0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η θητεία των Υπεύθυνων ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. λήγει το Σεπτέμβριο του 2010.
Όντως μακριά από ΠΛΗΝΕΤ! Και αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα. Λογικά δεν θα σας ξαναπροτιμήσουν!
Παράθεση από: arianara στις Ιούνιος 11, 2007, 05:59:24 μμΌντως μακριά από ΠΛΗΝΕΤ! Και αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα. Λογικά δεν θα σας ξαναπροτιμήσουν!Εγώ αυτή τη λογική δεν την καταλαβαίνω.Η εργασία των τεχνικών ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είναι ουσιαστική και απαραίτητη.Η εκπαίδευση έχει ανάγκη από ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν, άσχετα σε ποια θέση θα τύχει να βρεθούν (όπως και κάθε θέση δημοσίου υπαλλήλου).Για κάποιους συναδέλφους είναι πολύ καλύτερο να λύνουν τεχνικά προβλήματα σε σχολικά εργαστήρια, και να βοηθούν την ομαλή συνέχιση του μαθήματος της Πληροφορικής σε σχολεία, παρά να αποσπαστούν σε ένα γραφείο και να κρατάνε το πρωτόκολλο. Αν έχουμε τη λογική: "όπου υπάρχει πολύ δουλειά, να φεύγουμε...",τότε πώς θα μπούμε στην τάξη να κάνουμε μάθημα όπως πρέπει.Γιατί η διδασκαλία είναι πολύ πιο δύσκολη και χρονοβόρα υπόθεση αν θέλουμε να γίνεται σωστά.Και σωστά γίνεται όταν:α) στην αρχή της χρονιάς γίνεται ετήσιος προγραμματισμός του μαθήματοςβ) χρησιμοποιούμε διαγνωστική αξιολόγηση στην αρχή κάθε χρονιάς για όλους τους μαθητές μαςγ) χρησιμοποιούμε διαμορφωτικές αξιολογήσεις κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας μας, και τροποποιούμε τη διδασκαλία μας σύμφωνα με τα αποτελέσματα που θα πάρουμε δ) σχεδιάζουμε σχέδια μαθήματος, εμπλουτίζοντας τα με ερεθίσματα που παίρνουμε από τα ενδιαφέροντα των μαθητών μας (και ευτυχώς στην Πληροφορική αυτό είναι εύκολο)ε) σχεδιάζουμε άλλες δραστηριότητες, που βέβαια δεν είμαστε υποχρεωμένοι, αλλά δίνουν χρώμα και ζωντάνια στη σχολική ζωή.Αλλά αν σκεφτόμαστε με τη λογική: "...αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα...", την ίδια λογική θα χρησιμοποιήσουμε και όταν θα μπούμε να διδάξουμε. Έχω συναντήσει μέχρι τώρα δεκάδες συναδέλφους που έχουν πάντα μια δικαιολογία γιατί δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Και αυτό είναι νοοτροπία με οτιδήποτε και να ασχοληθούν.Όπως επίσης έχω συναντήσει και συναδέλφους που όταν είναι υπεύθυνοι σε κάτι που αναλαμβάνουν, έχουν την νοοτροπία να είναι υπεύθυνοι σε οτιδήποτε και να αναλάβουν, είτε διδάσκουν, είτε ασχολούνται με το πρόγραμμα, είτε ασχολούνται με την επιδιόρθωση μιας πρίζας του σχολείου.
Στο νομό που βρίσκομαι πάντως, ο δικός μας ΠΛΗΝΕΤ στέλνει τον ΠΕ19 νεοδιόριστο (το παλικάρι κάνει ότι μπορεί), ΔΕΝ κάνει δουλειά στο γραφείο αλλά στέλνει ΕΞΩ τις επισκευές (δεν είναι λέει όπως παλιά που είχαν ειδικό τεχνικό) και μας παίρνουν ΤΡΕΛΑ λεφτά (πχ επισκευή μητρικής 200 ευρώ!!! Πώς επισκευάζεται μια μητρική με 200 ευρώ την ώρα που σετάκι μητρική, επεξεργαστής και μνήμη κάνει τόσο) και όταν διαμαρτύρομαι λέει "Υπεύθυνος εργαστηρίου είσαι, εάν νομίζεις ότι μπορείς να το διορθώσεις με λιγότερα λεφτά κάντο! Το έχεις το δικαίωμα και μη σου πω, ως υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ, είσαι υποχρεωμένος!".......Και να σημειώσω ότι δεν είμαι το άτομο που με το παραμικρό θα πάρω τηλεφωνο και πολλές μικροεπισκευές τις κάνω μόνος μου (εννοείτε ότι ότι έχει να κάνει με λογισμικό δεν το σκέφτομαι καν να τηλεφωνήσω...)