Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: rorygr στις Μαΐου 27, 2010, 01:52:18 pm
-
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank27_5_10_1336.php
-
Αυξάνεται κατά 1 ώρα το γλωσσικό μάθημα στις Α΄ και
-
Εγώ πάλι βλέπω πολύ ωραία λόγια που προκαλούν εντύπωση!!! Η πράξη όμως;;;;;;;;;;;;;
-
δεν ειπε κατι για μειωσεις ωρων των θετικων μαθηματων στο γυμνασιο μιας και μειωνεται η υλη τους στο 1/3. ουτως η αλλως βεβαια κανεις δε διδασκε ολο το βιβλιο αλλα ελπιζω να μη μειωθουν και οι ωρες διδασκαλιας
-
Εγώ πάλι βλέπω πολύ ωραία λόγια που προκαλούν εντύπωση!!! Η πράξη όμως;;;;;;;;;;;;;
Ψηφιακό υλικό και αυτενέργεια του εκπαιδευτικού. Α και ύστερα αξιολόγηση με βάση τους στόχους του υπεπθ και του παιδαγωγικού (αυτό δεν το είπαμε όμως σήμερα...).
Χρήματα από ΕΣΠΑ μέχρι 2013 κι έπειτα βλέπουμε, έχει πάλι ο Θεός.
-
Εγώ πάλι βλέπω πολύ ωραία λόγια που προκαλούν εντύπωση!!! Η πράξη όμως;;;;;;;;;;;;;
Ψηφιακό υλικό και αυτενέργεια του εκπαιδευτικού. Α και ύστερα αξιολόγηση με βάση τους στόχους του υπεπθ και του παιδαγωγικού (αυτό δεν το είπαμε όμως σήμερα...).
Χρήματα από ΕΣΠΑ μέχρι 2013 κι έπειτα βλέπουμε, έχει πάλι ο Θεός.
εγώ πάλι γιατί πέφτω κάτω από τα γέλια όταν ακούω το ψηφιακό υλικό; ::)
υγ. και ύστερα σκέφτομαι τις μίζες του και ξεχειλίζει η οργή.
-
Εγώ πάλι βλέπω πολύ ωραία λόγια που προκαλούν εντύπωση!!! Η πράξη όμως;;;;;;;;;;;;;
Ψηφιακό υλικό και αυτενέργεια του εκπαιδευτικού. Α και ύστερα αξιολόγηση με βάση τους στόχους του υπεπθ και του παιδαγωγικού (αυτό δεν το είπαμε όμως σήμερα...).
Χρήματα από ΕΣΠΑ μέχρι 2013 κι έπειτα βλέπουμε, έχει πάλι ο Θεός.
εγώ πάλι γιατί πέφτω κάτω από τα γέλια όταν ακούω το ψηφιακό υλικό; ::)
υγ. και ύστερα σκέφτομαι τις μίζες του και ξεχειλίζει η οργή.
Πέφτεις κάτω από τε γέλια εσύ, εγώ και όσοι γνωρίζουν τι συμβαίνει στο δύσμοιρο χώρο της εκπαίδευσης. Οι απέξω όμως ευχαριστιούνται που πλέον οι "τεμπέληδες" δάσκαλοι θα δουλέψουν!!!!! Και ας είναι πολύ μακριά η πραγματικότητα (οχι για το ότι θα δουλέψουν ;D ;D ;D )
-
Αν δεν προτίθεται να κάνει διορισμούς, τότε πώς αυξάνονται οι ώρες έστω και σε κάποια μόνο δημοτικά; Αν και φύσει απαισιόδοξη, γιατί κάτι μου λέει ότι σταδιακά θα "παίξει" η πρόταση του Μπαμπινιώτη, περί διδασκαλίας από φιλολόγους και μαθηματικούς στις δύο τελευταίες τάξεις....;
-
Αν δεν προτίθεται να κάνει διορισμούς, τότε πώς αυξάνονται οι ώρες έστω και σε κάποια μόνο δημοτικά; Αν και φύσει απαισιόδοξη, γιατί κάτι μου λέει ότι σταδιακά θα "παίξει" η πρόταση του Μπαμπινιώτη, περί διδασκαλίας από φιλολόγους και μαθηματικούς στις δύο τελευταίες τάξεις....;
Παίζουν και διαθέσεις/υποχρεωτικές υπερωρίες εκπαιδευτικών κλπ...
-
Αν δεν προτίθεται να κάνει διορισμούς, τότε πώς αυξάνονται οι ώρες έστω και σε κάποια μόνο δημοτικά; Αν και φύσει απαισιόδοξη, γιατί κάτι μου λέει ότι σταδιακά θα "παίξει" η πρόταση του Μπαμπινιώτη, περί διδασκαλίας από φιλολόγους και μαθηματικούς στις δύο τελευταίες τάξεις....;
Μη συνταξιοδότηση και υποχρεωτικές υπερωρίες!!!!
