Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΘΕ.ΔΙ.ΤΟΥ.Χ.Ο. στις Απριλίου 13, 2010, 06:41:19 pm
-
Αυτό ισχυρίζεται η κ.Διαμαντοπούλου με το νέο νομοσχέδιο... Πως θα το πετύχει αυτό;Μειώνοντας τους διορισμούς εκπαιδευτικών και με την ένωση τμημάτων;Ή μήπως κλείνοντας το ολιγομελη τμήματα στην επαρχία; >:( >:( >:( >:(
-
Αυτή είναι και δική μου ερώτηση...Με τμήματα των 30 μαθητών πώς θα γίνεται σωστή και δημιουργική δουλειά; Οξύμωρο αυτό που λέει
-
...είμαι σε φιλοσοφικό δίλημμα.."πρώτα ο μαθητής" του τωρινού υπουργείου παιδείας ή " όλα είναι θέμα παιδείας' του προηγούμενου...
-
Το πρωί οι Καμπουροοικονομέοι παρουσίασαν το θέμα του νέου πολυνομοσχεδίου που αναμενόταν με τον ¨δημοσιογραφίσκο-ῑδιωτικό υπάλληλο των Μπομπολοβαρδινογιαννηδολαμπράκηδων να διατείνεται ότι οι προτεινόμενες κινητοποιήσεις των εκπ/κών εντός των Πανελληνίων ¨προκαλούν την αντίδραση των γονέων¨!!!!
Πώς προλαμβάνουν την αντίδραση των γονέων;Εχουν στα χέρια τους κάποιες δημοσκοπήσεις σαν αυτές που κάνουν για άλλα θέματα;Ξεφτίλα...
-
Η αλήθεια είναι ότι σε κάθε αλλαγή που γίνεται υπάρχουν αντιδράσεις γιατί ανατρέπονται τα δεδομένα. Αν είχε σκοπό να βελτιώσει την Παιδεία επί της ουσίας δε θα αντιδρούσαμε πιστεύω. Το γεγονός όμως ότι βάζει σε μια τάξη 30 μαθητές με έναν δάσκαλο-καθηγητή μου φαίνεται απαράδεκτο.
-
Ενοχλεί το βαρύγδουπο "πρώτα ο μαθητής", αφού όλοι γνωρίζουμε ότι πρώτο είναι το έλλειμμα και η διαχείρισή του...και αυτό καθορίζει τις αποφάσεις, όχι ο μαθητής...
-
Συμφωνώ
-
Αυτή είναι και δική μου ερώτηση...Με τμήματα των 30 μαθητών πώς θα γίνεται σωστή και δημιουργική δουλειά; Οξύμωρο αυτό που λέει
Επειδή πολλοί γράφουν για τμήματα 30 μαθητών εδώ πέρα,
θέλω να ρωτήσω:
- από πού βγάζεις το συμπέρασμα ότι θα ?αυξηθούν στους 30 μαθητές τα τμήματα?
30-αρια τμήματα υπήρχαν παλιότερα (η πλειοψηφία), υπάρχουν και τώρα (η μειοψηφία). Ξέρει κάποιος κάτι για αύξηση του αριθμού τους?
-
Αυτή είναι και δική μου ερώτηση...Με τμήματα των 30 μαθητών πώς θα γίνεται σωστή και δημιουργική δουλειά; Οξύμωρο αυτό που λέει
Επειδή πολλοί γράφουν για τμήματα 30 μαθητών εδώ πέρα,
θέλω να ρωτήσω:
- από πού βγάζεις το συμπέρασμα ότι θα ?αυξηθούν στους 30 μαθητές τα τμήματα?
30-αρια τμήματα υπήρχαν παλιότερα (η πλειοψηφία), υπάρχουν και τώρα (η μειοψηφία). Ξέρει κάποιος κάτι για αύξηση του αριθμού τους?
Λοιπον τα κενα θα υπολογιστουν με βαση 25 παιδια ΚΑΙ ΟΧΙ 30 .Αυτο το ξερω διοτι η κολλητη μου που διοριστηκε φετος ειναι σε γραφειο της πρωτοβαθμιας και ο διευθυντης της εβγαλε τα κενα με βαση τα 25 παιδια στην ταξη.Επισης σε μια φιλη μου που ειναι αναπληρωτρια της ηρθε εγκυκλιος που ελεγε για 25 παιδια.ΟΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΘΑ ΠΛΗΞΟΥΝ ΚΥΡΙΩς ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟ
-
Συμφωνώ και΄γω σ'αυτό Ανθή!Μόνο όταν είμαι αισιόδοξη!Γιατί όταν με πιάνουν οι μαύρες μου ,δε με σώνει τίποτα!
Προς το παρόν όμως είδα τις δηλώσεις Διαμαντοπούλου(φτου στον κόρφο μας) στο alter και μ'εκνευρίζει που ενώ μονίμως αναφέρεται στην α'βαθμια, ξεκινά να μιλά για το δημοτικό και όχι για το νηπιαγωγείο!Άμα σε γράφει και η ίδια η υπουργός άστα να πάνε!Καμία νύξη για το νηπιαγωγείο.Hello, και'μεις πρωτοβάθμια είμαστε!
-
οκ μπορει σε μας τα παιδια να ειναι 25 ωστοσο το νομοσχεδιο μονο αισιοδοξους δεν μας κανει.Οταν δεν αναφερει τιποτα για οσους εχουν κατω απο 24 μορια και ασεπ και ειναι στους πινακες που κλειδωνουν.Ολοι αυτοι οι ανθρωποι αποκλειεται να ειναι στο μεταβατικο.Εμεις οι νηπ/γοι εχουμε 350+ 24μηνιτες οι οποιοι θα απορροφηθουν ως 40%.Τι θα γινουν οι υπολοιποι που εδωσαν ασεπ και πηγαν αναπληρωτες?Πραγματικα απο τοτε που διαβασα το νομοσχ, ειμαι εντελως απαισιοδοξη.
