Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Mixanikos_HY στις Σεπτεμβρίου 02, 2009, 11:24:16 pm
-
Και μετά από μήνες αναμονής να διορθωθούν τα περίφημα γραπτά ΑΣΕΠ των συμπαθών "συναδέλφων" ΠΕ20, σήμερα ανακοινώθηκε στα κλεφτά ένας πίνακας ο οποίος αν αληθεύει..αριθμεί 40 επιτυχόντες. Ναι συνάδελφοι 40 ολόκληρα γραπτά πάνω από τη βάση βρέθηκαν από ανθρώπους που έχουν τελειώσει τις σχολές υψηλής ζήτησης των Πληροφορικής ΤΕΙ. Δε θέλω να γίνω εμπαθής, ρωτώντας ρητορικά τί ακριβώς διόρθωναν και τους πήρε τόσο να βγάλουν αποτελέσματα. Αλλά θα απευθύνω ένα ερώτημα με συμπάθεια σε όλους τους "συνάδελφους" ΠΕ20: Γιατί αγαπητοί ΠΕ20 ανέχεστε να αντιμετωπίζεστε από την πολιτεία ως ειδική κατηγορία? Δεν θα έπρεπε εφόσον είστε ισότιμοι με τους απόφοιτους των ΑΕΙ Πληροφορικής και του Πολυτεχνείου να διαγωνίζεστε σε εκτός από κοινά θέματα και για κοινές θέσεις χωρίς τη θλιβερή ποσόστωση του 40%? Γιατί πρέπει να βρεθούν με το ζόρι 40% ΠΕ20 για να διοριστούν? Όλοι μαζί με κοινά θέματα και αν σας βαστάει περάστε τους Πολυτεχνίτες και τους ΑΕΙ. Αλλά βέβαια..είπαμε ίσοι αλλά να μην το παρατραβάμε κιόλας..ελλοχεύει και ο κίνδυνος να μην διοριστεί κανείς σας αλλά μόνο απόφοιτοι ΑΕΙ με τις γνωστές βάσεις...Όποιος θεωρεί ότι είναι ισότιμος με τον απόφοιτο ΑΕΙ δεν έχει τιποτα να φοβάται. Αλλά κατα βάθος γνωρίζεστε και οι ίδιοι ότι αποτελείται ειδική κατηγορία Πληροφορικών και ως τέτοια αντιμετωπίζεστε και από το νόμο και την Πολιτεία. 40% ΠΕ20 από ΑΣΕΠ "νταβατζιλίδικα" και χωρίς καμία απολύτως λογική...καληνύχτα "συνάδελφοι".
Υ.Γ: Επειδή θέλω να είμαι δίκαιος εξαιρείται το ΑΤΕΙ Αθηνων
-
Όταν εγώ σε άλλα post μιλούσα για αλεξιπτωτιστές στην εκπαίδευση αυτά ακριβώς εννοούσα!
-
Και πάλι από την αρχή....
Όλα αυτά έχουν ξανασυζητηθεί, χωρίς αποτέλεσμα, δεν έχει νόημα όλη αυτή η κόντρα.
Και σε τελική ανάλυση, έχω βαρεθεί κάθε φορά που κάποιος έχει ξυπνήσει στραβά να υποτιμά το πτυχίο μου, και να πρέπει εγώ να το υπερασπίζομαι.
Έλεος πια, δεν έχετε βαρεθεί?
Απευθυνθείτε στο Υπουργείο για τα παράπονά σας κ αφήστε μας ήσυχους.
Και μετά θέλουμε κ ενότητα στον κλάδο... :(
-
Και πάλι από την αρχή....
Όλα αυτά έχουν ξανασυζητηθεί, χωρίς αποτέλεσμα, δεν έχει νόημα όλη αυτή η κόντρα.
Και σε τελική ανάλυση, έχω βαρεθεί κάθε φορά που κάποιος έχει ξυπνήσει στραβά να υποτιμά το πτυχίο μου, και να πρέπει εγώ να το υπερασπίζομαι.
Έλεος πια, δεν έχετε βαρεθεί?
Απευθυνθείτε στο Υπουργείο για τα παράπονά σας κ αφήστε μας ήσυχους.
Και μετά θέλουμε κ ενότητα στον κλάδο... :(
Αγαπητέ φίλε/φίλη δεν αμφισβήτησε κανείς το πτυχίο σου!!! Αυτό που λέμε εμείς των ΠΕ19 είναι ότι αφού ουσιαστικά διαγωνιζόμαστε για τον ίδιο κλάδο, γιατί διαγωνιζόμαστε ξεχωριστά??? Όλοι μαζί, κοινές εξετάσεις και οι καλύτεροι να διορίζονται.. Τόσο απλό, δίκαιο και λογικό...
Θα καταλάβαινα τους ξεχωριστούς κλάδους ΠΕ19, ΠΕ20 αν π.χ. των ΠΕ19 διορίζονται σε γενικά λύκεια και των ΠΕ20 σε τεχνικά... Όλοι μαζί, στο ίδιο αντικείμενο και ξεχωριστά θέματα με ξεχωριστούς διορισμούς είναι δύο πράγματα που δεν συμβαδίζουν λογικά...
-
Και πάλι από την αρχή....
Όλα αυτά έχουν ξανασυζητηθεί, χωρίς αποτέλεσμα, δεν έχει νόημα όλη αυτή η κόντρα.
Και σε τελική ανάλυση, έχω βαρεθεί κάθε φορά που κάποιος έχει ξυπνήσει στραβά να υποτιμά το πτυχίο μου, και να πρέπει εγώ να το υπερασπίζομαι.
Έλεος πια, δεν έχετε βαρεθεί?
Απευθυνθείτε στο Υπουργείο για τα παράπονά σας κ αφήστε μας ήσυχους.
Και μετά θέλουμε κ ενότητα στον κλάδο... :(
Πρώτον το πτυχιάκι ορισμένων από εσας (με βαθμό πρόσβασης καλύτερα να μην επεκταθώ) υποτιμάται από εσας τους ίδιους, αφού οι ίδιοι είστε φορείς υποτιμημένης γνώσης. Όπως αποδεικύουν τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ..εχετε καταντήσει μια θλιβερή ειδική κατηγορία (κάτι σαν τους πολύτεκνους) προιόν της φαύλης αντίληψης ότι η δημόσιο εκπαίδευση είναι ένα πεδίο δράσης κυρίως των μετρίων..Ιδωμένο υπό το παραπάνω πρίσμα προσωπικά με συγκεκριμένα άτομα απο εσάς δεν είμαστε συνάδελφοι..όπως δεν είμαι συνάδελφος με την κομμώτρια που διδάσκει στο ΤΕΕ του ΟΑΕΔ.Όσο για τα περί ενότητας με κάποιους που επειδή δεν πέρασαν στην πρώτη επιλογή τους που ήταν κομμωτική και βρέθηκαν στο τει τηλεπληροφορικης της ανω καρδιτσομαγουλας δε θέλω και δεν μπορώ να είμαι ενωμένος..Σταματήστε να υποτιμάτε το υποτιμημένο πτυχίο σας και ζητείστε να δίνετε ΑΣΕΠ ως καθηγητές πληροφορικής και όχι ως πτυχιούχοι με ποσοστό πληροφορικής αναπηρίας 40%..ξεφτιλίζεστε στα μάτια και των άλλων ειδικοτήτων..
-
έχει ξυπνήσει στραβά να υποτιμά το πτυχίο μου
Ιδου οι φετινές βάσεις των τμημάτων ΤΕΙ που θα στελεχώσουν την Κοινωνία της Πληροφορίας στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην αρχή του 21ου αιώνα..Θαυμάστε συνάδελφοι όλων των ειδικοτήτων:
508 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ TEI ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ (ΛΕΥΚΑΔΑ) 8608
529 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ TEI ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ(ΣΠΑΡΤΗ) 8730
710 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ (ΑΡΤΑ) 8818
736 ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ (ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ) 8842
735 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ TEI ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΚΑΣΤΟΡΙΑ 8866
586 ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ TEI ΚΑ
-
Εισαι σιγουρος; Αυτα ειναι κατω απ τη βαση κ αυτο δεν επιτρεπεται πλεον.
-
Ιδου και οι βάσεις των "ξυπνησάντων στραβά" ΜηχανικώνΗΥ και των Πληροφορικης ΑΕΙ που θέλουν να μπουν στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση επί ίσοις όροις και χωρίς ποσοστώσεις πληροφορικής αναπηρίας. Τα συμπεράσματα δικά σας..
359 EΠIΣTHMHΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ(ΤΡΙΠΟΛΗ) 13242
344 ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ & ΕΠΙΚ/ΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝΑΙΓΑΙΟΥ (ΣΑΜΟΣ) 14110
358 EΠIΣTHMHΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ YΠOΛOΓIΣTΩN ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ(ΤΡΙΠΟΛΗ) 14597
216 EΠIΣTHMHΣ YΠOΛOΓIΣTΩN ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 14781
369 ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ
-
Εισαι σιγουρος; Αυτα ειναι κατω απ τη βαση κ αυτο δεν επιτρεπεται πλεον.
