Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, => Μήνυμα ξεκίνησε από: semiramis στις Δεκεμβρίου 12, 2009, 01:50:25 pm
-
Γειά σας!
Είμαι φυσικός και είμαι καινούρια στο forum!
Τελείωσα το μεταπτυχιακό μου το καλοκαίρι και εδώ και λίγο καιρό προσπαθώ να ξεκινήσω διάβασμα για τον ΑΣΕΠ και θα ήθελα τη βοήθειά σας.
Έχω δώσει ήδη 2 φορές ΑΣΕΠ αλλά επειδή ασχολούμουν με το μεταπτυχιακό πήγα και τις 2 αδιάβαστη με τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Τώρα που προσπαθώ να διαβάσω έχω μπερδευτεί πολύ ξανακοιτάζοντας τα θέματα του γνωστικού αντικειμένου του 2007 και του 2009. Τα θέματα του 2007 μου φάνηκαν αρκετά δύσκολα ενώ του 2009 ευκολότερα.
Σχεδίαζα να διαβάσω τους δύο τόμους της Πανεπιστημιακής Φυσικής του Young και τη Σύγχρονη Φυσική του Serway και παράλληλα να κοιτάζω και τα βιβλία του σχολείου, αλλά ξαναβλέποντας τα θέματα του 2007 απογοητεύτηκα.
Εσείς τι πιστεύετε;
-
Εγώ θα σου έλεγα Serway όλους τους τόμους...
Σίγουρα πρέπει να ξέρεις καλά την ύλη όλων των σχολικών...
Το serway κατα τα άλλα μου φαίνεται πως σου δίνει ένα ικανοποιητικό υπόβαθρο πάνω στο οποίο μπορείς να εμβαθύνεις
και να γράψεις έναν ικανοποιητικό βαθμό στο γνωστικό...
ΥΓ: Έχω δώσει μόνο του 2009 και όπως λές ήταν εύκολα...
Οπότε άκου καλύτερα τη γνώμη των παλαιότερων συναδέλφων...
-
Σ'ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!
Θα κοιτάξω τα κοιτάξω τα βιβλία που μου είπες και θα τα συγκρίνω με αυτά που έχω.
-
Επίσης τα βιβλία Φυσική I και Φυσική II (ενδέχεται να βγεί και III) των Καράβολας και Ράιος εκδόσεις Σαββάλας (τιμή 17,70 ανα βιβλίο πέρυσι) έχουν καλά στοιχεία
Σου κάνουν και την απαραίτητη μαθηματική εισαγωγή... και είναι καλά για εξάσκηση...
Αν θυμάμαι καλά έχουν και λάθη μέσα...
Δέν είχα προλάβει να ασχοληθώ πολύ με αυτά αλλά μου τα είχαν προτείνει αρκετοί συνάδελφοι...
-
τα σχολικά βιβλία σου είναι χρήσιμα για την ειδική διδακτική, στην περίπτωση που δεν έχεις πείρα από διδασκαλία, για το γνωστικό είναι άχρηστα
-
Για Φυσική, ό,τι έχεις από πανεπιστημιακά των πρώτων 2-3 ετών, αν και καλύτερα αυτά που τα έχουν μαζεμένα (Young, Serway) και επιλεκτικά, ανάλογα την ύλη. Αν και δεν θα πρέπει να έχεις πρόβλημα, απλά φρεσκάρισμα θέλεις. Και για να μπεις στο πνεύμα των ερωτήσεων ΑΣΕΠ, θα πρότεινα και τους 3 τόμους (ναι είχε βγει ήδη πέρισυ ο 3ος τόμος) του Καράβολα. Και επειδή καλύτερα να κρίνεις μόνη σου, πήγαινε σε κάποιο μεγάλο βιβλιοπωλείο (π.χ. Σαββάλα) που έχουν μαζεμένα όλα τα βιβλία για ΑΣΕΠ και ξεφύλισέ τα να δεις ποιο σου κάνει καλύτερα για επαναλήψεις κλπ.
Και φυσικά τα σχολικά βιβλία, ειδικά του καθηγητή, για την ειδική διδακτική.
