Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: ovidius στις Φεβρουαρίου 24, 2007, 12:10:45 pm
-
Κλείδωσα το άλλο θέμα με την προσωπική βαθμολογία του καθενός λόγω της μικρής συμμετοχής. Ίσως αυτός ο τρόπος είναι πιο ελκυστικός για να έχουμε μια πιο αξιόπιστη εικόνα.
-
Στους 840 διοριστέους του 2005 ο Μ.Ο ΝΕΩΝ και ΙΣΤΟΡΙΑΣ ήταν 77,45
77,73 για τα Νέα και 77,18 για την Ιστορία
-
Όμως ο Μ.Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ....73,07
-
Καλημέρα σε όλους. Για να υπολογίσουμε σωστά τις βάσεις νομίζω ότι πρέπει να υπολογίζουμε και τις προσαυξήσεις, γιατί πχ το 2005 κάποιος με βαθμό 73 και βαθμό πτυχίου 6.14 δεν περνούσε, ενώ άλλος μς βαθμό 70 και προσαύξηση 6 διορίζεται. Αν ο βαθμός κάποιου φέτος είναι πχ 70 στο γνωστικό και πχ διδακτορικό και πτυχίο 7 παίρνει 6 προσαύξηση, δηλ είναι σαν να έχει γράψει 76 και όχι 70.
-
Έχεις απόλυτο δίκιο.Γι' αυτό ο καθένας πρέπει να πιθανολογεί για τη "δική" του βάση συνυπολογίζοντας τις μονάδες προσαύξησης που έχει.Για παράδειγμα εγώ, που έχω μόνο 2 μονάδες προσαύξησης, χρειάζομαι πολύ υψηλό βαθμό γραπτής εξέτασης.Και πάλι όμως όλα είναι αυθαίρετες εικασίες γιατί είναι πολύ δύσκολο να γίνει ακόμη και σχετικά ασφαλής πρόβλεψη για το αν θα υπάρξει άνοδος ή πτώση του βαθμού γραπτής εξέτασης.
Το μόνο που μπορεί να κάνει κάποιος είναι το εξής: λαμβάνοντας αυθαίρετα ως δεδομένη τη βάση του 2005 να δει ποιο βαθμό γραπτής εξέτασης είχε ο τελευταίος(στους 840 όμως) που είχε τις ίδιες μονάδες προσαύξησης.
-
Επίσης θα πρέπει να υπολογιστούν και τα μόρια προσαύξησης από την προϋπηρεσία. Ένα ενδεικτικό στατιστικό από τον διαγωνισμό του 2005 είναι:
989 Δήλωσαν κάποιου είδους προϋπηρεσία,
424 Πήραν από τον ΑΣΕΠ μόρια προϋπηρεσίας,
106 Από αυτούς διορίστικαν.
-
Η συντριπτική πλειοψηφία από αυτούς πήρε ελάχιστα μόρια από την προϋπηρεσία (0,50).
-
Πιστεύω ότι αυτοί που δεν έχουν γράψει καλά δε θα ψηφίσουν γιαυτό και είναι δύσκολο να υπολογίσουμε με αυτό το τρόπο τις βάσεις. Τελικά αυτοί που γράφουν καλά έχουν περισσότερο άγχος και όσο καλά κι αν έχεις γράψει δεν μπορείς να είσαι σίγουρος παρά μόνο τον Μάιο. Γνωρίζω άτομα που με 85 γνωστικό το 2005 και β' θεματική 60 δεν πέρασαν. Επίσης νομίζω ότι η βαθμολογίες στη διδακτική νέων δε θα είναι φέτος τόσο επιεικείς γιατί η διατύπωση του θέματος ήταν περίεργη και δέσμευε τους υποψήφιους να ακολουθήσουν συγκεκριμένα στάδια και σειρά στη διδασκαλία κάτι που δεν είχε γίνει σε άλλο ασεπ με αυτό το τρόπο, γιαυτό και οι απαντήσεις στις εφημερίδες για διαδακτική νέων λιγοστές. Μπορεί να κάνω και λάθος όμως...
-
Συμφωνώ απόλυτα. Να προσθέσω πως και η διδακτική της Ιστορίας φέτος ήταν πιο δύσκολη από το 2005.
