Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: optimistic στις Δεκεμβρίου 03, 2009, 12:08:30 am
-
Γεια σας
Ειμαι καινούρια στο forum σημαίνει και η πρώτη φορά που δημιουργώ ένα θέμα. Καταρχήν να πω οτι ειμαι από τη ΔΤΨΣ από τους "ευνοημένους" αυτού του χρόνου και διαβάζοντας γενικά για τα πράγματα που προσπαθει ο κλάδος να διεκδικήσει και γενικότερα απόψεις περι παιδαγωγικής επάρκειας θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας γενικά περι καθηγητικών σχολών.
Για παράδειγμα εγώ είμαι εναντίον του να δίνεται έτσι η παιδαγωγική επάρκεια σε οποιαδήποτε σχολή, οποιουδήποτε κλάδου. Επίσης κανένα μεταπτυχιακό από αυτά με τίτλο νεες τεχνολογίες κτλ δε σου δίνει την κατάλληλη εκπαίδευση που δίνει ως ένα βαθμό η ΑΣΠΕΤΕ και δε σε προετοιμάζει για την αίθουσα. Διαψεύστε με αν κάνω λάθος.
Η γνώμη μου είναι πως ο καθένας πληροφορικής, μαθηματικός, φιλόλογος μετά το πτυχίο θα έπρεπε να κάνει επιπλέον σπουδές καθαρά παιδαγωγικού περιεχομένου. Μόνο και μόνο αυτό θα άλλαζε κατά πολυ την κατάσταση..Δυστυχώς έχουμε γίνει τύπου αφού μπορούμε δε ρίχνουμε κι εδω μια και οτι κατσει δε βαριέσαι!
Ευελπιστώ για την "μέρα της κρίσης" στα εκπαιδευση η οποία θα διώξει όλους τους ακατάλληλους από την παιδεία...
-
Μια σχολή θα πρέπει να ονομάζεται καθηγητική μόνο όταν προσφέρει την κατάλληλη εκπαίδευση, όπως γνώσεις στη σύγχρονη διδακτική και παιδαγωγική, όχι μόνο σε θεωρητικό επίπεδο, αλλά και πρακτική εφαρμογή στη τάξη. Εκεί πρέπει να υπάρχει και αξιολόγηση σε πρακτικό επίπεδο. Έτσι να μπορεί ο κάθε φοιτητής να κρίνει τον εαυτό του και να αλλάζει έγκαιρα επαγγελματική κατεύθυνση, χωρίς να εγκλωβίζεται σε μια κατάσταση, όπου κάνει κακό στη νέα γενιά αλλά και στον εαυτό του.
Η "μέρα της κρίσης" ακούγεται κάπως...
-
Γεια σας
Ειμαι καινούρια στο forum σημαίνει και η πρώτη φορά που δημιουργώ ένα θέμα. Καταρχήν να πω οτι ειμαι από τη ΔΤΨΣ από τους "ευνοημένους" αυτού του χρόνου και διαβάζοντας γενικά για τα πράγματα που προσπαθει ο κλάδος να διεκδικήσει και γενικότερα απόψεις περι παιδαγωγικής επάρκειας θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας γενικά περι καθηγητικών σχολών.
Για παράδειγμα εγώ είμαι εναντίον του να δίνεται έτσι η παιδαγωγική επάρκεια σε οποιαδήποτε σχολή, οποιουδήποτε κλάδου. Επίσης κανένα μεταπτυχιακό από αυτά με τίτλο νεες τεχνολογίες κτλ δε σου δίνει την κατάλληλη εκπαίδευση που δίνει ως ένα βαθμό η ΑΣΠΕΤΕ και δε σε προετοιμάζει για την αίθουσα. Διαψεύστε με αν κάνω λάθος.
Η γνώμη μου είναι πως ο καθένας πληροφορικής, μαθηματικός, φιλόλογος μετά το πτυχίο θα έπρεπε να κάνει επιπλέον σπουδές καθαρά παιδαγωγικού περιεχομένου. Μόνο και μόνο αυτό θα άλλαζε κατά πολυ την κατάσταση..Δυστυχώς έχουμε γίνει τύπου αφού μπορούμε δε ρίχνουμε κι εδω μια και οτι κατσει δε βαριέσαι!
Ευελπιστώ για την "μέρα της κρίσης" στα εκπαιδευση η οποία θα διώξει όλους τους ακατάλληλους από την παιδεία...
Εγώ πιστεύω ότι μόνο όσοι ξέρουν Αγγλικά, Γερμανικά, C++, C# και το επίθετο τους ξεκινάει από Π αξίζουν να λέγονται καθηγητές και να έχουν παιδαγωγική επάρκεια.
