Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μήνυμα ξεκίνησε από: fray στις Ιουνίου 07, 2007, 07:49:16 pm

Τίτλος: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: fray στις Ιουνίου 07, 2007, 07:49:16 pm
Τι κάνεις σε αυτή τη θέση; Πως μπορείς να γίνεις υπεύθυνος ΠΛΗΝΕΤ; Ποιες οι προϋποθέσεις;
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: Wizard στις Ιουνίου 07, 2007, 08:08:04 pm
http://users.sch.gr/vandr/egyklioi.html : Εγκύκλιοι Πληροφορικής --> Επιλογή και αρμοδιότητες υπεύθυνων ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: mavoglou στις Ιουνίου 07, 2007, 09:03:46 pm
Η θητεία των Υπεύθυνων ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. λήγει το Σεπτέμβριο του 2010.
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: fray στις Ιουνίου 07, 2007, 10:58:55 pm
Η θητεία των Υπεύθυνων ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. λήγει το Σεπτέμβριο του 2010.
Δηλαδή αν κάποιος είναι σε αυτή τη θέση ή θέλει να μπει θα μπορεί να φύγει το 2010; Στην περιοχή που είμαι ο υπεύθυνος έχει πάρει μετάθεση και φεύγει. Τι δεν κατάλαβα καλά;
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: mavoglou στις Ιουνίου 07, 2007, 11:29:11 pm
Η θητεία των υπεύθυνων ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είναι τετραετής και άρχισε η νέα θητεία το Σεπτέμβριο του 2006.

Αν κάποιος για όποιους λόγους παραιτηθεί, τότε τη θέση του παίρνει ο πρώτος επιλαχών, από αυτούς που κάνανε αίτηση.
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: billst στις Ιουνίου 08, 2007, 08:18:40 pm
Σε κάθε ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι τρία άτομα αποσπασπένα. Ένας Υπ. ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ένας Τεχνικός Υπ. και ένας Τεχνικός.
Θητεία τετραετής, αλλά ελλίψει υποψηφίων φέτος πολλοί είναι προσωρινά για ένα μόνο χρόνο-έως 31-8-2006.
Γενικώς προορίζονται για τεχνικοί επίλυσης των προβλημάτων των εργαστηρίων πληροφορικής στα σχολεία.
Ο φόρτος εργασίας εξαρτάται από την περιοχή, αν έχει πολλά σχολεία αν είναι εύκολα προσβάσιμα, αν έχεις όρεξη για τρέξιμο κτλ.
Από επιπλέον έσοδα, 80-100 ευρώ το μήνα-σχεδόν τίποτα δηλ.
Ωράριο διοικητικού υπαλλήλου αλλά μάλλον πιο χαλαρά λόγω ιδιαιτερότητας της θέσης.
Επιπλέον, έχουν πάρει και τα Δημοτικά και τα γραφεία της
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: Peris ΠΕ19 στις Ιουνίου 10, 2007, 11:00:18 am
ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΙΝΑΙ 110 ΕΥΡΩ.... ΜΙΚΤΑ. ΠΕΡΙΠΟΥ 65 ΚΑΘΑΡΑ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ, ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΠΑΣ ΟΠΟΥ ΣΕ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ. ΤΙΣ
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: arianara στις Ιουνίου 11, 2007, 05:59:24 pm
Όντως μακριά από ΠΛΗΝΕΤ! Και αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα. Λογικά δεν θα σας ξαναπροτιμήσουν!
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: mavoglou στις Ιουνίου 11, 2007, 06:59:47 pm
Όντως μακριά από ΠΛΗΝΕΤ! Και αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα. Λογικά δεν θα σας ξαναπροτιμήσουν!

Εγώ αυτή τη λογική δεν την καταλαβαίνω.
Η εργασία των τεχνικών ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είναι ουσιαστική και απαραίτητη.
Η εκπαίδευση έχει ανάγκη από ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν, άσχετα σε ποια θέση θα τύχει να βρεθούν (όπως και κάθε θέση δημοσίου υπαλλήλου).
Για κάποιους συναδέλφους είναι πολύ καλύτερο να λύνουν τεχνικά προβλήματα σε σχολικά εργαστήρια, και να βοηθούν την ομαλή συνέχιση του μαθήματος της Πληροφορικής σε  σχολεία, παρά να αποσπαστούν σε ένα γραφείο και να κρατάνε το πρωτόκολλο.

