Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: bikini στις Ιουνίου 10, 2010, 08:56:21 am
-
Επειδή προβληματίστηκα... :-\ ::)
-
Εγω επιτηρω αυστηρα. Κι αν ο συναδελφος ειναι χαλαρος και το παιζει μαθητοπατερας, επειδη εκνευριζομαι, γινομαι ακομη αυστηροτερη.
-
Υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι που πρέπει να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας και πάρα πολλοί λόγοι που τα παιδιά δεν πρέπει να αντιγράφουν, σε οποιαδήποτε τάξη, γιατί μετά γίνεται κακή συνήθεια. Ο κυριότερος λόγος είναι η δικαιοσύνη.
Δεν πρέπει να μας προβληματίζει πιστεύω.
-
εγώ παιδιά πήρα χτες τα ωραία μου γραπτάκια( ιστορία γενικής γ' λυκείου) να διορθώσω. διαπίστωσα ότι σε δύο ερωτήσεις στο 90 τοις 100 των γραπτών υπήρχε πανομοιότυπη εκφραστικά απάντηση...αυτά που γράφανε δεν υπήρχαν ούτε στο βιβλίο ούτε και στις σημειώσεις που τους μοίραζα....ήταν πράγματα ψιλοπαρμένα από την κατεύθυνση που από μία καλή μαθήτρια θεωρητικής διέρρευσαν στους υπολοίπους...μα καλά τους τα υπαγόρευε;;;
και ο συνάδελφος μου τι έκανε;;;;
-
Το θεμα ειναι: ΕΣΥ τι έκανες;;;; Εννοώ δεν του είπες τίποτα; Σίγουρα θα έπρεπε να του πεις ότι κατάλαβες πως δεν ήταν και τόσο σωστός στη δουλειά του! Για να μη σε περνάνε και ηλίθια...Παιδιά και συνάδελφος-επιτηρητής!!!
-
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι υπήρξαν συνάδελφοι που επέλεξαν τις δύο τελευταίες απαντήσεις! Ίσως θα πρεπε να μπαίνουν την ώρα της εξέτασης επιτηρητές να επιτηρούν τους επιτηρητές. Ντροπή.
-
Υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι που πρέπει να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας και πάρα πολλοί λόγοι που τα παιδιά δεν πρέπει να αντιγράφουν, σε οποιαδήποτε τάξη, γιατί μετά γίνεται κακή συνήθεια. Ο κυριότερος λόγος είναι η δικαιοσύνη.
Δεν πρέπει να μας προβληματίζει πιστεύω.
Έθεσα το ερώτημα, γιατί, όπως είπα κ στο αρχικό μου μήνυμα, προβληματίστηκα.
1ον, όπως κ η max, διόρθωνα γραπτά σε έκθεση κ κείμενα της Α κ -ω τι διαβασμένα μαθητούδια που έχω!- 4 διαδοχικοί μαθητές ανά 2 είχαν την ίδια απάντηση σε 2 ερωτήσεις :o κ κ οι 18 :o :o την ίδια, σωστή βεβαίως, σφυριγμένη από τους καλούς, απάντηση (ζητούσα μόνο το όνομα ενός ποιητή κ τίποτε παραπάνω).
Στο άλλο τμήμα ήμουν εκτός από εισηγήτρια κ επιτηρήτρια. Όχι να ευλογήσω τα γένια μου, βρε συνάδελφοι, αλλά όντως ξεχώριζε ο διαβασμένος από τον μισοδιαβασμένο ή τον αδιάβαστο.
Κάθε φορά, λοιπόν, που πήγαινα στο τμήμα των 18 για το οποίο μίλησα νωρίτερα, οι 2 επιτηρητές ήταν
- μονίμως στην πόρτα
- μονίμως με τσιγάρο στο χέρι
- μονίμως συζητούσαν σχεδόν με κανονική φωνή
- μονίμως βλέποντάς με με "διαβεβαίωναν" πως "εδώ δεν έχουμε κανένα πρόβλημα".