Και όμως φίλε μου αυτές είναι οι θλιβερές βάσεις των "συναδέλφων" ΠΕ20..άνθρωποι που γράψαν μονοψηφιους αριθμους στις Πανελλήνιες θα διδάσκουν στα βλαστάρια μας την Επιστήμη της Πληροφορικής..χίλιες φορές οι Μαθηματικοί παρά αυτοί!
-
-
Και τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ ΑΕΙ:
97,22 Πρώτος ΑΕΙ
91,04
90,24
88,73
86,83
86,71
86,33
85,42
84,55
84,05
83,78
83,47
82,66
82,57
82,04
81,88
81,73
81,43
81,09
81,07
81,04
81,03
80,95
80,92
80,88
80,77
80,26
80,14
80,1
80,09
79,64
79,37
79,35
78,95
78,87
78,85
---------- Καπου εδώ θα πήγαινε ο 1ος ΤΕΙ αν είχαμε κοινες θεσεις και οχι την ποσοστωση 40% "πληροφορικης αναπηρίας"
75,82
75,2
74,72
73,83
72,94
72,4
72,15
72,09
71,76
71,69
70,75
70,17
69,91
67,2
66,76
66,71
66,53
66,11
65,63
65,6
65,47
65,33
65,18
64,64
64,21
63,96
63,38
63,34
62,45
62,07
60,56
60,18
58,16
57,86
57,32 Τελευταίος ΑΕΙ
Τα συμπεράσματα δικά σας...
-
Καλημέρα, μια ερώτηση μονάχα.. εσείς κύριε Μηχανικέ_ΗΥ, τί είστε;
Με κάθε σεβασμό.. διορισμένος, αδιόριστος, επιτυχών, αναπληρωτής, ωρομίσθιος, ιδ. υπάλληλος;
Αν θέλετε μου απαντάτε.. :-[
-
Τα στοιχεία που παραθέτει ο Mhxanikos_H/Y είναι αδιάψευστα!!!!
Εύγε φίλε μου....
Ότι και να πουν οι ΠΕ20 για να "υπερασπιστούν" τα πτυχία τους....μάταια!!!
-
Ρε παιδιά μου λύνετε μια απορία;;;; Εφόσον έχετε πρόβλημα με όλους και όλα που είναι κατώτεροι απο εσάς για τον Α ή
-
Ρε παιδιά μου λύνετε μια απορία;;;; Εφόσον έχετε πρόβλημα με όλους και όλα που είναι κατώτεροι απο εσάς για τον Α ή
-
Καλημέρα, μια ερώτηση μονάχα.. εσείς κύριε Μηχανικέ_ΗΥ, τί είστε;
Με κάθε σεβασμό.. διορισμένος, αδιόριστος, επιτυχών, αναπληρωτής, ωρομίσθιος, ιδ. υπάλληλος;
Αν θέλετε μου απαντάτε.. :-[
Δε σου απαντάω γιατί δε θέλω να νοθεύσω την κρίση σου ως προς τα γραφόμενά μου..αν σου πω ότι ειμαι αδιόριστος μπορεί θεωρήσεις ότι τα λέω από θυμο, αν είμαι διορισμένος μπορεί να θεωρήσεις ότι τα λέω από κακία,κοκ..Εγώ απλά περιγράφω με έντονο τρόπο μια πραγματικότητα η οποία θεωρώ ότι ανακλά μια στρεβλή αντίληψη για το ποιοί θεωρεί το κράτος ότι πρέπει να στελεχώνουν αυτό που λέμε δημόσια διοίκηση και γιατί ως κράτος πάμε κατά διαόλου..γιατί σε όλους σχεδόν τους τομείς έχουμε μια δικτατορία των μετρίων (αυτό το λέωι γενικά σε περίπτωση που κάποιοι εύθικτοι σπεύσουν να τσιμπήσουν...)
-
Μα και εγω για την θλιβερή πραγματικότητα σου μίλησα. Όταν ενδιαφέρεσαι για την κατάσταση της Πληροφορικής στην παιδεία και ανοίγεις έναν διάλογο για το θέμα αυτό, φαντάζομαι οτι το κάνεις για να γίνουν κάποιες κινήσεις, να οργανωθούνε κάποια πράγματα, να προβληματιστούμε, να αλλάξει κάτι μελλοντικά κλπ κλπ. Εκτός αν το κάνεις με την κλασσική νοοτροπία του οτι σχολιάζεις γιατι δεν έχεις δουλειά να κάνεις (πράγμα που δεν πιστεύω).
-
@Mixanikos_HY καταρχας, το οτι ειναι χαμηλα οι βασεις εισαγωγης στις πανελληνιες, οφειλεται στο οτι τα τμηματα αυτα βρισκονται επαρχια. Αν ηταν Αθηνα, Θεσσαλονικη τοτε σιγουρα θα ηταν ψηλοτερα. Και μην ξεχνας οτι πολλα απο τα ΤΕΙ (καινουργιες σχολες) εδιναν για πρωτη φορα ΑΣΕΠ. Αντιθετα τα τμηματα των ΑΕΙ (παλιες σχολες) εχουν πιο εμπειρους αποφοιτους. Και πολλα θεματα ειχαν αρκετα μαθηματικα και πολυπλοκοτητες (ισως πλεονεκτημα ΑΕΙ) και λιγοτερα δικτυα, αρχιτεκτονικη, πολυμεσα (ισως πλεονεκτημα ΤΕΙ).. Και ακομα να δεκτω οτι η αποτυχια των ΤΕΙ ηταν καθολικη. Το οτι τα ΑΕΙ ειχαν αποτυχια 75% ειναι μικρο νουμερο? Γιατι συμφωνα με τα λεγομενα σου, θα επρεπε να ειχαν 75% επιτυχια. Και αυτοι που περασαν δεν νομιζω να το οφειλουν 100% στις σχολες τους. Κατι παραπανω διαβασαν, ειχαν εμπειρια απο ιδιωτικο τομεα...
Αυτη τη στιγμη ομως εχουμε το θεμα με το τμημα του Πειραια που εγινε καθηγητικη σχολη. Εχουμε και εκλογες (διεκδικηση επιπλεον ωρων στη δευτεροβαθμια, εισαγωγη πληροφορικης στην πρωτοβαθμια). Πιστευεις οτι ειναι καλη ωρα να ανοιξει τετοια κουβεντα?
Αν έχεις τα κότσια και το αξίζεις και μπορείς κάνε τις κινήσεις και βγάλε το τμήμα σου παραπάνω και εγώ θα σου πω και μπράβο.
Ξεχασες και μια κορη υφυπουργου Χριστινα. Γιατι χωρις αυτη δεν νομιζω να γινει κατι.
-
50 τμήματα πληροφορικής και μετά αναρωτιώμαστε γιατί περνάνε τροπολογίες του αέρα...Αυτή είναι η αλήθεια παιδιά, 50 τμήματα και συνεχίζουν να ανοίγουν και άλλα...
-
Ιδου οι φετινές βάσεις των τμημάτων ΤΕΙ που θα στελεχώσουν την Κοινωνία της Πληροφορίας στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην αρχή του 21ου αιώνα..Θαυμάστε συνάδελφοι όλων των ειδικοτήτων:
Μην ξεχνάς και την Πρωτοβάθμια! Τα παιδιά σας στα ολοήμερα διδάσκονται σχεδόν καθημερινά Πληροφορική, βάζουν τις βάσεις στις Νέες Τεχνολογίες,από τους Πληροφορικούς του ενιαίου πίνακα ΠΕ19-20.
-
Η αλήθεια είναι ότι ο καθένας κοιτάει το τομάρι του! Οι ΠΕ20 τους ΠΕ20 οι ΠΕ19 τους ΠΕ19. Τώρα ξαφνικά έπιασε τους ΠΕ19 οίστρος για ενιαία λίστα θέσεων. Και ρωτάω...
εάν τα αποτελέσματα ήταν αντεστραμμένα... τι θα λέγανε οι ΠΕ20; Μήπως ότι τους τρώτε τις θέσεις;
Υ.Γ. Θα συμφωνήσω μόνο στο ότι αρκετά τμήματα "Πληροφορικής" ΚΑ*-ΤΕΙ της Άνω Κωλοπετινίτσας, δεν θα έπρεπε καν να υπάρχουν στην κατηγορία ΠΕ20.
*Κατώτατα
-
Ας κανω λίγο τον συνηγορο του διαβολου
Κυριε Mixanikos HY
Διαβασες στις Πανελληνιες για να περασεις πολυτεχνειο ΟΚ
Διαβασες 5 και ισως περισσότερα χρονια για να παρεις πτυχιο ΟΚ
Διαβασες για να δωσεις ΑΣΕΠ και να γραψεις καλα ΟΚ
Τα εχεις βαλει με τα πτυχια του κλαδου ΠΕ20?? ΓΙΑΤΙ???
