Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: lang στις Απριλίου 26, 2007, 04:04:22 pm
-
Γνωρίζει κανένας αν οι συμμετέχοντες στη λυκειακή επιτροπή απαλλάσονται μερικώς απο κάποια καθήκοντά τους ? ( πχ επιτηρήσεις )
-
Π.Δ. 60/2006 (Α’ 65)
«Αξιολόγηση των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου»
Άρθρο 13
Σύσταση οργάνων εξετάσεων
...
Λυκειακή Επιτροπή Εξετάσεων (Λ.Ε.Ε.)
Σε κάθε Ενιαίο Λύκειο που χρησιμοποιείται ως εξεταστικό κέντρο συγκροτείται τριμελής Λυκειακή Επιτροπή Εξετάσεων αποτελούμενη από το Διευθυντή του οικείου Λυκείου και σε περίπτωση κωλύματος από τον Υποδιευθυντή ή καθηγητή του οικείου Λυκείου με βαθμό Α΄ και σε περίπτωση κωλύματος από καθηγητή άλλου Λυκείου με βαθμό Α και δύο καθηγητές Δ.Ε. κατά προτίμηση από άλλο Λύκειο που ορίζονται από τον οικείο Διευθυντή της Δ/νσης ή προϊστάμενο του Γραφείου Δ.Ε. Με την ίδια απόφαση ορίζονται ένας διοικητικός υπάλληλος ή καθηγητής Δ.Ε. ως γραμματέας, ένας βοηθός γραμματέας, δύο χειριστές του συστήματος λήψης των θεμάτων, ένας καθηγητής Δ.Ε. σύνδεσμος με τη Ν.Ε.Ε. που μπορεί να είναι και ο βοηθός γραμματέας για την διακίνηση των γραπτών και των βαθμών προς και από την Ν.Ε.Ε. και μέχρι τρία άτομα βοηθητικό και υπηρετικό προσωπικό. Αν οι εξεταζόμενοι μαθητές είναι περισσότεροι από εξήντα και μέχρι εκατόν τριάντα μπορεί να ορίζεται και δεύτερος βοηθός γραμματέας και, αν είναι περισσότεροι από εκατόν τριάντα και μέχρι εκατόν ογδόντα, τρίτος και, αν είναι περισσότεροι από εκατόν ογδόντα, τέταρτος βοηθός γραμματέας.
...
Για την διευκόλυνση του έργου της λυκειακής επιτροπής τα τακτικά μέλη της απαλλάσσονται από τις εξωδιδακτικές εργασίες του σχολείου όχι όμως από την βαθμολόγηση γραπτών δοκιμίων, εφόσον ορισθούν ως βαθμολογητές από πρόεδρο
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ WIZARD.
-
Γνωρίζει κανείς τα καθήκοντα του γραμματέα της Λυκειακής Επιτροπής? Πού μπορώ να τα βρώ? Θα με σώσετε ... ???
-
Καλημέρα. Ήθελα να ρωτήσω όποιον συνάδελφο γνωρίζει το εξής: Αν κάποιος έχει διατεθεί για συμπλήρωση ωραρίου και σε δεύτερο λύκειο, πού κάνει επιτηρήσεις; Στο σχολείο που πηγαίνει σύμφωνα με ό,τι λέει το πρόγραμμα της χρονιάς για τις ημέρες των προαγωγικών (Τρίτη - Πέμπτη) ή στο σχολείο της οργανικής του όπου ανήκει πραγματικά; Γιατί με έχουν μπερδέψει. Το ένα σχολείο μου λέει ότι ανήκω σε εκείνους γιατί εκεί είναι η οργανική μου και ότι στην περίοδο των εξετάσεων όλοι οι καθηγητές επιστρέφουν στα σχολέια των οργανικών τους για να χρησιμοποιηθούν από αυτά, ενώ το άλλο (όπου συμπληρώνω ωράριο) μου λέει ότι θα πηγαίνω σε αυτούς γιατί "είναι η μέρα τους". Τελικά μου φαίνεται θα κάνω διπλοβάρδιες!!!!
-
Καλημέρα. Ήθελα να ρωτήσω όποιον συνάδελφο γνωρίζει το εξής: Αν κάποιος έχει διατεθεί για συμπλήρωση ωραρίου και σε δεύτερο λύκειο, πού κάνει επιτηρήσεις; Στο σχολείο που πηγαίνει σύμφωνα με ό,τι λέει το πρόγραμμα της χρονιάς για τις ημέρες των προαγωγικών (Τρίτη - Πέμπτη) ή στο σχολείο της οργανικής του όπου ανήκει πραγματικά; Γιατί με έχουν μπερδέψει. Το ένα σχολείο μου λέει ότι ανήκω σε εκείνους γιατί εκεί είναι η οργανική μου και ότι στην περίοδο των εξετάσεων όλοι οι καθηγητές επιστρέφουν στα σχολέια των οργανικών τους για να χρησιμοποιηθούν από αυτά, ενώ το άλλο (όπου συμπληρώνω ωράριο) μου λέει ότι θα πηγαίνω σε αυτούς γιατί "είναι η μέρα τους". Τελικά μου φαίνεται θα κάνω διπλοβάρδιες!!!!
Χωρίζεις τις επιτηρήσεις αναλογικά με το ποσοστό του ωραρίου που συμπληρώνεις σε κάθε σχολείο.Εάν κάνεις 1/4 του ωραρίου σου στο σχολείο Α και 3/4 στο σχολείο
-
Ευχαριστώ παιδιά. Ρωτάω γιατί δεν είναι και τόσο απλό. Το δεύτερο λύκειο είναι σε διπλανή πόλη και όσο και να πεις έχει τη δυσκολία του. Ελπίζω να μπορέσω να βρω συνεννόηση γιατι οι δυο προγραμματιστές προτιμάνε να συνεννοούνται με μένα παρά μεταξύ τους :D
-
θα πηγαίνεις σε κάθε σχολείο τις ημέρες που ήσουν σε αυτό στο ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων.
Αν οι πανελλαδικές έχουν ως αποτέλεσμα να μην πατήσεις σε κάποιο απο αυτά για 3 βδομάδες....κρίμα ;)
-
-
Ευχαριστώ συνάδελφοι. Δεν προβλέπεται βέβαια να το δεχτούν με άνεση αλλά θα επιμείνω στην αναλογία των ωρών. Να είστε καλά!!!
-
Αν δεν πας στις επιτηρήσεις, δεν πληρώνεσαι για την συμπλήρωση ωραρίου για αυτό το διάστημα. Το λέω επειδή κάτι είπες για διπλανή πόλη, φαντάζομαι ότι σε αφορά.
-
σας έχει έρθει ειδοποίηση που πάμε επιτηρητές;;;;
εμάς ακόμη τίποτα!!!
-
Στην Πάτρα σήμερα έστειλε καταστάσεις η διεύθυνση. Για επιτηρητές πανελλαδικών, εννοώ.
-
Και στην Αργολίδα μας είπαν ότι οι επιτηρήσεις των Πανελλαδικών θα μας ανακοινωθούν 2-3 μέρες πριν την έναρξή τους, δηλ. Τετάρτη. Η συνάδελφος Alexia65 νομίζω πως εννοεί τις επιτηρήσεις των προαγωγικών και ενδοσχολικών, έτσι δεν είναι;
-
Καλημέρα σας! Έχω μία απορία: είμαι νεοδιόριστη στη
-
Σύμφωνα με το παραπάνω σκεπτικό, εφόσον χρησιμοποιούμαστε από τα σχολεία όπου έχουμε διατεθεί, δεν νομίζω να έχεις καμμιά υποχρέωση. Ας με διορθώσει όποιος γνωρίζει καλύτερα.
-
Είναι υποχρεωτικό να πάμε για βαθμολογητές αν μας καλέσουν;
-
Άλλαξε το μήνυμά σου σε πεζά, και θα σου απαντήσω!! :P
Στο forum δεν γράφουμε με κεφαλαία!
-
Συνήθως δεν ειναι υποχρεωτικό. Αν όμως η βαθμολόγηση στο μαθημα που σε εχουν καλέσει δεν προχωράει, θα σε καλέσουν αρκετά έντονα και καλό είναι να μην αρνηθείς. Υπάρχουν μαθήματα π.χ. λατινικά που έχουν τόση ζήτηση ώστε, αν δε θέλεις να διορθώσεις, δε σε ενοχλεί κανενας.
-
Καλή σας μέρα συνάδελφοι. Μήπως κάποιος γνωρίζει πότε περίπου θα πληρωθούμε για τις επιτηρήσεις των Πανελλαδικών εξετάσεων καθώς επίσης και για τα γραπτά που βαθμολογήσαμε;
-
Καλή σας μέρα συνάδελφοι. Μήπως κάποιος γνωρίζει πότε περίπου θα πληρωθούμε για τις επιτηρήσεις των Πανελλαδικών εξετάσεων καθώς επίσης και για τα γραπτά που βαθμολογήσαμε;
Προσωπικά, βρήκα μία κατάθεση στις 24/6 με αιτιολόγηση "ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ" ύψους 49,27
-
Κι εγώ βρήκα κατάθεση, τέλος Ιουνίου, που νομίζω ότι είναι το ποσόν από τις επιτηρήσεις που έκανα στις Παννελαδικές.
