Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μήνυμα ξεκίνησε από: marvac στις Μαρτίου 31, 2010, 09:20:47 pm
-
Παρακαλώ αν ξέρει κάποιος να μου πει: Αν υπάρχουν πέντε π.χ. ΠΕ06 σε μια οργανική νησιού και έστω ότι παρουσιάζονται ΚΑΙ ΟΙ 5. Τί γίνεται τότε; Ποιοί μένουν και ποιοί περισσεύουν; (Όλοι με οργανική). Από ποιόν/τί εξαρτάται αυτό? Ευχαριστώ.
-
την οργανική μπορεί να την κατέχει μόνο ΕΝΑΣ. οι υπόλοιποι μπορεί να βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και να τοποθετούνται στην οργανική αυτή προσωρινά - και όχι οργανικά - για να καλύψουν το κενό που προκύπτει από απουσία - για διάφορους λόγους- του έχοντος την οργανική.
Για να καταλάβεις, διάβασε το παράδειγμα αυτού που συμβαίνει στο σχολείο μας.
Την οργανική θέση του γυμναστή την έχει ο Α καθηγητής που όμως αποσπάται -εδώ και 27 χρόνια αν έχεις το θεό σου,κρατώντας όμως την οργανική - στην Αθήνα. Στη θέση του φέρνουν τον
-
Όχι βρε παιδιά, υπάρχουν πολυθεσίες σε πολλά σχολεία νησιών κυρίως. Συγκεκριμάνα στο σχολείο που έχω οργανική είμαστε συνολικά 5 με οργα νική κι ένας στη διάθεση ΠΥΣΔΕ σύνολο 6. Ισχύει η προηγούμενή μου ερώτηση. Όποιος συνάδελφος γνωρίζει κάτι ας μας δώσει τα φώτα του.
-
δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν 5 ατομα την ίδια οργανική. Ή οι οργανικές είναι 5 οπότε 5 και τα άτομα που τις έχουν ή είναι μία οπότε ένας την έχει και οι άλλοι 4 υπάρχουν στο σχολείο (κάνοντας τί ?? είναι μία ερώτηση). Αυτές είναι οι στρεβλώσεις του συστήματος που όσο και εάν (δικαίως) κατηγορουμε την υπουργό σ' αυτό έχει δίκιο. Δούλευα σε σχολειό ποριν 3 χρόνια που υπήρχε συνάδελφος γαλλικών που δεν είχε ούτε μία ώρα!! ερχόταν με τον φορητό της, έκανε καμμία δουλειά για 1-2 ωρίτσες και μετά έφευγέ... έτσι πέρασε η χρονιά. Συγνώμη αλλά αυτό είνα άδικο και για τους συναδέλφους που κα΄νουν το ωράριό τους αλλά κια ως προς τον έλληνα φορολογούμενο που πληρώνει τσάμπα...
-
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις, θα το ξανατσεκάρω... (Το πώς απασχολεί η υπηρεσία τους εκπαιδευτικούς, είναι θέμα δικό της. Υποχρεούται να σε απασχολήσει. Εγώ πάντως δεν έχω βιώσει κάτι τέτοιο. 3 γυμνάσια, 1 λύκειο ΚΑΙ 4 ώρες υπερωρία-όλα δυσπρόσιτα παρακαλώ.)
-
υπάρχει περίπτωση να υπάρχουν 2 άτομα τοποθετημένα στην ίδια οργανική. Τώρα τι θα γίνει σε αυτή την περίπτωση με ενδιαφέρει και εμένα.
