Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: taba-co στις Μαρτίου 05, 2010, 05:05:37 pm
-
Συνάδελφοι,
Θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με τα μόρια των Δημοτικών Σχολείων. Συγκεκριμένα, υπάρχει διαφορά στα μόρια ενός συναδέλφου ο οποίος δουλεύει σε σχολείο στο κέντρο της πόλης και ενός άλλου συναδέλφου που δουλεύει στο τελευταίο χωριουδάκι του ίδιου νομού με την πόλη που δουλεύει ο αναφερόμενος συνάδελφος;
Αν έχουν ίδιο αριθμό ωρών απασχόλησης, ο πρώτος θα έχει x μόρια και ο δεύτερος x + την προσαύξηση που δίνει το σχολείο;
Προσωπικά γνωρίζω ότι η προσαύξηση των μορίων γίνεται αφού διοριστεί και όχι πριν. Κάνω λάθος;
-
Μπερδέυεις τα μόρια. Είναι 2 ειδών. Είναι αυτά που τα μαζεύεις ως προϋπηρεσάι και βάσει των οποίων μπάινεις στον πίνακα αναπληρωτών. Αυτά είναι 1 για κάθε μήνα δουλειάς. Είναι και αυτά που δίνει το σχολέιο (όπου παίζει ρόλο το πού βρίσκεται το σχολέιο) + 2 για κάθε χρόνο, που τα χρησιμοποιείς αφού διοριστείς για τις τοποθετήσεις και τις μεταθέσεις.
-
Συνάδελφοι,
Θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με τα μόρια των Δημοτικών Σχολείων. Συγκεκριμένα, υπάρχει διαφορά στα μόρια ενός συναδέλφου ο οποίος δουλεύει σε σχολείο στο κέντρο της πόλης και ενός άλλου συναδέλφου που δουλεύει στο τελευταίο χωριουδάκι του ίδιου νομού με την πόλη που δουλεύει ο αναφερόμενος συνάδελφος;
Αν έχουν ίδιο αριθμό ωρών απασχόλησης, ο πρώτος θα έχει x μόρια και ο δεύτερος x + την προσαύξηση που δίνει το σχολείο;
Προσωπικά γνωρίζω ότι η προσαύξηση των μορίων γίνεται αφού διοριστεί και όχι πριν. Κάνω λάθος;
-
Παρατηρώ ότι,
ένας συνάδελφος, έχει στο πίνακα Αναπληρωτών 2,68 μόρια ενώ στο πίνακα διορισμός έχει 1,8. Αυτό πως γίνεται; Τα δικά μου μόρια και στους δυο πίνακες είναι τα ίδια. Μετράνε τελικά μόρια των σχολείων ή όχι;
Εγώ φέτος εργάζομαι σε σχολείο που είναι ΣΤ', Δ' και Ε', θα πάρω και τη προσαύξηση;
-
Επίσης,
Από Ε' και πάνω, το σχολείο θεωρείται δυσπρόσιτο, κάνω λάθος; Εφόσον, τα δυο σχολεία που δουλεύω ειναι Ε' και ΣΤ' αντίστοιχα, αποκτώ τα μάρια του δυσπρόσιτου ή όχι. Σας ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Καλή μας ημέρα.
-
Όσα σχολεία έχουν 5 ή 6 μόρια δεν είναι δυσπρόσιτα. Τα δυσπρόσιτα σχολεία είναι δηλωμένα και μπορείς να ζητήσεις τη λίστα από τη διεύθυνση.
-
Παρατηρώ ότι,
ένας συνάδελφος, έχει στο πίνακα Αναπληρωτών 2,68 μόρια ενώ στο πίνακα διορισμός έχει 1,8. Αυτό πως γίνεται;
Μπορεί να έχει μόρια από τον ΑΣΕΠ, τα οποία δε λαμβάνονται υπ' όψιν στον πίνακα διορισμών, ή κάποια μόρια του να μετράνε διπλά στον πίνακα αναπληρωτών επειδή προέρχονται από δυσπρόσιτο σχολείο.