Αν έχουμε τη λογική: "όπου υπάρχει πολύ δουλειά, να φεύγουμε...",
τότε πώς θα μπούμε στην τάξη να κάνουμε μάθημα όπως πρέπει.

Γιατί η διδασκαλία είναι πολύ πιο δύσκολη και χρονοβόρα υπόθεση αν θέλουμε να γίνεται σωστά.
Και σωστά γίνεται όταν:
α) στην αρχή της χρονιάς γίνεται ετήσιος προγραμματισμός του μαθήματος
β) χρησιμοποιούμε διαγνωστική αξιολόγηση στην αρχή κάθε χρονιάς για όλους τους μαθητές μας
γ) χρησιμοποιούμε διαμορφωτικές αξιολογήσεις κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας μας, και τροποποιούμε τη διδασκαλία μας σύμφωνα με τα αποτελέσματα που θα πάρουμε
δ) σχεδιάζουμε σχέδια μαθήματος, εμπλουτίζοντας τα με ερεθίσματα που παίρνουμε από τα ενδιαφέροντα των μαθητών μας (και ευτυχώς στην Πληροφορική αυτό είναι εύκολο)
ε) σχεδιάζουμε άλλες δραστηριότητες, που βέβαια δεν είμαστε υποχρεωμένοι, αλλά δίνουν χρώμα και ζωντάνια στη σχολική ζωή.


Αλλά αν σκεφτόμαστε με τη λογική: "...αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα...", την ίδια λογική θα χρησιμοποιήσουμε και όταν θα μπούμε να διδάξουμε.

Έχω συναντήσει μέχρι τώρα δεκάδες συναδέλφους που έχουν πάντα μια δικαιολογία γιατί δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Και αυτό είναι νοοτροπία με οτιδήποτε και να ασχοληθούν.
Όπως επίσης έχω συναντήσει και συναδέλφους που όταν είναι υπεύθυνοι σε κάτι που αναλαμβάνουν, έχουν την νοοτροπία να είναι υπεύθυνοι σε οτιδήποτε και να αναλάβουν, είτε διδάσκουν, είτε ασχολούνται με το πρόγραμμα, είτε ασχολούνται με την επιδιόρθωση μιας πρίζας του σχολείου.

Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: happiness στις Ιουνίου 11, 2007, 08:02:25 pm
Όντως μακριά από ΠΛΗΝΕΤ! Και αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα. Λογικά δεν θα σας ξαναπροτιμήσουν!

Εγώ αυτή τη λογική δεν την καταλαβαίνω.
Η εργασία των τεχνικών ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είναι ουσιαστική και απαραίτητη.
Η εκπαίδευση έχει ανάγκη από ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν, άσχετα σε ποια θέση θα τύχει να βρεθούν (όπως και κάθε θέση δημοσίου υπαλλήλου).
Για κάποιους συναδέλφους είναι πολύ καλύτερο να λύνουν τεχνικά προβλήματα σε σχολικά εργαστήρια, και να βοηθούν την ομαλή συνέχιση του μαθήματος της Πληροφορικής σε  σχολεία, παρά να αποσπαστούν σε ένα γραφείο και να κρατάνε το πρωτόκολλο.

Αν έχουμε τη λογική: "όπου υπάρχει πολύ δουλειά, να φεύγουμε...",
τότε πώς θα μπούμε στην τάξη να κάνουμε μάθημα όπως πρέπει.

Γιατί η διδασκαλία είναι πολύ πιο δύσκολη και χρονοβόρα υπόθεση αν θέλουμε να γίνεται σωστά.
Και σωστά γίνεται όταν:
α) στην αρχή της χρονιάς γίνεται ετήσιος προγραμματισμός του μαθήματος
β) χρησιμοποιούμε διαγνωστική αξιολόγηση στην αρχή κάθε χρονιάς για όλους τους μαθητές μας
γ) χρησιμοποιούμε διαμορφωτικές αξιολογήσεις κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας μας, και τροποποιούμε τη διδασκαλία μας σύμφωνα με τα αποτελέσματα που θα πάρουμε
δ) σχεδιάζουμε σχέδια μαθήματος, εμπλουτίζοντας τα με ερεθίσματα που παίρνουμε από τα ενδιαφέροντα των μαθητών μας (και ευτυχώς στην Πληροφορική αυτό είναι εύκολο)
ε) σχεδιάζουμε άλλες δραστηριότητες, που βέβαια δεν είμαστε υποχρεωμένοι, αλλά δίνουν χρώμα και ζωντάνια στη σχολική ζωή.


