπαιδευτικος έχει μεγαλύτερη αξία να έχεις παιδαγωγική κατάρτιση.
Πολύ απλά
Πρέπει να έχεις παιδαγωγική κατάρτιση μάλλον για να το λες αυτό.
Παιδαγωγικό ρόλο έχει μόνο ο δάσκαλος στο δημοτικό και όχι ο καθηγητής στο γυμνάσιο/λύκειο.
Ο καθηγητής στο γυμνάσιο/λύκειο ρόλο έχει να διδάξει μία επιστήμη ή τεχνολογία στα παιδιά
και όχι να διαμορφώσει τον χαρακτήρα τους.
Πως μπορεί να το κάνει αυτό ένας μαθηματικός πχ που βλέπει τα παιδιά 2 ώρες την εβδομάδα?
Ο δάσκαλος όμως που έχει τα παιδιά 6 ώρες την ημέρα για όλο τον χρόνο έχει πράγματι παιδαγωγικό ρόλο.
Προφανώς (προφανέστατα) αγνοείς την έννοια της παιδαγωγικής (τόσο στο επίπεδο της αγωγής του παιδιού όσο και στον τρόπο μετάδοσης των γνώσεων)
Και ναι έχω παιδαγωγικό πτυχίο και βλέπω την δυσκολία που έxουν οι συνάδελφοι χωρις.Καλύτερα να κοιτάξεις να βρεις τρόπο να αποκτήσεις το παιδαγωγικό παρά να το απαξιείς
Δεν πιστεύω ότι το χρειάζομαι γιατί έχω κάνει δύο μαθήματα ειδικής διδακτικής για την ειδικότητα μου (Πληροφορική θετικών επιστημών),
και έχω διαβάσει και αρκετά από μόνος μου.
Δεν χρειάζεται να πάω σε καμία ασπαιτέ να πάω για να μάθω πως να διδάξω την πληροφορική αφού αυτό το καλύπτει ήδη το πτυχίο μου,αντίθετα φαντάζομαι με το δικό σου.
Δύο μαθήματα είναι αρκετά φαντάζομαι σε κάθε σχολή για να μπορέσει να διδάξει κάποιος το αντικείμενο μίας επιστήμης.Να μπουν σε όλες τις σχολές αυτά(και στα τεί),και να καταργηθεί με την μία το άχρηστο πτυχίο σας,το οποίο υπάρχει απλά για να δίνει πλεονέκτημα στους διορισμούς σε μερικούς βησματίες από τους τεχνολόγους.
Τα έγραψες όλα.Τα πάντα πέρα από το δικό σου πτυχίο είναι άχρηστα.
Σε πληροφορώ (αν και δεν νομίζω ότι θα πιάσει τόπο) ότι το πτυχίο μου έχει το 25% των μαθημάτων επάνω στην παιδαγωγική (ακόυ εκεί 2 μαθήματα-δεν ντρέπεσαι να το λες έτσι?)
Προφανως ειδικές διδακτικές,μέθοδοι διδασκαλίας,ψυχοπαιδαγωγική,ψυχολογία του εφήβου,γενική ψυχολογία,εξελικτική ψυχολογία κ.ά δεν σου λένε τίποτα και είναι μεσα στα άσχετα μαθήματα που διδάχθηκα και άχρηστα για την πορεία μου στη εκπαιδευση
Επίσης ευχαριστώ για τον τίτλο άχρηστο πτυχίο-φύγε από την εκπαίδευση δεν θα προσφέρεις τίποτα με αυτες τις απόψεις
-
Φιλαράκι, παρεκτρέπεσαι...
Καταρχήν δεν είμαστε όλοι βυσματίες. Οι πιο πολλοί που είναι στην ΑΣΠΑΙΤΕ είναι πάνω από 30 χρονών με εμπειρία και πτυχία.
Επίσης ποιος σου είπε ότι κάνεις ειδική Διδακτική στην ΑΣΠΑΙΤΕ? Μαθαίνουμε, τουλάχιστον στο 1ο εξάμηνο, πως να διδάξουμε και κυρίως Παιδαγωγικά μαθήματα.
Όσο και να θες να υποβαθμίσεις την αξία της σχολής, η ουσία είναι μια: ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ!!!. Ένα τρόπος να την αποκτήσεις είναι και η ΑΣΠΑΙΤΕ.
-
Προφανώς αναφέρομαι στον kotsios
-
Α αφού είναι τόσο σημαντική η ασπαιτέ να είναι ανοιχτή σχολή για όλους τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς.
Αλλά αυτό δεν σας συμφέρει όσοι ήδη έχετε μπει με τον τρόπο σας εκεί και έχετε πάρει το πτυχίο.
Δηλαδή δεν καταλαβαίνω τι σας χαλάει δηλαδή να διορίζεται κάποιος και μετά να πηγαίνει να φοιτήσει στην ασπαιτέ.
Ώστε να πηγαίνουν όλοι και να γίνονται καλύτεροι εκπαιδευτικοί,να μην είστε μία μειοψηφία δηλαδή που να σχολιάζει τι άσχετοι είναι οι υπόλοιποι με τα παιδαγωγικά που δούλεψαν 5-10 χρόνια αναπληρωτές ενώ εσείς κάνατε καμία ωρίτσα ενισχυτική και μετά φύγατε αφού βαρεθήκατε.