-
Εδώ ο κόσμος χάνεται και μερικοί ακόμα ασχολούνται με τα πολύτιμα "μοριάκια" τους. Πότε επιτέλους θα βγάλετε τις παρωπίδες και θα δείτε τι πραγματικά γίνεται στον κλάδο και στο σύνολο της εκπαίδευσης ? ΔΕΝ πρόκειται κανείς να διοριστεί πλέον στον κλάδο μέσω μορίων εκτός από αυτούς που έχουν κατοχυρώσει ήδη το δικαίωμα (και αυτοί όχι 100%). Όσοι θα διορίζονται (οι οποίοι θα μετριούνται στα δάχτυλα των χεριών) θα διορίζονται μέσα από τον ΑΣΕΠ. Το μόνο που μπορεί να αλλάξει τη κατάσταση είναι να πιέσουμε έτσι ώστε να γίνει το θαύμα (γιατί στις μέρες μας τα θαύματα δε γίνονται από μόνα τους) και να ανοίξουν θέσεις στα δημοτικά.
Αν έχει κάποιος διαφορετική άποψη ευχαρίστως να τη συζητήσουμε ...
-
Αγαπητέ συνάδελφε thymiaras,
Πρώτον έτσι που στέλνεις το μνμ είναι σαν να λες ότι ζω στο κόσμο μου. Τα πολύτιμα μοριάκια που αναφέρεις εσύ, εγώ τα μαζεύω με το σπαθί μου και χωρίς βοήθειες είτε από ΠΔΣ, κλπ. Τα γνωστά παραθυράκια των παιδιών της Ελλάδος. Λες και εμείς, είμαστε παιδιά άλλης χώρας. Τέλος πάντων, δεν ανοίγω άλλο αυτό το θέμα μιας και θα μπορούσε να το τοποθετήσουμε σε ένα άλλο link, όχι ότι το δικό σου κολλά σε αυτό το link. Δεν σε κατατάσω σε αυτούς και δεν ξέρω και αν ισχύει. Ο τρόπος σου όμως μου προκάλεσε αυτή τη στάση.
Δεύτερον, φοβάσαι το διαγωνισμό; Τι θέλεις δηλαδή, να κρίνεις μονάχα εσύ τους εκπαιδευόμενούς σου; Δεν βλέπεις ότι ο κάθε άσχετος μέχρι και σήμερα κατάφερε και είναι μέσα στο σύστημα μιας και έτσι το αποκαλούν; Κρίνεις δίχως να έχεις και ο ίδιος της απαραίτητες γνώσεις; Ο δικός μας ο κλάδος γέμισε εκπαιδευτικούς που δεν γνωρίζουν τα βασικά. Τα λέω εκ πείρας και όχι λόγια απλά λόγια. Θέλεις κύριέ μου να διδάξεις; Θα πρέπει να πιστοποιήσεις κάπως τις γνώσεις σου. Δεν λέω ότι και ο ΑΣΕΠ είναι το ότι καλύτερο μιας και υπάρχει περίπτωση εκείνη την ημέρα να μην είσαι και στα καλύτερά σου αλλά όπως και να το κάνουμε είναι ένας τρόπος αξιολόγησης. Εδώ προσπαθούν και καλά κάνουν να επανεφέρουν τον έλεγχο των εκπαιδευτικών. Το alfavita πρόσφατα μάλιστα ανακοίνωσε ότι στην Αμερική διώξαν καθηγητές μιας και οι μαθητές δεν πήγαιναν καλά. Το θέμα είναι ότι για να διδάξεις θα πρέπει να ξέρεις πρώτα ο ίδιος. Επίσης, θα πρέπει να έχεις μεταδοτικότητα αλλά και να είσαι πάνω απ' όλα άνθρωπος. Παράδειγμα στη δια βίου μάθηση πρώτα εσυ και κατόπιν οι μαθητές σου. Πόσο μάλλον στο δικό μας το κλάδο που η τεχνολογία αλλάζει όπως και η μόδα των ρούχων. Πόσοι εκπαιδευτικοί μέχρι και σήμερα εφαρμόζουν τα βασικά; Πολλοί λίγοι, οι περισσότεροι είναι πέρα βρέχει. Μόνος σου έκανες την επιλογή να ασχοληθείς με την εκπαίδευση, δεν σε πίεσε κανείς.
