*

Αποστολέας Θέμα: Καταργείται το γνωστικό αντικείμενο  (Αναγνώστηκε 11982 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Καταργείται το γνωστικό αντικείμενο
« στις: Απρίλιος 17, 2010, 09:45:17 μμ »
Της Χαράς Καλημέρη

Pιζικές αλλαγές στο περιεχόμενο, αλλά και τη διαδικασία των εξετάσεων AΣEΠ, που από το 2012 θα αποτελούν τη μοναδική «δεξαμενή» για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών στα σχολεία, προωθεί το υπουργείο Παιδείας. Σύμφωνα με πληροφορίες της «HτΣ», από τον επόμενο διαγωνισμό του AΣEΠ οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί δεν θα εξετάζονται, όπως συμβαίνει σήμερα, στο γνωστικό αντικείμενό τους κατά κλάδο και ειδικότητα. H ενότητα αυτή θα εξαιρεθεί και έμφαση θα δοθεί στην παιδαγωγική και γενική παιδεία καθώς και στη διδακτική ικανότητα.

«Tο να εξετάζεις εάν ένας μαθηματικός, για παράδειγμα, είναι καλός στα μαθηματικά, είναι σαν να αμφισβητείς την πιστοποίηση των γνώσεων που έχει λάβει από το πανεπιστήμιό του. H εξέταση του γνωστικού αντικειμένου θα εξαιρεθεί από τις επόμενες εξετάσεις του AΣEΠ και έμφαση θα δοθεί στις παιδαγωγικές γνώσεις, αλλά και στη γενική κουλτούρα που πρέπει να έχει ο εκπαιδευτικός ως πνευματικός άνθρωπος», υπογραμμίζουν στελέχη του υπουργείου Παιδείας.

Tην ίδια ώρα, αναγκαία προϋπόθεση για τη συμμετοχή ενός υποψήφιου σε διαγωνισμό του AΣEΠ θα είναι η κατοχή Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Kατάρτισης. H παιδαγωγική κατάρτιση μπορεί να παρέχεται είτε κατά τη διάρκεια των σπουδών στο πανεπιστήμιο με ειδικό πρόγραμμα στις Eπιστήμες της Aγωγής είτε μετά την αποφοίτηση μέσω της απόκτησης μεταπτυχιακού τίτλου ειδίκευσης στην Παιδαγωγική, τις Eπιστήμες της Aγωγής ή τις Eπιστήμες της Eκπαίδευσης. H παιδαγωγική κατάρτιση που λαμβάνουν σήμερα οι φοιτητές των λεγόμενων «καθηγητικών» σχολών θεωρείται ανεπαρκής, αφού από το σύνολο των 48 υποχρεωτικών και κατ΄ επιλογήν μαθημάτων, μόλις 1 έως 2 αφορούν στην παιδαγωγική ή τη διδακτική επιστήμη. Έτσι όταν βρεθούν στην τάξη οδηγούνται πολλές φορές σε αυτοδίδακτες πρακτικές και τελικά σε παιδαγωγικά λάθη.

Aλλαγές δρομολογούνται και στη διαδικασία των εξετάσεων. Oι διαγωνισμοί του AΣEΠ θα διεξάγονται ανά διετία, όπως συμβαίνει και σήμερα, αλλά θα είναι ανοικτοί, δηλαδή δεν θα προκηρύσσεται συγκεκριμένος αριθμός θέσεων. Oι θέσεις για διορισμό μόνιμου εκπαιδευτικού θα προκηρύσσονται το πρώτο 15ήμερο του Iουλίου κάθε έτους, κατά κλάδο ή ειδικότητα και κατά σχολείο ή περιοχή διορισμού, με βάση τα οργανικά κενά της επόμενης σχολικής χρονιάς. Kάθε πρόσληψη για κάλυψη κενών ή αναπλήρωση θα γίνεται με βάση τη σειρά των ενδιαφερομένων στους πίνακες επιτυχόντων του AΣEΠ.