-
Κι εγώ βρήκα κατάθεση, τέλος Ιουνίου, που νομίζω ότι είναι το ποσόν από τις επιτηρήσεις που έκανα στις Παννελαδικές.
Ποια περιοχή; Στο Κιλκις όχι
-
Πάντως εδώ στην Ανατολική Αττική δεν έχει μπει τίποτα στο λογαριασμό...
-
Κορινθία, δόθηκαν στις 29-30 Ιουνίου και μοιράστηκαν
-
Υπάρχει κάποιο νεότερο για τις πληρωμές των επιτηρήσεων; Αν ναι, ποιος νομός;
-
Υπάρχει κάποιο νεότερο για τις πληρωμές των επιτηρήσεων; Αν ναι, ποιος νομός;
pariel μου καλά είσαι???
Ο Έβρος τα έχει δώσει από 19 Ιουνίου περίπου, επιτηρήσεις και επιτροπές.Ίσως και λίγο νωρίτερα :)
-
Αν και τελικά δεν είμαι απόλυτα σίγουρη ότι είναι θέμα νομού, αλλά θέμα ταχύτητας σχολείου ;)
Για παράδειγμα ενώ όλα τα σχολεία είχαν πληρώσει για το τεστ δεξιοτήτων, αυτό που ήμουν εγώ είχε καθυστερήσει λίγες μέρες .
όπως επίσης ενώ πήρα τα χρήματα για το vbi , συνάδελφος από άλλο σχολείο αλλά ίδια περιοχή δεν τα είχε πάρει.
-
Κι εγώ βρήκα κατάθεση, τέλος Ιουνίου, που νομίζω ότι είναι το ποσόν από τις επιτηρήσεις που έκανα στις Παννελαδικές.
Ποια περιοχή; Στο Κιλκις όχι
ΔΔΕ Ηλείας
-
Αν και τελικά δεν είμαι απόλυτα σίγουρη ότι είναι θέμα νομού, αλλά θέμα ταχύτητας σχολείου ;)
Για παράδειγμα ενώ όλα τα σχολεία είχαν πληρώσει για το τεστ δεξιοτήτων, αυτό που ήμουν εγώ είχε καθυστερήσει λίγες μέρες .
όπως επίσης ενώ πήρα τα χρήματα για το vbi , συνάδελφος από άλλο σχολείο αλλά ίδια περιοχή δεν τα είχε πάρει.
Στο οικονομικό τμήμα που επικοινώνησα το πρωί μπου είπαν ότι δεν έχει γίνει ακόμη ο δεύτερος έλεγχος, οπότε δεν έχουν ακόμη πάει για ένταλμα. Αργησαν, λέει, να λάβουν την εγκύκλιο!
-
Δεν είναι ψέμα αυτό περί εγκυκλίου pariel. Στο δικό μου σχολείο είχαμε έτοιμα τα σχετικά που έπρεπε να στείλουμε για την πληρωμή μας από τις πανελλαδικές και από το οικονομικό τμήμα της ΔΔΕ δεν μας άφηναν να τα στείλουμε αν πρώτα δεν έρχονταν η εγκύκλιος η οποία ήρθε κοντά 30 Ιουνίου. Το ξέρω γιατί κάθε μέρα έψαχνα το email του σχολείου για να στείλω τα χαρτιά. Ούτε και εμείς έχουμε πληρωθεί πάντως ακόμη. Υπομονή, αν και το ποσό των επιτηρήσεων είναι τελικά τόσο μικρό που δεν ξέρω αν θα προλάβεις να το καταλάβεις ;D
-
Δεν είναι τόσο τα χρήματα αλλά η συνέπεια.
-
:P
-
Συνάδελφοι, στα σχολεία που βρίσκεστε πώς συγκροτούνται αυτές οι επιτροπές με το ελκυστικό επίδομα; Έχω φρίξει με την τάση να γίνονται όλα εν κρυπτώ. Δεν θα έπρεπε ο σύλλογος των διδασκόντων να καθορίζει ποιοι θα συγκροτούν την επιτροπή; Αντιθέτως, η επιτροπή έχει ήδη συγκροτηθεί και τα 2/3 του συλλόγου δεν έχει την παραμικρή ιδέα. Πιστεύω πως μας αξίζει ό,τι παθαίνουμε...
-
οχι δεν κανονιζει ο σύλλογος διδασκόντων!
Η διευθυνση κανονίζει. Στις επιτροπές συνήθως εκτος του διευθυντή βρίσκονται και καθηγητές 'παλιοι' κύριως και όχι απαραίτητα οι ίδιοι που υπηρετούν στο ίδιο σχολείο. τουλάχιστο έτσι γίνεται στην Κορινθια που είμαι εγω...
εκείνο πάντως που ευκολα μπορεις να κάνεις - και μάλιστ χωρίς καθόλου βίσμα - είναι τον .. επιτηρητη... :-\
-
Δεν ενδιαφέρομαι για το επίδομα ή να με "χώσουν" ως επιτηρητή. Αγανάκτησα γιατί είναι η πρώτη μου χρονιά ως μόνιμη σε σχολείο και τρίβω τα μάτια μου, γιατί βλέπω τις αντιδημοκρατικές διαδικασίες με τις οποίες λειτουργεί. Αγανάκτησα γιατί το προσόν για να συμμετέχεις σε αυτές, είναι πέραν της παλαιότητας και η "οικειότητα" με παλιότερα μέλη της επιτροπής. Δηλαδή βασικό προσόν είναι η σχέση με μέλος της επιτροπής! Έτσι, κάνεις και δωράκι στην φιλενάδα σου! Πώς να μην σου κάτσει το κορίτσι μετά; Άλλο κορυφαίο! Ενώ υπάρχουν αρκετοί πληροφορικάριοι, υπεύθυνος VBI ορίζεται φιλόλογος!!!! Συγγνώμη για τον τόνο μου, αλλά με όλα αυτά απλώς κρατάω την μύτη μου εκεί που πάω!!!
-
Και πάλι συγγνώμη για ό,τι θα πω, αλλά έτσι που τα βλέπω τα πράγματα, καλά κάνουν και μας χτυπάνε έτσι από παντού. Όταν η άλλη ή ο άλλος μπαίνει στην εκπαίδευση με τέτοιες βλέψεις, δηλαδή "να πάρω το επιδοματάκι μου και δεν με νοιάζει τίποτε άλλο", εγώ πώς να αντιδράσω; Κυρίως όταν ο ασαφής νόμος με τα χιλιάδες παραθυράκια καλύπτει απόλυτα τον διευθυντή; Πείτε μου, πώς να αντιδράσω, όταν βλέπω ότι η ΟΛΜΕ νίπτει τας χείρας της και δεν ζητά την ικανοποίηση έστω θεσμικών αιτημάτων;
-
Νομίζω ότι το ερώτημα είναι σαφές. Με έναν πρόχειρο έλεγχο δεν είδα να τέθηκε ανάλογο θέμα στο forum για φέτος. Θα ήταν επίσης σκόπιμο το άτομο που θα απαντήσει υπεύθυνα στο θέμα αυτό να μας πει τα ποσά προ και μετά κρατήσεων. Κι επίσης την προσαύξηση για βαθμολόγηση το Σάββατο και την Κυριακή.
-
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=18945.msg311829#msg311829
Πέραν όσων έχω γράψει εδώ δεν γνωρίζω κάτι άλλο.
-
Ενδιαφέρον, ξέρει όμως κανείς με ασφάλεια τι θα ισχύσει για φέτος;
-
Καλησπέρα, θα ήθελα εαν κάπιος συνάδελφος είναι σε βαθμολογικό κέντρο και έχουν αποχή των εργασιών εξαιτίας της εγκυκλίου των πληρωμών, να το δηλώσει διότι στο βαθμολογικό που εργαζόμαστε δεν γνωρίζουμε τι γίνεται στην υπόλοιπη ελλάδα, να ενημερωθούμε για να πράξουμε και εμείς τι ίδιο. Πάντως σήμερα 09/06/2010 κάναμε αποχή από τις εργασίες μας.
-
Στο
-
-
Πιστεύουμε ότι ο Έλληνας εκπαιδευτικός, που μόχθησε πλάι στο μαθητή του, θα βρεθεί κοντά στην αγωνία του, πέρα από συνδικαλιστικούς εγωισμούς παρατάξεων.
Τη δήλωση αυτή έκανε η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου, σχετικά με την παράταση της αποχής των εκπαιδευτικών στα βαθμολογικά κέντρα.
«Η απόφαση για την παράταση της αποχής των εκπαιδευτικών, όσον αφορά τη βαθμολογία των γραπτών, αδικεί τους μαθητές, αλλά αδικεί και τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς και δημιουργεί σοβαρό πρόβλημα» τόνισε η υπ. Παιδείας και υπογράμμισε: «Το Υπουργείο Παιδείας, νιώθοντας την αγωνία των χιλιάδων παιδιών και των γονιών, κατανοώντας τα μεγάλα προβλήματα που έχουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί, προσπάθησε -και κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια- ώστε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα που προέκυψε με την αμοιβή τους. Δόθηκε μια λύση ικανοποιητική».
esos
-
"Μόλις τώρα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑNT1 γίνεται λόγος για την αποχή των βαθμολογητών από την διόρθωση των γραπτών των πανελλαδικών εξετάσεων. Με τρόπο ειρωνικό αναφέρεται ότι οι καθηγητές παίζουν με τα νεύρα των μαθητών και των γονιών τους! Τονίζεται ότι σε μία εποχή που...
