Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών => Μήνυμα ξεκίνησε από: leofa στις Αυγούστου 27, 2009, 03:17:32 pm
-
καλησπέρα σε όλες και σε όλους!
να πω κατ'αρχήν οτι εγώ είμαι νηπιαγωγός και ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει περίπτωση κάποια νηπιαγωγός να διοριστεί στο δημόσιο ως δασκάλα ???. αν υπάρχει θα ήθελα να με ενημερώσετε για την διαδικασία που ακολουθήται για να γίνει αυτο.
ευχαριστώ εκ τον προτέρον
-
Από όσο ξέρω δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο μέχρι τώρα!
-
Οι νηπιαγωγοι διοριζονται μονο σε ιδιωτικα σχολεια στην α και β δημοτικου λογω ελλειψης δασκαλων με κανονικο διοριστηριο στην πρωτοβαθμια αλλα προς το παρον δεν αναγνωριζεται η προυπηρεσια τους για τους πινακες αναπληρωτων
-
Εμ... δεν είμαι σίγουρα πως ισχύει αυτό απόλυτα... Υπάρουν συγκεκριμένα Ιδιωτικά στα οποία η προυπηρεσία σε τάξεις του Δημοτικού αναγνωρίζεται.
-
Κατάρχην εργαζομαι σε ιδιωτικο.
Τι εννοεις σε αλλα ισχυει και σε αλλα οχι? Οτι η καθε πρωτοβαθμια κανει οτι θελει?
Πως δεν ειναι ολα τα ιδιωτικα το ιδιο? Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι το ιδιωτικο να ειχε και νηπιαγωγειο, να της ειχε κανει διοριστηριο στο νηπιαγωγειο αλλα να την απασχολουσε ως δασκαλα στην Α ή
-
απο που κι ως που μια νηπιαγωγος μπορει να διδαξει σε δημοτικο?εχω ξαδερφη που διδασκει σε εκτη δημοτικου.ειχα περασει να την παρω την ωρα που σχολουσε καποια στιγμη πριν το πασχα και ακουω πατερα παιδιου να λεει σιγα μη στειλω το παιδι μου σε δημοσιο να κανει μαθημα με καθε πικραμενη που γυρναει απο χωριο σε χωριο.εδω ξερω οτι το επιπεδο των δασκαλων ειναι υψηλο .ξερεις τι πληρωνεις.ετοιμη ημουν να του απαντησω τι κοροιδο ειναι που πληρωνει μια νηπιαγωγο να κανει μαθημα στην κορη του στην εκτη.κρατηθηκα με το ζορι.δεν ξερω αν στο δημοσιο σχολειο μπαινει ο καθε πικραμενος αλλα σιγουρα ο δασκαλος ειναι δασκαλος ο μαθηματικος μαθηματικος και δεν πληρωνω σαν τον μ............. τον καφετζη της γειτονιας να κανει μαθημα στο παιδι μου
-
Μάλλον δεν ξέρεις τι σου γίνεται; Το ύφος σου είναι απαράδεκτο.. Αλήθεια ο καφετζής που κολλάει ακριβώς;
-
Kαι ομως συμφωνα με το νομο σε ιδιωτικα σχολεια μπορουν στην Α και στη
-
Μάλλον δεν ξέρεις τι σου γίνεται; Το ύφος σου είναι απαράδεκτο.. Αλήθεια ο καφετζής που κολλάει ακριβώς;
πρωτα απ'ολα δεν ηθελα να θιξω καμια νηπιαγωγο προσωπικα.απλως εχω την απορια πως μια νηπιαγωγος εχει τις γνωσεις να διδαξει σε μαθητες δημοτικου.οσο για τον καφετζη τυχαια ανεφερα ενα επαγγελμα καθως πολλα ιδιωτικα απασχολουν οποιον ναναι.αποδειξη η φιλη μου.ειμαι υπερ του να ασχολειται ο καθενας με το αντικειμενο του και να μην μπαινει σε ξενα χωραφια.θεωρω οτι η α δημοτικου ειναι η πιθο σημαντικη ταξη και μονο ενας δασκαλος μπορει να τα βγαλει περα.αλλη η προσεγγιση και ο τροπος διδασκαλιας στο νηπιαγωγειο και αλλη στο δημοτικο.τωρα με ποια λογικη το υπουργειο εχει παρει τετοια αποφαση ο θεος και η ψυχη τους.λες και τους νοιαζει
-
kellykou , θα επιχειρήσω να επικοινωνήσω αύριο με την ίδια για να μάθω- ούτε και αυτή περίμενε πως θα της περνούσαν το διαστημα αυτό ως προυπηρεσία. Ακόμη κι έτσι όμως, πως γίνεται να μοριοδοτειται στον πίνακα των επιτυχόντων του Ασεπ και όχι στον πίνακα αναπληρωτών; Να διευκρινήσω πως δεν πρόκειται για κάποιο σκάνδαλο, μια και η κοπέλα είναι πολύ χαμηλά στους πίνακες έτσι κι αλλιώς...
bettina μπορεί και μάλιστα με εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ αλλά μόνο στα ιδιωτικά. Και γιατί σε ξαφνιάζει τόσο; Στο ΑΠΘ τουλάχιστον (Τμημα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης) είχαμε τόσο ως υποχρεωτικά αλλά και ως επιλεγόμενα ένα μεγάλο αριθμό μαθημάτων Κοινωνιολογίας, Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (κάποια μαθήματα μάλιστα των ΠΕ60 και ΠΕ70 είχαν κοινή βιβλιογραφία). Σαφέστατα δεν διδαχτήκαμε επιμέρους γνωστικά αντικείμενα ώστε να καλύψουμε την ύλη των μεγαλύτερων τάξεων του Δημοτικού, και αν είδες νηπιαγωγό να διδάσκει στην έκτη να γελάσω και γω μαζί σου. Όμως να είσαι σίγουρη πως η εκπαίδευσή μας είναι σε θέση να καλύψει τις δύο πρώτες τάξεις του Δημοτικού, κάτι που θα μπορούσες εύκολα να διαπιστώσεις αν σου δινόταν η ευκαιρία να δεις απλά και μόνο το πρόγραμμα της εν λόγω σχολής.