-
Θα συμφωνήσω στο ότι στις ψηφοφορίες δεν μετέχουν συνάδελφοι που έγραψαν άσχημα. Αποτυπώνουν το πώς έγραψε ένα πολύ μικρό κομμάτι (χρήστες του διαδικτύου και ταυτόχρονα με αξιοπρεπή παρουσία στις εξετάσεις). Αν θεωρήσουμε όμως πως η πλειοψηφία αυτών που ψηφίζουν θα είναι τουλάχιστον επιτυχόντες (κάτι που νομίζω είναι πάρα πολύ πιθανόν) μπορούμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα κάνοντας συγκρίσεις με τις επιδόσεις των επιτυχόντων του 2005.
Μην περιμένετε η Διδακτική να καθορίσει την άνοδο ή την πτώση των βάσεων. Η υποκειμενικότητα της βαθμολόγησης θεμάτων ανάπτυξης καθιστά σίγουρη την ύπαρξη πολλών βαθμών 85+ (ανεξάρτητα από τις δυσκολίες των θεμάτων). Προσωπικά πιστεύω ότι οι βάσεις θα παρουσιάσουν μικρή άνοδο 1-2 μονάδες.
-
Συμφωνώ κι εγώ ότι αφετηρία για να πιθανολογήσουμε πού θα κινηθεί η βάση διορισμού είναι ο τελικός βαθμός (δηλ. μαζί με τις προσαυξήσεις) που συγκέντρωσε ο διοριστέος με σειρά 840 το 2005 (75,63). Από εκεί και πέρα συνυπολογίζουμε την πιθανή άνοδο 1-2 μονάδων (κυρίως λόγω παιδαγωγικών) και φτάνουμε στο 77-77,5 μαζί με τις προσαυξήσεις.
-
Πριν διαβάσω τις προβλέψεις σας κι εγώ είχα εκτιμήσει ότι οι βάσεις θα ανεβούν 1-2 μονάδες ή ότι θα μείνουν στα επίπεδα 2005. Τα παιδαγωγικά ανεβαίνουν, η ιστορία και λίγο τα αρχαία κατεβαίνουν και έρχονται στα ίδια με 2005 + την καλύτερη επίδοση σε κάθε επόμενο ασεπ= μικρή άνοδος. Πάντως έχω ακούσει ότι όποιος έχει γράψει πάνω από 60 στην ιστορία πρέπει να είναι ικανοποιημένος, παρόλο που όσοι ψήφισαν σε αυτό το τόπικ έχουν γράψει πολύ καλά για τα τόσο δύσκολα θέματα ιστορίας.
-
Συμφωνώ.
Επίσης, δεν πρέπει να θεωρούμε δεδομένο πως σε κάθε επόμενο ασεπ ανεβαίνουν οι βάσεις. Μόνο στον προηγούμενο ανέβηκαν (και μάλιστα αρκετά), και αυτό, νομίζω, λόγω αποκλειστικών ερωτήσεων multiple choice σε ιστορία και νέα.
-
Το "πάνω από 60" στην ιστορία μόνο ικανοποίηση μπορεί να προσφέρει.Δεν βοηθά ουσιαστικά, αν δεν ακολουθείται από υψηλό βαθμό στη διδακτική και καλό βαθμό στα αρχαία.Να επισημάνω ότι το 840 του 2005 είχε 9 7 , 5 στη διδακτική των νέων.Αν είναι δυνατόν...Πάντως απ' αυτό σώθηκε γιατί τα άλλα ήταν μέτρια.Θα δούμε τέτοια νούμερα και φέτος; Και κάτι άλλο:πώς η υποκειμενικότητα της διόρθωσης της διδακτικής οδηγεί σε 85+ και όχι σε 60-;Δεν έχει θετικό μόνο πρόσημο η υποκειμενική εκτίμηση.Πάει και προς τα πάνω και προς τα κάτω.
-
Προτείνω μία έρευνα για τις βάσεις με πιο έγκυρα συμπεράσματα ως εξής:
Δεδομένα: από τους 13000 συμμετέχοντες στις εξετάσεις αντιπροσωπευτικό δείγμα θα ήταν 130 άτομα που εκτιμούν ότι θα περάσουν τη βάση του 55. Ανεξάρτητη μεταβλητή: ο βαθμός γραπτής εξέτασης Α+
-
και άλλη μία εξαρτημένη μεταβλητή: παρακολούθησε φροντηστήρια/δεν παρακολούθησε
τις βαθμολογίες των 130 ατόμων που θα συγκεντρώσουμε θα πρέπει να περιλαμβάνουν οπωσδήποτε όλες τις μεταβλητές (και θετικές και αρνητικές). Εγώ μπορώ να εξασφαλίσω 7-8 άτομα τουλάχιστον. Σε ενα μήνα μπορούμε πιστεύω να συγκεντρώσουμε το δείγμα μας και να δούμε τι προκύπτει.
