Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών => Μήνυμα ξεκίνησε από: epapan στις Σεπτεμβρίου 12, 2009, 10:17:15 pm
-
Στο Νηπιαγωγείο όπου βρίσκομαι, υπάρχει ένα νήπιο του οποίου οι γονείς βρίσκονται εν διαστάσει. Στον Αγιασμό, το νήπιο βρισκόταν με την μητέρα του. Κάποια στιγμή μπαίνει ο πατέρας και λέει να μην δίνουμε το παιδί στη μητέρα του και ότι έχει προβλήματα με τη σύζυγο. Τί γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις? Αν δεν έχει ξεκαθαριστεί το θέμα της κηδεμονίας ,ποιά πρέπει να είναι η στάση μας?
Ευχαριστώ πολύ!!
-
Αν δεν έχει ξεκαθαριστεί το θέμα της κηδεμονίας ούτε υπάρχουν ασφαλιστικά μέτρα, τότε δεν μπορείτε υποθέτω να μη δίνετε το παιδί στη μητέρα του, γιατί έτσι λέει ο πατέρας. Μπορεί και η μητέρα με την ίδια λογική να πει να μην το δίνετε στον πατέρα... Το παιδί έδειχνε καλά με τη μητέρα του?
-
Άμα τους πεις,εμάς δε μας ενδιαφέρουν τα οικογενειακά σας,δεν είμαστε δικαστήριο.... :-\
-
Άμα τους πεις,εμάς δε μας ενδιαφέρουν τα οικογενειακά σας,δεν είμαστε δικαστήριο.... :-\
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ
-
Έτσι κι αλλιώς θα συμπληρώσουν το έγγραφο σχετικά με το ποιος θα παίρνει το παιδί από το σχολείο.
Αφού δεν υπάρχει επίσημη απόφαση δικαστηρίου για την κηδεμονία, εξαρτάται τώρα από το ποιος από τους δύο έχει την προσωρινή επιμέλεια του παιδιού. Ξεκαθάρισέ το (ζήτα χαρτί) για να είσαι καλυμμένη. Επίσης ενημέρωσε οπωσδήποτε την σύμβουλο. Μην ανακατευτείς σε τέτοιες "οικογενειακές" διαμάχες, εκείνη είναι υπεύθυνη για να καλέσει τους γονείς και να λύσει το θέμα.
Είχαμε παρόμοια περίπτωση πέρισυ η οποία μας "έβγαλε την πίστη" μέχρι το καλοκαίρι!!!!!! :P Άστα...ου μπλέξεις με τέτοια... ::)
Άμα τους πεις,εμάς δε μας ενδιαφέρουν τα οικογενειακά σας,δεν είμαστε δικαστήριο.... :-\
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ
Όταν η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου...δεν υπάρχει "σωστό" γι' αυτούς... :-\ Δεν μπορείς να φανταστείς τι τραβήξαμε εμείς! :-X
-
Εαν οι γονεις ειναι χωρισμενοι θα ζητησεις να μαθεις ποιος εχει την επιμελεια και αυτο θα σου το φερουν εγγραφως !!
μονο σε αυτον που εχει την επιμελεια μπορεις να δινεις το παιδι . Σε κανενα αλλον !!
-
ωχ τη καημένη τη ψυχούλα μου
τι τραβάει
όλα αυτό τα πληρώνει
:-\
-
ενημέρωσε την σχολικη σύμβουλο για να είσαι καλυμενη κ οτι σου πει αναλόγως πράττεις . ξεκαθάρισε με τους γονεις οτι αυτο δεν ειναι σωστο για το παιδι κ ουτε εισαι αρμοδια να λυσεις τα οικογενειακα τους .επειδή οι γονεις ειναι παραξενα φρουτα μην βρεθείς με καμια μήνυση στο βιογραφικό σου εδω δεν μπορουν να τα βρουν για το καλο του πααιδιού τους εσενα θα φυλάξουν.την σύμβουλο επιγόντως
-
Πρόσεξε πάρα πολύ μου έτυχε την πρώτη φορά που δούλεψα σε σχολείο και ντρεπόμουν να μιλήσω... ερχόταν η μητέρα να μου θάβει τον πατέρα , ο πατέρας μια από τα ίδια στο τέλος κατέληξα να κάνω τον οικογενειακό σύμβουλο , έφευγα από το σχολείο μια ώρα αργότερα για να τους μιλάω!!! Το σχολείο ήταν ιδιωτικό φυσικά και ο διευθυντής δε με βοήθησε ποτέ γιατί απλά του άρεσε αυτή η κατάσταση!!!!!