-
ενταξει bettina μην τρελαινεσαι κιολας!!!ριξε μια ματια στα προγραμματα σπουδων των παιδαγωγικων δασκαλων και νηπιαγωγων και μετα αφορισε...ελλειψει δασκαλων λεει ο νομος μπορουν στην α και β δημοτικου να διδαξουν νηπιαγωγοι-αφου προερχονται απο ομορες σχολες...!
πολλα μαθηματα ειναι σχετικα και οι δυο κλαδοι ειναι του παιδαγωγικου ...δεν βαζει καφετζη στο δημοτικο ,νηπιαγωγο ελλειψειδασκαλου βαζει,στην α και β ταξη...κανεις δεν θελει να φαει τη θεση κανενος...πως το λενε ,αν δεν εχεις αλλη επιλογη παρε νηπιαγωγο σου λεει ,που ειναι απο καπως κοντινη σχολη...τι να σου πει ...να παρεις φυσικο στην α και β ταξη? .
-
...τι να σου πει ...να παρεις φυσικο στην α και β ταξη? .
Κι όμως υπάρχει μία πίεση στο σημείο αυτό από τους καθηγητές που επιδιώκουν ρυθμίσεις ώστε να καλύπτουν αυτοί τις ανάγκες που προκύπτουν λόγω έλλειψης δασκάλων.
Εδώ bettina θα επρεπε κανονικά να φρικάρεις... Τι θα μπορούσε να ξέρει ένας φυσικομαθηματικός από μεθόδους διδασκαλίας ανάγνωσης και γραφής, από αναπτυξιακά κατάλληλες πρακτικές, από γνωστική, αναπτυξιακή και εξελικτική ψυχολογία, από εντοπισμό και παρατηρηση μαθητών που βρίσκονται σε επικινδυνότητα για αναπτυξη μαθησιακών δυσκολιών...;
Κοίτα, θα μπορούσα να συνεχίσω για ώρες. Έχω θέματα 4 ετών να παραθέσω και σίγουρα οι κατασκευές, τα παραμυθάκια και τα τραγουδάκια που φαντάζεται ο περισσότερος κόσμος πως διδάσκονται οι νηπιαγωγοί, δεν αποτελούν παρά το μέσον για τη διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων. Δεν έχει κάποιο νόημα να το κάνω βέβαια... Απλά, ας μην υποτιμούμε τόσο εύκολα ό,τι δε γνωρίζουμε καλα...
Sorry και πάλι, δεν έχω την πρόθεση να σε προσβάλλω, αλλά δεν το αντέχω να βλέπω να διατυπώνονται τέτοιες επιπόλαιες απλουστεύσεις και γενικεύσεις από μορφωμένους ανθρώπους :-\
-
πες τα angelika γιατι πολυ εχουν υποτιμησει τον κλαδο μας -αποψη που βεβαια υποκρυπτει υποτιμηση των ιδιων των παιδιων αυτης της ηλικιας
κριμα γιατι δεν ξερουν οτι ειναι η ηλικια που μπορεις να πλασεις χαρακτηρα προσωπικοτητα να δωσεις κατευθυνσεις για ολη την υπολοιπη ζωη του καθε παιδιου τα 4-6 χρονια του...!απο την ευγενεια και το ηθος, μεχρι τη φιλομαθεια τη γνωση στο πως να μαθαινει και να ερευνα,να συνεργαζεται να εκτιμα και να κρινει, να αισθανεται μελος της κοινοτητας και ταυτοχρονα να μαθει να ειναι αυτονομο και να νιωθει ολοκληρωμενο,να καταλαβει πως ειναι μοναδικο,να μπορει ν' αγαπαει και να εκτιμαει την ομορφια και την απλοτητα ...και αλλα πολλα που θα μας παρει το ξημερωμα....................... :-* :-* :-*καληνυχτα
-
Εμ... δεν είμαι σίγουρα πως ισχύει αυτό απόλυτα... Υπάρουν συγκεκριμένα Ιδιωτικά στα οποία η προυπηρεσία σε τάξεις του Δημοτικού αναγνωρίζεται.
-
δεν εχω καμια προθεση να θιξω τον κλαδο σας και ξερω ποσο δυσκολη ειναι η δουλεια σας.δεν εχω πειρα απο νηπιαγωγειο αλλα επειδη κανω μαθηματα pre junior σε μαθητες 4-5 ετων αλλα και σε μαθητες α-β δημοτικου βλεπω τη διαφορα και το βαθμο δυσκολιας.διαφωνω καθετα με οποιον ισχυριζεται οτι δεν κανετε κατι ουσιαστικο παρα μονο κανενα τραγουδακι κτλ.ομως πιστευω πως στα ιδιωτικα μπαινει ο οποιοσδηποτε να διδαξει.και ναι εφριξα οταν μου ειπε η φιλη μου οτι θα διδαξει σε εκτη.δεν ηταν ασχετη να το κανει?οχι μονο το φδυσικομαθηματικο δεν θεωρω καταλληλο αλλα ουτε τον φιλολογο να κανει μαθημα σε δημοτικο.διαφορετικα θα υπηρχε μια σχολη να προσφερει μαθηματα απο ολους τους κλαδους και οι πτυχιουχοι της θα διδασκαν σε καθε βαθμιδα.επειδη ομως αυτα δεν γινονται ασ μεινει λοιπον ο καθενας στον κλαδο του.δεν θα διαφωνησω αν καποιος νομιμα διδαξει σε δημοτικο σε περιπτωση ελλειψης δασκαλων αλλα προσωπικα δεν νομιζω οτι εχουμε ελλειψη. η διαταξη μιλαει για τετιοα περιπτωση και οχι για εφαρμογη του κανονα χωρις αυτην.τελοσπαντων ισως ηταν λαθος μου να παραθεσω την αποψη στο συγκεκριμενο τοπικ.και επειδη εφαρμοζω τα οσα λεω χθες απερριψα ιδιαιτερο να διαβαζω παιδι πεμπτης δημοτικου.ειπα στην μαμα που μου το προτεινε οτι καταλληλη εςιναι μια δασκαλα μονο να αναλαβει τη μελετη του παιδιου και οχι καποιος αλλος.θα μπορουσα να κανω μια αρπαχτη και να παιρνω τα 15 την ωρα και να το παιζω φωστηρας αλλα επειδη δεν θα μου αρεσε να δω μια δασκαλα να διδασκει αγγλικα δεν το εκανα.