Αλλά φυσικά το έχετε ταυτίσει με τον διορισμό και δεν σας συμφέρει φυσικά να το έχουν όλοι αυτό το προσόν.
-
Α αφού είναι τόσο σημαντική η ασπαιτέ να είναι ανοιχτή σχολή για όλους τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς.
Αλλά αυτό δεν σας συμφέρει όσοι ήδη έχετε μπει με τον τρόπο σας εκεί και έχετε πάρει το πτυχίο.
Δηλαδή δεν καταλαβαίνω τι σας χαλάει δηλαδή να διορίζεται κάποιος και μετά να πηγαίνει να φοιτήσει στην ασπαιτέ.
Ώστε να πηγαίνουν όλοι και να γίνονται καλύτεροι εκπαιδευτικοί,να μην είστε μία μειοψηφία δηλαδή που να σχολιάζει τι άσχετοι είναι οι υπόλοιποι με τα παιδαγωγικά που δούλεψαν 5-10 χρόνια αναπληρωτές ενώ εσείς κάνατε καμία ωρίτσα ενισχυτική και μετά φύγατε αφού βαρεθήκατε.
Αλλά φυσικά το έχετε ταυτίσει με τον διορισμό και δεν σας συμφέρει φυσικά να το έχουν όλοι αυτό το προσόν.
Οι γνώσεις σου για το θέμα ειναι τουλάχιστον λίγες.
Απλά θα σε ενημερώσω οτι εγω τελείωσα την ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ όπου μπήκα με πανελληνιες εξετάσεις.
Όσο για όσους τελειώνουν κάποια στιγμή μια σχολή και μετα πηγαίνουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ καλά κάνουν για να μάθουν τουλάχιστον τα βασικά (αυτά που εσυ απορρίπτεις)
-
Νομίζω ότι το θέμα δεν είναι να μαλώνουμε για το ποιος εχει πάει ΣΕΛΕΤΕ/ΑΣΠΑΙΤΕ.Το θέμα είναι πιστεύω πως δυστυχώς δεν μπορούμε να πάμε όλοι μας είτε γιατί δεν ξέρω κι εγώ ποια είναι τα κριτήρια εισαγωγής στην ΑΣΠΑΙΤΕ είτε γιατί κάποιους από εμας μας τους χωρίζουν το λιγότερο 300 χιλιόμετρα από την κοντινότερη τέτοια σχολή είτε γιατί παίρνουν περιορισμένο αριθμό ατόμων.Οι υπόλοιποι που θέλουν και δεν μπορούν να μπουν - και όχι γιατί δεν ικανοί - πως θα αποκτήσουμε την πολυπόθητη παιδαγωγική κατάρτιση ??? ??? ??? ???
-
Προσωπικά δεν είχα ελπίδες να μπω στην ΑΣΠΑΙΤΕ λόγω μορίων, οπότε διάλεξα τον δύσκολο δρόμο, κατατακτήριες στο ΠΤΔΕ...
Μετά από 2,5 χρόνια τρελού διαβάσματος, τρεξίματος και πηξίματος, καθώς παράλληλα εργαζόμουν, πήρα το πτυχίο.
Είτε το θέλουμε είτε όχι, όσοι ανήκουν στις Τεχνικές Ειδικότητες και έχουν παιδαγωγική κατάρτιση, όπως την ονομάζει το ΥΠΕΠΘ,
προηγούνται στον Ενιαίο Πίνακα. Ίσως να μην το θεωρούμε δίκαιο, ειδικά όταν βλέπουμε συναδέλφους που έχουν εργαστεί 2 ημέρες
να βρίσκονται πριν από αυτούς που έχουν 50 μήνες προϋπηρεσία, αλλά από τη στιγμή που αυτό ισχύει πρέπει να το αποδεχτούμε...
-
Παντως, το ερώτημα ήταν άλλο και νομίζω απαντήθηκε... ;D
-
Όσον αφορά το μεταπτυχιακό, δεν μοριοδοτείται καθόλου. Αυτό είναι γνωστό. Μπορεί όμως να σου χρειαστεί μελλοντικά (στην επαγγελματική εξέλιξη).
Θα είχα όμως να συστήσω σε όποια παιδιά το έχουν, να μαζέψουν κανα δυό χαρτιά της πλάκας (σε σχέση με το πτυχίο τους και το μεταπτυχιακό τους), όπως είναι το ECDL και το B2 ή C1 ΚΠΓ, και έπειτα να μπούν πανηγυρικά στην ΑΣΠΑΙΤΕ με τη μέθοδο της μοριοδότησης.
Τους νόμους δεν τους φτιάχνουμε εμείς. Δεν φταίνε αυτοί που έχουν μεθοδολογία στις κινήσεις τους...
Όσον αφορά τη φίλη που ανέφερε το πρόβλημα της απόστασης, εκεί ναι... είναι να μη σου τύχει να μένεις στην καταραμένη περιφέρεια. Πάντως αν και ομοιοπαθών... την παλεύω...
Υ.Σ. Χαιρετίσματα στον geok_salonica
-
Ευχαριστώ πολύ για τους χαιρετισμούς..
Ελπίζω να μην είναι για τις απαντήσεις που δίνω!!! ;)