Αν υπάρχει κάποιο χαρτί να το ζητήσεις , αν δεν σου το δείξουν στείλε μια επιστολή πους να τους εξηγήσεις ότι δεν πρόκειται να εμπλακείς και να τα βρουν μόνοι τους (πιο κομψά)..
Καλό κουράγιο!!!
-
Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλες-όλους που τοποθετήθηκαν.Είμαι νέο μέλος αλλά σας παρακολουθώ αρκετό καιρό και βλέπω πως δίνονται συμβουλές για διάφορα θέματα.Το δικό μου αγχος είναι ότι στην τάξη μου έχω παιδί-Μαρτυρα του Ιεχωβά και από ότι έμαθα από την συνάδελφο που είναι μόνιμη εκεί, ο πατέρας είναι που δυσκολεύει τα πράγματα. Πώς θα πρέπει να συμπεριφερθώ π.χ αν τα παιδιά ρωτήσουν γιατί ο Κωστάκης δεν ΄κάνει το σταυρό του? Πώς την χαρακτηρίζουμε αίρεση, Τι????Από τι απαλλάσεται το παιδί???????
-
Αν και δεν έχω καθόλου αντίστοιχη εμπειρία,νομίζω ότι το καλύτερο θα ήταν να το αντιμετωπίσεις όπως οποιοδήποτε αλλόθρησκο παιδί δηλ να μην αφήσεις να αισθανθεί άσχημα επειδή είναι μειοψηφία, να αισθανθεί αποδεκτό και μέλος της ομάδας...Ένα απ' τα μηνύματα που θέλουμε να περνάμε δεν είναι και η ανοχή στο διαφορετικό; Σου δίνει την αφορμή να το κάνεις πράξη...Με το να πεις ότι καθένας έχει το δικαίωμα να πιστεύει αυτό που θέλει και πως όλοι οι άνθρωποι δεν είμαστε ίδιοι και αυτό είναι το όμορφο, έχεις απαντήσει στα παιδιά..
Όταν λες ο πατέρας δυσκολεύει τα πράγματα τι εννοείς;
-
Ίσως μπορεί να βρεθεί κάποια προσευχή - ευχή που να ικανοποιεί τα παιδιά και να μην εγείρονται τέτοιου είδους ζητήματα. Η δομή της κοινωνίας μας συνεχώς αλλάζει. Υπάρχουν πλέον πάρα πολλά αλλόθρησκα παιδιά.Η προσέγγιση στην πίστη θα πρέπει να περιέχει μυνήματα αγάπης και σεβασμού.
Ευχαριστώ για τις χρήσιμες συμβουλές σας!!!
-
επειδή εχω κ γω για πρωτη φορα το ιδιο θέμα φέτος με μάρτυρα του ιεχωβα μου ειπαν να απευθυνθω στην σύμβουλο . ομως επειδή οπως αναφέρθηκε θα πρεπει να σέβεσαι το διαφορετικο στην περιπτωση της προσευχης δεν εχεις θέμα.εμενα ο γονιος μου ειπε να μην συμμετε΄χει καθολου ουτε σε προσευχη ουτε σε χριστουγ γιορτη , εθνικές εορτές .πχ αν κανουμε δεντρακια χριστουγεν ως κατασκευη τα χριστουγεννα δεν θελει να συμμετεχει το παιδι . εκει ειναι το θεμα για μένα πχ εγω το βάζω για βοηθο μου να μοιρασουμε υλικα να κτλ αν ομως μου πει εγω κυρια ποτε θα κάνω τι του λες? δεν θελει η μαμα !! αντε να δουμε στην πράξη
-
Δεν νομίζω να είναι τόσο τραγικά τα πράγματα. Θα διηγηθώ το προσωπικό μου παράδειγμα. Όταν ήμουν στο δημοτικό, είχα πει στη δασκάλα την ώρα των θρησκευτικών ότι δεν πιστεύω στο θεό κλπ (δεν θυμάμαι πως ακριβώς το είχα πει..). Η δασκάλα, θυμάμαι, είπε τότε κάτι σε στυλ ότι δεν είναι κακό να πιστεύω κάτι διαφορετικό, αλλά όταν μεγαλώσω θα καταλάβω (και κατάλαβα πολλά περισσότερα χεχε).