Σα δε ντρεπόμαστε λίγο ...
-
παιδαγωγοι και μη ας παμε στον ασεπ να γραψουμε...εκει θα δουμε τι μαθανε κάποιοι στην ασπαίτε...
-
Γεια σας
Ειμαι καινούρια στο forum σημαίνει και η πρώτη φορά που δημιουργώ ένα θέμα. Καταρχήν να πω οτι ειμαι από τη ΔΤΨΣ από τους "ευνοημένους" αυτού του χρόνου και διαβάζοντας γενικά για τα πράγματα που προσπαθει ο κλάδος να διεκδικήσει και γενικότερα απόψεις περι παιδαγωγικής επάρκειας θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας γενικά περι καθηγητικών σχολών.
Για παράδειγμα εγώ είμαι εναντίον του να δίνεται έτσι η παιδαγωγική επάρκεια σε οποιαδήποτε σχολή, οποιουδήποτε κλάδου. Επίσης κανένα μεταπτυχιακό από αυτά με τίτλο νεες τεχνολογίες κτλ δε σου δίνει την κατάλληλη εκπαίδευση που δίνει ως ένα βαθμό η ΑΣΠΕΤΕ και δε σε προετοιμάζει για την αίθουσα. Διαψεύστε με αν κάνω λάθος.
Η γνώμη μου είναι πως ο καθένας πληροφορικής, μαθηματικός, φιλόλογος μετά το πτυχίο θα έπρεπε να κάνει επιπλέον σπουδές καθαρά παιδαγωγικού περιεχομένου. Μόνο και μόνο αυτό θα άλλαζε κατά πολυ την κατάσταση..Δυστυχώς έχουμε γίνει τύπου αφού μπορούμε δε ρίχνουμε κι εδω μια και οτι κατσει δε βαριέσαι!
Ευελπιστώ για την "μέρα της κρίσης" στα εκπαιδευση η οποία θα διώξει όλους τους ακατάλληλους από την παιδεία...
Εγώ πιστεύω ότι μόνο όσοι ξέρουν Αγγλικά, Γερμανικά, C++, C# και το επίθετο τους ξεκινάει από Π αξίζουν να λέγονται καθηγητές και να έχουν παιδαγωγική επάρκεια.
Σα δε ντρεπόμαστε λίγο ...
Δε κατάλαβα το σχόλιό σου... Τι θες να πεις?
-
παιδαγωγοι και μη ας παμε στον ασεπ να γραψουμε...εκει θα δουμε τι μαθανε κάποιοι στην ασπαίτε...
Μαλλον παρερμήνευσες τα οσα είπα. Δεν υποστηρίζω οτι μόνο αυτοί τις ασπαιτε πρέπει να γίνονται καθηγητές. Αντιθέτως είπα ότι όλοι θα έπρεπε να κάνουν επιπλέον σπουδές μετά το πτυχίο τύπου ασπαιτε η όπως είπε και ο panos2 εκπαίδευση σε πρακτικό επίπεδο.
Ενα, δύο και πέντε παιδαγωγικά μαθήματα δε σε καθιστουν παιδαγωγό.
Αλήθεια θεωρείς τον ΑΣΕΠ κριτηρίο επάρκειας γνώσεων?
-
Αλήθεια θεωρείς τον ΑΣΕΠ κριτηρίο επάρκειας γνώσεων?
οχι φίλε μου ,ο Ασεπ δεν ειναι κριτήριο....Κριτήριο πρέπει να ναι η συνεντευξη στο μεταπτυχιακό-παιδαγωγικό,τα γαλλικα της ασπαίτε και οι ντροπολογίες σαν του Λυκουρέτζου...Αυτα ειναι κριτήρια σωστα, δικιο εχεις, με αυτά το εμπόριο και το συστημα δουλευει καλύτερα...Καληνύχτα παιδεία...Αν ήταν τόσο σοβαρό το θέμα της παιδαγωγικής κατάρτισης του εκπαιδευτικού δυναμικού της χώρας τοτε να σασταν σίγοιροι ότι δεν θα είχαμε βαπτίσματα καθηγητικών σχολών....Ο κύριος Λυκουρέντζος μήπως δεν γνώριζε ότι είναι παραμύθι το παιδαγωγικό και κολπάκι για να διορίστεις; Αν γινόταν σοβαρή δουλειά στην Ασπαίτε θα το έκανε αυτό; Οχι...Απλα η ασπαίτε εχει το πέπλο της αξιοκρτατιας απ έξω και αυτος είπε να το προχωρησει το θεμα χωρις να κρατησει ούτε τους τύπους...