περικόπτονται οι συντάξεις, οι καθηγητές ζητούν επιπλέον χρήματα!!! Λες και οι καθηγητές είναι σύμφωνοι με αυτή την περικοπή. Καμία αναφορά για τα χρήματα που παίρνουν οι καθηγητές! για την επιτήρηση και την διόρθωση. Καμία αναφορά για τον εμπαιγμό του υπουργείου σχετικά με τα ψέματά του, ότι είχε υπογραφεί η διαταγή πληρωμής των καθηγητών και μετά... αποκαλύφθηκε το γνωστό κολπάκι "άστους να διορθώσουν και μετά δεν πληρώνουμε αφού δεν θα τους έχουμε ανάγκη". Και στο τέλος η ακριβοθώρητη και με μεγάλες κουβέντες κα. Υπουργός!!! Εμ βέβαια λες και η ίδια περιμένει αποτελέσματα για το παιδί της;;;Το δικός της από εκεί που αποφοίτησε φεύγει κατευθείαν για πανεπιστήμιο του εξωτερικού!!! Με τα απλά παιδάκια του λαού θα ασχολείταÎ! ¹ η κα. Υπουργός!!!
Ντροπή και αίσχος με τον τρόπο που παρέχεται η πληροφορία μέσα από τα κανάλια. Αηδία. Γλείψιμο στο σύστημα για να τα έχουν καλά και να αρμέγουν οτιδήποτε μπορούν. Αίσχος κύριοι της βαρύγδουπης ειδησεογραφίας. Ευτυχώς που μέσα από τα blogs μαθαίνουμε τον πραγματικό σας ρόλο και πλέον σας έχουμε καταλάβει...και όταν ξεσπάσει η οργή του λαού (και θα γίνει σύντομα) να είστε σίγουροι ότι δε θα σας λησμονήσουμε!!!"
troktiko
-
Έλεος πια με την Υπουργό και τα τσιράκια τους δημοσιογράφους της.
Έδωσε εκτακτη συνέντευξη τύπου για να πει στον κόσμο ότι οι αμοιβές των βαθμολογητών είναι 'εξτρά', και να βάλει με την παραπληροφόρησή της πάλι απέναντί μας όλο τον κόσμο.
Από που και ως που είναι έξτρα, μπορεί να μας πει;
όταν ο άλλος διορθώνει τα γραπτά στο βαθμολογικό και κάθεται μέχρι το βράδυ για να προλάβει 250 το πολύ γραπτά αυτό λέγεται 'έξτρα';για να κάνει αυτό που οι νόμοι του κράτους ορίζουν, πάλι ρε γαμώτο αυτός φταίει;για να κάνει αυτήν την εργασία, η οποία όπως όλοι ξέρουμε την ευθύνη και το άγχος που έχει, και την οποία έτσι αμοίβει ο νόμος που αυτοί ψήφισαν, πάλι αυτός φταίει;
για να πάρει 300 ευρώ ακριβώς, πόσο ακόμα θα πρέπει να ξεφτιλιστεί ο εκπαιδευτικός;
τα 300 ευρώ μία φορά το χρόνο, τα οποία 300 παίρνουν ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ οι υπόλοιπι δημόσιοι υπάλληλοι με τις πλασματικές υπερωρίες, έτσι δεν είναι;
να ρωτήσει η Υπουργός πόσα χρήματα παίρνει ένας του ΕΑΠ που διορθώνει γραπτά των εξετάσεων. να μας πει πόσο παίρνει, 10 ευρώ πάνω κάτω;
αίσχος ξανά και ξανά!!!
αυτή είναι η επένδυση στην Παιδεία έτσι;αυτό είναι το ΓΔΥΣΙΜΟ της Παιδείας δυστυχώς.
......
-
«Η ρήση του Σωκράτη “δάσκαλε που δίδασκες και Νόμους δεν εκράτεις” είναι πολύ επίκαιρη με τους καθηγητές. Οι καθηγητές σήμερα εκβιάζουν τους μαθητές τους, εκβιάζουν για να πάρουν περισσότερα χρήματα. Είναι μεγάλο λάθος. Η Ελλάδα και ιδιαίτερα η κοινωνία δεν πρέπει να εκβιάζεται από κανέναν» .
Tη δήλωση αυτή έκανε σήμερα ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Γ. Kαρατζαφέρης αναφερόμενος στην συνεχιζόμενη λευκή απεργία των Καθηγητών -
-
το μόνο μεγάλο λάθος είναι να μεταφέρονται στο φόρουμ οι απόψεις ενός (οποιουδήποτε) κόμματος
-
Το γεγονός ότι τα φασιστόμουτρα του ΛΑΟΣ στηρίζουν την Κυβέρνηση λέει από μόνο του πολλά για την κατάντια αυτών που μας κυβερνούν. Είναι γεγονός επίσης ότι οι ΑΡΔ (αλήτες-ρουφιάνοι-δημοσιογράφοι) άρχισαν να πλασάρουν το γνωστό παραμύθι των "καθηγητών που εκβιάζουν τους μαθητές και τους γονείς για να πληρωθούν έξτρα". Και η ΟΛΜΕ; Τι να πει κανείς για τους εκπροσώπους της ΠΑΣΚΕ που πέρυσι πρότειναν απεργίες και φέτος ψηφίζουν μονοκούκι να επιστρέψουν όλοι στα βαθμολογικά κέντρα; Ότι και να αποφασίσει η ΟΛΜΕ πάντως ξέρω πολλούς συναδέλφους που δε θα ξαναπατήσουν στα βαθμολογικά Κέντρα όχι επειδή τους μειώθηκαν τα χρήματα που θα πάρουν αλλά γιατί έχουν ακόμα κρατήσει την αξιοπρέπειά τους και δεν ανέχονται την κοροϊδία και τη χλεύη...
-
Ντροπή τους, για μια ακόμα φορά τους φταίει ο εκπαιδευτικός. Τα 1000Ε που παίρνουν τα σώματα ασφαλείας επειδή τάχα μου είναι σε επιφυλακή την ημέρα των εκλογών και κωλοβαράνε κανένας και ποτέ δεν το έχει κατακρίνει. Έφτασαν να παίρνουν λεφτά που παίρνει ο δικαστής που είναι υπεύθυνος εκλογών!!!!! και δεν ξέρουν ούτε γραφή και ανάγνωση.
Το 24ωρο που τους το έκαναν 8ωρο, πέτυχαν τα συνδικάτα τους και το επανέφεραν σε 24ωρο που σημαίνει έξτρα αμοιβή αλλά γι'αυτά γαργάρα ΟΛΟΙ τους. 96 24ωρα κάνουν το χρόνο(π.χ πυροσβέστες) 1500 στην τσέπη με 10 χρονάκια υπηρεσίας, και στα 45-48 στη σύνταξη αλλά τι λέω τώρα.....
-
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην αντιμετωπιστεί ένα τόσο σοβαρό θέμα διεμήνυσε στην ΟΛΜΕ η Άννα Διαμαντοπούλου, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο της μεταφοράς γραπτών των πανελλαδικών εξετάσεων σε άλλα βαθμολογικά κέντρα. Η υπουργός Παιδείας δεν απέκλεισε ούτε το ενδεχόμενο επιστράτευσης των βαθμολογητών. Η Άννα Διαμαντοπούλου χαρακτήρισε θέμα δημοσίου συμφέροντος τη βαθμολόγηση των γραπτών και απηύθυνε έκκληση προς το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ να αλλάξει την απόφασή του και να σταματήσει την ομηρία, όπως τόνισε, των 90.000 παιδιών και των οικογενειών τους.
Σχετικά, δε, με την ημερομηνία ανακοίνωσης των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων, η υπουργός Παιδείας είπε ότι, αν σταματήσει η αποχή των εκπαιδευτικών την Παρασκευή, τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν έως στις 25 Ιουνίου.
-
το μόνο μεγάλο λάθος είναι να μεταφέρονται στο φόρουμ οι απόψεις ενός (οποιουδήποτε) κόμματος
συγχαρητήρια για το κάπνισμα.....και εις ανώτερα εύχομαι
όλοι στο ίδιο δρόμο που χάραξε η dimstella.....
-
Μιλαει και ο Καρατζαφερης τωρα,που θελει να γινει χαλιφης στη θεση του χαλιφη..Τι θες ρε χοντρε και πεταγεσαι;Ναι ,θελουν παραπανω λεφτα για να κανουν διακοπες στις Μαλδιβες.Αλλα απο που θα κοβατε;Απο τα συνηθη κοροιδα!
-
Υπουργείο Οικονομικών προς εκπαιδευτικούς: ξεχάστε αναδρομικές οφειλές τριετίας από διάφορα οδοιπορικά και άλλα έξοδα που αφορούν τις Εξετάσεις
Στη χθεσινή συνάντηση (Τετάρτη 16/6) του Δ.Σ. των καθηγητών (ΟΛΜΕ) με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Οικονομικών Η. Πλασκοβίτη για τις τσεκουρεμένες αμοιβές του προσωπικού που εμπλέκεται στις πανελλαδικές εξετάσεις ο Γ.Γ. αφού ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην περικοπούν οι αποζημιώσεις τους αποκάλυψε, όπως ανέφεραν στελέχη της ΟΛΜΕ, ότι δεν πρόκειται να πληρωθούν ούτε αναδρομικές οφειλές τριετίας από διάφορα οδοιπορικά και άλλα έξοδα που αφορούν τις Εξετάσεις
alfavita
-
Συνάδελφοι το έξτρα που είπε η υπουργός μπορεί να το εννοούσε κακοπροαίρετα αλλά είναι αλήθεια, τα χρήματα αυτά είναι επιπλέον (extra) του μισθού μας. Δεν λέει ψέματα.