-
Ετσι μπράβο,τα διορθωσες λιγάκι...
-
.
Ετσι μπράβο,τα διορθωσες λιγάκι...
σκοπος μου δεν ηταν να διορθωσω κατι αλλα να διευκρινισωοτι δεν ηθελα να προσβαλλω κανεναν ουτε να θιξω τη δουλεια του απλως ο τροπος που το εθεσα δεν ηταν σωστος.ενδεχομενως το δευτερο μηνυμα να ηταν πιο ξεκαθαρο
-
.Ετσι μπράβο,τα διορθωσες λιγάκι...
σκοπος μου δεν ηταν να διορθωσω κατι αλλα να διευκρινισωοτι δεν ηθελα να προσβαλλω κανεναν ουτε να θιξω τη δουλεια του απλως ο τροπος που το εθεσα δεν ηταν σωστος.ενδεχομενως το δευτερο μηνυμα να ηταν πιο ξεκαθαρο
Η Προσπαθεια που καταβάλλουν οι νηπιαγωγοι, το επίπεδο και η καταρτιση τους είναι πλέον υψηλά...Μια καλή ματιά εδώ μέσα θα σε πείσει.....Αλλο δασκαλοι αλλο νηπιαγωγοι,άλλο φιλολογοι κτλ....Ολοι εκπαιδευτικοι δεν είμαστε....Η διαφορα είναι ότι κάποιοι διορίζονται με προσπάθεια ΜΗΔΕΝ,αλλοι μετά πολλων βασάνων και αλλοι απλως το βλέπουν ΜΟΝΟ στα καλύτερα όνειρα τους.......
-
θεωρω οτι η α δημοτικου ειναι η πιθο σημαντικη ταξη και μονο ενας δασκαλος μπορει να τα βγαλει περα.αλλη η προσεγγιση και ο τροπος διδασκαλιας στο νηπιαγωγειο και αλλη στο δημοτικο.
τα καινουρια προγραμματα εχουν την φιλοσοφια, οχι διαφορετικο το ενα απο το αλλο, αλλα η συνεχεια του ενος με του αλλου. θεωρειται οτι η διδασκαλια απο το νηπιαγωγειο μεχρι τις πρωτες ταξεις του δημοτικου θα πρεπε να ειναι συνεχομενη..
-
Η εκπαίδευση των νηπιαγωγών καλύπτει άνετα τις πρώτες τάξεις του δημοτικού (όπως είπε και η angelika). Δεν θεωρείται λοιπόν ότι τοποθετείς κάποιον με άσχετη ειδικότητα. Απλά οι περισσότεροι δεν το γνωρίζουν. Κι εγώ αν δεν ήμουν νηπιαγωγός ενδεχομένως να έκανα παρόμοιες σκέψεις.. Επίσης θα συμφωνήσω ότι στα σύγχρονα προγράμματα υπάρχει η τάση της συνέχειας απ' την μια βαθμίδα στην άλλη και οι νηπιαγωγοί θεωρείται οτι θα έπρεπε και επίσημα να μη σταματούν στην εκπαίδευση παιδιών 6 χρόνων. Στο εξωτερικό νομίζω ήδη εφαρμόζεται.
-
το καλυτερο θα ηταν να υπαρχει ενιαια εκπαιδευση μεχρι και την β δημοτικου και μετα να αρχιζει η επομενη βαθμιδα
-
το καλυτερο θα ηταν να υπαρχει ενιαια εκπαιδευση μεχρι και την β δημοτικου
Να συμπληρώσω:όπως γίνεται και σε άλλες χώρες βλέπε Αγγλία, όπου μιλάμε για ηλικίες 3-8! Όταν στην Ελλαδίτσα το 3 και το 4 το πετάμε έξω απο τα σχολεία μας...
Όσο για το αν ένας νηπιαγωγός μπορεί να διδάξει στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού απ' όσο γνωρίζω γίνεται στις περισσότερες "ανεπτυγμένες" εκπαιδευτικά χώρες.
Εδω παραθέτω έναν οδηγό σπουδών τμήματος νηπιαγωγών όπου bettina μπορείς να δεις τι ακριβώς διδάσκονται οι νηπιαγωγοί(διδακτικές κτλ)
http://www.rhodes.aegean.gr/tepaes/docs/Odigos_Rodou_2008_2009.pdf
-
Επειδή πέρυσι δούλεψα ως δασκάλα στη
-
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=13438.msg190255#msg190255
Ας κάνουν τον κόπο οι δάσκαλοι να διαβάσουν τον οδηγο ολοήμερου νηπιαγωγείου που εξηγεί κάποια πράγματα για τηνσυνέχεια ανάμεσα στις βαθμίδες. ;)
-
απο που κι ως που μια νηπιαγωγος μπορει να διδαξει σε δημοτικο?εχω ξαδερφη που διδασκει σε εκτη δημοτικου.ειχα περασει να την παρω την ωρα που σχολουσε καποια στιγμη πριν το πασχα και ακουω πατερα παιδιου να λεει σιγα μη στειλω το παιδι μου σε δημοσιο να κανει μαθημα με καθε πικραμενη που γυρναει απο χωριο σε χωριο.εδω ξερω οτι το επιπεδο των δασκαλων ειναι υψηλο .ξερεις τι πληρωνεις.ετοιμη ημουν να του απαντησω τι κοροιδο ειναι που πληρωνει μια νηπιαγωγο να κανει μαθημα στην κορη του στην εκτη.κρατηθηκα με το ζορι.δεν ξερω αν στο δημοσιο σχολειο μπαινει ο καθε πικραμενος αλλα σιγουρα ο δασκαλος ειναι δασκαλος ο μαθηματικος μαθηματικος και δεν πληρωνω σαν τον μ............. τον καφετζη της γειτονιας να κανει μαθημα στο παιδι μου
Πάλι άρχισες να λες πολλά,και νόμιζα προς στιγμής ότι διορθώθηκες .
