Τι νόημα έχει αυτή η δημοσκόπηση; ???
Πω πω... εξαιρετικα εντυποσιακα αποτελεσματα ;DΝα σαι καλά!
Ψηφισα κι εγω, αν και δεν ειμε της ειδικοτητασ... (ελπιζο να ειχα το δικαιομα, και να μην επραξα εσφαλεμενα :-\)
Πολυ καλη η ιδεα σου psychara, καλη συνεχεια :D
Να σαι καλά!
Φυσικά και έχεις το δικαίωμα! Όπως και όλοι. Έτσι κι αλλιώς για αυτό δημιούργησα τη δημοσκόπηση, για εμάς και για ΟΛΟΥΣ όσους μας υποστηρίζουν.
Έτσι για να:DΦ Α Ι Ν Ε Τ Α Ι :Dη διαφορά...
Να σαι καλά!
Φυσικά και έχεις το δικαίωμα! Όπως και όλοι. Έτσι κι αλλιώς για αυτό δημιούργησα τη δημοσκόπηση, για εμάς και για ΟΛΟΥΣ όσους μας υποστηρίζουν.
Έτσι για να:DΦ Α Ι Ν Ε Τ Α Ι :Dη διαφορά...
Έτσι όπως το θέτεις psych@ra, πως έφτιαξες τη δημοσκόπηση μόνο γι αυτούς που σας υποστηρίζουν, πώς κανείς να ψηφίσει υπέρ του ΣΤΕΜΠ;
Εξάλλου, αν κρίνω από μία προηγούμενη δημοσκόπηση, http://www.pde.gr/index.php?topic=308.0, τα περισσότερα μέλη του forum είναι ΠΕ20
Γνωρίζοντας πως τα τμήματα που απειλούνται άμεσα είναι όλα ΠΕ20, θεωρώ λοιπόν πως δεν είναι αντικειμενική/ αντιπροσωπευτική αυτή η δημοσκόπηση.
Να σαι καλά!
Φυσικά και έχεις το δικαίωμα! Όπως και όλοι. Έτσι κι αλλιώς για αυτό δημιούργησα τη δημοσκόπηση, για εμάς και για ΟΛΟΥΣ όσους μας υποστηρίζουν.
Έτσι για να:DΦ Α Ι Ν Ε Τ Α Ι :Dη διαφορά...
Έτσι όπως το θέτεις psych@ra, πως έφτιαξες τη δημοσκόπηση μόνο γι αυτούς που σας υποστηρίζουν, πώς κανείς να ψηφίσει υπέρ του ΣΤΕΜΠ;
Εξάλλου, αν κρίνω από μία προηγούμενη δημοσκόπηση, http://www.pde.gr/index.php?topic=308.0, τα περισσότερα μέλη του forum είναι ΠΕ20
Γνωρίζοντας πως τα τμήματα που απειλούνται άμεσα είναι όλα ΠΕ20, θεωρώ λοιπόν πως δεν είναι αντικειμενική/ αντιπροσωπευτική αυτή η δημοσκόπηση.
Όταν λέω ότι την έφτιαξα "για εμάς" εννοώ ότι θέλω να δω σε τι επίπεδο βρίσκεται η ομαδικότητά μας και πόσοι "άλλοι" κατανοούν το πρόβλημά μας. Φυσικά, θέλω να δω και να μας συγκρίνω, με αυτούς που βρίσκονται στην απέναντι όχθη.
Ας δω και τις άλλες μπάρες - στήλες να ανεβαίνουν. Κανένα πρόβλημα. Δεν εμποδίζω κανέναν!
Επίσης, δεν ανέφερα τη λέξη "μόνο".
Αν ήταν "μόνο" για εμάς, τότε δε θα έβαζα άλλες επιλογές...
Αν δεν κατάλαβες, η δημοσκόπηση αναφέρεται σε τρεις ομάδες:
1) α) Όσοι είναι απόφοιτοι ή ακόμα και φοιτητές των σχολών που αναφέρονται στο γνωστό διάταγμα.
β) Άλλοι (όπως π.χ. αυτοί των ΠΣΕ) που δεν επωφελούνται από την ακύρωση του διατάγματος.
