*

Ψηφοφορία

ΠΟΣΟ ΓΡΑΨΑΤΕ ΣΤΗΝ Α' ΘΕΜΑΤΙΚΗ (εκτός Αρχαίων)

πάνω από 85
85
84,5
84
83,5
83
82,5
82
81,5
81
80,5
80
79,5
79
78,5
78
77,5
77
76,5
76
75,5
75
74,5
74
73,5
73
72,5
72
71,5
71
70,5
70
69,5
69
68,5
68
67,5
67
66,5
66
65,5
65
64,5
64
63,5
63
62,5
62
61,5
61
60,5
60
59,5
59
58,5
58
50-57,5
κάτω από 50

Αποστολέας Θέμα: Πόσο γράψατε στην Α' θεματική (εκτός Αρχαίων) (εκτός Αρχαίων)  (Αναγνώστηκε 14408 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πόσο γράψατε στην Α' θεματική (εκτός Αρχαίων) (εκτός Αρχαίων)
« Απάντηση #42 στις: Απρίλιος 07, 2007, 12:04:18 πμ »
M.O. των 840 του 2005:

Αρχαία: 71,6
Νέα: 77,8
Ιστορία: 77,2
Παιδαγωγικά: 73,1
Διδακτική: 79,5

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΟΣΟ ΓΡΑΨΑΤΕ ΣΤΗΝ Α' ΘΕΜΑΤΙΚΗ (εκτός Αρχαίων)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:14:14 »

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΟΣΟ ΓΡΑΨΑΤΕ ΣΤΗΝ Α' ΘΕΜΑΤΙΚΗ (εκτός Αρχαίων)
« Απάντηση #43 στις: Απρίλιος 07, 2007, 02:14:52 πμ »
ο μέσος όρος σε νέα, ιστορία ήταν το 2005 ψηλότερος ή χαμηλότερος από το 69,30 της δικιάς μας ψηφοφορία τώρα εδώ;

Δεν μπορούμε να ξέρουμε με ακρίβεια, γιατί στην ψηφοφορία εδώ συμμετέχουν, σύμφωνα πάντα με τις δικές τους εκτιμήσεις, διοριστέοι, επιτυχόντες και αποτυχόντες σε ποσοστό διαφορετικό από το πραγματικό του ασεπ 2005  (βλ. ψηφοφορία: http://www.pde.gr/index.php?topic=1327.0)

 - Ψηφοφορία pde (37 ψήφοι)                                      - Ασεπ 2005
Διοριστέοι και μάλλον Διοριστέοι: 40,5%                     Διοριστέοι: 6,5% 
Επιτυχόντες και μάλλον Επιτυχόντες: 51,3%                Επιτυχόντες: 25%
Αποτυχόντες και μάλλον Αποτυχόντες: 8%                  Αποτυχόντες: 68,5%

Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, τα ποσοστά είναι εντελώς διαφορετικά, και επιπλεόν τα ποσοστά εδώ βασίζονται σε ένα αποειροελάχιστο δείγμα υποψηφίων (0,26%). Έχει κατά κόρον γραφτεί πως στο site εδώ συμμετέχουν κυρίως άτομα που ενδιαφέρονται αρκετά για το διαγωνισμό, και είναι λογικό τα περισσότερα από αυτά να έχουν ή να ελπίζουν σε καλύτερη απόδοση σε σχέση με το Μ/Ο του συνόλου.

Η ioanna89 παρέθεσε παραπάνω τους Μ/Ο των 840 διοριστέων του 2005. Συμπληρώνω με τους Μ/Ο των επιτυχόντων:

Επιτυχόντες 2005:

Αρχαία: 62,34
Νέα: 67,61
Ιστορία: 64,74
Σύνολο Α': 64,90

Παιδαγωγικά: 65,09
Δ/Αρχαία: 65,23
Δ/Νέων: 70,45
Δ/Ιστορίας: 70,45
Σύνολο Β': 67,74

Σύνολο Α'+Β': 66,32

Όπως όμως έδειξαν και τα στοιχεία του Ovidius, όλα είναι σχετικά. Τίποτα δεν αποκλείει κάποιος να έχει χαμηλή απόδοση σε ένα αντικείμενο και υψηλή σε άλλο, και να διοριστεί.

Και κάτι τελευταίο για αποφύγουμε την όποια σύγχυση: ο Μ/Ο των διοριστέων απέχει από τον βαθμό του τελευταίου διοριστέου.
Το 2005 ο Μ/Ο των 863 των διοριστέων ήταν 79,15, ενώ ο τελευταίος πέρασε με 75,48.