Εγω την αποψή μου την εχω ξαναπεί, αφου διοριστείς να σε επιμορφώνει η ασπαίτε..Εσύ προτιμας κάποιοι στην Ελλάδα να νιώθουν ότι εχουν εξουσία και να μοιράζουν φρούδες ελπίδες στον κοσμάκη...Αυτή ειναι η διαφορά μας...
-
Καταρχήν να πω οτι ειμαι από τη ΔΤΨΣ από τους "ευνοημένους" αυτού του χρόνου
Γιατι το βαζεις σε εισαγωγικα?Υπονοεις οτι δεν εισαι?
;D ;D ;D
-
Μαλλον παρερμήνευσες τα οσα είπα. Δεν υποστηρίζω οτι μόνο αυτοί τις ασπαιτε πρέπει να γίνονται καθηγητές. Αντιθέτως είπα ότι όλοι θα έπρεπε να κάνουν επιπλέον σπουδές μετά το πτυχίο τύπου ασπαιτε η όπως είπε και ο panos2 εκπαίδευση σε πρακτικό επίπεδο.
Ενα, δύο και πέντε παιδαγωγικά μαθήματα δε σε καθιστουν παιδαγωγό.
Αλήθεια θεωρείς τον ΑΣΕΠ κριτηρίο επάρκειας γνώσεων?
Αν κατάλαβα καλά, αυτό που μας λες είναι ότι, μόνο οι ΔΤΨΣ πρέπει να διορίζονται απευθείας στην εκπαίδευση και όλοι οι υπόλοιποι για να διοριστούν πρέπει πρώτα να κάνουν 2-3 μεταπτυχιακά και 2-3 ξένες γλώσσες, στη συνέχεια αν είναι τυχεροί να μπαίνουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ για ένα χρόνο και αφού τελειώσουν και την ΑΣΠΑΙΤΕ να κάνουν και επιπλέον παιδαγωγικές σπουδές (για να φτάσουν επιτέλους στο δικό σας επίπεδο).
Ωραίος!!!!!!!!
-
Μαλλον παρερμήνευσες τα οσα είπα. Δεν υποστηρίζω οτι μόνο αυτοί τις ασπαιτε πρέπει να γίνονται καθηγητές. Αντιθέτως είπα ότι όλοι θα έπρεπε να κάνουν επιπλέον σπουδές μετά το πτυχίο τύπου ασπαιτε η όπως είπε και ο panos2 εκπαίδευση σε πρακτικό επίπεδο.
Ενα, δύο και πέντε παιδαγωγικά μαθήματα δε σε καθιστουν παιδαγωγό.
Αλήθεια θεωρείς τον ΑΣΕΠ κριτηρίο επάρκειας γνώσεων?
Αν κατάλαβα καλά, αυτό που μας λες είναι ότι, μόνο οι ΔΤΨΣ πρέπει να διορίζονται απευθείας στην εκπαίδευση και όλοι οι υπόλοιποι για να διοριστούν πρέπει πρώτα να κάνουν 2-3 μεταπτυχιακά και 2-3 ξένες γλώσσες, στη συνέχεια αν είναι τυχεροί να μπαίνουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ για ένα χρόνο και αφού τελειώσουν και την ΑΣΠΑΙΤΕ να κάνουν και επιπλέον παιδαγωγικές σπουδές (για να φτάσουν επιτέλους στο δικό σας επίπεδο).
Ωραίος!!!!!!!!
ΟΧι δε κατάλαβες καθόλου καλά. Καμια σχέση. Η επάρκεια της σχολής μου όπως είπα δόθηκε κακώς οπως επίσης λέω οτι καμία σχολή δε θα έπρεπε να ειναι παιδαγωγική. Και δε μιλάω για την ΑΣΠΑΙΤΕ οπως εχει τώρα αλλά για τύπου ΑΣΠΑΙΤΕ . Αυτό που προσπαθω να πω είναι ότι οποιος θελει να γινει καθηγητής να περνάει μια εκπαίδευση κατάλληλη προ διορισμού του. ΔΕν ειναι φανταστικό μοντέλο υπάρχει σε πολλές ευρωπαικές χώρες και σε μερικές η επιπλέον εκπαίδευση κρατάει και 2-3 χρόνια. Ειναι πολύ σημαντική η κατάρτιση γι αυτούς μάλλον.
Αυτό πιστέυω οτι δε θα έφερνε τον κορεσμό που υπάρχει γιατί μόνο οσοι πραγματικά θέλανε θα γίνονταν καθηγητές.
