Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: smile02.50 στις Μαΐου 28, 2009, 07:02:47 pm
-
κι όμως έγινε! καθηγήτρια μόνιμη που διδάσκε λατινικά (και στο κανονικό πρόγραμμα και στην ΠΔΣ) δεν είχε προσέξει ότι το κείμενο 46 περιλαμβανόταν στην ύλη και τα παιδιά όταν το είδαν στα θέματα το πέρασαν για άγνωστο. Ναι, είναι αλήθεια.
-
Ανεύθυνη και θρασύτατη θα την έλεγα... :o >:(
-
:o :o :o :o
Μπορεί κάποιος να καταλάβει ότι το 46 συμπληρώθηκε εκ των υστέρων στο βιβλίο ύλης, γιατί, προφανώς, συμπληρώθηκε "στριμωχτά".
Άρα, μπορούν να κινηθούν νομικά εναντίον της και να δικαιωθούν.
Παρόμοιο περιστατικό συνέβη πριν 3-4 χρόνια και ο μαθητής δικαιώθηκε.
-
Πέρα από τα όσα ήδη γράφτηκαν, προκαλεί ακόμη εντύπωση ότι οι μαθητές δεν ενημερώθηκαν ποτέ για την ύλη δεδομένου ότι μιλάμε για επίπεδο πανελλαδικών και όπως είναι γνωστό η ύλη για τις πανελλαδικές βγαίνει από τον Σεπτέμβριο......
-
Καλά η καθηγήτρια που ζει στην κοσμάρα της, αλλά κανένας μαθητής ΟΛΗ τη χρονιά δεν αντιλήφθηκε οτι δεν είχε διδαχθεί το συγκεκριμένο κείμενο? Την εξεταστέα ύλη απο τον καθηγητή την περιμένουν?
-
Οι μαθητές μπορεί να δικαιωθούν μετά από καιρό.Το θέμα είναι ότι αυτό μπορεί να τους στοιχίσει την εισαγωγή τους στο πανεπιστήμιο! :-X
-
χωρις να θελω να φανω κακοπιστος και χωρισ να θελω να απαλλαξω τη συναδελφο, πως ειναι δυνατον τα παιδια να μην το ηξεραν οτι ηταν εντος υλης το συγκεκριμενο κεφαλαιο? Ολα λιγο ως πολυ πανε φροντιστηριο, εχουν γνωστους και ενημερωνονται. Μηπως λοιπον η αληθεια ειναι καπου αλλου? Πχ, οτι το διδαξε εν ταχει, δεν εδωσε πολλη βαρυτητα, ισως κιολας τους ειπε (ανευθυνα βεβαια)''μην το διαβαζετε, δεν ειναι sos''.
-
paogate 13 εχεις πολυ δικιο,εχω βρεθει σε παρομοια κατασταση . Συνηθως τετοια θεματα εχουν συντεχνιακη προελευση μεσα απο το χωρο του σχολειου, καποιο ματι θελουν να βγαλουν.Αλλωστε μολις βγουν οι βαθμοι ο καθενας μπορει να διεκδικησει το δικιο του.
-
paogate 13 εχεις πολυ δικιο,εχω βρεθει σε παρομοια κατασταση . Συνηθως τετοια θεματα εχουν συντεχνιακη προελευση μεσα απο το χωρο του σχολειου, καποιο ματι θελουν να βγαλουν.Αλλωστε μολις βγουν οι βαθμοι ο καθενας μπορει να διεκδικησει το δικιο του.
Δηλαδή; ???
-
Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Μιλάμε για σχολείο σε νησί δυσπρόσιτο. Μιλάμε για 5 παιδιά της Θεωρητικής κατεύθυνσης. Μιλάμε για ούτε ένα φροντιστήριο. Μιλάμε για το ότι οι ίδιοι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί βοηθάνε τους μαθητές. Μιλάμε για το ότι η συγκεκριμένη καθηγήτρια έκανε και την ΠΔΣ των λατινικών στην Γ΄λυκείου. Και μιλάμε και για έτερη καθηγήτρια στο ίδιο σχολείο που δε δίδασκε το μάθημα, βοηθούσε δε τους μαθητές, και επίσης υπέπεσε στο ίδιο σφάλμα. Μιλάμε για μαθητές που περιμένουν -και λογικά πιστεύω- από τους καθηγητές τους να ξέρουν όχι μόνο την ύλη (που είναι το αυτονόητο), αλλά και να τους υποστηρίζουν με κάθε μέσο στο δύσκολο αγώνα που κάνουν. Μιλάμε για μαθητές που δεν έχουν τις ανέσεις και τις επιλογές που έχουν οι μαθητές των πόλεων της ηπειρωτικής Ελλάδας. Για μαθητές που στην κυριολεξία ΄΄κρέμονται΄΄ από τα χείλη των μόνιμων και των ωρομισθίων της ΠΔΣ. Εν ολίγοις μιλάμε για παιδιά που στάλθηκαν ως πρόβατα επί σφαγή στις πανελλαδικές εξετάσεις.
-
Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Μιλάμε για σχολείο σε νησί δυσπρόσιτο. Μιλάμε για 5 παιδιά της Θεωρητικής κατεύθυνσης. Μιλάμε για ούτε ένα φροντιστήριο. Μιλάμε για το ότι οι ίδιοι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί βοηθάνε τους μαθητές. Μιλάμε για το ότι η συγκεκριμένη καθηγήτρια έκανε και την ΠΔΣ των λατινικών στην Γ΄λυκείου. Και μιλάμε και για έτερη καθηγήτρια στο ίδιο σχολείο που δε δίδασκε το μάθημα, βοηθούσε δε τους μαθητές, και επίσης υπέπεσε στο ίδιο σφάλμα. Μιλάμε για μαθητές που περιμένουν -και λογικά πιστεύω- από τους καθηγητές τους να ξέρουν όχι μόνο την ύλη (που είναι το αυτονόητο), αλλά και να τους υποστηρίζουν με κάθε μέσο στο δύσκολο αγώνα που κάνουν. Μιλάμε για μαθητές που δεν έχουν τις ανέσεις και τις επιλογές που έχουν οι μαθητές των πόλεων της ηπειρωτικής Ελλάδας. Για μαθητές που στην κυριολεξία ΄΄κρέμονται΄΄ από τα χείλη των μόνιμων και των ωρομισθίων της ΠΔΣ. Εν ολίγοις μιλάμε για παιδιά που στάλθηκαν ως πρόβατα επί σφαγή στις πανελλαδικές εξετάσεις.
-
Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Μιλάμε για σχολείο σε νησί δυσπρόσιτο. Μιλάμε για 5 παιδιά της Θεωρητικής κατεύθυνσης. Μιλάμε για ούτε ένα φροντιστήριο. Μιλάμε για το ότι οι ίδιοι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί βοηθάνε τους μαθητές. Μιλάμε για το ότι η συγκεκριμένη καθηγήτρια έκανε και την ΠΔΣ των λατινικών στην Γ΄λυκείου. Και μιλάμε και για έτερη καθηγήτρια στο ίδιο σχολείο που δε δίδασκε το μάθημα, βοηθούσε δε τους μαθητές, και επίσης υπέπεσε στο ίδιο σφάλμα. Μιλάμε για μαθητές που περιμένουν -και λογικά πιστεύω- από τους καθηγητές τους να ξέρουν όχι μόνο την ύλη (που είναι το αυτονόητο), αλλά και να τους υποστηρίζουν με κάθε μέσο στο δύσκολο αγώνα που κάνουν. Μιλάμε για μαθητές που δεν έχουν τις ανέσεις και τις επιλογές που έχουν οι μαθητές των πόλεων της ηπειρωτικής Ελλάδας. Για μαθητές που στην κυριολεξία ΄΄κρέμονται΄΄ από τα χείλη των μόνιμων και των ωρομισθίων της ΠΔΣ. Εν ολίγοις μιλάμε για παιδιά που στάλθηκαν ως πρόβατα επί σφαγή στις πανελλαδικές εξετάσεις.
-
Εύλογη η απορία σου. Λοιπόν, είμαι από τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς που απασχολούνται στο πρόγραμμα της ΠΔΣ. Είμαι επίσης μία από τους αποδέκτες των κλαμμάτων και των παραπόνων των αδικημένων μαθητών που ήταν και δικοί μου μαθητές κατά το τρέχον σχολικό έτος (σε άλλο μάθημα). Παράλληλα, δε διεκδικώ το αλάθητο...και εύχομαι και ελπίζω να μη βρεθώ ποτέ σε παρόμοια θέση με αυτή της υπεύθυνης καθηγήτριας.
