Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Μήνυμα ξεκίνησε από: ernesto στις Μαΐου 17, 2010, 10:26:06 pm
-
Συνάδελφοι καλησπέρα...
-
την πάτησες φίλε, μπορεί να είσαι το μοναδικό σχολείο στην Ελλάδα.
Λοιπόν κοίτα να τα κάνεις όλα σωστά και που ξέρεις μπορεί να σε βραβεύσει του χρόνου η Διαμαντοπούλου (ή όποιος είναι υπουργός). Μια συμβουλή μόνο, να μην πας στην βράβευση γιατί θα είναι κάποιοι άλλοι εκεί να τα κάνουν λαμπόγυαλο.
Πέρα από την πλάκα, δεν θα πάθεις τίποτα συνάδελφε, ίσα ίσα θα έχεις και την εμπειρία να μας πεις και εμάς που δεν συμμετέχουμε. Κακός ο σύλλογος ψήφισε για συμμετοχή αφού η πλειοψηφία δεν θα είναι εκεί του χρόνου.
-
Στο σχολείο που είμαι φέτος η πλειονότητα των εκπαιδευτικών είναι αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, αποσπασμένοι, άλλοι πήραν μετάθεση, ελάχιστοι οι έχοντες οργανική. Αυτές τις μέρες θα κάνουμε σύλλογο για να ψηφίσουμε αν θέλουμε η συγκεκριμένη σχολική μονάδα να μπει στη διαδικασία αυτοαξιολόγησης. Ο διευθυντής είναι υπέρμαχος της ιδέας, μήπως επειδή οι διευθυντές θα παίρνουν το κατιτίς?? (δείτε το ΕΣΠΑ). Είναι γελοίο, οι αναπληρωτές και οι ωρομίσθιοι, οι οποίοι παίζει αν θα έχουν δουλειά του χρόνου, να αποφασίσουν για αυτούς που θα έρθουν και να στηρίξουν ένα πρόγραμμα που θα στοιχίσει 7.200.000 ευρώ.
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank17_5_10_738.php
-
Στο σχολείο που είμαι φέτος η πλειονότητα των εκπαιδευτικών είναι αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, αποσπασμένοι, άλλοι πήραν μετάθεση, ελάχιστοι οι έχοντες οργανική. Αυτές τις μέρες θα κάνουμε σύλλογο για να ψηφίσουμε αν θέλουμε η συγκεκριμένη σχολική μονάδα να μπει στη διαδικασία αυτοαξιολόγησης. Ο διευθυντής είναι υπέρμαχος της ιδέας, μήπως επειδή οι διευθυντές θα παίρνουν το κατιτίς?? (δείτε το ΕΣΠΑ). Είναι γελοίο, οι αναπληρωτές και οι ωρομίσθιοι, οι οποίοι παίζει αν θα έχουν δουλειά του χρόνου, να αποφασίσουν για αυτούς που θα έρθουν και να στηρίξουν ένα πρόγραμμα που θα στοιχίσει 7.200.000 ευρώ.
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank17_5_10_738.php
Ο ορθόν και ηθικό είναι ωρομίσθιοι και αναπληρωτές να ψηφίσουν λευκό.
Οι μόνιμοι να πράξουν κατά συνείδηση αλλά λαμβάνοντας υπόψη αν θα είναι σε εκείνο το σχολείο του χρόνου.
-
Μα τέλος πάντων μπορεί να μου πει κανείς με ποια κριτήρια κάθε σχολείο θα αποφασίσει για την αυτοαξιολόγηση; Είναι καλυμμένος ο διευθυντής που μοίρασε το φυλλάδιο για αυτοαξιολόγηση μόνο στους μόνιμους, ενώ δεν έλαβε υπ' όψιν τους ωρομίσθιους - αναπληρωτές, με προσωρινή διάθεση και λοιπά με το αιτιολογικό ότι του χρόνου δεν θα είναι στο σχολείο; Και κάτι άλλο: Πού μπορώ να βρω τις αρμοδιότητες του συλλόγου διδασκόντων;
-
Μα τέλος πάντων μπορεί να μου πει κανείς με ποια κριτήρια κάθε σχολείο θα αποφασίσει για την αυτοαξιολόγηση; Είναι καλυμμένος ο διευθυντής που μοίρασε το φυλλάδιο για αυτοαξιολόγηση μόνο στους μόνιμους, ενώ δεν έλαβε υπ' όψιν τους ωρομίσθιους - αναπληρωτές, με προσωρινή διάθεση και λοιπά με το αιτιολογικό ότι του χρόνου δεν θα είναι στο σχολείο; Και κάτι άλλο: Πού μπορώ να βρω τις αρμοδιότητες του συλλόγου διδασκόντων;
Δηλαδή έδωσε το φυλλάδιο μόνο στους μόνιμους για να αποφασίσουν και να ψηφίσουν; Αν ναι, είναι παράτυπο.