Το θέμα, πιστεύω, είναι το πως έχουν μάθει το παιδί τους οι γονείς να κατανοεί αυτά τα πράγματα (δεν είναι πάντα εύκολο).
-
επειδή εχω κ γω για πρωτη φορα το ιδιο θέμα φέτος με μάρτυρα του ιεχωβα μου ειπαν να απευθυνθω στην σύμβουλο . ομως επειδή οπως αναφέρθηκε θα πρεπει να σέβεσαι το διαφορετικο στην περιπτωση της προσευχης δεν εχεις θέμα.εμενα ο γονιος μου ειπε να μην συμμετε΄χει καθολου ουτε σε προσευχη ουτε σε χριστουγ γιορτη , εθνικές εορτές .πχ αν κανουμε δεντρακια χριστουγεν ως κατασκευη τα χριστουγεννα δεν θελει να συμμετεχει το παιδι . εκει ειναι το θεμα για μένα πχ εγω το βάζω για βοηθο μου να μοιρασουμε υλικα να κτλ αν ομως μου πει εγω κυρια ποτε θα κάνω τι του λες? δεν θελει η μαμα !! αντε να δουμε στην πράξη
Νομίζω ότι πρώτα πρέπει να δώσεις στο γονιό να καταλάβει ότι αν το παιδί του δεν συμμετέχει θα αισθάνεται το ίσιο άσχημα και ότι έτσι ξεχωρίζει. Αν το πεις στο γονιό με όμορφο τρόπο, δεν νομίζω να αρνηθεί. Τώρα, αυτό που λέω δεν σημαίνει ότι κάνουμε στο παιδί κατήχηση και ΄τιι το βάζουμε με το ζόρι να κάνει προσευχή κλπ. Δίνεις στο γονιό να καταλάβει ότι σέβεσαι τη διαφορετικότητα, αλλά αυτή η διαφορετικότητα δεν πρέπει να κάνει το παιδί να ξεχωρίζει. Διαλέγεις μαι προσευχή ουδέτερη, αν πρέπει να κάνεις προσευχή (ας μην μπούμε πάλι σε αυτή τη συζήτηση) και αν το παιδιί δεν θέλει να κάνει το σταυρό του (αν πρέπει να γίνεται ο σταυρός) το αφήνεις. Αν τώρα ρωτήσουν τα άλλα παιδιά τους εξηγείς και τους μιλάς για τη διαφορετικότητα, είναι μία πολύ καλή ευκαιρία και για πρότζεκτ διαπολιτισμικότητας, διαφορετικότητας.
-
Να το βάζεις πίσω πίσω στην προσευχή,ώστε κανένας να μην το βλέπει αν κάνει το σταυρό του ή όχι.
Και ο γονιός ευχαρηστιμένος και τα παιδιά δε θα το ξεχωρίσουν.