-
Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Μιλάμε για σχολείο σε νησί δυσπρόσιτο. Μιλάμε για 5 παιδιά της Θεωρητικής κατεύθυνσης. Μιλάμε για ούτε ένα φροντιστήριο. Μιλάμε για το ότι οι ίδιοι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί βοηθάνε τους μαθητές. Μιλάμε για το ότι η συγκεκριμένη καθηγήτρια έκανε και την ΠΔΣ των λατινικών στην Γ΄λυκείου. Και μιλάμε και για έτερη καθηγήτρια στο ίδιο σχολείο που δε δίδασκε το μάθημα, βοηθούσε δε τους μαθητές, και επίσης υπέπεσε στο ίδιο σφάλμα. Μιλάμε για μαθητές που περιμένουν -και λογικά πιστεύω- από τους καθηγητές τους να ξέρουν όχι μόνο την ύλη (που είναι το αυτονόητο), αλλά και να τους υποστηρίζουν με κάθε μέσο στο δύσκολο αγώνα που κάνουν. Μιλάμε για μαθητές που δεν έχουν τις ανέσεις και τις επιλογές που έχουν οι μαθητές των πόλεων της ηπειρωτικής Ελλάδας. Για μαθητές που στην κυριολεξία ΄΄κρέμονται΄΄ από τα χείλη των μόνιμων και των ωρομισθίων της ΠΔΣ. Εν ολίγοις μιλάμε για παιδιά που στάλθηκαν ως πρόβατα επί σφαγή στις πανελλαδικές εξετάσεις.
-
Η επόμενη κίνησή της ήταν να συμπληρώσει στο βιβλίο ύλης το συγκεκριμένο κείμενο, τη μέρα των εξετάσεων!!!! και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Eδω φταιει και η προχειροτητα με την οποια συμπληρωνεται το βιβλιο υλης
Αν η υλη συμπληρωνοταν ηλεκτρονικα ισως θα αποφευγονταν τετοια και αλλα λαθη που εχουν σχεση με την παραδοση της υλης.Σκεψεις κανω....
-
πραγματι ειναι αξιο θαυμασμου !!!
περιεργο ομως, γιατι αυτοι οι μαθητες δεν πηγαιναν φροντιστηριο ωστε να το ακουσουν απο εκει?
δεν ειχαν παρεες απο αλλα σχολεια ωστε κατι να ακουσουν?, δεν εκανε κανεις τους ιδιαιτερο? δεν ειδαν την υλη των εξετασεων? αποκομμενοι απο τον εξω κοσμο ηταν?
δεν δικαιολογω την καθηγητρια τους, με τιποτα.
ειναι εξοργηστικο πραγματικα!
-
Τα παιδιά σίγουρα έχουν την μικρότερη ευθύνη στην όλη υπόθεση επειδή έδειξαν εμπιστοσύνη στους καθηγητές τους. Και αφού μας διευκρίνισε η συνάδελφος ότι δεν υπάρχουν φροντιστήρια εκεί.
Αυτό που έχει σημασία είναι το τι έλεγε η συγκεκριμένη καθηγήτρια στον συντονισμό της ύλης που γίνεται από το υπουργείο και ισχύει για όλα τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά και για όλα τα σχολεία της Ελλάδας. Γιατί αν έλεγε ψέματα αυτό μπορεί να ανακαλυφθεί και τα παιδιά να δικαιωθούν.
-
πως μπορούν να δικαιωθούν?
-
πραγματι ειναι αξιο θαυμασμου !!!
περιεργο ομως, γιατι αυτοι οι μαθητες δεν πηγαιναν φροντιστηριο ωστε να το ακουσουν απο εκει?
δεν ειχαν παρεες απο αλλα σχολεια ωστε κατι να ακουσουν?, δεν εκανε κανεις τους ιδιαιτερο? δεν ειδαν την υλη των εξετασεων? αποκομμενοι απο τον εξω κοσμο ηταν?
δεν δικαιολογω την καθηγητρια τους, με τιποτα.
ειναι εξοργηστικο πραγματικα!
Εσεις πραγματικα οι των πολεων ειστε εκτος πραγματικοτητας Ελλαδα δεν ειναι μονο η ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ειναι και τα μακρινα αγονα νησια μας ,τα ορεινα χωρια μας και η υπαιθρος,εκει λοιπον μαθε οτι δεν υπαρχουν φροντιστηρια,ουτε μεγαλοκαθηγηταδες και τα παιδια παλευουν σχεδον μονα τους,ασε που και φροντιστες να υπηρχαν δεν υπαρχει η οικονομικη ανεση,αλλωστε στο ειπε ξεκαθαρα η συναδελφος οτι ειναι νησι δυσπροσιτο χωρις φροντιστηριο, γιατι το αμφισβητεις?Για μενα εχει μεγαλη ευθυνη η καθηγητρια και ενα συγγνωμη δεν ειναι αρκετο.
-
Η επόμενη κίνησή της ήταν να συμπληρώσει στο βιβλίο ύλης το συγκεκριμένο κείμενο, τη μέρα των εξετάσεων!!!! και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Eδω φταιει και η προχειροτητα με την οποια συμπληρωνεται το βιβλιο υλης
Αν η υλη συμπληρωνοταν ηλεκτρονικα ισως θα αποφευγονταν τετοια και αλλα λαθη που εχουν σχεση με την παραδοση της υλης.Σκεψεις κανω....
Δε φταιει η καθηγητρια αφου ξερει στην ερημια ποιός θα παει να ελεγξει τα βιβλια υλης??'Η κι αν παει καποιος και τα ελεγξει μια φορα θα αλλαξει κατι??
Αναρωτιεμαι αν ο εκπαιδευτικος δηλωνε ηλεκτρονικα τη καθημερινη υλη και μεσω συστηματος ενημερωνοταν η δευτεροβαθμια καθε βδομαδα ,θα βλεπαμε τετοια φαινομενα κι αλλα συναφη??
-
πραγματι ειναι αξιο θαυμασμου !!!
περιεργο ομως, γιατι αυτοι οι μαθητες δεν πηγαιναν φροντιστηριο ωστε να το ακουσουν απο εκει?
δεν ειχαν παρεες απο αλλα σχολεια ωστε κατι να ακουσουν?, δεν εκανε κανεις τους ιδιαιτερο? δεν ειδαν την υλη των εξετασεων? αποκομμενοι απο τον εξω κοσμο ηταν?
δεν δικαιολογω την καθηγητρια τους, με τιποτα.
ειναι εξοργηστικο πραγματικα!
Αφού σου λέει ότι πρόκειται για δυσπρόσιτο, ούτε φροντιστήρια ούτε άλλα σχολεία, μόνο ΠΔΣ και καλή πίστη στην καθηγήτρια.
-
Τα παιδιά σίγουρα έχουν την μικρότερη ευθύνη στην όλη υπόθεση επειδή έδειξαν εμπιστοσύνη στους καθηγητές τους. Και αφού μας διευκρίνισε η συνάδελφος ότι δεν υπάρχουν φροντιστήρια εκεί.
Αυτό που έχει σημασία είναι το τι έλεγε η συγκεκριμένη καθηγήτρια στον συντονισμό της ύλης που γίνεται από το υπουργείο και ισχύει για όλα τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά και για όλα τα σχολεία της Ελλάδας. Γιατί αν έλεγε ψέματα αυτό μπορεί να ανακαλυφθεί και τα παιδιά να δικαιωθούν.
Σωστά!
Κάθε μήνα συμπληρώνεται αυτό το έντυπο!
-
Παιδιά έχω πάθει πλάκα με αυτά που διαβάζω.... ???Τραγική ανευθυνότητα...Δεν έχω λόγια!!!Να κινηθούν νομικά οι μαθητές....
-
Τα παιδιά σίγουρα έχουν την μικρότερη ευθύνη στην όλη υπόθεση επειδή έδειξαν εμπιστοσύνη στους καθηγητές τους. Και αφού μας διευκρίνισε η συνάδελφος ότι δεν υπάρχουν φροντιστήρια εκεί.
Αυτό που έχει σημασία είναι το τι έλεγε η συγκεκριμένη καθηγήτρια στον συντονισμό της ύλης που γίνεται από το υπουργείο και ισχύει για όλα τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά και για όλα τα σχολεία της Ελλάδας. Γιατί αν έλεγε ψέματα αυτό μπορεί να ανακαλυφθεί και τα παιδιά να δικαιωθούν.
Σωστά!
Κάθε μήνα συμπληρώνεται αυτό το έντυπο!
Αυτα εχω την εντυπωση οτι πανε με πολυ αργο ρυθμο :-\
οποτε καποιος εχει την ανεση και να μαγειρεψει τη δηλωση υλης :-\
-
Τι να πω... έχω μείνει άφωνη με την εν λόγω καθηγήτρια! Καλά όταν στάλθηκε η ύλη στα σχολεία δεν της έριξε μια ματιά; Και όταν συνειδητοποίησε τι έκανε, δεν μπορούσε να βοηθήσει λίγο τα παιδιά λεγοντάς τους με κάποιο έμμεσο τρόπο τη μετάφραση; παράνομο θα μου πείτε... αλλά παράνομη και με άσχημες συνέπειες για τα παιδιά ήταν και η ασυνέπεια που έδειξε :-\
Τα καημένα τα παιδιά... να ζουν σε τόσο στερημένο περιβάλλον και να τους τύχει κι αυτό...