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Χωρίς να θέλω να παραπληροφορήσω, το έμαθα από γνωστό γνωστού, άκουσα ότι το 84% των γραπτών της ιστορίας είναι κάτω από τη βάση. Αν αυτό έχει κάποια δόση αλήθειας τότε δύσκολα να ανεβουν πολύ οι βάσεις, επίσης θα σημαίνει πως όσοι ψήφισαν εδώ ότι έχουν γράψει καλά ιστορία αποτελούν εξαίρεση και αξίζουν συγχαρητήρια.

Αποσυνδεδεμένος BOEMISSA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Οι γενικότερες εκτιμήσεις αμέσως μετά τις εξετάσεις του Γενάρη έλεγαν ότι δεν πήγαμε καλά στην Ιστορία. Γνωστοί μου έκαναν πολλά λάθη και μετά τις επίσημες απαντήσεις του Ασέπ βρήκαμε τα λάθη μας.Με τα Αρχαία όμως τι λέτε; πιστεύετε ότι πήγαμε καλά; Γιατί λοιπόν τόσες αναβαθμολογήσεις; Να αφορούν μόνο τη Διδακτική; Εγώ πάντως τα πήγα πολύ άσχημα στο Άγνωστο και στις ερωτήσεις πολλαπλών επιλογής. Πάντως στον προηγούμενο διαγωνισμό οι επιδόσεις στα Αρχαία ήταν πολύ χαμηλές. Πρέπει να έχει αναφερθεί στα στατιστικά στοιχεία που έδωσαν οι συνάδελφοι. Σε λίγο καιρό θα ξέρουμε.
Η μάθηση για όσους ευτυχούν είναι στολίδι και και για όσους ατυχούν καταφύγιο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ovidius

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
    • Ασεπάδικο2
Και η Διδακτική ήταν σαφώς πιο δύσκολη από την προηγούμενη φορά, αλλά (προσωπικά πιστεύω) και τα Νέα. Οπότε μπορούν μόνο τα Παιδαγωγικά να ανεβάσουν τη βάση; Δύσκολα νομίζω. Θα δείξει...
CARPE DIEM

eleftheria

  • Επισκέπτης
Παιδιά εγώ έχω δώσει ένα χαρακτηρισμό για τα Αρχαία: "ό,τι δυσκολότερο θα μπορούσε να πέσει σε λογικά πλαίσια". Δεν ξέρω τι έχω γράψει πάντως θεωρώ πως, με εξαίρεση 1-2 κουλές ερωτήσεις στα πολλαπλών επιλογών, τα θέματα ήταν "λογικά". Δεν ξέρω αν αυτός ο χαρακτηρισμός μου βγαίνει έχοντας πάντα κατα νου τον παραλογισμό της Ιστορίας, αλλά πιστεύω πως ο καλά διαβασμένος μπορούσε να ανταποκριθεί. Τώρα ως προς το Άγνωστο, θα έπρεπε να αναμένουμε πως θα ήταν παλουκάκι (τόσοι υποψήφιοι, τόσες λίγες θέσεις, πρέπει να πέσουν κεφάλια...). Πιστεύω πως οι αναβαθμολογήσεις έχουν να κάνουν με τη διδακτική, πράγμα το οποίο εγώ το μεταφράζω: υποκειμενικότητα απαντήσεων-υποκειμενικότητα διόρθωσης, οπότε εκεί είναι που μάλλον πρέπει να περιμένουμε εκπλήξεις (και δεν μου αρέσουν καθόλου... :()

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Συμφωνώ και 'γω με όλα τα παραπάνω. Ιστορία πιο δύσκολη από την προηγούμενη φορά, το ίδιο και το άγνωστο στα Αρχαία, και επίσης κάποιες διδακτικές, ενώ Παιδαγωγικά σαφώς πολύ πιο εύκολα. Γενικά, πιστεύω πως η επιλογή για τη δυσκολία ή ευκολία των θεμάτων στηρίχτηκε στα δεδομένα του προηγούμενου διαγωνισμού σε αντίθετη φορά. Δηλαδή εκεί όπου υπήρχε σχετικά καλή επίδοση το 2005, τώρα προτίμησαν να ανεβάσουν το πήχυ.