http://www.fa3.gr/nomothesia_2/nomoth_education/5_kathik_kath_syll.htm
Ο Σύλλογος των Διδασκόντων (Σ.Δ.) είναι συλλογικό όργανο του σχολείου και αποτελείται από τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σ' αυτό με οποιαδήποτε σχέση εργασίας. Έργο του είναι η χάραξη κατευθύνσεων για την καλύτερη λειτουργία του σχολείου, για την οποία είναι υπεύθυνος. Οι αποφάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων (Σ.Δ.) κινούνται πάντοτε στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής νομοθεσίας.
Οι ωρομίσθιοι είναι μέλη του Συλλόγου μέχρι τη λήξη της σύμβασής τους, οι αναπληρωτές μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους και οι μόνιμοι με προσωρινή τοποθέτηση, καθώς και όσοι έχουν πάρει μετάθεση, μέχρι τις 29/6.
-
Ναι, ioanna, έτσι έγινε και δεν έχει αντιδράσει κανένας. Εγώ ομολογώ από άγνοια και οι άλλοι οι παλιοί επειδή τους συμφέρει όλο αυτό.
-
Στο σχολείο όπου υπηρετώ αρνηθήκαμε την αξιολόγηση ακριβώς επειδή οι περισσότεροι είναι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, ενώ κάποιοι από τους μόνιμους πήραν μετάθεση. Θα έπρεπε να αντιδράσετε στο καπέλωμα που σας επέβαλε ο διευθυντής. Επιπλέον οφείλετε να ενημερώνεστε -μας αφορά όλους- και να ζητήσετε συλλογική απόφαση του συλλόγου αφού πρώτα γίνει σχετική ενημέρωση.
-
Συνάδελφοι καλησπέρα...
-
....
-
λοιπον φιλε επειδη ρωτας τι θα κανεις στα πλαισια της περιβοητης αυτοαξιολογησης,ετοιμασου να περασεις ατελειωτες ωρες συνεδριασεων του συλλογου,να συμπληρωσεις απειρες φορμες με δεικτες,να τσακωθεις με τους συναδελφους σου,να παρακαλας τους μαθητες που υπερβαινουν το οριο απουσιων να μην παρατησουν το σχολειο,γιατι ΕΣΥ θα φταις για τις μαθητικες διαρροες,να γλειφεις τους γονεις να δωσουν κανα φραγκο να πατε εκπαιδ.εκδρομες στο εξωτερικο,περισσοτερες απ το διπλανο σχολειο,να σκαρφιζεσαι προτωποριακα θετρικα κ εκδηλωσεις που θα προβαλλεται το σχολειο,πιο πολυ απ το διπλανο,να βρεις τροπο να περασουν οι μαθητες στα ΑΕΙ,γιατι αλλιως θα εισαι αχρηστος,το σχολειο θα ειναι β΄κατηγοριας και στο τελος θα το κλεισουν,εσυ θα μεινεις στη διαθεση του ΠΥΣΔΕ,και μετα θα βγει ενας ωραιος νομος κ θα απολυθεις,γαιτι δεν θα ξερουν τι να σε κανουν,αφου ΕΣΥ θα φταις που το σχολειο σου αξιολογηθηκε ως ανεπαρκες κ προβληματικο και αφου ετσι κι αλλιως λεφτα δεν υπαρχουν για να πληρωνουνε τους εκπαιδευτικους κ ειδικα αυτους που δεν θυσιαστηκαν για να μεινει το σχολειο τους στη κορυφη.