-
πως μπορούν να δικαιωθούν?
Μπορούν να δικαιωθούν αν κινηθούν νομικά...Αλλά μέχρι να δικαιωθούν.. καλύτερα θα είναι να (ξανα)δώσουν πανελλήνιες...
Τι να πει κανείς...!?! Μου είναι πολύ δύσκολο να πιστέψω ότι συνέβη τέτοιο πράγμα...
-
Τα παιδιά σίγουρα έχουν την μικρότερη ευθύνη στην όλη υπόθεση επειδή έδειξαν εμπιστοσύνη στους καθηγητές τους. Και αφού μας διευκρίνισε η συνάδελφος ότι δεν υπάρχουν φροντιστήρια εκεί.
Αυτό που έχει σημασία είναι το τι έλεγε η συγκεκριμένη καθηγήτρια στον συντονισμό της ύλης που γίνεται από το υπουργείο και ισχύει για όλα τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά και για όλα τα σχολεία της Ελλάδας. Γιατί αν έλεγε ψέματα αυτό μπορεί να ανακαλυφθεί και τα παιδιά να δικαιωθούν.
Σωστά!
Κάθε μήνα συμπληρώνεται αυτό το έντυπο!
Αυτα εχω την εντυπωση οτι πανε με πολυ αργο ρυθμο :-\
οποτε καποιος εχει την ανεση και να μαγειρεψει τη δηλωση υλης :-\
Γίνονται όμως. Άρα αυτή τη στιγμή υπάρχει υπογεγραμμένο έντυπο το οποίο, αν κάνουν καταγγελία τα παιδιά, θα φανεί ότι είναι ψεύτικο.
-
ποια ηλεκτρονική δήλωση της ύλης ρε παιδια?στην ελλάδα που εως τον δεκέμβρη τα λύκεια ήταν απο κατάληψη και το υπουργείο ζητά να έχει προχωρήσει η ύλη οπως θα είχε προχωρήσει αν ήταν ανοιχτα? η ηλεκτρονική δήλωση θα μας σώσει?
η καθηγήτρια εκανε βλακεία και για να το διορθώση θα μπορούσε να τους δώσει τη μετάφραση μόνο για το συγκεκριμένο κείμενο για να ισορροπήσει τη βλακεία της, αφου οπως αντιλαμβάνομαι δεν πρόκειται για πολλά παιδιά
-
Εφόσον δεν ήξερε ότι το 46 είναι εντός ύλης, θα φαίνεται στα εν λόγω έντυπα ότι δίδαξε 1 κείμενο λιγότερο από την προκαθορισμένη ύλη των Λατινικών.
Σωστά;
Πρέπει να το κυνηγήσουν και ας δικαιωθούν μετά από 2 χρόνια...
Να βρει το δάσκαλό της η καθηγήτρια ( ; ).
-
ποια ηλεκτρονική δήλωση της ύλης ρε παιδια?στην ελλάδα που εως τον δεκέμβρη τα λύκεια ήταν απο κατάληψη και το υπουργείο ζητά να έχει προχωρήσει η ύλη οπως θα είχε προχωρήσει αν ήταν ανοιχτα? η ηλεκτρονική δήλωση θα μας σώσει?
η καθηγήτρια εκανε βλακεία και για να το διορθώση θα μπορούσε να τους δώσει τη μετάφραση μόνο για το συγκεκριμένο κείμενο για να ισορροπήσει τη βλακεία της, αφου οπως αντιλαμβάνομαι δεν πρόκειται για πολλά παιδιά
στην καταληψη που εκαναν (κι αν την εκαναν) τα παιδια ,θα τα ριξουμε??
Ειναι μπαχαλο στα δημοσια σχολεια σχετικα με την παραδοση υλης (και τον τροπο που γινεται) γι' αυτο τα παιδια καταφευγουν στα φροντιστηρια (αν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα)
-
πριν κανεισ κριτικη συναδελφε loulou πρεπει να ξερεις οτι για τα λατινικα στελνουν στο υπουργειο συνολο κειμενων και οχι αριθμους κειμενων!!!!!!!
-
Άρα, αν το σύνολο είναι 27 (δεν ξέρω πόσο είναι ακριβώς...) και αυτή έχει συμπληρώσει 26 στο έντυπο, δεν φαίνεται η παρατυπία της;;; ???
-
λαθος εγινε! αλλα δεν βρεθηκε και κανεις να το διορθωσει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
aelia ...
Τι μου θυμίζει;;;
Aelia Capitolina
-
λαθος εγινε! αλλα δεν βρεθηκε και κανεις να το διορθωσει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Έγινε λάθος, ναι.
Αφού, λοιπόν, δεν βρέθηκε κανείς να το διορθώσει και "πήρε στο λαιμό της" τα παιδιά, δεν μπορούν να το "ξεσκεπάσουν"; ???
-
Οι μαθητές σε συνεργασία με το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων έχουν ήδη αρχίσει να κάνουν κινήσεις με τη βοήθεια δικηγόρου. Πήγαν βέβαια αυτοί που ευθύνονται να το κουκουλώσουν με 2 παρεμβάσεις γελοίες, αντιπαιδαγωγικές, και άστοχες...δεν είναι του παρόντος αλλά μάλλον θα προχωρήσει η υπόθεση. Το σημαντικό είναι να βγει στη δημοσιότητα έστω και τοπικά.
-
καλά αυτή δεν είχε πάρει είδηση ότι το 46 ήταν από πέρυσι στην ύλη???????ποια ύλη είχε υπόψη της???πόσα χρόνια είχε να την κοιτάξει ??? τα 'καψε τα παιδάκια ....
-
aelia ...
Τι μου θυμίζει;;;
Aelia Capitolina
ειλικρινά δεν έχω ιδέα πώς μου ήρθε αυτή η λέξη στο μυαλό αναζητώντας username. ίσως είναι κάποια παλιά αποθηκευμένη γνώση. αν έχεις υπόψη κάτι για την προέλευση αυτού του ονόματος, σε παρακαλώ διαφώτισέ με.
-
ποια ηλεκτρονική δήλωση της ύλης ρε παιδια?στην ελλάδα που εως τον δεκέμβρη τα λύκεια ήταν απο κατάληψη και το υπουργείο ζητά να έχει προχωρήσει η ύλη οπως θα είχε προχωρήσει αν ήταν ανοιχτα? η ηλεκτρονική δήλωση θα μας σώσει?
η καθηγήτρια εκανε βλακεία και για να το διορθώση θα μπορούσε να τους δώσει τη μετάφραση μόνο για το συγκεκριμένο κείμενο για να ισορροπήσει τη βλακεία της, αφου οπως αντιλαμβάνομαι δεν πρόκειται για πολλά παιδιά
στην καταληψη που εκαναν (κι αν την εκαναν) τα παιδια ,θα τα ριξουμε??
Ειναι μπαχαλο στα δημοσια σχολεια σχετικα με την παραδοση υλης (και τον τροπο που γινεται) γι' αυτο τα παιδια καταφευγουν στα φροντιστηρια (αν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα)
δεν κατέκρινα τα παιδιά(στις περισσοτερες περιπτώσεις καλά κανουν και αντιστέκονται), αλλα η ηλεκτρονική δήλωση ύλης προαπαιτεί να λειτουργεί ομαλά το σχολείο κάτι που τα τελευταία χρόνια δεν συμβαίνει(ανεξαρτητα του ποιος ευθύνεται), τα λυσαμε τα υπόλοιπα και η ηλεκτρονική δήλωση θα μας σώσει.
-
Τα παιδια δεν εχουν κανενα λογο να ανατρεξουν αλλου για την ευρεση της υλης ,ουτε ηλεκτρονικα ουτε σε καποιο φροντιστηριο ,ουτε σε αλλους συμμαθητες απο αλλο σχολειο,η πλεον καταλληλη και υπευθυνη γι αυτο ηταν η καθηγητρια τους ,αυτη ειναι υποχρεωμενη να τους δωσει την υλη και να τους την ΔΙΔΑΞΕΙ,ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ να κοψει το κεφαλι της να βρει τροπο να διορθωσει το λαθος της,δεν ξερω με ποιο τροπο, εμενα αν μου σενεβαινε κατι τετοιο εκτος οτι θα ηθελα να ανοιξει η γη να με καταπιει θα εκανα 1 χρονο εξτρα μαθημα στα παιδια 2-3 ωρες για να τα βοηθησω να περασουν.
-
ποια ηλεκτρονική δήλωση της ύλης ρε παιδια?στην ελλάδα που εως τον δεκέμβρη τα λύκεια ήταν απο κατάληψη και το υπουργείο ζητά να έχει προχωρήσει η ύλη οπως θα είχε προχωρήσει αν ήταν ανοιχτα? η ηλεκτρονική δήλωση θα μας σώσει?
