Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Απεργίες - Κινητοποιήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: bkanenas στις Φεβρουαρίου 23, 2010, 09:49:46 am
-
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ
Έχουμε φθάσει πλέον στον πάτο. Επειδή ζούμε την παρακμή της εκπαίδευσης είναι ώρα να αρχίσουμε να έχουμε αιτήματα δίκαια τα οποία όμως να λαμβάνουν υπόψιν την υπόλοιπη ελληνική κοινωνία ακόμη και αν κάποια από αυτά βγάζουν κάποιους από τη βολή τους. Τουλάχιστον οι παρακάτω σκέψεις δεν δίνουν άλλοθι στις φωνές που εκμεταλλευόμενες τα αποστειρωμένα και ανεδαφικά αιτήματα των συνδικαλιστικών οργάνων μας αρχίζουν να ζητούν μέτρα όπως η (κομματική) αξιολόγηση, η παύση των διορισμών, η άρση της μονιμότητας ή η μισθολογική συρρίκνωση (Μήπως τα συνδικαλιστικά αιτήματα που προβάλουμε μας οδηγούν ταχύτερα εκεί;). Επειδή οι μισθοί μας προέρχονται από δανεικά και όσο και να φωνάζουμε οι στρόφιγγες κλείνουν ας ζητήσουμε κάποιο αντιστάθμισμα. Το αντιστάθμισμα που προτείνω πιθανόν να είναι επίπονο για μερικούς αλλά πιστεύω μας βοηθά να ανακτήσουμε τη θέση μας στην κοινωνία. Αφιερώστε λίγο χρόνο και σχολιάστε τα καλόπιστα συμπληρώστε τα η απορρίψτε τα αλλά δικαιολογήστε τις απόψεις σας παρακαλώ. Ίσως αν υπάρξει ενδιαφέρον και καταλήξουμε κάπου να συστήσουμε κάποιο όργανο (όχι πάντως κομματικό) και να τα προβάλουμε δημοσίως. Ενδιαφέρομαι να δω απόψεις άλλων ειδικοτήτων σε προβλήματα που δεν έχω σκεφθεί η τα βλέπω από άλλη σκοπιά.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Πρόβλημα:αγράμματοι μαθητές που φθάνουν να τελειώνουν το Λύκειο - ανάξιοι εκπαιδευτικοί που δεν προσφέρουν έργο
Λύση:
α)δημιουργία βάσης δεδομένων με ερωτήσεις αξιολόγησης
β)πανελλαδική αδιάβλητη εξέταση των μαθητών βάση αυτών δυο φορές το χρόνο
μια το Σεπτέμβριο για έλεγχο του υφιστάμενου επιπέδου των μαθητών
μια τον Ιούνιο για έλεγχο της προόδου τους
Στατιστική μελέτη της προόδου ανά τμήμα-μάθημα ευθύνης κάθε εκπαιδευτικού και αξιολόγηση αυτού μέσω του έργου του και όχι κομματικών-διαβλητών κριτηρίων
γ)Κόψιμο στο φαγοπότι των άχρηστων επιμορφώσεων (τα παίρνουν κυρίως οι της τριτοβάθμιας - παιδαγωγικών και άλλα τρωκτικά)- Το πρόβλημα είναι στην επάρκεια στο αντικείμενο όχι στο τι έλεγε ο τάδε και ο δείνα φιλόσοφος. Προς τούτο επαναληπτική εξέταση σε ένα μάθημα κάθε χρόνο στη σχολή που τέλειωσε ο καθένας. 2 ευκαιρίες ...Αν δεν περάσει το μάθημα απόλυση. Η επιμόρφωση να γίνεται μέσα από την ένταξη σε κανονικά μεταπτυχιακά πχ δημιουργώντας τμήματα εκπαιδευτικών στο ανοικτό πανεπιστήμιο με κανονικές εξετάσεις και όχι την κοροϊδία των σεμιναρίων. Όσοι εκπαιδευτικοί έχουν προσόντα από σπουδές - μεταπτυχιακά να τους αναγνωριστούν εφόσον το επιθυμούν (χωρίς την οικονομική και χρονική αιμορραγία των σεμιναρίων) άμεσα. Να αναγνωριστούν κάποιες σοβαρές πιστοποιήσεις που δίνονται από τον ιδιωτικό τομέα πχ CISCO. Όσοι είναι πιστοποιημένοι να αναλαμβάνουν υποχρεώσεις (βλέπε παρακάτω) με μισθολογικό αντίκρυσμα .
ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ
Πρόβλημα:Απαξίωση του δημόσιου σχολείου
Λύση:
α)Άμεση απόλυση των εκπαιδευτικών που κάνουν φροντιστήρια ή νομιμοποίηση των φροντιστηρίων με αποδείξεις κτλ
β)Εκστρατεία ενημέρωσης των Ελλήνων γονέων που θεοποιούν το φροντιστήριο και πληρώνουν ένα κάρο λεφτά για να καλύπτουν την δική τους αδιαφορία-παραλήψεις
γ)Όχι στα νέα βιβλία που γράφονται απλά για να γράφονται και να εκμεταλλεύονται κάποιες κλίκες τα πακέτα της ΕΕ. Αξιολόγηση του εκάστοτε βιβλίου από την μεγάλη πλειοψηφία των διδασκόντων που διδάσκουν στα σχολεία πριν γίνει αποδεκτό.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ - ΣΥΝΔΥΚΑΛΙΣΜΟΣ
α)Κλείσιμο των παραθύρων στους διορισμούς - αξιοκρατία. Σύστημα μορίων προϋπηρεσίας - ΑΣΕΠ. Κανένας διορισμός - αναπληρωτής χωρίς επιτυχία στους δύο τελευταίους ΑΣΕΠ.
-
ρίξτε και μιε ματιά στο
http://www.youtube.com/watch?v=73FX9yd9EwY
ελπιζω να είναι ψέματα αλλα μάλλον δεν είναι
Αυριο δε θα απεργήσω ... Οχι με τα αιτήματα που προβάλλονται.
Να έχετε υπ´ όψιν σας οτι όταν απεργείτε δεν απεργείτε για τα αιτήματα που έχετε στο μυαλό σας.
Πάντως σεβαστοι και οι συνάδελφοι που σκεφτονται διαφορετικά....
-
συγνωμη συναδελφε αλλα αυτος εδω που ανανεωνει το ραντεβου ειπε εξυπναδες?
ολα αυτα που ανεφερε δεν ειναι γνωστα , δεν ειναι γνωστο σε σένα οτι τα μετρα που παιρνει η κυβερνηση επιβαρυνει την κατασταση.
προτεινει λοιπον παγωμα των πληρωμων στο δημοσιο τομεα για να σωθουμε θεε κ κυριε!!που ήταν αυτος ο κυριος να πει τις εξυπναδες του στην περιπτωση του βατοπεδίου, στην περιπτωση του χρηματηστηριου .της σιμενς κ τοσων αλλων ,δεν το ξέραμε οτι ολα αυτα θα μας οδηγησουν εδω?