Αλλά αν σκεφτόμαστε με τη λογική: "...αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα...", την ίδια λογική θα χρησιμοποιήσουμε και όταν θα μπούμε να διδάξουμε.

Έχω συναντήσει μέχρι τώρα δεκάδες συναδέλφους που έχουν πάντα μια δικαιολογία γιατί δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Και αυτό είναι νοοτροπία με οτιδήποτε και να ασχοληθούν.
Όπως επίσης έχω συναντήσει και συναδέλφους που όταν είναι υπεύθυνοι σε κάτι που αναλαμβάνουν, έχουν την νοοτροπία να είναι υπεύθυνοι σε οτιδήποτε και να αναλάβουν, είτε διδάσκουν, είτε ασχολούνται με το πρόγραμμα, είτε ασχολούνται με την επιδιόρθωση μιας πρίζας του σχολείου.



+1 (ειδικά σε ότι αφορά την υπευθυνότητα)

Το μόνο στο οποίο έχω ένσταση είναι αυτό που ανέφερε ο PpPp για την χρήση του ΙΧ του. Αυτό το βρίσκω απαράδεκτο. Το ΙΧ είναι για να εξυπηρετεί τον ιδιοκτήτη του, όχι την υπηρεσία. Η υπηρεσία είναι υποχρεωμένη να παρέχει όχημα για τις μετακινήσεις. Και εγώ εάν ήμουν στην θέση του PpPp  και είχα απελπιστεί από την κατάσταση, θα κρατούσα στάση "πηγαίνω όπου με στέλνουν με συγκοινωνία". Προφανώς η αποδοτικότητα θα έπεφτε στο 1/3, αλλά και η εναλλακτική λύση (να καταστρέφω το αμάξι μου και να χρεώνομαι και τις βενζίνες) δεν είναι αποδεκτή.
Παντού βέβαια πρέπει να υπάρχουν και ισορροπίες. Είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν και τεχνικοί του ΚΕΠΛΗΝΕΤ που είναι διαθετιμένοι να προσφέρουν όσο περισσότερο μπορούν και έχουν καταλήξει να τους καλούν στα σχολεία για να κάνουν update τα windows.
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: Zafiris στις Ιουνίου 14, 2007, 08:30:00 pm
Στο νομό που βρίσκομαι πάντως, ο δικός μας ΠΛΗΝΕΤ στέλνει τον ΠΕ19 νεοδιόριστο (το παλικάρι κάνει ότι μπορεί), ΔΕΝ κάνει δουλειά στο γραφείο αλλά στέλνει ΕΞΩ τις επισκευές (δεν είναι λέει όπως παλιά που είχαν ειδικό τεχνικό) και μας παίρνουν ΤΡΕΛΑ λεφτά (πχ επισκευή μητρικής  200 ευρώ!!! Πώς επισκευάζεται μια μητρική με 200 ευρώ την ώρα που σετάκι μητρική, επεξεργαστής και μνήμη κάνει τόσο) και όταν διαμαρτύρομαι λέει "Υπεύθυνος εργαστηρίου είσαι, εάν νομίζεις ότι μπορείς να το διορθώσεις με λιγότερα λεφτά κάντο! Το έχεις το δικαίωμα και μη σου πω, ως υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ, είσαι υποχρεωμένος!".......

Και να σημειώσω ότι δεν είμαι το άτομο που με το παραμικρό θα πάρω τηλεφωνο και πολλές μικροεπισκευές τις κάνω μόνος μου (εννοείτε ότι ότι έχει να κάνει με λογισμικό δεν το σκέφτομαι καν να τηλεφωνήσω...)
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: Peris ΠΕ19 στις Ιουνίου 16, 2007, 10:35:11 pm
ΠΑΙΔΙΑ, Η ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.