-
Αγαπητέ συνάδελφε thymiaras,
Πρώτον έτσι που στέλνεις το μνμ είναι σαν να λες ότι ζω στο κόσμο μου. Τα πολύτιμα μοριάκια που αναφέρεις εσύ, εγώ τα μαζεύω με το σπαθί μου και χωρίς βοήθειες είτε από ΠΔΣ, κλπ. Τα γνωστά παραθυράκια των παιδιών της Ελλάδος. Λες και εμείς, είμαστε παιδιά άλλης χώρας. Τέλος πάντων, δεν ανοίγω άλλο αυτό το θέμα μιας και θα μπορούσε να το τοποθετήσουμε σε ένα άλλο link, όχι ότι το δικό σου κολλά σε αυτό το link. Δεν σε κατατάσω σε αυτούς και δεν ξέρω και αν ισχύει. Ο τρόπος σου όμως μου προκάλεσε αυτή τη στάση.
Δεύτερον, φοβάσαι το διαγωνισμό; Τι θέλεις δηλαδή, να κρίνεις μονάχα εσύ τους εκπαιδευόμενούς σου; Δεν βλέπεις ότι ο κάθε άσχετος μέχρι και σήμερα κατάφερε και είναι μέσα στο σύστημα μιας και έτσι το αποκαλούν; Κρίνεις δίχως να έχεις και ο ίδιος της απαραίτητες γνώσεις; Ο δικός μας ο κλάδος γέμισε εκπαιδευτικούς που δεν γνωρίζουν τα βασικά. Τα λέω εκ πείρας και όχι λόγια απλά λόγια. Θέλεις κύριέ μου να διδάξεις; Θα πρέπει να πιστοποιήσεις κάπως τις γνώσεις σου. Δεν λέω ότι και ο ΑΣΕΠ είναι το ότι καλύτερο μιας και υπάρχει περίπτωση εκείνη την ημέρα να μην είσαι και στα καλύτερά σου αλλά όπως και να το κάνουμε είναι ένας τρόπος αξιολόγησης. Εδώ προσπαθούν και καλά κάνουν να επανεφέρουν τον έλεγχο των εκπαιδευτικών. Το alfavita πρόσφατα μάλιστα ανακοίνωσε ότι στην Αμερική διώξαν καθηγητές μιας και οι μαθητές δεν πήγαιναν καλά. Το θέμα είναι ότι για να διδάξεις θα πρέπει να ξέρεις πρώτα ο ίδιος. Επίσης, θα πρέπει να έχεις μεταδοτικότητα αλλά και να είσαι πάνω απ' όλα άνθρωπος. Παράδειγμα στη δια βίου μάθηση πρώτα εσυ και κατόπιν οι μαθητές σου. Πόσο μάλλον στο δικό μας το κλάδο που η τεχνολογία αλλάζει όπως και η μόδα των ρούχων. Πόσοι εκπαιδευτικοί μέχρι και σήμερα εφαρμόζουν τα βασικά; Πολλοί λίγοι, οι περισσότεροι είναι πέρα βρέχει. Μόνος σου έκανες την επιλογή να ασχοληθείς με την εκπαίδευση, δεν σε πίεσε κανείς.
τα ναρκωτικά δεν είναι λύση...
-
Υπάρχει ένα σχετικό βίντεο (http://www.youtube.com/watch?v=hIWhHa2diec) και συμφωνώ με αυτό που γίνεται με τον ΑΣΕΠ αλλά:
Δεν ανέχομαι την κοροϊδία του κάθε υπουργού να με έχει για χρόνια σε μία ιστοσελίδα με όνομα "Πίνακας διορισμών" και γω να τρέχω από χωριό σε χωριό για να προσφέρω τις υπηρεσίες μου εθελοντικά (αν λάβει κανείς υπόψη το εισόδημα και τα έξοδα μετακίνησης) για να μαζέψω τα #$%μόρια. Η οργή που υπάρχει στους εκπαιδευτικούς που έτρεξαν για τα σχολεία είναι τεράστια!