Σε καλύπτει η απάντηση η πάλι θα μου λέτε για την ΑΣΠΑΙΤΕ τα μεσα τα μεταπτυχιακά κτλ
-
Αλήθεια θεωρείς τον ΑΣΕΠ κριτηρίο επάρκειας γνώσεων?
οχι φίλε μου ,ο Ασεπ δεν ειναι κριτήριο....Κριτήριο πρέπει να ναι η συνεντευξη στο μεταπτυχιακό-παιδαγωγικό,τα γαλλικα της ασπαίτε και οι ντροπολογίες σαν του Λυκουρέτζου...Αυτα ειναι κριτήρια σωστα, δικιο εχεις, με αυτά το εμπόριο και το συστημα δουλευει καλύτερα...Καληνύχτα παιδεία...Αν ήταν τόσο σοβαρό το θέμα της παιδαγωγικής κατάρτισης του εκπαιδευτικού δυναμικού της χώρας τοτε να σασταν σίγοιροι ότι δεν θα είχαμε βαπτίσματα καθηγητικών σχολών....Ο κύριος Λυκουρέντζος μήπως δεν γνώριζε ότι είναι παραμύθι το παιδαγωγικό και κολπάκι για να διορίστεις; Αν γινόταν σοβαρή δουλειά στην Ασπαίτε θα το έκανε αυτό; Οχι...Απλα η ασπαίτε εχει το πέπλο της αξιοκρτατιας απ έξω και αυτος είπε να το προχωρησει το θεμα χωρις να κρατησει ούτε τους τύπους...
Εγω την αποψή μου την εχω ξαναπεί, αφου διοριστείς να σε επιμορφώνει η ασπαίτε..Εσύ προτιμας κάποιοι στην Ελλάδα να νιώθουν ότι εχουν εξουσία και να μοιράζουν φρούδες ελπίδες στον κοσμάκη...Αυτή ειναι η διαφορά μας...
Αφού διοριστείς, που σημαίνει οτι δε σε διώχνει κανείς (αν αυτό δεν ειναι καληνύχτα παιδεία τότε τι ειναι) τότε ας μπει οποιος να ναι και τον εκπαιδεύουμε μετα. Αυτό το θεωρείς εσυ σωστό? Πόσους ακατάλληλους εκπαιδευτικούς είχες στο σχολικά σου χρόνια? Εγω πολλούς πάντως.
Το ξαναλέω οτι δεν υποστηρίζω την ΑΣΠΑΙΤΕ αλλά είπα τύπου ΑΣΠΑΙΤΕ που σημαίνει μια οποιαδήποτε σχολή που θα σου δίνει την κατάλληλη κατάρτιση σε πρακτικό κυρίως επίπεδο. Μια σχολή που θα σε μαθαίνει πως να διδάσκεις για να σταματήσουμε επιπλέον να πειραματιζόμαστε εις βάρος των μαθητών. Και να σταματήσουμε να μαθαίνουμε στους μαθητές του δημοτικού πως το μάθημα της πληροφορικής ειναι να παίζουμε ότι παιχνιδι θέλουμε.
Δε διαφωνω με κάποια απο αυτά που λες απλα ελπιζω να ξεκαθάρισα τη θεση μου κάπως
-
Μαλλον παρερμήνευσες τα οσα είπα. Δεν υποστηρίζω οτι μόνο αυτοί τις ασπαιτε πρέπει να γίνονται καθηγητές. Αντιθέτως είπα ότι όλοι θα έπρεπε να κάνουν επιπλέον σπουδές μετά το πτυχίο τύπου ασπαιτε η όπως είπε και ο panos2 εκπαίδευση σε πρακτικό επίπεδο.
Ενα, δύο και πέντε παιδαγωγικά μαθήματα δε σε καθιστουν παιδαγωγό.
Αλήθεια θεωρείς τον ΑΣΕΠ κριτηρίο επάρκειας γνώσεων?
Αν κατάλαβα καλά, αυτό που μας λες είναι ότι, μόνο οι ΔΤΨΣ πρέπει να διορίζονται απευθείας στην εκπαίδευση και όλοι οι υπόλοιποι για να διοριστούν πρέπει πρώτα να κάνουν 2-3 μεταπτυχιακά και 2-3 ξένες γλώσσες, στη συνέχεια αν είναι τυχεροί να μπαίνουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ για ένα χρόνο και αφού τελειώσουν και την ΑΣΠΑΙΤΕ να κάνουν και επιπλέον παιδαγωγικές σπουδές (για να φτάσουν επιτέλους στο δικό σας επίπεδο).
Ωραίος!!!!!!!!
