0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προσπάθησα να αστιευτώ, κάνοντας παραλληλισμούς με την απόφαση 527 του ΣΤΕ για τον ΑΣΕΠ. Το αντίστοιχο του ΑΣΕΠ στις πανελλαδικές είναι ο Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων (Ε.Ο.Ε.). Συγνώμμη δεν συνειδητοποίησα ότι μας διαβάζουν παιδιά και ότι δεν είναι κατανοητό το (χιούμορ?) μου
2,10 μικτά 1 σαράντα κάτι καθαρά... κάνω λάθος;
Πόσα τετράδια τη μέρα μπορεί να διορθώσει κάποιος? Εξαρτάται βέβαια και από το είδος του μαθήματος. Δεν είναι το ίδιο να βαθμολογεί κάποιος π.χ. Μαθηματικά ΕΠΑΛ όπου υπάρχει μεγάλο ποσοστό μαθητών που δίνουν λευκές κόλλες ή ασχολούνται με ελάχιστα ερωτήματα (λίγος χρόνος ενασχόλησης ανά γραπτό), με το να βαθμολογεί Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γενικού Λυκείου όπου μεγάλο ποσοστό μαθητών ασχολείται με όλα τα ερωτήματα, και υπάρχουν σωστές αλλά και λάθος απαντήσεις (πολύς χρόνος ενασχόλησης ανά γραπτό). Επίσης θεωρώ πολύ δύσκολη και χρονοβόρα τη διόρθωση των γραπτών της Έκθεσης!