Δεν ανέχομαι να έχω να διαβάσω ξανά από την αρχή όλη την ύλη της σχολής μου και στο τέλος να με βάλουν να διδάξω σε ένα δημοτικό ή στο οποίο, το διδασκόμενο μάθημα δεν έχει καμία σχέση με την παραπάνω ύλη.
Δεν ανέχομαι να χάσω εκατοντάδες ώρες στο διάβασμα για να θυμηθώ πράγματα τα οποία είχα διδαχθεί πριν 10 χρόνια και να μη αφιερώνω το χρόνο μου να βγάζω κάποια λεφτά για να ζήσω αξιοπρεπώς.
Δεν ανέχομαι άλλοι να μου δείχνουν το επάγγελμα το οποίο πρέπει να διαλέξω. Αρκεί φυσικά ότι κάνω να το κάνω σωστά. Μπορεί να υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά δε χρωστάνε τίποτα οι υπόλοιποι, που έχουν χάσει χρόνια από τη ζωή τους για την εκπαίδευση και αν ασχοληθούν με κάτι άλλο είναι σαν να αρχίζουν ξανά από το μηδέν.
-
Δεν κατάλαβα το μνμ σου yiannvass. Σε μένα αναφέρεσαι;
-
Συνάδελφε psych@ra ,
Συμφωνώ με τα λεγόμενά σου αλλά και με το σχετικό σου βίντεο. Όχι τόσο για τον ΑΣΕΠ αλλά στα θέματα που θέτει, για παράδειγμα ότι έγιναν προσλήψεις που δεν άξιζαν και βλέπεις το συν-φοιτήτή σου για παράδειγμα, που ο πατέρας του τυγχάνει να είναι Δ/ντης, να κατέχει μια καλή θέση στη δουλεία του, να έχει πρόσβαση και συ να μένεις έξω. Είναι αρκετα άδικο.
Συμφωνώ επίσης, ότι θα έπρεπε να υπαρχει μια κοινή γραμμή για την εκπαίδευση ανεξαρτήτως κομμάτων που είναι στην εξουσία. Αλλά για μας τους μελλοντικούς εκπαιδευτές είναι απαραίτητο να είμαστε πρώτα εμείς δια βίου μαθητές, όσο δύσκολο και αν είναι αυτό, αλλά και να αξιολογούμαστε.
Όσο για τα ναρκωτικά που μου ανέφερε ο συνάδελφος, αν νομίζει ότι είναι συνάδελφος, ας δει το σχετικό βιντεάκι σου. Συμφωνώ και γω πως με την ωρομισθία που ζούμε όλοι μας, δεν μπορούμε να ζήσουμε αλλά και ούτε να κάνουμε σχέδια για τη ζωή μας.
-
-
-
Δε διαφωνώ, αλλά με την ίδια λογική και η εξέταση του ΑΣΕΠ δεν είναι αντικειμενικός τρόπος αξιολόγησης. Ποιός μπορεί να ξέρει αν ο εξεταζόμενος δε παπαγάλισε απλά μερικά πράγματα? ποιός μπορεί να εγγυηθεί οτι μπορεί να εφαρμόσει τις θεωρίες σε μια αίθουσα? Ποιός μπορεί να ξέρει αν κάποιος που δε πήγε καλά, δεν αντιμετώπιζε εκείνο το καιρό άλλα προβλήματα που δε του επέτρεπαν να συγκεντρωθεί, ή δεν ήταν πχ άρρωστος με πυρετό όταν πήγε να δώσει?
