Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: bikini στις Αυγούστου 27, 2009, 08:08:51 am
-
Δύο τουλάχιτον μαθήματα θα διδάσκονται και με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή σε όλα τα Γυμνάσια της χώρας προβλέπει απόφαση του υπ. Παιδείας Αρη Σπηλιωτόπουλου η οποία τις επόμενες ημέρες θα αποσταλεί σε όλα τα σχολεία της χώρας.
Ειδικότερα η απόφαση, την οποία κατ αποκλειστικότητα παρουσιάζει το esos.gr ορίζει τα εξής:.
1. Κατά την πρώτη πειραματική εφαρμογή του ανωτέρω προγράμματος, που θα λειτουργήσει αρχικά στην Α΄ τάξη του Γυμνασίου, θα διδάσκονται και με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή δυο (2) τουλάχιστον μαθήματα του ωρολογίου προγράμματος από τα παρακάτω τέσσερα (4) που ορίστηκαν, με βάση τα δεδομένα που προέκυψαν από πρόσφατη έρευνα του ΥΠ.Ε.Π.Θ. στην εκπαιδευτική κοινότητα, και τα οποία θεωρούνται ως εκπαιδευτικά προσφορότερα:
i. Γεωγραφία
ii. Ιστορία
iii.
-
Πολύ ωραία όλα αυτά αν και το Υπουργείο άργησε αρκετά χρόνια να ξυπνήσει.
Τις μεθόδους αυτές τις υλοποιώ εδώ και μερικά χρόνια με χρήση προσωπικού βιντεοπροβολέα και προσωπικού laptop, διδάκοντας μαθηματικά, αστρονομία, γεωγραφία σε Γυμνάσιο και Λύκειο αποκλειστικά με αυτά τα μέσα, και με υλικό που βρίσκω απο το Internet ή που φτιάχνω μόνος μου. Έχω επενδύσει αρκετά χρήματα από τις οικονομίες μου προς αυτήν την κατεύθυνση.
Θα ακουστεί αστείο αλλά το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζω, στην εφαρμογή των παραπάνω είναι η έλλειψη πριζών στις αίθουσες!!! Δυστυχώς αναγκάζομαι να μετακινώ τους μαθητές από τάξη σε τάξη προκειμένου να βρω αίθουσα, ή να τραβάω μπαλαντέζα από την διπλανή αίθουσα ή (όταν αυτό δεν είναι δυνατόν) απλά να μην κάνω τίποτα από όλα αυτά σε κάποια τμήματα.
Επίσης για να έχω λίγο σκοτάδι στην αίθουσα κρεμάω χαρτόνια στα παράθυρα λόγω έλλειψης κουρτινών...
Μάλλον το Υπουργείο έχει προτρέξει!!
-
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=14070.0
-
Πολύ ωραία όλα αυτά αν και το Υπουργείο άργησε αρκετά χρόνια να ξυπνήσει.
Συμφωνώ απόλυτα. Η χρήση πολυμέσων κάνει περισσότερο ενδιφέρουσα και αποτελεσματική τη διδασκαλία.
Τις μεθόδους αυτές τις υλοποιώ εδώ και μερικά χρόνια με χρήση προσωπικού βιντεοπροβολέα και προσωπικού laptop, διδάκοντας μαθηματικά, αστρονομία, γεωγραφία σε Γυμνάσιο και Λύκειο αποκλειστικά με αυτά τα μέσα, και με υλικό που βρίσκω απο το Internet ή που φτιάχνω μόνος μου. Έχω επενδύσει αρκετά χρήματα από τις οικονομίες μου προς αυτήν την κατεύθυνση.
Θα ακουστεί αστείο αλλά το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζω, στην εφαρμογή των παραπάνω είναι η έλλειψη πριζών στις αίθουσες!!! Δυστυχώς αναγκάζομαι να μετακινώ τους μαθητές από τάξη σε τάξη προκειμένου να βρω αίθουσα, ή να τραβάω μπαλαντέζα από την διπλανή αίθουσα ή (όταν αυτό δεν είναι δυνατόν) απλά να μην κάνω τίποτα από όλα αυτά σε κάποια τμήματα.
Επίσης για να έχω λίγο σκοτάδι στην αίθουσα κρεμάω χαρτόνια στα παράθυρα λόγω έλλειψης κουρτινών...
Μάλλον το Υπουργείο έχει προτρέξει!!
κάτι μου θυμίζουν όλα τα παραπάνω...η μπαλαντέζα, τα χαρτόνια στα παράθυρα, ο προσωπικός βιντεοπροβολέας, το προσωπικό laptop...
-
κάτι μου θυμίζουν όλα τα παραπάνω...η μπαλαντέζα, τα χαρτόνια στα παράθυρα, ο προσωπικός βιντεοπροβολέας, το προσωπικό laptop...
