Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Απεργίες - Κινητοποιήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: julie9 στις Φεβρουαρίου 07, 2010, 11:34:55 pm
-
είτε το συννημένο αρχείο που υποβάλλω. Αλλά και την επιστολή συναδέλφου που παραθετω.Αφορούν το έγγραφό του Πανελλήνιου Συνδέσμου
-
Δυστυχώς το συννημένο αρχειο δεν μπορεί να ανεβει, η παραπάνω είναι η επιστολη που επεξηγεί ορισμένα ζητήματα.
-
Τελικά το βρήκα στηνν σελίδα του συνδέσμου:http://www.pasyvn.gr/.
Θεσμοθέτηση Ενιαίου Εθνικού Συστήματος Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Ενιαία Πανεπιστημιακού Επιπέδου Εκπαίδευση Παιδαγωγών Προσχολικής Ηλικίας (Α.Ε.Ι-Τ.Ε.Ι).
Οι κάτωθι υπογράφοντες παιδαγωγοί, γονείς, φορείς, οργανώσεις και προσωπικότητες των επιστημών, των γραμμάτων, των τεχνών και του πολιτισμού.
Λαμβάνοντας υπόψη:
1. Τις ραγδαίες οικονομικές και κοινωνικές εξελίξεις στην σημερινή πολυπολιτισμική πραγματικότητα και τις ανάγκες των πολιτών και της κοινωνίας.
2. Τα διεθνή ερευνητικά δεδομένα των επιστημών της Παιδαγωγικής και της Ψυχολογίας σύμφωνα με τα οποία η προσχολική αγωγή που παρέχεται στην ηλικία από 0 - 6 είναι καθοριστική για την διαμόρφωση της προσωπικότητας του ανθρώπου.
3. Την σύγχρονη διεθνή εμπειρία και γνώση σύμφωνα με την οποία η προσχολική αγωγή αντιμετωπίζεται από ενιαίες δομές (0-6) χωρίς τεχνικές τομές στα 4 ή 5 χρόνια.
4. Την οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα κράτη – μέλη για την αναγκαιότητα ισότιμης εκπαίδευσης των Παιδαγωγών Προσχολικής Ηλικίας (0-6) με τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ( Δασκάλους).
5. Το Δυαδικό σύστημα που εμφανίζεται στην χώρα μας στην εκπαίδευση Παιδαγωγών Προσχολικής Ηλικίας ΑΕΙ- ΤΕΙ δημιουργώντας τεράστιες ανισότητες, διακρίσεις και διαφορές στους επαγγελματίες παιδαγωγούς ΑΕΙ-ΤΕΙ και στα παιδιά προσχολικής ηλικίας ( παιδικοί σταθμοί – νηπιαγωγεία).
6. Την απόλυτη συνάφεια και την επικάλυψη του γνωστικού αντικείμενου των Παιδαγωγικών Σχολών των Πανεπιστημίων με τις Παιδαγωγικές Σχολές των ΤΕΙ.
7. Τα διαχρονικά και σοβαρά προβλήματα και αδιέξοδα στο χώρο των Παιδικών Σταθμών και των Νηπιαγωγείων και οι επιπτώσεις τους στα παιδιά, στους γονείς και στους παιδαγωγούς.
Θεσμοθέτηση Ενιαίου Εθνικού Συστήματος Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης με καθιέρωση Ενιαίας και Πανεπιστημιακού Επιπέδου Εκπαίδευση Παιδαγωγών Προσχολικής Ηλικίας (Α.Ε.Ι-Τ.Ε.Ι) 0-6, με κατευθύνσεις στην πολυπολιτισμική, ειδική, περιβαλλοντική αγωγή κ.α
Στηρίζουμε την πρόταση του Πανελλήνιου Συνδέσμου
-
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ
-
Εσύ julie9 είσαι νηπιαγωγός;
Γιατί συντηρείς αυτό το θέμα; οι άνθρωποι δεν έχουν σχέση με την εκπαίδευση AEI, διεκδικούν και κάνουν τον αγώνα τους.
Εσύ όμως γιατί;
-
Δυστυχώς για μενα είμαι νηπιαγωγός και λυπάμαι πολύ για την κατάντια του κλάδου μας και για όλους τους συναδέλφους που το μόνο που ξερουν να κανουν είναι κριτική απο το σπίτι τους. Πραγματικά τι σε ενοχλεί?Δεν πρεπει να γνωριζουμε οτι διεκδικουν ενιαια εκπ/ση προσχολικής ηλικίας και οτι έχουν φτάσει στην υφυπουργο κα Χριστοφ,που είναι υπευθυνη για την προσχολικη εκπ/ση?Επίσης τα ΤΕΙ στο σύνολο τους πασχίζουν να αποκτήσουν τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΑΕΙ και αυτό είναι γνωστό.