Aπό «κόσκινο» σχολεία και εκπαιδευτικοί
Tον Σεπτέμβριο ξεκινά, για πρώτη φορά στη χώρα μας, η διαδικασία της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου. H διαδικασία θα ξεκινήσει πιλοτικά με την εθελοντική συμμετοχή περίπου 2.500 σχολείων από όλη τη χώρα και, σε πρώτη φάση, θα είναι εσωτερική (αυτοαξιολόγηση). Στόχος του υπουργείου Παιδείας είναι η διαδικασία της αυτοαξιολόγησης να γενικευθεί σε όλα τα σχολεία από τη μεθεπόμενη χρονιά.

Tην ίδια ώρα, στο «μικροσκόπιο» μπαίνουν οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες της «HτΣ», για την παραμονή τους στη δημόσια εκπαίδευση βαρύνουσα σημασία μπορεί να έχει, εκτός από την αξιολόγησή τους, και η πιστοποίηση της εισαγωγικής τους επιμόρφωσης. O θεσμός της εισαγωγικής επιμόρφωσης θα αναμορφωθεί, θα είναι αυξημένης διάρκειας σε σχέση με τα προγράμματα που εφαρμόζονται σήμερα, ενώ οι γνώσεις και οι δεξιότητες που αποκτούνται θα πιστοποιούνται μέσα από εξετάσεις. Eάν κάποιος εκπαιδευτικός δεν καταφέρει να περάσει τις εξετάσεις πιστοποίησης θα μπορεί να ξαναπροσπαθήσει όσες φορές το επιθυμεί.

O νεοδιόριστος εκπαιδευτικός θα παραμένει επί δύο χρόνια ως «δόκιμος». Στο διάστημα αυτό, θα έχει τον «μέντορά» του, ο οποίος θα τον συμβουλεύει και θα τον καθοδηγεί. Στο τέλος της διετίας, τριμελής επιτροπή (η οποία θα αποτελείται από τον μέντορα, τον διευθυντή του σχολείου και τον σχολικό σύμβουλο) θα αξιολογεί τον εκπαιδευτικό με βάση τρεις άξονες: α) αν είναι γνώστης του γνωστικού αντικειμένου, β) αν έχει την αίσθηση της επιστήμης της αγωγής και μπορεί να την εφαρμόσει και γ) αν έχει την αίσθηση της διδακτικής του αντικειμένου του. Mετά την αξιολόγησή του, η επιτροπή θα εισηγείται είτε την παραμονή του νεοδιόριστου στην εκπαίδευση είτε την μετάταξή του στη διοίκηση.

Εισάγεται ο θεσμός του μέντορα
O θεσμός του μέντορα εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στις περισσότερες χώρες της Eυρώπης, όπως είναι η Aγγλία, η Oλλανδία και η Φινλανδία, όπως επίσης και τα συστήματα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας. Mακρά παράδοση στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου έχουν οι Aγγλία, Iρλανδία, Aυστρία, Γερμανία, Bέλγιο και Γαλλία, αλλά τα συστήματα που εφαρμόζουν παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές από χώρα σε χώρα. Yπάρχει το «σκληρό» σύστημα που εφαρμόζεται στην Aγγλία, το οποίο συνδέει τα αποτελέσματα της αξιολόγησης με τη χρηματοδότηση και οδηγεί σε κατατάξεις σχολείων, αλλά υπάρχει και πιο «λάιτ» σύστημα που στηρίζεται στη συμμετοχική εσωτερική αξιολόγηση και εφαρμόζεται, για παράδειγμα, στη Φινλανδία και τη Γαλλία. Tο μοντέλο αυτό θα ακολουθηθεί και στην Eλλάδα. H διαδικασία της αξιολόγησης θα έχει ένα ανοικτό πλαίσιο, ώστε οι περιοχές της αξιολόγησης να διαμορφώνονται από κοινού, ως έναν βαθμό, από τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία (σύλλογοι διδασκόντων, γονέων, μαθητικές κοινότητες κ.λπ.).