-
Επίσης τα βιβλία Φυσική I και Φυσική II (ενδέχεται να βγεί και III) των Καράβολας και Ράιος εκδόσεις Σαββάλας (τιμή 17,70 ανα βιβλίο πέρυσι) έχουν καλά στοιχεία
Σου κάνουν και την απαραίτητη μαθηματική εισαγωγή... και είναι καλά για εξάσκηση...
Αν θυμάμαι καλά έχουν και λάθη μέσα...
Δέν είχα προλάβει να ασχοληθώ πολύ με αυτά αλλά μου τα είχαν προτείνει αρκετοί συνάδελφοι...
Όπως προανέφερα, έχει βγει και ο 3ος τόμος, ενώ στην προσωπική ιστοσελίδα του Καράβολα (το έχει στον πρόλογό του κάπου) έχει τις διορθώσεις στα τυπογραφικά λάθη των βιβλίων.
-
Λυσε τις ασκησεις του serway που ειναι στο τελος καθε κεφαλαιου.Στο τελος του καθε τομου υπαρχουν τα αριθμητικα αποτελεσματα των ασκησεων με περιττο αριθμο
-
Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Θα τα ψάξω αυτά τα βιβλία του Καράβολα που μου είπατε, δεν τα είχα υπόψιν μου ευχαριστώ. Η αλήθεια είναι ότι και τις δύο φορές που έδωσα πήγα καλούτσικα στη φυσική παρόλο που δεν είχα διαβάσει καθόλου. Αυτή τη φορά θέλω να κάνω μια καλή προσπάθεια μήπως και τα καταφέρω και έχω πελαγώσει λίγο με την ύλη. Και καλά η φυσική, αλλά όσο σκέφτομαι και όλα τα άλλα που πρέπει να διαβάσω με πιάνει πανικός!
Πάντως κι εγώ νομίζω ότι τα βιβλία του καθηγητή βοηθάνε στην ειδική διδακτική.
Και πάλι ευχαριστώ
-
Kalo kouragio gia osous ksekinane tora me to diabasma gia ton epomeno asep. Ego edosa to 2009 kai (eutuxos) perasa, opote eimai idi se sxoleio kai pleon leo oti aksize ton kopo to diabasma (diabasa 4mines full time kai allous duo peripou ena 4oro tin ebdomada).
Gia ti fusiki,
nomizo pos prepei kaneis na bgalei mia fora tin uli oposdipote apo tous 4 tomous tou Serway (i kapoio antistoixo biblio px tou Young) pou ta exei mazemena ola, alla oxi oso analutika ta kaname sta biblia tis sxolis. Meta kante oso perissotera themata ginetai. To biblio pou anaferthike idi (ton Karabola.. einai kalo), ego ektos apo auto xrisimopoiisa kai tou Martinou (kukloforei sta bibliopoleia, de thumamai ton titlo akribos, alla mporo na to bro), to opoio exei polu sunoptiki theoria kai themata ana enotita pou einai duskolotero apo tou Karavola. Episis, pera apo themata pou tha breite sto internet (kukloforoun arketa, an thelete mporo na sas steilo kai osa exo idi katebasmena), boithane arketa ta themata ton GRE, apo ta opoia kiolas exoun pesei kapoies erotiseis se proigoumenous asep.
Tora, oson afora stin eidiki didaktiki,
ta sxolika biblia einai aparaitita, opos kai oi ergastiriakoi odigoi, alla akoma perissotero xreiazontai ta biblia kathigiti (mporeite na ta breite sto http://www.pi-schools.gr/lessons/physics/). Ekei exei tous stoxous gia kathe enotita, tis enallaktikes idees, kai ola auta pou zitane sto sxedio mathimatos. Episis ta peiramata ton ergastiriakon odigon xreiazontai se periptosi pou baloun ergastiriako sxedio mathimatos (opos to 2007) kai s'autin tin periptosi ap'oti exo katalabei, theloun oposdipote to peirama tou odigou kai oxi opoiodipote peirama, akoma ki an kaluptei pliros tous stoxous tou mathimatos.
Gia ta paidagogika,
einai kala duo biblia tou Matasaggoura (i sxoliki taksi kai oi stratigikes didaskalias) kai basika pali themata apo to CD tou Anikoula pou kukloforei kai apo to internet, opou tha breite apeira.