Άκόμη η Διαμαντοπουλου περυσι είχε υπογραψει για να λειτουργήσουν νηπ/γεια σε ιδωτικούς παιδ. σταθμούς, ακόμη κι αν δεν πληρούν τα κριτήρια. Όλες αυτές οι συγκυρίες σε συνδυασμό με τις μειώσεις διορισμων, είναι λογικό να προβληματίζουν του νηπιαγωγούς.και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν πρέπει να μας απασχολεί?
Αν το θεωρείς αναξιο λόγου το θέμα απλώς μην ασχολείσαι.Το γεγονός οτι εσένα δεν σε προβληματίζει αυτή η κατάσταση, δεν σημαίνει οτι δεν υφίσταται. Επίσης δεν θα σου ζητάμε και την άδεια για οτιδήποτε γράφουμε στο φορουμ, είναι χωρος ελευθερης διακίνησης ιδεων.Ούτε νομίζω οτι εσύ εχεις κανενα δικαίωμα να αμφισβητείς το οτι εγω είμαι νηπ/γος.Υπαινισσεσαι δηλ οτι είμαι κάτι άλλο και βαζω το θέμα για αλλους λόγους.Ο συλλογισμός σου και ο υπαινιγμός σου είναι άκυρος και φανερώνει μόνο εμπάθεια. Δεν χρειάζεται να κάνεις προσωπικές επιθέσεις του τύπου είσαι νηπ/γος?Εγω αναρωτιέμαι αν εσύ έχεις κάποια σχέση με την εκπ/ση επι της ουσίας και όχι επειδή έχεις πτυχίο?
-
Αυτοί καλά κάνουν και διεκδικούν.Εμείς πολύ σωστά(όπως ανέφερε η συνάδελφος) κοιμόμαστε όρθιοι όσον αφορά τον κλάδο.Να είστε σίγουροι ότι πολλά θα αλλάξουν στο μέλλον.Όποιος προλάβει να διοριστεί διορίστηκε.
-
Δυστυχώς για μενα είμαι νηπιαγωγός και λυπάμαι πολύ για την κατάντια του κλάδου μας και για όλους τους συναδέλφους που το μόνο που ξερουν να κανουν είναι κριτική απο το σπίτι τους. Πραγματικά τι σε ενοχλεί?Δεν πρεπει να γνωριζουμε οτι διεκδικουν ενιαια εκπ/ση προσχολικής ηλικίας και οτι έχουν φτάσει στην υφυπουργο κα Χριστοφ,που είναι υπευθυνη για την προσχολικη εκπ/ση?Επίσης τα ΤΕΙ στο σύνολο τους πασχίζουν να αποκτήσουν τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΑΕΙ και αυτό είναι γνωστό.
Άκόμη η Διαμαντοπουλου περυσι είχε υπογραψει για να λειτουργήσουν νηπ/γεια σε ιδωτικούς παιδ. σταθμούς, ακόμη κι αν δεν πληρούν τα κριτήρια. Όλες αυτές οι συγκυρίες σε συνδυασμό με τις μειώσεις διορισμων, είναι λογικό να προβληματίζουν του νηπιαγωγούς.και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν πρέπει να μας απασχολεί?
Αν το θεωρείς αναξιο λόγου το θέμα απλώς μην ασχολείσαι.Το γεγονός οτι εσένα δεν σε προβληματίζει αυτή η κατάσταση, δεν σημαίνει οτι δεν υφίσταται. Επίσης δεν θα σου ζητάμε και την άδεια για οτιδήποτε γράφουμε στο φορουμ, είναι χωρος ελευθερης διακίνησης ιδεων.Ούτε νομίζω οτι εσύ εχεις κανενα δικαίωμα να αμφισβητείς το οτι εγω είμαι νηπ/γος.Υπαινισσεσαι δηλ οτι είμαι κάτι άλλο και βαζω το θέμα για αλλους λόγους.Ο συλλογισμός σου και ο υπαινιγμός σου είναι άκυρος και φανερώνει μόνο εμπάθεια. Δεν χρειάζεται να κάνεις προσωπικές επιθέσεις του τύπου είσαι νηπ/γος?Εγω αναρωτιέμαι αν εσύ έχεις κάποια σχέση με την εκπ/ση επι της ουσίας και όχι επειδή έχεις πτυχίο?
Άλλο το δικό μου σκεπτικό και άλλο το δικό σου.
Απλά σε ρώτησα αν είσαι νηπιαγωγός και με τον δικό μου τρόπο άφησα να καταλάβεις/βουν , αν συμφέρει σε όλες εμάς να συντηρούμε εδώ μέσα το θέμα που δημιουργεί μια ομάδα ανθρώπων του Δ.
-
Αυτοί καλά κάνουν και διεκδικούν.Εμείς πολύ σωστά(όπως ανέφερε η συνάδελφος) κοιμόμαστε όρθιοι όσον αφορά τον κλάδο.Να είστε σίγουροι ότι πολλά θα αλλάξουν στο μέλλον.Όποιος προλάβει να διοριστεί διορίστηκε.
Συμφωνώ!!!!!