Έφυγες από το θέμα (28 Χρόνη δίνει για 10 φορά λοουερ κλπ )
Και αφού έθαψες την (φίλη σου) πήγες τώρα και στους νηπιαγωγούς για να
επιβεβαιώσεις πόσο πικρόχολη είσαι.
Τελικά σίγουρα χρειάζεσαι ψυχίατρο και άσε τους νηπιαγωγούς στην δικιά του αγωνία.
Ξεκίνησαν ένα θέμα με τις απορίες τους και πετάχτηκες εσύ ως μέγας κριτής και παντογνώστης να τους δήξεις τελικά πως είσαι για τα σίδερα.
-
απο που κι ως που μια νηπιαγωγος μπορει να διδαξει σε δημοτικο?εχω ξαδερφη που διδασκει σε εκτη δημοτικου.ειχα περασει να την παρω την ωρα που σχολουσε καποια στιγμη πριν το πασχα και ακουω πατερα παιδιου να λεει σιγα μη στειλω το παιδι μου σε δημοσιο να κανει μαθημα με καθε πικραμενη που γυρναει απο χωριο σε χωριο.εδω ξερω οτι το επιπεδο των δασκαλων ειναι υψηλο .ξερεις τι πληρωνεις.ετοιμη ημουν να του απαντησω τι κοροιδο ειναι που πληρωνει μια νηπιαγωγο να κανει μαθημα στην κορη του στην εκτη.κρατηθηκα με το ζορι.δεν ξερω αν στο δημοσιο σχολειο μπαινει ο καθε πικραμενος αλλα σιγουρα ο δασκαλος ειναι δασκαλος ο μαθηματικος μαθηματικος και δεν πληρωνω σαν τον μ............. τον καφετζη της γειτονιας να κανει μαθημα στο παιδι μου
Πάλι άρχισες να λες πολλά,και νόμιζα προς στιγμής ότι διορθώθηκες .
Έφυγες από το θέμα (28 Χρόνη δίνει για 10 φορά λοουερ κλπ )
Και αφού έθαψες την (φίλη σου) πήγες τώρα και στους νηπιαγωγούς για να
επιβεβαιώσεις πόσο πικρόχολη είσαι.
Τελικά σίγουρα χρειάζεσαι ψυχίατρο και άσε τους νηπιαγωγούς στην δικιά του αγωνία.
Ξεκίνησαν ένα θέμα με τις απορίες τους και πετάχτηκες εσύ ως μέγας κριτής και παντογνώστης να τους δήξεις τελικά πως είσαι για τα σίδερα.
ρε συ paraxenos dδεν μας λες τι ειδικοτητα εισαι για αρχη?οσα για τα σιδερα οντως για εκει ειμαι .αλλα και εσυ δεν νομιζω να πας πισω
-
δεν μου λες παραξενος εκτος απο το να κρινεις τους ανθρωπους για το χαρακτηρα τους εχεις εκφρασει ποτεν την αποψη σου σε αυτο το φορουμ?δεν νομιζω.οσο για το αν ειμαι πικροχολη δεν μπορεις να το ξερεις γιατι δεν με γνωριζεις προσωπικα.
ως προς τους οδηγους σπουδων των διαφορων σχολων η αληθεια ειναι πως αν οντως διδασκομασταν τα οσα περιγραφει ο οδηγος θα ειχαμε καλυτερη παιδεια.δηλαδη θελετε να μου πειτα οτι στις σχολες σας κανατε ακριβως αυτα που λεει?οτι παρακολουθουσατε ολα τα μαθηματα και οτι πηρατε ολοι πτυχιο με αριστα?ενας ο οποιος πατουσε ελαχιστα στη σχολη και πηρε πτυχιο με 5 ειναι καταρτισμενος να διδαξει α και β δημοτικου?ο νομος δινει το δικαιωμα σε μια νηπιαγωγο να διοριστει σαν δασκαλα?οχι .οπως δεν δινει και το δικαιωμα στους κατοχους επαρκειας να διοριστουν αν και μπορουν να δουλεψουν στον ιδιωτικο τομεα.και μην συγκρινετε τα σχολεια του εξωτερικου με τα δικα μας δεν υπαρχει καμια συγκριση.και ναι μπορει τα τελευταια χρονια να εχουν αλλαξει τα πραγματα προς το καλυτερο αλλα ακομα εχουμε πολυ δρομο μπροστα μας. η δουλεια σας ειναι πολυ δυσκολη και απαιτητικη αλλα εκπροσωποι του κλαδου σας ειναι αυτοι που εχοτυν δημιουργησει στον κοσμο την εντυπωση οτι το νηπιαγωγειο ειναι τοπος παιχνιδιου μονο.
-
δεν μου λες παραξενος εκτος απο το να κρινεις τους ανθρωπους για το χαρακτηρα τους εχεις εκφρασει ποτεν την αποψη σου σε αυτο το φορουμ?δεν νομιζω.οσο για το αν ειμαι πικροχολη δεν μπορεις να το ξερεις γιατι δεν με γνωριζεις προσωπικα.
