Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών => Μήνυμα ξεκίνησε από: prodo στις Νοεμβρίου 08, 2009, 08:10:03 pm
-
Μηπως ξερει καποιος τι γινεται με τους ΠΕ03 ΑΤΤΙΚΗΣ
-
Μηπως ξερει καποιος τι γινεται με τους ΠΕ03 ΑΤΤΙΚΗΣ
Μπορείς να καλείς στις αντίστοιχες ΔΔΕ α,β,γ,δ Αθήνας κ.ο.κ. και ενημερώνοντας για τον κλάδο σου, να μαθαίνεις ποιο όνομα βγάζει κάθε φορά το σύστημα ως πρώτο διαθέσιμο. Έτσι, θα μπορείς να κάνεις και τους υπολογισμούς σου, βάσει της θέσης, στην οποία και βρίσκεσαι.
-
Mπορει καποιος να εχει ωρες ΠΔΣ. και πρωινη ωρομισθια.επιλεγει?
-
Mπορει καποιος να εχει ωρες ΠΔΣ. και πρωινη ωρομισθια.επιλεγει?
Ναι αρκεί να μην ξεπερνάς τις 11 ώρες την εβδομάδα. Συνήθως σου δίνουν πακετάκι τις πρωινές ώρες οπότε συμπληρώνεις ή αφήνεις αντίστοιχα κάποιες ώρες ΠΔΣ.
-
Σευχαριστω.Τελικα μου εδωσαν τρια διαφορετικα σχολεια και κρατησα δυστυχως 7ΠΔΣ. και 4 πρωινο
-
παιδιά τι κ αν τρέχουμε για νάνομόρια!Η διαμαντοπούλου δεν ιδρώνει.μας λέει κατάμουτρα ότι είμαστε τα κορόιδα που της κάνουμε τις βρόμικες δουλειές της.Παιδιά δε πρέπει ούτε λεπτό να χάσουμε!όλοι στο δρόμο για αγώνα!όταν μας έστελναν από άκρη σε άκρη για ψίχουλα που ακόμη δε τα έχουμε κιόλας πάρει άρεσε αυτό στην Διαμαντοππούλου?αυτή έχει δουλέψει ποτέ σε δυσπρόσιτο 100 χιλιόμετρα μακριά κ σε δρόμο όλο γκρεμό, που δε ξέρεις αν το χειμώνα γυρίσεις πίσω σπίτι να δείς το παιδί σου?κυρία Διαμαντοπούλου έχεις δει ποτέ παππά κώλο?όλοι σε απεργία για το δίκιο μας!!!
-
Eυτυχως που δεν πηρα 2 πρωινα κι ενα βραδυνο.Παει η αναγνωριση της προυπηρεσιας.
-
Σήμερα στις 07:51:41
Ω Ρ Ο Μ Ι Σ Θ Ι Α - Μ Ο Ν Ι Μ Ο Ι Δ Ι Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Ι 5-0
Η οργάνωση ενός επίσημου δείπνου με μενού: πατατάκια, θα μας ακουγόταν αστεία. Αναρωτιέται κανείς γιατί δε γελάμε όταν ακούμε ότι το δημόσιο σχολείο καλύπτει το 30% των αναγκών του με ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς.
Την ίδια στιγμή που οι κυβερνώντες (πρώην και νυν) περιγράφουν ένα «νέο» σχολείο με σύγχρονη παιδαγωγική προσέγγιση, σούπερ αναλυτικά προγράμματα και βιβλία, προσαρμοσμένα στις ανάγκες του μαθητή, επιλέγουν τη λειτουργία του με καθηγητές – πυροτεχνήματα που εμφανίζονται 2-3 φορές την εβδομάδα για ελάχιστες ώρες.
Το γεγονός ότι στο σχολείο υπάρχει ανάγκη για ανθρώπους που έχοντας λυμένο το ζήτημα της επιβίωσης, θα μπορούν να αφιερωθούν στο εκπαιδευτικό τους έργο, θα έχουν καθημερινή παρουσία και χρόνο πέρα από των διδακτικών ωρών τους, για να αναπτύξουν ουσιαστικές σχέσεις με τους μαθητές, δ ε ν τ ο υ ς α φ ο ρ ά.
Γιατί οι κυβερνώντες απλά νοικοκυρεύουν και κάνουν «οικονομία» όπως σε ένα καθωσπρέπει νοικοκυριό! Και καθώς πρέπει να καλύψουν υποτυπωδώς το εκπαιδευτικό έργο, φροντίζουν να εξασφαλίσουν μία ποσότητα «περαστικών» καθηγητών και δασκάλων.