Μάλιστα, ο ένας εκ των 2 αποφάσισε αυθαίρετα, πριν μπουν τα παιδιά να γράψουν, να αλλάξει την αίθουσα επιτήρησης κ να βρίσκεται με τον άλλο επιτηρητή στο τμήμα των 18 με την αιτιολόγηση "να είμαι με τον ..., να λέμε καμιά μ@λ@κία". :-X
2ον, επιτηρούσα στην Γ κ μονίμως κοίταζα όλους τους μαθητές, για να μη μιλάνε μεταξύ τους, να μην αντιγράφουν, να είναι στο γραπτό τους κ μόνο. Κάθε φορά που έβλεπα οτιδήποτε, έκανα παρατήρηση, είτε φωναχτά είτε χαμηλόφωνα, είτε με λόγια είτε με πράξη (π.χ. την σπρωγμένη στην άκρη κόλλα αναφοράς για να βλέπει κ ο πισινός ( :-[ ;D ) την έσπρωχνα μπροστά από το μαθητή. Η δε άλλη συνάδελφος που ήταν κ εισηγήτρια ήταν εντελώς χαλαρή κ ό,τι κ να τη ρωτούσαν τα παιδιά, σχετικό ή παντελώς άσχετο με το μάθημα στο οποίο εξετάζονταν, απαντούσε κ δημιουργούνταν αναστάτωση.
Παράδειγμα;
Μ (μαθητής 1): Κυρία, τι εννοείτε στην ερώτηση 2;
Σ (συνάδελφος): Τι δεν καταλαβαίνεις, Γιώργο;
Μ 2: Ναι, ρε, τι δεν καταλαβαίνεις;
Σ: Σας είχαμε προειδοποιήσει για το τι περίπου θα έπεφτε, βρε Γιώργο!
Μ 3: Ναι, ρε, αδιάβαστος ήρθες;
Σ: Έλα, γράψτε.
Μ 1: Γιατί, ρε εσύ ήρθες διαβασμένος;
Μ 2: Ναι, ρε. Δεν έτρεχα στις καφετέριες χτες.
Σ: Γιώργο, έπινες καφέ χτες αντί να διαβάζεις; κτλ κτλ
Σε αυτή την αναστάτωση κ το διάλογο εν ώρα γραπτών εξετάσεων με την συναίνεση κ της συναδέλφου :o προσπαθούσα να επιβάλλω την τάξη, γιατί υπήρχαν κ μαθητές που προσπαθούσαν να συγκεντρωθούν κ δεν τους ένοιαζε να μάθουν αν ο Γιώργος διάβασε ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο.
Κ επειδή υπηρετώ στο Λύκειο από όπου κ εγώ απολύθηκα, άρα είμαι δασκάλα παιδιών των οποίων τους γονείς γνωρίζω καλά κ εγώ κ η οικογένειά μου, μία μαθήτρια κ ένα πατέρας παραπονέθηκαν στον πατέρα μου πως "η κόρη σας είναι πολύ αυστηρή" κ "η κόρη σου μου είπε ο γιος μου ότι ήταν πολύ αυστηρή προχτές που έγραφαν κ δεν τους άφησε να αντιγράψουν" αντίστοιχα.