Telos, gia ta suneksetazomena,
gia ti biologia kai tin ximeia, eiste kalummenoi apo ta sxolika biblia (alla prosexontas tis uposimeioseis, kai auta pou den einai sto kurios keimeno, giati apo ekei sunuthos bazoun) kai apo themata pou kukloforoun sto internet. Yparxei kai gia ti ximeia biblio tou Sabbala ton Karavola - Raiou pou einai kalo kai kapoio akoma pou auti ti stigmi den exo edo, alla mporo na to bro kai tha sas po.
Gia tin geologia, uparxei ena biblio (Geologia gia tis eksetaseis tou ASEP) pou einai mikro kai sxetika eukolo kai kaluptei arketa megalo pososto tis ulis - sigoura oxi to 100%, alla nomizo pos arkei, ektos an sas meinei xronos na diabasete panepistimiako biblio.
Auta gia tin ora, mallon egrapsa polla, alla toulaxiston elpizo na boithisa, kali epituxia kai kalo kouragio!
-
Για την ειδική διδακτική υπάρχει επίσης ένα πολύ καλό βιβλίο:
"Το μακρόν Φυσική προ του βραχέος διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα από τις εκδόσεις Σαββάλας...
Δεν έχει γραφτεί για ΑΣΕΠ αλλά υποκαθιστά σε μεγάλο βαθμό την διδακτική πείρα σε πολλά θέματα φυσικής.
Είναι βιβλίο που πιστεύω πως θα πρέπει να περάσει από τα χέρια κάθε φυσικού που διδάσκει...
Καλογραμμένο και κυρίως χρήσιμο γιατι επιμένει στο ξεκαθάρισμα των εννοιων που συναντάμε στη φυσική...
-
Να προσθέσω και το "Μήλο και το κουάρκ" που αποτελεί το 2ο μέρος του "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέος διδάσκω"
-
Κοιταξτε...ο CD's κανει μονο για να γραψεις καλα στην διδακτικη στον ΑΣΕΠ.Κατα τα αλλα μονο καθοδηγητη και συμβουλο για να με μαθει, πως να κανω μαθημα στην ταξη , δεν τον θεωρω.....
Στο ζωντανο μαθημα ,νομιζω, οτι εγω θα τον βοηθουσα περισσοτερο απ' οτι αυτος εμενα....
-
"Το μήλο και το κουάρκ" του Κασσέτα πολύ καλό βιβλίο. Με βοήθησε αρκετά στην ειδική διδακτική (στο ένα θέμα δηλαδή, στο άλλο με το LHC με βοήθησαν οι πανεπιστημιακές γνώσεις). Και γενικά το θεωρώ ενδιαφέρον βιβλίο, χρήσιμο σε κάθε φυσικό εκπαιδευτικό, γιατί δίνει ιδέες για αρκετά πράγματα.
Τον αδικείς physicaest, αλλά απόψεις είναι αυτές.
-
εγώ πέτυχα και διορίστηκα το 2004
γνωστικο:είχα ξεσκίσει τον γιανγκ και τα 2 τευχη επίσης είχα διαβάσει ηλεκτροστατική λίγο από γκριφινσ και κβαντομηχανική από τον τραχανά λιγο. Επίσης έψαχνα δύσκολες ασκήσεις μηχανικής σε στροφικές κινήσεις (λυκειου) σε σιτεσ όπως του κασσέτα . Για να σκοτώνω το χρόνο έμπαινα στο bautforum και έβλεπα διάφορα (Ακόμα το κάνω!!)
για τα χαζοπαιδαγωγικά-διδακτική διάβαζα προτεινόμενα λυμένα πολλαπλής από εφημερίδες (πολλές φορες σε ίδιες ερωτήσεις αντικρουόμενες απαντήσεις!!!) επίσης είχαν πέσει στα χέρια μου ανακατεμένες σημειώσεις από μπόνια, είχα ηχογραφημένες 2 ομιλίες από ΠΕΚ κάποιας χρονιας, είχα πάρει και ένα βιβλίο για να μάθω χοντρικά απόψεις διαφόρων σκιννερ πιαζε κτλ (δεν θυμάμαι πως το λένε ήταν γραμένο από καθηγητές δευτεροβάθμιας νομίζω) και για το σχέδιο μαθήματος είχα φτιάξει ένα "γενικού σκοπου" (δομή) με βάση την συνισταμένη όσων είχα διαβάσει αλλά ΚΥΡΙΩΣ πάνω στα προτεινόμενα στο σιτε του κασσέτα.