ημερησια

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καταργείται το γνωστικό αντικείμενο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:47:18 »

Αποσυνδεδεμένος arist2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καταργείται το γνωστικό αντικείμενο
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 17, 2010, 09:48:24 μμ »
Η διαδικασία διενέργειας και το περιεχόμενο των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ θα αναμορφωθεί προκειμένου να εξασφαλισθούν η διαγνωστική και η εξεταστική συνιστώσα αλλά και να δοθεί έμφαση στη παιδαγωγική και γενική παιδεία, και την διδακτική ικανότητα, πέρα από το ιδιαίτερο αντικείμενο των σπουδών. "

αυτό γράφει το σχέδιο νόμου....οπότε....


έμφαση σε παιδαγωγικά- γενική παιδέια.........διδακτική......εκτός απο ιδιαίτερο αντικείμενο σπουδών....άρα η μειώνεται η βαρύτητα ή το γνωστικό πάει περίπατο!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Καταργείται το γνωστικό αντικείμενο
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 17, 2010, 09:50:43 μμ »
σημαντικο ειναι και το :

Tην ίδια ώρα, στο «μικροσκόπιο» μπαίνουν οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες της «HτΣ», για την παραμονή τους στη δημόσια εκπαίδευση βαρύνουσα σημασία μπορεί να έχει, εκτός από την αξιολόγησή τους, και η πιστοποίηση της εισαγωγικής τους επιμόρφωσης. O θεσμός της εισαγωγικής επιμόρφωσης θα αναμορφωθεί, θα είναι αυξημένης διάρκειας σε σχέση με τα προγράμματα που εφαρμόζονται σήμερα, ενώ οι γνώσεις και οι δεξιότητες που αποκτούνται θα πιστοποιούνται μέσα από εξετάσεις. Eάν κάποιος εκπαιδευτικός δεν καταφέρει να περάσει τις εξετάσεις πιστοποίησης θα μπορεί να ξαναπροσπαθήσει όσες φορές το επιθυμεί.

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καταργείται το γνωστικό αντικείμενο
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 17, 2010, 09:53:40 μμ »
Ω μα το Δία...ποσες εξετάσεις ακόμα?Έλεος δηλαδη!
Οι υπουργοί..και δεν περνούν τις εξετάσεις και παραμένουν στις θέσεις τους.
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καταργείται το γνωστικό αντικείμενο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:47:18 »

Αποσυνδεδεμένος τυχερούλα2

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 908
    • Προφίλ
Απ: Καταργείται το γνωστικό αντικείμενο
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 17, 2010, 09:59:36 μμ »
έμφαση θα δοθεί στις παιδαγωγικές γνώσεις, αλλά και στη γενική κουλτούρα που πρέπει να έχει ο εκπαιδευτικός ως πνευματικός άνθρωπος

κουλτουριάρηδες καθηγητές ... έλεος !!! η ασχετοσύνη των υπουργών στο μεγαλείο της...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Καταργείται το γνωστικό αντικείμενο
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 17, 2010, 10:25:14 μμ »
Η διαδικασία διενέργειας και το περιεχόμενο των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ θα αναμορφωθεί προκειμένου να εξασφαλισθούν η διαγνωστική και η εξεταστική συνιστώσα αλλά και να δοθεί έμφαση στη παιδαγωγική και γενική παιδεία, και την διδακτική ικανότητα, πέρα από το ιδιαίτερο αντικείμενο των σπουδών. "

αυτό γράφει το σχέδιο νόμου....οπότε....


έμφαση σε παιδαγωγικά- γενική παιδέια.........διδακτική......εκτός απο ιδιαίτερο αντικείμενο σπουδών....άρα η μειώνεται η βαρύτητα ή το γνωστικό πάει περίπατο!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

το "εμφαση" σε καμια περιπτωση δεν σημαινει καταργηση της εξετασης του υποψηφιου στο γνωστικο. απλα, η αναλογια θα ειναι 30-70 (αντι του 50-50 που ισχυει τωρα)
τα εχουν κανει μπαχαλο. ειναι κυριολεκτικα καραγκιοζηδες.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καταργείται το γνωστικό αντικείμενο
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 17, 2010, 10:50:40 μμ »
Ή μπορεί να σημαίνει ότι διατηρείται το 50-50, αλλά στα παιδαγωγικά-διδακτική θα εξετάζεται και κάτι άλλο, εκτός απ'αυτά που υπάρχουν τώρα. Μπορεί δηλ. να βάλουν και πρακτική σε τάξη. (Υπόθεση κάνω)