-
Εγώ μπορώ να έχω δείγμα από 3 άτομα, αλλά δεν νομίζω να βοηθήσω σε αυτό το ερωτηματολόγιο, γιατί όλη αυτή η υπόθεση 1. με αγχώνει και 2. δεν νομίζω πως θα δώσει ικανοποιητικά αποτελέσματα (130 άτομα στα 13.000 είναι το 1% του συνολικού αριθμού των φετινών υποψηφίων και το 3% των όσων έπιασαν τη βάση το 2005).
-
Συμφωνώ με όλες τις παραπάνω μεταβλητές.Είναι πράγματι όλοι οι παράγοντες που θα καθορίσουν τη βάση.Αλλά είναι δύσκολο εγχείρημα μια τέτοιου είδους έρευνα.Θα ήθελα πολύ να βοηθήσω αλλά δε γνωρίζω πολύ κόσμο που να ασχολείται πια με αυτήν την ιστορία(απόφοιτοι του '93).Πάντως ο προσδιορισμός των παραπάνω παραγόντων επιβεβαιώνει τη δυσκολία των εκτιμήσεων για τις βάσεις διορισμού.
-
Μέχρι στιγμής (στις 21 ψήφους) ο Μ/Ο είναι γύρω στο 68,7.
-
Με τα Αρχαία πιστεύετε ότι θα ανέβει ή θα πέσει;
-
Θα πέσει λόγω άγνωστου. Γιατί πιστεύετε ότι δυσκόλεψε το άγνωστο φέτος; Λόγω βαθμού δυσκολίας ή μήπως ο χρόνος δεν έφτανε; Το 2005 οι ερωτήσεις νέων και ιστορίας ήταν 50 σύνολο και τώρα 60, αλλά και το άγνωστο κείμενο αρχαίων ήταν μεγαλύτερο από αυτό του 2005.
-
Συμφωνώ.
-
Καλό μεσημέρι σε όλους! Ο προβληματισμός συνεχίζεται και θα συνεχίζεται γύρω από τον παραλογισμό του Ασέπ. Δυστυχώς είμαστε πολύ λίγοι αυτοί που ψηφίσαμε και δεν μπορούμε να βγάλουμε αποτέλεσμα. Έχω συμμετάσχει και στους προηγούμενους διαγωνισμούς και πιστεύω πως έχω σχηματίσει μια συνολική εικόνα. Μακάρι να είχα αποκτήσει και την ανάλογη εμπειρία, για να απέφευγα επιπόλαια λάθη. Σε σχέση πάντως με το διαγωνισμό 2005 ο φετινός είχε περισσότερες δυσκολίες και παγίδες. Πιστέυω πως τα Αρχαία δυσκόλεψαν πολλούς και δε μιλώ μόνο για το άγνωστο αλλά και για τις ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τις ερωτήσεις ανάπτυξης κυρίως στον Όμηρο, όπου πάλι έβαλαν θέμα με τυπικές σκηνές. Στην ιστορία κυριολεκτικά μας έκαψαν αλλά και στα Νέα μας ετοίμασαν ωραίες παγίδες (αναφέρομαι στην έκφραση-έκθεση και στο αποσπάσμα του Γεωργουσόπουλου). Η διδακτική είχε πολλές απαιτήσεις (εγώ επέλεξα Νέα) και ο χρόνος δεν έφτανε για να γράψεις όσα θα ήθελες και προπάντων να σκεφτείς πώς θα τα γράψεις. Τέλος τα Παιδαγωγικά ήταν σαφώς ευκολότερα από τον προηγούμενο Ασέπ αλλά τα λαθάκια μας πάλι τα κάναμε. Θέλω να πιστεύω πως η βάση θα πέσει (παλιότερα με 67 διοριζόταν κάποιος) και ελπίζω να μην βρεθούμε ο ένας πάνω στον άλλον και γίνει η μεγάλη σφαγή με τα μόρια και τις προσαυξήσεις, πράγμα που πολύ το φοβάμαι. Δεν ξέρω αν υπάρχει μέτρο σύγκρισης με παλιότερους διαγωνισμούς, νομίζω πως πάντα τα θέματα ήταν δύσκολα στον κλάδο μας και ο ανταγωνισμός πολύ σκληρός. Δεν ανήκω σε αυτούς που αισιοδοξούν για το τελικό αποτέλεσμα, αντίθετα είμαι στους πικραμένους και κουρασμένους. Και το κακό είναι ότι δε βλέπουμε φως μπροστά μας. καλή τύχη σε όλους, γιατί μόνο αυτή μετρά πια στον Ασέπ.