-
τι εννοείς "να υπάρχουν δύο άτομα στην ίδια οργανική"? η γνώμη μου είναι ότι αυτό γίνεται παράτυπα με ευθύνη του σχολείου. Εγώ εννοώ πως αν θέλει κάποιος επισήμως να δει ποιός είναι στην οργανική (αν κάνει π.χ. μία αίτηση) η διεύθυνση λογικά θα του απαντήσει πως ένα συγκεκριμένο πρόσωπο έχει την οργανική. Άλλωστε αυτό μπορεί εύκολα να φανεί αν τα σχέδια που έχει η διαμαντοπούλου (το αρχικό "δ" επίτηδες το έβαλα μικρό) να τοποθετηθούν όλοι στις οργανικές τους και να μετρήσει μετά τους περάριθμους, εφαρμοστεί με ακρίβεια. Τότε τα σχολεία θα αναγκαστούν να "δώσουν" μόνο αυτούς που έχουν τις οργανικές και τους άλλους να τους βγάλουν υπεράριθμους. Αυτά νομίζω
-
για να σε βοηθήσω:
εγώ έχω τοποθετηθεί σε ένα σχολείο της περιοχής μου οργανικά (άλλα έχω πάρει απόσπαση). Με τους φετινούς διορισμούς ήρθε άτομο στο σχολείο μου με διορισμό απευθείας στο σχολείο (δυσπρόσιτο). Άρα και οι 2 έχουμε οργανική στο σχολείο. Τι γινεται σε αυτή την περίπτωση;
-
ε αυτό λέμε βρε παιδιά!!! δεν γίνεται να έχουν πάνω από ένας την ίδια οργανική...στην περίπτωσή σου jtsop εσύ έχεις την οργανική και ο άλλος που ήρθε στη θέση σου ως νεοδιόριστος πήρε Προσωρινή Τοποθέτηση όχι οργανικη...αν πάλι δεν ήταν νεοδιόριστος, πήγε στη θέση σου, ων στη διάθεση ΠΥΣΔΕ...μην μπερδεύεστε.
-
Δεν υπάρχει περίπτωση να κατέχουν πολλοί εκπαιδευτικοί μια οργανικη!!!
Όταν έχει ένας την οργανική και πάρει απόσπαση , αυτός που θα τον αντικαταστήσει μπαινει σε λειτουργικό κενό, έστω και αν θεωρείται ότι υπηρετεί την οργανική του θέση και έτσι μπορει να ζητήσει μετάθεση.
-
Δεν ξέρω τι συμβαίνει στη δευτεροβάθμια ,αλλά στην πρωτοβάθμια συμβαίνει πολλές φορές το εξής : υπάρχουν περισσότερες οργανικές θέσεις απο τις πραγματικές ανάγκες του σχολείου, οπότε κάποιος πάντα περισσεύει. Επειδή ειχα προσωπική εμπειρία πανω στο θέμα (και αναφέρομαι πάντα στην πρωτοβάθμια) φεύγει αυτός ο οποίος έχει τοποθετηθεί τελευταίος, αυτός δλδ με τα λιγότερα μόρια. Αν όμως θελήσει να φυγει ο συνάδελφος με τα περισσότερο μόρια τότε ο τελευταιος τοποθετημένος παραμένει στην οργανική του.
-
Δεν ξέρω τι συμβαίνει στη δευτεροβάθμια ,αλλά στην πρωτοβάθμια συμβαίνει πολλές φορές το εξής : υπάρχουν περισσότερες οργανικές θέσεις απο τις πραγματικές ανάγκες του σχολείου, οπότε κάποιος πάντα περισσεύει. Επειδή ειχα προσωπική εμπειρία πανω στο θέμα (και αναφέρομαι πάντα στην πρωτοβάθμια) φεύγει αυτός ο οποίος έχει τοποθετηθεί τελευταίος, αυτός δλδ με τα λιγότερα μόρια. Αν όμως θελήσει να φυγει ο συνάδελφος με τα περισσότερο μόρια τότε ο τελευταιος τοποθετημένος παραμένει στην οργανική του.
Δεν ξέρω τι μπορει να συμβαίνει σ' αυτές τις περιπτώσεις.