Εκεί που πρέπει να πατήσουν οι συνάδελφοι είναι ότι όταν αναλαμβάνεις ένα EXTRA έργο τότε αμείβεσαι EXTRA με χρηματικές απολαβές που είναι γνωστές. Η αλητεία που παίχτηκε όταν δεν είπαν εξ αρχής τα χρήματα που θα έδιναν. Για την ακρίβεια είπαν αφού ξεκίνησε η διαδικασία μειωμένα ποσά σε σχέση με πέρυσι και μετά τα μείωσαν και άλλο.
Είναι η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ. Η ΟΛΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ. Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ.
ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΕΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.... ααα ναι πρώτα ο μαθητής !
-
Υπουργείο Οικονομικών προς εκπαιδευτικούς: ξεχάστε αναδρομικές οφειλές τριετίας από διάφορα οδοιπορικά και άλλα έξοδα που αφορούν τις Εξετάσεις
Στη χθεσινή συνάντηση (Τετάρτη 16/6) του Δ.Σ. των καθηγητών (ΟΛΜΕ) με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Οικονομικών Η. Πλασκοβίτη για τις τσεκουρεμένες αμοιβές του προσωπικού που εμπλέκεται στις πανελλαδικές εξετάσεις ο Γ.Γ. αφού ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην περικοπούν οι αποζημιώσεις τους αποκάλυψε, όπως ανέφεραν στελέχη της ΟΛΜΕ, ότι δεν πρόκειται να πληρωθούν ούτε αναδρομικές οφειλές τριετίας από διάφορα οδοιπορικά και άλλα έξοδα που αφορούν τις Εξετάσεις
alfavita
Τι εννούν με αυτό πάλι; Δηλαδή ο μεταφορέας γραπτών που πλήρωσε βενζίνη για να μεταφέρει τα γραπτά με το αυτοκίνητό του από το κάθε χωριό δε θα λάβει αποζημίωση για οδοιπορικά; Εμάς που μας υποχρέωσαν να πάμε στην πρωτεύουσα του νομού (90 χλμ. μακριά) για να εξετάσουμε τους φυσικώς αδυνάτως, χρωστάγαμε τίποτα να πληρώσουμε τη βανζίνη από την τσέπη μας;;; Ελπίζω να μην καταλαβαίνω σωστά, πάντως δεν έχει καμία λογική να σε υποχρεώνει το δημόσιο να διανύσεις ένα σωρό χιλιόμετρα λόγω των Έξετάσεων και στη συνέχεια να μη σου καταβάλει τα οδοιπορικά.
-
μαλλον σωστα καταλαβαινεις
''To υπ. Οικονομίας δεν πρόκειται να πληρώσει τις οικονομικές εκκρεμότητες του υπ. Παιδείας προς τους εκπαιδευτικούς που οφείλονταν από προηγούμενα χρόνια (υπερωρίες, οδοιπορικά κ.ά. πρόσθετες αμοιβές) δήλωσαν οι Γραμματείς του υπ. Οικονομικών κ.
Πλασκοβίτη και κ. Πεντάζο προς το ΔΣ της ΟΛΜΕ στη διάρκεια της χθεσινής συνάντησης.''
Η είδηση αυτή αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΟΛΜΕ
esos
-
Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ.: 210 32 30 073 – 32 21 255
FAX: 210 32 27 382
www.olme.gr
email: olme@otenet.gr Αθήνα, 17/6/2010
Δελτίο Τύπου
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΑ
-
Δεν αποκλείεται η επιστράτευση...
Ενισχύεται το ενδεχόμενο της επιστράτευσης των εκπαιδευτικών ύστερα από τη χθεσινή απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΜΕ να συνεχίσει την αποχή από τη βαθμολόγηση έως την Τρίτη. Πηγές του υπουργείου Παιδείας, μιλώντας στην «Κ», άφηναν ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα, καταδεικνύοντας την επιστράτευση των εκπαιδευτικών, αφού οι άλλες λύσεις που υπάρχουν αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσχέρειες στην υλοποίησή τους.
Ειδικότερα, χθες το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ -με 6 ψήφους υπέρ (ψήφισαν 5 μέλη αριστερών παρατάξεων και 2 της ΔΑΚΕ), 4 ψήφους κατά (3 μέλη της ΠΑΣΚΕ (1 της ΔΑΚΕ) και μία απουσία (ΔΑΚΕ)- αποφάσισε τη συνέχιση της αποχής των εκπαιδευτικών από τη βαθμολόγηση και τις υπόλοιπες επικουρικές εργασίες (έλεγχο και καταχώριση βαθμών). Ο διχασμός της ΔΑΚΕ φέρεται να αποτέλεσε αφορμή για εσωκομματικό επεισόδιο, εξαιτίας της παρέμβασης του κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος σε χθεσινό του άρθρο στην «Κ» επιτέθηκε κατά των συνδικαλιστών, που ψήφισαν υπέρ της αποχής.
Ως προς τα μέτρα που εξετάζει το υπουργείο για να λύσει το πρόβλημα και να προχωρήσει η διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων, φαίνεται ότι οι άλλες λύσεις -πλην της επιστράτευσης- πάσχουν. Ενδεικτικά, η μεταφορά γραπτών από την Αθήνα για να βαθμολογηθούν στην επαρχία (εκεί όπου η συμμετοχή στην αποχή είναι μικρή) δεν είναι εύκολη, αφού για το σφράγισμα των γραπτών απαραίτητοι είναι οι εκπαιδευτικοί της Αττικής, που απέχουν.
Επίσης, πρόβλημα φαίνεται ότι θα υπάρξει και στην ανεύρεση επιτηρητών για τις εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων, που ξεκινούν την επόμενη Πέμπτη 25 Ιουνίου (με το μάθημα των Αγγλικών). Οι καθηγητές των Λυκείων παρουσιάζονται απρόθυμοι να συμμετάσχουν στην επιτήρηση των ειδικών μαθημάτων, καθώς οι εξετάσεις των έξι από τα εννέα ειδικά μαθήματα θα γίνουν εκτός σχολικού ωραρίου (αρχίζουν στις 4 μ.μ.). Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, έως τώρα το υπ. Παιδείας έχει βρει μόλις 10 από τους περίπου 40 επιτηρητές που απαιτούνται, και πλέον θα αναζητήσει πρόθυμους μεταξύ των εκπαιδευτικών γυμνασίων. Μέλη της ΟΛΜΕ ανέφεραν στην «Κ» ότι θα είναι δύσκολο να βρεθούν καθηγητές «οι οποίοι θα δεχθούν να αναλάβουν την επιτήρηση για μεικτή αμοιβή 17 ευρώ». Η ΟΛΜΕ θα επανεξετάσει τη στάση της σε νέα συνεδρίαση την προσεχή Τρίτη. Για σήμερα, εξάλλου, η ΕΛΜΕ Πειραιά έχει προγραμματίσει συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά.
kathimerini
-
Αυτος ο Πεππες ομως...Πως τα χειριζεται ολα τα εκπαιδευτικα θεματα..Μου φαινεται ακολουθει τακτικη Καρατζαφερη,με την διαφορα οτι αυτος ουτε μιλαει ουτε λαλαει
-
Υπ. Παιδείας: έτοιμο για καταστολή
Της ΑΝΝΑΣ ΑΝΔΡΙΤΣΑΚΗ
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=174435
Ετοιμο να παρέμβει -όπως έχει προαναγγείλει- είναι το υπουργείο Παιδείας ώστε να κατασταλεί η αποχή των εκπαιδευτικών από τη βαθμολόγηση των γραπτών των πανελλαδικών, μετά και τη νέα απόφαση, χθες, της ΟΛΜΕ να συνεχίσει την κινητοποίηση.
Προς το παρόν, η ηγεσία του υπουργείου κρατά κλειστά τα χαρτιά της ως προς τον τρόπο και τον χρόνο παρέμβασης. Ωστόσο, μέχρι την ερχόμενη Τρίτη, οπότε και το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ συνεδριάζει εκ νέου, θεωρούνται δεδομένες οι κινήσεις ετοιμότητας ώστε να ληφθούν τα καταλληλότερα μέτρα (μεταφορά γραπτών στην περιφέρεια, αντικαταστάτες βαθμολογητές και επιστράτευση που, πάντως, παραμένει έσχατη λύση). Από την άλλη, η ΟΛΜΕ ζητεί δημόσια συνάντηση με τον πρωθυπουργό προκειμένου να υπάρξει διέξοδος.