γ) Τρίτοι (όπως αυτοί από άλλες ειδικότητες ΠΕ) οι οποίοι βλέπουν ότι δεν είναι και τόσο σωστή η ακύρωση του διατάγματος.
2) α) Όσοι είναι απόφοιτοι ή ακόμα και φοιτητές των σχολών που δεν αναφέρονται στο γνωστό διάταγμα και είναι ειδικότητας ΠΕ20
β) Άλλοι που επωφελούνται από την ακύρωση του διατάγματος
γ) Τρίτοι (όπως αυτοί από άλλες ειδικότητες ΠΕ) οι οποίοι βλέπουν ότι είναι σωστή η ακύρωση του διατάγματος.
3) Όσοι δεν ενδιαφέρονται καθόλου για το θέμα αυτό.
Ελπίζω να μην ξέχασα κανέναν.
Αν πιστεύεις ότι ο περισσότερος κόσμος είναι με το μέρος μας και ανεβαίνει η ψηφοφορία, τότε βγαίνει το νόημα ότι ένα διάταγμα (όπως στην προκειμένη περίπτωση το ΠΔ268), δε θα έπρεπε να καταργηθεί επειδή το θέλουν οι ΛΙΓΟΙ!!!
Αποδείξτε όσοι θέλετε λοιπόν κάτι διαφορετικό...
zoitsa δώσε μου σε παρακαλώ κάποιους λόγους. Μην αναφέρεις μόνο τη λέξη δικαιοσύνη.Δε θεωρώ τον εαυτό μου ειδική επί του θέματος, αλλά σκεπτόμενη απλά, θεωρώ πως Πληροφορική θα έπρεπε να διδάσκουν απόφοιτοι αμιγών σχολών Πληροφορικής.
"θα έπρεπε" μπορεί να πει ο καθένας μας για να υποστηρίξει τον εαυτό του.zoitsa δώσε μου σε παρακαλώ κάποιους λόγους. Μην αναφέρεις μόνο τη λέξη δικαιοσύνη.Δε θεωρώ τον εαυτό μου ειδική επί του θέματος, αλλά σκεπτόμενη απλά, θεωρώ πως Πληροφορική θα έπρεπε να διδάσκουν απόφοιτοι αμιγών σχολών Πληροφορικής.
"θα έπρεπε" μπορεί να πει ο καθένας μας για να υποστηρίξει τον εαυτό του.zoitsa δώσε μου σε παρακαλώ κάποιους λόγους. Μην αναφέρεις μόνο τη λέξη δικαιοσύνη.Δε θεωρώ τον εαυτό μου ειδική επί του θέματος, αλλά σκεπτόμενη απλά, θεωρώ πως Πληροφορική θα έπρεπε να διδάσκουν απόφοιτοι αμιγών σχολών Πληροφορικής.
Πιστεύεις ότι οι απόφοιτοι των 11 σχολών &.. δεν είναι ικανοί να διδάξουν ούτε στα ολοήμερα, ούτε στα Γυμνάσια πχ ένα Μ. Office; ή φοβούνται όλοι ότι θα διεκδικούμε τις θέσεις και θα διορίζονται μετά από δεκάδες χρόνια; Αυτό δεν έχω καταλάβει
Φυσικά δεν είναι μόνο το office!! (Αν πρόσεξες το ανέφερα σαν παράδειγμα)."θα έπρεπε" μπορεί να πει ο καθένας μας για να υποστηρίξει τον εαυτό του.zoitsa δώσε μου σε παρακαλώ κάποιους λόγους. Μην αναφέρεις μόνο τη λέξη δικαιοσύνη.Δε θεωρώ τον εαυτό μου ειδική επί του θέματος, αλλά σκεπτόμενη απλά, θεωρώ πως Πληροφορική θα έπρεπε να διδάσκουν απόφοιτοι αμιγών σχολών Πληροφορικής.
Πιστεύεις ότι οι απόφοιτοι των 11 σχολών &.. δεν είναι ικανοί να διδάξουν ούτε στα ολοήμερα, ούτε στα Γυμνάσια πχ ένα Μ. Office; ή φοβούνται όλοι ότι θα διεκδικούμε τις θέσεις και θα διορίζονται μετά από δεκάδες χρόνια; Αυτό δεν έχω καταλάβει
Για την ώρα, ας αφήσουμε το τμήμα του διορισμού. Θέλω να αναπτύξω την εκπαιδευτική όψη του θέματος.