βέβαια δε σημαινει ότι αυτός που τοποθετήθηκε τελευταίος σε μια οργανική έχει και τα λιγότερα μόρια, γιατι αν τοποθετήθηκε την επόμενη χρονια μπορει να έχει περισσότερα μόρια από κάποιον που έχει τοποθετηθεί την προηγούμενη, αλλά σε περιπτωση που καταργηθεί μια οργανική θα φυγει ο τελευταιος τοποθετηθείς, ανεξαρτήτως μορίων.
-
Το θέμα ειναι πως δε θα έπρεπε εμείς τωρα να προσπαθούμε να βγάλουμε το φίδι απο την τρύπα με τούτο το λαβύρινθο που έχουμε μπλέξει. Κανονικα θα έπρεπε να προσέχουν λίγο οι υπεύθυνοι τις τοποθετήσεις και τις οργανίκες και να γλιτώνουν έτσι συνάδελφοι από την ταλαιπωρία. Αλλά στη χώρα που ζούμε.... ???
-
δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν 5 ατομα την ίδια οργανική. Ή οι οργανικές είναι 5 οπότε 5 και τα άτομα που τις έχουν ή είναι μία οπότε ένας την έχει και οι άλλοι 4 υπάρχουν στο σχολείο (κάνοντας τί ?? είναι μία ερώτηση). Αυτές είναι οι στρεβλώσεις του συστήματος που όσο και εάν (δικαίως) κατηγορουμε την υπουργό σ' αυτό έχει δίκιο. Δούλευα σε σχολειό ποριν 3 χρόνια που υπήρχε συνάδελφος γαλλικών που δεν είχε ούτε μία ώρα!! ερχόταν με τον φορητό της, έκανε καμμία δουλειά για 1-2 ωρίτσες και μετά έφευγέ... έτσι πέρασε η χρονιά. Συγνώμη αλλά αυτό είνα άδικο και για τους συναδέλφους που κα΄νουν το ωράριό τους αλλά κια ως προς τον έλληνα φορολογούμενο που πληρώνει τσάμπα...
Η υπουργός έχει δικαιο αλλα φετος μετεθεσε 5 αγγλικων στους Παξους, οπου ξερω οτι υπαρχει 1 πραγματικη οργανικη. Αρα ολα οσα λεει ειναι μονο για τα ματια του κοσμου.
-
ε αυτό λέμε βρε παιδιά!!! δεν γίνεται να έχουν πάνω από ένας την ίδια οργανική...στην περίπτωσή σου jtsop εσύ έχεις την οργανική και ο άλλος που ήρθε στη θέση σου ως νεοδιόριστος πήρε Προσωρινή Τοποθέτηση όχι οργανικη...αν πάλι δεν ήταν νεοδιόριστος, πήγε στη θέση σου, ων στη διάθεση ΠΥΣΔΕ...μην μπερδεύεστε.
πρόσεξε όμως ότι ο νεοδιόριστος δεν πήγε σε λειτουργικό κενό αλλά διορίστηκε κατευθείαν στο σχολείο με υποχρεωτική παραμονή 2 χρόνων (διορίστηκε κατευθείαν στο σχολείο ως δυσπρόσιτο).
-
ε αυτό λέμε βρε παιδιά!!! δεν γίνεται να έχουν πάνω από ένας την ίδια οργανική...στην περίπτωσή σου jtsop εσύ έχεις την οργανική και ο άλλος που ήρθε στη θέση σου ως νεοδιόριστος πήρε Προσωρινή Τοποθέτηση όχι οργανικη...αν πάλι δεν ήταν νεοδιόριστος, πήγε στη θέση σου, ων στη διάθεση ΠΥΣΔΕ...μην μπερδεύεστε.
πρόσεξε όμως ότι ο νεοδιόριστος δεν πήγε σε λειτουργικό κενό αλλά διορίστηκε κατευθείαν στο σχολείο με υποχρεωτική παραμονή 2 χρόνων (διορίστηκε κατευθείαν στο σχολείο ως δυσπρόσιτο).