-
επειδή εχω κ γω για πρωτη φορα το ιδιο θέμα φέτος με μάρτυρα του ιεχωβα μου ειπαν να απευθυνθω στην σύμβουλο . ομως επειδή οπως αναφέρθηκε θα πρεπει να σέβεσαι το διαφορετικο στην περιπτωση της προσευχης δεν εχεις θέμα.εμενα ο γονιος μου ειπε να μην συμμετε΄χει καθολου ουτε σε προσευχη ουτε σε χριστουγ γιορτη , εθνικές εορτές .πχ αν κανουμε δεντρακια χριστουγεν ως κατασκευη τα χριστουγεννα δεν θελει να συμμετεχει το παιδι . εκει ειναι το θεμα για μένα πχ εγω το βάζω για βοηθο μου να μοιρασουμε υλικα να κτλ αν ομως μου πει εγω κυρια ποτε θα κάνω τι του λες? δεν θελει η μαμα !! αντε να δουμε στην πράξη
Νομίζω ότι πρώτα πρέπει να δώσεις στο γονιό να καταλάβει ότι αν το παιδί του δεν συμμετέχει θα αισθάνεται το ίσιο άσχημα και ότι έτσι ξεχωρίζει. Αν το πεις στο γονιό με όμορφο τρόπο, δεν νομίζω να αρνηθεί. Τώρα, αυτό που λέω δεν σημαίνει ότι κάνουμε στο παιδί κατήχηση και ΄τιι το βάζουμε με το ζόρι να κάνει προσευχή κλπ. Δίνεις στο γονιό να καταλάβει ότι σέβεσαι τη διαφορετικότητα, αλλά αυτή η διαφορετικότητα δεν πρέπει να κάνει το παιδί να ξεχωρίζει. Διαλέγεις μαι προσευχή ουδέτερη, αν πρέπει να κάνεις προσευχή (ας μην μπούμε πάλι σε αυτή τη συζήτηση) και αν το παιδιί δεν θέλει να κάνει το σταυρό του (αν πρέπει να γίνεται ο σταυρός) το αφήνεις. Αν τώρα ρωτήσουν τα άλλα παιδιά τους εξηγείς και τους μιλάς για τη διαφορετικότητα, είναι μία πολύ καλή ευκαιρία και για πρότζεκτ διαπολιτισμικότητας, διαφορετικότητας.
μίλησα στην μαμα κ εκανα ολα οσα αναφέρεις οτι η ποσευχη ειναι τυπου ποιηματακι οτι οι γιορτές ειναι ενας τροπος να προάγουμε την συνεργασια την αλληλεπιδραση το ομαδικό πνευμα την εκφραστικότητα του λογου κ του σωματος κ δεν γίνονται απλα για οτι ειναι χριστουγεννα . το θέμα της μαμα ς ήταν στο γεγονος να μην ερχονται σε ατνιθεση τα λεγομενα τα δικά της με τα δικά μου οσον αφορα τα οσα πιστευει .
συμφωνήσαμε να τα δούμε στην πραξη ολα αυτα κ πως θα προχωρήσουμε .
θεωρω οτι δεν θα υπαρξει θέμα καθως αποδέχομαι την διαφορετικότητα κ ειμαι θετική στην συνεργασια προς ολες της πλευρές.βεβαια θα επικοινωνήσω κ με την σύμβουλο για να δω την θεση της ως προς το θεμα αυτο
-
Να πω και κάτι άλλο που μπορεί να ξεσηκώσει (ίσως) πολλές αντιδράσεις και εδώ και σε όποιο σχολέιο εφαρμοστεί;
Εγώ, αν ήμουν ακόμα σε σχολέιο και είχα περίπτωση αλλόθρησκων μαθητών, θα φώναζα γονείς όλων των θρησκειών και των δογμάτων να μας μιλήσουν για την πίστη τους. Όχι να κάνουν κατήχηση, αλλά να δο΄με τι ομοιότητες και τι διαφορές υπάρχουν, τι κοινό έχουμε και στην τελική ότι όλοι πιστεύουμε σε κάτι και ελπίζουμε σε κάτι. Νομίζω ότι θα έπιανε. Το δύσκολο είναι να καμφθούν οι ανχρονιστικές απόψεις γονέων ότι αν στο παιδί μιλήσει κάποιος άλλος (ειδικά Μάρτυρας του Ιεχωβά) το παιδί θα αλλαξοπιστήσει!!!!!