Σύμφωνοι, γνωρίζετε το Office. Πληροφορική, όμως, δεν είναι μόνο το office!! Εξάλλου, τα παιδιά σήμερα, είναι ενημερωμένα στην Πληροφορική και ενδεχομένως να σου θέσουν ερωτήματα πιο απαιτητικά. Δεν πρέπει να είναι κανείς ενημερωμένος και καταρτισμένος με το καλύτερο δυνατό τρόπο;
Φαντάσου κάποιον που έχει πάρει το proficiency και διδάσκει αγγλικά. Σίγουρα, ξέρει να εκφράζεται άριστα. Είναι όμως όμοιος με έναν πτυχιούχο Αγγλικής Φιλολογίας που γνωρίζει το αντικείμενό του εφ΄ολης της ύλης;
A, και κάτι ακόμη..
Ποιό το νόημα να έχουμε στο πρόγραμμα σπουδών μας μαθήματα όπως "Διδακτική της Πληροφορικής";
Εγώ πάντως όταν έμαθα ότι μπορώ να διδάξω, χάρηκα πολύ γιατί μου αρέσει η εκπαίδευση. Έγινα πιο αισιόδοξος στη ζωή μου. Όπως και όλα τα μέλη της ΕΤΕΠ.
-Δίνουμε κάθε εβδομάδα λεφτά για βενζίνες (πόσο μάλλον άλλοι που δίνουν και για ενοίκια για να διδάξουν σε άλλους νομούς..)
-Αφιερώνουμε πολύτιμο χρόνο εδώ και πολλούς μήνες (πόσο μάλλον άλλοι, που διδάσκουν χρόνια) για να μαζέψουμε μόρια και δεν αποκτούμε εμπειρία σε άλλους τομείς της Πληροφορικής.
-Τρώμε όλη την κίνηση στη μάπα κάθε μέρα (πόσο μάλλον άλλοι που παίρνουν ΚΤΕΛ και ταξιδεύουν σε χιόνια ή σε καύσωνες)
-Δουλεύουμε μόνο για 7 ευρώ περίπου
-Άλλοι διορίστηκαν και πιστεύουν ότι το μέλλον τους είναι πλέον πιο σίγουρο. Πήραν δάνεια για να καλύψουν ανάγκες.
-Άλλοι δουλεύουν μακρυά από την οικογένειά τους, τους φίλους, το σπίτι, την πόλη που αγάπησαν. Έχουν απομονωθεί σε ένα κουτσοχώρι για να μαζέψουν μόρια.
Και στο τέλος, αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι αρνητική, θα μας πούνε, "Ωχ.., τώρα..., ότι κάνατε μέχρι τώρα, εμμμμ.... ΔΕ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ">:( >:( >:(Ε Λ Ε Ο Σ !!![/color] >:( >:( >:(
ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΕΙΜΑΙ ΝΕΑ ΕΔΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΩ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ Office ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΣΕ JAVA K HTML ΣΕ ΧΡΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ??"θα έπρεπε" μπορεί να πει ο καθένας μας για να υποστηρίξει τον εαυτό του.zoitsa δώσε μου σε παρακαλώ κάποιους λόγους. Μην αναφέρεις μόνο τη λέξη δικαιοσύνη.Δε θεωρώ τον εαυτό μου ειδική επί του θέματος, αλλά σκεπτόμενη απλά, θεωρώ πως Πληροφορική θα έπρεπε να διδάσκουν απόφοιτοι αμιγών σχολών Πληροφορικής.
Πιστεύεις ότι οι απόφοιτοι των 11 σχολών &.. δεν είναι ικανοί να διδάξουν ούτε στα ολοήμερα, ούτε στα Γυμνάσια πχ ένα Μ. Office; ή φοβούνται όλοι ότι θα διεκδικούμε τις θέσεις και θα διορίζονται μετά από δεκάδες χρόνια; Αυτό δεν έχω καταλάβει
Για την ώρα, ας αφήσουμε το τμήμα του διορισμού. Θέλω να αναπτύξω την εκπαιδευτική όψη του θέματος.
