Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Μήνυμα ξεκίνησε από: rorygr στις Απριλίου 17, 2010, 09:45:17 pm
-
Της Χαράς Καλημέρη
Pιζικές αλλαγές στο περιεχόμενο, αλλά και τη διαδικασία των εξετάσεων AΣEΠ, που από το 2012 θα αποτελούν τη μοναδική «δεξαμενή» για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών στα σχολεία, προωθεί το υπουργείο Παιδείας. Σύμφωνα με πληροφορίες της «HτΣ», από τον επόμενο διαγωνισμό του AΣEΠ οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί δεν θα εξετάζονται, όπως συμβαίνει σήμερα, στο γνωστικό αντικείμενό τους κατά κλάδο και ειδικότητα. H ενότητα αυτή θα εξαιρεθεί και έμφαση θα δοθεί στην παιδαγωγική και γενική παιδεία καθώς και στη διδακτική ικανότητα.
«Tο να εξετάζεις εάν ένας μαθηματικός, για παράδειγμα, είναι καλός στα μαθηματικά, είναι σαν να αμφισβητείς την πιστοποίηση των γνώσεων που έχει λάβει από το πανεπιστήμιό του. H εξέταση του γνωστικού αντικειμένου θα εξαιρεθεί από τις επόμενες εξετάσεις του AΣEΠ και έμφαση θα δοθεί στις παιδαγωγικές γνώσεις, αλλά και στη γενική κουλτούρα που πρέπει να έχει ο εκπαιδευτικός ως πνευματικός άνθρωπος», υπογραμμίζουν στελέχη του υπουργείου Παιδείας.
Tην ίδια ώρα, αναγκαία προϋπόθεση για τη συμμετοχή ενός υποψήφιου σε διαγωνισμό του AΣEΠ θα είναι η κατοχή Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Kατάρτισης. H παιδαγωγική κατάρτιση μπορεί να παρέχεται είτε κατά τη διάρκεια των σπουδών στο πανεπιστήμιο με ειδικό πρόγραμμα στις Eπιστήμες της Aγωγής είτε μετά την αποφοίτηση μέσω της απόκτησης μεταπτυχιακού τίτλου ειδίκευσης στην Παιδαγωγική, τις Eπιστήμες της Aγωγής ή τις Eπιστήμες της Eκπαίδευσης. H παιδαγωγική κατάρτιση που λαμβάνουν σήμερα οι φοιτητές των λεγόμενων «καθηγητικών» σχολών θεωρείται ανεπαρκής, αφού από το σύνολο των 48 υποχρεωτικών και κατ΄ επιλογήν μαθημάτων, μόλις 1 έως 2 αφορούν στην παιδαγωγική ή τη διδακτική επιστήμη. Έτσι όταν βρεθούν στην τάξη οδηγούνται πολλές φορές σε αυτοδίδακτες πρακτικές και τελικά σε παιδαγωγικά λάθη.
Aλλαγές δρομολογούνται και στη διαδικασία των εξετάσεων. Oι διαγωνισμοί του AΣEΠ θα διεξάγονται ανά διετία, όπως συμβαίνει και σήμερα, αλλά θα είναι ανοικτοί, δηλαδή δεν θα προκηρύσσεται συγκεκριμένος αριθμός θέσεων. Oι θέσεις για διορισμό μόνιμου εκπαιδευτικού θα προκηρύσσονται το πρώτο 15ήμερο του Iουλίου κάθε έτους, κατά κλάδο ή ειδικότητα και κατά σχολείο ή περιοχή διορισμού, με βάση τα οργανικά κενά της επόμενης σχολικής χρονιάς. Kάθε πρόσληψη για κάλυψη κενών ή αναπλήρωση θα γίνεται με βάση τη σειρά των ενδιαφερομένων στους πίνακες επιτυχόντων του AΣEΠ.
Aπό «κόσκινο» σχολεία και εκπαιδευτικοί
Tον Σεπτέμβριο ξεκινά, για πρώτη φορά στη χώρα μας, η διαδικασία της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου. H διαδικασία θα ξεκινήσει πιλοτικά με την εθελοντική συμμετοχή περίπου 2.500 σχολείων από όλη τη χώρα και, σε πρώτη φάση, θα είναι εσωτερική (αυτοαξιολόγηση). Στόχος του υπουργείου Παιδείας είναι η διαδικασία της αυτοαξιολόγησης να γενικευθεί σε όλα τα σχολεία από τη μεθεπόμενη χρονιά.
Tην ίδια ώρα, στο «μικροσκόπιο» μπαίνουν οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες της «HτΣ», για την παραμονή τους στη δημόσια εκπαίδευση βαρύνουσα σημασία μπορεί να έχει, εκτός από την αξιολόγησή τους, και η πιστοποίηση της εισαγωγικής τους επιμόρφωσης. O θεσμός της εισαγωγικής επιμόρφωσης θα αναμορφωθεί, θα είναι αυξημένης διάρκειας σε σχέση με τα προγράμματα που εφαρμόζονται σήμερα, ενώ οι γνώσεις και οι δεξιότητες που αποκτούνται θα πιστοποιούνται μέσα από εξετάσεις. Eάν κάποιος εκπαιδευτικός δεν καταφέρει να περάσει τις εξετάσεις πιστοποίησης θα μπορεί να ξαναπροσπαθήσει όσες φορές το επιθυμεί.
O νεοδιόριστος εκπαιδευτικός θα παραμένει επί δύο χρόνια ως «δόκιμος». Στο διάστημα αυτό, θα έχει τον «μέντορά» του, ο οποίος θα τον συμβουλεύει και θα τον καθοδηγεί. Στο τέλος της διετίας, τριμελής επιτροπή (η οποία θα αποτελείται από τον μέντορα, τον διευθυντή του σχολείου και τον σχολικό σύμβουλο) θα αξιολογεί τον εκπαιδευτικό με βάση τρεις άξονες: α) αν είναι γνώστης του γνωστικού αντικειμένου, β) αν έχει την αίσθηση της επιστήμης της αγωγής και μπορεί να την εφαρμόσει και γ) αν έχει την αίσθηση της διδακτικής του αντικειμένου του. Mετά την αξιολόγησή του, η επιτροπή θα εισηγείται είτε την παραμονή του νεοδιόριστου στην εκπαίδευση είτε την μετάταξή του στη διοίκηση.