Αυτοί οι περαστικοί είμαστε εμείς οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, που από το 2002 που καθιερώθηκε ο θεσμός της ωρομισθίας , δουλεύουμε με το εξής καθεστώς:
- Η αποζημίωση μας είναι 8 ευρώ την ώρα για 12 ώρες την εβδομάδα, ως μέγιστο αριθμό ωρών. Το πολύ δηλαδή 380 ευρώ το μήνα, ενώ την ίδια στιγμή υπογράφουμε συμβάσεις που μας απαγορεύουν να εργαζόμαστε οπουδήποτε αλλού στην εκπαίδευση.
- Συνολικά οι 12 ώρες μοιράζονται σε 2,3 ως και 5 σχολεία, κάτι που μας αναγκάζει σε πολλές μετακινήσεις (μέσα στην πόλη αλλά πολλές φορές σε διαφορετικά χωριά και νομούς την ίδια μέρα) με μεγάλη πίεση χρόνου.
- Οι πληρωμές μας καθυστερούν 3-5 μήνες το λιγότερο.
- Δουλεύουμε με ολιγόμηνες συμβάσεις. Προσλαμβανόμαστε σίγουρα όχι στην αρχή της χρονιάς και απολυόμαστε κάθε χρόνο στις 15 Ιουνίου.( στην καλύτερη περίπτωση , αφού φέτος απέλυσαν σε ελάχιστο χρόνο ωρομίσθιους όταν επέστρεψαν οι μόνιμοι συνάδελφοι στη θέση τους).Τους υπόλοιπους μήνες εντασσόμαστε στο ταμείο ανεργίας, χωρίς όμως οι περισσότεροι να μπορούμε να πάρουμε το επίδομα , γιατί δεν καταφέρνουμε ως τότε να συγκεντρώσουμε τα απαιτούμενα ένσημα…
- Έχουμε υποχρεώσεις αλλά όχι και δικαιώματα. Κι αν καμιά φορά τολμάμε να διαμαρτυρηθούμε, η απάντηση είναι πάντα κυνική: «εσείς το διαλέξατε». Μόνο που οι επιλογές μας είναι οι εξής δύο: ή ωρομίσθιος ή έξω από την εκπαίδευση.
Και όλα αυτά τα δεχόμασταν, γιατί όντας ο καθένας μόνος του, χτίζαμε το μέλλον μας μοριάκι-μοριάκι προσέχοντας πόσο ψηλότερο πύργο έχουν χτίσει οι υπόλοιποι του «είδους» μας.
ΩΣ ΠΟΤΕ ?
Αλλά από ότι φαίνεται τα πράγματα μπορούν να γίνουν και χειρότερα, αφού παράλληλα με το δικό μας μέλλον, το υπουργείο παιδείας χτίζει ( γκρεμίζει!) και το μέλλον της εκπαίδευσης,
δ ι ε υ ρ ύ ν ω ν τ α ς την ω ρ ο μ ι σ θ ί α και μ ε ι ώ ν ο ν τ α ς τους δ ι ο ρ ι σ μ ο ύ ς μόνιμων και αναπληρωτών κατά 70% από τη νέα χρονιά. Από την άλλη καταργεί την προϋπηρεσία – καρότο, δηλαδή τους κόπους ετών των ωρομισθίων
Αυτό είναι λοιπόν το νοικοκυριό. Μόνο που το νοικοκύρεμα βρήκε τα σχολεία μήνα Γέναρη
με κενές θέσεις εκπαιδευτικών παρά τις στρατιές αδιόριστων εκπαιδευτικών…
Απέναντι σε όλα αυτά, εμείς οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί έχουμε οργανωθεί συλλογικά
σε όλη την Ελλάδα κ α ι λ έ μ ε ό χ ι.
Δεν θα περιμένουμε ατάραχοι τη διάλυση της εκπαίδευσης, ούτε θα περιμένουμε να «βολευτούμε». Γι’ αυτό δε θα δεχτούμε τίποτα λιγότερο από ένα αξιοπρεπές δημόσιο σχολείο με μόνιμους δασκάλους-καθηγητές με όρεξη για την εκπαίδευση και προσφορά στους μαθητές.
Εντείνουμε τον αγώνα με πορείες, συνελεύσεις, κινητοποιήσεις και είμαστε διατεθειμένοι να προχωρήσουμε σε α π ε ρ γ ί α δ ι α ρ κ ε ί α ς μέχρι:
Να Κ Α Τ Α Ρ Γ Η Θ Ε Ι το καθεστώς της Ω Ρ Ο Μ Ι Σ Θ Ι Α Σ
Να γίνουν ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
Να καλυφθούν όλες οι ανάγκες των σχολείων με Μόνιμους Εκπαιδευτικούς ώστε
- να υπάρχει εκπαιδευτικός για κάθε γνωστικό αντικείμενο και όχι εκπαιδευτικοί πασπαρτού.
- να λειτουργήσει ουσιαστικά το ολοήμερο σχολείο (δημοτικό , γυμνάσιο , λύκειο) που θα συνδυάζει τη μάθηση με τη δημιουργικότητα
- να υπάρξουν λειτουργικά τμήματα με μέγιστο αριθμό 20 μαθητές.