-
συμφωνώ με τη βιβλιογραφία που έχουν αναφέρει έως τώρα οι συνάδελφοι παραπάνω.
επιτρέψτε μου να προτείνω ένα πολύ καλό blog κατά τη γνώμη μου:
http://ylikonet.blogspot.com/ (http://ylikonet.blogspot.com/)
καλό διάβασμα σε όλους!
-
"serios" μου λες, σε παρακαλώ, από που μπορώ να βρω θέματα του GRE; έχω ψαξει αρκετά στο δίκτυο αλλά έχω βρει μόνο 4. Ξερεις πώς μπορώ να βρω περισσότερα;
-
Και τωρα?? χαμενο πηγε το μαθημα Διδακτικης Φυσικης που επεσε για θεμα ΑΣΕΠ 2008????? Θα μετραει ο βαθμος Διδακτικης για τα επομενα 4-5 χρονια??
Τα σενάρια επιστημονικής φαντασίας ίσως μειωθούν, σχετικά με τα πειράματα στο CERN, καθώς ούτε ίχνος από μικροσκοπικές μαύρες τρύπες, που μπορεί να παραχθούν...
από τις υψηλής ενέργειας συγκρούσεις πρωτονίων, δεν εντοπίστηκε από τον ανιχνευτή CMS (Compact Muon Solenoid), ο οποίος διεξάγει ένα από τα τέσσερα μεγάλα πειράματα του υπόγειου επιταχυντή του CERN.
Οι θεωρίες περί μικροσκοπικών μαύρων τρυπών, προήλθαν από ορισμένους φυσικούς, οι οποίοι προτείνουν την ύπαρξη ''διπλωμένων'' πρόσθετων διαστάσεων, πέρα από τις τρεις γνωστές του χώρου και την τέταρτη του χρόνου.
Σύμφωνα με μερικά σενάρια, στις υψηλές ενέργειες που λειτουργεί ο επιταχυντής στο CERN, τα σωματίδια μπορεί να συγκρούονται τόσο στενά, ώστε να είναι ευαίσθητα σε αυτές τις υποθετικές έξτρα διαστάσεις.
Σε μια τέτοια περίπτωση, τα συγκρουόμενα σωματίδια μπορεί να αλληλεπιδρούν βαρυτικά με ισχύ ανάλογη των άλλων θεμελιωδών δυνάμεων (της ηλεκτρομαγνητικής, της ασθενούς πυρηνικής και της ισχυρής), με συνέπεια να είναι, θεωρητικά πάντα, δυνατό τα δύο σωματίδια να δημιουργήσουν μια μικροσκοπική μαύρη τρύπα.
Αυτή η μαύρη τρύπα όμως, θα εξαφανιζόταν αμέσως, παράγοντας μια διακριτή ροή υποατομικών σωματιδίων κανονικής ύλης.
Ο υψηλής ακρίβειας ανιχνευτής CMS ψάχνει ακριβώς για ροές τέτοιων σωματιδίων, που θα δημιουργούνταν από μια μικροσκοπική μαύρη τρύπα.
Όμως, σύμφωνα με τη σχετική επιστημονική ανακοίνωση ο CMS δεν έχει βρει κανένα ίχνος μαύρης τρύπας προς το παρόν.
Οι επιστήμονες δεν αποκλείουν την πιθανότητα ύπαρξης παραπάνω διαστάσεων, καθώς οι μίνι-μαύρες τρύπες ίσως μπορούν να παραχθούν σε ακόμα υψηλότερες ενέργειες, στις οποίες θα λειτουργήσει ο επιταχυντής του CERN στο μέλλον.
-
όλοι πήραμε πτυχίο γιατί οι σχολές μας έκριναν και θεώρησαν ότι μάθαμε αυτά που έπρεπε και τώρα πρέπει να ξανακριθούμε μπράβο τους. έδωσα μια φορά ασέπ στον προτελευταίο και πήγα βέβαια χωρίς προετοιμασία και δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναδώσω μιας και στα 37 με δύο παιδιά αυτό που με απαασχολεί είναι το τι θα κάνω για να έχω το καθημερινό τους φαγητό και ότι χρειάζονται, χρόνος για διάβασμα ξανά πραγμάτων του πανεπιστημίου τα οποία κάποια ούτε έχω διδαχθεί δεν υπάρχει. Μαθαίνωντας κάποια πράγματα που ούτε θα διδάξουμε ποτέ στα σχολεία κρινόμαστε για το αν μπορούμε να διαδάξουμε σε αυτά , για τα παιδαγωγικά ούτε κουβέντα να γίνεται αυτά που είναι σωστά και αποδεκτά στα βιβλία ούτε εφαρμόζονται ούτε υπάρχει περίπτωση να εφαρμοστούν.