Διάσπαση στην ΟΛΜΕ
Καθοριστική πάλι για το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, η συνεχιζόμενη διάσπαση των τεσσάρων εκπροσώπων της ΔΑΚΕ (παράταξη που πρόσκειται στη Ν.Δ.), παρά την προσπάθεια αποστασιοποίησης από τους δύο που στην προηγούμενη θυελλώδη συνεδρίαση είχαν ταχθεί κατά της συνέχισης. Αυτή τη φορά, ο ένας, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Δημήτρης Πεππές, δήλωσε παρών, ενώ ο δεύτερος, ο πρώην πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Δημήτρης Γεώργας, προτίμησε να απουσιάσει. Παρ' όλα αυτά, οι άλλοι δύο της ΔΑΚΕ συντάχθηκαν με τα υπόλοιπα τέσσερα μέλη του Δ.Σ. (2 από τις Συνεργαζόμενες Κινήσεις -ΣΥΝ, 1 από ΕΣΑΚ - ΚΕΕ και 1 από τις Αγωνιστικές Παρεμβάσεις) και έδωσαν το τελικό 6-3 όπου μειοψήφησαν οι τρεις της ΠΑΣΚ (ΠΑΣΟΚ). Η πρόταση από τον εκπρόσωπο της προσκείμενης στο ΚΚΕ παράταξης για αποχή διαρκείας απορρίφθηκε. Αντιθέτως, προτάθηκε και αποφασίστηκε μια παράσταση διαμαρτυρίας στον πρωθυπουργό και παράλληλα μια εκστρατεία ενημέρωσης των γονέων.
Κατά τ' άλλα, ήταν έντονη, χθες, η δυσαρέσκεια των συνδικαλιστών της ΟΛΜΕ από την έκκληση-τελεσίγραφο της κ. Διαμαντοπούλου «να μην κρατούνται όμηροι 90.000 παιδιά», αλλά πολύ περισσότερο από την υπουργική πρωτοβουλία να απευθυνθεί στους αρχηγούς των κομμάτων. «Γιατί το έκανε; Για να μας μαλώσουν τα κόμματα;», έλεγαν χαρακτηριστικά πολλά από τα μέλη του Δ.Σ. ενώ δεν παρέλειψαν να προσθέσουν στους λόγους συνέχισης της αποχής την απογοητευτική συνάντηση στο υπ. Οικονομικών, όπου αποκαλύφθηκε ότι δεν θα πληρωθούν ούτε δεδουλευμένα από παρελθόντα έτη.
«Ο συνδικαλισμός δεν είναι κατευθυνόμενος και η αποχή δεν στοχοποιεί τη βαθμολόγηση, αλλά πρέπει να υπάρξει δίκαιη αντιμετώπιση των οικονομικών αιτημάτων του κλάδου», δηλώνει ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Δημήτρης Πεππές, θέλοντας να δώσει και τις δέουσες διευκρινίσεις για τις προθέσεις του κλάδου, κυρίως, έναντι των υποψηφίων που ήδη υφίστανται μεγάλη πίεση από την καθυστέρηση της διαδικασίας, η οποία πλέον θα επεκταθεί μέχρι τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου.
Πολιτικές αντιδράσεις
Την αποκλειστική ευθύνη του υπουργείου Παιδείας «για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί» επισημαίνει η Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ, ενώ σε συνέχεια των πολιτικών αντιδράσεων (ο ΛΑΟΣ επέκρινε τους εκπαιδευτικούς, η Ν.Δ. κατηγόρησε το υπ. Παιδείας ότι ρίχνει λάδι στη φωτιά), ο ΣΥΝ καλεί την κυβέρνηση «να εγκαταλείψει την εκβιαστική τακτική της συκοφάντησης των εκπαιδευτικών, που ακολουθεί, και να αποφύγει τα αυταρχικά και αντεργατικά μέτρα που σχεδιάζει, τα οποία θα περιπλέξουν και θα οξύνουν ακόμη περισσότερο την κατάσταση στον ευαίσθητο χώρο της εκπαίδευσης».
* Σε σύσκεψη που έγινε, σύμφωνα με πληροφορίες, χθες το απόγευμα, μεταξύ της κ. Διαμαντοπούλου και των δύο υφυπουργών, αποφασίστηκε να μην προβούν αυτομάτως (χθες ή σήμερα) στη λήψη των μέτρων που έχουν ήδη μελετηθεί, αλλά να περιμένουν έστω για μία-δύο ημέρες. Μένει να φανεί αν η αντίστροφη μέτρηση για την καταστολή της αποχής θα αρχίσει μέσα στο Σαββατοκύριακο ή από Δευτέρα. *
-
Απογευματινή
18/6/2010
Απεργία... α λα καρτ!
Της ΛΙΑΣ ΝΙΚΗΤΑΚΗ
Απεργία χωρίς συνέπειες, θα ήταν όπλο δίχως σφαίρες. Δυσκολεύομαι να φανταστώ ποιο λόγο θα είχαν οι εκπαιδευτικοί να απεργήσουν τον Ιούλιο που είναι κλειστά τα σχολεία, οι δικηγόροι τον Αύγουστο που δεν λειτουργούν τα δικαστήρια, οι πυροσβέστες υπό βροχήν και οι ναυτεργάτες μέσα στο καταχείμωνο.
Ναι, η αποχή των καθηγητών από τη βαθμολόγηση των γραπτών των πανελλαδικών εξετάσεων παρατείνει την αγωνία 90.000 μαθητών και των οικογενειών τους. Μόνο την αγωνία, όμως. Οι πανελλαδικές εξετάσεις διεξήχθησαν χωρίς προσκόμματα και οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ δηλώνουν διατεθειμένοι να προασπίσουν την ομαλή διενέργεια και των εξετάσεων στα ειδικά μαθήματα, ακόμη και εάν αυτές συμπέσουν χρονικά με την αποχή των βαθμολογητών από τα καθήκοντά τους.
Από κει και πέρα, ευθύνες για την κατάσταση που έχει σήμερα δημιουργηθεί πρέπει να αναζητηθούν αλλού και όχι στους εκπαιδευτικούς. Πρέπει να αποδοθούν σε αυτούς που έφεραν τους καθηγητές προ τετελεσμένων, ζητώντας τους να εργασθούν με οκτώ ευρώ την ημέρα, όταν ο ηλεκτρονικός που έρχεται να εγκαταστήσει στην τηλεόραση τον ψηφιακό δέκτη αμείβεται με 35 ευρώ για μισή ώρα απασχόλησης. Η απίστευτη ενδοκυβερνητική ασυνεννοησία με τον έναν υφυπουργό να ανακαλεί την απόφαση του άλλου και, εν κατακλείδι, η υπαναχώρηση της κυβέρνησης σε σχέση με τα προ εικοσαημέρου υπεσχημένα, οδήγησαν τα πράγματα ως εδώ. Αντί για μια κουβέντα που θα άμβλυνε τις εντυπώσεις, οι εκπαιδευτικοί άκουσαν ότι η αγανάκτησή τους οφείλεται σε “συνδικαλιστικούς εγωισμούς παρατάξεων”. Η ΔΑΚΕ πρόσκειται, ως γνωστόν, στη μείζονα αντιπολίτευση. Το σύνολο της αντιπολίτευσης στο δ.σ. της ΟΛΜΕ, πλην 2 εκ των 4 μελών της ΔΑΚΕ, τάχθηκε υπέρ της αποχής. Γιατί θα έπρεπε και τα άλλα δύο μέλη της ΔΑΚΕ να συμπλεύσουν με την ΠΑΣΚ, βάζοντας “πλάτη” στην κυβέρνηση; Χθες, μάλιστα, το ένα εκ των δύο μελών που είχε αρχικώς ταχθεί κατά της παράτασης της αποχής, δεν προσήλθε στη συνεδρίαση (Τυχαίο; Δεν νομίζω).
Έτσι, η νέα απόφαση για παράταση ελήφθη με 6 ψήφους υπέρ, 4 κατά και έναν απόντα. Εάν δεχθούμε ότι οι καθηγητές κρατούν “ομήρους” τους μαθητές, τι έχουμε να πούμε για τις απεργίες στα νοσοκομεία που θέτουν σε άμεσο κίνδυνο ανθρώπινες ζωές, για τους υπαλλήλους της ΔΕΗ που κατεβάζουν τους διακόπτες ή για τους εργαζομένους στην καθαριότητα των δήμων που αφήνουν τις πόλεις να πνιγούν στα σκουπίδια; Τελικώς είμαστε υπέρ του δικαιώματος στην απεργία ή επιθυμούμε την κατάργησή της;
http://alfavita.gr/typos/t18_6_10_1832.php
-
Το υπουργείο Παιδείας προκειμένου να μην υπάρξει καθυστέρηση στη βαθμολόγηση των γραπτών των πανελλαδικών εξετάσεων, συζητά τη μετακίνηση των εκπαιδευτικών που δεν απεργούν σε όμορα βαθμολογικά κέντρα.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας έχει ξεκινήσει επαφές με τους προέδρους των βαθμολογικών κέντρων ενώ πραγματοποιεί και επί τόπου συναντήσεις προκειμένου να σχεδιαστούν οι μετακινήσεις
topontiki
-
Προς αντικατάσταση βαθμολογητών
19/06/2010 - 13:32
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: ΕΠΙΤΟΠΙΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΑ
-
Πιστεύω ότι το πρόβλημα δεν είναι οι βαθμολογητές που έχουν ολοκληρώσει την δουλειά τους σχεδόν σε όλα τα βαθμολογικά κέντρα αλλά το διοικητικό προσωπικό που είδε τις αποδοχές να μειώνονται κάτω από το μισό.