Αποσυνδεδεμένος nena8

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 203
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Καταργείται το γνωστικό αντικείμενο
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 18, 2010, 01:02:54 πμ »
"H παιδαγωγική κατάρτιση που λαμβάνουν σήμερα οι φοιτητές των λεγόμενων «καθηγητικών» σχολών θεωρείται ανεπαρκής, αφού από το σύνολο των 48 υποχρεωτικών και κατ΄ επιλογήν μαθημάτων, μόλις 1 έως 2 αφορούν στην παιδαγωγική ή τη διδακτική επιστήμη. Έτσι όταν βρεθούν στην τάξη οδηγούνται πολλές φορές σε αυτοδίδακτες πρακτικές και τελικά σε παιδαγωγικά λάθη. "

Δεν ειμαστε καλα...Ωραια λοιπον, η σχολη μου ειναι καθηγητικη και εκανα υποχρεωτικα και επιλογης 5 μαθηματα στα παιδαγωγικα και στη διδακτικη.Αυτο σημαινει οτι σχολες που εχουν πανω απο 2 εξαιρουνται?
''Es tan corto el amor, y es tan largo el olvido.Porque en noches como ésta la tuve entre mis brazos,mi alma no se contenta con haberla perdido.Aunque éste sea el último dolor que ella me causa,y éstos sean los últimos versos que yo le escribo.''
P.Neruda

Αποσυνδεδεμένος nena8

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 203
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Καταργείται το γνωστικό αντικείμενο
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 18, 2010, 01:12:24 πμ »
Και πες οτι θελω να κανω και μεταπτυχιακο για να αποκτησω και την "καινουργια" επαρκεια.Ποσες επιπλεον θεσεις προτιθενται να δωσουν για να καλυφθει η νεα αυτη αναγκη για επαρκεια απο τη στιγμη που λενε οτι θα περιορισουν τις δαπανες για τα μεταπτυχιακα?
''Es tan corto el amor, y es tan largo el olvido.Porque en noches como ésta la tuve entre mis brazos,mi alma no se contenta con haberla perdido.Aunque éste sea el último dolor que ella me causa,y éstos sean los últimos versos que yo le escribo.''
P.Neruda

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Καταργείται το γνωστικό αντικείμενο
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 18, 2010, 01:20:38 πμ »
ΚΑΙ Παιδαγωγικά-διδακτική μέσα στη σχολή ΚΑΙ πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτησης ΚΑΙ μόνο εξέταση παιδαγωγικών-διδακτικής στον ΑΣΕΠ ΚΑΙ αξιολόγηση από το "μεντορα" στον τρόπο διδασκαλίας....Πόσο πολύ ΒΑΡΟΣ τους είμαστε τελικά ;;;;

Υ.Γ. Να μη δεχθεί ΚΑΝΕΝΑΣ να ξαναγυρίσει στο πανεπιστήμιο επείδη η κ. Υπουργός θυμήθηκε ότι τα προγράμματα σπουδών είναι-δήθεν-ανεπαρκή.

Υ.Γ.2 Ποιος είναι ο παιδαγωγικά και διδακτικά επαρκής;;;; Ο ΜΑΧΙΜΟΣ αδιόριστος εκπαιδευτικός που ΔΙΑΒΑΖΕΙ 25 ώρες την μέρα και δουλεύει άλλες τόσες (ναι το καταφέρνει κι αυτό) και τον χαρακτηρίζει απλά "πτυχιούχο" ή ο διορισμένος αλλά ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΣ για ΧΡΟΝΙΑ εκπαιδευτικός που όλα τα χρόνια δούλευε σε ένα γραφείο , φέτος θα επιστρέψει ως φαίνεται στο σχολείο και - ίσως - να μην έχει μπει ΠΟΤΕ σε τάξη ;;;;

Δε περιμένω απάντηση.....