Έρχομαι, λοιπόν, κ ρωτάω εσάς συνάδελφοι, εξ' ου κ το θέμα:
1ον, πώς μπορώ να προλάβω περιστατικό σαν το 1ο χωρίς να θίξω το συνάδελφο; Η κλειστή κοινωνία κ ο τόπος όπου μεγάλωσα κ έζησα βλέπετε... :-\
2ον, για την περίπτωση 2, "προσπαθώ να σώσω την Παιδεία", όταν άλλοι δεν το κάνουν, ή προχωρώ ακάθεκτη κάνοντας τη δουλειά μου όπως επιβάλλεται κ όπως όφειλαν όλοι να κάνουν; Εξάλλου, καλύτερα να με λένε στρίγγλα οι μαθητές κ ότι δεν τους άφησα καθόλου να κουνηθούν παρά ηλίθια κ ότι γινόταν στην τάξη της μουρλής. Ε; ??? ??? :-\
-
Πρώτη φορά δουλεύω στο σχολείο, ωρομίσθια και έχω κάνει αρκετές επιτηρήσεις μέχρι τώρα. Ειλικρινά αναρωτιέμαι με αυτά που γραφεις bikini. Γιατί δεν είναι καθόλου εύκολο να αντιγράψει κάποιος όταν στην τάξη υπάρχουν 2 επιτηρητές και κάθε μαθητής κάθεται μόνος του. Άνετα ο επιτηρητής είχε γενική εποπτεία της τάξης και χωρίς καθόλου να κουνηθεί από τη θέση του θα έλεγα!
Οι συναδερφοί σου πρεπει να ήταν εντελώς στρουμφοχωριό. Σε μας η μόνη αντιγραφή που μπορεί να έκανε ο μαθητής ήταν να δει κάτι από την κόλλα του μπροστινού, αν εκείνος την έκανε στην άκρη (πράγμα που το βλέπαμε και τους κάναμε παρατήρηση) ή σε κάποια ερώτηση με "κυκλώστε το σωστό" να του πει κάποιος "σωστό είναι το β". Να αντιγράψει από άλλον ολόκληρη άσκηση δε γινόταν με τίποτα!
Μάλιστα μηδενίστηκαν και 2 γραπτά μαθητών της Γ' Λυκείου επειδή πιάστηκαν με σκονάκι! (σε διαφορετικά μαθήματα, το ένα μάλιστα ήταν στο δικό μου, Θουκυδίδης, είχε σκονάκι τη μετάφραση).
Ο επιτηρητής είδε ότι ο μαθητής είχε σκονάκι, του έκανε έμμεσα παρατήρηση, πχ σε βλέπω ανησυχο, του άλλαξε θέση κλπ αλλά ο μαθητής το διακινδύνευσε (τι να πω -τέτοια χαζομάρα), έβγαλε το σκονάκι και τελικά μηδενίστηκε.
Νομίζω ότι πρέπει να μιλήσεις με τους συναδέρφους σου κι ας πειραχτούν. Δε φτάνει που με τους βαθμούς που βάζουμε δε μένει κανένας, κι ας μην έχει ανοίξει βιβλίο όλη τη χρονιά, αν τους αφήνουμε και ν' αντιγράφουν στις τελικές εξετάσεις τότε γιατί πάνε σχολείο; Ας το κλεισουμε το ρημάδι, να κάτσουν οι μαθητές σπίτι τους και όταν κλεισουν τα 18 να έρθουν να τους δώσουμε το απολυτήριο! Κι ο βαθμός να μπαίνει με κλήρωση! Γιατί αιωνίως θα πρέπει να αδικούνται αυτοί που στρώθηκαν και διάβασαν; Και δε μιλάω για τους καλούς μαθητές αλλά και για τους "κακούς" ή μέτριους που όμως προσπάθησαν....
-
Νομίζω ότι πρέπει να μιλήσεις με τους συναδέρφους σου κι ας πειραχτούν. Δε φτάνει που με τους βαθμούς που βάζουμε δε μένει κανένας, κι ας μην έχει ανοίξει βιβλίο όλη τη χρονιά, αν τους αφήνουμε και ν' αντιγράφουν στις τελικές εξετάσεις τότε γιατί πάνε σχολείο; Ας το κλείσουμε το ρημάδι, να κάτσουν οι μαθητές σπίτι τους και όταν κλείσουν τα 18 να έρθουν να τους δώσουμε το απολυτήριο! Κι ο βαθμός να μπαίνει με κλήρωση! Γιατί αιωνίως θα πρέπει να αδικούνται αυτοί που στρώθηκαν και διάβασαν; Και δε μιλάω για τους καλούς μαθητές αλλά και για τους "κακούς" ή μέτριους που όμως προσπάθησαν....