ως προς τους οδηγους σπουδων των διαφορων σχολων η αληθεια ειναι πως αν οντως διδασκομασταν τα οσα περιγραφει ο οδηγος θα ειχαμε καλυτερη παιδεια.δηλαδη θελετε να μου πειτα οτι στις σχολες σας κανατε ακριβως αυτα που λεει?οτι παρακολουθουσατε ολα τα μαθηματα και οτι πηρατε ολοι πτυχιο με αριστα?ενας ο οποιος πατουσε ελαχιστα στη σχολη και πηρε πτυχιο με 5 ειναι καταρτισμενος να διδαξει α και β δημοτικου?ο νομος δινει το δικαιωμα σε μια νηπιαγωγο να διοριστει σαν δασκαλα?οχι .οπως δεν δινει και το δικαιωμα στους κατοχους επαρκειας να διοριστουν αν και μπορουν να δουλεψουν στον ιδιωτικο τομεα.και μην συγκρινετε τα σχολεια του εξωτερικου με τα δικα μας δεν υπαρχει καμια συγκριση.και ναι μπορει τα τελευταια χρονια να εχουν αλλαξει τα πραγματα προς το καλυτερο αλλα ακομα εχουμε πολυ δρομο μπροστα μας. η δουλεια σας ειναι πολυ δυσκολη και απαιτητικη αλλα εκπροσωποι του κλαδου σας ειναι αυτοι που εχοτυν δημιουργησει στον κοσμο την εντυπωση οτι το νηπιαγωγειο ειναι τοπος παιχνιδιου μονο.
Πολύ μπλα μπλα βρε παιδί χωρίς ουσία.
Μήπως δεν καταλαβαίνεις και εσύ αυτά που γράφεις και προσπαθώντας να τα εμπεδώσεις χάνεσαι συνεχίζοντας;
-
δεν μου λες παραξενος εκτος απο το να κρινεις τους ανθρωπους για το χαρακτηρα τους εχεις εκφρασει ποτεν την αποψη σου σε αυτο το φορουμ?δεν νομιζω.οσο για το αν ειμαι πικροχολη δεν μπορεις να το ξερεις γιατι δεν με γνωριζεις προσωπικα.
ως προς τους οδηγους σπουδων των διαφορων σχολων η αληθεια ειναι πως αν οντως διδασκομασταν τα οσα περιγραφει ο οδηγος θα ειχαμε καλυτερη παιδεια.δηλαδη θελετε να μου πειτα οτι στις σχολες σας κανατε ακριβως αυτα που λεει?οτι παρακολουθουσατε ολα τα μαθηματα και οτι πηρατε ολοι πτυχιο με αριστα?ενας ο οποιος πατουσε ελαχιστα στη σχολη και πηρε πτυχιο με 5 ειναι καταρτισμενος να διδαξει α και β δημοτικου?ο νομος δινει το δικαιωμα σε μια νηπιαγωγο να διοριστει σαν δασκαλα?οχι .οπως δεν δινει και το δικαιωμα στους κατοχους επαρκειας να διοριστουν αν και μπορουν να δουλεψουν στον ιδιωτικο τομεα.και μην συγκρινετε τα σχολεια του εξωτερικου με τα δικα μας δεν υπαρχει καμια συγκριση.και ναι μπορει τα τελευταια χρονια να εχουν αλλαξει τα πραγματα προς το καλυτερο αλλα ακομα εχουμε πολυ δρομο μπροστα μας. η δουλεια σας ειναι πολυ δυσκολη και απαιτητικη αλλα εκπροσωποι του κλαδου σας ειναι αυτοι που εχοτυν δημιουργησει στον κοσμο την εντυπωση οτι το νηπιαγωγειο ειναι τοπος παιχνιδιου μονο.
Γιατι θες να μας πεις τωρα ότι εσεις δε χάνατε μαθημα και έχετε πτυχια με άριστα;Η το κάθε νιανιαρο που βγαίνει και ορκίζεται έχει διαβάσει για ασεπ και διαθέτει την ανάλογη εμπειρία να μπει σε τάξη; Και επειδή καλύτερα ο καθένας στο ποστο του,αντε και συ να τα πεις με τους ΔΙΚΟΥς ΣΟΥ....ΚΑΙ όσο για τον τόπο παιχνιδιου,αυτο και μόνο λέει πολλά.ΚΡΙΜΑ......που υπάρχουν ακομα τετοιοι...σαν εσένα...Ελπιζω λίγοι....
-
Επειδή πέρυσι δούλεψα ως δασκάλα στη
-
βρε παιδιά τι πανικός είναι αυτός??Τη γνώμη της είπε η κοπέλα μην τη φάμε κιόλας!!
Εγώ ως δασκάλα ερχομαι να συμφωνήσω απόλυτα με την effie!!Όντως την πρώτη δημοτικού θα μπορούσαν να την αναλάβουν κάλλιστα και νηπιαγωγοί γιατι όπως πολύ σωστά είπε κ η Εφη..Μια νηπιαγωγός , ξέρει τι έχει προηγηθεί και η συμπεριφορά και η σκέψη των παιδιών είναι πιο κοντά στο νηπιαγωγείο παρά στο δημοτικό.!!!
-
Ρίξε μια ματιά στο Πρόγραμμα σπουδών του ΕΚΠΑ
http://www.ecd.uoa.gr/pdf/programma_spoudwn.pdf
Έτσι για να μη μας χαρακτηρίζει κανένας αρπακολατζήδες και γιατί ορισμένοι που ανήκουν στον κλάδο σας θα πρέπει να προσγειωθούν.Κρίμα...αν δεν ξέρεις ποιος είναι ο ρόλος του παιχνιδιού στο νηπιαγωγείο λυπάμαι τα πρωτάκια και τα δευτεράκια που θα πέσουν στα χέρια σου.Να μάθετε επιτέλους να σέβεστε.
-
Δεν αναφέρομαι σ'εσένα gogo
-
Παιδιά ημεμα! Ο καθένας έχει την άποψη του, η οποία και τον χαρακτηρίζει. Δυστυχώς ένα μέρος των καθηγητών της
-
καλα τα λέει η
-
....
δηλαδη θελετε να μου πειτα οτι στις σχολες σας κανατε ακριβως αυτα που λεει?οτι παρακολουθουσατε ολα τα μαθηματα και οτι πηρατε ολοι πτυχιο με αριστα?ενας ο οποιος πατουσε ελαχιστα στη σχολη και πηρε πτυχιο με 5 ειναι καταρτισμενος να διδαξει α και β δημοτικου?