-
όλοι πήραμε πτυχίο γιατί οι σχολές μας έκριναν και θεώρησαν ότι μάθαμε αυτά που έπρεπε και τώρα πρέπει να ξανακριθούμε μπράβο τους. έδωσα μια φορά ασέπ στον προτελευταίο και πήγα βέβαια χωρίς προετοιμασία και δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναδώσω μιας και στα 37 με δύο παιδιά αυτό που με απαασχολεί είναι το τι θα κάνω για να έχω το καθημερινό τους φαγητό και ότι χρειάζονται, χρόνος για διάβασμα ξανά πραγμάτων του πανεπιστημίου τα οποία κάποια ούτε έχω διδαχθεί δεν υπάρχει. Μαθαίνωντας κάποια πράγματα που ούτε θα διδάξουμε ποτέ στα σχολεία κρινόμαστε για το αν μπορούμε να διαδάξουμε σε αυτά , για τα παιδαγωγικά ούτε κουβέντα να γίνεται αυτά που είναι σωστά και αποδεκτά στα βιβλία ούτε εφαρμόζονται ούτε υπάρχει περίπτωση να εφαρμοστούν.
Χωρίς παρεξήγηση αλλά η ηλικία και οι υποχρεώσεις που έχουμε όλοι δημιουργήσει δεν μπορούν να είναι κριτήριο για μια άλλη διαδικασία επιλογής ...
Όλοι ξέρουμε ότι εκτός ΑΣΕΠ θα "παίζαν" μόνο βύσματα. Δυστυχώς όταν οι υποψήφιοι είναι πάρα πολλοί η διαδικασία επιλογής δεν μπορεί να είναι διαφορετική.Σίγουρα κάποια θέματα μπορούν να βελτιωθούν (π.χ ύλη). Φυσικά θα μπορούσε ακόμα και αυτό να σταματήσει για ένα διάστημα (π.χ πάγωμα προσλήψεων,μεγαλύτερα τμήματα,κατάργηση σχολείων κτλ.) στην Ελλάδα είμαστε... >:( Τώρα το αν κάποια πράγματα δεν διδάσκονται στα σχολεία έστω και σε απλή ενημέρωση σε σύγχρονα επιστημονικά θέματα (π.χ Cern) που πρέπει να γνωρίζει ένας νέος άνθρωπος οφείλεται στην ανεπάρκεια του εκπαιδευτικού συστήματος και των λειτουργών του(πόσοι άραγε ξέρουν τι είναι το Cern και πολλά άλλα επιστημονικά θέματα; ).
Φυσικά αυτό δημιουργεί και τις αντίστοιχες παρενέργειες τύπου "θα μας καταπιεί μια μελανή οπή"
http://www.youtube.com/watch?v=BXzugu39pKM
http://notes-mirage.blogspot.com/2008_09_01_archive.html
http://www.imdleo.gr/diaf/2008/15_CERN_logo.pdf
και δεν είναι τυχαίο που ανθεί η εγχώρια και ξένη πα(πα)ραεπιστήμη ;)
http://www.youtube.com/watch?v=99E-aTIk9xM
http://cosmonatural.blogspot.com/2009/01/blog-post_4902.html
http://www.molis.gr/ilektrismos.html
Υ.Γ Αν σε ενδιαφέρει πραγματικά κάνε την προσπάθειά σου και μην σκέφτεσαι τον κόπο. Καλές γιορτές σε σένα και την οικογενειά σου.