Γιατι δεν διαλεξες τον ιδιωτικο τομεα ο οποιος σου προσφέρει τα διπλασια και παραπανω χρηματα και θελεις απλώς να γίνεις καθηγητακος των 1000
-
@Mixanikos_HY καταρχας, το οτι ειναι χαμηλα οι βασεις εισαγωγης στις πανελληνιες, οφειλεται στο οτι τα τμηματα αυτα βρισκονται επαρχια.
Επίσης πολλά τμήματα ΑΕΙ είναι στην επαρχία. Πάντως το που βρίσκεται η βάση δεν καθορίζει το πόσο καλή είναι η σχολή αυτή καθαυτή αλλά το επίπεδο των σπουδαστών που θα πάνε σε αυτήν. Αν η σχολή έχει βάση 9000 μόρια τότε καταλαβαίνεις ότι σε αυτή θα πάνε φοιτητές κατά πολύ κάτω του μετρίου. Δε πα η σχολή να είναι τέλεια και σε θέματα υποδομών και καθηγητών κτλ, αν οι φοιτητές δεν είναι διατεθειμένοι να διαβάσουν (δεν λέω ότι τα παιδιά αυτά ειναι "χαζά" ή κάτι τέτοιο, απλά προφανώς δεν θέλουν ή δεν μπορούν να στρωθούν στο διάβασμα) τότε τελειώνοντας τη σχολή δε θα ξέρουν να κάνουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.
Και μην ξεχνας οτι πολλα απο τα ΤΕΙ (καινουργιες σχολες) εδιναν για πρωτη φορα ΑΣΕΠ. Αντιθετα τα τμηματα των ΑΕΙ (παλιες σχολες) εχουν πιο εμπειρους αποφοιτους.
Ούτε κάτι τέτοιο ισχύει φυσικά. Οι "παλιοί" φοιτητές έχουν όλοι διοριστεί μέχρι το 2004. Αυτοί που βγαίνουν τώρα είναι όλοι "νέοι". Είτε από ΑΕΙ είτε από ΤΕΙ το πολύ πολύ να έχουν δώσει και στον διαγωνισμό του 2005.
Και πολλα θεματα ειχαν αρκετα μαθηματικα και πολυπλοκοτητες (ισως πλεονεκτημα ΑΕΙ) και λιγοτερα δικτυα, αρχιτεκτονικη, πολυμεσα (ισως πλεονεκτημα ΤΕΙ).. Και ακομα να δεκτω οτι η αποτυχια των ΤΕΙ ηταν καθολικη.
Μαθηματικά και πολυπλοκότητες είχε 1 ερώτηση στην οποία απλά έπρεπε να θυμάσαι ένα τύπο. Επίσης αν νομίζεις ότι τα ΤΕΙ ειδικεύονται σε δίκτυα, αρχιτεκτονική και πολυμέσα πλανάσαι πλάνην οικτρά. Αυτά είναι χαζομαρούλες που λένε οι απόφοιτοι ΤΕΙ για να ευλογούν τα γένια τους. Στην ουσία κανείς δε ξέρει τίποτα εκτός και αν έχει ασχοληθεί προσωπικά (αυτό το τελευταίο ισχύει το ίδιο και για τους αποφοίτους ΑΕΙ).
Το οτι τα ΑΕΙ ειχαν αποτυχια 75% ειναι μικρο νουμερο? Γιατι συμφωνα με τα λεγομενα σου, θα επρεπε να ειχαν 75% επιτυχια.
Είναι πολύ μικρό νούμερο και μπορείς να το συγκρίνεις με όποιον άλλο κλάδο θέλεις. Επίσης μπορείς να το συγκρίνεις με το 2% των ΤΕΙ για να καταλάβεις για τι διαφορά μιλάμε.
Και αυτοι που περασαν δεν νομιζω να το οφειλουν 100% στις σχολες τους. Κατι παραπανω διαβασαν, ειχαν εμπειρια απο ιδιωτικο τομεα...
Εδώ συμφωνώ απόλυτα. Η Πληροφορική επειδή είναι τεράστιο και αχανές πεδίο αν δεν το αγαπάς και δεν ασχολείσαι μόνος σου τότε δεν πρόκειται ποτέ να το "μάθεις". Και εδώ είναι ένα άλλο λάθος που κάνουν οι φοιτητές (και ΑΕΙ και ΤΕΙ). Διαβάζουν επιφανειακά απλά για να περνάν μαθήματα και στο τέλος όταν παίρνουν αυτό το έρμο το χαρτί δεν θυμούνται τίποτα !
-
Δέν μπορώ να μήν παρέμβω:
Ας κανω λίγο τον συνηγορο του διαβολου
Κυριε Mixanikos HY
Γιατι δεν διαλεξες τον ιδιωτικο τομεα ο οποιος σου προσφέρει τα διπλασια και παραπανω χρηματα
Άν μου βρείς δουλειά με 2000 ευρώ, ο πρώτος μισθός δικός σου
και θελεις απλώς να γίνεις καθηγητακος των 1000
-
Μαθηματικά και πολυπλοκότητες είχε 1 ερώτηση στην οποία απλά έπρεπε να θυμάσαι ένα τύπο. Επίσης αν νομίζεις ότι τα ΤΕΙ ειδικεύονται σε δίκτυα, αρχιτεκτονική και πολυμέσα πλανάσαι πλάνην οικτρά. Αυτά είναι χαζομαρούλες που λένε οι απόφοιτοι ΤΕΙ για να ευλογούν τα γένια τους. Στην ουσία κανείς δε ξέρει τίποτα εκτός και αν έχει ασχοληθεί προσωπικά (αυτό το τελευταίο ισχύει το ίδιο και για τους αποφοίτους ΑΕΙ)
Κοίτα το παρακάτω πρόγραμμα σπουδών ενός περιφερειακού ΤΕΙ και πές μου εσύ σε τι παραπάνω εξειδικεύτηκες απο αυτά;
http://dionysos.teilar.gr/unistudent/getProgramCourses.asp?mnuID=program;submnu1&level=1&depID=301&prID=4108
-
Παιδια παρτε το χαμπαρι και αφηστε τους κομπλεξισμους
Η πληροφορικη ειναι παραξενη επιστημη... μπορει να μην εχεις καν πτυχιο και να βαζεις κατω
πτυχιουχους... Μην μου λετε πως δεν μπορουν τα παιδια των τει να διδαξουν γιατι δεν στεκει...
Παντως το πιστευω πως πρεπει να ενοποιηθει ο ΑΣΕΠ και να δινουν ολοι μαζι σαν ισοτιμοι...
Ειναι οντως εφευρεση να γινεται η ποσοστοση...αλλο το ενα ομως και αλλο το αλλο
Σαφως και πρεπει να γινει ενας ενιαιος κλαδος να τελειωνουμε να μην υπαρχουν φαινομενα παραπονων κτλ
Δεν εχει νοημα ο διαχωρισμος ...
Ολοι ισοτιμα την αλλη φορα και οποιος ειναι μαγκας ειτε απο αει ειτε απο τει ας περασει .τελος.
Μην ακουω φτηνες δικαιολογιες ομως απο καποιους περι εργαστηριακων τει κτλ.. ενταξει..αυτα ειναι μλκς... και εγω αν ημουνα απο τει πιθανοτατα (μαλλον σιγουρα) θα ηθελα να διατηρηθει η υπαρχουσα κατασταση... ομως ειναι αδικο εν μερη και αυτο θα το καταλαβαινα ακομη και τοτε...
Τελοςπαντων... Σαφως και ειμαστε ολοι συναδελφοι..μην ακουω μλκς ..ακομη και με την κομμωτρια που κανει το μαθημα της στον ΟΑΕΔ συναδελφος δασκαλος εισαι... Ασχετα αν εσυ εισαι και... οτι αλλο θελεις... ολοι οσοι κανουνε μαθημα ειναι συναδελφοι δασκαλοι..τωρα τι αλλο ειναι ο καθενας η τι νομιζει πως ειναι ειναι αλλο καπελο....
Ας μην προσβαλλουμε ανθρωπους και προσωπικοτητες γιατι ειναι φτηνια...
-
οποιος ειναι μαγκας ειτε απο αει ειτε απο τει ας περασει .τελος.
Αυτό είναι το καλύτερο.Σωστός!
-
Η πληροφορικη ειναι παραξενη επιστημη... μπορει να μην εχεις καν πτυχιο και να βαζεις κατω
πτυχιουχους... Μην μου λετε πως δεν μπορουν τα παιδια των τει να διδαξουν γιατι δεν στεκει...
+10000000000000000 εννοείται!!!!! Και εγώ ούτε που πατούσα στη σχολή. Μόνος μου ασχολήθηκα.
Υπάρχει γραπτός διαγωνισμός, εκεί πρέπει να ξεκαθαρίζονται όλα.