Εγώ θα έβαζα μέσα και το ενδεχόμενο "χοντρού βύσματος" (γνώριμος επιτροπής ΑΣΕΠ ή πολιτικού προσώπου) ;)
-
Συμφωνώ με και με τους δυο σας. Για μένα, θα έπρεπε να υπάρχει η δοκιμασία. Κάποια περίοδο θα πρέπει να είσαι δόκιμος εκπαιδευτικός. Πλήρης αξιολόγηση της δουλειάς σου. Το θέμα είναι, αυτός που θα σε κρίνει, να έχει περάσει κάτι αντίστοιχο, δηλαδή να μην έπιασε καρέκλα, να είναι καταξιωμένος στο χώρο του, απαραίτητο κριτήριο να έχει την επάρκεια, δηλαδή διδακτορικό. Να υπάρχει τέλος πάντων μια επιτροπή αξιόλογη που θα σε βαθμολογεί.
Θα πρέπει και εμείς να το δούμε διαφορετικά. Ο βαθμός της αξιολόγησης, δεν πρέπει να μας φοβίζει. Αν δεν είναι καλός, πρέπει να παραδεχτούμε ότι κάνουμε λάθος και οι κύριοι κριτές, να μας καθοδηγούν προς την σωστή κατεύθυνση.
Στο βιβλίο Agile Software Development, αναφέρεται ότι, η ομάδα είναι το κυριότερο συστατικό της επιτυχίας. Συμφωνώ απόλυτα. Δεν μπορεί ο κριτής να σου βάζει κακή βαθμολογία, δίχως να σου εξηγεί το γιατί και δίχως να σε καθοδη΄γεί προς την σωστή κατεύθυνση
-
Αγαπητέ συνάδελφε thymiaras,
Πρώτον έτσι που στέλνεις το μνμ είναι σαν να λες ότι ζω στο κόσμο μου. Τα πολύτιμα μοριάκια που αναφέρεις εσύ, εγώ τα μαζεύω με το σπαθί μου και χωρίς βοήθειες είτε από ΠΔΣ, κλπ. Τα γνωστά παραθυράκια των παιδιών της Ελλάδος. Λες και εμείς, είμαστε παιδιά άλλης χώρας. Τέλος πάντων, δεν ανοίγω άλλο αυτό το θέμα μιας και θα μπορούσε να το τοποθετήσουμε σε ένα άλλο link, όχι ότι το δικό σου κολλά σε αυτό το link. Δεν σε κατατάσω σε αυτούς και δεν ξέρω και αν ισχύει. Ο τρόπος σου όμως μου προκάλεσε αυτή τη στάση.
Δεύτερον, φοβάσαι το διαγωνισμό; Τι θέλεις δηλαδή, να κρίνεις μονάχα εσύ τους εκπαιδευόμενούς σου; Δεν βλέπεις ότι ο κάθε άσχετος μέχρι και σήμερα κατάφερε και είναι μέσα στο σύστημα μιας και έτσι το αποκαλούν; Κρίνεις δίχως να έχεις και ο ίδιος της απαραίτητες γνώσεις; Ο δικός μας ο κλάδος γέμισε εκπαιδευτικούς που δεν γνωρίζουν τα βασικά. Τα λέω εκ πείρας και όχι λόγια απλά λόγια. Θέλεις κύριέ μου να διδάξεις; Θα πρέπει να πιστοποιήσεις κάπως τις γνώσεις σου. Δεν λέω ότι και ο ΑΣΕΠ είναι το ότι καλύτερο μιας και υπάρχει περίπτωση εκείνη την ημέρα να μην είσαι και στα καλύτερά σου αλλά όπως και να το κάνουμε είναι ένας τρόπος αξιολόγησης. Εδώ προσπαθούν και καλά κάνουν να επανεφέρουν τον έλεγχο των εκπαιδευτικών. Το alfavita πρόσφατα μάλιστα ανακοίνωσε ότι στην Αμερική διώξαν καθηγητές μιας και οι μαθητές δεν πήγαιναν καλά. Το θέμα είναι ότι για να διδάξεις θα πρέπει να ξέρεις πρώτα ο ίδιος. Επίσης, θα πρέπει να έχεις μεταδοτικότητα αλλά και να είσαι πάνω απ' όλα άνθρωπος. Παράδειγμα στη δια βίου μάθηση πρώτα εσυ και κατόπιν οι μαθητές σου. Πόσο μάλλον στο δικό μας το κλάδο που η τεχνολογία αλλάζει όπως και η μόδα των ρούχων. Πόσοι εκπαιδευτικοί μέχρι και σήμερα εφαρμόζουν τα βασικά; Πολλοί λίγοι, οι περισσότεροι είναι πέρα βρέχει. Μόνος σου έκανες την επιλογή να ασχοληθείς με την εκπαίδευση, δεν σε πίεσε κανείς.