ο νομος δινει το δικαιωμα σε μια νηπιαγωγο να διοριστει σαν δασκαλα?οχι .οπως δεν δινει και το δικαιωμα στους κατοχους επαρκειας να διοριστουν αν και μπορουν να δουλεψουν στον ιδιωτικο τομεα.
και μην συγκρινετε τα σχολεια του εξωτερικου με τα δικα μας δεν υπαρχει καμια συγκριση.και ναι μπορει τα τελευταια χρονια να εχουν αλλαξει τα πραγματα προς το καλυτερο αλλα ακομα εχουμε πολυ δρομο μπροστα μας.
η δουλεια σας ειναι πολυ δυσκολη και απαιτητικη αλλα εκπροσωποι του κλαδου σας ειναι αυτοι που εχοτυν δημιουργησει στον κοσμο την εντυπωση οτι το νηπιαγωγειο ειναι τοπος παιχνιδιου μονο.
....
Ναι αγαπητή μου, αυτό θέλουμε να πούμε. Και λυπάμαι που το λέω, αλλά έχεις αρχίσει να γίνεσαι προσβλητική. :-\Ο ένας, οι 60 ή οι 160 που πατούσαν ελάχιστα, είναι το ίδιο άξιοι (ή μη) να εκπληρώσουν την αποστολή τους με αυτούς που περνούσαν τα μαθήματά τους αντιγράφοντας, γλείφοντας ή πληρώνοντας έξω για τις εργασίες τους. Και το ίδιο ισχύει για τη δική σου σχολή, το ίδιο για την όποια σχολή. Η ευσυνειδησία και η επιθυμία για διαρκή κατάρτιση ενός επαγγελματία διαφοροποιούνται σε κάθε έναν μας, όποιο και αν είναι το επάγγελμά του.
Ο νόμος, όπως προαναφέρθηκε μας δίνει το δικαίωμα να διδάξουμε στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού στα ιδιωτικά και για οποιαδήποτε ένσταση, απευθύνσου στο Υπουργείο Παιδείας. Και εκεί πες τους, πως είναι πολύ πιθανό να μην έχουμε όλες μας παρακολουθήσει επαρκώς τη διδασκόμενη ύλη και κατά συνέπεια είμαστε μάλλον ανίκανες να τα καταφέρουμε, εκτός κι αν έχουμε πάνω από 8,5 στο πτυχίο μας. (Και πάλι καλό θα μας κάνεις, γιατί θα ψιλοαραιώσει ο πίνακας ;))
Ναι, καλό θα είναι να μη συγκρίνουμε το εξωτερικό με τη χώρα μας. Έξω, η υλικοτεχνική υποδομή των νηπιαγωγείων είναι εντυπωσιακά προσεγμένη σε σχέση με τη δική μας, αλλά για δοκίμασε να βρεις χώρες στις οποίες οι νηπιαγωγοί έχουν 4ετή κατάρτιση πανεπιστημιακού επιπέδου... Θα βρεθείς προ εκπλήξεως! ;D ;D ;D
Και τέλος -ναι, ειναι οντως τόπος παιχνιδιού και θα ήταν έξυπνο η γνώση να είχε αυτήν την παιγνιώδη διάσταση και στα επόμενα στάδια. Δοκίμασε να διδάξεις το μαγνητισμό όμως μέσα από το παιχνίδι σε ένα νήπιο, την αποδοχή της διαφορετικότητας ή ό,τι άλλο σκεφτείς και έλα μετά να μου πεις αν είναι ή όχι πιο εύκολο να κάθεσαι απλώς απέναντί τους και να κάνεις μετωπική διδασκαλία. ::) Και παρεπιπτόντως... δεν ξέρω αν κάνεις ή όχι μαθήματα σε παιδιά έως 8-9 ετών, αλλά καλό θα ήταν να επαναθεωρήσεις τις απόψεις σου για τη διδασκαλία του αντικειμένου σου σε αυτά... :)
-
Παιδιά ημεμα! Ο καθένας έχει την άποψη του, η οποία και τον χαρακτηρίζει. Δυστυχώς ένα μέρος των καθηγητών της
-
Πές τα Angelika.Κάντε μια μικρή έρευνα στην Ευρώπη για να βρείτε σχολές νηπιαγωγών με 4ετή εκπαίδευση και μάλιστα ΠΕ.Θα εκπλαγείτε.Επίσης έχω βαρεθεί να ακούω επιπολαιότητες από διάφορα άτομα για τον κλάδο μας που πραγματικά μακάρι να είχαν διδαχθεί αυτά που διδαχθήκαμε εμείς στις σχολές μας γιατί θα τους είχαν βοηθήσει ως εκπαιδευτικούς και ως ανθρώπους.Κι έχεις τον καθένα να σου λέει"το νηπιαγωγείο δεν είναι τίποτα, παιχνιδάκι είναι..."Πώς να μην εξάπτεσαι!!!
-
βρε bettina αυτη η συζητηση νομισα οτι εληξε πριν 4 μερες...τι εγινε παλι? ανασκουμπωθηκες κι επιτεθηκες ξανα?καλα τι επιχειρηματολογια ειναι αυτη για να μας πεισεις οτι ειμαστε ανικανες να διδαξουμε α'και β' δημοτικου? ??? ??? γιατι τετοιο μενος συναδελφε?μηπως τελικα δε σου φταιει ο κλαδος μας αλλα ΚΑΙ αυτη η φιλη σου?για ψαξου λιγο και μην προσβαλλεις αδικα συναδελφους σου(συναδελφος δεν εισαι αλλης ειδικοτητας?)
....
δηλαδη θελετε να μου πειτα οτι στις σχολες σας κανατε ακριβως αυτα που λεει?οτι παρακολουθουσατε ολα τα μαθηματα και οτι πηρατε ολοι πτυχιο με αριστα?ενας ο οποιος πατουσε ελαχιστα στη σχολη και πηρε πτυχιο με 5 ειναι καταρτισμενος να διδαξει α και β δημοτικου?