Σύμφωνοι, γνωρίζετε το Office. Πληροφορική, όμως, δεν είναι μόνο το office!! Εξάλλου, τα παιδιά σήμερα, είναι ενημερωμένα στην Πληροφορική και ενδεχομένως να σου θέσουν ερωτήματα πιο απαιτητικά. Δεν πρέπει να είναι κανείς ενημερωμένος και καταρτισμένος με το καλύτερο δυνατό τρόπο;
Φαντάσου κάποιον που έχει πάρει το proficiency και διδάσκει αγγλικά. Σίγουρα, ξέρει να εκφράζεται άριστα. Είναι όμως όμοιος με έναν πτυχιούχο Αγγλικής Φιλολογίας που γνωρίζει το αντικείμενό του εφ΄ολης της ύλης;
A, και κάτι ακόμη..
Ποιό το νόημα να έχουμε στο πρόγραμμα σπουδών μας μαθήματα όπως "Διδακτική της Πληροφορικής";
Εγώ πάντως όταν έμαθα ότι μπορώ να διδάξω, χάρηκα πολύ γιατί μου αρέσει η εκπαίδευση. Έγινα πιο αισιόδοξος στη ζωή μου. Όπως και όλα τα μέλη της ΕΤΕΠ.
-Δίνουμε κάθε εβδομάδα λεφτά για βενζίνες (πόσο μάλλον άλλοι που δίνουν και για ενοίκια για να διδάξουν σε άλλους νομούς..)
-Αφιερώνουμε πολύτιμο χρόνο εδώ και πολλούς μήνες (πόσο μάλλον άλλοι, που διδάσκουν χρόνια) για να μαζέψουμε μόρια και δεν αποκτούμε εμπειρία σε άλλους τομείς της Πληροφορικής.
-Τρώμε όλη την κίνηση στη μάπα κάθε μέρα (πόσο μάλλον άλλοι που παίρνουν ΚΤΕΛ και ταξιδεύουν σε χιόνια ή σε καύσωνες)
-Δουλεύουμε μόνο για 7 ευρώ περίπου
-Άλλοι διορίστηκαν και πιστεύουν ότι το μέλλον τους είναι πλέον πιο σίγουρο. Πήραν δάνεια για να καλύψουν ανάγκες.
-Άλλοι δουλεύουν μακρυά από την οικογένειά τους, τους φίλους, το σπίτι, την πόλη που αγάπησαν. Έχουν απομονωθεί σε ένα κουτσοχώρι για να μαζέψουν μόρια.
Και στο τέλος, αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι αρνητική, θα μας πούνε, "Ωχ.., τώρα..., ότι κάνατε μέχρι τώρα, εμμμμ.... ΔΕ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ">:( >:( >:(Ε Λ Ε Ο Σ !!![/color] >:( >:( >:(
Συμφωνώ πως συχνά οι συνθήκες είναι δύσκολες, για όλους μας. Αλλά όλα είναι σχετικά..
Εννοώ πως αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι "αρνητική", εσείς θα αποκλειστείτε. Αν πάλι είναι "θετική', ουσιαστικά κινδυνεύουμε να αποκλειστούμε
εμείς, αφού καλύπτονται οι θέσεις από όχι 1, ούτε 2 αλλά 11 τμήματα επιπλέον που, όπως και να το κάνεις, δεν έχουν ακριβώς ισάξια κατάρτιση με έναν αμιγή Πληροφορικό (γιατί μαθήματα του τύπου "Διδακτική της Πληροφορικής" κι εμείς είχαμε).
Είχα δεν είχα πάντως, τελικά στο θέμα του διορισμού επανήλθα πάλι :)
Σχετικά όμως με τον/ την εκπαιδευτικό που αναφέρεις (που απάντησε απότομα στο μαθητή) σίγουρα παίζει ρόλο και ο άνθρωπος ο ίδιος. Συχνά δεν αρκεί ούτε καν η παιδαγωγική κατάρτιση για να σε κάνει σωστό παιδαγωγό. Απαιτείται μεράκι.
A, και κάτι ακόμη..