Αν το σχολειο που ανηκεις οργανικα ειναι στην Εκαλη,καλα την εχεις,γιατι εκει οι μαθητες δεν παρατανε το σχολειο στη μεση,γιατι εκει οι μπαμπαδες θα συνδραμουν οικονομικα να πατε κ καμια εκδρομη να δειτε το λουβρο με κανα προγραμμα,θα εμπλουτισουν κ τη υλικοτεχνικη υποδομη,
θα σε δωσουν κ 40 ευρω την ωρα να κανεις ιδιαιτερο στο γιο τους,θα του βαλεις 19,θα μπει στο πανεπιστημιο,αφου θα χει ψοφησει στο ιδιαιτερο,κ το σχολειο σου θα ειναι φανταστικο και ΕΣΥ θα εισαι μια χαρα.Αν παλι ανηκεις οργανικα σε σχολειο της δυτικης αττικης(οπως εγω),που ενα μεγαλο ποσοστο παιδιων δεν μιλανε καν ελληνικα,δουλευουν τα απογευματα,απαξιωνουν το σχολειο γιατι εχουν προβλημα επιβιωσης(το σχολειο τους καιει?),το παρατανε πριν τα χριστουγεννα γιατι ετσι κιαλλιως κοπηκανε απο απουσιες και πηρανε και το λαπτοπακι,κ το σχολειο σου στεγαζεται σε κοντεινερ κ δεν εχεις υποδομη να κανεις τιποτα δημιουργικο κ πρωτοποριακο,κ οι γονεις δεν εχουνε μια να συνδραμουν,ΤΟΤΕ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ
-
παλια*
-
.... στο σχολείου η Διευθύντρια μου ζήτησε ευγενικά από αυτούς που ΔΕΝ θα ανήκουν τους χρόνου στο σχολείο ( λόγω μετάθεσης , επιστροφής στην οργανική κτλ ) να μην συμμετέχουν στην ψηφοφορία μιας που θα αποφάσιζαν για κάτι που ΔΕΝ θα τους αφορούσε ...
Νομίζω ότι έπραξε σωστά ... ( αν και αυτοί αποφάσιζαν ΚΑΙ για λογαριασμό αυτων που ΘΑ ανήκουν στο σχολείο απο του χρόνου )
Το σωστότερο θα ήταν να γίνονταν στις 30 Ιούνη που όλοι επιστρέφουν στις θέσεις τους αλλά τι ψάχνεις ...
υγ.... γενικότερα θα πρέπει να πάψει αυτή η αηδία με το "30 Ιούνη" ... θα πείραζε κανέναν να επιστρέφαμε στις 25 ... να έχουμε και 2-3 μέρες εργάσιμες μπροστά μας ... τρέχουμε σαν τρελοί όταν όλοι κοιτουν να φύγουν ...
-
Και σε μας το ίδιο έγινε. Δηλαδή, συμμετείχαμε όλοι στο σύλλογο, αλλά διακριτικά ζητήθηκε οι αναπληρωτές και οι ωρομίσθιοι να ψηφίσουν ΟΧΙ, γιατί οι μόνιμοι που υπηρετούν είναι ελάχιστοι, οπότε ψηφίσαμε και εμείς ΟΧΙ. Μάλιστα, τους κάναμε και πλάκα, ότι δηλαδή θα ψηφίσουμε ΝΑΙ, για να τραβήξουν το λούκι του χρόνου, αλλά φυσικά δεν το κάναμε.