-
Συμφωνώ με την BOEMISSA. Κατά τη γνώμη μου, το παραπάνω μήνυμα περιλαμβάνει την πιο δίκαιη αποτίμηση απ' όσες έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό, για τον ασεπ που πέρασε.
-
συμφωνώ απόλυτα μαζί σας! :)
-
Χωρίς να γίνομαι κουραστική, νομίζω ότι ήταν η πιο προσγειωμένη άποψη από αυτές που έχουν ακουστεί ως τώρα. Εγώ αμφιβάλλω πολύ για το αποτέλεσμα παρόλο που έχω πάει σαφώς πολύ καλύτερα από τον προηγούμενο ΑΣΕΠ. Αλλά δεν ξέρω αν φτάνει. Ο παραλογισμός τελικά αυτού του διαγωνισμού είναι τεράστιος!!
Τελοσπάντων, το μόνο που μπορούμε να ευχηθούμε είναι καλή τύχη σε όλους μας!! :)
-
Στον επόμενο τόνο (24 ψήφοι) ο Μ/Ο είναι 69,25
-
Στον επόμενο τόνο... βλέπω να ανεβαίνουν οι βάσεις...
Κι ακόμα απορώ γιατί παραπονιόμαστε για τα θέματα... Τί ακριβώς συμβαίνει μ' αυτό το διαγωνισμό ού δύναμαι να καταλάβω...
-
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΔΕ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΟΥΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ!! ;)
-
ANNITA, συμφωνώ μαζί σου, μόνο, αν θέλεις, γράφε με πεζά. Thanxxxx.... ;)
-
Στον επόμενο τόνο... βλέπω να ανεβαίνουν οι βάσεις...
Κι ακόμα απορώ γιατί παραπονιόμαστε για τα θέματα... Τί ακριβώς συμβαίνει μ' αυτό το διαγωνισμό ού δύναμαι να καταλάβω...
Μηδένα προ του τέλους μακάριζε.
-
Καλα, σίγουρα! Αν δεν βγει η διδακτική ούτε τον πάπα δεν πρέπει να μακαρίζεις!
-
Στις 25 ψήφους ο Μ/Ο σε Νέα και Ιστορία είναι περίπου 69.36
-
Καλημέρα σε όλους!
-
Στις 25 ψήφους ο Μ/Ο σε Αρχαία και Ιστορία είναι περίπου 69.36
Σε Νέα και Ιστορία θες να πεις.
-
Σ' ευχαριστώ Rica. Μάλλον είχα στο μυαλό μου περισσότερο τα Αρχαία :) :)
-
Αυτά τα δεδομένα 69 και κάτι πως ερμηνεύονται;
Εύλογη η απορία σου Sylla. Αν ανατρέξεις στα σχόλια που έχουμε κάνει αρκετοί σε αυτό το forum για τα αποτελέσματα, ίσως αυτό σε βοηθήσει να βγάλεις τη δική σου ερμηνεία για το Μ/Ο στο γνωστικό αλλά και στα υπόλοιπα αντικείμενα. Απλά, να ξαναπώ πως οι ψηφοφορίες εδώ μέσα δε σημαίνει απαραίτητα πως αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα του συνόλου όσων έδωσαν Ασεπ.
-
...Κι επειδή οι φιλόλογοι δεν παλεύονται(κι εγώ απορώ,όπως ο Syllas), κι επειδή η βάση δεν μπορεί να πάει στο 80-85, θα μας "παλέψουν"με διδακτική-αρχαία και θα τελειώσει η όλη ιστορία. Πάντως να πω ότι βεβαίως και οι ψηφοφορίες δεν επαρκούν για συμπεράσματα, αλλά αν βρέθηκαν σ'αυτό το forum 5-10 συνάδελφοι που πήγαν πολύ καλά, δεν είναι και τόσο δύσκολο να υπάρχουν άλλοι 830 στους 13000...