Ποιό το νόημα να έχουμε στο πρόγραμμα σπουδών μας μαθήματα όπως "Διδακτική της Πληροφορικής";
Εγώ πάντως όταν έμαθα ότι μπορώ να διδάξω, χάρηκα πολύ γιατί μου αρέσει η εκπαίδευση. Έγινα πιο αισιόδοξος στη ζωή μου. Όπως και όλα τα μέλη της ΕΤΕΠ.
-Δίνουμε κάθε εβδομάδα λεφτά για βενζίνες (πόσο μάλλον άλλοι που δίνουν και για ενοίκια για να διδάξουν σε άλλους νομούς..)
-Αφιερώνουμε πολύτιμο χρόνο εδώ και πολλούς μήνες (πόσο μάλλον άλλοι, που διδάσκουν χρόνια) για να μαζέψουμε μόρια και δεν αποκτούμε εμπειρία σε άλλους τομείς της Πληροφορικής.
-Τρώμε όλη την κίνηση στη μάπα κάθε μέρα (πόσο μάλλον άλλοι που παίρνουν ΚΤΕΛ και ταξιδεύουν σε χιόνια ή σε καύσωνες)
-Δουλεύουμε μόνο για 7 ευρώ περίπου
-Άλλοι διορίστηκαν και πιστεύουν ότι το μέλλον τους είναι πλέον πιο σίγουρο. Πήραν δάνεια για να καλύψουν ανάγκες.
-Άλλοι δουλεύουν μακρυά από την οικογένειά τους, τους φίλους, το σπίτι, την πόλη που αγάπησαν. Έχουν απομονωθεί σε ένα κουτσοχώρι για να μαζέψουν μόρια.
Και στο τέλος, αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι αρνητική, θα μας πούνε, "Ωχ.., τώρα..., ότι κάνατε μέχρι τώρα, εμμμμ.... ΔΕ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ">:( >:( >:(Ε Λ Ε Ο Σ !!![/color] >:( >:( >:(
Συμφωνώ πως συχνά οι συνθήκες είναι δύσκολες, για όλους μας. Αλλά όλα είναι σχετικά..
Εννοώ πως αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι "αρνητική", εσείς θα αποκλειστείτε. Αν πάλι είναι "θετική', ουσιαστικά κινδυνεύουμε να αποκλειστούμε
εμείς, αφού καλύπτονται οι θέσεις από όχι 1, ούτε 2 αλλά 11 τμήματα επιπλέον που, όπως και να το κάνεις, δεν έχουν ακριβώς ισάξια κατάρτιση με έναν αμιγή Πληροφορικό (γιατί μαθήματα του τύπου "Διδακτική της Πληροφορικής" κι εμείς είχαμε).
Είχα δεν είχα πάντως, τελικά στο θέμα του διορισμού επανήλθα πάλι :)
Σχετικά όμως με τον/ την εκπαιδευτικό που αναφέρεις (που απάντησε απότομα στο μαθητή) σίγουρα παίζει ρόλο και ο άνθρωπος ο ίδιος. Συχνά δεν αρκεί ούτε καν η παιδαγωγική κατάρτιση για να σε κάνει σωστό παιδαγωγό. Απαιτείται μεράκι.
A, και κάτι ακόμη..
Ποιό το νόημα να έχουμε στο πρόγραμμα σπουδών μας μαθήματα όπως "Διδακτική της Πληροφορικής";
Εγώ πάντως όταν έμαθα ότι μπορώ να διδάξω, χάρηκα πολύ γιατί μου αρέσει η εκπαίδευση. Έγινα πιο αισιόδοξος στη ζωή μου. Όπως και όλα τα μέλη της ΕΤΕΠ.
-Δίνουμε κάθε εβδομάδα λεφτά για βενζίνες (πόσο μάλλον άλλοι που δίνουν και για ενοίκια για να διδάξουν σε άλλους νομούς..)
-Αφιερώνουμε πολύτιμο χρόνο εδώ και πολλούς μήνες (πόσο μάλλον άλλοι, που διδάσκουν χρόνια) για να μαζέψουμε μόρια και δεν αποκτούμε εμπειρία σε άλλους τομείς της Πληροφορικής.