κ τωρα καποιος πρεπει να θυσιαστει εεε? ωραια να δωσουμε την ιφιγενεια ξανα το αθωο θυμα κ ας κρατησουν τα χρηματα οι μεγαλοκαρχαριες οι τραπεζες οι...οι......
λυσεις υπαρχουν αρκει να χει καποιος τα κότσια να της παρει γιατι αν το τολμησει οι αετονυχιδες που τωρα σφυριζουν αδιαφορα θα ξεσηκωθουν οχι σαν εμας που μενουμε απραγοι κ πιστευουμε το καθε βλακα που λεει την χαζομαρα του κ τους εγκυρους δημοσιογραφοους!
ολοι μας δημοσιοι κ ιδιωτικοι υπαλληλοι δουλευουμε για το ψωμί μας δεν ειναι κανεις πλουδιος κ δεν εγινε κανεις πλουσιος δημοσιος υπαλλ κ πιστεψε με αν ο ιδιωτικός τομές σου εξασφαλιζε καλυτερες συνθηκες θα τον διαλεγαμε πολλοι κ ας παψου να δικαιολογουν καταστασεις με τους τεμπεληδες του δημοσίου.εγω οταν πηγα να δουλεψω στον ιδιωτικο μου ειπαν δεν θα σε πληρωσουμε τους 3 πρωτους μηνες γιατι σου προσφέρουμε εμπειρια,.δυστυχως στην ελλαδα ειμαστε πολλοι οι εξυπνοι . μην το παρεις προσωπικα το ξεσπασμα
-
Μιας και η κρίση θα μας βάλει θέλοντας και μη σε μια αναθεώρηση της πραγματικότητας που ζούμε ας είμαστε ειλικρινείς. Όλοι γνωρίζουμε για συνανθρώπους μας που μπήκαν με ρουσφέτια στο δημόσιο για να αράξουν και το κάνουν χωρίς καθόλου τύψεις. Όλοι γνωρίζουμε επαγγελματίες που είναι στην ουσία κλέφτες και ούτε αυτοί έχουν ενδοιασμούς. Και το κακό είναι, ότι αυτά δεν είναι καθόλου ασυνήθιστα. Είναι δε ανησυχητικό το ότι σαν κοινωνία όχι μόνο δεν εμποδίσαμε αυτά τα φαινόμενα αλλά ούτε καν τα απορρίψαμε ηθικά.
Γιατί η κατάσταση αυτή με την εξοργιστική ασυλία έχει ιδεολογικό υπόβαθρο μια αριστερή υποκουλτούρα , ένα ιδεοληπτικό κρατισμό και αυτιστικό ατομικισμό;
Γιατί αυτή η κατάσταση με την διαφθορά να οργιάζει έχει σιωπηλή ανοχή από τον πνευματικό κόσμο;
Δεν είναι υποκρισία να πληρώνονται τόσοι υπάλληλοι & εργολάβοι και οι δρόμοι να είναι καρμανιόλες;
Δεν είναι υποκρισία να πληρώνονται τόσοι καθηγητές & υποδομές και οι μαθητές να βγαίνουν αγράμματοι;
Δεν είναι υποκρισία να ξοδεύονται τόσα λεφτά και η περίθαλψη να είναι τόσο ελλιπής;
Γιατί τα ανεχτήκαμε όλα αυτά; Γιατί επιτρέψαμε σε τόσους ή και στον εαυτό μας, να είναι αδιάφοροι και κατά βάθος απάνθρωποι; Που ήταν η ακαδημία ,η εκκλησία ,οι επιστήμονες να αναδείξουν και να προσδιορίσουν το πρόβλημα;
Που ήταν η αριστερά να υπερασπιστεί το ανθρωπιστικό ιδανικό; Που ήταν η δεξιά του πατριωτισμού ; Που η δημοκρατία να αμυνθεί για την απαξίωση; Που ήταν οι σοσιαλιστές να υπερασπιστούν το κοινωνικό όραμα;
Πρέπει να μας καθοδηγήσουν οι Γερμανοί και οι Αμερικάνοι; Εμείς σαν λαός δεν έχουμε υπόσταση;
Γιατί λειτουργούμε έτσι; Τι μας έχει κάνει τόσο υπερτροφικά εγωιστές που γινόμαστε αυτοκαταστροφικοί;
Εμείς οι αναπληρωτές & ωρομίσθιοι προσπαθούμε να μονιμοποιηθούμε γιατί υποτίθεται ότι υπάρχουν ανάγκες στην εκπαίδευση, αν όμως δεν υπάρχουν πρέπει να τις επινοήσουμε;
Εμείς οι καθηγητές που θέλουμε σταθερή και μόνιμη δουλειά ,μόνο αυτό θέλουμε;
Τι επιδιώκουμε ; να γίνουμε μέρος μιας τελματωμένης κατάστασης ή να συμβάλλουμε θετικά;
Νομίζω ότι στην διαβούλευση για την εκπαίδευση δεν πρέπει απλά να πάρουμε θέση για το σύστημα διορισμών αλλά να γίνει μια αφετηρία για αναθεώρηση όλης της διαμορφωμένης κατάστασης.
Γιατί η δημόσια εκπαίδευση εμφανίζει χαρακτηριστικά διάλυσης… όπως και τόσα άλλα στην χώρα.
Κ’ έτσι κ’ αλλιώς αν είναι να χρεοκοπήσουμε εντελώς κανείς δεν κερδίζει τίποτα πλέον.
-
Ασχετο:
Πριν μπουν τα κομματό-σκυλα στον συνδικαλισμό, και δεν μιλάω για εκπαιδευτικούς μόνο.. [quiz] η Ελλάδα έχει ζήσει τουλάχιστον 2 απεργίες με 100% συμμετοχή. Οταν η λέξη "κλαδικό συμφέρον" οχι το μετά κλαδικό...
είχε νόημα. 3 παραιτήσεις υπουργών είχαμε...
Οσο είμαι πράσινος, μπλε, κόκκινος, πορτοκαλί, μαύρος, ή χρωματισμένος... χαΐρι δεν υπάρχει.
Εγω δεν απεργώ ποτέ. Αν γίνουμε Ιαπωνία και πάω στη δουλειά μου με απλά ένα μαύρο περιβραχιόνιο και τα αφεντικά μου έχουν πανικοβληθεί επειδή το είδαν ναι, ναι και ξανά ναι.
Οσο είμαι γρανάζι αυτού που φταίει... δε θα κάνω το δήθεν. Αν δε μου αρέσει πραγματικά πάω σπίτι μου μέχρι να με ζητήσουν πίσω. Μόνη, θα πάρω τα @@, ε και? Ο πλανήτης δεν άλλαξε ποτέ μαζικά....1 wins 1.
Συγνώμη για την παρέμβαση... καμία διάθεση αντιπαράθεσης, απλά σχόλια.
-
Συμφωνώ απόλυτα με τον/την ekfrasi.....