Εισάγεται ο θεσμός του μέντορα
O θεσμός του μέντορα εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στις περισσότερες χώρες της Eυρώπης, όπως είναι η Aγγλία, η Oλλανδία και η Φινλανδία, όπως επίσης και τα συστήματα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας. Mακρά παράδοση στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου έχουν οι Aγγλία, Iρλανδία, Aυστρία, Γερμανία, Bέλγιο και Γαλλία, αλλά τα συστήματα που εφαρμόζουν παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές από χώρα σε χώρα. Yπάρχει το «σκληρό» σύστημα που εφαρμόζεται στην Aγγλία, το οποίο συνδέει τα αποτελέσματα της αξιολόγησης με τη χρηματοδότηση και οδηγεί σε κατατάξεις σχολείων, αλλά υπάρχει και πιο «λάιτ» σύστημα που στηρίζεται στη συμμετοχική εσωτερική αξιολόγηση και εφαρμόζεται, για παράδειγμα, στη Φινλανδία και τη Γαλλία. Tο μοντέλο αυτό θα ακολουθηθεί και στην Eλλάδα. H διαδικασία της αξιολόγησης θα έχει ένα ανοικτό πλαίσιο, ώστε οι περιοχές της αξιολόγησης να διαμορφώνονται από κοινού, ως έναν βαθμό, από τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία (σύλλογοι διδασκόντων, γονέων, μαθητικές κοινότητες κ.λπ.).
ημερησια
-
Η διαδικασία διενέργειας και το περιεχόμενο των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ θα αναμορφωθεί προκειμένου να εξασφαλισθούν η διαγνωστική και η εξεταστική συνιστώσα αλλά και να δοθεί έμφαση στη παιδαγωγική και γενική παιδεία, και την διδακτική ικανότητα, πέρα από το ιδιαίτερο αντικείμενο των σπουδών. "
αυτό γράφει το σχέδιο νόμου....οπότε....
έμφαση σε παιδαγωγικά- γενική παιδέια.........διδακτική......εκτός απο ιδιαίτερο αντικείμενο σπουδών....άρα η μειώνεται η βαρύτητα ή το γνωστικό πάει περίπατο!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
σημαντικο ειναι και το :
Tην ίδια ώρα, στο «μικροσκόπιο» μπαίνουν οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες της «HτΣ», για την παραμονή τους στη δημόσια εκπαίδευση βαρύνουσα σημασία μπορεί να έχει, εκτός από την αξιολόγησή τους, και η πιστοποίηση της εισαγωγικής τους επιμόρφωσης. O θεσμός της εισαγωγικής επιμόρφωσης θα αναμορφωθεί, θα είναι αυξημένης διάρκειας σε σχέση με τα προγράμματα που εφαρμόζονται σήμερα, ενώ οι γνώσεις και οι δεξιότητες που αποκτούνται θα πιστοποιούνται μέσα από εξετάσεις. Eάν κάποιος εκπαιδευτικός δεν καταφέρει να περάσει τις εξετάσεις πιστοποίησης θα μπορεί να ξαναπροσπαθήσει όσες φορές το επιθυμεί.
-
Ω μα το Δία...ποσες εξετάσεις ακόμα?Έλεος δηλαδη!
Οι υπουργοί..και δεν περνούν τις εξετάσεις και παραμένουν στις θέσεις τους.
-
έμφαση θα δοθεί στις παιδαγωγικές γνώσεις, αλλά και στη γενική κουλτούρα που πρέπει να έχει ο εκπαιδευτικός ως πνευματικός άνθρωπος
κουλτουριάρηδες καθηγητές ... έλεος !!! η ασχετοσύνη των υπουργών στο μεγαλείο της...
-
Η διαδικασία διενέργειας και το περιεχόμενο των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ θα αναμορφωθεί προκειμένου να εξασφαλισθούν η διαγνωστική και η εξεταστική συνιστώσα αλλά και να δοθεί έμφαση στη παιδαγωγική και γενική παιδεία, και την διδακτική ικανότητα, πέρα από το ιδιαίτερο αντικείμενο των σπουδών. "
αυτό γράφει το σχέδιο νόμου....οπότε....
έμφαση σε παιδαγωγικά- γενική παιδέια.........διδακτική......εκτός απο ιδιαίτερο αντικείμενο σπουδών....άρα η μειώνεται η βαρύτητα ή το γνωστικό πάει περίπατο!!!!!!!!!!!!!!!!!!
το "εμφαση" σε καμια περιπτωση δεν σημαινει καταργηση της εξετασης του υποψηφιου στο γνωστικο. απλα, η αναλογια θα ειναι 30-70 (αντι του 50-50 που ισχυει τωρα)
τα εχουν κανει μπαχαλο. ειναι κυριολεκτικα καραγκιοζηδες.
-
Ή μπορεί να σημαίνει ότι διατηρείται το 50-50, αλλά στα παιδαγωγικά-διδακτική θα εξετάζεται και κάτι άλλο, εκτός απ'αυτά που υπάρχουν τώρα. Μπορεί δηλ. να βάλουν και πρακτική σε τάξη. (Υπόθεση κάνω)
-
"H παιδαγωγική κατάρτιση που λαμβάνουν σήμερα οι φοιτητές των λεγόμενων «καθηγητικών» σχολών θεωρείται ανεπαρκής, αφού από το σύνολο των 48 υποχρεωτικών και κατ΄ επιλογήν μαθημάτων, μόλις 1 έως 2 αφορούν στην παιδαγωγική ή τη διδακτική επιστήμη. Έτσι όταν βρεθούν στην τάξη οδηγούνται πολλές φορές σε αυτοδίδακτες πρακτικές και τελικά σε παιδαγωγικά λάθη. "
Δεν ειμαστε καλα...Ωραια λοιπον, η σχολη μου ειναι καθηγητικη και εκανα υποχρεωτικα και επιλογης 5 μαθηματα στα παιδαγωγικα και στη διδακτικη.Αυτο σημαινει οτι σχολες που εχουν πανω απο 2 εξαιρουνται?
-
Και πες οτι θελω να κανω και μεταπτυχιακο για να αποκτησω και την "καινουργια" επαρκεια.Ποσες επιπλεον θεσεις προτιθενται να δωσουν για να καλυφθει η νεα αυτη αναγκη για επαρκεια απο τη στιγμη που λενε οτι θα περιορισουν τις δαπανες για τα μεταπτυχιακα?