-
l
-
όλοι πήραμε πτυχίο γιατί οι σχολές μας έκριναν και θεώρησαν ότι μάθαμε αυτά που έπρεπε και τώρα πρέπει να ξανακριθούμε μπράβο τους. έδωσα μια φορά ασέπ στον προτελευταίο και πήγα βέβαια χωρίς προετοιμασία και δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναδώσω μιας και στα 37 με δύο παιδιά αυτό που με απαασχολεί είναι το τι θα κάνω για να έχω το καθημερινό τους φαγητό και ότι χρειάζονται, χρόνος για διάβασμα ξανά πραγμάτων του πανεπιστημίου τα οποία κάποια ούτε έχω διδαχθεί δεν υπάρχει. Μαθαίνωντας κάποια πράγματα που ούτε θα διδάξουμε ποτέ στα σχολεία κρινόμαστε για το αν μπορούμε να διαδάξουμε σε αυτά , για τα παιδαγωγικά ούτε κουβέντα να γίνεται αυτά που είναι σωστά και αποδεκτά στα βιβλία ούτε εφαρμόζονται ούτε υπάρχει περίπτωση να εφαρμοστούν.
Χωρίς παρεξήγηση αλλά η ηλικία και οι υποχρεώσεις που έχουμε όλοι δημιουργήσει δεν μπορούν να είναι κριτήριο για μια άλλη διαδικασία επιλογής ...
Όλοι ξέρουμε ότι εκτός ΑΣΕΠ θα "παίζαν" μόνο βύσματα. Δυστυχώς όταν οι υποψήφιοι είναι πάρα πολλοί η διαδικασία επιλογής δεν μπορεί να είναι διαφορετική.Σίγουρα κάποια θέματα μπορούν να βελτιωθούν (π.χ ύλη). Φυσικά θα μπορούσε ακόμα και αυτό να σταματήσει για ένα διάστημα (π.χ πάγωμα προσλήψεων,μεγαλύτερα τμήματα,κατάργηση σχολείων κτλ.) στην Ελλάδα είμαστε... >:( Τώρα το αν κάποια πράγματα δεν διδάσκονται στα σχολεία έστω και σε απλή ενημέρωση σε σύγχρονα επιστημονικά θέματα (π.χ Cern) που πρέπει να γνωρίζει ένας νέος άνθρωπος οφείλεται στην ανεπάρκεια του εκπαιδευτικού συστήματος και των λειτουργών του(πόσοι άραγε ξέρουν τι είναι το Cern και πολλά άλλα επιστημονικά θέματα; ).
Φυσικά αυτό δημιουργεί και τις αντίστοιχες παρενέργειες τύπου "θα μας καταπιεί μια μελανή οπή"
http://www.youtube.com/watch?v=BXzugu39pKM
http://notes-mirage.blogspot.com/2008_09_01_archive.html
http://www.imdleo.gr/diaf/2008/15_CERN_logo.pdf
και δεν είναι τυχαίο που ανθεί η εγχώρια και ξένη πα(πα)ραεπιστήμη ;)
http://www.youtube.com/watch?v=99E-aTIk9xM
http://cosmonatural.blogspot.com/2009/01/blog-post_4902.html
http://www.molis.gr/ilektrismos.html
Υ.Γ Αν σε ενδιαφέρει πραγματικά κάνε την προσπάθειά σου και μην σκέφτεσαι τον κόπο. Καλές γιορτές σε σένα και την οικογενειά σου.
συμφωνώ μαζί σου ότι η προυπυρεσία δεν είναι ο σωστός τρόπος διορισμού γιατί υπήρχαν πολλά παραθυράκια απόκτησης τα οποία όπως αναφέρεις ήταν βυσματικά εγώ δεν είμαι αντίθετως στις εξετάσεις είμαι αντίθετος στον τρόπο με τον οποίο γίνονται.
-
Επειδή το θέμα είναι η ύλη της Φυσικής για τον ΑΣΕΠ και ως διοριστέα του τελευταίου ΑΣΕΠ, αλλά όχι ακόμη διορισμένη(γ φουρνιά!!!)... η Φυσική που διάβασα ήταν όλα τα σχολικά βιβλία, όλα όμως, τα πάντα, εικόνες, λεζάντες, ένθετα..και SERWAY και YOUNG, και ελάχιστα ηλεκτροδυναμική..τα πολύ ψιλά..και επίσης θέλει πολύ υπομονή και κουράγιο..καλή αρχή ή καλή συνέχεια σε όποιον ενδιαφέρεται..πιστεύω πως η προσπάθεια ανταμείβεται..