-Τρώμε όλη την κίνηση στη μάπα κάθε μέρα (πόσο μάλλον άλλοι που παίρνουν ΚΤΕΛ και ταξιδεύουν σε χιόνια ή σε καύσωνες)
-Δουλεύουμε μόνο για 7 ευρώ περίπου
-Άλλοι διορίστηκαν και πιστεύουν ότι το μέλλον τους είναι πλέον πιο σίγουρο. Πήραν δάνεια για να καλύψουν ανάγκες.
-Άλλοι δουλεύουν μακρυά από την οικογένειά τους, τους φίλους, το σπίτι, την πόλη που αγάπησαν. Έχουν απομονωθεί σε ένα κουτσοχώρι για να μαζέψουν μόρια.
Και στο τέλος, αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι αρνητική, θα μας πούνε, "Ωχ.., τώρα..., ότι κάνατε μέχρι τώρα, εμμμμ.... ΔΕ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ">:( >:( >:(Ε Λ Ε Ο Σ !!![/color] >:( >:( >:(
Συμφωνώ πως συχνά οι συνθήκες είναι δύσκολες, για όλους μας. Αλλά όλα είναι σχετικά..
Εννοώ πως αν η απόφαση του δικαστηρίου είναι "αρνητική", εσείς θα αποκλειστείτε. Αν πάλι είναι "θετική', ουσιαστικά κινδυνεύουμε να αποκλειστούμε
εμείς, αφού καλύπτονται οι θέσεις από όχι 1, ούτε 2 αλλά 11 τμήματα επιπλέον που, όπως και να το κάνεις, δεν έχουν ακριβώς ισάξια κατάρτιση με έναν αμιγή Πληροφορικό (γιατί μαθήματα του τύπου "Διδακτική της Πληροφορικής" κι εμείς είχαμε).
Είχα δεν είχα πάντως, τελικά στο θέμα του διορισμού επανήλθα πάλι :)
Σχετικά όμως με τον/ την εκπαιδευτικό που αναφέρεις (που απάντησε απότομα στο μαθητή) σίγουρα παίζει ρόλο και ο άνθρωπος ο ίδιος. Συχνά δεν αρκεί ούτε καν η παιδαγωγική κατάρτιση για να σε κάνει σωστό παιδαγωγό. Απαιτείται μεράκι.
ΜΕΡΑΚΙ ΕΧΩ, ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΙΣΤΑ.
Zoitsa, χαίρομαι. Ήξερα ότι δε θα κρατηθείς και θα το πετάξεις για τις θέσεις...
Άλωστε στο είχα γράψει κ όλας αλλά, τότε, δε μου σχολίασες το φόβο σου... :
Στην πρώτη σελίδα (Στην απάντηση #13 στις: Μαΐου 16, 2007, 02:28:42 pm), έγραψα
"ή φοβούνται όλοι ότι θα διεκδικούμε τις θέσεις και θα διορίζονται μετά από δεκάδες χρόνια;"
Δυστυχώς θα πρέπει χέρι χέρι να περιμένουμε ΠΑΡΕΑ στη σειρά... Όσο και αν αυτό σας φοβίζει...
Οι σχολές μας συνδυάζουν Πληροφορική με άλλα αντικείμενα και είμαι σίγουρος ότι πολλά μαθήματα ήταν ΠΙΟ δύσκολα από τα δικά σας!!!
Τί θα γίνει αν ο μαθητής που αναφέρθηκε, ρωτήσει και κάτι, π.χ για συνδυασμό του προγράμματος του, με ένα οικονομικό, τηλεπικοινωνιακό, ..., ... θέμα?? ;D
Εγώ έδωσα σε ίδιο θρανείο στις πανελλαδικές εξετάσεις,
ήπια ποτάκια σε φοιτητικά πάρτυ που κάνουν τα ΑΤΕΙ,
διάβασα,
....ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ ΤΩΡΑ!!
ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ! ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!
Σημείωση: Δεν καταλαβαίνω γιατί μου μειώνεται το λεγόμενο "karma" στο forum από τη στιγμή που δεν έδειξα απροσάρμοστη συμπεριφορά αλλά είπα μόνο τη γνώμη μου.