ΔΕΝ ΣΕ
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: Peris ΠΕ19 στις Ιουνίου 16, 2007, 10:41:17 pm
Στο νομό που βρίσκομαι πάντως, ο δικός μας ΠΛΗΝΕΤ στέλνει τον ΠΕ19 νεοδιόριστο (το παλικάρι κάνει ότι μπορεί), ΔΕΝ κάνει δουλειά στο γραφείο αλλά στέλνει ΕΞΩ τις επισκευές (δεν είναι λέει όπως παλιά που είχαν ειδικό τεχνικό) και μας παίρνουν ΤΡΕΛΑ λεφτά (πχ επισκευή μητρικής  200 ευρώ!!! Πώς επισκευάζεται μια μητρική με 200 ευρώ την ώρα που σετάκι μητρική, επεξεργαστής και μνήμη κάνει τόσο) και όταν διαμαρτύρομαι λέει "Υπεύθυνος εργαστηρίου είσαι, εάν νομίζεις ότι μπορείς να το διορθώσεις με λιγότερα λεφτά κάντο! Το έχεις το δικαίωμα και μη σου πω, ως υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ, είσαι υποχρεωμένος!".......

Και να σημειώσω ότι δεν είμαι το άτομο που με το παραμικρό θα πάρω τηλεφωνο και πολλές μικροεπισκευές τις κάνω μόνος μου (εννοείτε ότι ότι έχει να κάνει με λογισμικό δεν το σκέφτομαι καν να τηλεφωνήσω...)

ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: arianara στις Ιουνίου 17, 2007, 10:05:44 am
Όντως μακριά από ΠΛΗΝΕΤ! Και αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα. Λογικά δεν θα σας ξαναπροτιμήσουν!

Εγώ αυτή τη λογική δεν την καταλαβαίνω.
Η εργασία των τεχνικών ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είναι ουσιαστική και απαραίτητη.
Η εκπαίδευση έχει ανάγκη από ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν, άσχετα σε ποια θέση θα τύχει να βρεθούν (όπως και κάθε θέση δημοσίου υπαλλήλου).
Για κάποιους συναδέλφους είναι πολύ καλύτερο να λύνουν τεχνικά προβλήματα σε σχολικά εργαστήρια, και να βοηθούν την ομαλή συνέχιση του μαθήματος της Πληροφορικής σε  σχολεία, παρά να αποσπαστούν σε ένα γραφείο και να κρατάνε το πρωτόκολλο.

Αν έχουμε τη λογική: "όπου υπάρχει πολύ δουλειά, να φεύγουμε...",
τότε πώς θα μπούμε στην τάξη να κάνουμε μάθημα όπως πρέπει.

Γιατί η διδασκαλία είναι πολύ πιο δύσκολη και χρονοβόρα υπόθεση αν θέλουμε να γίνεται σωστά.
Και σωστά γίνεται όταν:
α) στην αρχή της χρονιάς γίνεται ετήσιος προγραμματισμός του μαθήματος
β) χρησιμοποιούμε διαγνωστική αξιολόγηση στην αρχή κάθε χρονιάς για όλους τους μαθητές μας
γ) χρησιμοποιούμε διαμορφωτικές αξιολογήσεις κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας μας, και τροποποιούμε τη διδασκαλία μας σύμφωνα με τα αποτελέσματα που θα πάρουμε
δ) σχεδιάζουμε σχέδια μαθήματος, εμπλουτίζοντας τα με ερεθίσματα που παίρνουμε από τα ενδιαφέροντα των μαθητών μας (και ευτυχώς στην Πληροφορική αυτό είναι εύκολο)
ε) σχεδιάζουμε άλλες δραστηριότητες, που βέβαια δεν είμαστε υποχρεωμένοι, αλλά δίνουν χρώμα και ζωντάνια στη σχολική ζωή.


Αλλά αν σκεφτόμαστε με τη λογική: "...αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα...", την ίδια λογική θα χρησιμοποιήσουμε και όταν θα μπούμε να διδάξουμε.