:-\
-
Μιας και η κρίση θα μας βάλει θέλοντας και μη σε μια αναθεώρηση της πραγματικότητας που ζούμε ας είμαστε ειλικρινείς. Όλοι γνωρίζουμε για συνανθρώπους μας που μπήκαν με ρουσφέτια στο δημόσιο για να αράξουν και το κάνουν χωρίς καθόλου τύψεις. Όλοι γνωρίζουμε επαγγελματίες που είναι στην ουσία κλέφτες και ούτε αυτοί έχουν ενδοιασμούς. Και το κακό είναι, ότι αυτά δεν είναι καθόλου ασυνήθιστα. Είναι δε ανησυχητικό το ότι σαν κοινωνία όχι μόνο δεν εμποδίσαμε αυτά τα φαινόμενα αλλά ούτε καν τα απορρίψαμε ηθικά.
Γιατί η κατάσταση αυτή με την εξοργιστική ασυλία έχει ιδεολογικό υπόβαθρο μια αριστερή υποκουλτούρα , ένα ιδεοληπτικό κρατισμό και αυτιστικό ατομικισμό;
Γιατί αυτή η κατάσταση με την διαφθορά να οργιάζει έχει σιωπηλή ανοχή από τον πνευματικό κόσμο;
Δεν είναι υποκρισία να πληρώνονται τόσοι υπάλληλοι & εργολάβοι και οι δρόμοι να είναι καρμανιόλες;
Δεν είναι υποκρισία να πληρώνονται τόσοι καθηγητές & υποδομές και οι μαθητές να βγαίνουν αγράμματοι;
Δεν είναι υποκρισία να ξοδεύονται τόσα λεφτά και η περίθαλψη να είναι τόσο ελλιπής;
Γιατί τα ανεχτήκαμε όλα αυτά; Γιατί επιτρέψαμε σε τόσους ή και στον εαυτό μας, να είναι αδιάφοροι και κατά βάθος απάνθρωποι; Που ήταν η ακαδημία ,η εκκλησία ,οι επιστήμονες να αναδείξουν και να προσδιορίσουν το πρόβλημα;
Που ήταν η αριστερά να υπερασπιστεί το ανθρωπιστικό ιδανικό; Που ήταν η δεξιά του πατριωτισμού ; Που η δημοκρατία να αμυνθεί για την απαξίωση; Που ήταν οι σοσιαλιστές να υπερασπιστούν το κοινωνικό όραμα;
Πρέπει να μας καθοδηγήσουν οι Γερμανοί και οι Αμερικάνοι; Εμείς σαν λαός δεν έχουμε υπόσταση;
Γιατί λειτουργούμε έτσι; Τι μας έχει κάνει τόσο υπερτροφικά εγωιστές που γινόμαστε αυτοκαταστροφικοί;
Εμείς οι αναπληρωτές & ωρομίσθιοι προσπαθούμε να μονιμοποιηθούμε γιατί υποτίθεται ότι υπάρχουν ανάγκες στην εκπαίδευση, αν όμως δεν υπάρχουν πρέπει να τις επινοήσουμε;
Εμείς οι καθηγητές που θέλουμε σταθερή και μόνιμη δουλειά ,μόνο αυτό θέλουμε;
Τι επιδιώκουμε ; να γίνουμε μέρος μιας τελματωμένης κατάστασης ή να συμβάλλουμε θετικά;
Νομίζω ότι στην διαβούλευση για την εκπαίδευση δεν πρέπει απλά να πάρουμε θέση για το σύστημα διορισμών αλλά να γίνει μια αφετηρία για αναθεώρηση όλης της διαμορφωμένης κατάστασης.
Γιατί η δημόσια εκπαίδευση εμφανίζει χαρακτηριστικά διάλυσης… όπως και τόσα άλλα στην χώρα.
Κ’ έτσι κ’ αλλιώς αν είναι να χρεοκοπήσουμε εντελώς κανείς δεν κερδίζει τίποτα πλέον.
Παγιωμένοι παραλογισμοί
Γιάννης Μαρίνος | Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010
Καθώς βρίσκομαι εκτός Ελλάδος, ταξιδεύοντας με αεροπλάνο, μπήκα στον πειρασμό να αξιοποιήσω τον χρόνο μου καταγράφοντας, όπως μου έρχονταν, κάποιους παραλογισμούς, οι οποίοι θεωρούνται σωστοί και μαχητικά διεκδικήσιμοι από τον μέσο έλληνα, δηλαδή από τη συντριπτική πλειονότητα: * Να θεωρούμε δίκαιο ό,τι μας συμφέρει ή επιθυμούμε και άδικο ό,τι δεν μας συμφέρει.
* Να είμαστε ίσοι στα δικαιώματα, αλλά όχι και στις υποχρεώσεις. Με βάση αυτόν τον παραλογισμό, οι γυναίκες, π.χ., διεκδικούν και πέτυχαν ίσα δικαιώματα με τους άνδρες, αλλά αρνούνται ως άδικη την εξίσωσή τους και στις υποχρεώσεις. Ή να έχουν οι δημόσιοι υπάλληλοι μονιμότητα, υψηλότερες αποδοχές, προνομιακές φορολογικές απαλλαγές, χαλαρότερο χρόνο εργασίας από τους απασχολούμενους στον ιδιωτικό τομέα, οι οποίοι επιπλέον υποχρεούνται να πληρώνουν τους πρώτους, όπως ακριβώς οι υπόδουλοι Ελληνες τους τούρκους ή τους γερμανούς κατακτητές.
* Να μην πληρώνουμε φόρους, αλλά και να οικειοποιούμαστε και τον ΦΠΑ, τον οποίο εισπράττουμε για λογαριασμό του Δημοσίου. Και όταν προσπαθεί να μας τους αποσπάσει το Δημόσιο να το κατηγορούμε για ανάλγητη φορολογική φοροεπιδρομή.
* Να δανειζόμαστε για να περνάμε καλά και να χαρακτηρίζουμε ανελέητες τις τράπεζες, που μας ζητούν πίσω τα λεφτά τους με τόκο και με απειλή κατασχέσεων.
* Να θεωρούμε αιτία πυρκαϊών στα δάση τα αυθαίρετα, αλλά να μην γκρεμίζονται, όπως προβλέπει ο νόμος, και να τους δίνει το κράτος νερό, ηλεκτρικό, δρόμους και προστασία.
* Να μην καταγγέλλουμε όποιους διαπράττουν παρανομίες, ακόμα και εγκλήματα, όπως το απαιτεί ο ποινικός νόμος, και να χαρακτηρίζουμε χαφιέδες όσους τον εφαρμόζουν. * Να μην έχουν κέρδη οι επιχειρήσεις ή να φορολογούνται άγρια για να διανέμεται βοήθεια σε όσους έχουν ανάγκη, αλλά οι εργαζόμενοι να μην επιβαρύνονται ούτε με ένα ευρώ υπέρ των δυστυχούντων συναδέλφων τους. Είναι πρόθυμοι να απεργήσουν για συμπαράσταση, αντί να προσφέρουν ένα μεροκάματο στους αναξιοπαθούντες.