-
Έγινε διαχωρισμός της συζήτησης σχετικά με τις σχολές αποφοίτησης: http://www.pde.gr/index.php?topic=1276.0
-
Νομίζω πως πλέον έχει ολοκληρωθεί η ψηφοφορία σε Νέα και Ιστορία. Με βάση λοιπόν τις μέχρι στιγμής ψήφους (26), ο Μ/Ο είναι περίπου 69,34.
Γράφω περίπου, γιατί στην επιλογή 'πάνω από 85' επέλεξα να βάλω 90, και στην επιλογή 50-57,5 έβαλα 54. Με βάση τα παραπάνω το συνολικό άθροισμα είναι 1803. Αν έχω κάνει κάποιο λάθος, ευχαρίστως περιμένω διορθώσεις σας.
Όπως έχει ξαναειπωθεί από πολλούς εδώ μέσα, το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας αποτυπώνει μόνο ένα μικρό δείγμα όσων είναι χρήστες και επέλεξαν να ψηφίσουν.
-
Σε Νέα και Ιστορία ο Μ/Ο στις 33 ψήφους δεν έχει αλλάξει πολύ. Κυμαίνεται στο 69,30.
-
Τα στατιστικά στοιχεία του Ovidius και εμένα με κατατόπισαν, αλλά δεν κατάλαβα ο μέσος όρος σε νέα, ιστορία ήταν το 2005 ψηλότερος ή χαμηλότερος από το 69,30 της δικιάς μας ψηφοφορία τώρα εδώ;
-
M.O. των 840 του 2005:
Αρχαία: 71,6
Νέα: 77,8
Ιστορία: 77,2
Παιδαγωγικά: 73,1
Διδακτική: 79,5
-
ο μέσος όρος σε νέα, ιστορία ήταν το 2005 ψηλότερος ή χαμηλότερος από το 69,30 της δικιάς μας ψηφοφορία τώρα εδώ;
Δεν μπορούμε να ξέρουμε με ακρίβεια, γιατί στην ψηφοφορία εδώ συμμετέχουν, σύμφωνα πάντα με τις δικές τους εκτιμήσεις, διοριστέοι, επιτυχόντες και αποτυχόντες σε ποσοστό διαφορετικό από το πραγματικό του ασεπ 2005 (βλ. ψηφοφορία: http://www.pde.gr/index.php?topic=1327.0)
- Ψηφοφορία pde (37 ψήφοι) - Ασεπ 2005
Διοριστέοι και μάλλον Διοριστέοι: 40,5% Διοριστέοι: 6,5%
Επιτυχόντες και μάλλον Επιτυχόντες: 51,3% Επιτυχόντες: 25%
Αποτυχόντες και μάλλον Αποτυχόντες: 8% Αποτυχόντες: 68,5%
Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, τα ποσοστά είναι εντελώς διαφορετικά, και επιπλεόν τα ποσοστά εδώ βασίζονται σε ένα αποειροελάχιστο δείγμα υποψηφίων (0,26%). Έχει κατά κόρον γραφτεί πως στο site εδώ συμμετέχουν κυρίως άτομα που ενδιαφέρονται αρκετά για το διαγωνισμό, και είναι λογικό τα περισσότερα από αυτά να έχουν ή να ελπίζουν σε καλύτερη απόδοση σε σχέση με το Μ/Ο του συνόλου.
Η ioanna89 παρέθεσε παραπάνω τους Μ/Ο των 840 διοριστέων του 2005. Συμπληρώνω με τους Μ/Ο των επιτυχόντων:
Επιτυχόντες 2005:
Αρχαία: 62,34
Νέα: 67,61
Ιστορία: 64,74
Σύνολο Α': 64,90
Παιδαγωγικά: 65,09
Δ/Αρχαία: 65,23
Δ/Νέων: 70,45
Δ/Ιστορίας: 70,45
Σύνολο
-
Χωρίς να θέλω να παραπληροφορήσω, το έμαθα από γνωστό γνωστού, άκουσα ότι το 84% των γραπτών της ιστορίας είναι κάτω από τη βάση. Αν αυτό έχει κάποια δόση αλήθειας τότε δύσκολα να ανεβουν πολύ οι βάσεις, επίσης θα σημαίνει πως όσοι ψήφισαν εδώ ότι έχουν γράψει καλά ιστορία αποτελούν εξαίρεση και αξίζουν συγχαρητήρια.