-
Με κουτοπονηριές πάνε να κάνουν πανελλαδικές...
20/06/2010 - 17:07
Στεφανάκου Π.
Η αντίστροφη μέτρηση για βαθμολόγηση των γραπτών των πανελλαδικών εξετάσεων... με πηλίκιο έχει ήδη ξεκινήσει. Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ αποφάσισε να συνεχιστεί η αποχή των βαθμολογητών μέχρι και την Τρίτη και η υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε ότι τα γραπτά θα βαθμολογηθούν είτε με το καλό είτε με το κακό, διότι είναι θέμα "δημοσίου συμφέροντος". Θα βαθμολογηθούν από απεργοσπάστες, θα βαθμολογηθούν από επιστρατευμένους βαθμολογητές; Μένει να το δούμε. Και τα δύο σενάρια που εξετάζει το υπουργείο Παιδείας πλήττουν το κύρος του θεσμού των πανελλαδικών εξετάσεων και θέτουν από την ανάποδη θέμα "δημοσίου συμφέροντος", καθώς η βαθμολόγηση των γραπτών είναι μια ιδιαιτέρως σοβαρή διαδικασία η οποία απαιτεί απόλυτη ηρεμία και προσοχή. Η κυβέρνηση έχει κάνει ό,τι είναι... ανθρωπίνως δυνατό για να διαταράξει όχι μόνο αυτή τη διαδικασία αλλά και τις όποιες σχέσεις εμπιστοσύνης είχαν απομείνει μεταξύ του εκπαιδευτικού κόσμου και της δημόσιας διοίκησης.
Πώς φτάσαμε μέχρι τα μέσα και βάλε Ιουνίου με τουλάχιστον το 25% των γραπτών αδιόρθωτο; Με μια πρωτοφανή επίδειξη κουτοπόνηρου τσαμπουκά... Με λίγα λόγια συνέβησαν τα εξής πρωτοφανή. Στις 26 Μαΐου, ο υφυπουργός Παιδείας Γ. Πανάρετος δημοσιοποιούσε υπουργική απόφαση σύμφωνα με την οποία διατηρούνταν στο ίδιο ύψος οι -ήδη χαμηλές και καθηλωμένες εδώ και πέντε χρόνια- αμοιβές των επιτηρητών και των βαθμολογητών των πανελλαδικών εξετάσεων, ενώ προβλέπονταν κάποιες μικρές περικοπές στις αποζημιώσεις των εκπαιδευτικών που είναι μέλη εξεταστικών και βαθμολογικών επιτροπών. Η συνδικαλιστική ηγεσία των καθηγητών, αυτή που υποτίθεται κρατάει ομήρους τα παιδιά, έδειξε τότε καλή πίστη και ανέστειλε την αποχή από τη βαθμολόγηση που είχε εξαγγείλει για τις 28 Μαΐου. Τόσο οι εξετάσεις όσο και η βαθμολόγηση των γραπτών προχωρούσε κανονικά μέχρι τις 9/6 οπότε δημοσιοποιείται στο Διαδίκτυο υπουργική απόφαση που περικόπτει από 5% έως και 63% τις αμοιβές των εκπαιδευτικών και επιπλέον αλλάζει και τον χρόνο καταβολής. Δηλαδή, καθαρή απάτη.
Η ΟΛΜΕ εξαγγέλλει αποχή και η συμμετοχή στα βαθμολογικά κέντρα που δεν έχουν ολοκληρώσει ακόμα τη βαθμολόγηση των γραπτών είναι καθολική. Τέτοια κοροϊδία δεν μπορούν να τη χωνέψουν οι άνθρωποι. Δεν μπορεί να τη χωνέψει ούτε ο διευθυντής της Διεύθυνσης Εξετάσεων, Χάρης Μπαλίκος, ο οποίος υποβάλλει την παραίτησή του. Έτσι, εκτός από την αποχή, η Α. Διαμαντοπούλου έχει ακέφαλη την πιο σημαντική -αυτή την περίοδο- υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας. Μια υπηρεσία που μετά την ολοκλήρωση της βαθμολόγησης θα ανακοινώσει βαθμολογίες και βάσεις.
Για μια στιγμή φάνηκε φως στο βάθος του τούνελ, αλλά όπως άναψε έτσι έσβησε. Το υπουργείο Παιδείας άλλαξε μεν τον χρόνο καταβολής, η πληρωμή θα γίνει άμεσα, αλλά ούτε κουβέντα για το ύψος των αποδοχών. Και καπάκι έρχονται και οι δηλώσεις των γενικών γραμματέων του υπουργείου Οικονομίας ότι δεν θα καταβληθούν δεδουλευμένα προηγούμενων ετών που η πολιτεία χρωστάει στους εκπαιδευτικούς για υπερωρίες, μετακινήσεις κ.ά. Κι αυτά τα πρωτοφανή λέγονται κατά τη διάρκεια συνάντησης που έχει η συνδικαλιστική ηγεσία των εκπαιδευτικών με τους εκπροσώπους του υπουργείου Οικονομικών για να πιέσει, να πείσει να μη γίνουν περικοπές.
Ποιος φταίει λοιπόν για τη συνέχιση της αποχής; Ποιος παίζει με την αγωνία των παιδιών; Ποιος κρατάει ομήρους 90.000 μαθητές; Οι καθηγητές που δεν διορθώνουν τα γραπτά διότι αισθάνονται εξαπατημένοι, κοινώς κορόιδα, ή το υπουργείο Παιδείας που με όσα έκανε και κάνει... αδειάζει το μελάνι από τα στυλό διόρθωσης; Όπως μου έλεγε καθηγητής, καλύτερα να μου έλεγαν ότι θα δουλέψω χωρίς αμοιβή παρά να με εμπαίζουν κατ' αυτόν τον τρόπο...
Το σίγουρο είναι ότι η ιστορία που άνοιξε το υπουργείο Παιδείας θα έχει και συνέχεια, πέρα και έξω από τις πανελλαδικές εξετάσεις. Για την εκπαίδευση, η εμπιστοσύνη είναι το άλφα και το ωμέγα. Δεν φταίει μόνο το Πρόγραμμα Σταθερότητας που τα πήρε και τα σήκωσε όλα...
ΠΙΚΙΑ ΣΤΕΦΑΝΑΚΟΥ
-
Πολύ καλό άρθρο!
-
Έχετε πληρωθεί όσοι συμμετείχατε στη διεξαγωγή των Πανελλαδικών; Ήμουν επιτηρήτρια και βαθμολογήτρια σε 2 μαθήματα αλλά... κανένα νέο. Ξέρετε κάτι;
-
Έχετε πληρωθεί όσοι συμμετείχατε στη διεξαγωγή των Πανελλαδικών; Ήμουν επιτηρήτρια και βαθμολογήτρια σε 2 μαθήματα αλλά... κανένα νέο. Ξέρετε κάτι;
Κοιταξε εδώ: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=18945.0
Εχει ήδη ανοιχτει θέμα!
-
Συνάδελφοι έχει πληρωθεί κανείς για τις επιτηρήσεις που έκανε φέτος στις πανελλήνιες?Ενδιαφέρομαι για νομό αττικής και ηλείας. Ευχαριστώ.
-
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=18945.30
-
Εγώ πάντως από
-
Στην ηλεία από ότι έμαθα δεν πληρώθηκαν ακόμα. Γιατί διαφέρει από νομό σε νομό?
-
Μέχρι Παρασκευή 17/9/2010 ούτε η Δυτική Αττική είχε πληρώσει τις επιτηρήσεις.
-
Εμείς πληρωθήκαμε όλοι κανονικά Ιούλιο, επιτηρήσεις, επιτροπές, όλοι.Απορώ γιατί τέτοιες διαφορές από νομό σε νομό...
-
Magda, άραγε σε ποιό νομό είσαι;;;
-
Magda, άραγε σε ποιό νομό είσαι;;;
Έβρου. Δεν έχει καθυστερήσει ποτέ και τίποτα 3 χρόνια που είμαι εδώ.Μόνο κάτι οδοιπορικά, αλλά γενικά όσο διαβάζω βλέπω ότι πάντα πληρωνόμαστε από τους πρώτους ;)
-
Από το νομό Ηλείας πληρώθηκε κανείς για τις επιτηρήσεις? Εγώ ακόμα περιμένω.
-
Καλησπέρα σας. Επειδή μου διαφεύγει το εξής δεν ξέρω αν κάποιος μπορεί να απαντήσει. Υπάρχει κάποιος νόμος που να λέει ότι αν σε βάλουν βαθμολογητή πανελληνίων δεν κάνεις επιτήρηση. Αν και δεν έχω βρει κάτι τέτοιο στην νομοθεσία του έπαφου δεν ξέρω αν κάποιος γνωρίζει κάτι άλλο. Επίσης σε μαθήματα όπως Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά και ΑΕΠΠ πως ακριβώς γίνεται η αξιολόγηση και η βαθμολόγηση των ασκήσεων από τους βαθμολογητές. Ρωτώ γιατί μια άσκηση μπορεί να έχει πολλούς τρόπους λύσεις.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
και μια ερώτηση σχετικά με όσους ορίζονται βαθμολογητές και μέλη επιτροπής εξέτασης υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Έχει κανείς σχετική εμπειρία;
-
Μαθητές με αναπηρία 67% εξετάζονται ενδοσχολικά και είναι ξεχωριστό το ποσοστό εισαγωγής τους στα Πανεπιστήμια.