Έχω συναντήσει μέχρι τώρα δεκάδες συναδέλφους που έχουν πάντα μια δικαιολογία γιατί δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Και αυτό είναι νοοτροπία με οτιδήποτε και να ασχοληθούν.
Όπως επίσης έχω συναντήσει και συναδέλφους που όταν είναι υπεύθυνοι σε κάτι που αναλαμβάνουν, έχουν την νοοτροπία να είναι υπεύθυνοι σε οτιδήποτε και να αναλάβουν, είτε διδάσκουν, είτε ασχολούνται με το πρόγραμμα, είτε ασχολούνται με την επιδιόρθωση μιας πρίζας του σχολείου.


Όταν λέω μακριά από ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν εννοώ ότι έχει πολύ δουλειά όπως εσφαλμένα ανέφερες ότι είπα και ούτε έχω πρόβλημα να δουλέψω γιατί σε 2 σχολεία τρέχω και μάλιστα σε διαφορετικές πόλεις οκ? Εννοούσα ότι εκεί είσαι το παιδί για όλες τις δουλειές και εν πάσει περιπτώσει αν ήθελα να γίνω τεχνικός δεν θα πήγαινα στην εκπαίδευση αλλά θα άνοιγα μαγαζί για επισκευές.
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: Zafiris στις Ιουνίου 21, 2007, 12:08:41 am
Στο νομό που βρίσκομαι πάντως, ο δικός μας ΠΛΗΝΕΤ στέλνει τον ΠΕ19 νεοδιόριστο (το παλικάρι κάνει ότι μπορεί), ΔΕΝ κάνει δουλειά στο γραφείο αλλά στέλνει ΕΞΩ τις επισκευές (δεν είναι λέει όπως παλιά που είχαν ειδικό τεχνικό) και μας παίρνουν ΤΡΕΛΑ λεφτά (πχ επισκευή μητρικής  200 ευρώ!!! Πώς επισκευάζεται μια μητρική με 200 ευρώ την ώρα που σετάκι μητρική, επεξεργαστής και μνήμη κάνει τόσο) και όταν διαμαρτύρομαι λέει "Υπεύθυνος εργαστηρίου είσαι, εάν νομίζεις ότι μπορείς να το διορθώσεις με λιγότερα λεφτά κάντο! Το έχεις το δικαίωμα και μη σου πω, ως υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ, είσαι υποχρεωμένος!".......

Και να σημειώσω ότι δεν είμαι το άτομο που με το παραμικρό θα πάρω τηλεφωνο και πολλές μικροεπισκευές τις κάνω μόνος μου (εννοείτε ότι ότι έχει να κάνει με λογισμικό δεν το σκέφτομαι καν να τηλεφωνήσω...)

ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: enigma στις Ιουνίου 21, 2007, 01:08:34 am
Όντως μακριά από ΠΛΗΝΕΤ! Και αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα. Λογικά δεν θα σας ξαναπροτιμήσουν!

Γιατί η διδασκαλία είναι πολύ πιο δύσκολη και χρονοβόρα υπόθεση αν θέλουμε να γίνεται σωστά.
Και σωστά γίνεται όταν:
α) στην αρχή της χρονιάς γίνεται ετήσιος προγραμματισμός του μαθήματος
β) χρησιμοποιούμε διαγνωστική αξιολόγηση στην αρχή κάθε χρονιάς για όλους τους μαθητές μας
γ) χρησιμοποιούμε διαμορφωτικές αξιολογήσεις κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας μας, και τροποποιούμε τη διδασκαλία μας σύμφωνα με τα αποτελέσματα που θα πάρουμε
δ) σχεδιάζουμε σχέδια μαθήματος, εμπλουτίζοντας τα με ερεθίσματα που παίρνουμε από τα ενδιαφέροντα των μαθητών μας (και ευτυχώς στην Πληροφορική αυτό είναι εύκολο)
ε) σχεδιάζουμε άλλες δραστηριότητες, που βέβαια δεν είμαστε υποχρεωμένοι, αλλά δίνουν χρώμα και ζωντάνια στη σχολική ζωή.

Ωραία όλα αυτά τα θεωρητικά. Μας τα έκαναν στο Πανεπιστήμιο κι εμάς, μη νομίζεις. Αλήθεια, όμως, εσύ είσαι σε κάποιο σχολείο, όπου όλα αυτά τα πραγματοποιείς τώρα? ή απλώς άντέγραψες κάτι που όλοι ξέρουμε, μάταια?