-
Οι γενικότερες εκτιμήσεις αμέσως μετά τις εξετάσεις του Γενάρη έλεγαν ότι δεν πήγαμε καλά στην Ιστορία. Γνωστοί μου έκαναν πολλά λάθη και μετά τις επίσημες απαντήσεις του Ασέπ βρήκαμε τα λάθη μας.Με τα Αρχαία όμως τι λέτε; πιστεύετε ότι πήγαμε καλά; Γιατί λοιπόν τόσες αναβαθμολογήσεις; Να αφορούν μόνο τη Διδακτική; Εγώ πάντως τα πήγα πολύ άσχημα στο Άγνωστο και στις ερωτήσεις πολλαπλών επιλογής. Πάντως στον προηγούμενο διαγωνισμό οι επιδόσεις στα Αρχαία ήταν πολύ χαμηλές. Πρέπει να έχει αναφερθεί στα στατιστικά στοιχεία που έδωσαν οι συνάδελφοι. Σε λίγο καιρό θα ξέρουμε.
-
Και η Διδακτική ήταν σαφώς πιο δύσκολη από την προηγούμενη φορά, αλλά (προσωπικά πιστεύω) και τα Νέα. Οπότε μπορούν μόνο τα Παιδαγωγικά να ανεβάσουν τη βάση; Δύσκολα νομίζω. Θα δείξει...
-
Παιδιά εγώ έχω δώσει ένα χαρακτηρισμό για τα Αρχαία: "ό,τι δυσκολότερο θα μπορούσε να πέσει σε λογικά πλαίσια". Δεν ξέρω τι έχω γράψει πάντως θεωρώ πως, με εξαίρεση 1-2 κουλές ερωτήσεις στα πολλαπλών επιλογών, τα θέματα ήταν "λογικά". Δεν ξέρω αν αυτός ο χαρακτηρισμός μου βγαίνει έχοντας πάντα κατα νου τον παραλογισμό της Ιστορίας, αλλά πιστεύω πως ο καλά διαβασμένος μπορούσε να ανταποκριθεί. Τώρα ως προς το Άγνωστο, θα έπρεπε να αναμένουμε πως θα ήταν παλουκάκι (τόσοι υποψήφιοι, τόσες λίγες θέσεις, πρέπει να πέσουν κεφάλια...). Πιστεύω πως οι αναβαθμολογήσεις έχουν να κάνουν με τη διδακτική, πράγμα το οποίο εγώ το μεταφράζω: υποκειμενικότητα απαντήσεων-υποκειμενικότητα διόρθωσης, οπότε εκεί είναι που μάλλον πρέπει να περιμένουμε εκπλήξεις (και δεν μου αρέσουν καθόλου... :()
-
Συμφωνώ και 'γω με όλα τα παραπάνω. Ιστορία πιο δύσκολη από την προηγούμενη φορά, το ίδιο και το άγνωστο στα Αρχαία, και επίσης κάποιες διδακτικές, ενώ Παιδαγωγικά σαφώς πολύ πιο εύκολα. Γενικά, πιστεύω πως η επιλογή για τη δυσκολία ή ευκολία των θεμάτων στηρίχτηκε στα δεδομένα του προηγούμενου διαγωνισμού σε αντίθετη φορά. Δηλαδή εκεί όπου υπήρχε σχετικά καλή επίδοση το 2005, τώρα προτίμησαν να ανεβάσουν το πήχυ.
-
Πιστεύω ότι αν στα αρχαία το 2005 είχαμε τόσο χαμηλές βαθμολογίες, φέτος τι θα γίνει; εννοείται ακόμη χαμηλότερους βαθμούς. Στα νέα πιστεύω στα ίδια επίπεδα του 2005, όπως και στη διδακτική. Είναι δυνατόν τα παιδαγωγικά να ανεβάσουν τόσο πολύ τη βάση; Τι να πω δεν ξέρω. Οσο για τις αναβαθμολογήσεις, στον ίδιο ποσοστό πρέπει να κάνουν και τώρα, όπως το 2005, δεν νομίζω να έχουν λόγο για περισσότερες φέτος. Η βαθμολόγηση στα θέματα ανάπτυξης πάντα ήταν υποκειμενική σε μεγάλο βαθμό.