Κάτι παρόμιο έχω δει να γίνεται σε επίπεδο χωρών. Υπήρχαν γονέις από διάφορες χώρες και υπήρχε και φόβος/μίσος ανάμεσα σε κάποιους λόγω εθνικότητας. Κάλεσαν, λοιπόν, οι νηπιαγωγοίθ όλους τους γονείς ένα απόγευμα στο σχολέιο μαζί με τα παιδιά τους και κάνανε ένα χριστουγεννιάτικο εργαστήρι. Οι γονείς έκαναν ομάδες και αυτοί που δεν μιλούσαν μεταξύ τους εκείνο το απόγευμα συνεργάστηκαν άψογα. Όμως δεν σταμάτησε εκεί. Στη γιορτή των Χριστουγέννων, αντί να κάνιυν τα κλασικά πίτε και τυροπιτάκια, ζητήθηκε από τους γονέις να κάνει ο καθένας από ένα φαγητό ή γλυκό της χώρας τους και να κάνουν από μία κάρτα με ευ΄χες στη γλώσσα τους. Έτσι, γνώρισαν και τα παιδιά αλλά και οι γονείς το διαφορετικό. Οι σχέσεις στον τόπο αυτό από τότε άλλαξαν και τα κρούσματα ρατσισμού/φόβου/μίσους μειώθηκαν δραστικά. Τεράστιο μάθημα και για γονείς, αλλά κυρίως για παιδιά.
Κάπως έτσι μπορεί να δουλευτεί και η άλλη θρησκεία.
-
Να το βάζεις πίσω πίσω στην προσευχή,ώστε κανένας να μην το βλέπει αν κάνει το σταυρό του ή όχι.
Και ο γονιός ευχαρηστιμένος και τα παιδιά δε θα το ξεχωρίσουν.
Πολύ φοβάμαι TEM ότι αυτού του είδους ο χειρισμός προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη ζημία στο παιδί κυρίως, καθώς του περνάς με αυτόν τον τρόπο το μήνυμα πως οφείλει να κρύβει τη διαφορετικότητά του. Εξάλλου, μη γελιέσαι, αυτά τα πράγματα δεν περνούν απαρατήρητα. Μια ολόκληρη χρονιά θα ναι μαζί τα παιδιά, είναι κάτι που θα σημειωθεί αργά ή γρήγορα. Άσε που δεν υπάρχει και λόγος για τέτοια μέτρα. Εδώ μέσα ακούστηκαν περίφημες προτάσεις απ' ό,τι διαβάζω.
emmaki ωραία ιδέα. Μάλιστα για να αποφευχθούν οι σκόπελοι, η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ διαφορετικών δογμάτων (δεδομένου ότι αφορά ένα λεπτό ζήτημα δυσνόητο για τα νήπια και αντικείμενο προκατάλειψης για τους ενήλικες), θα μπορούσε να περιοριστεί σε πρακτικές, ήθη και έθιμα. Π.χ. εορτασμός, τελετές κοκ, πράγματα δηλ απτά που αφορούν την καθημερινότητα των παιδιών.
-
εχεις απολυτο δίκιο ολα μπορουν να γίνουν αρκει να μην εισαι μονομερης δεν μπορεις να μιλας για διαφορετικοτητα οταν εσυ ο ιδιος δεν την σεβεσαι κ δεν την αποδέχεσαι .τα παιδια οπως κ τους γονεις θεωρω τους πλαθεις με τον τροπο κ τις ενεργεις σου ετσι αν εχεις μια καλη συνεργασια μαζι τους κανεις δεν θα σε κατηγορήσει για επαναστατικές ενέργειες
-
Να το βάζεις πίσω πίσω στην προσευχή,ώστε κανένας να μην το βλέπει αν κάνει το σταυρό του ή όχι.
Και ο γονιός ευχαρηστιμένος και τα παιδιά δε θα το ξεχωρίσουν.
Πολύ φοβάμαι TEM ότι αυτού του είδους ο χειρισμός προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη ζημία στο παιδί κυρίως, καθώς του περνάς με αυτόν τον τρόπο το μήνυμα πως οφείλει να κρύβει τη διαφορετικότητά του.
Συμφωνώ.