ο νομος δινει το δικαιωμα σε μια νηπιαγωγο να διοριστει σαν δασκαλα?οχι .οπως δεν δινει και το δικαιωμα στους κατοχους επαρκειας να διοριστουν αν και μπορουν να δουλεψουν στον ιδιωτικο τομεα.
και μην συγκρινετε τα σχολεια του εξωτερικου με τα δικα μας δεν υπαρχει καμια συγκριση.και ναι μπορει τα τελευταια χρονια να εχουν αλλαξει τα πραγματα προς το καλυτερο αλλα ακομα εχουμε πολυ δρομο μπροστα μας.
η δουλεια σας ειναι πολυ δυσκολη και απαιτητικη αλλα εκπροσωποι του κλαδου σας ειναι αυτοι που εχοτυν δημιουργησει στον κοσμο την εντυπωση οτι το νηπιαγωγειο ειναι τοπος παιχνιδιου μονο.
....
Ναι αγαπητή μου, αυτό θέλουμε να πούμε. Και λυπάμαι που το λέω, αλλά έχεις αρχίσει να γίνεσαι προσβλητική. :-\Ο ένας, οι 60 ή οι 160 που πατούσαν ελάχιστα, είναι το ίδιο άξιοι (ή μη) να εκπληρώσουν την αποστολή τους με αυτούς που περνούσαν τα μαθήματά τους αντιγράφοντας, γλείφοντας ή πληρώνοντας έξω για τις εργασίες τους. Και το ίδιο ισχύει για τη δική σου σχολή, το ίδιο για την όποια σχολή. Η ευσυνειδησία και η επιθυμία για διαρκή κατάρτιση ενός επαγγελματία διαφοροποιούνται σε κάθε έναν μας, όποιο και αν είναι το επάγγελμά του.
....
Ο νόμος, όπως προαναφέρθηκε μας δίνει το δικαίωμα να διδάξουμε στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού στα ιδιωτικά και για οποιαδήποτε ένσταση, απευθύνσου στο Υπουργείο Παιδείας. Και εκεί πες τους, πως είναι πολύ πιθανό να μην έχουμε όλες μας παρακολουθήσει επαρκώς τη διδασκόμενη ύλη και κατά συνέπεια είμαστε μάλλον ανίκανες να τα καταφέρουμε, εκτός κι αν έχουμε πάνω από 8,5 στο πτυχίο μας. (Και πάλι καλό θα μας κάνεις, γιατί θα ψιλοαραιώσει ο πίνακας ;))
Ναι, καλό θα είναι να μη συγκρίνουμε το εξωτερικό με τη χώρα μας. Έξω, η υλικοτεχνική υποδομή των νηπιαγωγείων είναι εντυπωσιακά προσεγμένη σε σχέση με τη δική μας, αλλά για δοκίμασε να βρεις χώρες στις οποίες οι νηπιαγωγοί έχουν 4ετή κατάρτιση πανεπιστημιακού επιπέδου... Θα βρεθείς προ εκπλήξεως! ;D ;D ;D
Και τέλος -ναι, ειναι οντως τόπος παιχνιδιού και θα ήταν έξυπνο η γνώση να είχε αυτήν την παιγνιώδη διάσταση και στα επόμενα στάδια. Δοκίμασε να διδάξεις το μαγνητισμό όμως μέσα από το παιχνίδι σε ένα νήπιο, την αποδοχή της διαφορετικότητας ή ό,τι άλλο σκεφτείς και έλα μετά να μου πεις αν είναι ή όχι πιο εύκολο να κάθεσαι απλώς απέναντί τους και να κάνεις μετωπική διδασκαλία. ::) Και παρεπιπτόντως... δεν ξέρω αν κάνεις ή όχι μαθήματα σε παιδιά έως 8-9 ετών, αλλά καλό θα ήταν να επαναθεωρήσεις τις απόψεις σου για τη διδασκαλία του αντικειμένου σου σε αυτά... :)
-
Bettina,
είμαι μία από εκείνες τις "άχρηστες" νηπιαγωγούς, που δεν θα έπρεποε ούτε καν να σκέφτονται να μπουν σε σχολέιο πο΄σω μάλλον να διδάξουν. ΝΑΙ!!!! Τελέιωσα τη σχολή με 7!!!!!! Ένα 7 όμως που βγήκε πολύ δύσκολα, με πολύ διάβασμα, πολλές εργασίες, διπλωματική με έρευνα και πολλές πρακτικές. Λόγω αυτής της δυσκολίας που είχε η σχολή μου, και λόγω των βαθμών μου, κατάφερα και έκανα 2 μεταπτυχιακά, δούλεψα 2 χρόνια σε σχολείο του εξωτερικού (εκεί ακόμα και οι παλιότεροι δάκαλοι όλων των τάξεων ζητούσαν τη γνώμη μου για διάφορα παιδαγωγικά θέματα), έδωσα ΑΣΕΠ χωρίς να διαβάσω πολύ (1 ανάγνωση το βιβλίο της νηπιαγωγού, γιατί δεν είχα χρόνο για περισσότερα), διορίστηκα, πήγα σε νηπιαγωγείο όπου με θεωρούσαν πολύ επιτυχημένη νηπιαγωγό και μου ζητούσαν να κάνω μαθήματα και σε παιδιά δημοτικού τα απογεύματα (άσχετο αν δεν το έκανα γιατί δεν ήθελα να χάσω τα απογεύματα μου). Και όλα αυτά όχι γιατί είμαι πιο έξυπνη από όλους τους άλλους συναδέλφους μου, δασκάλους και νηπιαγωγούς, αλλά γιατί τελείωσα μία σχολή που "αξίζει" και "μετράει".