Αποσυνδεδεμένος Metal Heart

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καταργείται το γνωστικό αντικείμενο
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 18, 2010, 01:25:34 πμ »
Αυτά γράφονται αλλά δεν είναι σίγουρο αν θα εφαρμοστούν και σε πιο βαθμό. Κατά καιρούς φημολογούνται διάφορα δεν γίνονται πάντα πράξη.

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ: Καταργείται το γνωστικό αντικείμενο
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 18, 2010, 01:29:16 πμ »
"H παιδαγωγική κατάρτιση που λαμβάνουν σήμερα οι φοιτητές των λεγόμενων «καθηγητικών» σχολών θεωρείται ανεπαρκής, αφού από το σύνολο των 48 υποχρεωτικών και κατ΄ επιλογήν μαθημάτων, μόλις 1 έως 2 αφορούν στην παιδαγωγική ή τη διδακτική επιστήμη. Έτσι όταν βρεθούν στην τάξη οδηγούνται πολλές φορές σε αυτοδίδακτες πρακτικές και τελικά σε παιδαγωγικά λάθη. "

Δεν ειμαστε καλα...Ωραια λοιπον, η σχολη μου ειναι καθηγητικη και εκανα υποχρεωτικα και επιλογης 5 μαθηματα στα παιδαγωγικα και στη διδακτικη.Αυτο σημαινει οτι σχολες που εχουν πανω απο 2 εξαιρουνται?

πρεπει να αλλαξει συμβουλους αυτη η γυναικα!!
μια ματια στους οδηγους σπουδων δεν εριξαν?? υπαρχουν κ τμηματα που οντως ειχαν πανω απο 1-2 οπως λεει μαθηματα παιδαγωγικων. εκει τι θα κανει ?? θα τους ξαναγυρισει πισω να κανουν τα ιδια? θα τους απαλλαξει, δημιουργωντας κ ανισοτητες ετσι αναμεσα μας (αλλον ενα ακομα λογο να τρωγομαστε)? θα γυρισει μονο τους παλαιοτερους πτυχιουχους??
εντελως αστοχη αυτη η ιδεα του πιστοποιητικο για ΟΛΟΥΣ τους κλαδους. ΑΝ το σχεδιαζουν για να αντικαταστησει την ασπαιτε κ να βελτιωσει την κατασταση, τι να πω...ας  το κρινουν οι κλαδοι που θα τους αφορα.  


ασε που εχω κ μεγαλη περιεργεια να δω πως θα το δεχθουν αυτο οι πανεπιστημιακοι.. ::) θα δεχθουν φανταζομοαι μονο αν υπαρχει κ το αναλογο μπικικινι  ;D. που θα βρεθει βεβαια για την πιστοποιηση τοσων πτυχιουχων (γιατι μην μας πει οτι θα πληρωσουμε κιολας >:( >:( >:() δεν το ξερω...
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 18, 2010, 01:33:19 πμ από evi06 »

Αποσυνδεδεμένος daimonman

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καταργείται το γνωστικό αντικείμενο
« Απάντηση #12 στις: Απρίλιος 18, 2010, 01:31:01 πμ »
Εμετικές σκέψεις από άτομα που καθορίζουν τη ζωή χιλιάδων...
Δεν μπορεί κάνας εισαγγελέας να στείλει ψυχίατρο στο υπουργείο?
Αν βγουν καθαροί, τότε θα κάνω ότι μου πουν!

Αποσυνδεδεμένος daimonman

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καταργείται το γνωστικό αντικείμενο
« Απάντηση #13 στις: Απρίλιος 18, 2010, 01:55:42 πμ »
Ως τώρα είχαμε την υποκειμενική βαθμολόγηση της ειδικής διδακτικής και τραβάγαμε τα μαλλιά μας. Τη γενική κουλτούρα μας και την πνευματικότητά μας, ποιος ψυχάκιας θα την κρίνει? ΤΙ ΠΙΝΕΤΕ?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32324
  • Τελευταία: Meliki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161498
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 524
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 424
Σύνολο: 445

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.