η καθηγήτρια εκανε βλακεία και για να το διορθώση θα μπορούσε να τους δώσει τη μετάφραση μόνο για το συγκεκριμένο κείμενο για να ισορροπήσει τη βλακεία της, αφου οπως αντιλαμβάνομαι δεν πρόκειται για πολλά παιδιά
στην καταληψη που εκαναν (κι αν την εκαναν) τα παιδια ,θα τα ριξουμε??
Ειναι μπαχαλο στα δημοσια σχολεια σχετικα με την παραδοση υλης (και τον τροπο που γινεται) γι' αυτο τα παιδια καταφευγουν στα φροντιστηρια (αν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα)
δεν κατέκρινα τα παιδιά(στις περισσοτερες περιπτώσεις καλά κανουν και αντιστέκονται), αλλα η ηλεκτρονική δήλωση ύλης προαπαιτεί να λειτουργεί ομαλά το σχολείο κάτι που τα τελευταία χρόνια δεν συμβαίνει(ανεξαρτητα του ποιος ευθύνεται), τα λυσαμε τα υπόλοιπα και η ηλεκτρονική δήλωση θα μας σώσει.
Κι ομως θα ηταν ενας "ελεγχος" καθημερινος για να μην αισθανεται ο εκπαιδευτικος οτι επειδη ειναι σε δημοσιο σχολειο θα κανει "του κεφαλιου του" αναλογως τις ορεξεις του και απο ποιό πλευρο ξυπναει καθε πρωι
-
σημερα επεσε στα χερια μου η εφημεριδα που περιγραφει το περιστατικο. τελικα τα πραγματα δεν ειναι οπως τα παρουσιαζει η aelia η οποια ή εξω απο το χορο ειναι ή εμλέκεται και προσπαθει να παραπλανήσει την κοινή γνώμη!!!!! εκτος και αν το ρεπορταζ δεν ειναι εγκυρο???????????
το να διαστρεβλωνεις μια κατασταση ξέρεις είναι σοβαρότερο απο να την προκαλέις!!!!!
συναδερφοι ενημερωθείτε πριν κρίνετε.μπορει όλοι να βρεθούμε σε παρομοια κατάσταση
Ο άσφαλτος το λίθο βαλέτω!!!!!!
-
σημερα επεσε στα χερια μου η εφημεριδα που περιγραφει το περιστατικο. τελικα τα πραγματα δεν ειναι οπως τα παρουσιαζει η aelia η οποια ή εξω απο το χορο ειναι ή εμλέκεται και προσπαθει να παραπλανήσει την κοινή γνώμη!!!!! εκτος και αν το ρεπορταζ δεν ειναι εγκυρο???????????
το να διαστρεβλωνεις μια κατασταση ξέρεις είναι σοβαρότερο απο να την προκαλέις!!!!!
συναδερφοι ενημερωθείτε πριν κρίνετε.μπορει όλοι να βρεθούμε σε παρομοια κατάσταση
Ο άσφαλτος το λίθο βαλέτω!!!!!!
Εγω μιλησα και γενικα με αφορμη το περιστατικο γιατι εχω δει παρομοια ευτραπελα.
Anyway πού διαβασες το αρθρο? να το διαβασουμε κι εμεις
-
σημερα επεσε στα χερια μου η εφημεριδα που περιγραφει το περιστατικο. τελικα τα πραγματα δεν ειναι οπως τα παρουσιαζει η aelia η οποια ή εξω απο το χορο ειναι ή εμλέκεται και προσπαθει να παραπλανήσει την κοινή γνώμη!!!!! εκτος και αν το ρεπορταζ δεν ειναι εγκυρο???????????
το να διαστρεβλωνεις μια κατασταση ξέρεις είναι σοβαρότερο απο να την προκαλέις!!!!!
συναδερφοι ενημερωθείτε πριν κρίνετε.μπορει όλοι να βρεθούμε σε παρομοια κατάσταση
Ο άσφαλτος το λίθο βαλέτω!!!!!!
Ανέβασε το άρθρο στο φόρουμ, για να ενημερωθούμε κι εμείς, ή παράπεμψέ μας στην εφημερίδα από την οποία το διάβασες.
-
σημερα επεσε στα χερια μου η εφημεριδα που περιγραφει το περιστατικο. τελικα τα πραγματα δεν ειναι οπως τα παρουσιαζει η aelia η οποια ή εξω απο το χορο ειναι ή εμλέκεται και προσπαθει να παραπλανήσει την κοινή γνώμη!!!!! εκτος και αν το ρεπορταζ δεν ειναι εγκυρο???????????
το να διαστρεβλωνεις μια κατασταση ξέρεις είναι σοβαρότερο απο να την προκαλέις!!!!!
συναδερφοι ενημερωθείτε πριν κρίνετε.μπορει όλοι να βρεθούμε σε παρομοια κατάσταση
Ο άσφαλτος το λίθο βαλέτω!!!!!!
Αλήθεια, ανέβασέ το. Έχω κι εγώ περιέργεια να δω τι γράφεται. Τώρα όσον αφορά την πιθανή εμπλοκή μου στο συγκεκριμένο θέμα, νομίζω ότι την περιέγραψα ευθύς εξαρχής με σαφήνεια. Πράλληλα, το συγκεκριμένο σκανδαλώδες κατά την άποψή μου θέμα, το δημοσίευσα όχι για να το ΄΄κουτσομπολέψουμε΄΄ γι'αυτό και το προσέγγισα με άκρα διακριτικότητα. Δεν ανέφερα το όνομα της συναδέλφου γιατί δεν είναι αρμοδιότητά μου να συμμετέχω ούτε στο ελάχιστο σε διαδικτυακά δικαστήρια. Αυτό ας το αναλάβουν οι υπεύθυνοι. Δεν εξέθεσα το σχολείο το οποίο λειτουργεί άριστα και με λαμπρή δράση. Δεν αναφέρθηκα σε σημαντικές και καθοριστικές λεπτομέρειες που τυχαίνει να ξέρω επειδή ακριβώς δε θα εξυπηρετούσαν το στόχο μου ο οποίος ήταν απλώς να αναφέρω το συμβάν, τις επιπτώσεις του στους μαθητές και την προσωπική μου κρίση. Στόχος μου επίσης ήταν να γίνει γνωστό γιατί δε μου αρέσει να ΄΄κουκουλώνονται΄΄ τόσο σοβαρά ζητήματα εν τη γενέσει τους. Αυτό αποτελεί τρόπο ζωής για μένα καθώς και ηθικό χρέος απέναντι σ'αυτούς τους μαθητές. Τώρα, όσον αφορά την προσπάθειά μου να παραπλανήσω την κοινή γνώμη. Μακάρι να διέθετα αυτή τη δύναμη.... Αυτή, ως γνωστόν, είναι δουλειά των ΜΜΕ και των δημοσιογράφων που εξυπηρετούν ίδια συμφέροντα γι'αυτό και πολλές φορές συνδυάζεται με την παραπληροφόρηση. Αναρωτιέμαι ποιο μπορεί να είναι το δικό μου συμφέρον από τη δημοσιοποίηση ενός τέτοιου γεγονότος. Όσον αφορά τώρα την εγκυρότητα του ρεπορτάζ, το οποίο ακόμη δεν έχω διαβάσει, δεν την αμφισβητώ. Θέτω όμως το εξής ερώτημα: ποιος μπορεί να ξέρει καλύτερα την αλήθεια; Οι αυτόπτες μάρτυρες ενός εγκλήματος ή ο ρεπόρτερ που μεταδίδει ό,τι έχει ακούσει; Τέλος, για το ότι μπορούμε να βρεθούμε σε παρόμοια κατάσταση και ότι όλοι είμαστε άνθρωποι, το ανέφερα πρώτη στις αρχικές απαντήσεις μου. Δε διεκδικώ το αλάθητο. Από έναν γιατρό όμως ο οποίος θα ευθύνεται λόγω αμέλειας και ανευθυνότητας για τη χειροτέρευση της υγείας ενός αγαπημένου μου προσώπου, δε θα σκεφτώ έτσι. Πόσω μάλλον αν ο εν λόγω υπεύθυνος επιστήμονας δε ζητήσει ούτε καν μία συγγνώμη και επιδιώξει να με βγάλει τρελή με θράσος και αυθάδεια. Αυτά προς το παρόν...
-
Συγγνωμη αλλα εγω πηρα θεση βασει οσων εγραψε η συναδελφος φυσικα και θα διαφοροποιηθει η θεση μου, αν τα γεγονοτα εγιναν διαφορετικα.
-
Οπωσδηποτε σε ενα μικρο μερος ισως υπαρχει ζηλοφθονια μεταξυ διορισμενων και αδιοριστων,ειδικα αν οι διορισμενοι ειναι μεσω ασεπ,δεν θελω να προσβλω την συναδελφο που μας ενημερωσε ,επειδη ομως εχω ζησει παρομοιες καταστασεις ,ευτυχως τα παιδια δεν ηταν αποδεκτες,θα ειμαι επιφυλακτικη απο δω και στο εξης ,αφου υπαρχει δηλ. και αλλη αποψη γραμμενη σε εφημεριδα.