Julie μην ασχολείσαι με το ""Popaki"" απλά αγνόησε την γιατι δεν έχει με τι να ασχολείται εκτός απο να κριτικάρει τα πάντα στο forum
Και εγώ που ασχολήθηκα αξία της έδωσα!!!!
-
Ο ΠΑ.ΣΥ.
-
Εγω πάλι δεν καταλαβαίνω: μόνο οι απόφοιτοι του ΤΕΙ (επαγγελμάτων υγείας και πρόνοιας και όχι παιδαγωγικών) έχουν δικαιώματα;;;;; Εμεις δεν έχουμε;;; Πιο ακριβώς δικαίωμα τους καταστρατηγείται με το υποχρεωτικό Νηπιαγωγείο;;
Έπειτα τι σημαίνει βρεφονηπιαγωγός;;;; Σε όλες τις προκηρύξεις του Δημοσίου τομέα αναφέρονται και είναι βρεφονηπιοκόμοι. Το "Νηπιαγωγός" παραπέμπει τις παιδαγωγικές σπουδές και σε ένα απο τους παλαιότερους κλάδους εκπαιδευτικών.
Απο κει και πέρα και εγω ειμαι υπέρ της Ενιαίας προσχολικής αλλά με προυποθέσεις και όχι με αυτοχαρακτηρισμό ορισμένων κλάδων....
Να είστε σίγουροι οτι η μεγάλη πλειοψηφία των συναδέρφων Νηπιαγωγών δεν θα επιτρέψει την καταστρατήγηση των επαγ. διακιωμάτων μας όσο και αν φαίνεται οτι "κοιμόμαστε".
Τελος να τονίσω οτι όσο και αν φαίνομαι "εριστική" θέλω απλά να εκφράσω την άποψη πολλών συναδέρφων και δεν υποτιμώ καθόλου τη δουλειά που κάνουν οι εργαζόμενοι στους παιδικούς σταθμούς. Σαφώς και είναι σημαντικότατο το έργο τους και σαφώς απο τις σχολές τους έχουν καλή κατάρτιση, αλλά να μπαίνουν και κάποια όρια ;)
Τέλος νομίζω οτι για σημαντικά θέματα που αφορούν τον κλάδο καλό θα ήταν να ενημερώνεται η ΔΟΕ και το συντονιτικό μας....
-
Η δική μου ένσταση είναι:
Δεν έχει καμιά θεση το θέμα της ΠΑ.ΣΥ.
-
Εγω πάλι δεν καταλαβαίνω: μόνο οι απόφοιτοι του ΤΕΙ (επαγγελμάτων υγείας και πρόνοιας και όχι παιδαγωγικών) έχουν δικαιώματα;;;;; Εμεις δεν έχουμε;;; Πιο ακριβώς δικαίωμα τους καταστρατηγείται με το υποχρεωτικό Νηπιαγωγείο;;
Έπειτα τι σημαίνει βρεφονηπιαγωγός;;;; Σε όλες τις προκηρύξεις του Δημοσίου τομέα αναφέρονται και είναι βρεφονηπιοκόμοι. Το "Νηπιαγωγός" παραπέμπει τις παιδαγωγικές σπουδές και σε ένα απο τους παλαιότερους κλάδους εκπαιδευτικών.
Απο κει και πέρα και εγω ειμαι υπέρ της Ενιαίας προσχολικής αλλά με προυποθέσεις και όχι με αυτοχαρακτηρισμό ορισμένων κλάδων....
Να είστε σίγουροι οτι η μεγάλη πλειοψηφία των συναδέρφων Νηπιαγωγών δεν θα επιτρέψει την καταστρατήγηση των επαγ. διακιωμάτων μας όσο και αν φαίνεται οτι "κοιμόμαστε".
Τελος να τονίσω οτι όσο και αν φαίνομαι "εριστική" θέλω απλά να εκφράσω την άποψη πολλών συναδέρφων και δεν υποτιμώ καθόλου τη δουλειά που κάνουν οι εργαζόμενοι στους παιδικούς σταθμούς. Σαφώς και είναι σημαντικότατο το έργο τους και σαφώς απο τις σχολές τους έχουν καλή κατάρτιση, αλλά να μπαίνουν και κάποια όρια ;)
Τέλος νομίζω οτι για σημαντικά θέματα που αφορούν τον κλάδο καλό θα ήταν να ενημερώνεται η ΔΟΕ και το συντονιτικό μας....
Αυτό είπα... όλοι έχουν δικαίωμα να διεκδικήσουν και οι βρεφονηπιαγωγοί και οι νηπιαγωγοί.
-
Η δική μου ένσταση είναι:
Δεν έχει καμιά θεση το θέμα της ΠΑ.ΣΥ.