τα ναρκωτικά δεν είναι λύση...
Lol yiannvass !!
Φίλε taba-co δυστυχώς συνεχίζεις να στρουθοκαμιλίζεις. Δεν ήθελα να σε προσβάλω με το μήνυμα που έγραψα απλά να σου δώσω να καταλάβεις τι γίνεται αυτή τη στιγμή αλλά και τι πρόκειται να γίνει στο κοντινό μέλλον. Σε αρέσει δε σε αρέσει αυτή είναι η αλήθεια. Όσων αφορά εμένα είμαι επιτυχών στον ΑΣΕΠ και μάλιστα δε διορίστηκα για 2 μόρια. Οπότε ούτε παιδί της ΠΔΣ είμαι ούτε τπτ τέτοιο. Απλά θέλω να δείξω σε όλους ότι αν δε γίνει κάτι οι διοριστέοι του κλάδου για κάθε ΑΣΕΠ (όταν και αν αυτός μας συμπεριλάβει) θα είναι γύρω στα 10-20 άτομα. Οπότε αυτό σημαίνει μια ζωή ανεργίας και ωρομισθίας για όσους θέλουν να ασχοληθούν με την εκπαίδευση. Χωνέψτε το ...
-
Δεν κατάλαβα το μνμ σου yiannvass. Σε μένα αναφέρεσαι;
τρικυμία εν κρανίω...η ηλικία σου? οι σπουδές σου? τα χρόνια σου στην εκπαίδευση? η όποια εμπειρία σου σε οποιοδήποτε εργασιακό χώρο? τι παραλήρημα είναι αυτό? η συναισθηματική σου κατάσταση? η διανοητική σου ισορροπία? μήπως προτού προβούμε σε κριτική των άλλων φρόνιμο θα είναι να κάνουμε αυτοκριτική? μήπως αν διαβάσεις αυτά τα οποία γράφεις και τα σκεφτείς καλά διανοηθείς ότι ο Ερμής είναι ανάδρομος? Μήπως τα ναρκωτικά όντως δεν είναι λύση?
υ.γ. cheers, thymiaras!
-
Αν κάποιος είναι ταυτόχρονα και σε ολοήμερο και ωρομίσθιος στη Δευτεροβάθμια, τα μόρια αθροίζονται για τον πίνακα των αναπληρωτών;
Μπορώ δηλαδή να έχω 11 ώρες ολοήμερο και 10 από ωρομίσθιος σε Γυμνάσιο-Λύκειο και έτσι να έχω 21 ώρες συνολικά και να μετρηθούν όλα αθροιστικά για τον πίνακα των αναπληρωτών, σαν να είχα προσληφθεί αναπληρωτής δηλαδη;
Ευχαριστώ
-
Αν κάποιος είναι ταυτόχρονα και σε ολοήμερο και ωρομίσθιος στη Δευτεροβάθμια, τα μόρια αθροίζονται για τον πίνακα των αναπληρωτών;
Μπορώ δηλαδή να έχω 11 ώρες ολοήμερο και 10 από ωρομίσθιος σε Γυμνάσιο-Λύκειο και έτσι να έχω 21 ώρες συνολικά και να μετρηθούν όλα αθροιστικά για τον πίνακα των αναπληρωτών, σαν να είχα προσληφθεί αναπληρωτής δηλαδη;
Ευχαριστώ
Ναι
-
Αν κάποιος είναι ταυτόχρονα και σε ολοήμερο και ωρομίσθιος στη Δευτεροβάθμια, τα μόρια αθροίζονται για τον πίνακα των αναπληρωτών;
Μπορώ δηλαδή να έχω 11 ώρες ολοήμερο και 10 από ωρομίσθιος σε Γυμνάσιο-Λύκειο και έτσι να έχω 21 ώρες συνολικά και να μετρηθούν όλα αθροιστικά για τον πίνακα των αναπληρωτών, σαν να είχα προσληφθεί αναπληρωτής δηλαδη;
Ευχαριστώ
Ναι
Με τη διαφορά ότι οι πίνακες έχουν κλειδώσει. Ότι έγραψε έγραψε !