-
@parla βλέπω οτι εισαι online, γιατί δε μας λες σε ποια εφημερίδα το είδες μήπως έχουμε την ευκαιρία να δούμε την άλλη οπτική που αναφέρει για το γεγονός?
-
Οπωσδηποτε σε ενα μικρο μερος ισως υπαρχει ζηλοφθονια μεταξυ διορισμενων και αδιοριστων,ειδικα αν οι διορισμενοι ειναι μεσω ασεπ,δεν θελω να προσβλω την συναδελφο που μας ενημερωσε ,επειδη ομως εχω ζησει παρομοιες καταστασεις ,ευτυχως τα παιδια δεν ηταν αποδεκτες,θα ειμαι επιφυλακτικη απο δω και στο εξης ,αφου υπαρχει δηλ. και αλλη αποψη γραμμενη σε εφημεριδα.
δεν γνωρίζω τις καταστάσεις ζηλοφθονίας που έχεις ζήσει. Σαφώς υπάρχουν αξιότεροι άνθρωποι και συνάδελφοι από εμένα, και αλίμονο αν κάτι τέτοιο μου προκαλούσε ζήλεια! Και ακόμη χειρότερα, αλίμονο αν ζήλευα μια συνάδελφο που υπέπεσε σ'ένα τόσο τραγικό λάθος! Μια τέτοια όμως αναφορά δεν την κάνω ελαφρά την καρδία ούτε μη γνωρίζοντας το βάρος των λόγων μου. Δε θα προσπαθήσω να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας....ούτε θα επιμείνω περισσότερο. Ενημερωθείτε από όλες τις ΄΄αξιόπιστες΄΄ και αντικειμενικές πηγές που κρίνετε τις οποίες αναμένω κι εγώ για να τις συγκρίνω με αυτά που ξέρω πολύ καλά... Σε παραπέμπω στην απάντηση που έδωσα στην parla. Το ότι είμαι αδιόριστη δεν θα με κάνει να συγκαλύψω από φόβο την αλήθεια που τη γνωρίζουν και πολλοί ακόμη περισσότεροι από εμένα, χωρίς να περιμένουν ένα ρεπορτάζ στην εφημερίδα. Και πίστεψέ με για μια αδιόριστη οι ΄΄κυρώσεις΄΄ μπορούν να είναι πολλές!
-
......
Ο άσφαλτος το λίθο βαλέτω!!!!!!
Eίναι βέβαιο ότι έχεις τελειώσει το πανεπιστήμιο; Ή απλώς είσαι φαν της Άντζελας; ;)
-
Ρε παιδιά, δεν μπορείτε να "ανεβάσετε" τα άρθρα των διαφόρων εφημερίδων για το εν λόγω θέμα, ώστε να διαμορφώσουμε κι εμείς άποψη;;;
-
......
Ο άσφαλτος το λίθο βαλέτω!!!!!!
Eίναι βέβαιο ότι έχεις τελειώσει το πανεπιστήμιο; Ή απλώς είσαι φαν της Άντζελας; ;)
Να σου πω οτι εγω δεν ειχα καταλαβει τι εγραφε, δεν θα με πιστεψεις!!!!
-
βλεπω οτι εισαι φαν της Αντζελας......απο κει καταλαβαινω και το επιπεδο σου!!!και αντιλαμβανομαι τη βαρυτητα της γνωμης σου! ετσι γινεται συνήθως βλέπεις το δέντρο και χανεις το δασος...
-
Το αρθρο βρε παιδια !
-
(http://img190.imageshack.us/img190/4803/0002cib.th.jpg) (http://img190.imageshack.us/my.php?image=0002cib.jpg)
http://img190.imageshack.us/img190/4803/0002cib.jpg
καλημέρα
-
Με βάση το παραπάνω άρθρο:
1. Η διευθύντρια του σχολείου παραδέχεται ότι δεν είχε διδαχτεί το 46 κοιτάζοντας και το βιβλίο ύλης.
Παρόλ' αυτά, χαρακτηρίζει την ενέργεια της καθηγήτριας "αβλεψία" και την ίδια "εξαίρετη συνάδελφο έχοντας γράψει και βιβλία στα Λατινικά".
Την ίδια αντιμετώπιση θα είχε και νεοδιορισθείσα ή αναπληρώτρια συνάδελφος;;;
2. Η διευθύντρια εικάζει πως "ενδεχομένως η καθηγήτρια να θεώρησε ότι το κείμενο θα ήταν εκτός ύλης, όπως συνέβαινε μέχρι και πέρυσι".
Φέτος προστέθηκε το 46 ή πέρσυ;
3. Η διευθύντρια ενημέρωσε αμέσως τον προϊστάμενο, το ΥπΕΠΘ και το βαθμολογικό κέντρο στο οποίο διορθώνονται τα γραπτά του ν. Μαγνησίας.
"Από το ΥπΕΠΘ η ενημέρωση είναι ότι το ζήτημα θα πρέπει να θεωρείται λήξαν, αφού δε θα ληφθούν υπόψη οι ασκήσεις που αναφέρονται στο συγκεκριμένο κείμενο".
Σαν πολύ ελαστικό δεν είναι το Υπουργείο με το εν λόγω ζήτημα;
Άραγε σε όλες τις παρατυπίες των συναδέλφων έτσι αντιδρά το ΥπΕΠΘ, "δίνοντας τόπο στην οργή";
Ή η συγκεκριμένη καθηγήτρια είναι η εξαίρεση στον κανόνα, επειδή η συνάδελφος έχει γράψει και βιβλία στα Λατινικά;
-
1oν με βάση το δημοσίευμα "την αναστάτωση των υποψηφίων και των γονέων του προκάλεσε η διαπίστωση πως ενα απο τα 2 κείμενα στα λατινικά δεν το είχαν διδαχθει"
2ον με βάση τη διευθύντρια "κοίταξα το βιβλίο ύλης και διαπίστωσα πως το συγκεκριμένο κείμενο δεν είχε διδαχτεί....το κείμενο μαζί με τις ασκήσεις καλύπτει 10μονάδες στα 100 (αυτό αληθεύει????δεν είναι πολύ παραπάνω????) ...ενδεχομένως η καθηγήτρια θεώρησε πως ήταν εκτός ύλης όπως συνέβαινε μέχρι πέρισυ(μιά συνάδελφως μου είπε πως τελευταία χρονιά που το 46 ήταν εκτός ύλης ήταν το 2005-2006 δλδ τα τελευταία 3 χρόνια είναι εντός)... σε επικοινωνία με το υπεπθ της είπαν πως πρέπει να θεωρείται λήξαν το ζήτημα καθώς οι μαθητές δεν θα βαθμολογηθούν στο συγκεκριμένο ζήτημα( αυτό πως θα γίνει αραγε?...δεν απαιτείται υπουργική απόφαση???)
3ον η ίδια η διευθύντρια αναφέρει πως δεν έχει διδαχτεί το κείμενο και μας λέει οτι τα 3 τελευταία χρόνια είναι εκτός...μια ματιά στην ύλη άλλα μας φανερώνει
οπότε αγαπητοί συνάδελφοι, που για εμένα κάνετε τον βλακώδη διαχωρισμό σε διορισμένους και μη, τι πρέπει να κανουμε εμεις οι ζηλιάρηδες αδιόριστοι? να συγκαλύπτουμε τραγικά περιστατικά ειδικά όταν οι καθηγητές μετά το λάθος τους δεν είπαν ούτε ένα συγνώμη παρα μόνο δεν πειράζει ούτως ή άλλως δεν θα γράφατε?
@parla εσύ τελικά πού διαπίστωσες οτι το συμβάν έχει εξελιχθεί διαφορετικά απότι ανέφερε η συνάδελφος? ελεος πλέον με τις ελαφρά την καρδία διατυπώσεις μόνο και μόνο για τη δημιουργία εντυπώσεων..
όσα αναφερω βρίσκονται στο ρεπορταζ της εφημερίδας....
-
3ον η ίδια η διευθύντρια αναφέρει πως δεν έχει διδαχτεί το κείμενο και μας λέει οτι τα 3 τελευταία χρόνια είναι εκτός...μια ματιά στην ύλη άλλα μας φανερώνει
Αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ.
Γιατί πέρσυ που δίδασκα Λατινικά το 46 το είχα διδάξει κανονικότατα.
-
3ον η ίδια η διευθύντρια αναφέρει πως δεν έχει διδαχτεί το κείμενο και μας λέει οτι τα 3 τελευταία χρόνια είναι εκτός...μια ματιά στην ύλη άλλα μας φανερώνει
Αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ.
Γιατί πέρσυ που δίδασκα Λατινικά το 46 το είχα διδάξει κανονικότατα.
οι μονάδες είναι μόνο 10?