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Πιστεύω ότι αν στα αρχαία το 2005 είχαμε τόσο χαμηλές βαθμολογίες, φέτος τι θα γίνει; εννοείται ακόμη χαμηλότερους βαθμούς. Στα νέα πιστεύω στα ίδια επίπεδα του 2005, όπως και στη διδακτική. Είναι δυνατόν τα παιδαγωγικά να ανεβάσουν τόσο πολύ τη βάση; Τι να πω δεν ξέρω. Οσο για τις αναβαθμολογήσεις, στον ίδιο ποσοστό πρέπει να κάνουν και τώρα, όπως το 2005, δεν νομίζω να έχουν λόγο για περισσότερες φέτος.  Η βαθμολόγηση στα θέματα ανάπτυξης πάντα ήταν υποκειμενική σε μεγάλο βαθμό.   

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Παιδια sorry που δεν το γραφω στο σωστο θεμα αλλα με παρεσυρε η συζητηση
δειτε τους βαθμους στα παιδαγωγικα στις ειδοκοτητες που βγηκαν.
δεν μπορω να πω οτι ειναι τοσο μεγαλοι οσο αναμεναμε.υπαρχουν πολλα γυρω στο 70 καποια γυρω στο 60 και 80 και λιγα 90αρια.
και φυσικα αναφερομαι στους διοριστεους. ποιο το συμπερασμα? μη ξεχνατε ειχαμε κοινα θεματα ;)

Αποσυνδεδεμένος ifilitisvikys

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Φύλο: Γυναίκα
  • We rock!
    • Προφίλ
Χωρίς να θέλω να παραπληροφορήσω, το έμαθα από γνωστό γνωστού, άκουσα ότι το 84% των γραπτών της ιστορίας είναι κάτω από τη βάση. Αν αυτό έχει κάποια δόση αλήθειας τότε δύσκολα να ανεβουν πολύ οι βάσεις, επίσης θα σημαίνει πως όσοι ψήφισαν εδώ ότι έχουν γράψει καλά ιστορία αποτελούν εξαίρεση και αξίζουν συγχαρητήρια.
Αν έπρεπε να ρισκάρω μια πρόβλεψη, όταν βγουν τα αποτελέσματα Ιστορία πολλοί θα τρίβουν τα μάτια τους. Με την κακή έννοια. Το 2005 με γενικές γνώσεις πήγα βόλτα και έγραψα 63. Τώρα, με 2 μήνες καθημερινό 4ωρο διάβασμα, έγραψα 58 και ευχαριστώ το θεό, γιατί πάρα πάρα πολλοί γνωστοί μου είναι κάτω από τη βάση. Μέχρι και 20 έγραψε κάποια. Δεν είναι αρκετό όμως αυτό για να πέσει δραματικά η βάση, γιατί από τις 18.000 (ή όσοι ήταν τέλος πάντων που έδωσαν) υπήρχαν πολλοί που διάβασαν ως και Ιστορία Ελληνικού Έθνους, οπότε δεν αποκλείονται υψηλοί βαθμοί. Έπειτα η Ιστορία είναι το 1/3 του 1/2 του τελικού βαθμού. Δηλαδή το 1/6. Όσο χάλια και ναπήγε ο κόσμος, πάνω από 2 μόρια δεν θα ρίξει τη βάση. Όχι μόνη της. Τα αρχαία από την άλλη εγώ λέω ότι κρύβουν την εξής έκπληξη: έχει γίνει σφαγή στο άγνωστο. Εδώ το 2005 που ήταν γελοίο το κείμενο, πολλοί γνωστοί μου (άτομα με μεταπτυχιακά ε?, απόφοιτοι κλασικής φιλολογίας) μετέφρασαν το δυσσίν έπεσσι ως "δύο έπη". Φέτος με Θουκυδίδη περιμένω μεγαλύτερη αποτυχία.Τέλοσπάντων. Η λογική λέει "υπομονή" και θα δούμε όταν βγουν. Σύντομα ελπίζω.
«Η αριθμητική καταλήγει στη Φιλολογία, κι η Φιλολογία στο έγκλημα...»
Ε. Ιονέσκο, "Το μάθημα"