Φυσικά, κάποιος για να γίνει καλός δάσκαλος σεόλες τις βαθμίδες (από τον παιδικό σταθμό μέχρι και το πανεπιστήμιο) πρέπει να έχει μεράκι. Να καταρτίζεται συνέχεια και να διαβάζει.
Και ναι!!! Πιστεύω ότι το παιχνίδι είναι το πιο σημαντικό πράγμα στην εκπαίδευση ενός παιδιού, και η χειροτεχνία, και το παραμύθι, και η ζωγραφική (άσχετο, αλλά σχεδόν όλα τα προβλήματα ενός παιδιού μπορούν ναβγουν μέσα από τη ζωγραφιά του) και θεωρώ ότι όποιος καταφέρει να διδάεξι ένα παιδι χρησιμοποιώντας τα έχει πετύχει έναν πολύ μεγάλο και δύσκολο στόχο.
-
απαντηση απο την bettina;;
-
-
ποτε ακριβως σας αποκαλεσα ασχετες σαν νηπιαγωγους και ποτε υποτιμησα τη δουλεια που κανετε στο νηπιαγωγειο?η ενσταση μου ηταν για το δημοτικο.οσο για το παιχνιδι αυτο που ειπα ειναι οτι καποιοι συναδελφοι σας βγαζουν προς τα εξω οτι το νηπιαγωγειο ειναι χωρος μονο παιχνιδιου και "παρκαρισματος" παιδιων.δεν ειπα οτι συμφωνω με αυτο.ουτε θεωρω τους καθηγητες δευτεροβαθμιας υψηλοτερου επιπεδου απο αυτους της πρωτοβαθμιας.υπαρχουν πολλοι κακοι καθηγητες οπως και πολλοι κακοι δασκαλοι ή νηπιαγωγοι.
-
ο νομος δινει το δικαιωμα σε μια νηπιαγωγο να διοριστει σαν δασκαλα?οχι
Αυτό γιατί το λες; :-\ Εννοείς στο δημόσιο;
Γιατί στο ιδιωτικό το δίνει το δικαίωμα.
Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί αντιδράς τόσο σε αυτό
Συμφωνώ να μη μπαίνει ο ένας στα χωράφια του άλλου.
Όμως όχι μόνο δε τους παίρνουμε τις θέσεις, αλλά μη σου πω ότι βοηθάμε κιόλας αφού ΔΕΝ υπάρχουν δάσκαλοι.
Ποιους θα έπρεπε να προσλάβουν δηλαδή τα ιδιωτικά; Φωτογράφους;;;; ;D
Εμείς δεν είμαστε πιο κοντά σε αυτές τις ηλικίες; Σίγουρα δεν είμαστε το ίδιο καταρτισμένες όπως οι δάσκαλοι, αλλά σου λέμε...παρόμοια πράγματα κάνουμε στο νηπιαγωγείο (ειδικά για την Α' Δημοτικού).
Έχουμε διδαχθεί ανάλογα πράγματα. (Μιλάω πάντα για την Α' και
-
ο νομος δινει το δικαιωμα σε μια νηπιαγωγο να διοριστει σαν δασκαλα?οχι
Αυτό γιατί το λες; :-\ Εννοείς στο δημόσιο;
Γιατί στο ιδιωτικό το δίνει το δικαίωμα.
Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί αντιδράς τόσο σε αυτό
Συμφωνώ να μη μπαίνει ο ένας στα χωράφια του άλλου.
Όμως όχι μόνο δε τους παίρνουμε τις θέσεις, αλλά μη σου πω ότι βοηθάμε κιόλας αφού ΔΕΝ υπάρχουν δάσκαλοι.
Ποιους θα έπρεπε να προσλάβουν δηλαδή τα ιδιωτικά; Φωτογράφους;;;; ;D
Εμείς δεν είμαστε πιο κοντά σε αυτές τις ηλικίες; Σίγουρα δεν είμαστε το ίδιο καταρτισμένες όπως οι δάσκαλοι, αλλά σου λέμε...παρόμοια πράγματα κάνουμε στο νηπιαγωγείο (ειδικά για την Α' Δημοτικού).
Έχουμε διδαχθεί ανάλογα πράγματα. (Μιλάω πάντα για την Α' και
-
Σίγουρα έχεις την δική σου άποψη που είναι σεβαστή, αλλά μπορεί να ήταν λαθεμένη (κατ' εμάς) γιατί δε γνώριζες ίσως κάποια πράγματα.
Αυτά προσπαθούσαμε να σου εξηγήσουμε. Ε, με λίγο έντονο τρόπο κάποιες φορές βέβαια... ;D
Τέλοσπαντων, εύχομαι τα πράγματα να πάνε καλά για όλους και να μη χρειάζεται κανένας να δουλεύει σε κάτι άλλο εκτός από την ειδικότητά του.
:)
Υ.Γ. Ελπίζω αυτό για την επίθεση να μην αναφερόταν σε μένα.
Να σου εξηγήσω και να σε καταλάβω προσπαθούσα. ;)
-
Σίγουρα έχεις την δική σου άποψη που είναι σεβαστή, αλλά μπορεί να ήταν λαθεμένη (κατ' εμάς) γιατί δε γνώριζες ίσως κάποια πράγματα.
Αυτά προσπαθούσαμε να σου εξηγήσουμε. Ε, με λίγο έντονο τρόπο κάποιες φορές βέβαια... ;D
Τέλοσπαντων, εύχομαι τα πράγματα να πάνε καλά για όλους και να μη χρειάζεται κανένας να δουλεύει σε κάτι άλλο εκτός από την ειδικότητά του.
:)
Υ.Γ. Ελπίζω αυτό για την επίθεση να μην αναφερόταν σε μένα.
Να σου εξηγήσω και να σε καταλάβω προσπαθούσα. ;)
Ax βρε Εφακι ποσο καλοπροαιρετο παιδι εισαι...μην τα πιστευεις ολα ομως καποιοι οταν δεν εχουν αλλα επιχειρηματα το παιζουνε Κινεζοι...ετσι για να φαινονται υπερανω! :o :o :-X :-X :o :o