-
Επειδή έχω περάσει από τάξεις που τα παιδιά είχαν διαφορετικό θρήσκευμα ή/ και δόγμα κατέληξα να χρησιμοποιώ μια πολύ απλή προσευχή, να μην κάνουμε το σταυρό μας και μου αρκούσε τα παιδιά να στέκονται όρθια σε ένδειξη σεβασμού ή να χρησιμοποιούν το δικό τους τρόπο (το έχω ξαναπεί ένα πιτσιρίκι που ήταν Κόπτης άνοιγε τα χεράκια του και κοίταζε στον ουρανό). Μάθε από τη μητέρα όσο περισσότερα μπορείς για το τελετουργικό τους ώστε να μην κάνεις κάτι άθελά σου που θα τους προσβάλλει, ενθάρρυνέ το να μιλά στους φίλους του για το πώς είναι τα πράγματα στη δική του εκκλησία και πίστη βρείτε ομοιότητες και διαφορές και ανάδειξε τη σημασία και την ανάγκη τον ανθρώπων να πιστεύουν στο Θεό όπως κι αν τον ονομάζουν, τη δύναμη της προσευχής αλλά και τη σημασία του σεβασμού στις συνήθειες του άλλου. Επίσης λάβε υπόψιν σου ότι τις περισσότερες φορές οι Μάρτυρες του Ιεχωβά απέχουν όλο το Δεκέμβριο για το φόβο των... Χριστουγέννων. Το ίδιο και το Πάσχα.
Για το προηγούμενο θέμα με τους γονείς σε διάσταση: SOS ενημερώστε ΓΡΑΠΤΩΣ τη Σύμβουλο εν ανάγκη κοινοποίησέ το και στο γραφείο!!! Μην πάρεις ευθύνη μόνη σου ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί. Ο,τιδήποτε σου λένε ζήτα το γραπτώς, ειδικά το ποιος έχει την προσωρινή επιμέλεια του παιδιού και το αν υπάρχουν ασφαλιστικά μέτρα. Τρελά γλέντια!!! :( :( :(
-
επειδή εχω κ γω για πρωτη φορα το ιδιο θέμα φέτος με μάρτυρα του ιεχωβα μου ειπαν να απευθυνθω στην σύμβουλο . ομως επειδή οπως αναφέρθηκε θα πρεπει να σέβεσαι το διαφορετικο στην περιπτωση της προσευχης δεν εχεις θέμα.εμενα ο γονιος μου ειπε να μην συμμετε΄χει καθολου ουτε σε προσευχη ουτε σε χριστουγ γιορτη , εθνικές εορτές .πχ αν κανουμε δεντρακια χριστουγεν ως κατασκευη τα χριστουγεννα δεν θελει να συμμετεχει το παιδι . εκει ειναι το θεμα για μένα πχ εγω το βάζω για βοηθο μου να μοιρασουμε υλικα να κτλ αν ομως μου πει εγω κυρια ποτε θα κάνω τι του λες? δεν θελει η μαμα !! αντε να δουμε στην πράξη
Θα μπορούσες να ρωτήσεις την μητέρα τι θα ήθελε να κάνει το παιδί της σε αντίστοιχη περίπτωση. Εμείς κόβουμε δεντράκια, εσείς τι κάνετε; ;) Επίσης, στο θέμα προσευχή θα μπορούσατε πρώτα να κάνετε την δική μας και μετά να δίνετε χρόνο στο παιδί να κάνει την δική του. Μια καλή λύση μετά απο συνεννόηση θα ήταν το παιδί να κόβει δεντράκια αλλά και τα αλλα παιδιά να κάνουν ένα έθιμο στα πλαίσια της διαπολιτισμικότητας. Κυρίως σεβάσου την γνώμη των γονέων. Άλλοι συνεργάζονται και άλλοι όχι. Δες μέχρι που σε παίρνει.
Εγω έτυχα σε τμήμα με παιδιά απο άλλες χώρες (παλαιστίνη, βουλγαρία, αλβανία). Συνεννοήθηκα με τους γονείς να έρθουν μια μέρα, να φέρουν πράγματα απο τον τόπο τους που θα θελαν να δείξουν στα παιδιά, τα δίγλωσσα παιδιά μας είπαν τραγούδι σε άλλη γλώσσα, μεταφράσαμε λέξεις όπως καλημέρα, γεια κτλπ. κάναμε αρκετά πράγματα. Στην διαδικασία συμμετείχαν 3 απο τους 4 γονείς, ο 4ρτος ενω είχαμε συνεννοηθεί δεν έστειλε ουτε καν το παιδί του εκείνη τη μέρα σχολείο.
-
Ακούγοντας όλες αυτές τις περιπτώσεις (και άλλες πιο ακραίες ίσως) εξοργίζομαι!