-
Παιδια sorry που δεν το γραφω στο σωστο θεμα αλλα με παρεσυρε η συζητηση
δειτε τους βαθμους στα παιδαγωγικα στις ειδοκοτητες που βγηκαν.
δεν μπορω να πω οτι ειναι τοσο μεγαλοι οσο αναμεναμε.υπαρχουν πολλα γυρω στο 70 καποια γυρω στο 60 και 80 και λιγα 90αρια.
και φυσικα αναφερομαι στους διοριστεους. ποιο το συμπερασμα? μη ξεχνατε ειχαμε κοινα θεματα ;)
-
Χωρίς να θέλω να παραπληροφορήσω, το έμαθα από γνωστό γνωστού, άκουσα ότι το 84% των γραπτών της ιστορίας είναι κάτω από τη βάση. Αν αυτό έχει κάποια δόση αλήθειας τότε δύσκολα να ανεβουν πολύ οι βάσεις, επίσης θα σημαίνει πως όσοι ψήφισαν εδώ ότι έχουν γράψει καλά ιστορία αποτελούν εξαίρεση και αξίζουν συγχαρητήρια.
Αν έπρεπε να ρισκάρω μια πρόβλεψη, όταν βγουν τα αποτελέσματα Ιστορία πολλοί θα τρίβουν τα μάτια τους. Με την κακή έννοια. Το 2005 με γενικές γνώσεις πήγα βόλτα και έγραψα 63. Τώρα, με 2 μήνες καθημερινό 4ωρο διάβασμα, έγραψα 58 και ευχαριστώ το θεό, γιατί πάρα πάρα πολλοί γνωστοί μου είναι κάτω από τη βάση. Μέχρι και 20 έγραψε κάποια. Δεν είναι αρκετό όμως αυτό για να πέσει δραματικά η βάση, γιατί από τις 18.000 (ή όσοι ήταν τέλος πάντων που έδωσαν) υπήρχαν πολλοί που διάβασαν ως και Ιστορία Ελληνικού Έθνους, οπότε δεν αποκλείονται υψηλοί βαθμοί. Έπειτα η Ιστορία είναι το 1/3 του 1/2 του τελικού βαθμού. Δηλαδή το 1/6. Όσο χάλια και ναπήγε ο κόσμος, πάνω από 2 μόρια δεν θα ρίξει τη βάση. Όχι μόνη της. Τα αρχαία από την άλλη εγώ λέω ότι κρύβουν την εξής έκπληξη: έχει γίνει σφαγή στο άγνωστο. Εδώ το 2005 που ήταν γελοίο το κείμενο, πολλοί γνωστοί μου (άτομα με μεταπτυχιακά ε?, απόφοιτοι κλασικής φιλολογίας) μετέφρασαν το δυσσίν έπεσσι ως "δύο έπη". Φέτος με Θουκυδίδη περιμένω μεγαλύτερη αποτυχία.Τέλοσπάντων. Η λογική λέει "υπομονή" και θα δούμε όταν βγουν. Σύντομα ελπίζω.
-
πιστεύω οτι στο γνωστικό και οχι στη διδακτική θα ειναι το ..
-
Έχει αρχίσει και η αντίστροφη μέτρηση και για εμάς τους φιλολόγους και ας μείνουμε τελευταίοι. Ελπίζω να είμαστε και οι τυχεροί. Ο καθένας κάνει τις δικές του προβλέψεις και είναι καλό να υπάρχει μία πολυφωνία. Εγώ πιστεύω πως η βάση θα πέσει λίγο σε σχέση με τον προηγούμενο Ασέπ και πως οι επιδόσεις μας δε θα είναι οι καλύτερες. Στον προηγούμενο διαγωνισμό η Διδακτική ήταν αυτή που έπαιξε τον καθοριστικό ρόλο, πολύ υψηλές βαθμολογίες. Τώρα θα παιχτούν πολλά. Σίγουρα τα Αρχαία και η Ιστορία θα καθορίσουν τη βάση. Πάντως πιστεύω πως και η Διδακτική μπορεί να συμβάλει σε μεγάλο βαθμό. Αλήθεια δε σημειώθηκαν πολύ υψηλοί βαθόί στα Παιδαγωγικά; Εγώ πάντως έχω γύρω στο 80. δεν είναι καλός βαθμός με βάση την ευκολία των ερωτήσεων, την πάτησα αρκετά . Καλή μας τύχη, γιατί δε μας σώζει τίποτα τώρα.