-
κορίτσια τι είναι αυτά τα πράγματα?? οι βρεφονηπιοκόμοι δεν κάνουν εκπαίδευση αλλά κυρίως φύλαξη και ας πούμε και αγωγή. με τίποτα εκπαίδευση.. Εξυπηρετούν κυρίως τους εργαζόμενους γονείς, δεν έχουν τις γνώσεις για να κάνουν εκπαίδευση.. Ξυπνήστε επιτέλους ... Εδώ εγώ αγανακτώ που στην τελική δεν καίγομαι γιατί είμαι διορισμένη.. Διεκδικήστε τα δικαιωματά σας...
-
Η δική μου ένσταση είναι:
Δεν έχει καμιά θεση το θέμα της ΠΑ.ΣΥ.
-
Marilou85 ο καθε κλάδος κάνει τη δουλειά του...
-
secretariat@doe.gr
Αυτό είναι το e-mail της ΔΟΕ και προσωπικά θα τους ενημερώσω για αυτό το κομμάτι:
Στην Υφυπουργό εκτέθηκαν τα μεγάλα και σοβαρά προβλήματα που προέκυψαν από την εφαρμογή της υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης (Ν. 3518/2006), η οποία είχε ως αποτέλεσμα, την αυθαίρετη καταστρατήγηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων του κλάδου ως προς τη νηπιακή ηλικία. Επισημάνθηκε επίσης ότι η εφαρμογή της διετούς υποχρεωτικής εκπαίδευσης, θα εντείνει τα ήδη σοβαρά και διαχρονικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι παιδικοί σταθμοί και θα οδηγήσει τον κλάδο σε μεγάλη ανεργία και συρρίκνωση του μοναδικού επαγγελματικού του χώρου.
Τώρα όποιος συνάδερφος Νηπιαγωγός κρίνει οτι θέλει επίσης να επικοινωνήσει μαζί τους ας στείλει επίσης e-mail ή να επικοινωνήσει με κάποιο μέλος της ΔΟΕ.
-
Δυστυχώς για μενα είμαι νηπιαγωγός και λυπάμαι πολύ για την κατάντια του κλάδου μας και για όλους τους συναδέλφους που το μόνο που ξερουν να κανουν είναι κριτική απο το σπίτι τους. Πραγματικά τι σε ενοχλεί?Δεν πρεπει να γνωριζουμε οτι διεκδικουν ενιαια εκπ/ση προσχολικής ηλικίας και οτι έχουν φτάσει στην υφυπουργο κα Χριστοφ,που είναι υπευθυνη για την προσχολικη εκπ/ση?Επίσης τα ΤΕΙ στο σύνολο τους πασχίζουν να αποκτήσουν τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΑΕΙ και αυτό είναι γνωστό.
Άκόμη η Διαμαντοπουλου περυσι είχε υπογραψει για να λειτουργήσουν νηπ/γεια σε ιδωτικούς παιδ. σταθμούς, ακόμη κι αν δεν πληρούν τα κριτήρια. Όλες αυτές οι συγκυρίες σε συνδυασμό με τις μειώσεις διορισμων, είναι λογικό να προβληματίζουν του νηπιαγωγούς.και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν πρέπει να μας απασχολεί?
Αν το θεωρείς αναξιο λόγου το θέμα απλώς μην ασχολείσαι.Το γεγονός οτι εσένα δεν σε προβληματίζει αυτή η κατάσταση, δεν σημαίνει οτι δεν υφίσταται. Επίσης δεν θα σου ζητάμε και την άδεια για οτιδήποτε γράφουμε στο φορουμ, είναι χωρος ελευθερης διακίνησης ιδεων.Ούτε νομίζω οτι εσύ εχεις κανενα δικαίωμα να αμφισβητείς το οτι εγω είμαι νηπ/γος.Υπαινισσεσαι δηλ οτι είμαι κάτι άλλο και βαζω το θέμα για αλλους λόγους.Ο συλλογισμός σου και ο υπαινιγμός σου είναι άκυρος και φανερώνει μόνο εμπάθεια. Δεν χρειάζεται να κάνεις προσωπικές επιθέσεις του τύπου είσαι νηπ/γος?Εγω αναρωτιέμαι αν εσύ έχεις κάποια σχέση με την εκπ/ση επι της ουσίας και όχι επειδή έχεις πτυχίο?
Άλλο το δικό μου σκεπτικό και άλλο το δικό σου.
Απλά σε ρώτησα αν είσαι νηπιαγωγός και με τον δικό μου τρόπο άφησα να καταλάβεις/βουν , αν συμφέρει σε όλες εμάς να συντηρούμε εδώ μέσα το θέμα που δημιουργεί μια ομάδα ανθρώπων του Δ.
-
Η δική μου ένσταση είναι:
Δεν έχει καμιά θεση το θέμα της ΠΑ.ΣΥ.
-
Δυστυχώς για μενα είμαι νηπιαγωγός και λυπάμαι πολύ για την κατάντια του κλάδου μας και για όλους τους συναδέλφους που το μόνο που ξερουν να κανουν είναι κριτική απο το σπίτι τους. Πραγματικά τι σε ενοχλεί?Δεν πρεπει να γνωριζουμε οτι διεκδικουν ενιαια εκπ/ση προσχολικής ηλικίας και οτι έχουν φτάσει στην υφυπουργο κα Χριστοφ,που είναι υπευθυνη για την προσχολικη εκπ/ση?Επίσης τα ΤΕΙ στο σύνολο τους πασχίζουν να αποκτήσουν τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΑΕΙ και αυτό είναι γνωστό.