* Να μην επιστρέφουν τα στεγαστικά δάνεια που τους χορηγεί ο Οργανισμός Εργατικής Κατοικίας και να τον κατηγορούν που δεν δίνει δάνεια σε περισσότερους.
* Να εισέρχονται στα γήπεδα χωρίς να πληρώνουν εισιτήριο, αλλά να χαρακτηρίζουν τσιγκούνηδες τους προέδρους των ΠΑΕ που δεν αγοράζουν ακριβούς παίκτες.
* Να απαλλάσσονται από κάθε κύρωση οσάκις τα σπάνε στα γήπεδα ή στις πορείες διαμαρτυρίας και να θεωρούν «γουρούνια» και «δολοφόνους» τους αστυνομικούς οσάκις προσπαθούν να τους εμποδίσουν να τα σπάνε.
* Να παίρνουν πτυχία από τα ΑΕΙ χωρίς συνήθως να σπουδάζουν, και χωρίς να τα χρειάζεται η αγορά εργασίας, και να απαιτούν μετά «Θέλουμε δουλειά και όχι ανεργία», και μάλιστα μόνο στον αραχτό κόσμο του Δημοσίου.
* Να θεωρούνται ειρηνόφιλοι, αλλά να σπάζουν τα κεφάλια ή να καίνε τα αυτοκίνητα και τα μαγαζιά όσων δεν ανέχονται τις βίαιες ειρηνόφιλες εκδηλώσεις τους.
* Να οργανώνουν εκδηλώσεις υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος, αφήνοντας πίσω τους σωρούς από πλαστικά μπουκάλια, άδειες κονσέρβες και περιτυλίγματα από διάφορα φαγώσιμα.
* Να βρίζουν και να συκοφαντούν ανωνύμως στο Διαδίκτυο και να επικαλούνται την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων για να μην αποκαλυφθεί η ταυτότητά τους και οδηγηθούν ενώπιον της Δικαιοσύνης.
* Να μην αναγνωρίζουν το αποτέλεσμα των ψηφοφοριών, που δεν τους ευνοεί (και ιδιαίτερα οι φοιτητές) και να επαγγέλλονται τους υπερασπιστές των δημοκρατικών κατακτήσεων, οι οποίες προϋποθέτουν έλεγχο νομιμότητας, τον οποίο αρνούνται.
* Να απαιτούν από την Ευρωπαϊκή Ενωση επιδοτήσεις, αλλά να αρνούνται να εφαρμόσουν τους κανονισμούς της. Να αποσπούν επιχορηγήσεις για ανύπαρκτες καλλιέργειες και να καταγγέλλουν την ΕΕ όταν τις ζητεί πίσω. Θα συνεχίσω σε άλλη ευκαιρία, προσθέτοντας και αντίστοιχες διαπιστώσεις των αναγνωστών μου, στις οποίες προσβλέπω.
ΤΟ
-
Συμφωνω με ό,τι γράφτηκε από bkanenasχρήσιμο στο περιεχόμενο, κατανοητό και προσιτό προς όλα τα παιδιά
Και όσον αφορά τα σχολικά βιβλία... πολύ στεναχωρήθηκα όταν τα είδα...
Γιατί να αγαπήσει το παιδί την μάθηση?
Διδάσκοντας αυτά τα βιβλία νιωθω ότι με έβαλε το υπουργείο να βασανίζω παιδάκια. :-\ :'(
Θα ήθελα ένα σχολικό βιβλίο που να είναι χρήσιμο στο περιεχόμενο, κατανοητό και προσιτό προς όλα τα παιδιά και κυρίως σε εκείνα που δεν έχουν την Ελληνική για μητρική τους γλώσσα ή έχουν κάποιο μαθησιακό πρόβλημα.
Ένα παιδί με είχε ρωτήσει : αφού στο μάθημα ο καθηγητής μας εξηγεί το σχολικό, γιατί δεν πάμε στο σχολείο με τα βοηθήματα? (που έχουν ετοιμη την εξήγηση-εκλαίκευση...) :-X
* Να παίρνουν πτυχία από τα ΑΕΙ χωρίς συνήθως να σπουδάζουν, και χωρίς να τα χρειάζεται η αγορά εργασίας, και να απαιτούν μετά «Θέλουμε δουλειά και όχι ανεργία», και μάλιστα μόνο στον αραχτό κόσμο του Δημοσίου.
ΤΟ
-
Που ήταν η αριστερά να υπερασπιστεί το ανθρωπιστικό ιδανικό; Που ήταν η δεξιά του πατριωτισμού ; Που η δημοκρατία να αμυνθεί για την απαξίωση; Που ήταν οι σοσιαλιστές να υπερασπιστούν το κοινωνικό όραμα;
Πρέπει να μας καθοδηγήσουν οι Γερμανοί και οι Αμερικάνοι; Εμείς σαν λαός δεν έχουμε υπόσταση;
[/quote]
Παγιωμένοι παραλογισμοί
Γιάννης Μαρίνος | Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010
Καθώς βρίσκομαι εκτός Ελλάδος, ταξιδεύοντας με αεροπλάνο, μπήκα στον πειρασμό να αξιοποιήσω τον χρόνο μου καταγράφοντας, όπως μου έρχονταν, κάποιους παραλογισμούς, οι οποίοι θεωρούνται σωστοί και μαχητικά διεκδικήσιμοι από τον μέσο έλληνα, δηλαδή από τη συντριπτική πλειονότητα: * Να θεωρούμε δίκαιο ό,τι μας συμφέρει ή επιθυμούμε και άδικο ό,τι δεν μας συμφέρει.
[/quote]
Παραλογισμός είναι, επίσης, το να νομίζεις ότι η αλήθεια είναι όπως τη βλέπεις εσύ. Ισότητα δε σημαίνει και εξομοίωση. Άνδρες και γυναίκες έχουν τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις, αλλά δεν είναι όμοιοι. Υπάρχει και το θέμα της μητρότητας. Δεν πρέπει να υπάρχει, για παράδειγμα, μία πρόβλεψη όσον αφορά στο συνταξιοδοτικό για τις γυναίκες, αφού είναι αυτές που επωμίζονται το βάρος της μητρότητας; Δε γνωρίζουν, δηλαδή, όλοι ότι μια γυναίκα αναγκάζεται να βγει στην αγορά εργασίας αργά, γιατί υπάρχει το θέμα της οικογένειας; Επίσης, ν' αργήσει να βγει η γυναίκα στη σύνταξη, αλλά να φτιάξουν και βρεφονηπιακούς σταθμούς, για να φυλάνε τα νήπια, γιατί τότε δε θα υπάρχει η γιαγιά για να υποκαθιστά το κοινωνικό κράτος.