Μαζί με όλους τους εργαζόμενους στο δημόσιο τομέα και τους ελαστικά απασχολούμενους
• ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ στις 10 ΦΛΕ
-
με καλεσαν για πρωινη ωρομισθια,μπορω να μαθω για ποσο καιρο με χρειαζονται ωστε να μην αφησω αδικα τισ ωρεσ πδσ?
-
με καλεσαν για πρωινη ωρομισθια,μπορω να μαθω για ποσο καιρο με χρειαζονται ωστε να μην αφησω αδικα τισ ωρεσ πδσ?
Ναι. Ρώτα την δευτεροβάθμια, ποιον αντικαθιστάς και γιατί (για παράδειγμα μπορεί κάποιος να έσπασε το πόδι του και σε 2 μήνες να επιστρέψει). Επίσης μάθε αν υπάρχει περίπτωση να καλέσουν αναπληρωτή.
Είσαι καλυμένος αν απλά το σχολείο έχει ~10 ώρες κενό. (αν έχει ~20h τότε μπορούν να καλέσουν αναπληρωτή)
-
ok.σ ευχαριστω :)
-
γνςριζει κανεισ αν στη πδσ που τα μαθηματα ειναι διωρα μπορω να κρατησω 3 ωρεσ?
-
γνςριζει κανεισ αν στη πδσ που τα μαθηματα ειναι διωρα μπορω να κρατησω 3 ωρεσ?
Στην πράξη μπορεί να γίνει, αν και είναι δύσκολο ένα δίωρο μάθημα να το διδάσκουν δύο καθηγητές. Είναι θέμα σχεδιαστή όμως και με αυτόν πρέπει να συνεννοηθείς αν μπορεί να το κάνει.
-
γνςριζει κανεισ αν στη πδσ που τα μαθηματα ειναι διωρα μπορω να κρατησω 3 ωρεσ?
Αν θυμάμαι καλά,είχα συνάδελφο μαθηματικό η οποία είχε 3ώρες στη
-
γνςριζει κανεισ αν στη πδσ που τα μαθηματα ειναι διωρα μπορω να κρατησω 3 ωρεσ?
Αν θυμάμαι καλά,είχα συνάδελφο μαθηματικό η οποία είχε 3ώρες στη
-
γνςριζει κανεισ αν στη πδσ που τα μαθηματα ειναι διωρα μπορω να κρατησω 3 ωρεσ?
Αν θυμάμαι καλά,είχα συνάδελφο μαθηματικό η οποία είχε 3ώρες στη
-
καλα ποιεσ 3 ωρεσ οσχεδιαστησ δ μ'αφηνει ουτε 2 ωρεσ να κρατησω η και τισ 8 μου ειπε α,β λυκειου η τπτ.αλλα εχω την εντυπωση οτι αυτο δ μπορι να το κανει.ετσι δ ειναι?
-
καλα ποιεσ 3 ωρεσ οσχεδιαστησ δ μ'αφηνει ουτε 2 ωρεσ να κρατησω η και τισ 8 μου ειπε α,β λυκειου η τπτ.αλλα εχω την εντυπωση οτι αυτο δ μπορι να το κανει.ετσι δ ειναι?
Αυτό δεν μπορεί να το κάνει. Αν επιμείνει να το αναφέρεις στη διεύθυνση.
Υπάρχουν μαθήματα τα οποία διδάσκονται 3 ώρες εβδομαδιαίως.
-
επίσης, η γ λυκείου ΕΠΑΛ διδάσκεται για 4ωρο (τα μαθηματικά Ι)
-
καλα ποιεσ 3 ωρεσ οσχεδιαστησ δ μ'αφηνει ουτε 2 ωρεσ να κρατησω η και τισ 8 μου ειπε α,β λυκειου η τπτ.αλλα εχω την εντυπωση οτι αυτο δ μπορι να το κανει.ετσι δ ειναι?
Αυτό δεν μπορεί να το κάνει. Αν επιμείνει να το αναφέρεις στη διεύθυνση.
Υπάρχουν μαθήματα τα οποία διδάσκονται 3 ώρες εβδομαδιαίως.
το ξερω.το κακο ειναι οτι η διευθυνση με παρεπεμψε στον συντονιστη,δε ξερω για 3 ωρεσ αλλα τισ δυο θα τισ κρατησω σιγουρα.θα προσπαθησω με το καλο αλλιωσ..Αυτο που με εξοργισε ομωσ ειναι οτι προσπαθησε να μ δημιουργησει τυψεις λεσ κ ευθυνομαστε εμεις για το συστημα που ειναι ενα μπαχαλο!!τελωσ παντων σασ ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια
-
Γνωρίζει κανείς σε ποιον ωρομίσθιο έφτασαν Δυτική και Κεντρική Μακεδονία;