Άκόμη η Διαμαντοπουλου περυσι είχε υπογραψει για να λειτουργήσουν νηπ/γεια σε ιδωτικούς παιδ. σταθμούς, ακόμη κι αν δεν πληρούν τα κριτήρια. Όλες αυτές οι συγκυρίες σε συνδυασμό με τις μειώσεις διορισμων, είναι λογικό να προβληματίζουν του νηπιαγωγούς.και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν πρέπει να μας απασχολεί?
Αν το θεωρείς αναξιο λόγου το θέμα απλώς μην ασχολείσαι.Το γεγονός οτι εσένα δεν σε προβληματίζει αυτή η κατάσταση, δεν σημαίνει οτι δεν υφίσταται. Επίσης δεν θα σου ζητάμε και την άδεια για οτιδήποτε γράφουμε στο φορουμ, είναι χωρος ελευθερης διακίνησης ιδεων.Ούτε νομίζω οτι εσύ εχεις κανενα δικαίωμα να αμφισβητείς το οτι εγω είμαι νηπ/γος.Υπαινισσεσαι δηλ οτι είμαι κάτι άλλο και βαζω το θέμα για αλλους λόγους.Ο συλλογισμός σου και ο υπαινιγμός σου είναι άκυρος και φανερώνει μόνο εμπάθεια. Δεν χρειάζεται να κάνεις προσωπικές επιθέσεις του τύπου είσαι νηπ/γος?Εγω αναρωτιέμαι αν εσύ έχεις κάποια σχέση με την εκπ/ση επι της ουσίας και όχι επειδή έχεις πτυχίο?
Άλλο το δικό μου σκεπτικό και άλλο το δικό σου.
Απλά σε ρώτησα αν είσαι νηπιαγωγός και με τον δικό μου τρόπο άφησα να καταλάβεις/βουν , αν συμφέρει σε όλες εμάς να συντηρούμε εδώ μέσα το θέμα που δημιουργεί μια ομάδα ανθρώπων του Δ.
-
Η δική μου ένσταση είναι:
Δεν έχει καμιά θεση το θέμα της ΠΑ.ΣΥ.
-
Δεν ξερω αν η συνάδελφος (PO-PA-KI) εννοεί ότι αναρτώντας ένα τέτοιο θέμα-κείμενο τους κάνουμε και διαφήμιση (δεν έχω καταλάβει καλά την ένστασή της). Αν είναι έτσι διαφωνώ. :-\
Όταν οι παιδικοί σταθμοί πέρασαν αποκλειστικά στο "υγείας-πρόνοιας" και χάσαμε, ως νηπιαγωγοί, θέσεις διορισμού, δεν διαμαρτυρήθηκε κανένας... 8)(τότε βέβαια τον συγκεκριμένο κλάδο τον βόλευε αυτό...). Τώρα διεκδικούν θέσεις από εμάς? Και αυτό δε μας αφορά ή δε θα έπρεπε να το ξέρουμε όλοι μας? ???
Επειδή γνωρίζω πολύ καλά κάποια πράγματα (και ίσως πρόσωπα και καταστάσεις) και φαντάζομαι ως πιθανή την συμμετοχή συγκεκριμένου ατόμου στην ομάδα που συνέταξε το κείμενο προς υπογραφή...θα ήθελα να πω ένα πράγμα : το κόμπλεξ σε όλο του το μεγαλείο!!!!! :P (έχω "λουστεί" προσωπικά το πώς μας βλέπουν οι βρεφονηπιοκόμοι για έναν ολόκληρο χρόνο... :-X)
Και, ναι, οι νηπιαγωγοί φτάνουν και περισσεύουν για να καλύψουν τις ανάγκες των δημόσιων νηπιαγωγείων! ::)
-
Άν θέλουν να εργαστούν ως νηπιαγωγοί να δώσουν κατατακτήριες και να πάρουν πτυχίο νηπιαγωγού.Μου αρέσει που ισχυρίζονται ότι στις σχολές μας διδασκόμαστε τα ίδια...η μέρα με τη νύχτα.Η Κουτσουβάνου ήταν πολύ αυστηρή θυμάμαι με αυτό το ζήτημα.Τις χαρακτήριζε επιεικώς ανεπαρκείς για να ασχοήθούν με νήπια και προνήπια.Τώρα όλες μας τα ξέρουμε αυτά.Το θέμα είναι ότι οι γονείς δεν είναι ενημερωμένοι και δε γνωρίζουν τις διαφορές.Νομίζουν ότι η δουλειά μας είναι να μαθαίνουμε στα παιδιά τραγουδάκια και να τα απασχολούμε με ζωγραφική.