Θα μπορούσα με τον ίδιο τρόπο ν' αντικρούσω όλες τις σκέψεις του εν λόγω δημοσιογράφου, αλλά ποιο το νόημα; Σε νοήμονες ανθρώπους απευθύνονται. Παλιό το κόλπο του δημοσιογράφου, το εφάρμοσαν κάτι αιώνες πριν οι Σοφιστές (η αλήθεια είναι αυτή που μας εξυπηρετεί). ;)
-
Πιστεύω ότι όταν η σκέψη χρωματίζεται παύει να είναι σκέψη. Θέλω να πω ότι ενεργούμε όχι με βάση την άποψη του κάθε χρωματισμένου συνδικαλιστή, αλλά με γνώμονα το πώς βλέπω εγώ τα πράγματα. Δε μας κατευθύνουν οι συνδικαλιστές, εμείς πρέπει να τους κατευθύνουμε. Δεν μπορεί οι λίγοι να κατευθύνουν τους πολλούς, εκτός και αν οι πολλοί δεν έχουν μυαλό. Δυστυχώς, όμως, κάποιοι έχουν μυαλό και είμαστε πολλοί οργισμένοι. Ως πότε η σωτηρία της πατρίδας θα ταυτίζεται με ένα συγκεκριμένο οικονομικό σύστημα; Δηλαδή, αν δεν συμφωνώνω με το εν λόγω οικονομικό σύστημα, είμαι δοσίλογη; Θα μας τρελάνουν, τελείως, σε αυτή τη χώρα. Έλεος!!!!!!!!!!!!!
-
Και κάτι τελευταίο και σωπαίνω. Δείτε όλοι αυτό το ντοκιμαντέρ με τίτλο "το χρήμα ως χρέος". Είναι με απλές λέξεις αυτά που μαθαίνει ένας φοιτητής οικονομικής σχολής στο πρώτο έτος. Ίσως, μετά από αυτό, να καταλάβουμε ποιο είναι ο ουσιαστικός παραλογισμός. Καλό μεσημέρι σε όλους!
http://www.youtube.com/watch?v=YF2Hxk12SNw (http://www.youtube.com/watch?v=YF2Hxk12SNw)
-
Δεν πρέπει να υπάρχει, για παράδειγμα, μία πρόβλεψη όσον αφορά στο συνταξιοδοτικό για τις γυναίκες, αφού είναι αυτές που επωμίζονται το βάρος της μητρότητας; Δε γνωρίζουν, δηλαδή, όλοι ότι μια γυναίκα αναγκάζεται να βγει στην αγορά εργασίας αργά, γιατί υπάρχει το θέμα της οικογένειας; Επίσης, ν' αργήσει να βγει η γυναίκα στη σύνταξη, αλλά να φτιάξουν και βρεφονηπιακούς σταθμούς, για να φυλάνε τα νήπια, γιατί τότε δε θα υπάρχει η γιαγιά για να υποκαθιστά το κοινωνικό κράτος.
γνωστος μου που τον εχει εγκαταλειψει η γυναικα του εμεινε με ενος ετους παιδι στην αγκαλια να το μεγαλωνει αυτος...πρεπει να υπαρξει προβλεψη και γιαυτον στο συνταξιοδιοτικο και μαλιστα καλυτερη μιας και αναλαμβανει πατροτητα και μητροτητα ταυτοχρονα ???; για να βλεπουμε λιγο πιο σφαιρικα τα θεματα...
-
Δεν πρέπει να υπάρχει, για παράδειγμα, μία πρόβλεψη όσον αφορά στο συνταξιοδοτικό για τις γυναίκες, αφού είναι αυτές που επωμίζονται το βάρος της μητρότητας; Δε γνωρίζουν, δηλαδή, όλοι ότι μια γυναίκα αναγκάζεται να βγει στην αγορά εργασίας αργά, γιατί υπάρχει το θέμα της οικογένειας; Επίσης, ν' αργήσει να βγει η γυναίκα στη σύνταξη, αλλά να φτιάξουν και βρεφονηπιακούς σταθμούς, για να φυλάνε τα νήπια, γιατί τότε δε θα υπάρχει η γιαγιά για να υποκαθιστά το κοινωνικό κράτος.
γνωστος μου που τον εχει εγκαταλειψει η γυναικα του εμεινε με ενος ετους παιδι στην αγκαλια να το μεγαλωνει αυτος...πρεπει να υπαρξει προβλεψη και γιαυτον στο συνταξιοδιοτικο και μαλιστα καλυτερη μιας και αναλαμβανει πατροτητα και μητροτητα ταυτοχρονα ???; για να βλεπουμε λιγο πιο σφαιρικα τα θεματα...
Γιατί να διαφωνήσω μαζί σου; Φυσικά, και πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη. Αυτό, ακριβώς, επισημαίνω ότι ο νόμος δεν πρέπει να βλέπει νούμερα, αλλά ανθρώπους. Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και έχει τις ιδιαιτερότητές του. Άρα, συμφωνούμε ότι ο συντάκτης του άρθρου που παρέθεσες δε βλέπει τα πράγματα σφαιρικά.
-
To παιδί χρειάζεται τη μάνα (και τον πατέρα του) όταν είναι μικρό. Συνεπώς όχι νωρίς συνταξιοδότηση, αλλά σοβαρές άδειες ανατροφής για όλους και σοβαρή υποστη΄ριξη με νηπιαγωγεία και παιδικούς σταθμούς.
Κατά τα άλλα νομίζω ότι για άλλη μια φορά ο ελληνικός λαός καλείται να θυσιάσει κάτι. Αυτή τη φορά είναι κυρίως το βόλεμά του που θα βάλει στο βωμό. Επειδή όμως δεν είναι μόνο αυτό, αλλά είναι και χρήμα που με πολύ κόπο παράγει ελπίζω η θυσία να μην πάει στράφι. Δε μου φαίνεται παράλογη η γενική σκέψη του συναδέλφου για το ότι τα θέλουμε όοοοολα δικά μας. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι ο Έλληνας δεν εμπιστεύεται και δεν σέβεται τους κυβερνώντες του και τις πολιτικές τους, ακόμη και τώρα πια που τους επιλέγει. Όχι άδικα βέβαια. Οι ιστορικοί το αποδίδουν στη
-
Νέα προειδοποίηση από S&P για Ελλάδα
http://www.capital.gr/News.asp?id=914444
Eurostat: Αύξηση του ελληνικού χρέους λόγω της συμφωνίας swap
http://www.capital.gr/News.asp?id=914457
αντε γεια......
Αναρωτηθήτε αν φταίει άλλος για την κατάντια πλην ημών που τους ψηφίζαμε 25 χρόνια.
Τα δάνεια του 80 τώρα σκάνε....
Το 80 τρώγαμε καλά
Το 90 γίνονταν καταλήψεις για να πέσει ο Μητσοτάκης....
Το 2004 βγάλαμε καραμανλή να μας σώσει....
Καληνύχτα ελλαδίτσα μου....
-
SAL (Scientific Applications on Linux) is a collection of information and links to software that will be of interest to scientists and engineers. The broad coverage of Linux applications will also benefit the whole Linux/Unix community. There are currently 3,070 entries in SAL.
link
http://sal.jyu.fi/index.shtmlEduLab Puppel Linux.
