0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γεια σαςΕιμαι καινούρια στο forum σημαίνει και η πρώτη φορά που δημιουργώ ένα θέμα. Καταρχήν να πω οτι ειμαι από τη ΔΤΨΣ από τους "ευνοημένους" αυτού του χρόνου και διαβάζοντας γενικά για τα πράγματα που προσπαθει ο κλάδος να διεκδικήσει και γενικότερα απόψεις περι παιδαγωγικής επάρκειας θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας γενικά περι καθηγητικών σχολών. Για παράδειγμα εγώ είμαι εναντίον του να δίνεται έτσι η παιδαγωγική επάρκεια σε οποιαδήποτε σχολή, οποιουδήποτε κλάδου. Επίσης κανένα μεταπτυχιακό από αυτά με τίτλο νεες τεχνολογίες κτλ δε σου δίνει την κατάλληλη εκπαίδευση που δίνει ως ένα βαθμό η ΑΣΠΕΤΕ και δε σε προετοιμάζει για την αίθουσα. Διαψεύστε με αν κάνω λάθος.Η γνώμη μου είναι πως ο καθένας πληροφορικής, μαθηματικός, φιλόλογος μετά το πτυχίο θα έπρεπε να κάνει επιπλέον σπουδές καθαρά παιδαγωγικού περιεχομένου. Μόνο και μόνο αυτό θα άλλαζε κατά πολυ την κατάσταση..Δυστυχώς έχουμε γίνει τύπου αφού μπορούμε δε ρίχνουμε κι εδω μια και οτι κατσει δε βαριέσαι! Ευελπιστώ για την "μέρα της κρίσης" στα εκπαιδευση η οποία θα διώξει όλους τους ακατάλληλους από την παιδεία...
Παράθεση από: optimistic στις Δεκεμβρίου 03, 2009, 12:08:30 amΓεια σαςΕιμαι καινούρια στο forum σημαίνει και η πρώτη φορά που δημιουργώ ένα θέμα. Καταρχήν να πω οτι ειμαι από τη ΔΤΨΣ από τους "ευνοημένους" αυτού του χρόνου και διαβάζοντας γενικά για τα πράγματα που προσπαθει ο κλάδος να διεκδικήσει και γενικότερα απόψεις περι παιδαγωγικής επάρκειας θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας γενικά περι καθηγητικών σχολών. Για παράδειγμα εγώ είμαι εναντίον του να δίνεται έτσι η παιδαγωγική επάρκεια σε οποιαδήποτε σχολή, οποιουδήποτε κλάδου. Επίσης κανένα μεταπτυχιακό από αυτά με τίτλο νεες τεχνολογίες κτλ δε σου δίνει την κατάλληλη εκπαίδευση που δίνει ως ένα βαθμό η ΑΣΠΕΤΕ και δε σε προετοιμάζει για την αίθουσα. Διαψεύστε με αν κάνω λάθος.Η γνώμη μου είναι πως ο καθένας πληροφορικής, μαθηματικός, φιλόλογος μετά το πτυχίο θα έπρεπε να κάνει επιπλέον σπουδές καθαρά παιδαγωγικού περιεχομένου. Μόνο και μόνο αυτό θα άλλαζε κατά πολυ την κατάσταση..Δυστυχώς έχουμε γίνει τύπου αφού μπορούμε δε ρίχνουμε κι εδω μια και οτι κατσει δε βαριέσαι! Ευελπιστώ για την "μέρα της κρίσης" στα εκπαιδευση η οποία θα διώξει όλους τους ακατάλληλους από την παιδεία...Εγώ πιστεύω ότι μόνο όσοι ξέρουν Αγγλικά, Γερμανικά, C++, C# και το επίθετο τους ξεκινάει από Π αξίζουν να λέγονται καθηγητές και να έχουν παιδαγωγική επάρκεια.Σα δε ντρεπόμαστε λίγο ...
παιδαγωγοι και μη ας παμε στον ασεπ να γραψουμε...εκει θα δουμε τι μαθανε κάποιοι στην ασπαίτε...
Αλήθεια θεωρείς τον ΑΣΕΠ κριτηρίο επάρκειας γνώσεων?
Καταρχήν να πω οτι ειμαι από τη ΔΤΨΣ από τους "ευνοημένους" αυτού του χρόνου
Μαλλον παρερμήνευσες τα οσα είπα. Δεν υποστηρίζω οτι μόνο αυτοί τις ασπαιτε πρέπει να γίνονται καθηγητές. Αντιθέτως είπα ότι όλοι θα έπρεπε να κάνουν επιπλέον σπουδές μετά το πτυχίο τύπου ασπαιτε η όπως είπε και ο panos2 εκπαίδευση σε πρακτικό επίπεδο.Ενα, δύο και πέντε παιδαγωγικά μαθήματα δε σε καθιστουν παιδαγωγό.Αλήθεια θεωρείς τον ΑΣΕΠ κριτηρίο επάρκειας γνώσεων?