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
πιστεύω οτι στο γνωστικό και οχι στη διδακτική θα ειναι το ..Βατερλό.
εκει πρέπει να περιμένουμε πτώση και απο κει θα διαμορφωθεί η βαση (μιλάω για το κλάδο φιλολόγων)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος BOEMISSA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Έχει αρχίσει και η αντίστροφη μέτρηση και για εμάς τους φιλολόγους και ας μείνουμε τελευταίοι. Ελπίζω να είμαστε και οι τυχεροί. Ο καθένας κάνει τις δικές του προβλέψεις και είναι καλό να υπάρχει μία πολυφωνία. Εγώ πιστεύω πως η βάση θα πέσει λίγο σε σχέση με τον προηγούμενο Ασέπ και πως οι επιδόσεις μας δε θα είναι οι καλύτερες. Στον προηγούμενο διαγωνισμό η Διδακτική ήταν αυτή που έπαιξε τον καθοριστικό ρόλο, πολύ υψηλές βαθμολογίες. Τώρα θα παιχτούν πολλά. Σίγουρα τα Αρχαία και η Ιστορία θα καθορίσουν τη βάση. Πάντως πιστεύω πως και η Διδακτική μπορεί να συμβάλει σε μεγάλο βαθμό. Αλήθεια δε σημειώθηκαν πολύ υψηλοί βαθόί στα Παιδαγωγικά; Εγώ πάντως έχω γύρω στο 80. δεν είναι καλός βαθμός με βάση την ευκολία των ερωτήσεων, την πάτησα αρκετά . Καλή μας τύχη, γιατί δε μας σώζει τίποτα τώρα.
Η μάθηση για όσους ευτυχούν είναι στολίδι και και για όσους ατυχούν καταφύγιο

Αποσυνδεδεμένος VICA

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 401
  • "...κάθε αναπνοή είναι νοσταλγία..."
    • Προφίλ
Καλησπέρα και καλή αναμονή σε όλους μας.Να πω κι εγώ την εκτίμησή  μου: ιστορία, νέα και παιδαγωγικά ξέρουμε πάνω κάτω τι κάναμε και αυτό είναι το μόνο δεδομένο μέχρι στιγμής...Γι'αυτό θεωρώ πως διορισμός μας ή μη είναι πια ζήτημα επίδοσης στις ερωτήσεις ανάπτυξης των αρχαίων και στη διδακτική...και αυτά είναι που αναβαθμολογούνται...λόγω υποκειμενικότητας στην αξιολόγησή τους...Σκέφτομαι, λοιπόν, ότι,ακόμη κι αν κάποιος έχει πάει καλά στα τρία αντικείμενα, αρκεί μια μέτρια επίδοση στα δύο που έμειναν για να είναι οριακά μη διοριστέος και κάποιος που πήγε μέτρια στα τρία αντικείμενα, αρκεί μια υψηλή επίδοση σε αρχαία και διδακτική για να είναι οριακά διοριστέος...Βέβαια πολύ σημαντικό ρόλο θα παίξει και το ποιες θα είναι οι επιδόσεις των "αρίστων"...που εκτιμώ ότι θα είναι αρκετοί, γιατί πολλοί  συνάφελφοι έχουν δώσει πολλές φορές, το διάβασμα έχει λειτουργήσει αθροιστικά και είναι σε θέση να έχουν υψηλές επιδόσεις(με λίγη ή πολλή τύχη).Όλα αυτά με οδηγούν στη σκέψη ότι δεν υπάρχουν ούτε κατά προσέγγιση ασφαλείς προβλέψεις και προετοιμάζομαι ψυχολογικά να αντιμετωπίσω τις εκπλήξεις που έρχονται...αυτές είναι οι μόνες σίγουρες, αν και εντελώς άγνωστο το περιεχόμενό τους...Κανείς δεν ξέρει τι θα βγάλει τελικά το "καζάνι" της αναβαθμολόγησης...Ελπίζω ό,τι είναι το καλύτερο για τον καθένα μας...
Καλό μας κουράγιο
Να πληρώνεσαι μόνος σου
Χωρίς έξωθεν αναμονές
Και
Με την πληρότητά σου
Πορεύσου
Μαζί τους

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Όταν η ιστορία πέφτει πολύ από μόνη της δεν κατεβάζει τη βάση, γιατί είναι το 16,33 του βαθμού 100% και τα παιδαγωγικά είναι το 20% του συνολικού βαθμού, γιαυτό τα πολύ ψηλά παιδαγωγικά είναι πολύ ισχυρότερα από την πού χαμηλή ιστορία. Όμως μία πολύ χαμηλή ιστορία μαζί με χαμηλότερα αρχαία και έστω ίδια επίπεδα νέα και διδακτική θα ρίξει λίγο τη βάση. Όσο για την δυνατότητα επιτυχίας του καθενός χώρια, συμφωνώ απόλυτα με τη VICA.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161204
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 593
Σύνολο: 601

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.