-
καλησπέρα..είμαι χημικός και θα ήθελα αν μπορει κάποιος να μου δώσει συμβουλές όσον αφορα το θέμα "από που πρέπει να διαβασω φυσική για τον Ασεπ" σαν συνεξεταζομενο...αρκούν μόνο τα σχολικά βιβλία ή πρέπει να ασχοληθώ και με άλλα βιβλία;
ευχαριστω
-
καλησπέρα..είμαι χημικός και θα ήθελα αν μπορει κάποιος να μου δώσει συμβουλές όσον αφορα το θέμα "από που πρέπει να διαβασω φυσική για τον Ασεπ" σαν συνεξεταζομενο...αρκούν μόνο τα σχολικά βιβλία ή πρέπει να ασχοληθώ και με άλλα βιβλία;
ευχαριστω
καλησπέρα..ένας δικός μου άνθρωπος διορίστηκε με τον ΑΣΕΠ του 2008 ως χημικός. Η ύλη της φυσικής που διάβασε ήταν όλα τα σχολικά βιβλία, όλα όμως, και ότι μπορούσε από Young, επειδή είναι απλό και ευανάγνωστο βιβλίο χωρίς να μπαίνει βαθιά σε διαφορικό βαθιά ολοκληρωτικό λογισμό. Νομίζω μια καλή αρχή είναι τα σχολικά.
-
διορίστηκα το 2007 (φυσική συνεξεταζόμενο)
διάβασα ΟΛΑ τα σχολικά και τα εκτός ύλης....
έλυσα όλες τις ασκήσεις
και από το κεε όλα τα αντίστοιχα για τις αξιολογήσεις των τάξεων του λυκείου
και την φυσική που είχαμε στο παν/μιο
μετά έλυνα ότι έπεφτε στα χέρια μου......
-
Yπερβολικο εαν ειναι 4 τα μαθηματα , τα παραπανω για Φυσικη δηλ. το πανεπιστημιακο διαβασμα π.χ για χημικους.
-
Περιμενε πρωτα την εγκυκλιο ποτε εως τωρα δεν ηταν σταθερα τα συνεξεταζομενα ειδικα τωρα με την αναμορφωση ΤΟΥ ΑΣΕΠ κανεις δεν ξερει.Παντως πιστευω ο νεος ΑΣΕΠ θα ακολουθησει τις αλλαγες για το νεο γυμνασιο -λυκειο(οποτε γινει ΑΣΕΠ) γιατι παντα ετσι γινοταν στο γραφει μια παλια.
-
και όμως το 2007 έπεσαν 3 ,4 ερωτήσεις που ήταν επιπέδου 1ου 2ου έτους (εντάσεις ηλεκτρικών πεδίων αγωγών διαφόρων σχημάτων που βγαίνουν με ολοκληρώματα......και παραγώγους......)
-
Oταν ηταν 2 τα μαθηματα στο προηγουμενο ΑΣΕΠ ομως το επιπεδο των 8 ερωτησεων ηταν εως Γ λυκειου .Τα συνεξεταζομενα ηταν 3 μαθηματα απο 8 ερωτησεις.
-
Νομίζω ο κάθε απόφοιτος σχετικών τμημάτων βλέποντας τα θέματα του κάθε ΑΣΕΠ μπορεί να κρίνει αν ήταν μέχρι λύκειο ή όχι. Απο κει και πέρα κανείς δεν ξέρει πως θα είναι ο επόμενος ΑΣΕΠ, και εξαρτάται από τη διάθεση που έχει κάποιος για διάβασμα και τι στόχους θέτει.
Ως διοριστέα Φυσικός του 2008 μπορώ να πω ότι οι συμβουλές κάποιων σε αυτό το forum με βοήθησαν πολύ και με κατηύθυναν κυρίως στα συνεξεταζόμενα μαθήματα..και κυρίων στη γεωλογία. ΤΟ συμπέρασμα είναι ότι θέλει διάβασμα!!
-
Μα για τα συνεξεταζομενα ενος Χημικου μιλαμε απο 8 ερωτησεις φυσικης βιολογιας γεωλογιας αλλα ειπα δεν ξερουμε ο επομενος ΑΣΕΠ τι μορφη θα εχει και ποσα συνεξεταζομενα και τι ειδους αναμορφωση ως τεστ δεξιοτητων αφου ανακοινωθηκε οτι θα γινουν αλλαγες.