-
Πάντως η μείωση της ύλης της
-
δεν ειπε κατι για μειωσεις ωρων των θετικων μαθηματων στο γυμνασιο μιας και μειωνεται η υλη τους στο 1/3. ουτως η αλλως βεβαια κανεις δε διδασκε ολο το βιβλιο αλλα ελπιζω να μη μειωθουν και οι ωρες διδασκαλιας
Καλά κάνεις και ελπίζεις. Για πες μου δηλ . γιατί νομίζεις ότι μειώνει την ύλη πραγματικά σε κάποια μαθήματα;
-
Εγώ πάλι βλέπω πολύ ωραία λόγια που προκαλούν εντύπωση!!! Η πράξη όμως;;;;;;;;;;;;;
Ψηφιακό υλικό και αυτενέργεια του εκπαιδευτικού. Α και ύστερα αξιολόγηση με βάση τους στόχους του υπεπθ και του παιδαγωγικού (αυτό δεν το είπαμε όμως σήμερα...).
Χρήματα από ΕΣΠΑ μέχρι 2013 κι έπειτα βλέπουμε, έχει πάλι ο Θεός.
εγώ πάλι γιατί πέφτω κάτω από τα γέλια όταν ακούω το ψηφιακό υλικό; ::)
υγ. και ύστερα σκέφτομαι τις μίζες του και ξεχειλίζει η οργή.
από τη μια οι μίζες και από την άλλη ... "ο εκπαιδευτικός φτιάχνει το δικό του υλικό". Με άλλα λόγια κόψε το λαιμό σου για να βρεις ότι σου χρειάζεται. Εμείς ορίζουμε τη γραμμή τερματισμού (όπου θα κρίνεσαι). Εσύ βρες στολή, παπούτσια, σπόνσορα, βάλε τα πόδια στο κεφάλι, τρέχα (μισθό και σύνταξη μόνο μην αναμένεις...).
-
δεν ειπε κατι για μειωσεις ωρων των θετικων μαθηματων στο γυμνασιο μιας και μειωνεται η υλη τους στο 1/3. ουτως η αλλως βεβαια κανεις δε διδασκε ολο το βιβλιο αλλα ελπιζω να μη μειωθουν και οι ωρες διδασκαλιας
Καλά κάνεις και ελπίζεις. Για πες μου δηλ . γιατί νομίζεις ότι μειώνει την ύλη πραγματικά σε κάποια μαθήματα;
έτσι κι αλλιώς δεν ήσουν υποχρεωμένος να ολοκληρώσεις την ύλη, που έτσι κι αλλιώς δεν ολοκληρωνόταν με τίποτε. Λαϊκισμός και πάλι για να χαϊδέψει τα αφτιά των γονιών.
Χρειάζεται μείωση της ύλης αλλά μέσα από άλλα αναλυτικά προγράμματα κι όχι κόβω τόσο αφήνω τόσο, μπακαλίστικα. Και από ότι ακούσαμε φτιάχνονται τα νέα αναλυτικά αλλά δυστυχώς για άλλη μια φορά χωρίς τη μάχιμη εκπαιδευτική κοινότητα να συμμετέχει.
-
Εγώ πάλι βλέπω πολύ ωραία λόγια που προκαλούν εντύπωση!!! Η πράξη όμως;;;;;;;;;;;;;
Ψηφιακό υλικό και αυτενέργεια του εκπαιδευτικού. Α και ύστερα αξιολόγηση με βάση τους στόχους του υπεπθ και του παιδαγωγικού (αυτό δεν το είπαμε όμως σήμερα...).
Χρήματα από ΕΣΠΑ μέχρι 2013 κι έπειτα βλέπουμε, έχει πάλι ο Θεός.
εγώ πάλι γιατί πέφτω κάτω από τα γέλια όταν ακούω το ψηφιακό υλικό; ::)
υγ. και ύστερα σκέφτομαι τις μίζες του και ξεχειλίζει η οργή.
από τη μια οι μίζες και από την άλλη ... "ο εκπαιδευτικός φτιάχνει το δικό του υλικό". Με άλλα λόγια κόψε το λαιμό σου για να βρεις ότι σου χρειάζεται. Εμείς ορίζουμε τη γραμμή τερματισμού (όπου θα κρίνεσαι). Εσύ βρες στολή, παπούτσια, σπόνσορα, βάλε τα πόδια στο κεφάλι, τρέχα (μισθό και σύνταξη μόνο μην αναμένεις...).
και δεν πάω να σκάψω το χωράφι καλύτερα και να συνομιλώ με τους φίλους μου τα ζώα; άντε γιατί...είπαμε πως μας αρέσει το σεξ αλλά όχι και έτσι... :P
-
Αχ, τι ωραίο που είναι αυτό το ... ράβε ξήλωνε και το άλλο το ακόμη ωραιότερο... στου κασίδη το κεφάλι! :P