-
Συμφωνώ Sophie και Χionati.Η αλήθεια είναι οτι όταν το έμαθα το μόνο, που σκέφτηκα ήταν οτι πρεπει να το μαθουν οσο το δυνατόν περισσότεροι νηπ/γοι, για αυτό το λόγο το ανέβασα στο pde.Δεν είχα σκοπό να διαφημίσω κανέναν, απλώς θεώρησα εξωφρενικό αυτό το έγγραφο. Εχω και εγώ πολύ κακές εμπειρίες απο παιδικούς σταθμούς αλλά και απο βρεφονηπιοκόμους τει και ιεκ.Θεωρουν τους εαυτούς τους καλύτερους απο εμάς των αει για κάποιον ανεξήγητο λόγο και τώρα τολμούν να υποστηρίζουν οτι κανουμε τα ίδια πράγματα.Το πρόβλημα είναι οτι οι γονείς δεν τα γνωρίζουν αυτά και μπορεί να παρασυρθούν απο αυτό το κείμενο και το έγγραφο που διακινείται προς υπογραφή.
-
julie9 πολύ καλώς κάνεις και μας ενημερώνεις για το έγγραφο! Έχω όμως μια παρατήρηση να κάνω: το οτι αναφέρονται στον τίτλο οι βρεφονηπιοκόμοι σαν "βρεφονηπιαγωγοί" έχει σαν αποτέλεσμα να ενοχλούνται κάποιοι απο εμας (γιατί σαφώς δεν το αποδεχόμαστε σαν όρο) οπότε είναι λογικό η κουβέντα να ξεκινάει με άσχημες διαθέσεις ;)
Εναλλακτικά θα μπορούσε το θέμα να μπει στο "διάφορα θέματα για την εκπαίδευση" με κάποιον άλλο τίτλο(πχ Ένα έγγραφο του συνδέσμου τάδε-υπόψιν Νηπιαγωγών)
-
Ο τίτλος είναι copy paste, απλως τον μετέφερα απο το ίδιο το κέιμενο.Δεν σκέφτηκα να κάνω καμμία μετατροπή-επεξεργασία πιο κοσμια, γιατί ποτέ δεν φανταζόμουν οτι ενοχλούν οι λέξεις και όχι οι πράξεις καθεαυτές(συναντηση βρεφοκομων με χριστοφιλοπουλου, διακίνηση εγγραφου προς υπογραφή).
-
Ο τίτλος είναι copy paste, απλως τον μετέφερα απο το ίδιο το κέιμενο.Δεν σκέφτηκα να κάνω καμμία μετατροπή-επεξεργασία πιο κοσμια, γιατί ποτέ δεν φανταζόμουν οτι ενοχλούν οι λέξεις και όχι οι πράξεις καθεαυτές(συναντηση βρεφοκομων με χριστοφιλοπουλου, διακίνηση εγγραφου προς υπογραφή).
-
Το ζήτημα αφορα κατα την γνωμη μου περισσοτερο τους αναπληρωτές, γιατί αυτοι θα θιγουν με περαιτέρω μειώσεις ,αν εκχωρηθουν δικαιώματα στους παιδ.σταθμους .Ηδη η διχρονη υποχρεωτική δεν ισχύει και μπορεί να γίνει οτιδηποτε στο μελλον.Αλλωστε και ο ένας χρόνος υποχρεωτικής πάλι δεν ισχυει αφου τα παιδια εγγραφονται στην α' Δημ. χωρίς την βεβαιωση του νηπ/γειου.
Τελος επειδη δεν ξέρω πως να μεταφερω το θέμα στο Διάφορα θέματα για την εκπ/ση, παρακαλω αν μπορεί να το κάνει ο συντονιστής ή καποιο άλλο μέλος του forum.Ευχαριστώ εκ των προτερων.
-
Θα είναι τόση μεγάλη η μείωση στους διορισμούς;;;; Πάντως πολύ ακραίο το σενάριο να εκχωρηθούν διακαιώματα στους παιδικούς (θέλω να πιστεύω). Υποτίθεται οτι απο της προτεραιότητες της αναδιαμόρφωσης της παιδείας είναι το Νηπιαγωγείο και μάλιστα το Ολοήμερο :-\ :-\ τη δίχρονη δεν την περιμένουμε βέβαια....