Γιατί να γίνεται τέτοιος προσυλητισμός στα παιδιά; Ας αποφασίζουν τα ίδια τι θέλουν να ακολουθήσουν στα 18 τους. Οι "παραδόσεις" μας μάραναν...
-
Να το βάζεις πίσω πίσω στην προσευχή,ώστε κανένας να μην το βλέπει αν κάνει το σταυρό του ή όχι.
Και ο γονιός ευχαρηστιμένος και τα παιδιά δε θα το ξεχωρίσουν.
Πολύ φοβάμαι TEM ότι αυτού του είδους ο χειρισμός προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη ζημία στο παιδί κυρίως, καθώς του περνάς με αυτόν τον τρόπο το μήνυμα πως οφείλει να κρύβει τη διαφορετικότητά του.
Συμφωνώ.
Εσείς ξέρετε καλύτερα. :)
-
Ακούγοντας όλες αυτές τις περιπτώσεις (και άλλες πιο ακραίες ίσως) εξοργίζομαι!
Γιατί να γίνεται τέτοιος προσυλητισμός στα παιδιά; Ας αποφασίζουν τα ίδια τι θέλουν να ακολουθήσουν στα 18 τους. Οι "παραδόσεις" μας μάραναν...
Κοίτα Landau, καλώς ή κακώς, όλοι γεννιόμαστε μέσα σε συγκεκριμένα πολιτισμικά πλαίσια. Γεννιέσαι Έλληνας π.χ., μαθαίνεις να είσαι περήφανος για την ιστορία του τόπου σου, της οικογένειάς σου... Δεν τα επέλεξες όλα αυτά αλλά είναι εκεί. Αν είχες γεννηθεί Κινέζος και βουδιστής, μην αμφιβάλλεις πως θα υπερασπιζόσουν με ζήλο τις θέσεις σου. Και η αθεϊα μία φιλοσοφική θέση είναι. Εκ των πραγμάτων δεν είναι εφικτό να ενηλικιωθείς tabula rasa χωρίς να σου μεταδοθεί από τους μέντορές σου ένα ιδεολογικό πλέγμα. Οι παραδόσεις απλά καλλιεργούν την έννοια του ανήκειν, την αίσθηση του ότι είσαι μέλος σε μία κοινότητα.
Το πρόβλημα ξεκινάει από τη στιγμή που η παιδεία των ανθρώπων δεν είναι ασκημένη όχι στην ανοχή, αλλά στην κατανόηση και την αποδοχή της διαφορετικότητας. Και εκεί ακριβώς ξεκινάει η δική μας δουλεια :)
-
Ακούγοντας όλες αυτές τις περιπτώσεις (και άλλες πιο ακραίες ίσως) εξοργίζομαι!
Γιατί να γίνεται τέτοιος προσυλητισμός στα παιδιά; Ας αποφασίζουν τα ίδια τι θέλουν να ακολουθήσουν στα 18 τους. Οι "παραδόσεις" μας μάραναν...
Κοίτα Landau, καλώς ή κακώς, όλοι γεννιόμαστε μέσα σε συγκεκριμένα πολιτισμικά πλαίσια. Γεννιέσαι Έλληνας π.χ., μαθαίνεις να είσαι περήφανος για την ιστορία του τόπου σου, της οικογένειάς σου... Δεν τα επέλεξες όλα αυτά αλλά είναι εκεί. Αν είχες γεννηθεί Κινέζος και βουδιστής, μην αμφιβάλλεις πως θα υπερασπιζόσουν με ζήλο τις θέσεις σου. Και η αθεϊα μία φιλοσοφική θέση είναι. Εκ των πραγμάτων δεν είναι εφικτό να ενηλικιωθείς tabula rasa χωρίς να σου μεταδοθεί από τους μέντορές σου ένα ιδεολογικό πλέγμα. Οι παραδόσεις απλά καλλιεργούν την έννοια του ανήκειν, την αίσθηση του ότι είσαι μέλος σε μία κοινότητα.