-
Εγώ πιστοποίηση δεν έχω, αλλά έχω ECDL από το 2002.
Πιάνεται;;;
(Π.Δ. 50/2001 Φ.Ε.Κ. 39Α΄ όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με το Π.Δ. 347/2003 Φ.Ε.Κ. 315Α΄, το Π.Δ. 44/2005 Φ.Ε.Κ. 63Α΄ και το Π.Δ. 116/2006 Φ.Ε.Κ.115Α΄).
Άρ θ ρ ο 26
6. Για όποιους κλάδους ή ειδικότητες ως προσόν διορισμού απαιτείται ορισμένη γνώση ή εμπειρία, αυτή αποδεικνύεται :
α) Είτε με τυχόν υπάρχουσα δικαστική απόφαση, από την οποία προκύπτει το είδος της παρασχεθείσης εργασίας και η χρονική διάρκεια της παροχής της.
β) Είτε με ομοίου περιεχομένου βεβαίωση αρμοδίας, Ελληνικής ή
αλλοδαπής δημόσιας αρχής.
γ) Είτε με όμοια βεβαίωση νομικού προσώπου του άρθρου 14 παρ. 1ν. 2190/1994 και του άρθρου 1 παρ. 3 του ν. 2527/1997.
δ) Είτε με όμοια βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα.
ε) Εάν από την προσκομιζόμενη βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα δεν προκύπτει το είδος της παρασχεθείσης εργασίας, τότε απαιτούνται επιπλέον βεβαίωση εργοδότη και υπεύθυνη δήλωση του υποψηφίου κατά το άρθρο 8 ν. 1599/1986 (ΦΕΚ 75 Α), σε συνδυασμό πάντοτε και με το βιβλιάριο κύριας ασφάλισης.
ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ 347/2003 ΦΕΚ 315/Α/31.12.2003
Τροποποίηση διατάξεων Π. Δ/τος 50/2001 «Καθορισμός των προσόντων διορισμού σε θέσεις φορέων του δημόσιου τομέα».
16. Στο τέλος της παρ. 6 του άρθρου 26 προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Μετά την πάροδο ενός έτους από την δημοσίευση του παρόντος, η προβλεπόμενη από το άρθρο 27 παρ. 1 γνώση Η/Υ, διαπιστώνεται αποκλειστικά με πιστοποιητικά διεθνώς αναγνωρισμένα που χορηγούνται από φορείς οι οποίοι εφαρμόζουν αξιόπιστες διαδικασίες πιστοποίησης».
-
Επειδή βλέπω όρεξη και πάθος για καινοτομίες στην Εκπαίδευση, θα σας συστήσω το εξής: αν είστε κοντά σε πόλη με Παιδαγωγικό τμήμα που προσφέρει Μεταπτυχιακό στη Διδακτική και τις Νέες Τεχνολογίες επιδιώξτε να το παρακολουθήσετε. Θα σας ωφελήσει, θα σας ιντριγκάρει και θα σας δώσει συγκριτικό πλεονέκτημα (διδακτικά και υπηρεσιακά) για το μέλλον.
Υπάρχουν πολλοί που ασχολούνται με τις ΤΠΕ και την εκπαίδευση (Α/βάθμια και
-
Υπάρχουν πολλοί που ασχολούνται με τις ΤΠΕ και την εκπαίδευση (Α/βάθμια και
-
Μια ερώτηση: Υπολογιστή θα πάρουν και οι καθηγητές πληροφορικής που διδάσκουν πληροφορική στην Α΄Γυμνασίου ή μόνο οι φυσικοί, μαθηματικοί , κτλ;
Γιατί βλέπω οι καθηγητές πληροφορικής να τρώνε όλη την λάντζα (προετοιμασία εργαστηρίου, εγκατάσταση προγραμμάτων, κτλ) και στο τέλος να μην παίρνουν τίποτα όπως έγινε και παλιότερα με την πιστοποίηση. Όλες οι ειδικότητες πήραν 300+300 ευρώ και αυτοί τίποτα
-
Μια ερώτηση: Υπολογιστή θα πάρουν και οι καθηγητές πληροφορικής που διδάσκουν πληροφορική στην Α΄Γυμνασίου ή μόνο οι φυσικοί, μαθηματικοί , κτλ;
Γιατί βλέπω οι καθηγητές πληροφορικής να τρώνε όλη την λάντζα (προετοιμασία εργαστηρίου, εγκατάσταση προγραμμάτων, κτλ) και στο τέλος να μην παίρνουν τίποτα όπως έγινε και παλιότερα με την πιστοποίηση. Όλες οι ειδικότητες πήραν 300+300 ευρώ και αυτοί τίποτα
Συνάδελφοι, προκύπτει από τα μέχρι στιγμής (ανεπίσημα) γνωστά ότι θα πάρουν laptop και οι διδάσκοντες;
Ή υπάρχει τίποτα νεότερο για το θέμα;