ΟΧι δε κατάλαβες καθόλου καλά. Καμια σχέση. Η επάρκεια της σχολής μου όπως είπα δόθηκε κακώς οπως επίσης λέω οτι καμία σχολή δε θα έπρεπε να ειναι παιδαγωγική. Και δε μιλάω για την ΑΣΠΑΙΤΕ οπως εχει τώρα αλλά για τύπου ΑΣΠΑΙΤΕ . Αυτό που προσπαθω να πω είναι ότι οποιος θελει να γινει καθηγητής να περνάει μια εκπαίδευση κατάλληλη προ διορισμού του. ΔΕν ειναι φανταστικό μοντέλο υπάρχει σε πολλές ευρωπαικές χώρες και σε μερικές η επιπλέον εκπαίδευση κρατάει και 2-3 χρόνια. Ειναι πολύ σημαντική η κατάρτιση γι αυτούς μάλλον.
Αυτό πιστέυω οτι δε θα έφερνε τον κορεσμό που υπάρχει γιατί μόνο οσοι πραγματικά θέλανε θα γίνονταν καθηγητές.
Σε καλύπτει η απάντηση η πάλι θα μου λέτε για την ΑΣΠΑΙΤΕ τα μεσα τα μεταπτυχιακά κτλ
Συγνώμη αν παρεξήγησα ... με αυτά που λες συμφωνώ. Πιστεύω όμως ότι η εκπαίδευση που λες θα έπρεπε να γίνεται μετά το διορισμό, και όσοι δεν είναι επαρκής ώστε να την ολοκληρώσουν, να "ξεδιορίζονται" (έτσι και αλλιώς και τώρα όσοι διορίζονται τα δύο πρώτα χρόνια δεν θεωρούνται μόνιμοι). Διαφορετικά πάλι θα υπάρχει αναξιοκρατία.
-
-
-
Συμφωνώ και εγώ (αν και απόφοιτη παιδαγωγικού) ότι μόνο το πτυχίο δεν επαρκεί.
Ακόμα και εγώ που έκανα πρακτικές από το πρώτο έτος μέσα σε τάξη, όταν μπήκα στην τάξη μόνη μου (χωρίς να έχω συζητήσει πιο μπροστά με κάποιον επόπτη το τι θα κάνω και πώς θα το κάνω) έπαθα την πλάκα μου!!!!
Επίσης, όλοι όσοι τελειώνουμε μια σχολή, που είτε θεωρείται παιδαγωγική είτε όχι, δεν είμαστε "κατάλληλοι" για δάσκαλοι. Το κατάλληλοι το λέω με την έννοια του ότι δεν μπορύν όλοι να γίνουν δάσκαλοι, δεν έχουν όλοι μέσα τους αυτό το "κάτι" που σε κάνει δάσκαλο. Δεν χρειάζεται μόνο να ξέρεις άριστα το αντικέιμενο σου, δεν χρειάζεται μόνο να ξέρεις άριστα όλες τις παιδαγωγικές θεωρίες (προσωπικά εγώ ξέρω να εφαρμόζω, αν μου πείτε να σας πω ποιος έχει πει τι δεν έχω ιδέα :P) αλλά είναι απαραίτητο αυτό το "κάτι" που σε κάνει δάσκαλο.
Αυτό,λοιπόν, το "κάτι", αν και νομίζω ότι καθένας μας ξέρει προσωπικά αν το έχει ή όχι, μπορεί να το βρει μόνο με κατάλληλη εκπαίδευση μέσα στην τάξη. Τώρα αν η ακπαίδευση αυτή θα γίνει πριν ή μετά το διορισμό, ποσώς με ενδιαφέρει. Απλά αν γίνει πριν, είναι πιο έυκολο να στρέψεις αυτόν που δεν κάνει προς κάτι άλλο. Αν τον προσλάβεις πρώτα (ειδικά μέσα από τη διαδικασία εξετάσεων) και μετά αποδειχτέι ότι δεν είναι κατάλληλος, δεν είναι εύκολο να τον "απομακρύνεις" (δεν μπορώ να βρω κατάλληλη λέξη).
Παρεπιμπτώντως, εγώ θεωρ΄'ω ότι αν και ήμουν πάρα πολύ καλή νηπιαγωγός και τα παιδιά "μου" απέκτησαν σωστές βάσεις, αυτό το "κάτι" δεν το έχω. Γι' αυτό πλέον και δεν βρίσκομαι σε τάξη, αλλά έχω επιλέξει το διαγνωστικό κομμάτι της ειδικής αγωγής. (Για να κάνω και λίγη αυτοκριτική)