-
Ειναι γνωστό οτι οι προσλήψεις αναπλ θα μειωθουν στο 70%.Και οι προσλήψεις μονιμων στο 50% σύμφωνα με το προγραμμα σταθεροτητας.Αυτό ειναι πλεον επίσημο.Δυστυχώς και η Διαμαντοπούλου μαζι με Χρυσαφιδη και άλλους υπέγραψε περυσι σε μια ημεριδα των ιδιοκτητών παιδικών σταθμών,για να δωθει άδεια στους παιδ.σταθμούς, να εχουν ταξη νηπ/γειου,ακομη κι να δεν πληρουν τις προυποθέσεις τουΥΠΕΠΘ.Επίσης το προγραμμα του Πασοκ μιλουσε προεκλογικα για ενιαια δημοσια προσχολικη αγωγή(3-6 ετών).Ολα αυτά είναι κακές συγκυρίες και η ιδια η υπουργός έχει βάλει τη υπογραφούλα της,ενω η υφυπουργός δέχεται εκπροσώπους του συνδεσμου
-
Υπέγραψε για την φετινή χρονιά εννοείς;;; Μα απο φέτος δεν είναι υποχρεωτικό το Νηπιαγωγείο;;;
Το μόνο που μπορουμε να κανουμε είναι να παρουσιαζουμε τα προβληματα του κλαδου μας όσοι ειμαστε αναπληρωτές/ μονιμοι μεσα απο τους τοπικούς συλλογους.Νομιζω πως και οι δάσκαλοι θα καταλαβαιναν τα προβληματα μας, αν τους τα εκθεταμε στην ΔΟΕ και στους συλλογους.
Σωστά, πολύ σωστά! Όπως και στο συντονιστικό μας.
-
Οχι περυσι υπεγραψε και δημοσιευτηκε στον τύπο.Ηταν μια συλλογη υπογραφων για να διατηρηθουν νηπ/γεια στους παιδικούς σταθμούς.
Ωστοσο φετος επανέφερε την υποχρεωτικοτητα του νηπ/γειου, που είχε προηγουμενως καταργησει ο Σπηλιωτοπουλος.Αλλά η κίνηση της ,όταν ήταν αντιπολιτευση είναι ανησυχητική.Δεν μπορει κανεις να τους εμπιστευεται. Ειναι το παρακατω κείμενο το οποιο δεν έχει νομική αξία, αλλά εχει πολιτικη σημασια.Οταν η υπευθυνη τότε(2009) για εκπαιδευτικά θεματα κα.Διαμαντοπουλου υπερασπιστηκε ενα τέτοιο αιτημα, με κανει παρα πολύ ανησυχη και επιφυλακτικη για τις αληθινές προθέσεις της.
<<Υποχρεωτικό Νηπιαγωγείο στον Παιδικό Σταθμό>> Ημερίδα 7 Μαρτίου 2009
Κατηγορία : Επαγγελματικά Νέα Τεύχος : 510
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Ιδιωτικών Παιδικών Σταθμών (ΠΑ.Σ.Ι.Π.Σ.) διοργάνωσε στις 7 Μαρτίου 2009, ημερίδα για το <<Υποχρεωτικό Νηπιαγωγείο στον Παιδικό Σταθμό>>.
Η αντίστοιχη ημερίδα στη Θεσσαλονίκη έγινε Σάββατο 16-5-09 στο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ
ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Στην ημερίδα παρουσιάστηκαν οι θέσεις του συλλόγου για τον αποκλεισμό των παιδικών σταθμών από τις λειτουργίες της υποχρεωτικής φοίτησης σε Νηπιαγωγεία όσων μαθητών συμπληρώνουν την ηλικία των 5 ετών. Το ΕΕΑ ήταν χορηγός της εκδήλωσης και εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρο Ηλία Χατζηβασίλογλου, τον Αντιπρόεδρο Ιωάννη Δρούλια και το σύμβουλο Θανάση Ζαχόπουλο.
Στην Ημερίδα αυτή:
* κατατέθηκαν απόψεις των πολιτικών κομμάτων και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
* έγιναν εισηγήσεις ειδικών επιστημόνων
* Αναπτύχθηκε διάλογος επαρκής για το θέμα και
* συντάχθηκαν συμπεράσματα, τα οποία συνοπτικά είναι τα εξής:
1. Η απαγόρευση της λειτουργίας τμημάτων Νηπιαγωγείων μέσα στους Παιδικούς Σταθμούς, παρά τις προβλέψεις των άρθρων 2 και 3 του Ν 1566185, δημιούργησε σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των Παιδικών Σταθμών και διατάραξε την ομαλή άσκηση του παιδαγωγικού τους έργου.
2. Οι μετέχοντες στην ημερίδα πιστεύουν ότι η εξαγγελία του ΥΠ.ΕΠΘ για διάλογο <<tabula rasa>> είναι πρόταση ουσίας και καλής πρόθεσης. Γι' αυτό αποφάσισαν και ζητούν τη συμμετοχή σ' αυτόν του αντιπρο- σευτικού τους φορέα (ΠΑ.Σ.Ι.Π.Σ.) για όλα τα θέματα που αφορούν τον κλάδο τους, με προτεραιότητα:
α) Τη Νομοθετική ρύθμιση για Ενιαία Προσχολική εκπαίδευση, με κοινή δράση των ηλικιών της.
β) Την ισότιμη ανάθεση και στους Παιδικούς Σταθμούς της συναισθηματικής, γνωστικής, κοινωνικής και αναπτυξιακής προετοιμασίας των παιδιών προσχολικής ηλικίας, για την ομαλή μετάβαση τους στο
Δημοτικό Σχολείο.