Ακόμη, τι έχεις να πεις για το πρόβλημα με τα καύσιμα που ανέφερε ο συνάδελφος?

Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: mavoglou στις Ιουνίου 21, 2007, 01:33:36 am
Ωραία όλα αυτά τα θεωρητικά. Μας τα έκαναν στο Πανεπιστήμιο κι εμάς, μη νομίζεις. Αλήθεια, όμως, εσύ είσαι σε κάποιο σχολείο, όπου όλα αυτά τα πραγματοποιείς τώρα? ή απλώς άντέγραψες κάτι που όλοι ξέρουμε, μάταια?
Ακόμη, τι έχεις να πεις για το πρόβλημα με τα καύσιμα που ανέφερε ο συνάδελφος?

Αφού είναι ωραία ας τα κάνουμε και πράξη.
Εμένα δυστυχώς δεν μου τα έκαναν στο Πανεπιστήμιο, τα έμαθα μόνος μου διαβάζοντας και πράττοντας, οπότε εσένα που σου τα έχουν διδάξει έχεις τη δυνατότητα να φτάσεις πιο γρήγορα εκεί που εμένα μου πήρε χρόνια.
Είμαι σε σχολείο και μου αρέσει να πράττω, και αν θες, έχω τη ματαιοδοξία να θυμούνται οι μαθητές μου κάποιες διδασκαλίες και μετά από χρόνια και όχι αυτό που θα τους έχει μείνει από το σχολείο να είναι τα παραλειπόμενά του...

 
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: enigma στις Ιουνίου 21, 2007, 01:42:54 am
Α, νόμισα ότι οι πιο παλιοί, όπως εσύ, θα ήξεραν ότι οι καινούριοι τα διδάσκονται κ τα πραγματοποιούν.

Πάντως για τα καύσιμα δε μου απάντησες.
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: billst στις Ιουνίου 21, 2007, 11:46:20 am
Στο νομό που βρίσκομαι πάντως, ο δικός μας ΠΛΗΝΕΤ στέλνει τον ΠΕ19 νεοδιόριστο (το παλικάρι κάνει ότι μπορεί), ΔΕΝ κάνει δουλειά στο γραφείο αλλά στέλνει ΕΞΩ τις επισκευές (δεν είναι λέει όπως παλιά που είχαν ειδικό τεχνικό) και μας παίρνουν ΤΡΕΛΑ λεφτά (πχ επισκευή μητρικής  200 ευρώ!!! Πώς επισκευάζεται μια μητρική με 200 ευρώ την ώρα που σετάκι μητρική, επεξεργαστής και μνήμη κάνει τόσο) και όταν διαμαρτύρομαι λέει "Υπεύθυνος εργαστηρίου είσαι, εάν νομίζεις ότι μπορείς να το διορθώσεις με λιγότερα λεφτά κάντο! Το έχεις το δικαίωμα και μη σου πω, ως υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ, είσαι υποχρεωμένος!".......

Και να σημειώσω ότι δεν είμαι το άτομο που με το παραμικρό θα πάρω τηλεφωνο και πολλές μικροεπισκευές τις κάνω μόνος μου (εννοείτε ότι ότι έχει να κάνει με λογισμικό δεν το σκέφτομαι καν να τηλεφωνήσω...)

ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: mavoglou στις Ιουνίου 21, 2007, 11:35:29 pm
Υπομονή μέχρι να διοριστούνε οι Σχολικοί σύμβουλοι Πληροφορικής που θα έχουνε τις αρμοδιότητες που αναφέρεις και θα ησυχάσεις αφού τον Σύμβουλο θα τον βλέπεις πολύ πιο σπάνια (έως καθόλου)

Άλλα τα καθήκοντα του Σχολικού Συμβούλου και άλλα αυτά του Υπεύθυνου ΚΕ. ΠΛΗ.Ν.Ε.Τ.
Είναι σαφώς διαχωρισμένα.

Οι Σχολικοί Σύμβουλοι της Πληροφορικής προβλέπεται να είναι λίγοι σε αριθμό σε όλη την Ελλάδα και θα τους αναλογεί μεγάλος αριθμός σχολείων.
Αν, όμως, κάποιος επιθυμεί να δει το/η Σχολικό Σύμβουλο από τη νέα σχολική χρονιά δεν έχει παρά να τον/ην καλέσει στο σχολείο του.
Δεν έχω ακούσει μέχρι τώρα στις άλλες ειδικότητες που έχουν Σχολικό Σύμβουλο κάποιος να τον/ην έχει καλέσει και αυτός/η να μην έχει ανταποκριθεί στο κάλεσμα.

Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: mavoglou στις Ιουνίου 22, 2007, 07:11:14 pm
Α, νόμισα ότι οι πιο παλιοί, όπως εσύ, θα ήξεραν ότι οι καινούριοι τα διδάσκονται κ τα πραγματοποιούν.

Πάντως για τα καύσιμα δε μου απάντησες.

Μακάρι να είσαι η εξαίρεση.

Νομίζεις ότι είμαι κυβερνητικός εκπρόσωπος και έχω την υποχρέωση να απαντάω σε όλα; Ευχαριστώ για τη θέση που μου προτείνεις, αλλά δεν είμαι ούτε θα γίνω.
Γράφω όταν έχω κάτι να πω, σε αντίθεση με άλλους.
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: enigma στις Ιουνίου 25, 2007, 03:54:14 pm
Δυστυχώς mavoglou δε μπορείς να ξέρεις τι νομίζω εγώ, δε μπορείς να είσαι στο κεφάλι ενός ανθρώπου που το μόνο που ξέρεις είναι 2 ποστ του σε ένα φόρουμ.

Δε σου προτείνω καμία θέση, ποτέ δε θεώρησα ότι οι άνθρωποι που τους αρέσει να προβάλλονται (π.χ. τις γνώσεις τους) πρέπει να κατέχουν θέσεις. Το ακριβώς αντίθετο.

Εγώ δε γράφω όταν έχω να πω κάτι, μόνο όταν με ρωτάνε κάτι απαντώ. Και συνηθίζω να απαντώ σε αυτά που με ρωτάνε και όχι να πλατιάζω επιδεικνύοντας το ό,τιδήποτε, ''σε αντίθεση με άλλους'' (σύ είπας).
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: jotis στις Μαΐου 05, 2008, 03:18:23 pm
Είμαι τεχνικός υπεύθυνος ΠΛΗΝΕΤ από φέτος (2007-2008) και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: happiness στις Μαΐου 05, 2008, 03:33:55 pm
Είμαι τεχνικός υπεύθυνος ΠΛΗΝΕΤ από φέτος (2007-2008) και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: georgia_cs στις Μαΐου 28, 2010, 11:38:34 am
Καλησπέρα
Φέτος έχω αποσπαστεί στο ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ως τεχνικός. Μήπως ξέρει κανείς πότε τελειώνει η θητεία μας εδώ για καλοκαίρι? Κάποιοι λένε 30 Ιουνίου και κάποιοι 10 Ιουλίου. Να σημειωθεί ότι στην θέση αυτή υπάρχουν κανονικά οι διακοπές των Χριστουγέννων και του Πάσχα όπως και στα σχολεία και όχι όπως στις υπόλοιπες διοικητικές θέσεις της Δευτεροβάθμιας. Δεν ισχύει το ίδιο και για τις διακοπές του καλοκαιριού?
Ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
Αποστολή από: Hartigan στις Μαΐου 28, 2010, 01:13:44 pm
Καλησπέρα
Φέτος έχω αποσπαστεί στο ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ως τεχνικός. Μήπως ξέρει κανείς πότε τελειώνει η θητεία μας εδώ για καλοκαίρι? Κάποιοι λένε 30 Ιουνίου και κάποιοι 10 Ιουλίου. Να σημειωθεί ότι στην θέση αυτή υπάρχουν κανονικά οι διακοπές των Χριστουγέννων και του Πάσχα όπως και στα σχολεία και όχι όπως στις υπόλοιπες διοικητικές θέσεις της Δευτεροβάθμιας. Δεν ισχύει το ίδιο και για τις διακοπές του καλοκαιριού?
Ευχαριστώ

Η απόσπαση σου τελειώνει στις 31 Αυγούστου με το τέλος του σχολικού έτους. Οι τεχνικοί υπεύθυνοι των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. εργάζονται απο 1 Σεπτεμβρίου εως και 10 Ιουλίου όπως και ολοι οι Υπεύθυνοι των γραφείων.