-
Καλησπέρα και καλή αναμονή σε όλους μας.Να πω κι εγώ την εκτίμησή μου: ιστορία, νέα και παιδαγωγικά ξέρουμε πάνω κάτω τι κάναμε και αυτό είναι το μόνο δεδομένο μέχρι στιγμής...Γι'αυτό θεωρώ πως διορισμός μας ή μη είναι πια ζήτημα επίδοσης στις ερωτήσεις ανάπτυξης των αρχαίων και στη διδακτική...και αυτά είναι που αναβαθμολογούνται...λόγω υποκειμενικότητας στην αξιολόγησή τους...Σκέφτομαι, λοιπόν, ότι,ακόμη κι αν κάποιος έχει πάει καλά στα τρία αντικείμενα, αρκεί μια μέτρια επίδοση στα δύο που έμειναν για να είναι οριακά μη διοριστέος και κάποιος που πήγε μέτρια στα τρία αντικείμενα, αρκεί μια υψηλή επίδοση σε αρχαία και διδακτική για να είναι οριακά διοριστέος...
-
Όταν η ιστορία πέφτει πολύ από μόνη της δεν κατεβάζει τη βάση, γιατί είναι το 16,33 του βαθμού 100% και τα παιδαγωγικά είναι το 20% του συνολικού βαθμού, γιαυτό τα πολύ ψηλά παιδαγωγικά είναι πολύ ισχυρότερα από την πού χαμηλή ιστορία. Όμως μία πολύ χαμηλή ιστορία μαζί με χαμηλότερα αρχαία και έστω ίδια επίπεδα νέα και διδακτική θα ρίξει λίγο τη βάση. Όσο για την δυνατότητα επιτυχίας του καθενός χώρια, συμφωνώ απόλυτα με τη VICA.
-
Να πω ότι έριξα μια πρόχειρη ματιά στα των φυσικών:35αρια έως 60αρια στο γνωστικό δε στάθηκαν ικανά να καταστήσουν μη διοριστέους αρκετούς με 80-90 παιδαγωγικά και διδακτική...Άρα:μη φοβάστε για την ιστορία, μόνη της δεν μπορεί να κάνει τίποτε απολύτως...ούτε να σώσει, ούτε να κάψει κανέναν...αλλού παίζεται το παιχνίδι:στη διδακτική κυρίως και στ'αρχαία δευτερευόντως...Όλα παίζονται επομένως...
-
Πάντως πως τα καταφέρνουν, πως τα μαγειρεύουν, πως τα κάνουν, αισθανόμαστε οριακά διοριστέοι ή μη. Ποιος φοβάται την ιστορία, ποιος τη διδακτική, ποιος αισθάνεται δυνατός στα παιδαγωγικά, ποιος στα αρχαία, όλοι μας θα είμαστε ποιος λίγο κάτω από τη βάση, ποιος λίγο πάνω, πάντως εκεί γύρω (εύχομαι για όλους μας στο φόρουμ να είμαστε λίγο ή πολύ μόνο πάνω από τη βάση). Τι σημασία έχει αν θα πέσει ή θα ανεβεί η βάση, όταν εμείς είμαστε ψηλότερα από αυτήν. Αν πέσει δεν με βοηθάει όταν έχω γράψει χαμηλότερα από τις προβλέψεις μου και δεν περνάω. Αν ανεβεί και περνάμε επειδή έχουμε βαθμολογηθεί ψηλότερα απ' όσα υπολογίζαμε δεν μας πειράζει η άνοδός της. Αν όμως ανεβεί τότε φανταστείτε τι σφαγή θα γίνει στον επόμενο ασεπ. Ε όταν είσαι εκεί γύρω απομένει πια μόνο η τύχη.
-
Χωρίς να θέλω να παραπληροφορήσω, το έμαθα από γνωστό γνωστού, άκουσα ότι το 84% των γραπτών της ιστορίας είναι κάτω από τη βάση.
Στον ασεπ 2005 το ποσοστό που έγραψε κάτω από 50 στην Ιστορία ήταν 56%.