Share
Το EduLab Puppel Linux είναι μια live διανομή η οποία είναι προσανατολισμένη στον εκπαιδευτικό του εργαστηρίου. Έχει ενσωματωμένο το πολύ καλό iTalc για monitoring των υπολογιστών της τάξης αλλά και για live presentation ασκήσεων
και εργασιών από τον δάσκαλο προς τους μαθητές.
Επίσης έχει proxy server για web content filtering ώστε να μπορεί ο καθηγητής να ελέγχει την πρόσβαση των μαθητών στο διαδίκτυο. Φυσικά υπάρχει η δυνατότητα με wildcards να προσθέσει ο καθένας ότι θεωρεί ότι δεν θέλει να βλέπουν οι μαθητές του.
Και ο proxy είναι ρυθμισμένος και έτοιμος να λειτουργήσει με ελάχιστες τροποποιήσεις και μόνο για τις τοπικές διευθύνσεις που έχει ο καθένας στο εργαστήριό του. Επίσης ο firefox είναι ρυθμισμένος να ρωτάει τον proxy.
Έγινε προσπάθεια ώστε όλα να είναι κατά το δυνατόν έτοιμα να παίξουν.
Όλα τα παραπάνω περιγράφονται αναλυτικά στο manual το οποίο καλά θα είναι να το διαβάσετε πολύ καλά πριν χρησιμοποιήσετε τη διανομή.
Εάν τη χρησιμοποιήσετε stand alone στο σπίτι μετά την παραμετροποίηση του δικτύου μην ξεχάσετε να βγάλετε τον proxy από τον firefox ή τουλάχιστον να τον ρυθμίσετε με τις τοπικές διευθύνσεις που μοιράζει ο δρομολογητής του σπιτιού όπως περιγράφεται στο manual.
manual : http://lyk-assir.thess.sch.gr/EduLab_Linux_Manual.pdf
greeklug
http://puppel.hellaspigsboards.org/EduLab_puppEL_ver_1.4.iso
http://lyk-assir.thess.sch.gr/EduLab_puppEL_ver_1.4.iso
http://users.sch.gr/bstefan/EduLab_puppEL_ver_1.4.iso
(170 MB)
md5sum: 4ecb5fcdb66ccf31a662bdb1d529c402
-
Συνάδελφοι μια εφαρμογή που τη ζαχαρώνω εδω για μήνες για τη γεωγραφία Α γυμνασίου είναι το Marble (linux)
Αν και μη γεωλόγος πιστευω ότι θα άξιζε μια προσπάθεια για πλήρη εξελληνισμό της και διάνθησή της με offline λεπτομερείς χάρτες έτσι ώστε να μπορούν οι μαθητές να απαντούν αν όχι σε όλες στις περισσότερες ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου. Υπάρχει ενδιαφέρον από άλλους συναδέλφους;
Marble is an early beta preview of the Marble Widget application which is targeted for KDE 4.
You need to install both packages: "marble" and "marble-data" to run Marble.
Marble is a generic geographical map widget that is meant to be used by KDE4 applications. It shows the earth as a sphere but doesn't make use of any hardware acceleration (No OpenGL). So although it might look similar to professional applications like Google Earth or Nasa World Wind it's rather meant to be a small light weight multi purpose widget. To improve speed I decided to compile the Kubuntu packages with SSE support (-msse).
Here are some key features of "Marble":
· Marble uses a minimal free dataset that can be used offline. Currently the total amount of data that is meant to be shipped is about 5 MB.
· Marble doesn't use OpenGL or 3D hardware acceleration. It just uses Arthur as a painting backend. Extending it later on to support OpenGL as well shouldn't be hard however I don't consider that the primary focus. Depending on your hardware and the maps being displayed framerate is approximately 5-20 fps.
· Marble uses vector as well as bitmap data: Currently it uses the very old MWDB II data combined with ETOPO 2, which I will update to current SRTM soon.
· Marble displays the world map as a 3D sphere, because it's more fun to use and less subject to distortion (So with regard to that it's just like NASA WorldWind, Earth3D and Google Earth)
· Marble should start up almost instantly. Currently it "cold" starts fully within 2-5 seconds. On each subsequent start it takes about one second.
· Uses KML-Import to display places (Google Earths open format to store placemarks)
· Cities Down to 12000 inhabitants that you can click on using the mouse. Highest Mountains of each continent. Automatic Placemark label placement.
· Different Map Themes, Layers
· Dynamic Coordinate Grid
· Measure Tool
· Basic Wikipedia integration
EDITED:
επισκευθείτε τη σελίδα http://edu.kde.org/marble/ για περισσότερες πληροφορίες και διαβάστε το αρχείο στον παρακάτω σύνδεσμο για να πάρετε μια ιδέα για το αξιόλογο της προσπάθειας (συγκρινόμενο με τα αρχεια flash-παιχνίδια που παρείχε το υπουργείο)
http://developer.kde.org/~tackat/marble-akademy2009.pdf
EDIT No2
το έχω ήδη χρησιμοποιήσει στην τάξη και παρατήρησα ότι κίνησε το ενδιαφέρον των μαθητών ΠΟΛΥ.
επίσης συμμετέχοντας στο project κάτι που το ζητούν και οι developers, μπορούμε να προσθέσουμε σωστούς (βλέπε φυρομ-macedonia) και πιο σχετικούς με το μάθημα χάρτες .
H δύναμή του είναι από ότι διαβάζω ότι δέχεται και offline χαρτες και δεν απαιτείται η σύνδεση στο internet ετσι ώστε τα παιδιά να μπορούν να το χρησιμοποιούν στο σπίτι για να απαντούν σε ερωτήματα..
-
το παρακάτω ειναι από ανώνυμο σχόλιο σε μια δημοσιευση στο blog kafeneio
Για να βλέπουμε και τις απόψεις της κοινωνίας έξω από τον στενό κύκλο μας::
ARXH SXOLIOY
ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΟ
Ημέρα απεργίας επειδή μας έχουν επιβάλει λιτότητα και μας κόβουν μισθούς και επιδόματα και το υπουργείο παιδείας έχει αποφασίσει να μετακινήσει για 7 μέρες με έξοδα διαμονής και μετακίνησης πληρωμένα από το δημόσιο κορβανά περίπου 500 [πεντακόσιους καθηγητές (περιφερειακούς διευθυντές, προϊστάμενους επιστημονικής καθοδήγησης, διευθυντές διευθύνσεων και διευθυντές γραφείων ΔΕ, σχολικούς συμβούλους, υπευθύνους ΕΚΦΕ[τι είναι αυτό], τα μέλη του ΔΣ και της οργανωτικής επιτροπής , και 4 καθηγητές από κάθε διεύθυνση της χώρας] για να παρακολουθήσουν ένα συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών στην Πάτρα από 17-21 Μαρτίου 2010.