-
ΚΑΙ Παιδαγωγικά-διδακτική μέσα στη σχολή ΚΑΙ πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτησης ΚΑΙ μόνο εξέταση παιδαγωγικών-διδακτικής στον ΑΣΕΠ ΚΑΙ αξιολόγηση από το "μεντορα" στον τρόπο διδασκαλίας....Πόσο πολύ
-
Αυτά γράφονται αλλά δεν είναι σίγουρο αν θα εφαρμοστούν και σε πιο βαθμό. Κατά καιρούς φημολογούνται διάφορα δεν γίνονται πάντα πράξη.
-
"H παιδαγωγική κατάρτιση που λαμβάνουν σήμερα οι φοιτητές των λεγόμενων «καθηγητικών» σχολών θεωρείται ανεπαρκής, αφού από το σύνολο των 48 υποχρεωτικών και κατ΄ επιλογήν μαθημάτων, μόλις 1 έως 2 αφορούν στην παιδαγωγική ή τη διδακτική επιστήμη. Έτσι όταν βρεθούν στην τάξη οδηγούνται πολλές φορές σε αυτοδίδακτες πρακτικές και τελικά σε παιδαγωγικά λάθη. "
Δεν ειμαστε καλα...Ωραια λοιπον, η σχολη μου ειναι καθηγητικη και εκανα υποχρεωτικα και επιλογης 5 μαθηματα στα παιδαγωγικα και στη διδακτικη.Αυτο σημαινει οτι σχολες που εχουν πανω απο 2 εξαιρουνται?
πρεπει να αλλαξει συμβουλους αυτη η γυναικα!!
μια ματια στους οδηγους σπουδων δεν εριξαν?? υπαρχουν κ τμηματα που οντως ειχαν πανω απο 1-2 οπως λεει μαθηματα παιδαγωγικων. εκει τι θα κανει ?? θα τους ξαναγυρισει πισω να κανουν τα ιδια? θα τους απαλλαξει, δημιουργωντας κ ανισοτητες ετσι αναμεσα μας (αλλον ενα ακομα λογο να τρωγομαστε)? θα γυρισει μονο τους παλαιοτερους πτυχιουχους??
εντελως αστοχη αυτη η ιδεα του πιστοποιητικο για ΟΛΟΥΣ τους κλαδους. ΑΝ το σχεδιαζουν για να αντικαταστησει την ασπαιτε κ να βελτιωσει την κατασταση, τι να πω...ας το κρινουν οι κλαδοι που θα τους αφορα.
ασε που εχω κ μεγαλη περιεργεια να δω πως θα το δεχθουν αυτο οι πανεπιστημιακοι.. ::) θα δεχθουν φανταζομοαι μονο αν υπαρχει κ το αναλογο μπικικινι ;D. που θα βρεθει βεβαια για την πιστοποιηση τοσων πτυχιουχων (γιατι μην μας πει οτι θα πληρωσουμε κιολας >:( >:( >:() δεν το ξερω...
-
Εμετικές σκέψεις από άτομα που καθορίζουν τη ζωή χιλιάδων...
Δεν μπορεί κάνας εισαγγελέας να στείλει ψυχίατρο στο υπουργείο?
Αν βγουν καθαροί, τότε θα κάνω ότι μου πουν!
-
Ως τώρα είχαμε την υποκειμενική βαθμολόγηση της ειδικής διδακτικής και τραβάγαμε τα μαλλιά μας. Τη γενική κουλτούρα μας και την πνευματικότητά μας, ποιος ψυχάκιας θα την κρίνει? ΤΙ ΠΙΝΕΤΕ?
-
ΚΑΙ Παιδαγωγικά-διδακτική μέσα στη σχολή ΚΑΙ πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτησης ΚΑΙ μόνο εξέταση παιδαγωγικών-διδακτικής στον ΑΣΕΠ ΚΑΙ αξιολόγηση από το "μεντορα" στον τρόπο διδασκαλίας....Πόσο πολύ
-
Ως τώρα είχαμε την υποκειμενική βαθμολόγηση της ειδικής διδακτικής και τραβάγαμε τα μαλλιά μας. Τη γενική κουλτούρα μας και την πνευματικότητά μας, ποιος ψυχάκιας θα την κρίνει? ΤΙ ΠΙΝΕΤΕ?
βαλεριάνα για τα νεύρα
-
πρεπει να αλλαξει συμβουλους αυτη η γυναικα!!
μια ματια στους οδηγους σπουδων δεν εριξαν?? υπαρχουν κ τμηματα που οντως ειχαν πανω απο 1-2 οπως λεει μαθηματα παιδαγωγικων. εκει τι θα κανει ?? θα τους ξαναγυρισει πισω να κανουν τα ιδια? θα τους απαλλαξει, δημιουργωντας κ ανισοτητες ετσι αναμεσα μας (αλλον ενα ακομα λογο να τρωγομαστε)? θα γυρισει μονο τους παλαιοτερους πτυχιουχους??
εντελως αστοχη αυτη η ιδεα του πιστοποιητικο για ΟΛΟΥΣ τους κλαδους. ΑΝ το σχεδιαζουν για να αντικαταστησει την ασπαιτε κ να βελτιωσει την κατασταση, τι να πω...ας το κρινουν οι κλαδοι που θα τους αφορα.
ασε που εχω κ μεγαλη περιεργεια να δω πως θα το δεχθουν αυτο οι πανεπιστημιακοι.. ::) θα δεχθουν φανταζομοαι μονο αν υπαρχει κ το αναλογο μπικικινι ;D. που θα βρεθει βεβαια για την πιστοποιηση τοσων πτυχιουχων (γιατι μην μας πει οτι θα πληρωσουμε κιολας >:( >:( >:() δεν το ξερω...
Η κυρία Διαμαντοπούλου όπως και οι σύμβουλοί της δεν έχουν πατήσει το πόδι τους σε αίθουσα διδασκαλίας. Και εδώ είναι το παράδοξο: Σύμφωνα με το νέο νομοσχέδιο ένας απλός καθηγητής χρειάζεται να δώσει ένα σωρό εξετάσεις για να διοριστεί, ενώ ολόκληρη Υπουργός έχει σπουδάσει πολιτικός μηχανικός, ένα επάγγελμα άσχετο με την εκπαίδευση. Υπουργός Υγείας έγινε η Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, μία γυναίκα που έχει σπουδάσει νομικά. Σε σημαντικότατες θέσεις όπως αυτή του Υπουργού τοποθετούνται άσχετα πρόσωπα με επίσης άσχετα επιτελεία.