-
Ιδωμένο υπό το παραπάνω πρίσμα προσωπικά με συγκεκριμένα άτομα απο εσάς δεν είμαστε συνάδελφοι..όπως δεν είμαι συνάδελφος με την κομμώτρια που διδάσκει στο ΤΕΕ του ΟΑΕΔ.Όσο για τα περί ενότητας με κάποιους που επειδή δεν πέρασαν στην πρώτη επιλογή τους που ήταν κομμωτική και βρέθηκαν στο τει τηλεπληροφορικης της ανω καρδιτσομαγουλας δε θέλω και δεν μπορώ να είμαι ενωμένος..
Δεν το ειχα προσεξει αυτο το μηνυμα... Ειναι 100% ρατσιστικο και κακως απαντησα πριν.
@thymiaras, τα μονα ΤΕΙ Πληροφορικης που υπηρχαν ηταν της Αθηνας και της Θεσσαλονικης. Και των Η/Υ Συστηματων στον Πειραια. Το 2000 (νομιζω) ιδρυθηκαν τα υπολοιπα. Και σε περιοχες που ηταν καταδικασμενα να εχουν χαμηλη βαση (Λευκαδα, Σπαρτη, Αρτα, Ναυπακτο, Καστορια, Καβαλα, Σερρες, Γρεβενα, Μεσολογγι). Αντιθετα τα ΑΕΙ ειναι σχεδον ολα Αθηνα - Θεσσαλονικη - Πατρα - Κρητη.
Και ενα τμημα το κρινεις με βαση το προγραμμα σπουδων. Γιατι π.χ. τα παιδαγωγικα πριν μια δεκαετια ειχαν χαμηλη βαση. Και τωρα γραφεις αριστα για να περασεις. Το προγραμμα σπουδων ομως, παραμενει το ιδιο.
-
Δέν μπορώ να μήν παρέμβω:
Ας κανω λίγο τον συνηγορο του διαβολου
Κυριε Mixanikos HY
Γιατι δεν διαλεξες τον ιδιωτικο τομεα ο οποιος σου προσφέρει τα διπλασια και παραπανω χρηματα
Άν μου βρείς δουλειά με 2000 ευρώ, ο πρώτος μισθός δικός σου
και θελεις απλώς να γίνεις καθηγητακος των 1000
-
... θεωρώ ότι ανακλά μια στρεβλή αντίληψη για το ποιοί θεωρεί το κράτος ότι πρέπει να στελεχώνουν αυτό που λέμε δημόσια διοίκηση ...
κατ' αρχάς , νομίζω ότι εννοείς "δημόσια εκπαίδευση" και όχι δημόσια διοίκηση, διότι οι ΠΕ19-20 είναι καθηγητές, όχι διοικητικοί υπάλληλοι.
Και με βάση αυτό, η στρεβλή αντίληψη του κράτους ως προς το ποιους προσλαμβάνει για να στελεχώνουν την δημόσια εκπαίδευση, φαίνεται περίτρανα και από το γεγονός ότι προσλαμβάνει μηχανικούς ΗΥ.προσωπικά στα 2 χρόνια που βρέθηκα μέσα σε τάξη, χρησιμοποίησα μόλις και μετά βίας ένα 10% θα έλεγα από ότι έμαθα στην σχολή μου. και το ποσοστό είναι ανεβασμένο διότι έκανα και μια χρονιά σε τεχνικό λύκειο που έκαναν ακόμα μαθήματα δικτύων και βάσεις δεδομένων.
Διότι μία πολυτεχνική σχολή πληροφορικής έχει τόση σχέση με την εκπαίδευση, όση έχουν οι ανανάδες με τα αχλάδια. Μία σχολή ΤΕΙ πληροφορικής, όση τα μάνγκο με τα αχλάδια. Και μία σχολή από τις λεγόμενες "καθηγητικές" (μαθηματικό, φυσικό κτλ) , όση τα μήλα με τα αχλάδια.
Εν ολίγης, καμία από αυτές τις σχολές δεν έχει ως στόχο της να βγάλει αποφοίτους επιστήμονες παιδαγωγούς. Η πολυτεχνική βγάζει μηχανικούς, το ΤΕΙ τεχνίτες (περίπου) και το μαθηματικό, μαθηματικούς. Οι μόνες σχολές που εκπαιδεύουν ανθρώπους για να γίνουν καθηγητές και δάσκαλοι, είναι το παιδαγωγικό και η ΑΣΠΑΙΤΕ.
οπότε εάν συγκρίνουμε την καταλληλότητα των ΠΕ19 και των ΠΕ20 ως καθηγητές, θα έλεγα πως είναι και οι δύο τελείως ακατάλληλοι. εάν τους συγκρίνουμε ως προς την ικανότητά τους να πετύχουν μεγάλο σκορ στον ΑΣΕΠ, θα έλεγα ......... ποιος νοιάζεται;;; από πότε ο ΑΣΕΠ αποτελεί αποδεικτικό για κάτι;;
-
Συμφωνω εν μερη με την αποψη του/της happiness απλα θα συμπληρωσω οτι επιστημονες παιδαγωγοι με τιτλο μπορει να μην ειμαστε αλλα μπορουμε την ιδιοτητα του παιδαγωγου να την καλλιεργησουμε, να την αναπτυξουμε και να την εξελιξουμε μεσα απο τη δουλεια, τα σεμηναρια και το διαβασμα...και τον αυτοέλεγχο
Την δεκαετια του 90 και στις αρχες της επομενης δεκαετιας υπηρχε 100% της 100% αποροφητικοτητα των πληροφορικων αυτο εκανε πολλους αποφοιτους ΑΕΙ και ΤΕΙ να στραφουν στην εκπαιδευση
τα τελευται χρονια ο κλαδος μπλοκαρε και ολη αυτη η δυσαρεστη κατασταση προκαλεσε ολη αυτη την αντιπαραθεση
σε 1-2 χρονια θα ειμαστε σαν τους γυμναστες και τους μαθηματικους
Απο το 2020 περιπου και επειτα που θα αρχισουν οι πρωτοι πληροφορικοι να βγαινουν σε συνταξη τοτε θα αρχισουν να ανοιγουν ετησιως καποιες θεσεις.
-
Καλημέρα, μια ερώτηση μονάχα.. εσείς κύριε Μηχανικέ_ΗΥ, τί είστε;
Με κάθε σεβασμό.. διορισμένος, αδιόριστος, επιτυχών, αναπληρωτής, ωρομίσθιος, ιδ. υπάλληλος;
Αν θέλετε μου απαντάτε.. :-[
Δε σου απαντάω γιατί δε θέλω να νοθεύσω την κρίση σου ως προς τα γραφόμενά μου..αν σου πω ότι ειμαι αδιόριστος μπορεί θεωρήσεις ότι τα λέω από θυμο, αν είμαι διορισμένος μπορεί να θεωρήσεις ότι τα λέω από κακία,κοκ..Εγώ απλά περιγράφω με έντονο τρόπο μια πραγματικότητα η οποία θεωρώ ότι ανακλά μια στρεβλή αντίληψη για το ποιοί θεωρεί το κράτος ότι πρέπει να στελεχώνουν αυτό που λέμε δημόσια διοίκηση και γιατί ως κράτος πάμε κατά διαόλου..γιατί σε όλους σχεδόν τους τομείς έχουμε μια δικτατορία των μετρίων (αυτό το λέωι γενικά σε περίπτωση που κάποιοι εύθικτοι σπεύσουν να τσιμπήσουν...)
Δεν πειράζει... με αποπήρατε.. να ξέρετε όμως πως δε θα νοθεύατε την κρίση μου όποια και αν ήταν η απάντησή σας.. μια απλή απορία είχα..ταξιδεύει πολύ το μυαλό σας.. σας ευχαριστώ που μπήκατε στον κόπο έστω να γράψετε κάτι.. Να είστε καλά και καλή τύχη...!!!
-
Εγώ απλά περιγράφω με έντονο τρόπο μια πραγματικότητα η οποία θεωρώ ότι ανακλά μια στρεβλή αντίληψη για το ποιοί θεωρεί το κράτος ότι πρέπει να στελεχώνουν αυτό που λέμε δημόσια διοίκηση και γιατί ως κράτος πάμε κατά διαόλου..γιατί σε όλους σχεδόν τους τομείς έχουμε μια δικτατορία των μετρίων (αυτό το λέωι γενικά σε περίπτωση που κάποιοι εύθικτοι σπεύσουν να τσιμπήσουν...)
Ειδικά κάτι ΠΕ20 που διορίστηκαν χωρίς ΑΣΕΠ, μόνο με κάτι 3μηνα προϋπηρεσίας, είναι τελείως αμόρφωτοι.
Ο εγκληματίας Καλός Γεώργιος, τότε υφυπουργός, ευθύνεται για αυτή την κατάσταση.
-
Ενα ΤΕΙ "ειδικης " κατηγοριας-οπως τα αποκαλειτε- με λιγοτερο διαβασμα και λιγοτερα χρονια σου δινει ακριβως την ιδια επαγγελματικη αποκατασταση
Μα σε αυτή την περίπτωση δέν δίνει την ίδια, δίνει πολύ μεγαλύτερη, αφού με 20 βαθμούς λιγότερο διορίζεσαι στην ίδια θέση που ο άλλος μένει απ'έξω.