Κοίτα, και εγώ όταν είχα διορσιτέι, πήγα με ονομαστικό διορισμό σε δυσπρόσιτο. Μαζί με μένα πήγαν και άλλοι νηπιαγωγοί. Επειδή, όμως, υπήρχε τμήμα ένταξης εγώ πήρα απόσπαση εντός του ιδίου δυσπροσίτου και πήρα το ΤΕ. Στη θέση μου ήρθε άλλη κοπέλα από νηπιαγωγείο που έκλεισε, η οποία είχε την οργανική της στο κλειστό νηπιαγωγείο, την υπηρέτησε όμως στη δική μου θέση. Δηλαδή, όντως 2 άτομα σε μία οργανική (δυσπροσίτου), αλλά ουσιαστικά το ένα άτομο φαινόταν να υπηρετεί αλλού (η δεύτερη κοπέλα) και το άλλο άτομο είχε απόσπαση (εγώ)... Έτσι πήγαν και τα 2 χρόνια της τοποθέτησης.
-
Στη
-
έτσι ακριβώς είναι ....ανάλογα με τις ώρες, βεβαίως βγαίνουν και οι οργανικές. Ωστόσο δεν βγαίνει ΜΙΑ οργανική ανά ειδικότητα. Αν ας πούμε προκύπτουν 36 ώρες φιλολογικών μαθημάτων τότε προκύπτουν 2 οργανικές φιλολόγων στο ίδιο σχολείο. Μία με 21 ώρες και μία με 15 ( πάνω από 12 ώρες, θεωρείται οργανική). Και ναι, βεβαίως, σε περίπτωση που οι ώρες μειωθούν ο τελευταια τοποθετηθείς κρίνεται υπεράριθμος ( και εδώ ΔΕΝ παίζουν ρόλο τα μόρια παρά η πράξη ανάληψης στη σχολική μονάδα.). Εξαίρεση σε αυτον τον κανόνα αποτελούν οι...πολύτεκνοι που δεν μπορούν βάσει νόμου να κριθούν υπεράριθμοι οπότε ουαί κι αλλοίμονο σ΄αυτόν που θα αναμετρηθει μαζί τους.... :-\
το ίδιο ισχύει και στην πρωτοβάθμια. Μπορούν να έχουν ας πούμε οργανική σε ένα δημοτικό 6 δάσκαλοι. Αν το δημοτικό υποβαθμιστει ( από εξάθέσιο ας πούμε γίνει τετραθέσιο) τότε οι δύο εκπαιδευτικοί που θα κριθούν υπεράριθμοι θα ειναι αυτοί που ανέλαβαν υπηρεσία τελευταιοι στο σχολείο. Ωστόσο, είθισται στα δημοτικά να ΜΗΝ συντάσσουν πράξη ανάληψης σε ειδικό πρακτικό, παρά να παρουσιάζονται μετά από εντολή της υπηρεσίας. Στην περίπτωση αυτή, ρόλο παίζει η πράξη της απόφασης του Προϊσταμένου Π.Ε. και αν οι ημερομηνίες και οι πράξεις συμπίπτουν τότε με σειρά προτεραιότητας πάνε α. τα κοινωνικά κριτήρια β. η συνολική προϋπηρεσία γ. η ημερομηνία και δ. ο βαθμος πτυχίου.
-
Συμφωνώ με Martha72.
Και εγώ είχα πάει σε σχολειο με μια οργανική μαζι με άλλους δυο εκπαιδευτικούς της ίδιας ειδικότητας.
Ο ένας από εμας πήρε την οργανική και οι άλλοι δυο κριθήκαμε υπεράριθμοι και φύγαμε
-
το ξέρω Κοράκι, δυστυχώς, πάντως αυτό με τους Παξούς ακούστηκε αρκετά φέτος, να δούμε, αν θέλει να είναι εντάξει η διαμαντω θα πρέπει κάτι να κάνει...