-
Οταν ακούω τη φραση πολιτικος μηχανικός από παλιά μου ερχόταν στο μυαλό σίδερα, αμμοχάλικα, 3Α, μπετοπλακες, γρύλοι κλπ. :) ;D
-
Καλά ρε παιδιά πάντως θα πω και εγώ κάτι που θυμηθηκα απο το παρελθόν........
Όταν έγινε ο πρώτος ΑΣΕΠ όλοι φωνάζαμε ότι υποβαθμίζει τα πτυχία μας....
γιατί να μας εξετάζει σε ένα αντικείμενο που φάγαμε 4-5 χρόνια για να το σπουδάσουμε........ΟΛΟΙ ΦΩΝΑΖΑΝ!!!!!!!! και είμασταν κατα της εξάτασης του ΑΣΕΠ γενικά και του γνωστικου ειδικά!!!!!!!!!!!!
-
Ή μπορεί να σημαίνει ότι διατηρείται το 50-50, αλλά στα παιδαγωγικά-διδακτική θα εξετάζεται και κάτι άλλο, εκτός απ'αυτά που υπάρχουν τώρα. Μπορεί δηλ. να βάλουν και πρακτική σε τάξη. (Υπόθεση κάνω)
το θα δοθεί έμφαση σε παιδαγωγικά, γενική παιδεία, διδακτική.....μάλλον σημαίνει ότι θα αυξηθεί η βαρύτητα αυτών έναντι του γνωστικού αν υπάρξει γνωστικο..........το θεωρώ δύσκολο να διατηρηθεί το 50 - 50 όταν θα μπει και εξέταση σε γενική παιδεία....και τι παραπάνω μπορούν να ζητούν μέσα στο τρίωρο της εξέτασης σε παιδαγωγικά - διδακτική όταν δεν επαρκεί ο χρόνος να γράφουμε αυτά που ήδη βάζουν....
-
Δεν ειμαστε καλα...Ωραια λοιπον, η σχολη μου ειναι καθηγητικη και εκανα υποχρεωτικα και επιλογης 5 μαθηματα στα παιδαγωγικα και στη διδακτικη.Αυτο σημαινει οτι σχολες που εχουν πανω απο 2 εξαιρουνται?
Μην ξεχνάμε πως αυτές δεν είναι οι απόψεις της υπουργού, αλλά της αρθρογράφου, κυρίας Καλημέρη, που δε γνωρίζει όλα τα προγράμματα σπουδών των ΑΕΙ. Διαφορές, όπως έχουμε γράψει επανειλημμένως, υπάρχουν. Όχι πως στο υπουργείο, όπως πολύ σωστά γράφτηκε από κάποιον, όλοι είναι ειδικοί επιστήμονες των εκπαιδευτικών θεμάτων. Γιατροί, πολιτικοί, νομικοί, μηχανικοί... Και όσους σύμβουλους και να έχει, η απόφαση κρίνεται με βάση την πολιτική της εκάστοτε κυβέρνησης και του οργάνου της, της υπουργού.
Υ.Γ.2 Ποιος είναι ο παιδαγωγικά και διδακτικά επαρκής;;;; Ο ΜΑΧΙΜΟΣ αδιόριστος εκπαιδευτικός που ΔΙΑ
-
Καλά ρε παιδιά πάντως θα πω και εγώ κάτι που θυμηθηκα απο το παρελθόν........
Όταν έγινε ο πρώτος ΑΣΕΠ όλοι φωνάζαμε ότι υποβαθμίζει τα πτυχία μας....
γιατί να μας εξετάζει σε ένα αντικείμενο που φάγαμε 4-5 χρόνια για να το σπουδάσουμε........ΟΛΟΙ ΦΩΝΑΖΑΝ!!!!!!!! και είμασταν κατα της εξάτασης του ΑΣΕΠ γενικά και του γνωστικου ειδικά!!!!!!!!!!!!
-
και να σου πω γιατί.....
γιατί έχουμε βαρεθεί να μας δουλεύουνε ..... από τότε που καταργήθηκε η επετηρίδα αρχίσανε να χώνουνε από παντού.... όχι ότι μετά τον διορισμό δεν υπήρχε και τότε το μέσο....
Καλά θα ήταν να εφάρμοζαν αυτά που υπόσχονταν, όλοι........ έλα όμως που δεν υπάρχει αξιοκρατία, εμπιστοσύνη....... από τώρα ξέρουμε ότι παραθυράκια θα βρεθούν και αν το καλοεξετάσεις μια ζωή πειραματόζωα είμαστε και κάθε πέρυσι και καλύτερα......
-
Για σιγά, ρε συνάδελφοι, όλοι θέλετε να διοριστείτε;;; ???
"Από εδώ κ πέρα θα είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να ονομάζεται εκπαιδευτικός!" :-X
-
Για σιγά, ρε συνάδελφοι, όλοι θέλετε να διοριστείτε;;; ???
"Από εδώ κ πέρα θα είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να ονομάζεται εκπαιδευτικός!" :-X
Ταπεινοί ...πτυχιούχοι...θέλετε να γίνετε και εκπαιδευτικοί...
-
Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Στα πλαίσια αυτά όλα είχνουν ότι ο 7ος διαγωνισμός των εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ) που ήταν να προκηρυχθεί το επόμενο χρονικό διάστημα και να διεξαχθεί το χειμώνα μάλλον μετατίθεται.
Αν και το Υπουργείο Παιδείας βρίσκεται σε επαφή με τον Πρόεδρο του ΑΣΕΠ κ.
-
Φυσικά και θα καταργηθεί το γνωστικό...Αν κρίνουν μέσω ΑΣΕΠ ότι έχουμε "παιδαγωγικό ταλέντο" θα μας αξιολογήσει ο μέντορας μετά στο γνωστικό..Τσάμπα θα πληρωθεί?
-
Καλά ρε παιδιά πάντως θα πω και εγώ κάτι που θυμηθηκα απο το παρελθόν........
Όταν έγινε ο πρώτος ΑΣΕΠ όλοι φωνάζαμε ότι υποβαθμίζει τα πτυχία μας....
γιατί να μας εξετάζει σε ένα αντικείμενο που φάγαμε 4-5 χρόνια για να το σπουδάσουμε........ΟΛΟΙ ΦΩΝΑΖΑΝ!!!!!!!! και είμασταν κατα της εξάτασης του ΑΣΕΠ γενικά και του γνωστικου ειδικά!!!!!!!!!!!!
-
Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Στα πλαίσια αυτά όλα είχνουν ότι ο 7ος διαγωνισμός των εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ) που ήταν να προκηρυχθεί το επόμενο χρονικό διάστημα και να διεξαχθεί το χειμώνα μάλλον μετατίθεται.