Το "ειδικής" πάει στο προνομιακής κατηγορίας άν σου διαφεύγει
Μηπως "ιδια επαγγελματικη αποκατασταση" ειναι αυτο που σας ενοχλει??- επειδη συνειδητοποιησατε οτι ολα τα ονειρα σας για το πολυτεχνειο ηταν ματαια.....
Δέν με ενοχλεί, ίσα ίσα ευελπιστώ κάποια στιγμή τα ΑΕΙ να αναβαθμιστούν και να εξισωθούν με τα ΤΕΙ, ώστε να δίνουμε μαζί εξετάσεις
Για να κανεις την ερευνα σου πηγαινε σε αυτους που σε εχουν πεισει οτι το πολυτεχνειο ειναι η "τελεια" σχολη που σου ανοιγει τα φτερα να γινεις ενας λαμπρος επιστημονας
Αυτό που είπες είναι απαράδεκτο και θα σου εξηγήσω το γιατί.
Με γνωρίζεις προσωπικά;
Απο πού το συμπέρανες αυτό που λές;
Τα πρώτα χρόνια που σπούδαζα, όταν με ρωτούσαν έλεγα οτι σπουδάζω σκέτο ηλεκτρολόγος και όχι ηλεκτρολόγος μηχανικός. Ο λόγος ήταν ότι κάτι ανθρωπάκια κόμπαζαν λές και ανήκουν σε καμια ελίτ επειδή είναι μηχανικοί, και ντρεπόμουν για λογαριασμό τους. Και τώρα κατηγορούμε εγώ για αυτό, χωρίς ποτέ να έχω μιλήσει αρνητικά για το επίπεδο των ΤΕΙ. Μπορείς να φανταστείς τώρα πόσο προσβλητικά είναι τα λόγια σου.
Το μόνο που θέλω είναι να δίνουμε μαζί εξετάσεις
Και ακούω εδώ μέσα πόσα παίρνει ο βαρβάτος απόφοιτος τει, πόσα θα έπρεπε να παίρνω εγώ, πού θα πρέπει να δουλέψω, πού όχι, τί ήθελα να κάνω όταν μπήκα στο πανεπιστήμιο, άν δικαιούμαι η όχι να αλλάξω γνώμη αργότερα, άν δικαιούμαι η όχι να θέλω να γίνω εκπαιδευτικός γιατι έχω την επιλογή να κάνω και κάτι άλλο το οποίο κάποιος άγνωστος απο το ιντερνετ θα μου επιβάλλει , ΟΤΙ ΠΙΟ ΑΣΧΕΤΟ ΚΑΙ ΑΓΕΝΕΣ σε ανθρώπινο επίπεδο.
Στην ορκομωσία μου δέν ήθελα να έρθουν (και δέν ήρθαν) ούτε οι γονείς μου, γιατί θεωρούσα (κακώς ίσως) οτι τα χαρτιά δέν λένε τίποτα, αυτό που μετράει είναι ο ίδιος ο άνθρωπος και οι ικανότητες του. Δόξα το θεό, χιλιάδες πανάσχετοι αποφοιτούν κάθε χρόνο απο τις "καλύτερες σχολές" και το αντίστροφο. Και τώρα κατηγορούμαι για παραμυθιασμόνος με το πολυτεχνείο. Άς το ξαναγράψω για δεύτερη φορά
Το μόνο που θέλω είναι να δίνουμε μαζί εξετάσεις! Τίποτε άλλο. Και άς περιέχουν οι εξετάσεις αυτές πώς συνδέουμε - αποσυνδέουμε ηλεκτρονικές συσκευές τύπου modem. Ποσώς με ενδιαφέρει.
-
Συμφωνω εν μερη με την αποψη του/της happiness απλα θα συμπληρωσω οτι επιστημονες παιδαγωγοι με τιτλο μπορει να μην ειμαστε αλλα μπορουμε την ιδιοτητα του παιδαγωγου να την καλλιεργησουμε, να την αναπτυξουμε και να την εξελιξουμε μεσα απο τη δουλεια, τα σεμηναρια και το διαβασμα...και τον αυτοέλεγχο
Και την ιδιότητα της μαίας μπορώ να την καλλιεργήσω, να την αναπτύξω και να την εξελίξω μέσα από την δουλειά και τα σεμινάρια και το διάβασμα (οι παλιές τα καταφέρναν και με λιγότερα), αλλά ποιο κράτος που είναι στα συγκαλά του θα με προσλάβει σε δημόσιο νοσοκομείο για να κάνω αυτή την δουλειά και να περάσω τα πρώτα χ χρόνια μαθαίνοντάς την ουσιαστικά εκ του μηδενός στου κασίδι (νεογέννητων/μαθητών) το κεφάλι;;;
Το ξέρω ότι η εμπειρία , που έρχεται μόνο με τον χρόνο, είναι πολύ σημαντικός παράγοντας στην δουλειά του εκπαιδευτικού, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζονται συγκεκριμένες σπουδές για να την κάνεις. Επειδή γνωρίζουμε μία επιστήμη , δεν σημαίνει ότι μπορούμε να την διδάξουμε και μάλιστα σε ηλικίες όπου μαθαίνουν ακόμα τα βασικά και υπολείπονται σε γνώσεις και εξασκημένη σκέψη.
-
Καταρχας ορισμένοι απο σας καθεστε και προσωποποιείτε το 8εμα κοπτόμενοι γιατι 8ελω να γινω καθηγητης και διαφορα άλλα..αν ενδιαφέρει κάποιον αυτο ο γραφων δεν εχει οικονομικο προβλημα δραστηριοποιειται σε τομεις της εικονικης οικονομιας και καθαριζει ποσα που καποιος μεσος δ.υ χρειαζεται 3 και 4 χρονια για να τα βγαλει..Για τους γνωρίζοντες οικονομικά..ο δυνητικός στανταρ μισθος του δημοσιου για μενα αποτελεί κάλυψη ενδεχόμενων επισφαλειών ή ανάληψη επιπλέον επιχειρηματικού κινδύνου..αυτα επι προσωπικού. Οποιος θέλει παραπάνω προσωπικές πληροφορίες δίνω κινητό offiline ;D. Τώρα για να ξαναγυρισουμε στο δασος και τα σοβαρά...εγω ειπα γιατί οι ΠΕ20 που θελουν να είναι ισοτιμοι δέχονται να αντιμετωπίζονται ως ειδική κατηγορία..αυτό ρώτησα και αρχίσατε να μου αραδιάζετε φιλοσοφίες..μπορεί να μου απαντήσει κάποιος σε αυτό? Και κάτι άλλο: Μπορεί τα ΠΣ των περιφερειακών ΤΕΙ να είναι εφάμιλλα του MIT αλλά: όταν κάποιος γράφει 7 Μαθηματικά και 9 Προγραμματισμό και το κράτος του δίνει δυνοτότητα να διδάξει για μένα προσωπικά είναι κατάντια..αυτά..κατα τα άλλα γενικώς και αορίστως συμφωνώ με όλες τις αμπελοφιλοσοφιες που ακούστηκαν εδω μέσα περι επαγγελματικών δικαιωμάτων, αποτελεσματικής διδασκαλίας, γνωστικού υπόβαθρου, μισθών ιδιωτικού-δημοσίου τομέα μπουρου μπουρουμπούρου..και επαναλαμβάνω όσο και αν σε κάποιους φαντάζει δυσνόητο..δεν με νοιάζει για μένα αλλά για την φουκαριάρα την ειδικότητά μου.. ;D
Αυτά δεν πρόκειται να ξαναενοχλήσω στο συγκεκριμένο τοπικ...bb
-
Αγαπητε/η kshl
Δεν σε γνωριζω ουτε εχω τιποτα προσωπικο μαζι σου
απλα δεν εχεις πιασει το σκεπτικο μου και δεν σε κατηγορω γι'αυτο
το κακο ειναι οτι εχεις σταθει μονο σε καποιες προτασεις και δεν βλεπεις το νοημα ολου του μηνυματος
και εχω βαρεθει να απαναλαμβανω τα λογια μου
απλα εθεσα μια αλλη οπτικη γωνια του θεματος και κλεινω εδω γιατι κουραστηκα
Αγαπητε/η harriness
Εγραψα και για διαβασμα (προσωπικη προσπαθεια βελτιωσης) σεμηναρια (απο φορεις, Πανεπιστημια, Ασπαιτε , ΥΠΕΠΘκλπ.)
Πιστευω οτι στο εμποριο κυκλοφορουν πολλα αξιολογα βιβλια και επισης βοηθουν πολλοι και οι συμβουλοι
Εαν αναζητησεις πληροφοριες και βοηθεια μπορεις να βρεις....