Παράθεση από: optimistic στις Δεκεμβρίου 04, 2009, 07:54:59 amΜαλλον παρερμήνευσες τα οσα είπα. Δεν υποστηρίζω οτι μόνο αυτοί τις ασπαιτε πρέπει να γίνονται καθηγητές. Αντιθέτως είπα ότι όλοι θα έπρεπε να κάνουν επιπλέον σπουδές μετά το πτυχίο τύπου ασπαιτε η όπως είπε και ο panos2 εκπαίδευση σε πρακτικό επίπεδο.Ενα, δύο και πέντε παιδαγωγικά μαθήματα δε σε καθιστουν παιδαγωγό.Αλήθεια θεωρείς τον ΑΣΕΠ κριτηρίο επάρκειας γνώσεων?Αν κατάλαβα καλά, αυτό που μας λες είναι ότι, μόνο οι ΔΤΨΣ πρέπει να διορίζονται απευθείας στην εκπαίδευση και όλοι οι υπόλοιποι για να διοριστούν πρέπει πρώτα να κάνουν 2-3 μεταπτυχιακά και 2-3 ξένες γλώσσες, στη συνέχεια αν είναι τυχεροί να μπαίνουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ για ένα χρόνο και αφού τελειώσουν και την ΑΣΠΑΙΤΕ να κάνουν και επιπλέον παιδαγωγικές σπουδές (για να φτάσουν επιτέλους στο δικό σας επίπεδο). Ωραίος!!!!!!!!
Παράθεση από: optimistic στις Δεκεμβρίου 04, 2009, 07:54:59 amΑλήθεια θεωρείς τον ΑΣΕΠ κριτηρίο επάρκειας γνώσεων?οχι φίλε μου ,ο Ασεπ δεν ειναι κριτήριο....Κριτήριο πρέπει να ναι η συνεντευξη στο μεταπτυχιακό-παιδαγωγικό,τα γαλλικα της ασπαίτε και οι ντροπολογίες σαν του Λυκουρέτζου...Αυτα ειναι κριτήρια σωστα, δικιο εχεις, με αυτά το εμπόριο και το συστημα δουλευει καλύτερα...Καληνύχτα παιδεία...Αν ήταν τόσο σοβαρό το θέμα της παιδαγωγικής κατάρτισης του εκπαιδευτικού δυναμικού της χώρας τοτε να σασταν σίγοιροι ότι δεν θα είχαμε βαπτίσματα καθηγητικών σχολών....Ο κύριος Λυκουρέντζος μήπως δεν γνώριζε ότι είναι παραμύθι το παιδαγωγικό και κολπάκι για να διορίστεις; Αν γινόταν σοβαρή δουλειά στην Ασπαίτε θα το έκανε αυτό; Οχι...Απλα η ασπαίτε εχει το πέπλο της αξιοκρτατιας απ έξω και αυτος είπε να το προχωρησει το θεμα χωρις να κρατησει ούτε τους τύπους...Εγω την αποψή μου την εχω ξαναπεί, αφου διοριστείς να σε επιμορφώνει η ασπαίτε..Εσύ προτιμας κάποιοι στην Ελλάδα να νιώθουν ότι εχουν εξουσία και να μοιράζουν φρούδες ελπίδες στον κοσμάκη...Αυτή ειναι η διαφορά μας...
Παράθεση από: elia στις Δεκεμβρίου 05, 2009, 06:41:22 pmΠαράθεση από: optimistic στις Δεκεμβρίου 04, 2009, 07:54:59 amΜαλλον παρερμήνευσες τα οσα είπα. Δεν υποστηρίζω οτι μόνο αυτοί τις ασπαιτε πρέπει να γίνονται καθηγητές. Αντιθέτως είπα ότι όλοι θα έπρεπε να κάνουν επιπλέον σπουδές μετά το πτυχίο τύπου ασπαιτε η όπως είπε και ο panos2 εκπαίδευση σε πρακτικό επίπεδο.Ενα, δύο και πέντε παιδαγωγικά μαθήματα δε σε καθιστουν παιδαγωγό.Αλήθεια θεωρείς τον ΑΣΕΠ κριτηρίο επάρκειας γνώσεων?Αν κατάλαβα καλά, αυτό που μας λες είναι ότι, μόνο οι ΔΤΨΣ πρέπει να διορίζονται απευθείας στην εκπαίδευση και όλοι οι υπόλοιποι για να διοριστούν πρέπει πρώτα να κάνουν 2-3 μεταπτυχιακά και 2-3 ξένες γλώσσες, στη συνέχεια αν είναι τυχεροί να μπαίνουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ για ένα χρόνο και αφού τελειώσουν και την ΑΣΠΑΙΤΕ να κάνουν και επιπλέον παιδαγωγικές σπουδές (για να φτάσουν επιτέλους στο δικό σας επίπεδο). Ωραίος!!!!!!!! ΟΧι δε κατάλαβες καθόλου καλά. Καμια σχέση. Η επάρκεια της σχολής μου όπως είπα δόθηκε κακώς οπως επίσης λέω οτι καμία σχολή δε θα έπρεπε να ειναι παιδαγωγική. Και δε μιλάω για την ΑΣΠΑΙΤΕ οπως εχει τώρα αλλά για τύπου ΑΣΠΑΙΤΕ . Αυτό που προσπαθω να πω είναι ότι οποιος θελει να γινει καθηγητής να περνάει μια εκπαίδευση κατάλληλη προ διορισμού του. ΔΕν ειναι φανταστικό μοντέλο υπάρχει σε πολλές ευρωπαικές χώρες και σε μερικές η επιπλέον εκπαίδευση κρατάει και 2-3 χρόνια. Ειναι πολύ σημαντική η κατάρτιση γι αυτούς μάλλον.Αυτό πιστέυω οτι δε θα έφερνε τον κορεσμό που υπάρχει γιατί μόνο οσοι πραγματικά θέλανε θα γίνονταν καθηγητές.Σε καλύπτει η απάντηση η πάλι θα μου λέτε για την ΑΣΠΑΙΤΕ τα μεσα τα μεταπτυχιακά κτλ
Παράθεση από: panos2 στις Δεκεμβρίου 03, 2009, 12:43:26 am