Αν και το Υπουργείο Παιδείας βρίσκεται σε επαφή με τον Πρόεδρο του ΑΣΕΠ κ.
-
Δεν μπορει ομως να λεει μονο απο ΑΣΕΠ και να καθυστερει τοσο απο τη στιγμη που υπαρχουν κλαδοι που ποτε μεχρι τωρα δεν περιλαμβανονταν σε αυτον.Οσοι εχουν προυπηρεσια στον κλαδο μου, δεν ξεπερνανε τους εικοσι! Οι υπολοιποι θα περιμενουμε το φθινοπωρο του 2011 ??? >:(
-
Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Στα πλαίσια αυτά όλα είχνουν ότι ο 7ος διαγωνισμός των εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ) που ήταν να προκηρυχθεί το επόμενο χρονικό διάστημα και να διεξαχθεί το χειμώνα μάλλον μετατίθεται.
Αν και το Υπουργείο Παιδείας βρίσκεται σε επαφή με τον Πρόεδρο του ΑΣΕΠ κ.
-
Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Στα πλαίσια αυτά όλα είχνουν ότι ο 7ος διαγωνισμός των εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ) που ήταν να προκηρυχθεί το επόμενο χρονικό διάστημα και να διεξαχθεί το χειμώνα μάλλον μετατίθεται.
Αν και το Υπουργείο Παιδείας βρίσκεται σε επαφή με τον Πρόεδρο του ΑΣΕΠ κ.
-
Tην ίδια ώρα, αναγκαία προϋπόθεση για τη συμμετοχή ενός υποψήφιου σε διαγωνισμό του AΣEΠ θα είναι η κατοχή Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Kατάρτισης. H παιδαγωγική κατάρτιση μπορεί να παρέχεται είτε κατά τη διάρκεια των σπουδών στο πανεπιστήμιο με ειδικό πρόγραμμα στις Eπιστήμες της Aγωγής είτε μετά την αποφοίτηση μέσω της απόκτησης μεταπτυχιακού τίτλου ειδίκευσης στην Παιδαγωγική, τις Eπιστήμες της Aγωγής ή τις Eπιστήμες της Eκπαίδευσης.
Μόλις τώρα ανακαλύψαμε ποιά θα είναι τα επόμενα τμήματα στα φροντιστήρια.
Μπορώ να φανταστώ και τη διαφήμιση...
"Φροντιστήρια ΜΠ..... Άψογη προετοιμασία για τον ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών και για το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτησης. Ολιγομελή Τμήματα".
-
Tην ίδια ώρα, αναγκαία προϋπόθεση για τη συμμετοχή ενός υποψήφιου σε διαγωνισμό του AΣEΠ θα είναι η κατοχή Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Kατάρτισης. H παιδαγωγική κατάρτιση μπορεί να παρέχεται είτε κατά τη διάρκεια των σπουδών στο πανεπιστήμιο με ειδικό πρόγραμμα στις Eπιστήμες της Aγωγής είτε μετά την αποφοίτηση μέσω της απόκτησης μεταπτυχιακού τίτλου ειδίκευσης στην Παιδαγωγική, τις Eπιστήμες της Aγωγής ή τις Eπιστήμες της Eκπαίδευσης.
Μόλις τώρα ανακαλύψαμε ποιά θα είναι τα επόμενα τμήματα στα φροντιστήρια.
Μπορώ να φανταστώ και τη διαφήμιση...
"Φροντιστήρια ΜΠ..... Άψογη προετοιμασία για τον ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών και για το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτησης. Ολιγομελή Τμήματα".
Οχι απλα εκει που εκανε μαθηματα για Παιδαγωγικα-Διδακτικη θα τα κανει για το πιστοποιητικο.Να μην πληρωνουμε δυο φορες το ιδιο πραγμα εεε..
-
Eκεί που πήγαινα για το εξεταστικό Κέντρο όταν ήταν να δώσω πανελλήνιες, δεν έπεφτα κάτω να σπάσω το πόδι μου? >:( >:( >:(
-
Να σας θυμίσω ότι εκεί που σπούδασαν και οι 2 αρχηγοί, στην άλλη μεριά του Ατλαντικού, δάσκαλος/καθηγητής, στο δημόσιομπορεί να γίνει ο καθένας, ένα πτυχίο (ότι να είναι) και εξετάσεις του praxis (επίπεδο= διαφορά παρομοίωσης και μεταφοράς, υπολογισμός κοινού παρανομαστή και τέτοια παν-δύσκολααααα)
Παίρνεις απλά πιστοποιητικό εκπαιδευτικού και πας. Το επάγγελμα είναι 'teacher' 'ασχετα τι σπούδασες τελικά.
Μάλλον κατα εκεί πάμε....
-
Να σας θυμίσω ότι εκεί που σπούδασαν και οι 2 αρχηγοί, στην άλλη μεριά του Ατλαντικού, δάσκαλος/καθηγητής, στο δημόσιομπορεί να γίνει ο καθένας, ένα πτυχίο (ότι να είναι) και εξετάσεις του praxis (επίπεδο= διαφορά παρομοίωσης και μεταφοράς, υπολογισμός κοινού παρανομαστή και τέτοια παν-δύσκολααααα)
Παίρνεις απλά πιστοποιητικό εκπαιδευτικού και πας. Το επάγγελμα είναι 'teacher' 'ασχετα τι σπούδασες τελικά.
Μάλλον κατα εκεί πάμε....
Αυτό θα ήταν βελτίωση σε σχέση με το σημείο που πραγματικά πάμε. Εκεί δεν υπάρχουν τα ασεποφροντιστήρια, τα οποία με κάποιο μαγικό τρόπο καταφέρνουν να βάζουν ΜΟΝΟ αυτά τους υποψηφίους τους, πιάνοντας τα θεματα...