-
3ον η ίδια η διευθύντρια αναφέρει πως δεν έχει διδαχτεί το κείμενο και μας λέει οτι τα 3 τελευταία χρόνια είναι εκτός...μια ματιά στην ύλη άλλα μας φανερώνει
Αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ.
Γιατί πέρσυ που δίδασκα Λατινικά το 46 το είχα διδάξει κανονικότατα.
οι μονάδες είναι μόνο 10?
Αν ψάξεις στα θέματα, μπορείς να υπολογίσεις πόσες είναι: http://www.ypepth.gr/docs/them_lat_kat_c_hmer_no_0906.pdf
Εγώ δεν έχω χρόνο να το κάνω. :)
Χλωμό, πάντως, να είναι μόνο 10! :o
-
Η επόμενη κίνησή της ήταν να συμπληρώσει στο βιβλίο ύλης το συγκεκριμένο κείμενο, τη μέρα των εξετάσεων!!!! και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Eδω φταιει και η προχειροτητα με την οποια συμπληρωνεται το βιβλιο υλης
Αν η υλη συμπληρωνοταν ηλεκτρονικα ισως θα αποφευγονταν τετοια και αλλα λαθη που εχουν σχεση με την παραδοση της υλης.Σκεψεις κανω....
συγνώμη βρε παιδιά,να κάνω μια ερώτηση:εσείς πιστέυετε ότι τα βιβλία ύλης ελέχγονται?πλάκα κάνετε!τα γράφουμε για να; τα γράψουμε!
Δε φταιει η καθηγητρια αφου ξερει στην ερημια ποιός θα παει να ελεγξει τα βιβλια υλης??'Η κι αν παει καποιος και τα ελεγξει μια φορα θα αλλαξει κατι??
Αναρωτιεμαι αν ο εκπαιδευτικος δηλωνε ηλεκτρονικα τη καθημερινη υλη και μεσω συστηματος ενημερωνοταν η δευτεροβαθμια καθε βδομαδα ,θα βλεπαμε τετοια φαινομενα κι αλλα συναφη??
-
Ο αναμαρτητος πρωτος τον λιθον βαλετω,ειπαμε αφου η κατασταση διορθωθηκε υπερ των μαθητων δεν χρειαζεται να την σταυρωσουμε την καθηγητρια,τελος καλο ολα καλα,πιστευω θα της εγινε και εκεινης μαθημα να προσεχει στο μελλον.
-
Ο αναμαρτητος πρωτος τον λιθον βαλετω,ειπαμε αφου η κατασταση διορθωθηκε υπερ των μαθητων δεν χρειαζεται να την σταυρωσουμε την καθηγητρια,τελος καλο ολα καλα,πιστευω θα της εγινε και εκεινης μαθημα να προσεχει στο μελλον.
μπορείς να μου πεις πώς διορθώθηκε η κατάσταση?το γεγονός οτι είπανε στην διευθύντρια οτι δεν θα βαθμολογηθούν στο συγκεκριμένο ζήτημα δεν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται.χρειάζεται υπουργική απόφαση. συγνώμη αλλα δεν το πολυ βλέπω πιθανό να βγάζει τέτοια απόφαση ο υπουργός εκτός αν μαζί με αυτή διατάξει και καμία ΕΔΕ.
-
Ο αναμαρτητος πρωτος τον λιθον βαλετω,ειπαμε αφου η κατασταση διορθωθηκε υπερ των μαθητων δεν χρειαζεται να την σταυρωσουμε την καθηγητρια,τελος καλο ολα καλα,πιστευω θα της εγινε και εκεινης μαθημα να προσεχει στο μελλον.
Θεωρώ ότι το παράπτωμα της συναδέλφου είναι τεράστιο.
Πήρε τα παιδιά στο λαιμό της.
Δεν κάνεις λάθη, όταν διδάσκεις Πανελλαδικά μαθήματα._
Εκείνο που συνεχίζει να μου κάνει τεράστια εντύπωση είναι η αντιμετώπισή της από το ΥπΕΠΘ και, γενικότερα, από τους ανωτέρους της.
Δεν συζητάω, βέβαια, το γεγονός ότι αρνήθηκε να ζητήσει, έστω και τυπικότατα, συγγνώμη...
-
3ον η ίδια η διευθύντρια αναφέρει πως δεν έχει διδαχτεί το κείμενο και μας λέει οτι τα 3 τελευταία χρόνια είναι εκτός...μια ματιά στην ύλη άλλα μας φανερώνει
Αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ.
Γιατί πέρσυ που δίδασκα Λατινικά το 46 το είχα διδάξει κανονικότατα.
οι μονάδες είναι μόνο 10?
Επειδή το απόσπασμα του 46 ήταν μικρότερο από εκείνο του 25, ίσως η μετάφρασή του να πιάνει 10 μονάδες.
Αρχίζοντας, λοιπόν, από αυτή την υπόθεση και μετρώντας όλες τις μονάδες των ασκήσεων που σχετίζονται με το 46, συνολικά υπολόγισα ότι 30/100 μονάδες "πιάνει" το 46, ήτοι 6/20.
Άρα, το "άριστο" για τους εν λόγω μαθητές είναι το 14 και όχι το 20.
Έτσι θα βαθμολογηθούν τα γραπτά των συγκεκριμένων μαθητών;
Επομένως, για ποιες 10 μονάδες "μιλάει" το άρθρο και το ΥπΕΠΘ;;; ???
-
πραγματι ειναι αξιο θαυμασμου !!!
περιεργο ομως, γιατι αυτοι οι μαθητες δεν πηγαιναν φροντιστηριο ωστε να το ακουσουν απο εκει?
δεν ειχαν παρεες απο αλλα σχολεια ωστε κατι να ακουσουν?, δεν εκανε κανεις τους ιδιαιτερο? δεν ειδαν την υλη των εξετασεων? αποκομμενοι απο τον εξω κοσμο ηταν?
δεν δικαιολογω την καθηγητρια τους, με τιποτα.
ειναι εξοργηστικο πραγματικα!
Εσεις πραγματικα οι των πολεων ειστε εκτος πραγματικοτητας Ελλαδα δεν ειναι μονο η ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ειναι και τα μακρινα αγονα νησια μας ,τα ορεινα χωρια μας και η υπαιθρος,εκει λοιπον μαθε οτι δεν υπαρχουν φροντιστηρια,ουτε μεγαλοκαθηγηταδες και τα παιδια παλευουν σχεδον μονα τους,ασε που και φροντιστες να υπηρχαν δεν υπαρχει η οικονομικη ανεση,αλλωστε στο ειπε ξεκαθαρα η συναδελφος οτι ειναι νησι δυσπροσιτο χωρις φροντιστηριο, γιατι το αμφισβητεις?Για μενα εχει μεγαλη ευθυνη η καθηγητρια και ενα συγγνωμη δεν ειναι αρκετο.
κατ'αρχην χαμηλωσε το περιεργο υφακι.
δεν ειμαι παιδι της πολης αλλα του χωριου και του λογγου.
ασε με να ξερω καλυτερα απο σενα αυτα.
δεν αμφισβητησα τιποτα και δεν εριξα δικιο στην καθηγητρια.
να διαβαζεις σε παρακαλω πιο προσεκτικα και να μη προβαινεις σε επιθεσεις.
συμφωνω απολυτα μαζι σου και με τους αλλους.
μια διευκρινηση: δεν ειχα προσεξει οτι μιλαει για δυσπροσιτο. αλλα και ετσι να ειναι θα επρεπε να ξερεις/ουμε οτι ολα τα δυσπροσιτα δεν εινια το ιδιο. καλα νομιζω?
-
πραγματι ειναι αξιο θαυμασμου !!!
περιεργο ομως, γιατι αυτοι οι μαθητες δεν πηγαιναν φροντιστηριο ωστε να το ακουσουν απο εκει?
δεν ειχαν παρεες απο αλλα σχολεια ωστε κατι να ακουσουν?, δεν εκανε κανεις τους ιδιαιτερο? δεν ειδαν την υλη των εξετασεων? αποκομμενοι απο τον εξω κοσμο ηταν?
δεν δικαιολογω την καθηγητρια τους, με τιποτα.
ειναι εξοργηστικο πραγματικα!
Εσεις πραγματικα οι των πολεων ειστε εκτος πραγματικοτητας Ελλαδα δεν ειναι μονο η ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ειναι και τα μακρινα αγονα νησια μας ,τα ορεινα χωρια μας και η υπαιθρος,εκει λοιπον μαθε οτι δεν υπαρχουν φροντιστηρια,ουτε μεγαλοκαθηγηταδες και τα παιδια παλευουν σχεδον μονα τους,ασε που και φροντιστες να υπηρχαν δεν υπαρχει η οικονομικη ανεση,αλλωστε στο ειπε ξεκαθαρα η συναδελφος οτι ειναι νησι δυσπροσιτο χωρις φροντιστηριο, γιατι το αμφισβητεις?Για μενα εχει μεγαλη ευθυνη η καθηγητρια και ενα συγγνωμη δεν ειναι αρκετο.