Ειναι κακο να πιστευουμε οτι εμεις ειμαστε οκ και οι αλλοι εχουν το προβλημα.εΠρεπει να το ψαξουμε περισοοτερο και να μην εφησυχαζουμε.
-
Συμφωνώ και΄γω σ'αυτό Ανθή!Μόνο όταν είμαι αισιόδοξη!Γιατί όταν με πιάνουν οι μαύρες μου ,δε με σώνει τίποτα!
Προς το παρόν όμως είδα τις δηλώσεις Διαμαντοπούλου(φτου στον κόρφο μας) στο alter και μ'εκνευρίζει που ενώ μονίμως αναφέρεται στην α'βαθμια, ξεκινά να μιλά για το δημοτικό και όχι για το νηπιαγωγείο!Άμα σε γράφει και η ίδια η υπουργός άστα να πάνε!Καμία νύξη για το νηπιαγωγείο.Hello, και'μεις πρωτοβάθμια είμαστε!
εχει αναφερθει αλλες φορες στο νηπιαγωγειο .περιμενε να βρω κατι που θελω να σας δειξω
-
Άρχισαν πάλι οι διαχωρισμοί "εμείς είμαστε πρωτοβάθμια δε μας πιάνει", "εμείς είμαστε έτσι δε μας πιάνει". ΟΛΟΥΣ μας αφορά το θέμα.
-
Άρχισαν πάλι οι διαχωρισμοί "εμείς είμαστε πρωτοβάθμια δε μας πιάνει", "εμείς είμαστε έτσι δε μας πιάνει". ΟΛΟΥΣ μας αφορά το θέμα.
ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΛΑ ΕΜΑΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.Πειραζει που αυτη ειναι η αληθεια?και δεν ειμαι τυπος που κοιταει μονο την παρτη του ,αν ημουν αλλωστε δεν θα κατεβαινα στις πορειες.απο την αλλη δεν μπορω να μην εκθετω την πραγματικοτητα.
-
καλησπερα! χτεσ τυχαία είδα σε τοπικό κανάλι (κυδων- Κρήτη) μια εκπομπή
στην οποία ήταν καλεσμένη η υφυπουργός παιδείας. Δυστηχώς δεν πρόλαβα την εκτενή αναφόρα που έγινε σχετικά με τον διορισμό των εκπαιδευτικών, αλλά είπε ότι ότι οταν μιλάνε για μισούς διορισμούσ δεν σημαίνει οτι θα πάρουν τουσ μισούσ από καθε κλαδό. θα κοιταξουν τα κενά και θα προσπαθήσουν να τα συμπληρώσουν με ένα τρόπο έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν κοντά στην μέση για να είναι και δίκαιοι. Όσο αναφορα τουσ νηπιαγωγούσ ομωσ τόνισε αργότερα, ότι το νηπιαγωγείο είναι βασική προτεραίοτητα τους και αυτο θα το έχουν υπόψιν κατα την διαδικασία διορισμού!!
ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΦΗΣΑΤΕ ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ
-
Αν ηταν η βασικη τους προτεραιοτητα το νηπ/γειο δεν θα υπηρχαν κενα μεσα στην Αθηνα,εχω εγκυρη πληροφορηση απο συναδελφο σε γραφειο. Ισως να μην επηρεαστουμε τοσο παντως θετικά τα πραγματα δεν τα λες.Τοσα κενα και κανουν φασεις 10 ατομων.Τι θα αλλαξει του χρονου?Εχουν ηδη δειξει ποσο τους ενδιαφερει το νηπ/γειο.
-
Αν ηταν η βασικη τους προτεραιοτητα το νηπ/γειο δεν θα υπηρχαν κενα μεσα στην Αθηνα,εχω εγκυρη πληροφορηση απο συναδελφο σε γραφειο. Ισως να μην επηρεαστουμε τοσο παντως θετικά τα πραγματα δεν τα λες.Τοσα κενα και κανουν φασεις 10 ατομων.Τι θα αλλαξει του χρονου?Εχουν ηδη δειξει ποσο τους ενδιαφερει το νηπ/γειο.
Θα τα ελεγα θετικοαρνητικα ;D
-
Αυτή είναι και δική μου ερώτηση...Με τμήματα των 30 μαθητών πώς θα γίνεται σωστή και δημιουργική δουλειά; Οξύμωρο αυτό που λέει
Επειδή πολλοί γράφουν για τμήματα 30 μαθητών εδώ πέρα,
θέλω να ρωτήσω:
- από πού βγάζεις το συμπέρασμα ότι θα ?αυξηθούν στους 30 μαθητές τα τμήματα?
30-αρια τμήματα υπήρχαν παλιότερα (η πλειοψηφία), υπάρχουν και τώρα (η μειοψηφία). Ξέρει κάποιος κάτι για αύξηση του αριθμού τους?
Σε διάφορα site έχω διαβάσει για την αύξηση του αριθμού των μαθητών
http://www.edugate.gr/content/%C2%ABprota-o-mathitis%C2%BB-me-30-mathites-sto-tmima
http://blogs.sch.gr/trigazis/2010/03/12/%CF%84%CE%BC%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-30-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD/
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank7_4_10_910.php
Δε μπορώ να είμαι σίγουρη ότι θα γίνει όπως για όλα όσα συζητιούνται εδώ κανένας πιστεύω δεν είναι σίγουρος μέχρι να ψηφιστεί και να εφαρμοστεί το νομοσχέδιο