-
Αν κάποιος είναι ταυτόχρονα και σε ολοήμερο και ωρομίσθιος στη Δευτεροβάθμια, τα μόρια αθροίζονται για τον πίνακα των αναπληρωτών;
Μπορώ δηλαδή να έχω 11 ώρες ολοήμερο και 10 από ωρομίσθιος σε Γυμνάσιο-Λύκειο και έτσι να έχω 21 ώρες συνολικά και να μετρηθούν όλα αθροιστικά για τον πίνακα των αναπληρωτών, σαν να είχα προσληφθεί αναπληρωτής δηλαδη;
Ευχαριστώ
Ναι
Με τη διαφορά ότι οι πίνακες έχουν κλειδώσει. Ότι έγραψε έγραψε !
Εντάξει, όμως θα πάρει κάποια μόρια προυπηρεσίας που θα μετρήσουν όταν θα δώσει ΑΣΕΠ με το νέο σύστημα. Καμία ώρα δεν πάει χαμένη. Αυτό ήθελα απλά να ρωτήσω, να επιβεβαιωθώ μάλλον, ότι δεν έχει σημασία που την ίδια χρονιά ήταν και Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια
Ευχαριστώ
-
....
Με τη διαφορά ότι οι πίνακες έχουν κλειδώσει. Ότι έγραψε έγραψε !
.....
Εντάξει, όμως θα πάρει κάποια μόρια προυπηρεσίας που θα μετρήσουν όταν θα δώσει ΑΣΕΠ με το νέο σύστημα. Καμία ώρα δεν πάει χαμένη. Αυτό ήθελα απλά να ρωτήσω, να επιβεβαιωθώ μάλλον, ότι δεν έχει σημασία που την ίδια χρονιά ήταν και Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια
Ευχαριστώ
Έχεις δει πόσα μόρια δίνει ο ΑΣΕΠ για την προϋπηρεσία? Χίλες φορές αξίζει να διαβάσεις και να πετύχεις μία ερώτηση παραπάνω σωστή παρά να δουλεύεις ένα χρόνο.
Τα μόρια πλέον δεν έχουν αξία πλέον.
Υ.Γ: ΑΣΕΠ δε θα γίνει για όλους τους κλάδους, για να έχουν μέιωση των εξόδων. Αυτή τη στιγμή ο κλάδος με τη μεγαλύτερη πιθανότητα να μη γίνει ΑΣΕΠ είμαστε εμείς.
-
Εντάξει αλλά δες και εσύ 0,01 μόρια πόσες θέσεις σε ανεβάζουν στον πίνακα.
Αν έχεις δεις στους πίνακες, οι θέσεις παίζονται στο 2ο και 3ο δεκαδικό ψηφίο.
Το ίδιο θα συμβαίνει και στους νέους πίνακες όταν αυτοί δημιουργηθούν, αφού θα μοριοδοτείται η προυπηρεσία. Θυμάμαι που κοιτούσα τους πίνακες και έπρεπε να περάσω 40 άτομα ώστε να αλλάξει το 3ο δεκαδικό ψηφίο για να φτάσω σε μένα....
Πιστεύω όπως έχουν τα πράγματα κανείς δεν πρέπει να κλοτσάει ούτε μισό μόριο. Δεν υπάρχει αυτή η πολυτέλεια.