Επεισης καποιες σχολες εχουν και παιδαγωγικα μαθηματα που σου δινουν καποιες βασεις
-
α και κάτι τελυταιο σορρυ που ξαναενοχλω..σας παραθέτω το ΠΣ του τμηματος ΤΕΙ Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων (σαν ειδικότητα ΙΕΚ ηχεί στα αυτιά μου)
Θαυμάστε ακαδημαικά μαθηματα που κατά την προσωπική ταπεινή μου άποψη είναι για γέλια (μονο που δεν έχουν ακαδημαικό μάθημα Word Excel Powerpoint)
Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος
Α' Εξάμηνο
. Μικροοικονομική
. Οικονομική της Διοίκησης Ι
. Εμπορικό Δίκαιο
. Γενικά Μαθηματικά Ι
. Εισαγωγή στην Πληροφορική των Επιχειρήσεων
. Λογιστική Ι
-
Αγαπητε/η harriness
Εγραψα και για διαβασμα (προσωπικη προσπαθεια βελτιωσης) σεμηναρια (απο φορεις, Πανεπιστημια, Ασπαιτε , ΥΠΕΠΘκλπ.)
Πιστευω οτι στο εμποριο κυκλοφορουν πολλα αξιολογα βιβλια και επισης βοηθουν πολλοι και οι συμβουλοι
Εαν αναζητησεις πληροφοριες και βοηθεια μπορεις να βρεις....
Επεισης καποιες σχολες εχουν και παιδαγωγικα μαθηματα που σου δινουν καποιες βασεις
Εγώ δεν είπα ότι τώρα που μπήκαμε στον χορό δεν υπάρχουν τρόποι να βοηθηθούμε να χορέψουμε, αλλά δεν μπορεί να ισχυρίζεσαι σοβαρα ότι το να διορίζει το κράτος ανθρώπους που δεν είναι επιστήμονες εκπαιδευτικοί και να επαφίεται στο διάβασμα και στα σεμινάρια, αποτελεί σοβαρή αντιμετώπιση της παιδείας. Διότι επαναλαμβάνω, με την ίδια λογική, εγώ θα πάω να γίνω μαία στο νοσοκομείο. Θα διαβάσω, θα επιμορφωθώ, θα αποκτήσω εμπειρία ..... εσύ θα μου την στείλεις την γυναίκα σου/θα έρθεις η ίδια, να την/σε ξεγεννήσω;
@Mixanikos_HY
τα bold τα σημείωσες εσύ ως αντίστοιχα του "Word Excel Powerpoint" ;
και όσο αφορά την ερώτησή σου, εάν θα έπρεπε να εξετάζονται ΠΕ19 και ΠΕ20 μαζί...ναι. αλλά ο ΑΣΕΠ είναι τόσο απαξιωμένος και επιζήμιος στο μυαλό μου, που προσωπικά... σκασίλα μου. για το αν θα έπρεπε να υπάρχει ποσόστοση...όχι.
και για το Και κάτι άλλο: Μπορεί τα ΠΣ των περιφερειακών ΤΕΙ να είναι εφάμιλλα του MIT αλλά: όταν κάποιος γράφει 7 Μαθηματικά και 9 Προγραμματισμό και το κράτος του δίνει δυνοτότητα να διδάξει για μένα προσωπικά είναι κατάντια..
Ο απόφοιτος του ΤΕΙ με ΠΣ εφάμιλλο του ΜΙΤ, είναι του αντίστοιχου επιπέδου και δεν είναι υποχρεωμένος να αποδείξει την ικανότητά του και τις γνώσεις του σε κανέναν συνάδελφο και σε κανέναν ΑΣΕΠ. Αυτό σημαίνει "παίρνω πτυχίο". Σημαίνει ότι εξετάστηκα για το εάν είμαι ικανός να ανταποκριθώ στο ΠΣ της σχολής μου, και τα κατάφερα. Στην μετά-πτυχίο εποχή, ο βαθμός εισαγωγής του καθενός μας στην σχολή, δεν αφορά κανέναν. Επίσης να σημείωσω, ότι επιμένεις να αγνοείς επιδεικτικά τις ανάγκες του επαγγέλματος του καθηγητή σε παιδαγωγικές γνώσεις και εστιάζεις στο θέμα του επιπέδου των γνώσεων πάνω στην επιστήμη της πληροφορικής. Αλήθεια θεωρείς ότι ένας απόφοιτος ΤΕΙ δεν έχει αρκετές γνώσεις (στο γνωστικό) για να διδάξει το μάθημα πληροφορικής στο γυμνάσιο ή τα μαθήματα επιλογής στο λύκειο ή το μάθημα προγραμματισμού για τις πανελλήνιες;; Εσύ ποια μαθήματα έχεις κάνει και θεώρησες ότι ένας απόφοιτος ΤΕΙ θα υπολειπόταν στο γνωστικό αντικείμενο;
-
παιδιά μην τρελένεστε, ο μηχανικός λέει αλήθειες...Εννοείται ότι η πορεία του καθενός εξαρτάται περισσότερο από το μεράκι που έχει πάρα από το τμήμα που τελείωσε αλλά μην κάνετε πως δεν βλέπετε την αλήθεια!Είναι τμήμα πληροφορικής το παραπάνω;Σας γεμίζει το πρόγραμμα σπουδών που έχει;Στο Παπει ο κύριος Λυκουρεντζος μετρούσε τα παιδαγωγικά μαθήματα και έδωσε παιδαγωγική κατάρτιση, σε αυτό το τμήμα να τον ρωτήσω πως το έκανε τμήμα πληροφορικής;Δεν μέτρησε τα λιγοστά μαθήματα πληροφορικής που κάνουν;να είχε έλλειψη και ο κλάδος μας να το δεχόμουν..Χιλιάδες είμαστε..Αλλά εμείς να αλλάζουμε δουλειές γιατί έχουμε συναδέλφους με 6 μαθήματα πληροφορικής δεν το δέχομαι..Είναι ντροπή, αυτή είναι η άληθεια.
Δεν έχω κάτι με τους απόφοιτους του συγκεκριμένου τμήματος, θύματα είναι και αυτοί του Υπουργείου που τους έδωσε δουλειά για 5 χρόνια και τώρα τους λέει να αλλάξουν επάγγελμα!
Δεν εχει σημασία τι τελειώσαμε εμείς, σημασία έχει να λέμε την αλήθεια όσο και αν πονάει.
Αν αμφιβάλετε δεν έχετε παρά:
1)Ρωτήστε στον ιδιωτικό τομέα για την άποψη που έχουν για εμάς και θα καταλάβετε..
2)Κάντε μάθημα σε κάποια τμήματα πληροφορικής στην επαρχία και τότε τα ξαναλέμε..
Ας λέμε σε αυτό τον τόπο και τις αλήθειες δεν είναι κακό, καλό θα κάνουμε στα παιδιά μας..
-
@Mixanikos_HY: το πρόγραμμα σπουδών είναι του ΤΕΙ Πάτρας που λειτουργεί μόνο την κατεύθυνση Επιχειρηματικού Σχεδιασμού - και όχι Πληροφοριακών Συστημάτων.
Αν κοιτάξεις το πρόγραμμα σπουδών στο Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού του ΤΕΙ Κρήτης (Αγίου Νικόλαου)
http://www.bpis.teicrete.gr/ τα μαθήματα Πληροφορικής που έχει είναι τα εξής:
Α εξάμηνο
Εισαγωγή στην Πληροφορική-Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα
-
Πρέπει να σταματήσει αυτό το αστείο.
Η παιδαγωγική επάρκεια πρέπει να καταργηθεί γα το Λύκειο.
Θεωρείτε ότι είναι παιδάκια άνθρώποι 17-19 ετών (επειδή είσαι 19 όταν τελειώνεις το Λύκειο και όχι 18).
Μέχρι την Γ Γυμνασίου, δλδ ως τα 16 ως κριτήριο η παιδαγωγική επάρκεια για την πρόσληψη εκπαιδευτικών και πολύ είναι, αφού έπειτα δεν μιλάμε πια για παιδιά αλλά για εφήβους και μελλοντικούς ενήλικες.
Ετσι όπως είναι το σύστημα τώρα βάζουμε σ' ένα σάκο παιδάκια νηπαιγωγίου και δημοτικού με μαθητές Λυκείου ολοκληρους μαντράχαλους...
Με αυτό τον τρόπο θα διευκολυνθούν στην πρόσληψή τους και πολλοί εκπαιδευτικοί χωρίς την πολυπόθητη παιδαγωγική επάρκεια. Αυτό βέβαια δεν είναι αυτοσκοπός αλλά παράπλευρη ωφέλεια.
-
Στο Παπει ο κύριος Λυκουρεντζος μετρούσε τα παιδαγωγικά μαθήματα και έδωσε παιδαγωγική κατάρτιση, σε αυτό το τμήμα να τον ρωτήσω πως το έκανε τμήμα πληροφορικής;Δεν μέτρησε τα λιγοστά μαθήματα πληροφορικής που κάνουν;
Κατ' αρχήν δεν το "έκανε" τμήμα "πληροφορικής". Το πρόσθεσε απλά στην λίστα των σχολών, οι απόφοιτοι των οποίων έχουν δικαίωμα να διορίζονται στην
-
δεν αναφερόμουν στο ΠΑΠΕΙ αλλά στο τμήμα πληροφορικής που έδωσε ο μηχανικός παραπάνω με τα λιγοστα μαθήματα πληροφορικής.