επιτηδες εβαλα και τα δυο κειμενα ωστε να διαβασεις καλυτερα τι γραφω και τι μου απαντας και κυριως το πως.
μαθε κανονες συμπεριφορας και προσαρμοσου στο φορουμ.
το ποιος ειναι εκτος πραγματικοτητας , μαλλον φαινεται.
οσοι με γνωριζουν απο κοντα ξερουν και τη πορεια μου και το ηθος μου και τη ντομπροσυνη μου.
εληξε. στο θεμα μας και παλι
μια ερωτηση εκανα τιποτε παραπανω.
-
Ο αναμαρτητος πρωτος τον λιθον βαλετω,ειπαμε αφου η κατασταση διορθωθηκε υπερ των μαθητων δεν χρειαζεται να την σταυρωσουμε την καθηγητρια,τελος καλο ολα καλα,πιστευω θα της εγινε και εκεινης μαθημα να προσεχει στο μελλον.
ωραια !!! ο,τι λοιπον διορθωνεται υπερ των μαθητων, κανενα προβλημα. μην αγχωνεστε συναδελφοι, δεν αξιζει....
εντυπωση μου κανει οτι σε προηγουμενο μηνυμα σου καταφερωσουν στην εν λογω καθηγητρια.
τωρα τη δικαιολογεις? !!!!
ελεγες οτι " η καθηγητρια για μενα εχει μεγαλη ευθυνη και οτι ενα συγγνωμη δεν ειανι αρκετο"
τωρα, αντιθετα λες "....ε,να μη τη σταυρωσουμε κιολας,ενα λαθος εκανε"
θα τρελαθουμε?
-
Το άρθρο, όπως και καθετί που δημοσιεύεται και αφορά ΄΄λαδιές΄΄ και ΄΄σκάνδαλα΄΄ έχει 3 βασικά λάθη:
α. το κείμενο με τις παρατηρήσεις δεν πιάνει μόνο 10 μονάδες. Κι ευχαριστώ τη συνάδελφο bikini που το επεσήμανε. Και δε χρειάζεται να μου απαντήσει κανείς ότι οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν γενικά τη γραμματική και το συντακτικό της λατινικής γιατί γνωρίζουμε πολύ καλά εμείς που διδάσκουμε το μάθημα ότι επικεντρωνόμαστε στα γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα της κάθε ενότητας. Συγκεκριμένα.
β. το κείμενο 46 είναι στην ύλη από το διδακτικό έτος 2006-2007. Επομένως δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την ΄΄αβλεψία΄΄.
γ. το ότι δε θα ληφθούν υπόψη οι ασκήσεις που αναφέρονται στο συγκεκριμένο κείμενο, δε θα πω ότι είναι ψέμα και μια παρηγοριά στον άρρωστο για να θεωρηθεί το θέμα λήξαν. Απλώς, διατυπώνω την εξής απορία: από τη στιγμή που απαιτείται υπουργική απόφαση για να γίνει αυτό, εσείς πιστεύετε ότι θα ψηφιστεί κάτι τέτοιο; Ξέρετε παρόμοιες περιπτώσεις; Γιατί αν το ΥΠΕΠΘ κάνει ιδιαίτερη ρύθμιση γι'αυτά τα παιδιά, σημαίνει ότι παραδέχεται ότι υπήρξε σφάλμα κι αυτό συνεπάγεται κυρώσεις και στους υπευθύνους....
Εδώ, θα ήθελα να διορθώσω κι εγώ με τη σειρά μου μια λάθος πληροφορία που περιέχει η αρχική μου δημοσίευση, γιατί επιλέγω την ειλικρινή συνδιάλεξη με τους συναδέλφους του φορουμ. Η υπεύθυνη καθηγήτρια δεν παραποίησε το βιβλίο της ύλης συμπληρώνοντας εκ των υστέρων το κείμενο 46. Ήταν η μοναδική πληροφορία ΄΄ράδιο αρβύλα΄΄ που όμως έφτασε στα αυτιά μου την ημέρα της αναμπουμπούλας. Ζητώ συγγνώμη για αυτή τη λάθος πληροφορία. Δυστυχώς φοβάμαι όμως ότι το τόσο σοβαρό θέμα πάει για ΄΄θάψιμο΄΄...
-
συναδελφε .....olgalia..... που εβγαλες Πανεπιστημιο . bale sto λεξικο του τριανταφυλλιδη την λέξη "άσφαλτος" και θα προβαλει μπροστα σου η εκφραση που εγραψα εγω και εσυ κοροιδεψες!!!!! ουδεν σχολιο..................................!!!!!!!!!! 8).
-
βρε, ειναι μονο η μεταφραση και 3-4 λεξεις του συντακτικου, τα γραμματικα φαινομενα τα διδασκονται ολα, συνολο μοναδων δηλαδη 10-15. βεβαια δεν ειμαι φιλολογος,αλλα αλλοι συναδερφοι αυτα ειπανε,οσον αφορα στην αξιολογηση!
-
συναδελφε λουλου...................και εισαι και φιλολογος............,καλε αυτα δεν τα λεει μονο η Αντζελα....... αλλα και ο τριανταφυλλιδης στο λεξικό.....ενημερωσου!!!!!!!!!!
-
συναδελφε λουλου...................και εισαι και φιλολογος............,καλε αυτα δεν τα λεει μονο η Αντζελα....... αλλα και ο τριανταφυλλιδης στο λεξικό.....ενημερωσου!!!!!!!!!!
καλά, επειδή τα λέει το λεξικό, δεν σημαίνει κάτι.
Θέλω να πω, αν δεις το λεξικό του Μπαμπινιώτη το λήμμα "
-
ποια ηλεκτρονική δήλωση της ύλης ρε παιδια?στην ελλάδα που εως τον δεκέμβρη τα λύκεια ήταν απο κατάληψη και το υπουργείο ζητά να έχει προχωρήσει η ύλη οπως θα είχε προχωρήσει αν ήταν ανοιχτα? η ηλεκτρονική δήλωση θα μας σώσει?
η καθηγήτρια εκανε βλακεία και για να το διορθώση θα μπορούσε να τους δώσει τη μετάφραση μόνο για το συγκεκριμένο κείμενο για να ισορροπήσει τη βλακεία της, αφου οπως αντιλαμβάνομαι δεν πρόκειται για πολλά παιδιά
στην καταληψη που εκαναν (κι αν την εκαναν) τα παιδια ,θα τα ριξουμε??
Ειναι μπαχαλο στα δημοσια σχολεια σχετικα με την παραδοση υλης (και τον τροπο που γινεται) γι' αυτο τα παιδια καταφευγουν στα φροντιστηρια (αν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα)
δεν κατέκρινα τα παιδιά(στις περισσοτερες περιπτώσεις καλά κανουν και αντιστέκονται), αλλα η ηλεκτρονική δήλωση ύλης προαπαιτεί να λειτουργεί ομαλά το σχολείο κάτι που τα τελευταία χρόνια δεν συμβαίνει(ανεξαρτητα του ποιος ευθύνεται), τα λυσαμε τα υπόλοιπα και η ηλεκτρονική δήλωση θα μας σώσει.
Κι ομως θα ηταν ενας "ελεγχος" καθημερινος για να μην αισθανεται ο εκπαιδευτικος οτι επειδη ειναι σε δημοσιο σχολειο θα κανει "του κεφαλιου του" αναλογως τις ορεξεις του και απο ποιό πλευρο ξυπναει καθε πρωι
Η ηλεκτρονική δήλωση της ύλης θα σώσει την παιδεία; αν είναι να βοηθήσει, να κάνουμε και όνλαιν τσατ με το υπουργείο για καλύτερα αποτελέσματα... :P ;D
Να σου θυμίσω τι έγινε με τον προγραμματισμό της ύλης στην αρχή της χρονιάς; Ίσως, ο σωστός και ειλικρινής προγραμματισμός να είχε προλάβει αυτό και άλλα παρόμοια.... Θα μου πεις βέβαια και που τα γράψαμε ποιος τα έδωσε σημασία; ???
-
μήπως κάποιοι να μαλώνανε με pm??? εδω συζητάμε ένα συγκεκριμένο ζήτημα οπότε το δημόσιο ξεκατίνιασμα δεν βοηθά τους μαθητές...
πάντως δεν βλέπω να γίνεται τπτ....μόνο παραμύθιασμα για να ηρεμίσουν τα παιδιά...
-
συναδελφε λουλου...................και εισαι και φιλολογος............,καλε αυτα δεν τα λεει μονο η Αντζελα....... αλλα και ο τριανταφυλλιδης στο λεξικό.....ενημερωσου!!!!!!!!!!
καλά, επειδή τα λέει το λεξικό, δεν σημαίνει κάτι.