Δηλαδή ένα ολόκληρο τάγμα δημόσιων υπάλληλων θα μετακινηθεί σε μια εποχή λιτότητας που μας λένε να κάνουμε το σκατό μας παξιμάδι. Το ξέρει ο πρωθυπουργός και το έχει εγκρίνει η υπουργός παιδείας τι στιγμή που μας λένε ότι όλα αυτά θα περικοπούν. Μα είναι δυνατόν, το άκουσα και δεν το πίστευα. Δεν μπορεί κάποιο λάθος θα έχει γίνει. Όποιος θέλει να παρακολουθήσει το συνέδριο να πληρώσει από την τσέπη του …..δεν μπορεί να μας κόβουν το μισθό για να πληρώνουμε τι διασκέδαση κάποιων για 7 ημέρες τον Μάρτιο και βέβαια δεκάδες σχολεία θα υπολειτουργήσουν για μια βδομάδα και μετά τις διακοπές για το συνέδριο οι διακοπές του Πάσχα .
ΜΑΙΜΟ ΥΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΕΧΟΥΝ ΝΟΥΜΕΡΑ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ 20 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
ΚΑΙ ΚΟΥ
-
Σκέψεις από τον Γιάννη Μαρίνο
* Να θεωρούμε δίκαιο ό,τι μας συμφέρει ή επιθυμούμε και άδικο ό,τι δεν μας συμφέρει.
Μια διαπίστωη κοινότυπη. Πράγματι έτσι είναι! Έτσι μας έμαθε η γενιά του Μαρίνου και των ομοίων του
Αυτές ήταν οι αρχές τους!
* Να είμαστε ίσοι στα δικαιώματα, αλλά όχι και στις υποχρεώσεις. Με βάση αυτόν τον παραλογισμό, οι γυναίκες, π.χ., διεκδικούν και πέτυχαν ίσα δικαιώματα με τους άνδρες, αλλά αρνούνται ως άδικη την εξίσωσή τους και στις υποχρεώσεις. Ή να έχουν οι δημόσιοι υπάλληλοι μονιμότητα, υψηλότερες αποδοχές, προνομιακές φορολογικές απαλλαγές, χαλαρότερο χρόνο εργασίας από τους απασχολούμενους στον ιδιωτικό τομέα, οι οποίοι επιπλέον υποχρεούνται να πληρώνουν τους πρώτους, όπως ακριβώς οι υπόδουλοι Ελληνες τους τούρκους ή τους γερμανούς κατακτητές.
Για τις υποχρεώσεις των γυναικών στην χώρα μας αναφέρθηκαν παραπάνω εύστοχα κάποιες συνάδελφοι. Όσον αφορά τους παχυλούς μισθούς στον δημόσιο τομέα, αυτοί αφορούν ένα τμήμα του λαού, που βρίσκονται δίπλα στο πολιτικό κατεστημένο, που υπηρέτησε με το ανάλογο αντίτημο ο εν λόγω πολιτικός- δημοσιογράφος. Και αυτός αμείφθηκε με παχυλούς μισθούς στο παρελθόν για την προσφορά του στην γαλάζιο πολιτικό κατεστημένο. Ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα έχει παρουσιάσει τεράστια κέρδη. Το ότι οι μισθοί παραμένουν εξοργιστικά χαμηλοί, δείχνει το χαμηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης των Ελλήνων επιχειρηματιών, που ο "αντικειμενικός δημοσιογράφος" με σθένος υπηρέτησε!
* Να μην πληρώνουμε φόρους, αλλά και να οικειοποιούμαστε και τον ΦΠΑ, τον οποίο εισπράττουμε για λογαριασμό του Δημοσίου. Και όταν προσπαθεί να μας τους αποσπάσει το Δημόσιο να το κατηγορούμε για ανάλγητη φορολογική φοροεπιδρομή.
Συμφωνώ!
[/quote]
Να δανειζόμαστε για να περνάμε καλά και να χαρακτηρίζουμε ανελέητες τις τράπεζες, που μας ζητούν πίσω τα λεφτά τους με τόκο και με απειλή κατασχέσεων.
Κανένας δεν έδειξε ευγνωμοσύνη σε τοκογλύφους!
* Να μην καταγγέλλουμε όποιους διαπράττουν παρανομίες, ακόμα και εγκλήματα, όπως το απαιτεί ο ποινικός νόμος, και να χαρακτηρίζουμε χαφιέδες όσους τον εφαρμόζουν.
Αυτό συμβαίνει, επειδη έχει περάσει στο πετσί μας, πως αν ανακατευτούμε θα βρούμε τον μπελά μας!
Δυστυχώς τα φοβικά σύνδρομα πηγάζουν από την πεποίθηση, πως όλο το πολιτικό και δικαστικό σύστημα είναι διεφθαρμένο!
Να μην έχουν κέρδη οι επιχειρήσεις ή να φορολογούνται άγρια για να διανέμεται βοήθεια σε όσους έχουν ανάγκη, αλλά οι εργαζόμενοι να μην επιβαρύνονται ούτε με ένα ευρώ υπέρ των δυστυχούντων συναδέλφων τους. Είναι πρόθυμοι να απεργήσουν για συμπαράσταση, αντί να προσφέρουν ένα μεροκάματο στους αναξιοπαθούντες.
Άσχετο! Οι επιχειρήσεις φορολογούνται άγρια;
Εδώ μάλλον ο Μαρίνος εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του απέναντι σ΄αυτούς που τον στηρίζουν και χρηματοδοτούν! Εντεταλμένη υπηρεσία...
Να μην επιστρέφουν τα στεγαστικά δάνεια που τους χορηγεί ο Οργανισμός Εργατικής Κατοικίας και να τον κατηγορούν που δεν δίνει δάνεια σε περισσότερους.
Αυτοί που πράγματι δεν μπορούν να επιστρέψουν τα χρήματα, μάλλον, βγάζουν τον σκασμό και παλεύουν με δεύτερες και τρίτες δουλειές. Καταστάσεις που δεν γνώρισε ο Μαρίνος στα σαλόνια του. Οι υπόλοιποι είναι απλά κλεφτοκοτάδες.
* Να εισέρχονται στα γήπεδα χωρίς να πληρώνουν εισιτήριο, αλλά να χαρακτηρίζουν τσιγκούνηδες τους προέδρους των ΠΑΕ που δεν αγοράζουν ακριβούς παίκτες.
Αυτό είναι πράγματι παραλογισμός...
* Να απαλλάσσονται από κάθε κύρωση οσάκις τα σπάνε στα γήπεδα ή στις πορείες διαμαρτυρίας και να θεωρούν «γουρούνια» και «δολοφόνους» τους αστυνομικούς οσάκις προσπαθούν να τους εμποδίσουν να τα σπάνε.
Δηλαδή όλοι οι παραπάνω για τον Μαρίνο είναι οι ίδιοι χουλιγκάνοι. Εδώ ο δημοσιογράφος δεν έχει καλή ενημέρωση...
* Να παίρνουν πτυχία από τα ΑΕΙ χωρίς συνήθως να σπουδάζουν, και χωρίς να τα χρειάζεται η αγορά εργασίας, και να απαιτούν μετά «Θέλουμε δουλειά και όχι ανεργία», και μάλιστα μόνο στον αραχτό κόσμο του Δημοσίου.