γ) Την άμεση πρόβλεψη της πολιτείας για τη νόμιμη λειτουργία τμημάτων Νηπιαγωγείου μέσα στους Παιδικούς Σταθμούς γειτονιάς και την άρση των διατάξεων της <<υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής>> που δημιούργησαν την κατάργηση τους.
δ) Εν όψει των εγγραφών για τη σχολ. χρονιά 2009-10, χρειάζονται άμεσες αποφάσεις (εντός του Μαρτίου) έστω και προσωρινές, ώστε να μη φύγουν τα σημερινά προνήπια από τους παιδικούς σταθμούς και για να μην ταλαιπωρηθούν αυτά και οι γονείς τους.
Τα μετέχοντα στην ημερίδα μέλη ΠΑ.Σ.Ι.Π.Σ. συμπεραίνουν και ζητούν ακόμη από την πολιτεία:
α) Να έχει κοινή αντίληψη στην αντιμετώπιση των Δημόσιων και των Ιδιωτικών δομών και να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία που, εδώ και 40 χρόνια., έχει αναπτυχθεί στον Ιδιωτικό τομέα.
β) Να συντονίσει τα (συν)αρμόδια Υπουργεία (Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, ΥΠΕΠΘ, ΥΠΕΧΩΔΕ, Εσωτερικών) για τη λύση του θέματος της συνύπαρξης των ηλικιών στον παιδικό σταθμό, χωρίς μετατροπή της ισχύουσας άδειας, σε κάθε προϋπάρχουσα δομή.
γ) Να αναγνωρίσει την ιδιαιτερότητα των κτιριακών δομών και των προβλημάτων σχολικής στέγης που υπάρχει στον αστικό ιστό της πόλης και να τα προσεγγίσει υπεύθυνα, με κριτήριο την υπάρχουσα πραγματικότητα.
δ) Να προστατεύσει τις μικρές βιώσιμες μονάδες Παιδικών Σταθμών, που κατά κανόνα λειτουργούν κοντά στο οικογενειακό περιβάλλον των παιδιών αλλά και τις θέσεις Εργασίας των ανθρώπων που εργάζονται σ' αυτούς.
ε) Να κατανοήσει ότι οι αλλαγές βρεφικού ή παιδικού σταθμού, Νηπιαγωγείου και Α' Δημοτικού είναι (αρνητικά) κρίσιμες ενέργειες για τον ψυχικό και συναισθηματικό κόσμο των παιδιών αυτής της ηλικίας.
στ) Να ενθαρρύνει την έρευνα για την προσχολική ηλικία γιατί αυτή:
* αλλάζει την κοινωνία.
* προσδιορίζει την πορεία ζωής του ατόμου.
* δημιουργεί τους πολίτες του αύριο.
* διαμορφώνει διαχρονικές αξίες και αντιλήψεις.
* προλαμβάνει τις αρνητικές εξελίξεις στην οικογένεια.
Τις θέσεις αυτές υποστήριξαν θερμά οι παρακάτω ομιλητές:
1. Διαμαντοπούλου Άννα,
-
Θυμάστε τι σας έλεγα πέρσι πριν τη συνάντηση του συντονιστικού; Να τα τώρα. Αν είχαμε κάνει τον κόπο να δούμε τα πράγματα πιο σφαιρικά και να σχεδιάσουμε την προσχολική από την αρχή, διεκδικώντας τη δική μας θέση, θα δτρώναμε εμείς το χαλί και κανείς δε θα μας το τράβαγε κάτω από τα πόδια. Τώρα πάλι ράβε ξήλωνε θα παίξει και για τα αιτήματά μας ακόμη.
Συμπαθές πτηνό η στρουθοκάμηλος, αλλά ανεπαρκής ο προστατευτικός της μηχανισμός. :-X
-
πάλι βλέπω αυτό το θέμα να ξαναβγαίνει στην επιφάνεια, με τις βρεφονηπιοΚΟΜΟΥΣ να ζητούν ουσιαστικά ο,τι και οι νοσοκόμες των ΤΕΙ με των ΑΕΙ. Στη χώρα μας είναι γεγονός οτι η προσχολική αγωγή έχει περάσει απο 40 κύματα και βλέποντας κ τέτοια φαινόμενα, απλά απογοητεύομαι. στο εξωτερικό μια νηπιαγωγός είναι σε θέση να διδάξει και στην πρώτη δημοτικού αλλά τουλάχιστον της παρέχεται η κατάλληλη κατάρτιση. δεν είναι νηπιαγωγός, είναι δασκάλα πρωτοσχολικής ηλικίας θα το λέγαμε στη χώρα μας. κάτι ανάλογο μου φαίνεται πως διεκδικούν οι βρεφονηπιοΚΟΜΟΙ. προτιμώ να διεκδικήσω τη θέση μας στην εκπαίδευση κ μετά κάτι τέτοια μεμονωμένα περιστατικά δν με τρομάζουν.