0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μιας και η κρίση θα μας βάλει θέλοντας και μη σε μια αναθεώρηση της πραγματικότητας που ζούμε ας είμαστε ειλικρινείς. Όλοι γνωρίζουμε για συνανθρώπους μας που μπήκαν με ρουσφέτια στο δημόσιο για να αράξουν και το κάνουν χωρίς καθόλου τύψεις. Όλοι γνωρίζουμε επαγγελματίες που είναι στην ουσία κλέφτες και ούτε αυτοί έχουν ενδοιασμούς. Και το κακό είναι, ότι αυτά δεν είναι καθόλου ασυνήθιστα. Είναι δε ανησυχητικό το ότι σαν κοινωνία όχι μόνο δεν εμποδίσαμε αυτά τα φαινόμενα αλλά ούτε καν τα απορρίψαμε ηθικά. Γιατί η κατάσταση αυτή με την εξοργιστική ασυλία έχει ιδεολογικό υπόβαθρο μια αριστερή υποκουλτούρα , ένα ιδεοληπτικό κρατισμό και αυτιστικό ατομικισμό; Γιατί αυτή η κατάσταση με την διαφθορά να οργιάζει έχει σιωπηλή ανοχή από τον πνευματικό κόσμο;Δεν είναι υποκρισία να πληρώνονται τόσοι υπάλληλοι & εργολάβοι και οι δρόμοι να είναι καρμανιόλες; Δεν είναι υποκρισία να πληρώνονται τόσοι καθηγητές & υποδομές και οι μαθητές να βγαίνουν αγράμματοι; Δεν είναι υποκρισία να ξοδεύονται τόσα λεφτά και η περίθαλψη να είναι τόσο ελλιπής; Γιατί τα ανεχτήκαμε όλα αυτά; Γιατί επιτρέψαμε σε τόσους ή και στον εαυτό μας, να είναι αδιάφοροι και κατά βάθος απάνθρωποι; Που ήταν η ακαδημία ,η εκκλησία ,οι επιστήμονες να αναδείξουν και να προσδιορίσουν το πρόβλημα;Που ήταν η αριστερά να υπερασπιστεί το ανθρωπιστικό ιδανικό; Που ήταν η δεξιά του πατριωτισμού ; Που η δημοκρατία να αμυνθεί για την απαξίωση; Που ήταν οι σοσιαλιστές να υπερασπιστούν το κοινωνικό όραμα;Πρέπει να μας καθοδηγήσουν οι Γερμανοί και οι Αμερικάνοι; Εμείς σαν λαός δεν έχουμε υπόσταση;Γιατί λειτουργούμε έτσι; Τι μας έχει κάνει τόσο υπερτροφικά εγωιστές που γινόμαστε αυτοκαταστροφικοί; Εμείς οι αναπληρωτές & ωρομίσθιοι προσπαθούμε να μονιμοποιηθούμε γιατί υποτίθεται ότι υπάρχουν ανάγκες στην εκπαίδευση, αν όμως δεν υπάρχουν πρέπει να τις επινοήσουμε; Εμείς οι καθηγητές που θέλουμε σταθερή και μόνιμη δουλειά ,μόνο αυτό θέλουμε; Τι επιδιώκουμε ; να γίνουμε μέρος μιας τελματωμένης κατάστασης ή να συμβάλλουμε θετικά; Νομίζω ότι στην διαβούλευση για την εκπαίδευση δεν πρέπει απλά να πάρουμε θέση για το σύστημα διορισμών αλλά να γίνει μια αφετηρία για αναθεώρηση όλης της διαμορφωμένης κατάστασης. Γιατί η δημόσια εκπαίδευση εμφανίζει χαρακτηριστικά διάλυσης… όπως και τόσα άλλα στην χώρα.Κ’ έτσι κ’ αλλιώς αν είναι να χρεοκοπήσουμε εντελώς κανείς δεν κερδίζει τίποτα πλέον.
* Να παίρνουν πτυχία από τα ΑΕΙ χωρίς συνήθως να σπουδάζουν, και χωρίς να τα χρειάζεται η αγορά εργασίας, και να απαιτούν μετά «Θέλουμε δουλειά και όχι ανεργία», και μάλιστα μόνο στον αραχτό κόσμο του Δημοσίου. ΤΟ
Δεν πρέπει να υπάρχει, για παράδειγμα, μία πρόβλεψη όσον αφορά στο συνταξιοδοτικό για τις γυναίκες, αφού είναι αυτές που επωμίζονται το βάρος της μητρότητας; Δε γνωρίζουν, δηλαδή, όλοι ότι μια γυναίκα αναγκάζεται να βγει στην αγορά εργασίας αργά, γιατί υπάρχει το θέμα της οικογένειας; Επίσης, ν' αργήσει να βγει η γυναίκα στη σύνταξη, αλλά να φτιάξουν και βρεφονηπιακούς σταθμούς, για να φυλάνε τα νήπια, γιατί τότε δε θα υπάρχει η γιαγιά για να υποκαθιστά το κοινωνικό κράτος.
Παράθεση από: LK στις Φεβρουαρίου 24, 2010, 12:58:32 pm Δεν πρέπει να υπάρχει, για παράδειγμα, μία πρόβλεψη όσον αφορά στο συνταξιοδοτικό για τις γυναίκες, αφού είναι αυτές που επωμίζονται το βάρος της μητρότητας; Δε γνωρίζουν, δηλαδή, όλοι ότι μια γυναίκα αναγκάζεται να βγει στην αγορά εργασίας αργά, γιατί υπάρχει το θέμα της οικογένειας; Επίσης, ν' αργήσει να βγει η γυναίκα στη σύνταξη, αλλά να φτιάξουν και βρεφονηπιακούς σταθμούς, για να φυλάνε τα νήπια, γιατί τότε δε θα υπάρχει η γιαγιά για να υποκαθιστά το κοινωνικό κράτος.γνωστος μου που τον εχει εγκαταλειψει η γυναικα του εμεινε με ενος ετους παιδι στην αγκαλια να το μεγαλωνει αυτος...πρεπει να υπαρξει προβλεψη και γιαυτον στο συνταξιοδιοτικο και μαλιστα καλυτερη μιας και αναλαμβανει πατροτητα και μητροτητα ταυτοχρονα ; για να βλεπουμε λιγο πιο σφαιρικα τα θεματα...