Εμείς ευτυχώς είχαμε παιδιά τα οποία είχαν πραγματική αναπηρία (διαβήτη και φαινυλκετονουρία) αλλά ήταν καλοί μαθητές.
-
εγώ υπήρξα βαθμολογητής σε μαθητές που εξετάζονταν προφορικά στα θέματα των Πανελλαδικών (π.χ. δυσλεκτικά παιδιά και άλλες συναφείς περιπτώσεις με χαρτί από ΚΔΑΥ).
Τα θέματα ήταν τα ίδια με αυτά των υπολοίπων παιδιών, οι μαθητές προετοίμαζαν μόνοι τις απαντήσεις τους και ερχόντουσαν να μας τις διατυπώσουν προφορικά. Η εξεταστική επιτροπή αποτελούνταν από 2 βαθμολογητές που είχαν διδάξει το μάθημα κατά την τρέχουσα χρονιά (υπήρχε κ ένας αναπληρωτής βαθμολογητής).
-
Δηλαδή οι προφορικά εξεταζόμενοι βαθμολογούνται αυθημερόν ενώ όσοι διαγωνίζονται γραπτά την επόμενη είναι η πειραματική βαθμολόγηση και τη μεθεπόμενη η κανονική βαθμολόγηση.
Στο διάστημα αυτό μπορεί να έχουν έρθει συμπληρωματικές οδηγίες για τους γραπτώς εξεταζόμενους οι οποίες δεν λαμβάνονται υπόψη στους προφορικά. Σωστά;
Και από ότι διάβαζα στην εγκύκλιο οι βαθμολογητές προσυνεννοούνται ώστε να έχουν ας πούμε έναν μπούσουλα για τις απαντήσεις στα θέματα προτού "αντιμετωπίσουν" τους μαθητές, χωρίς αυτό να είναι ούτε αναγκαίο ούτε δεσμευτικό.
-
η ενδοσχολική εξέταση για τα άτομα με ειδικές ανάγκες δίνουν πάλι 3 ώρες;
-
η ενδοσχολική εξέταση για τα άτομα με ειδικές ανάγκες δίνουν πάλι 3 ώρες;
Ναι, αν θυμάμαι καλά.
-
Δηλαδή οι προφορικά εξεταζόμενοι βαθμολογούνται αυθημερόν ενώ όσοι διαγωνίζονται γραπτά την επόμενη είναι η πειραματική βαθμολόγηση και τη μεθεπόμενη η κανονική βαθμολόγηση.
Στο διάστημα αυτό μπορεί να έχουν έρθει συμπληρωματικές οδηγίες για τους γραπτώς εξεταζόμενους οι οποίες δεν λαμβάνονται υπόψη στους προφορικά. Σωστά;
Και από ότι διάβαζα στην εγκύκλιο οι βαθμολογη προσυνεννοούνται ώστε να έχουν ας πούμε έναν μπούσουλα για τις απαντήσεις στα θέματα προτού "αντιμετωπίσουν" τους μαθητές, χωρίς αυτό να είναι ούτε αναγκαίο ούτε δεσμευτικό.
rozy4, ναι οι προφορικά εξεταζόμενοι βαθμολογούνταν αυθημερόν, τουλάχιστον έτσι γινόταν πριν 2 χρόνια (δε νομίζω να άλλαξε κάτι). Ως προς τη διαδικασία βαθμολόγησης των υπολοίπων μαθητών δεν είμαι σε θέση να σου απαντήσω γιατί δεν υπήρξα ποτέ βαθμολογητής σε κανονικό βαθμολογικό κέντρο (μόνο σε ειδικό). Ως προς τις διευκρινίσεις, όλοι οι μαθητές (και οι ειδικώς εξεταζόμενοι) παραμένουν υποχρεωτικά κάποια (νομίζω 1) ώρα μετά τη διανομή των θεμάτων.
Τώρα, και οι μεν και οι δε, μπορούν να φύγουν μετά την πάροδο της μίας ώρας, οπότε δεν ξέρω τι συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση (αν έρθουν οδηγίες μετά εννοώ)...
Επίσης, μετά από λίγη ώρα από τη διανομή των θεμάτων έρχονται οι άξονες για τις ενδεδειγμένες απαντήσεις από την επιτροπή που βάζει τα θέματα. Τώρα, οι βαθμολογητές ερχόμαστε σε συνεννόηση απαραιτήτως ως προς τον τρόπο βαθμολόγησης (π.χ. τι βάζουμε αν σε ένα μάθημα που είναι καθαρή παπαγαλία - το ΑΟΔΕ εννοώ- μας γράψει 3 προτάσεις από τις 5 της παραγράφου. Εννοείται πως κάναμε δεκτές τις παραφράσεις. Παρεπιπτόντως, κάπως έτσι τα παιδιά συγκρίνονται μεταξύ τους σε αυτό το μάθημα: ποιος έχει παπαγαλίσει καλύτερα και θυμάται όλες - π.χ. και τις 5 προτάσεις της παραγράφου. Θα μου πείτε κι εμείς αυτό δεν κάναμε στην ιστορία δέσμης;...
όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
-
vasileios, σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.
-
Καλησπέρα σας. Επειδή μου διαφεύγει το εξής δεν ξέρω αν κάποιος μπορεί να απαντήσει. Υπάρχει κάποιος νόμος που να λέει ότι αν σε βάλουν βαθμολογητή πανελληνίων δεν κάνεις επιτήρηση. Αν και δεν έχω βρει κάτι τέτοιο στην νομοθεσία του έπαφου δεν ξέρω αν κάποιος γνωρίζει κάτι άλλο.
Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, δυστυχώς. Εμένα και πέρσι και φέτος με πήραν και βαθμολογήτρια και επιτηρήτρια, και δεν είμαι η μόνη...
-
Καλησπέρα σας. Επειδή μου διαφεύγει το εξής δεν ξέρω αν κάποιος μπορεί να απαντήσει. Υπάρχει κάποιος νόμος που να λέει ότι αν σε βάλουν βαθμολογητή πανελληνίων δεν κάνεις επιτήρηση.
Oxι, μπορει ο ιδιος εκπαιδευτικος να κανει και τα δύο.
-
Καλησπέρα σας. Επειδή μου διαφεύγει το εξής δεν ξέρω αν κάποιος μπορεί να απαντήσει. Υπάρχει κάποιος νόμος που να λέει ότι αν σε βάλουν βαθμολογητή πανελληνίων δεν κάνεις επιτήρηση.
Oxι, μπορει ο ιδιος εκπαιδευτικος να κανει και τα δύο.
συμφωνώ, άλλωστε βαθμολογητής είσαι σε βαθμολογικό κέντρο της περιοχής σου, το οποίο συγκεντρώνει γραπτά μαθητών από άλλες περιοχές και όχι από τη δική σου (τουλάχιστον έτσι γινόταν τα προηγούμενα χρόνια)
-
Καλησπερα σας.Χρειαζομαι τα φωτα σας! Μολις εμαθα οτι με πηραν επιτηρητρια στις πανελληνιες ενω ειχα δηλωσει γραπτως οτι δε δεχομαι να παω,και στα 4 [!] σχολεια οπου δουλευω ως αναπληρωτρια.Υπαρχει καποια σχετικη νομοθεσια γι'αυτο?
-
μπορείς να δηλώσεις ότι δεν θέλεις να πας?δεν το ήξερα!σε γυμνάσια είσαι?
-
ερχεται ενα χαρτι στο σχολειο που διπλα απο το ονομα σου υπογραφεις,και δηλωνεις ΝΑΙ η ΟΧΙ...
σε γυμνασια και σε λυκειο...
-
Καλησπερα σας.Χρειαζομαι τα φωτα σας! Μολις εμαθα οτι με πηραν επιτηρητρια στις πανελληνιες ενω ειχα δηλωσει γραπτως οτι δε δεχομαι να παω,και στα 4 [!] σχολεια οπου δουλευω ως αναπληρωτρια.Υπαρχει καποια σχετικη νομοθεσια γι'αυτο?
δε σε ρωτάνε αν θέλεις ή δε θέλεις να πας.
αν γινόταν έτσι, φαντάζομαι ότι το 99% θα έλεγε όχι!
με το χαρτί που στέλνει η ΔΔΕ σε ρωτάει αν έχεις κάποιο κώλυμα (συγγένεια Α βαθμού ή κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας)
Οπότε το γεγονός ότι δηλωσες ότι δε θέλεις να πας δε σημαίνει ότι θα μετρήσει αν δεν έχουν πολλά άτομα να στείλουν.
και πίστεψε με το τι σκαρφίζονται μερικοι για να μην πάνε.... :-\
-
Καλησπερα σας.Χρειαζομαι τα φωτα σας! Μολις εμαθα οτι με πηραν επιτηρητρια στις πανελληνιες ενω ειχα δηλωσει γραπτως οτι δε δεχομαι να παω,και στα 4 [!] σχολεια οπου δουλευω ως αναπληρωτρια.Υπαρχει καποια σχετικη νομοθεσια γι'αυτο?
δε σε ρωτάνε αν θέλεις ή δε θέλεις να πας.