-
....
Με τη διαφορά ότι οι πίνακες έχουν κλειδώσει. Ότι έγραψε έγραψε !
.....
Εντάξει, όμως θα πάρει κάποια μόρια προυπηρεσίας που θα μετρήσουν όταν θα δώσει ΑΣΕΠ με το νέο σύστημα. Καμία ώρα δεν πάει χαμένη. Αυτό ήθελα απλά να ρωτήσω, να επιβεβαιωθώ μάλλον, ότι δεν έχει σημασία που την ίδια χρονιά ήταν και Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια
Ευχαριστώ
Έχεις δει πόσα μόρια δίνει ο ΑΣΕΠ για την προϋπηρεσία? Χίλες φορές αξίζει να διαβάσεις και να πετύχεις μία ερώτηση παραπάνω σωστή παρά να δουλεύεις ένα χρόνο.
Τα μόρια πλέον δεν έχουν αξία πλέον.
Υ.Γ: ΑΣΕΠ δε θα γίνει για όλους τους κλάδους, για να έχουν μέιωση των εξόδων. Αυτή τη στιγμή ο κλάδος με τη μεγαλύτερη πιθανότητα να μη γίνει ΑΣΕΠ είμαστε εμείς.
Έχεις απόλυτο δίκιο για αυτό που λές για τα μόρια, όντως προτιμότερο να διαβάσεις για ΑΣΕΠ παρά να τρέχεις να μαζεύεις προϋπηρεσία. Τα μόρια ουσιαστικά έχουν αξία μετά τους 40 μήνες... Άστα να πανε δηλαδή.
-
Εντάξει αλλά δες και εσύ 0,01 μόρια πόσες θέσεις σε ανεβάζουν στον πίνακα.
Αν έχεις δεις στους πίνακες, οι θέσεις παίζονται στο 2ο και 3ο δεκαδικό ψηφίο.
Το ίδιο θα συμβαίνει και στους νέους πίνακες όταν αυτοί δημιουργηθούν, αφού θα μοριοδοτείται η προυπηρεσία. Θυμάμαι που κοιτούσα τους πίνακες και έπρεπε να περάσω 40 άτομα ώστε να αλλάξει το 3ο δεκαδικό ψηφίο για να φτάσω σε μένα....
Πιστεύω όπως έχουν τα πράγματα κανείς δεν πρέπει να κλοτσάει ούτε μισό μόριο. Δεν υπάρχει αυτή η πολυτέλεια.
και να συμπληρώσω ότι τα πράγματα στο σύστημα προσλήψεων συνεχώς αλλάζουν. Έρχεται μια κυβέρνηση βάζει τους δικούς της όρους, έρχεται άλλη βάζει άλλα.
Γνώμη μου είναι, πέρα από τον παραπάνω λόγο που ανέφερα (όπου 0,0001 μόριο μπορεί να σημαίνει 50 θέσεις πάνω), τίποτα να μην αφήνεις ανεκμετάλλευτο επειδή δεν έχει και τόσο σημασία σήμερα. ΜΠορεί να έχει αύριο και να λες γιατί να μην είχα πάει ωρομίσθιος... θα είχα διοριστεί τώρα. Ποτέ δεν ξέρεις.
-
Η ωρομισθία είναι θεσμός παρανομος ως εργασιακή σχέση και για αυτό το λόγο πληρωνει η Ελλάδα προσθιμο κάθε χρνο πολλάω χιλιάδων ευρω. Τωρα τους ‘έσφιξαν‘ για να καταργηθεί, για αυτό και αλλάζει το ‘τοπονύμιο‘ σε ‘ΑΜΩ‘.Απλα τους εξυπηρετουσαμε τοοοοσα χρονια. Nenermind,,,μόνο ΑΣΕΠ τώρα.Όλα εκει οδηγούν,,,
5 χρονια ωρομισθίας-ομηρίας,,,,,αργα για να το μετανιώσουμε,,,