Δηλαδή οι φοιτητές στην χώρα μας παίρνουν πτυχιά χωρίς να σπουδάζουν... Είναι άσχετοι;
Μπορεί και να είναι έτσι... Ο Μαρίνος έχει πτυχίο εξωτερικού; Στο τέλος θέλουν και δουλειά; ΟΙ ΤΡΕΛΛΟΙ!
Ένας απόφοιτος οικονομικής σχολής ζητά δουλειά από το δημοσιο και δεν αποδέχεται την διευθυντική θέση του αχθοφόρου σε αποθήκη μεγάλης ιδιωτικής εταρείας... ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΣ!
* Να θεωρούνται ειρηνόφιλοι, αλλά να σπάζουν τα κεφάλια ή να καίνε τα αυτοκίνητα και τα μαγαζιά όσων δεν ανέχονται τις βίαιες ειρηνόφιλες εκδηλώσεις τους.
Προβοκάτορες δεν υπάρχουν...
* Να οργανώνουν εκδηλώσεις υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος, αφήνοντας πίσω τους σωρούς από πλαστικά μπουκάλια, άδειες κονσέρβες και περιτυλίγματα από διάφορα φαγώσιμα.
Αυτό δεν το έχω δει εγώ. Σε ποια εκδήλωση αναφέρεται συγκεκριμένα; Αυτή των δικών του; Που πήγε; Μήπως λαικίζει και λοιδωρεί πάλι;
* Να βρίζουν και να συκοφαντούν ανωνύμως στο Διαδίκτυο και να επικαλούνται την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων για να μην αποκαλυφθεί η ταυτότητά τους και οδηγηθούν ενώπιον της Δικαιοσύνης.
Εντάξει...
* Να μην αναγνωρίζουν το αποτέλεσμα των ψηφοφοριών, που δεν τους ευνοεί (και ιδιαίτερα οι φοιτητές) και να επαγγέλλονται τους υπερασπιστές των δημοκρατικών κατακτήσεων, οι οποίες προϋποθέτουν έλεγχο νομιμότητας, τον οποίο αρνούνται.
Καλά... Πάλι οι άχρηστοι φοιτητές... Μάλλον αριστεροί είναι... Κάτι θέλει να μας πει πάλι.
* Να απαιτούν από την Ευρωπαϊκή Ενωση επιδοτήσεις, αλλά να αρνούνται να εφαρμόσουν τους κανονισμούς της. Να αποσπούν επιχορηγήσεις για ανύπαρκτες καλλιέργειες και να καταγγέλλουν την ΕΕ όταν τις ζητεί πίσω. Θα συνεχίσω σε άλλη ευκαιρία, προσθέτοντας και αντίστοιχες διαπιστώσεις των αναγνωστών μου, στις οποίες προσβλέπω.
ΤΟ
-
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αρχίζουμε και ζητάμε τα σωστά ανταλάγματα
Αντιγραφή από το ΕΘΝΟΣ της Κυριακης
28 οργανώσεις
Οι γυναίκες ανταλλάσουν τα... όρια με μέτρα
«Ναι» στην εξίσωση των ορίων συνταξιοδότησης μεταξύ ανδρών και γ υναικών, σε εκτέλεση της απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, λένε 28 γυναικείες οργανώσεις, εφόσον η κυβέρνηση προωθήσει δέσμη μέτρων που θα καταργήσουν ανισότητες σε βάρος των γυναικών στον εργασιακό, οικογενειακό και φορολογικό τομέα.
Σε έγγραφό τους προς τους συναρμόδιους υπουργούς οι γυναικείες οργανώσεις ζητούν άμεσα μέτρα για τη διευκόλυνση του συνδυασμού οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής από γυναίκες και άνδρες.
Παράλληλα επισημαίνουν ότι η πρόωρη συνταξιοδότηση δεν ελαφρύνει τα βάρη των γυναικών κατά την απασχόληση, αλλά αντίθετα τερματίζει πρόωρα τη σταδιοδρομία τους, ελαττώνει τα συντάξιμα χρόνια, αφήνοντας τις υψηλόβαθμες θέσεις διαθέσιμες για τους άνδρες, ενώ τις επαναφέρει στα «οικιακά» καθήκοντα, στην περιποίηση εγγονών, γονέων κ.λπ. Με αίτηση που έστειλαν οι 28 οργανώσεις στην κυβέρνηση, με πρωτοβουλία του Συνδέσμου για τα Δικαιώματα της Γυναίκας (ΣΔΓ) και του Ιδρύματος Μαραγκοπούλου για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΙΜΔΑ), ζητούν: Να εφαρμοστεί η αρχή της ίσης αμοιβής για ίσης αξίας εργασία με εξάλειψη διακρίσεων κατά των γυναικών. Να δοθεί στους γονείς άδεια για ασθενούντα παιδιά και για οικογενειακούς λόγους και να ουσιαστικοποιηθεί η γονική άδεια στον ιδιωτικό τομέα με αμοιβή και των δύο γονέων από παροχές του ΟΑΕΔ. Να χαρακτηριστούν βαρέα και ανθυγιεινά περισσότερα επαγγέλματα όπου απασχολούνται κατά πλειοψηφία γυναίκες κ.ά.
ΑΛ. ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ
-
3/3/2010 ακόμα κανένας μέσα.....
http://www.inews.gr/5/prosorina-kratoumenoi-oi-ypefthynoi-tis-akropolis-ache.htm
Προσωρινά κρατούμενοι οι υπεύθυνοι της Ακρόπολις ΑΧΕ
Εκτύπωση σελίδαςΕκτύπωση
Αποθήκευση σελίδαςΑποθήκευση
Αποστολή με e-mailΑποστολή
Μέγεθος κειμένουΜέγεθος
Facebook
Twitter
Με βούλευμα του συμβουλίου εφετών κρίνονται προσωρινά κρατούμενοι οι κ.κ. Θεόδωρος και Σοφοκλής Πρινιωτάκης και Γιώργος Αποστολίδης υπεύθυνοι της χρηματιστηριακής Ακρόπολις οι οποίοι κατηγορούνται για το δομημένο ομόλογο των 280 εκατ. ευρώ το οποίο κατέληξε στα ασφαλιστικά ταμεία.
Η υπόθεση οδηγήθηκε στο δικαστικό συμβούλιο μετά τη διαφωνία του ανακριτή κ. Γιώργου Λέκκα, ο οποίος είχε ζητήσει οι κατηγορούμενοι να αφεθούν ελεύθεροι, καταβάλλοντας εγγύηση 500 χιλ. ευρώ έκαστος, και του εισαγγελέα κ. Αντ. Λιόγα ο οποίος είχε εκτιμήσει ότι οι τρεις κατηγορούμενοι έπρεπε να προφυλακιστούν.
Το δικαστικό συμβούλιο με τη σημερινή του απόφαση ήρε τη διαφωνία υπέρ της άποψης του εισαγγελέα.
Η απόφαση του συμβουλίου αναμένεται να εκτελεστεί τις ερχόμενες ημέρες με διάταξη του ανακριτή την οποία ωστόσο αναμένεται να προσβάλουν με προσφυγές οι τρεις κατηγορούμενοι.