-
λοιπον φιλε επειδη ρωτας τι θα κανεις στα πλαισια της περιβοητης αυτοαξιολογησης,ετοιμασου να περασεις ατελειωτες ωρες συνεδριασεων του συλλογου,να συμπληρωσεις απειρες φορμες με δεικτες,να τσακωθεις με τους συναδελφους σου,να παρακαλας τους μαθητες που υπερβαινουν το οριο απουσιων να μην παρατησουν το σχολειο,γιατι ΕΣΥ θα φταις για τις μαθητικες διαρροες,να γλειφεις τους γονεις να δωσουν κανα φραγκο να πατε εκπαιδ.εκδρομες στο εξωτερικο,περισσοτερες απ το διπλανο σχολειο,να σκαρφιζεσαι προτωποριακα θετρικα κ εκδηλωσεις που θα προβαλλεται το σχολειο,πιο πολυ απ το διπλανο,να βρεις τροπο να περασουν οι μαθητες στα ΑΕΙ,γιατι αλλιως θα εισαι αχρηστος,το σχολειο θα ειναι β΄κατηγοριας και στο τελος θα το κλεισουν,εσυ θα μεινεις στη διαθεση του ΠΥΣΔΕ,και μετα θα βγει ενας ωραιος νομος κ θα απολυθεις,γαιτι δεν θα ξερουν τι να σε κανουν,αφου ΕΣΥ θα φταις που το σχολειο σου αξιολογηθηκε ως ανεπαρκες κ προβληματικο και αφου ετσι κι αλλιως λεφτα δεν υπαρχουν για να πληρωνουνε τους εκπαιδευτικους κ ειδικα αυτους που δεν θυσιαστηκαν για να μεινει το σχολειο τους στη κορυφη.Αν το σχολειο που ανηκεις οργανικα ειναι στην Εκαλη,καλα την εχεις,γιατι εκει οι μαθητες δεν παρατανε το σχολειο στη μεση,γιατι εκει οι μπαμπαδες θα συνδραμουν οικονομικα να πατε κ καμια εκδρομη να δειτε το λουβρο με κανα προγραμμα,θα εμπλουτισουν κ τη υλικοτεχνικη υποδομη,
θα σε δωσουν κ 40 ευρω την ωρα να κανεις ιδιαιτερο στο γιο τους,θα του βαλεις 19,θα μπει στο πανεπιστημιο,αφου θα χει ψοφησει στο ιδιαιτερο,κ το σχολειο σου θα ειναι φανταστικο και ΕΣΥ θα εισαι μια χαρα.Αν παλι ανηκεις οργανικα σε σχολειο της δυτικης αττικης(οπως εγω),που ενα μεγαλο ποσοστο παιδιων δεν μιλανε καν ελληνικα,δουλευουν τα απογευματα,απαξιωνουν το σχολειο γιατι εχουν προβλημα επιβιωσης(το σχολειο τους καιει?),το παρατανε πριν τα χριστουγεννα γιατι ετσι κιαλλιως κοπηκανε απο απουσιες και πηρανε και το λαπτοπακι,κ το σχολειο σου στεγαζεται σε κοντεινερ κ δεν εχεις υποδομη να κανεις τιποτα δημιουργικο κ πρωτοποριακο,κ οι γονεις δεν εχουνε μια να συνδραμουν,ΤΟΤΕ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ
-
Δεν καταλαβαινω γιατι ολα τα μελη του Συλλογου της σχολικης μοναδας να μην αποφασισουν.
Μηπως και οι μονιμες/οι δεν ψηφιζουν και για λογαριασμο οσων θα ειναι στο σχολειο απο Σεπτεμβριο;
Σημερα στο κρατικο καναλι ο Ιεροκλης Μιχαηλιδης αφου μιλησε για διαφορα διατυπωσε και την αποψη οτι"υπαρχει τετοιο χαλι στη Μεση Εκπ/ση αλλα και απο πανω οι εκπ/tikoi αρνουνται την αξιολογηση"(δεν σχολιασε περισσοτερο και κεθεμια/καθενας εβγαλε τα συμπερασματα του).
Συμπερασμα δικο μου καθως προσπαθησα να ερμηνευσω τα λεγομενα του:οι εκπ/tikoi ευθυνονται για το χαλι για τον προσθετο λογο οτι απορριπτουν την αξιολογηση.
Και δεν ειναι ο μονος που περναει τετοιο μηνυμα γιατι αν συζητησετε με ανθρωπους απο το στενο και ευρυτερο περιβαλλον σας θα βρειτε πολλες/ους με τετοια αντιληψη.
Πιστευω οτι θα πρεπει να ενημερωνουμε τους πολιτες για την υπαρχουσα κατασταση σε καθε ευκαιρια και να τονιζουμε και το γεγονος οτι για την υποθεση αξιολογηση θα διατεθουν 7.200.000 ευρω τη στιγμη που μειωνεται η χρηματοδοτηση των Σχ.Επιτροπων(στο πρακτικο μας προβαλλαμε και αυτο το σημειο ως λογο αρνησης,ας καλυψουν τις αναγκες και της τελευταιας σχ. μοναδας και κατοπιν συζηταμε για αξιολογηση).
Αναρωτιεμαι ο κοσμος δεν βλεπει την κατασταση των σχολειων που πηγαινουν τα παιδια,γιατι δεν αντιδρα βλεποντας τις λυομενες αιθουσες κλουβια και τοσα αλλα ,γιατι η δυσαρεσκεια περιοριζεται στο γεγονος της αρνησης μας στο θεμα της αξιολογησης.