Θέλω να πω, αν δεις το λεξικό του Μπαμπινιώτη το λήμμα "
-
ποια ηλεκτρονική δήλωση της ύλης ρε παιδια?στην ελλάδα που εως τον δεκέμβρη τα λύκεια ήταν απο κατάληψη και το υπουργείο ζητά να έχει προχωρήσει η ύλη οπως θα είχε προχωρήσει αν ήταν ανοιχτα? η ηλεκτρονική δήλωση θα μας σώσει?
η καθηγήτρια εκανε βλακεία και για να το διορθώση θα μπορούσε να τους δώσει τη μετάφραση μόνο για το συγκεκριμένο κείμενο για να ισορροπήσει τη βλακεία της, αφου οπως αντιλαμβάνομαι δεν πρόκειται για πολλά παιδιά
στην καταληψη που εκαναν (κι αν την εκαναν) τα παιδια ,θα τα ριξουμε??
Ειναι μπαχαλο στα δημοσια σχολεια σχετικα με την παραδοση υλης (και τον τροπο που γινεται) γι' αυτο τα παιδια καταφευγουν στα φροντιστηρια (αν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα)
δεν κατέκρινα τα παιδιά(στις περισσοτερες περιπτώσεις καλά κανουν και αντιστέκονται), αλλα η ηλεκτρονική δήλωση ύλης προαπαιτεί να λειτουργεί ομαλά το σχολείο κάτι που τα τελευταία χρόνια δεν συμβαίνει(ανεξαρτητα του ποιος ευθύνεται), τα λυσαμε τα υπόλοιπα και η ηλεκτρονική δήλωση θα μας σώσει.
Κι ομως θα ηταν ενας "ελεγχος" καθημερινος για να μην αισθανεται ο εκπαιδευτικος οτι επειδη ειναι σε δημοσιο σχολειο θα κανει "του κεφαλιου του" αναλογως τις ορεξεις του και απο ποιό πλευρο ξυπναει καθε πρωι
Η ηλεκτρονική δήλωση της ύλης θα σώσει την παιδεία; αν είναι να βοηθήσει, να κάνουμε και όνλαιν τσατ με το υπουργείο για καλύτερα αποτελέσματα... :P ;D
Να σου θυμίσω τι έγινε με τον προγραμματισμό της ύλης στην αρχή της χρονιάς; Ίσως, ο σωστός και ειλικρινής προγραμματισμός να είχε προλάβει αυτό και άλλα παρόμοια.... Θα μου πεις βέβαια και που τα γράψαμε ποιος τα έδωσε σημασία; ???
-
Συναδελφε Μαρκο ,ευτυχως που παρεθεσες τα δυο κειμενα μαζι,ετσι θα καταλαβεις παλι γιατι σου απαντησα κατ αυτον τον τροπο,μην ξεχνας οτι ηδη ειχε προηγηθει κειμενο συναδελφου που εξηγουσε αναλυτικα οτι προκειται για δυσπροσιτο 5 μαθητων ,χωρις φροντιστηριο,που θα βρεθει και το αλλο σχολειο λοιπον?Η γνωμη μου δεν αλλαξε, ειμαι παντα με τους μαθητες,αν ειναι αληθεια οτι δεν θα υπολογιστει γι αυτους τους 5 μαθητες το <αγνωστο> κειμενο τοτε <τελος καλο ολα καλα>,μην ξεχναμε και το ;ανθρωπινο λαθος,φυσικα ειπαμε να μη την πληρωσουν οι μαθητες ,το ΤΟΝΙΖΩ.
Οσο για σενα φιλη μου που εγραψες περι <ασφαλτου>,ημουν ειλικρινης ,οταν εγραφα οτι δεν σε καταλαβα.
-
βρε, ειναι μονο η μεταφραση και 3-4 λεξεις του συντακτικου, τα γραμματικα φαινομενα τα διδασκονται ολα, συνολο μοναδων δηλαδη 10-15. βεβαια δεν ειμαι φιλολογος,αλλα αλλοι συναδερφοι αυτα ειπανε,οσον αφορα στην αξιολογηση!
Πώς διδάχτηκαν τη γραμματική του 46, όταν το ίδιο το 46 δεν διδάχτηκε;;; ??? ???
-
μήπως κάποιοι να μαλώνανε με pm??? εδω συζητάμε ένα συγκεκριμένο ζήτημα οπότε το δημόσιο ξεκατίνιασμα δεν βοηθά τους μαθητές...
πάντως δεν βλέπω να γίνεται τπτ....μόνο παραμύθιασμα για να ηρεμίσουν τα παιδιά...
Έτσι πιστεύω κι εγώ.
Ίσως ευθύνεται το ότι η καθηγήτρια είναι "καλή συνάδελφος και έχει γράψει και βιβλία για τα Λατινικά"... και το παράπτωμα παραγράφεται αυτόματα...
-
Συναδελφε Μαρκο ,ευτυχως που παρεθεσες τα δυο κειμενα μαζι,ετσι θα καταλαβεις παλι γιατι σου απαντησα κατ αυτον τον τροπο,μην ξεχνας οτι ηδη ειχε προηγηθει κειμενο συναδελφου που εξηγουσε αναλυτικα οτι προκειται για δυσπροσιτο 5 μαθητων ,χωρις φροντιστηριο,που θα βρεθει και το αλλο σχολειο λοιπον?Η γνωμη μου δεν αλλαξε, ειμαι παντα με τους μαθητες,αν ειναι αληθεια οτι δεν θα υπολογιστει γι αυτους τους 5 μαθητες το <αγνωστο> κειμενο τοτε <τελος καλο ολα καλα>,μην ξεχναμε και το ;ανθρωπινο λαθος,φυσικα ειπαμε να μη την πληρωσουν οι μαθητες ,το ΤΟΝΙΖΩ.
Οσο για σενα φιλη μου που εγραψες περι <ασφαλτου>,ημουν ειλικρινης ,οταν εγραφα οτι δεν σε καταλαβα.
Αν εσύ ήσουν στη θέση της εν λόγω καθηγήτριας, θα είχες την ίδια αντιμετώπιση; ???
Πιστεύω πως η συγκεκριμένη αντιμετώπιση από το Υπουργείο έχει να κάνει με το ότι η καθηγήτρια είναι "καλή συνάδελφος και έχει γράψει και βιβλία για τα Λατινικά"... και το παράπτωμα παραγράφεται αυτόματα...
Επιβάλλονται κυρώσεις σε άλλους με πολύ μικρότερα παραπτώματα...
-
Bikini,το προβλημα μου εμενα δεν ειναι αν θα τιμωρηθει η καθηγητρια, αλλα αν θα πληρωσουν το λαθος της οι μαθητες.Δεν νομιζω να υπαρχει μεγαλυτερη τιμωρια γι αυτη ,απο την οργη και την πικρα των μαθητων της.
-
γενικα ειμαι της αποψης "ποτε μη λες ποτε". δε μπορεις να κατακρινεις τον αλλον γιατι δεν ξερεις τι θα σου συμβει. αλλα αυτο που εκανε η εν λογω καθηγητρια ειναι πραγματικα ασυγχωρητο. δε μπορει να παιζει ετσι με το μελλον των παιδιων. κ αυτο που μου κανει τρομερη εντυπωση ειναι πώς κ δεν εχει ακουστει το περιστατικο. αλλο το να το γραφουν οι τοπικες εφημεριδες κ αλλο οι αθηναικες. κ αυτο που λενε οτι δεν θα μετρησει το κειμενο αυτο για τα παιδια μου φαινεται καπως απιθανο να συμβει. κ αν το δει κανεις τελειως ωμα ποιος λεει οτι τα υπολοιπα παιδια δεν θα διαμαρτυρηθουν? δλδ ας πουμε οτι εγω εκανα ιδιαιτερο σε ενα παιδι στα λατινικα κ του ελεγα οτι το συγκεκριμενο κεφαλαιο δεν ειναι πολυ sos κ ετσι δεν το διαβασε καλα. δεν θα διαμαρτυρηθει αυτο το παιδι που στα αλλα παιδια δεν θα μετραει? κ οσο για αυτο που λενε οτι τα παιδια επρεπε να ξερουν την υλη. δεν ξερω για εσας αλλα εγω ως μαθητρια ποτε μου δεν εψαξα την υλη των πανελλαδικων. το αφηνα στις καθηγητριες. την υλη εμαθα να τη βρισκω απο τοτε που αρχισαν να διδασκω
-
maryvas, ίσως πρέπει αν ελεγχόμαστε από τους μαθητές όσον αφορά την ύλη των Πανελλαδικών.
Όλοι οι συνάδελφοι στο σχολείο μου φωτοτυπούν την ύλη και την μοιράζουν στους μαθητές του.
Αλλιώς, ας ελέγχονται οι συνάδελφοι από τον διευθυντή και ας ερευνά κι εκείνος τα βιβλία ύλης τακτικότατα.
Αλήθεια, η διευθύντρια του σχολείου δεν είναι συνυπεύθυνη;