Το πρόβλημα ξεκινάει από τη στιγμή που η παιδεία των ανθρώπων δεν είναι ασκημένη όχι στην ανοχή, αλλά στην κατανόηση και την αποδοχή της διαφορετικότητας. Και εκεί ακριβώς ξεκινάει η δική μας δουλεια :)
συμφωνω 100%-μπραβο για την καθαρη κι αποκρυσταλλωμενη αποψη angelika!
-
συμφωνώ με την angelika. δε μιλάμε για προσυλητισμό. αλίμονο αν κάναμε κάτι τέτοιο. οφείλουμε να συμβάλουμε στην αποδοχή της διαφορετικότητας, ώστε το κάθε παιδί να αισθανεται ισότιμο μέλος της σχολικής ομάδας, ανεξαρτήτου θρησκείας, χρώματος, γλώσσας.
-
εγω σε συμβουλευω να προσεχεις πολυ τι λες κ τι κανεις γιατι τα παιδια μεταφερουν τα παντα στο σπιτι.Διευθυντης σε γυμνασιο ειχε πει στα παιδια οτι ειναι αθεος , μεταφερθηκε στο σπιτι κ ηρθε μητερα με κατηγορια προσηλυτισμου κ τον πηγε στη δευτεροβαθμια, φαντασου που ειναι κ μεγαλυτερα παιδια, οι γονεις ειναι ευθικτοι στο θεμα της θρησκειας.
-
Δυστυχώς ο προσυλητισμός γίνεται από την κοινωνία από τη στιγμή που γεννιέται κάποιος (δεν εννοούσα κάποιον προσωπικά). Και φυσικά αυτό συμβαίνει σχεδόν σε κάθε χώρα. Μεγάλο θέμα γενικά, δεν είναι του παρόντος.
Για το συγκεκριμένο πάντως, το να έρθουν οι ίδιοι οι γονείς αλλόθρησκων παιδιών και να δείξουν τις παραδόσεις τους και τον τρόπο λειτουργίας κλπ ακούγεται ως ο πιο λειτουργικός τρόπος, ώστε και το παιδί αυτό να αισθάνεται καλύτερα, αλλά και τα άλλα παιδιά να το αποδεχτούν χωρίς προβλήματα.
Αν και πιστεύω ότι τα περισσότερα προβλήματα μπορούν να δημιουργηθούν από γονείς (της μιας και της άλλης πλευράς). Μην ξεχνάμε τη γνωστή περίπτωση σε σχολείο, όπου αντικαταστάθηκε η προσευχή με στιχάκι του Καζαντζάκη, και την έδιωξαν τη διευθύντρια μετά.. Είμαστε πολύ πίσω ακόμα.
-
Ακούγοντας όλες αυτές τις περιπτώσεις (και άλλες πιο ακραίες ίσως) εξοργίζομαι!
Γιατί να γίνεται τέτοιος προσυλητισμός στα παιδιά; Ας αποφασίζουν τα ίδια τι θέλουν να ακολουθήσουν στα 18 τους. Οι "παραδόσεις" μας μάραναν...
[/quote
:) :) :)] oxi και προσυλητισμός απλα σε μια τάξη νηπιαγωγειου τα θεματα αυτα γινοτναι πιο δύσκολα καθως η δυσκολία εγγυται στους ίδιους τους γονεις κ το προβλημα που θα σου δημιουργήσουν
-
το πρόβλημα στα σχολεία δεν το έχουν τα παιδιά, οι γονείς το έχουν. Εγώ αυτό έχω καταλάβει, είχα παιδί απο την αλβανία που δεν μπορούσε να μιλήσει και όμως έπαιζε μια χαρά με όλα τα παιδιά. Οι γονείς είναι αυτοί που ΠΡΕΠΕΙ να καταλάβουν οτι το 1/4 τοθ πληθυσμού της χώρας δεν είναι ελληνες. Το παιδί είναι εύκολο να το χειριστείς, στον γονέα τι λες;;;;Σε κάθε περίπτωση, διαζυγίου, θρησκείας, γλώσσας. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι έχουν περάσει παρα πολλά και άσχημα που δεν τα ξέρουμε και προφανώς έχουν πολύ θυμό μέσα τους. Ας μην τους κατηγορούμε τόσο εύκολα, ας τους ακούσουμε σαν πρώτο βήμα.