Κι εκεί, αν υπήρχαν φροντιστήρια και υπήρχε νόμος εναντίον της ύπαρξής τους, θα εφαρμοζόταν ο νόμος.
http://www.youtube.com/watch?v=Ki-5y4DpyIg
Στο άρθρο 15 παράγραφος 8 λέει: Απαγορεύεται η λειτουργία ιδιωτικών φροντιστηρίων ή η οργάνωση προγραμμάτων ή μαθημάτων από ιδιωτικά φροντιστήρια ή ινστιτούτα ή σχολές για προετοιμασία στη συμμετοχή σε διαγωνισμούς καθιερούμενους ή προβλεπόμενους με το παρόντα νόμο (ΑΣΕΠ). Παράβαση της παρούσας διάταξης από σχολές φροντιστήρια ινστιτούτα κέντρα οποιασδήποτε ονομασίας που λειτουργούν για υποψηφίους άλλων κατηγοριών, συνεπάγεται αφαίρεση της άδειας λειτουργίας
-
Να σας θυμίσω ότι εκεί που σπούδασαν και οι 2 αρχηγοί, στην άλλη μεριά του Ατλαντικού, δάσκαλος/καθηγητής, στο δημόσιο μπορεί να γίνει ο καθένας, ένα πτυχίο (ότι να είναι) και εξετάσεις του praxis (επίπεδο = διαφορά παρομοίωσης και μεταφοράς, υπολογισμός κοινού παρανομαστή και τέτοια παν-δύσκολααααα)
Παίρνεις απλά πιστοποιητικό εκπαιδευτικού και πας. Το επάγγελμα είναι 'teacher' 'ασχετα τι σπούδασες τελικά.
Μάλλον κατα εκεί πάμε...
Ίσως. Δεν είναι και απίθανο. Αφού λοιπόν "δάσκαλος/καθηγητής, στο δημόσιο μπορεί να γίνει ο καθένας, ένα πτυχίο (ό,τι να είναι) και εξετάσεις του praxis" μιλάμε για πιθανή κατάργηση τμημάτων δημοτικής εκπαίδευσης ως περιττών και ελεύθερη πρόσβαση όλων σε οποιαδήποτε βαθμίδα;
-
συγγνωμη κιολας αλλα εγω το θεωρω απολυτα φυσικο που θα καταργηθει το γνωστικο.Ακριβως επειδη υποτιθεται οτι αυτο εχουμε σπουδασει.θεωρω οτι ειναι το μονο καλο που εχει αυτο το νομοσχεδιο ...βεβαια δεν καταλαβα ακριβως τι εννοει οταν λεει οτι οτι θα δωσει βαση στην πνευματικοτητα και την ποιοτητα των εκπαιδευτικων...δλδ αν δεν ακουω bach και Καλλας δεν εχω πιθανοτητες;οκ μεγαροοοοοοοο σου ῤχομαιιιιιι ;D ;Dα επισης και στο μουσειο γουλανδρη μονιμος κατοικος θα γινω ;D ;D
-
εγω λεω απο εδω και περα να μαζευομαστε οι αδιοριστοι και να παιζουμε παιχνιδια γνωσεων....... να κανουμε βραδιες trivial.......... ;D ;D ;D ;D ;D
-
και να σου πω γιατί.....
γιατί έχουμε βαρεθεί να μας δουλεύουνε ..... από τότε που καταργήθηκε η επετηρίδα αρχίσανε να χώνουνε από παντού.... όχι ότι μετά τον διορισμό δεν υπήρχε και τότε το μέσο....
Καλά θα ήταν να εφάρμοζαν αυτά που υπόσχονταν, όλοι........ έλα όμως που δεν υπάρχει αξιοκρατία, εμπιστοσύνη....... από τώρα ξέρουμε ότι παραθυράκια θα βρεθούν και αν το καλοεξετάσεις μια ζωή πειραματόζωα είμαστε και κάθε πέρυσι και καλύτερα......
Α,ρε κατακαημένη επετηρίδα :'( :'( :-X
-
Αν φτασουν σε σημειο να καταργησουν το γνωστικο τοτε να ξερετε το ΑΣΕΠ στους εκπαιδευτικους θα καταληξει να ειναι απλη μοριοδοτηση και θα εναι διατρητο σε μεγαλο ποσοστο θεσεων
-
Πριν από το τεστ δεξιοτήτων οργίαζαν τα φροντιστήρια που στα διαφημιστικά τους φυλλάδια είχαν παραδείγματα ερωτήσεων: Ποια ήταν η ροή του μεγαλύτερου παραποτάμου του Νείλου στις 13 Σεπτεμβρίου 1917? Κάτι τέτοιο μυρίζομαι ότι θα γίνει και στον επόμενο ασεπ... Τουλάχιστον στον προηγούμενο Ασεπ ξεσκιζόσουν στο διάβασμα στο γνωστικό, αλλά τουλάχιστον ξεχώριζες από αυτούς που δεν είχαν διάθεση να το κάνουν αυτό, και μπορούσες να υπολογίζεις σε μια πολύ καλή βαθμολογία όσον αφορά στο μισό σκέλος του διαγωνισμού. Άντε τώρα τρέχα να βελτιώσεις την προσωπικότητά σου...
-
σαφώς και πρέπει να μειωθεί η βαρύτητα του γνωστικού αντικειμένου διότι αποτελεί αμφισβήτηση του πτυχίου μας.
εξ'άλλου στην ζωή ξεχωρίζεις από τις ΠΑΡΑΠΑΝΩ γνώσεις-προσόντα (βαθμός,μεταπτυχιακά,δεύτερα πτυχία,Η/Υ,γλώσσα,εμπειρία,++) που έχει ο καθένας και όχι με συνεχείς επανεξετάσεις του ιδίου αντικειμένου ξανά και ξανά.
-
Αν φτασουν σε σημειο να καταργησουν το γνωστικο τοτε να ξερετε το ΑΣΕΠ στους εκπαιδευτικους θα καταληξει να ειναι απλη μοριοδοτηση και θα εναι διατρητο σε μεγαλο ποσοστο θεσεων
Α,ρε κατακαημένη επετηρίδα :-X
-
Αν φτασουν σε σημειο να καταργησουν το γνωστικο τοτε να ξερετε το ΑΣΕΠ στους εκπαιδευτικους θα καταληξει να ειναι απλη μοριοδοτηση και θα εναι διατρητο σε μεγαλο ποσοστο θεσεων
Α,ρε κατακαημένη επετηρίδα :-X
Μα για ποια επετηρίδα συζητάμε?
Εγώ τέλειωσα το Φυσικό το 1995 και είχα εγγραφεί στη τότε επετηρίδα με σειρά περίπου 8.300.
Αν πούμε ότι κάθε χρόνο προσλαμβάνουν περίπου 300 Φυσικούς (από ΑΣΕΠ και πίνακες/ ρυθμίσεις) τότε κάποιος της «σειράς» μου (πόσο μάλλον οι νεότεροι πτυχιούχοι) θα διορίζονταν μετά από 8.300/300 = 27,6 χρόνια
δηλ. στην ώριμη ηλικία των 23 + 27,6 = 50 ετών περίπου!!!