φασισμος δηλαδη!!!
-
Καλησπερα σας.Χρειαζομαι τα φωτα σας! Μολις εμαθα οτι με πηραν επιτηρητρια στις πανελληνιες ενω ειχα δηλωσει γραπτως οτι δε δεχομαι να παω,και στα 4 [!] σχολεια οπου δουλευω ως αναπληρωτρια.Υπαρχει καποια σχετικη νομοθεσια γι'αυτο?
δε σε ρωτάνε αν θέλεις ή δε θέλεις να πας.
φασισμος δηλαδη!!!
Λένε ότι είναι μέσα στα καθήκοντα μας.
Αυτό θα ήταν απολύτως σωστό , αν πήγαιναν όλοι :(
-
Καλησπερα σε ολους.Ημουν επιτηρηση σε σχολεια του Πειραια φετος.Δεν εχω πληρωθει ακομα τιποτα.Ειμαι αναπληρωτρια.Υπαρχει καποιος αναπληρωτης που να επιτηρουσε στον Πειραια και να εχει πληρωθει?Να κοιταξω αν εχει γινει καποιο λαθος αν ειναι.Σε αλλες περιοχες εχουν πληρωθει απο το καλοκαιρι.Επισης νομιζω οι μονιμοι εκπαιδευτικοι του Πειραια πληρωθηκαν.Για αυτο σας ρωταω να δω αν υπαρχει καποιος συναδερφος στην ιδια θεση με εμενα.
-
Εγώ δεν έχω πληρωθεί επιτηρήσεις από την προηγούμενη χρονιά. :(
-
Ωχ!καταλαβα!λες να μην πληρωθουμε καθολου?ειναι κριμα ομως γιατι τρεχαμε πρωι,πρωι για 6 μερεσ συνεχεια.Εγω ειχα και μωρο 8 μηνων τοτε και κουβαλουσα τη μανα μου απο τα αγρια χαραματα...τι να πω!θα τους παρω στον Πειραια κανενα τηλεφωνο να δουμε τι θα μου πουν.
-
Έχει σταλεί στο σχολείο σας κάποια ενημέρωση για τους βαθμολογητές ή την επιτροπή εξετάσεων στα ε. κ . για τις πανελλήνιες 2013;
-
μόνο ότι είμαστε υποχρεωμένοι να πάμε αν μας καλέσουν
-
υπάρχει ενημέρωση για καταβολή χρημάτων όσων ήταν φέτος βαθμολογητές?
-
Γενικά δεν υπάρχει ενημέρωση, απλά τα χρήματα μπαίνουν στον λογαριασμό που έχει δηλωθεί.
-
Εγώ δεν έχω πληρωθεί επιτηρήσεις από την προηγούμενη χρονιά. :(
Και γω το ίδιο.
-
Γενικά δεν υπάρχει ενημέρωση, απλά τα χρήματα μπαίνουν στον λογαριασμό που έχει δηλωθεί.
εννοούσα αν έχει πάρει κανείς χρήματα για βαθμολογητής φέτος από ποιές ΔΔΕ έχουν αν έχουν πάρει χρήματα. Για Α Αθήνας ?
-
Ναι, εμείς σε βαθμολογικό της Κεντρικής Μακεδονίας πληρωθήκαμε αμέσως, πριν κλείσουν τα σχολεία για καλοκαίρι.
-
To 2015 πόσο πληρώθηκαν οι βαθμολογητές για κάθε τετράδιο;
-
Αν πάει κάποιος τις εξετάσεις στο ΣΤΕ για να τις ακυρώσει αφού δεν είναι αξιοκρατικά εγγυημένες (βρίσκονται υπό τον έλεγχο του Υπουργείου Παιδείας) και παρουσιάσουν και 2-3 γνωστές περιπτώσεις....... θα κερδίσει?
-
Ποιος να εγγυηθεί δηλαδη αξιοκρατικά τις εξετάσεις; Ο σύλλογος ιδιοκτητών ιδιωτικών σχολείων; Η ΕΠΟ και ο Μαρινάκης; Οι θεσμοί;
Αν έχεις στοιχεία, κάνε καταγγελία και πάρε και την ευθύνη της.
Αλλιώς δείξε τουλάχιστον σεβασμό στα παιδιά που σε λίγες μέρες γράφουν.
-
Αν πάει κάποιος τις εξετάσεις στο ΣΤΕ για να τις ακυρώσει αφού δεν είναι αξιοκρατικά εγγυημένες (βρίσκονται υπό τον έλεγχο του Υπουργείου Παιδείας) και παρουσιάσουν και 2-3 γνωστές περιπτώσεις....... θα κερδίσει?
Καλα σου λεει ο gf. Κανε καταγγελια για τις συγκεκριμενες περιπτωσεις.
Το ΣΤΕ καραμελα το καναμε....
-
Ποιος να εγγυηθεί δηλαδη αξιοκρατικά τις εξετάσεις; Ο σύλλογος ιδιοκτητών ιδιωτικών σχολείων; Η ΕΠΟ και ο Μαρινάκης; Οι θεσμοί;
Αν έχεις στοιχεία, κάνε καταγγελία και πάρε και την ευθύνη της.
Αλλιώς δείξε τουλάχιστον σεβασμό στα παιδιά που σε λίγες μέρες γράφουν.
Προσπάθησα να αστιευτώ, κάνοντας παραλληλισμούς με την απόφαση 527 του ΣΤΕ για τον ΑΣΕΠ. Το αντίστοιχο του ΑΣΕΠ στις πανελλαδικές είναι ο Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων (Ε.Ο.Ε.).
Συγνώμμη δεν συνειδητοποίησα ότι μας διαβάζουν παιδιά και ότι δεν είναι κατανοητό το (χιούμορ?) μου :-\ :-[
-
To 2015 πόσο πληρώθηκαν οι βαθμολογητές για κάθε τετράδιο;
περίπου 3 ευρώ
-
2,10 μικτά 1 σαράντα κάτι καθαρά... κάνω λάθος;
-
Προσπάθησα να αστιευτώ, κάνοντας παραλληλισμούς με την απόφαση 527 του ΣΤΕ για τον ΑΣΕΠ. Το αντίστοιχο του ΑΣΕΠ στις πανελλαδικές είναι ο Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων (Ε.Ο.Ε.).
Συγνώμμη δεν συνειδητοποίησα ότι μας διαβάζουν παιδιά και ότι δεν είναι κατανοητό το (χιούμορ?) μου :-\ :-[
Και εγώ απάντησα απότομα γιατί ήρθαν και με ρωτούσαν παιδιά που δίνουν αν θα ακυρωθούν οι εξετάσεις, δεν φανταζόμουν ότι θα δίαβαζαν το παρόν!
-
2,10 μικτά 1 σαράντα κάτι καθαρά... κάνω λάθος;
Πόσα τετράδια τη μέρα μπορεί να διορθώσει κάποιος?
Εξαρτάται βέβαια και από το είδος του μαθήματος. Δεν είναι το ίδιο να βαθμολογεί κάποιος π.χ. Μαθηματικά ΕΠΑΛ όπου υπάρχει μεγάλο ποσοστό μαθητών που δίνουν λευκές κόλλες ή ασχολούνται με ελάχιστα ερωτήματα (λίγος χρόνος ενασχόλησης ανά γραπτό), με το να βαθμολογεί Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γενικού Λυκείου όπου μεγάλο ποσοστό μαθητών ασχολείται με όλα τα ερωτήματα, και υπάρχουν σωστές αλλά και λάθος απαντήσεις (πολύς χρόνος ενασχόλησης ανά γραπτό).
Επίσης θεωρώ πολύ δύσκολη και χρονοβόρα τη διόρθωση των γραπτών της Έκθεσης!
-
Πόσα τετράδια τη μέρα μπορεί να διορθώσει κάποιος?
Εξαρτάται βέβαια και από το είδος του μαθήματος. Δεν είναι το ίδιο να βαθμολογεί κάποιος π.χ. Μαθηματικά ΕΠΑΛ όπου υπάρχει μεγάλο ποσοστό μαθητών που δίνουν λευκές κόλλες ή ασχολούνται με ελάχιστα ερωτήματα (λίγος χρόνος ενασχόλησης ανά γραπτό), με το να βαθμολογεί Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γενικού Λυκείου όπου μεγάλο ποσοστό μαθητών ασχολείται με όλα τα ερωτήματα, και υπάρχουν σωστές αλλά και λάθος απαντήσεις (πολύς χρόνος ενασχόλησης ανά γραπτό).
Επίσης θεωρώ πολύ δύσκολη και χρονοβόρα τη διόρθωση των γραπτών της Έκθεσης!
΄
Έκθεση και λογοτεχνία είναι καταστροφή. Και η ιστορία στις πηγές. Γενικά, όσο πιο πολλά τα λάθη, τόσος περισσότερος χρόνος χρειάζεται.
-
ναι μαλλον το ποσο ειναι ανά τετραδιο κατω απο 3 ευρω τα μπερδεψα γιατι ειχα κανει και επιτροπη Φ.Α.
Πάντως και η εξέταση Φ.Α είναι ζόρικη!!
-
Τελικά δεν συμφέρει ούτε βαθμολογητής να είναι κάποιος, ούτε επιτηρητής. Το καλύτερο είναι να είναι μέλος της επιτροπής (λόγω αμοιβής!!)