Ξαναρωτάω και πάλι:Γιατί εμένα με 4 παιδαγωγικά μαθήματα δεν μου δίνει παιδαγωγικό και δίνει στο ΠΑΠΕΙ με τα 15 μαθήματα;Ποιος κάνει τα περισσότερα πάει; &αν ναι, γιατί εμένα με 55 μαθήματα πληροφορικής με κάνει ίσο με πληροφορικό με 6 μαθήματα;Εκει το μέτρημα για τον Λυκουρεντζο δεν μετράει;;;
Το ότι όλοι μας μπορούμε να σταθούμε στην τάξη δεν μου λεει τίποτα.Με την ίδια λογική και εγώ με τα 5 παιδαγωγικά είμαι ίσαξιος με τον απόφοιτο του ΠΑΠΕΙ αλλά ο υφυπουργός έχει άλλη γνώμη και μας ξεχωρίζει..Αυτη είναι η μπανανία που λέγεται Ελλάδα...
-
και όσο αφορά την ερώτησή σου, εάν θα έπρεπε να εξετάζονται ΠΕ19 και ΠΕ20 μαζί...ναι. αλλά ο ΑΣΕΠ είναι τόσο απαξιωμένος και επιζήμιος στο μυαλό μου, που προσωπικά... σκασίλα μου. για το αν θα έπρεπε να υπάρχει ποσόστοση...όχι.
Ρε φιλενάδα θα με τρελλάνεις...τί είναι οι ΠΕ20 για να έχουν ποσόστωση στον ΑΣΕΠ? Άτομα με ειδικές ανάγκες? Και κάτι άλλο..δεν μπορεί κάποιος ΠΕ20 να απαντήσει στην ερώτησή μου? Γιατί κάθεσαι εσύ και μου υπερασπίζεσαι την ισοτιμία τους..Και μην το ρίχνουμε στην παλαβή περί απαξιωμένου ΑΣΕΠ γιατί όσο απαξιωμένος είναι για τους ΠΕ19 άλλο τόσο είναι και για τους ΠΕ20...
Ο απόφοιτος του ΤΕΙ με ΠΣ εφάμιλλο του ΜΙΤ, είναι του αντίστοιχου επιπέδου και δεν είναι υποχρεωμένος να αποδείξει την ικανότητά του και τις γνώσεις του σε κανέναν συνάδελφο και σε κανέναν ΑΣΕΠ. Αυτό σημαίνει "παίρνω πτυχίο". Σημαίνει ότι εξετάστηκα για το εάν είμαι ικανός να ανταποκριθώ στο ΠΣ της σχολής μου, και τα κατάφερα. Στην μετά-πτυχίο εποχή, ο βαθμός εισαγωγής του καθενός μας στην σχολή, δεν αφορά κανέναν.
Αυτό σημαίνει παίρνω πτυχίο στην φαύλη ελλάδα..γιατί σε άλλες χώρες υπάρχει αξιολόγηση και μάλιστα αυστηρή για το τί είναι το κάθε πανεπιστήμιο..
Επίσης να σημείωσω, ότι επιμένεις να αγνοείς επιδεικτικά τις ανάγκες του επαγγέλματος του καθηγητή σε παιδαγωγικές γνώσεις και εστιάζεις στο θέμα του επιπέδου των γνώσεων πάνω στην επιστήμη της πληροφορικής.
Οσο για τις παιδαγωγικές γνώσεις ας τις αποκτήσουν έμπρακτα και όχι τύποις οι καθηγητικές σχολές και μετά τις αποκτάμε κι εμείς..αλλά μην τρελλαίνεσαι και μην αντιμετωπίζεις την παιδαγωγική κατάρτιση ως την ιερή αγελάδα της εκπαιδευτικής διαδικασίας...Να σου δείξω καθηγήτριες με ΑΣΠΑΙΤΕ που δεν την παλεύουν στάλα..
Αλήθεια θεωρείς ότι ένας απόφοιτος ΤΕΙ δεν έχει αρκετές γνώσεις (στο γνωστικό) για να διδάξει το μάθημα πληροφορικής
στο γυμνάσιο ή τα μαθήματα επιλογής στο λύκειο ή το μάθημα προγραμματισμού για τις πανελλήνιες;;
Εσύ ποια μαθήματα έχεις κάνει και θεώρησες ότι ένας απόφοιτος ΤΕΙ θα υπολειπόταν στο γνωστικό αντικείμενο;
Θα σου απαντήσω με τις βάσεις των Πανελληνίων των ΤΕΙ Πληροφορικής..και με το ελλιπέστατο ΠΣ των περισσότερων ΤΕΙ,καθως και με μια... ερώτηση: Που νομίζεις ότι υστερεί ο πτυχιούχος Μαθηματικός που έχει πάρει μαθήματα Πληροφορικής στο Πανμιο από τους ΠΕ19/20? Ποιό μάθημα Πληροφορικής νομίζεις ότι δεν μπορεί να κάνει?
-
Ρε φιλενάδα θα με τρελλάνεις...τί είναι οι ΠΕ20 για να έχουν ποσόστωση στον ΑΣΕΠ? Άτομα με ειδικές ανάγκες?
Μα είπαμε, συμφωνώ να καταργηθεί η ποσόστοση. Γιατί μπήκε; Μία καλή εξήγηση έχει δοθεί μάλλον σε άλλο thread.
Και κάτι άλλο..δεν μπορεί κάποιος ΠΕ20 να απαντήσει στην ερώτησή μου? Γιατί κάθεσαι εσύ και μου υπερασπίζεσαι την ισοτιμία τους..Και μην το ρίχνουμε στην παλαβή περί απαξιωμένου ΑΣΕΠ γιατί όσο απαξιωμένος είναι για τους ΠΕ19 άλλο τόσο είναι και για τους ΠΕ20...
Δεν μπορείς να "κάνεις παραγγελία" ποιός θα σου απαντήσει σε ένα φόρουμ και ποιος όχι. Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να απαντήσει, ούτε κυριολεκτικά, ούτε μεταφορικά.
Εγώ προσωπικά, την μόνη ισοτιμία που έχω υπερασπιστεί μέχρι στιγμής, είναι η ισοτιμία όλων μας με τον πάτο του (εκπαιδευτικού) κουβά ;D
Και χαίρομαι που συμφωνείς ότι ο ΑΣΕΠ είναι απαξιωμένος. Αλλά αφού το καταλαβαίνεις, γιατί τον χρησιμοποιείς ως κριτήριο για την "ισοτιμία" των ειδικοτήτων; Είναι σαν να χρησιμοποιείς ως κριτήριο περί ικανότητας οδήγησης μεταξύ του Σουμάχερ και του Ραϊκόνεν, το ποιος ξέρει να οδηγάει καλύτερα τέθριππο. Who cares ??? τι μας δείχνει αυτό;;;
Αυτό σημαίνει παίρνω πτυχίο στην φαύλη ελλάδα..γιατί σε άλλες χώρες υπάρχει αξιολόγηση και μάλιστα αυστηρή για το τί είναι το κάθε πανεπιστήμιο..
Δεκτόν.Αλλά και εκεί "παίρνω πτυχίο" σημαίνει το ίδιο ακριβώς πράμα ("εξετάστηκα για το εάν είμαι ικανός να ανταποκριθώ στο ΠΣ της σχολής μου, και τα κατάφερα"). Δεν νομίζω ότι ζητάει κανείς στον απόφοιτο πανεπιστημίου της Γαλλίας, να του δείξει το σκορ του στο Μπακαλορεά.
Οσο για τις παιδαγωγικές γνώσεις ας τις αποκτήσουν έμπρακτα και όχι τύποις οι καθηγητικές σχολές και μετά τις αποκτάμε κι εμείς.
ΧΑΧΑ! είσαι έτοιμος για δημόσιος υπάλληλος ;D (αστειεύομαι)
.Να σου δείξω καθηγήτριες με ΑΣΠΑΙΤΕ που δεν την παλεύουν στάλα..
Πολύ μου αρέσει αυτό το "κατά περίπτωση" επιχείρημα που λειτουργεί ως κολυμβήθρα του Σιλοάμ για τα πάντα. Λέω να το χρησιμοποιήσω και γω....
"Να σου δείξω καθηγητές ΠΕ20/μαθηματικούς με σεμινάρια, που βάζουν κάτω τους ΠΕ19 και τους πατάνε"
niiiiiice :D
Που νομίζεις ότι υστερεί ο πτυχιούχος Μαθηματικός που έχει πάρει μαθήματα Πληροφορικής στο Πανμιο από τους ΠΕ19/20? Ποιό μάθημα Πληροφορικής νομίζεις ότι δεν μπορεί να κάνει?