-
σιγουρα δεν μας αρεσε η εξεταση στο γνωστικο και ζητουσαμε την καταργηση του.
-
Σχετικά με τον ΑΣΕΠ, θα έπρεπε να γίνεται η εξέταση σε αντικείμενα που έχουν διδαχθεί οι υποψήφιοι, δηλαδή σε υποχρεωτικά μαθήματα, που οπωσδήποτε τα έχουν πάρει όλοι.
Αν καταλαβαίνω καλά, υπάρχει ένα θέμα με τους απόφοιτους του φιλολογικού, δηλαδή είχαν διαφορετική κατεύθυνση από ένα σημείο και μετά ή κάτι τέτοιο. Δε γνωρίζω αν αυτό που προτείνω θα έλυνε το πρόβλημα.
-
Αν φτασουν σε σημειο να καταργησουν το γνωστικο τοτε να ξερετε το ΑΣΕΠ στους εκπαιδευτικους θα καταληξει να ειναι απλη μοριοδοτηση και θα εναι διατρητο σε μεγαλο ποσοστο θεσεων
Α,ρε κατακαημένη επετηρίδα :-X
Μα για ποια επετηρίδα συζητάμε?
Εγώ τέλειωσα το Φυσικό το 1995 και είχα εγγραφεί στη τότε επετηρίδα με σειρά περίπου 8.300.
Αν πούμε ότι κάθε χρόνο προσλαμβάνουν περίπου 300 Φυσικούς (από ΑΣΕΠ και πίνακες/ ρυθμίσεις) τότε κάποιος της «σειράς» μου (πόσο μάλλον οι νεότεροι πτυχιούχοι) θα διορίζονταν μετά από 8.300/300 = 27,6 χρόνια
δηλ. στην ώριμη ηλικία των 23 + 27,6 = 50 ετών περίπου!!!
Δεν λέω ότι το σύστημα της επετηρίδας δεν είχε προβλήματα, αλλά και αυτά απαιτούσαν πολιτική λύση για να λυθούν. Αν μειωνόταν ο αριθμός των μαθητών το πρόβλημα έβρισκε λύση αμέσως. Δες τι έγινε με τους δασκάλους. Θα είχε συμβεί το ίδιο ακόμη κι αν εξακολουθούσε να υπάρχει επετηρίδα. Από την άλλη ήταν ένα σύστημα που διατηρούσε τη σύνδεση πτυχίου και επαγγελματικής αποκατάστασης. Ο ΑΣΕΠ των εκπαιδευτικών ήταν το πρώτο βήμα αποσύνδεσης πτυχίου και επαγγελματικών δικαιωμάτων αλλά και εφαρμογής των ελαστικών σχέσεων εργασίας στο δημόσιο τομέα. Τώρα απλώς δίνεται το τελειωτικό χτύπημα. Και όχι μόνο στην εκπαίδευση βεβαίως...
-
Μακαρι να καταργηθουν οι εξετασεις στο γνωστικο.Ειναι δυνατο αυτο το πραγμα να θεωρειται αξιοκρατια?4 χρονια σπουδασαμε και πολλοι συνεχισαμε αυτο δεν αρκει?Απορω με μερικους που θελουν να υποβαλονται σε αυτες τις εξευτελιστικες εξετασεις.Σημασια δεν εχουν τοσο οι γνωσεις οσο η μεταδοτικοτητα.Μπορει καποιος να εχει σπουδαια μορφωση, αλλα να μη μπορει να τα μεταδωσει.Αυτος ειναι καλος καθηγητης?Ε ΟΧΙ.Σκοπος ειναι να βρεθει μια λυση (ολοημερα στη δευτεροβαθμια) για να ξεμπλοκαρουν οι κλαδοι.
-
Αν φτασουν σε σημειο να καταργησουν το γνωστικο τοτε να ξερετε το ΑΣΕΠ στους εκπαιδευτικους θα καταληξει να ειναι απλη μοριοδοτηση και θα εναι διατρητο σε μεγαλο ποσοστο θεσεων
Α,ρε κατακαημένη επετηρίδα :-X
Μα για ποια επετηρίδα συζητάμε?
Εγώ τέλειωσα το Φυσικό το 1995 και είχα εγγραφεί στη τότε επετηρίδα με σειρά περίπου 8.300.
Αν πούμε ότι κάθε χρόνο προσλαμβάνουν περίπου 300 Φυσικούς (από ΑΣΕΠ και πίνακες/ ρυθμίσεις) τότε κάποιος της «σειράς» μου (πόσο μάλλον οι νεότεροι πτυχιούχοι) θα διορίζονταν μετά από 8.300/300 = 27,6 χρόνια
δηλ. στην ώριμη ηλικία των 23 + 27,6 = 50 ετών περίπου!!!
TΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΑΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΟΡΙΖΟΣΟΥΝ(αργά ή γρήγορα).ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ;(Εκτός κι'αν είσαι ήδη βολεμένος και μιλάς εκ του ασφαλούς.)Παρεμπιπτόντως έχω τελειώσει νωρίτερα από εσένα,έχουν δει πολλά τα μάτια μου -κι όχι μόνο τα δικά μου,νομίζω-όσον αφορά στα σχετικά με τις ''αξιοκρατικές'' προσλήψεις και πάνω που ο πολυπόθητος διορισμός θα γινόταν πραγματικότητα,άντε πάλι από την αρχή :-X Ποιος αντέχει μπορείς να μου πεις πάλι από την αρχή;Και γιατί ;Για τα ''γούστα'' του κάθε γ :-X πολιτικού που δεν ξέρει τι του γίνεται και που παίζει με τις ζωές και τις πορείες των ζωών μας,λες και είμαστε μαριονέτες σε κουκλοθέτρο κακομαθημένων παιδιών!Μαριονέτες που όταν δεν σε εξυπηρετούν ή όταν χαλάσουν, τις δίνεις μια και παν από εκεί που ήρθαν!ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ >:( Α, ΡΕ ΚΑΤΑΚΑΗΜΕΝΗ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ! Κι όσοι καταλαβαίνουν πολλά περισσότερα από αυτήν τη γραμμούλα το ''πιάσαν'' το νόημα :-\ :-*
-
Μακαρι να καταργηθουν οι εξετασεις στο γνωστικο.Ειναι δυνατο αυτο το πραγμα να θεωρειται αξιοκρατια?4 χρονια σπουδασαμε και πολλοι συνεχισαμε αυτο δεν αρκει?Απορω με μερικους που θελουν να υποβαλονται σε αυτες τις εξευτελιστικες εξετασεις.Σημασια δεν εχουν τοσο οι γνωσεις οσο η μεταδοτικοτητα.Μπορει καποιος να εχει σπουδαια μορφωση, αλλα να μη μπορει να τα μεταδωσει.Αυτος ειναι καλος καθηγητης?Ε ΟΧΙ.Σκοπος ειναι να βρεθει μια λυση (ολοημερα στη δευτεροβαθμια) για να ξεμπλοκαρουν οι κλαδοι.