-
το ξέρω Κοράκι, δυστυχώς, πάντως αυτό με τους Παξούς ακούστηκε αρκετά φέτος, να δούμε, αν θέλει να είναι εντάξει η διαμαντω θα πρέπει κάτι να κάνει...
Tιποτε απολυτως δεν προκειται να κανει. Ουτε μπορει (πχ να ανακαλεσει τις μεταθεσεις των εν λογω εκπαιδευτικων, διοτι θα προκληθει αλυσιδωτη αντιδραση που θα αναδιαταξει τις μεταθεσεις και αλλων εκπαιδευτικων της ιδιας ειδικοτητας), ουτε και θελει (γιατι οι δηλωσεις της ομοιαζουν με τις πολυχρωμες, πλην κουφιες, ηχητικες κροτιδες που εξαπολυει η εντυπωσιοθηρικη, πυροτεχνικη μουσικη του F. Liszt).
-
το ξέρω Κοράκι, δυστυχώς, πάντως αυτό με τους Παξούς ακούστηκε αρκετά φέτος, να δούμε, αν θέλει να είναι εντάξει η διαμαντω θα πρέπει κάτι να κάνει...
Tιποτε απολυτως δεν προκειται να κανει. Ουτε μπορει (πχ να ανακαλεσει τις μεταθεσεις των εν λογω εκπαιδευτικων, διοτι θα προκληθει αλυσιδωτη αντιδραση που θα αναδιαταξει τις μεταθεσεις και αλλων εκπαιδευτικων της ιδιας ειδικοτητας), ουτε και θελει (γιατι οι δηλωσεις της ομοιαζουν με τις πολυχρωμες, πλην κουφιες, ηχητικες κροτιδες που εξαπολυει η εντυπωσιοθηρικη, πυροτεχνικη μουσικη του F. Liszt).
Πραγματικά, δεν νομίζω να γίνει τίποτε. Απλώς θα δοθούν για ακόμη μια χρονιά αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ και σε γραφεία (με το συνηθισμένο τρόπο). Οι μεταθέσεις αποδεικνύουν ότι αυτός είναι και ο σχεδιασμός του Υπουργείου. Ουσιαστικά το μόνο που άλλαξε φέτος είναι ότι δεν δόθηκαν μεταθέσεις. Το σύστημα δεν εξυγιάνθηκε και οι καθηγητές θα εξακολουθήσουν να περιφέρονται στα νησιά, χωρίς οργανική, και να αποσπώνται από δω κι από κει.
-
Προσθέτω ότι το παράδειγμα με τους Παξούς δεν είναι το μόνο. Από τη στιγμή που το ΥΠΕΠΘ δεν έδωσε μεταθέσεις στις υπεράριθμες ειδικότητες, παντού διατηρήθηκαν τα οργανικά υπερ-πλεονάσματα, σε συγκεκριμένα ΠΥΣΔΕ. Το ΥΠΕΠΘ επέλεξε να μην εξισορροπήσει τις υπεραριθμίες. Στη Μακεδονία, π.χ τα ΠΥΣΔΕ έχουν υπεράριθμούς μεν, αλλά σχετικά λίγους, και δεν υπάρχει κανένα ΠΥΣΔΕ που να "μαζεύει κόσμο", όπως η Αιτωλοακαρνανία, η
-
Καλησπέρα, απ' ότι βλέπω στη συζήτησή σας μπερδεύεται την έννοια του Οργανικού και λειτουργικού κενού. Ασφαλώς και σε μια οργανική δε μπορεί να υπηρετεί δεύτερος.Μπορεί όμως να υπηρετεί δεύτερος, παραπανίσιος, στο ίδιο σχολείο αν περισσεύουν ώρες (λειτουργικό κενό).Ο δεύτερος όμως δεν έχει οργανική΄είναι δηλαδή στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ. Και οι δυο όμως παίρνουν τα ίδια μόρια.
Ειδικά στη