Δεν ξέρω. Θα πρέπει να δω το είδος των μαθημάτων. Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν υπάρχουν σχολές που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν στην λίστα.
Στο 1ο θεωρώ πως υπάρχουν λίγες σχολές που αυτή τη στιγμή είναι στην λίστα και δεν προσφέρουν επαρκή κατάρτιση στην πληροφορική, τόση όση χρειάζεται για να μπορείς να ανταποκριθείς άνετα στα γυμνασιακά και λυκειακά μαθήματα.
Αλλά δεν είναι απαραίτητα όλες ΤΕΙ (μπορεί και να είναι, μπορεί και όχι. δεν έχω κοιτάξει τα ΠΣ όλων των σχολών που είναι στην λίστα). Αλλά και πάλι θεωρώ αυτό το κακό, μικρό σε σχέση με το γεγονός ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη σχολή που να βγάζει καθηγητές, η οποία θα είναι και η μόνη με δικαίωμα διορισμού των αποφοίτων της.
-
Οσο για τις παιδαγωγικές γνώσεις ας τις αποκτήσουν έμπρακτα και όχι τύποις οι καθηγητικές σχολές και μετά τις αποκτάμε κι εμείς..αλλά μην τρελλαίνεσαι και μην αντιμετωπίζεις την παιδαγωγική κατάρτιση ως την ιερή αγελάδα της εκπαιδευτικής διαδικασίας...Να σου δείξω καθηγήτριες με ΑΣΠΑΙΤΕ που δεν την παλεύουν στάλα..
Αν θελεις απάντησε σε όλο αυτό και όχι στις τελευταίες 10 λέξεις..επειδή έχω τελειώσει ΑΣΠΑΙΤΕ και ξέρω θέλω να σου πω ότι μεσα στο μυαλό σου την έχεις θεοποιήσει..η σχολή είναι της πλάκας (9.4 χωρίς καθόλου διάβασμα) και το μόνο που αξίζει είναι οι μικροδιδασκαλίες της, οι οποίες θα μπορούσαν να γινονται σε ένα σοβαρό και άκρως πρακτικό και δημιουργικό ΠΕΚ. Και εν πάσει περιπτώσει δε δέχομαι ότι ένας φιλόλογος που δεν έχει κάνει τις μικροδιδασκαλίες της ΑΣΠΑΙΤΕ έχει παιδαγωγική κατάρτιση κι εσυ που δεν τις έχεις κάνει να έχεις..Και οι 2 σας μπορειτε να κάνετε καλό ή άθλιο μάθημα όπως κι εγώ μπορω να κάνω καλό ή άθλιο μάθημα κι ας έχω πει και τον όρκο στην ΑΣΠΑΙΤΕ..Το γνωστικό αντικείμενο όμως φιλενάδα θα πρέπει να το κατέχεις πως θα γίνει..
-
Δεν μπορείς να "κάνεις παραγγελία" ποιός θα σου απαντήσει σε ένα φόρουμ και ποιος όχι. Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να απαντήσει, ούτε κυριολεκτικά, ούτε μεταφορικά.
Εγώ προσωπικά, την μόνη ισοτιμία που έχω υπερασπιστεί μέχρι στιγμής, είναι η ισοτιμία όλων μας με τον πάτο του (εκπαιδευτικού) κουβά Grin
Και χαίρομαι που συμφωνείς ότι ο ΑΣΕΠ είναι απαξιωμένος. Αλλά αφού το καταλαβαίνεις, γιατί τον χρησιμοποιείς ως κριτήριο για την "ισοτιμία" των ειδικοτήτων; Είναι σαν να χρησιμοποιείς ως κριτήριο περί ικανότητας οδήγησης μεταξύ του Σουμάχερ και του Ραϊκόνεν, το ποιος ξέρει να οδηγάει καλύτερα τέθριππο. Who cares Huh τι μας δείχνει αυτό;;;
Καλα μεχρι και σε αυτο εσυ απάντησες..ρητορικό ειναι το ερώτημα..προφανως και δεν είναι υποχρεωμένος να απαντήσει..άλλωστε για να απαντήσει πρέπει να έχει και κάτι να πει..Οσο για την ισοτιμια που λες σου χω πει και σε αλλο τοπικι οτι αυτη η μιζερια δρα ως αυτοεκπληρουμενη προφητεια..
Δεν χρησιμοποιώ τον ΑΣΕΠ ως κριτηριο ισοτιμιας των ειδικοτήτων..το ΥΠΕΠΘ είναι υπεύθυνο για τον κατακερματισμο του κλάδου..αν υπηρχε ενιαίος κλάδος δε θα υπηρχε καμια γκρινια απο κανεναν. Απο τη στιγμη που τον σπας για τις ιδιες θέσεις μου δίνεις το δικαίωμα να θεωρήσω είτε τον ΠΕ19 (λίγο δύσκολο λόγω ψυχολογικής βαρύτητας πτυχίου) ή τον ΠΕ20 ως ειδικη κατηγορια. Ε..λίγο οι βάσεις των ΠΕ20 λίγο ότι πάτωσαν στον ΑΣΕΠ μου δίνεις επιχειρήματα να φτιάξω αυτό το τοπικ στο οποίο αν ήταν τόσο παράλογα όσα γράφω θα έπρεπε να γίνει κόλαση..
-
Όλοι καταντήσαμε αξιολογητές και προσπαθούμε να πούμε ποιος αξίζει και ποιος όχι.
Πείτε μου εσείς που προκαλείτε την διάσπαση των πληροφορικών αν γουστάρετε πραγματικά να παίρνετε τον ίδιο μισθό με μια κομμώτρια.
Γκλουπ, δε σας αρέσει ε; Γιατί δε συγκρίνετε την ειδικότητα σας με αυτή των άλλων ειδικοτήτων;
Γιατί δεν βλέπετε ότι κάποιοι άλλοι τελείωσαν γιατροί; Όλο τον εαυτούλη μας και όσους είναι από κάτω κοιτάμε;
Γιατί δεν βλέπετε ότι υπάρχουν απόφοιτοι ΑΕΙ πέρασαν στο τσακ και απόφοιτοι ΤΕΙ που αρίστευσαν;
Γιατί δεν κοιτάζετε που ο γείτονας σας παίρνει περισσότερα λεφτά ενώ δεν τα αξίζει;
Ο καθένας κάθεται και συζητά για θέματα που αφορούν το δικό του όφελος.
Είμαι σίγουρος ότι όταν διοριστείτε δε θα ξαναασχοληθείτε με όσους βλέπετε εσείς "κατώτερους".
Μας έχουν βάλει όλους σε ένα τεράστιο τσουβάλι και ο καθένας τραβάει τα πόδια του άλλου για να μην ανέβει στην κορυφή.
Την απόφαση να είμαι μια εξαίρεση στον κλάδο δεν την έβγαλα εγώ αλλά κάποιος άλλος τον οποίο ενδεχομένως να έχεις ψηφίσει, είτε είναι πράσινος είτε είναι μπλε.
Οπότε μην κατηγορείς εμένα ή τον άλλο που προσπαθεί να ικανοποιήσει την επιθυμία του να γίνει εκπαιδευτικός.
Το έχω ξαναπεί, αν παλέψουμε όλοι μαζί για κάτι κοινό, πιο εύκολα θα πετύχουμε. Σκεφτείτε το
-
Ε..λίγο οι βάσεις των ΠΕ20 λίγο ότι πάτωσαν στον ΑΣΕΠ μου δίνεις επιχειρήματα να φτιάξω αυτό το τοπικ στο οποίο αν ήταν τόσο παράλογα όσα γράφω θα έπρεπε να γίνει κόλαση..
ως moderator αυτού του φόρουμ , έχω να δηλώσω ότι είμαι ιδιαίτερα περήφανη για την κοινότητα του pde που δεν έπεσε στην παγίδα να ανοίξει yao ανούσιο flamewar (πράγμα που θα ήταν αυτό το τόπικ εάν είχε γίνει "κόλαση") :)
-
Ε..λίγο οι βάσεις των ΠΕ20 λίγο ότι πάτωσαν στον ΑΣΕΠ μου δίνεις επιχειρήματα να φτιάξω αυτό το τοπικ στο οποίο αν ήταν τόσο παράλογα όσα γράφω θα έπρεπε να γίνει κόλαση..
ως moderator αυτού του φόρουμ , έχω να δηλώσω ότι είμαι ιδιαίτερα περήφανη για την κοινότητα του pde που δεν έπεσε στην παγίδα να ανοίξει yao ανούσιο flamewar (πράγμα που θα ήταν αυτό το τόπικ εάν είχε γίνει "κόλαση") :)
ετσι ετσι εισαι και ...ω τους moderators ;D ;D ;D ;D
-
Σβήστηκαν κάποια υβριστικά μηνύματα (και κατά συνέπεια και οι απαντήσεις σε αυτά).
Το προσωπικό chit-chat παρακαλώ να γίνεται σε πμ και όχι στον δημόσιο χώρο του φόρουμ.