Αυτο ειναι τι μειζον ζητημα;
-
Η αξιολόγηση θα μπορούσε να γίνει ο δούρειος ίππος του συστήματος
εκπαίδευσης, αν μέσα από αυτήν μπορούσαμε να προβάλουμε
- τις κάκιστες συνθήκες μάθησης των παιδιών
- τις γελοίες συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών
- τις ελλείψεις σε βιβλία
- τις ελλέιψεις σε υλικοτεχνικές υποδομές
και άλλες παραλείψεις που είναι ευθύνη της Πολιτείας. Με το να αρνούμαστε
την αξιολόγηση οι κάθε είδους καλοθελητές μας παρουσιάζουν σαν το μόνο
κλάδο που φοβάται την αξιολόγηση. Τώρα θα μου πείτε κι αν η αξιολόγηση
γίνει με κομματικά κριτήρια που είναι και το πιο πιθανό, τότε τι κάνουμε;
Δίκιο έχετε... Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα...
-
λοιπον φιλε επειδη ρωτας τι θα κανεις στα πλαισια της περιβοητης αυτοαξιολογησης,ετοιμασου να περασεις ατελειωτες ωρες συνεδριασεων του συλλογου,να συμπληρωσεις απειρες φορμες με δεικτες,να τσακωθεις με τους συναδελφους σου,να παρακαλας τους μαθητες που υπερβαινουν το οριο απουσιων να μην παρατησουν το σχολειο,γιατι ΕΣΥ θα φταις για τις μαθητικες διαρροες,να γλειφεις τους γονεις να δωσουν κανα φραγκο να πατε εκπαιδ.εκδρομες στο εξωτερικο,περισσοτερες απ το διπλανο σχολειο,να σκαρφιζεσαι προτωποριακα θετρικα κ εκδηλωσεις που θα προβαλλεται το σχολειο,πιο πολυ απ το διπλανο,να βρεις τροπο να περασουν οι μαθητες στα ΑΕΙ,γιατι αλλιως θα εισαι αχρηστος,το σχολειο θα ειναι β΄κατηγοριας και στο τελος θα το κλεισουν,εσυ θα μεινεις στη διαθεση του ΠΥΣΔΕ,και μετα θα βγει ενας ωραιος νομος κ θα απολυθεις,γαιτι δεν θα ξερουν τι να σε κανουν,αφου ΕΣΥ θα φταις που το σχολειο σου αξιολογηθηκε ως ανεπαρκες κ προβληματικο και αφου ετσι κι αλλιως λεφτα δεν υπαρχουν για να πληρωνουνε τους εκπαιδευτικους κ ειδικα αυτους που δεν θυσιαστηκαν για να μεινει το σχολειο τους στη κορυφη.Αν το σχολειο που ανηκεις οργανικα ειναι στην Εκαλη,καλα την εχεις,γιατι εκει οι μαθητες δεν παρατανε το σχολειο στη μεση,γιατι εκει οι μπαμπαδες θα συνδραμουν οικονομικα να πατε κ καμια εκδρομη να δειτε το λουβρο με κανα προγραμμα,θα εμπλουτισουν κ τη υλικοτεχνικη υποδομη,
θα σε δωσουν κ 40 ευρω την ωρα να κανεις ιδιαιτερο στο γιο τους,θα του βαλεις 19,θα μπει στο πανεπιστημιο,αφου θα χει ψοφησει στο ιδιαιτερο,κ το σχολειο σου θα ειναι φανταστικο και ΕΣΥ θα εισαι μια χαρα.Αν παλι ανηκεις οργανικα σε σχολειο της δυτικης αττικης(οπως εγω),που ενα μεγαλο ποσοστο παιδιων δεν μιλανε καν ελληνικα,δουλευουν τα απογευματα,απαξιωνουν το σχολειο γιατι εχουν προβλημα επιβιωσης(το σχολειο τους καιει?),το παρατανε πριν τα χριστουγεννα γιατι ετσι κιαλλιως κοπηκανε απο απουσιες και πηρανε και το λαπτοπακι,κ το σχολειο σου στεγαζεται σε κοντεινερ κ δεν εχεις υποδομη να κανεις τιποτα δημιουργικο κ πρωτοποριακο,κ οι γονεις δεν εχουνε μια να συνδραμουν,ΤΟΤΕ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