++++
-
Σχετικά με τον ΑΣΕΠ, θα έπρεπε να γίνεται η εξέταση σε αντικείμενα που έχουν διδαχθεί οι υποψήφιοι, δηλαδή σε υποχρεωτικά μαθήματα, που οπωσδήποτε τα έχουν πάρει όλοι.
Αν καταλαβαίνω καλά, υπάρχει ένα θέμα με τους απόφοιτους του φιλολογικού, δηλαδή είχαν διαφορετική κατεύθυνση από ένα σημείο και μετά ή κάτι τέτοιο. Δε γνωρίζω αν αυτό που προτείνω θα έλυνε το πρόβλημα.
Η σκεψη σου ειναι σωστη. και νομιζω οτι ολοι μας εξεταζομαστε σε υλη που λιγο-πολυ εχουμε διδαχθει ή τουλαχιστον ειναι μερος της σχολικης και πρεπει να τη γνωριζουμε.
Το θεμα ειναι οτι ειναι τεραστια η υλη και αυτο δεν παλευεται.....
Μακαρι να καταργηθουν οι εξετασεις στο γνωστικο.Ειναι δυνατο αυτο το πραγμα να θεωρειται αξιοκρατια?4 χρονια σπουδασαμε και πολλοι συνεχισαμε αυτο δεν αρκει?Απορω με μερικους που θελουν να υποβαλονται σε αυτες τις εξευτελιστικες εξετασεις.Σημασια δεν εχουν τοσο οι γνωσεις οσο η μεταδοτικοτητα.Μπορει καποιος να εχει σπουδαια μορφωση, αλλα να μη μπορει να τα μεταδωσει.Αυτος ειναι καλος καθηγητης?Ε ΟΧΙ.Σκοπος ειναι να βρεθει μια λυση (ολοημερα στη δευτεροβαθμια) για να ξεμπλοκαρουν οι κλαδοι.
Ολγα μου, μακαρι να καταργηθει η εξεταση στο γνωστικο, αλλα να μην αντικατασταθει απο κατι αλλο και μαλιστα οταν αυτο λεγεται "τεστ δεξιοτητων"!
Κανεις δεν θελει να υποβαλλεται σε αυτες τις "εξευτελιστικες "εξετασεις. Ομως, αφου οι κλαδοι δεν μπορουν να ξεμπλοκαρουν (μιλαμε ρεαλιστικα πλεον,οχι ουτοπικα) και αφου απο μονο του το μαθημα της Ειδικης Διδακτικης δεν αποτελει ασφαλες κριτηριο λογω υποκειμενικοτητας, υπαρχει και το γνωστικο για να "σωζει" την κατασταση.
το ποιος ειναι "ικανος" εκπ/κος. σιγουρα δεν φαινεται απο τη γραπτη εξεταση, ωστοσο ο "μεντορας" θα φροντισει γιαυτο!! ;D ;D
-
Ολγα μου, μακαρι να καταργηθει η εξεταση στο γνωστικο, αλλα να μην αντικατασταθει απο κατι αλλο και μαλιστα οταν αυτο λεγεται "τεστ δεξιοτητων"!
Κανεις δεν θελει να υποβαλλεται σε αυτες τις "εξευτελιστικες "εξετασεις. Ομως, αφου οι κλαδοι δεν μπορουν να ξεμπλοκαρουν (μιλαμε ρεαλιστικα πλεον,οχι ουτοπικα) και αφου απο μονο του το μαθημα της Ειδικης Διδακτικης δεν αποτελει ασφαλες κριτηριο λογω υποκειμενικοτητας, υπαρχει και το γνωστικο για να "σωζει" την κατασταση.
το ποιος ειναι "ικανος" εκπ/κος. σιγουρα δεν φαινεται απο τη γραπτη εξεταση, ωστοσο ο "μεντορας" θα φροντισει γιαυτο!! ;D ;D
Δυστυχώς ακόμα και στο διαγωνισμό για την τράπεζα αντί για ερωτήσεις οικονομικού χαρακτήρα είχαν ερωτήσεις για τη Μέρκελ και το πολίτευμα της Γερμανίας..
-
παντως, για καταργηση του γνωστικου αντικειμενου, εγω προσωπικα δεν διαβασα πουθενα. Αντιθετα διαβασα για διατηρηση του αλλα οχι με μεγαλη βαρυτητα και αυτο πολυ φοβαμαι πως σημαινει το εξης απλο:
για την Α' Θεματικη:
α' γνωστικο 70 %
β' τεστ δεξιοτητων 30 %
και αν ειναι ετσι αυτο βεβαια δε σημαινει "δεν διαβαζω πολυ" στο γνωστικο. Το αντιθετο μαλιστα.
και θα μας κατσουν και στο σβερκο το τεστ και αντε να ξερω για το καθε κρατος της Ε.Ε. !!! (οπως λεει και η maryk.)
-
Κι εγώ πιστεύω ότι θα το "σπάσει" το γνωστικό σε ένα ποσοστό "καθαρό" γνωστικό και ένα ποσοστο ερωτήσεων γενικού ενδιαφέροντος, ίσως και εντελώς άσχετες με το αντικείμενο του κλάδου. Η τελευταία εξέταση για την εθνική τράπεζα νομίζω ότι είναι ενδεκτική. Το άλλο θέμα βέβαια είναι πώς ακριβώς θα εξετάζονται τα παιδαγωγικά και η διδακτική. Δε πιστεύω ότι υπάρχει συνάδελφος που να πιστεύει ότι η αποστίθηση σχεδίων μαθήματος από το Μπόνια και οι αμφιλεγόμενες στην πλειοψηφία τους ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών , εξετάζουν επί της ουσίας παιδαγωγικά και διδακτική. Καλό θα είναι το θέμα της διάρθρωσης του νέου ΑΣΕΠ να ξεκαθαρίσει γρήγορα.