++++++++++
-
Το θεμα ειναι: ΕΣΥ τι έκανες;;;; Εννοώ δεν του είπες τίποτα; Σίγουρα θα έπρεπε να του πεις ότι κατάλαβες πως δεν ήταν και τόσο σωστός στη δουλειά του! Για να μη σε περνάνε και ηλίθια...Παιδιά και συνάδελφος-επιτηρητής!!!
Σήμερα ίσως τον δω αλλά δεν ξέρω αν θα του μιλήσω. ψιλοντρέπομαι..αν μου δώσει πάσα θα το κάνω σίγουρα μεταξύ σοβαρού και αστείου.
bikini νομίζω ότι καλά κάνεις και είσαι αυστηρή. σημασία έχει να τα έχουμε καλά με τον ευσυνείδητο εαυτό μας και όχι με τα παιδιά.
ίσως θα ήταν καλό σε συναδέλφους που ξέρουμε ότι είναι "στρουμφοχωριό"(πολύ μου άρεσε olgalia) να τους λέμε από την αρχή "αυτό το τμήμα είναι λίγο ζωηρό. να είσαι αυστηρός". βέβαια όταν είμαστε νέοι σε ένα σχολείο δεν μπορούμε να ξέρουμε πράγματα και καταστάσεις.
νομίζω ότι φαινόμενα σαν κι αυτά (μπάχαλο) έχουν απαξιώσει το δημόσιο σχολείο.
-
Δυστυχως υπάρχουν πολλοί ...."συναδελφοι" που ειναι όχι μόνο στρουμφοχωριά αλλά στρουμφο-κράτος εν κράτει... Την Τρίτη έγραφε η
-
νομίζω ότι φαινόμενα σαν κι αυτά (μπάχαλο) έχουν απαξιώσει το δημόσιο σχολείο.
και το κύρος του εκπαιδευτικού, επίσης
-
Προς bikini
-
Υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι που πρέπει να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας και πάρα πολλοί λόγοι που τα παιδιά δεν πρέπει να αντιγράφουν, σε οποιαδήποτε τάξη, γιατί μετά γίνεται κακή συνήθεια. Ο κυριότερος λόγος είναι η δικαιοσύνη.
Δεν πρέπει να μας προβληματίζει πιστεύω.
Έθεσα το ερώτημα, γιατί, όπως είπα κ στο αρχικό μου μήνυμα, προβληματίστηκα.
1ον, όπως κ η max, διόρθωνα γραπτά σε έκθεση κ κείμενα της Α κ -ω τι διαβασμένα μαθητούδια που έχω!- 4 διαδοχικοί μαθητές ανά 2 είχαν την ίδια απάντηση σε 2 ερωτήσεις :o κ κ οι 18 :o :o την ίδια, σωστή βεβαίως, σφυριγμένη από τους καλούς, απάντηση (ζητούσα μόνο το όνομα ενός ποιητή κ τίποτε παραπάνω).
Στο άλλο τμήμα ήμουν εκτός από εισηγήτρια κ επιτηρήτρια. Όχι να ευλογήσω τα γένια μου, βρε συνάδελφοι, αλλά όντως ξεχώριζε ο διαβασμένος από τον μισοδιαβασμένο ή τον αδιάβαστο.
Κάθε φορά, λοιπόν, που πήγαινα στο τμήμα των 18 για το οποίο μίλησα νωρίτερα, οι 2 επιτηρητές ήταν
- μονίμως στην πόρτα
- μονίμως με τσιγάρο στο χέρι
- μονίμως συζητούσαν σχεδόν με κανονική φωνή
- μονίμως βλέποντάς με με "διαβεβαίωναν" πως "εδώ δεν έχουμε κανένα πρόβλημα".
Μάλιστα, ο ένας εκ των 2 αποφάσισε αυθαίρετα, πριν μπουν τα παιδιά να γράψουν, να αλλάξει την αίθουσα επιτήρησης κ να βρίσκεται με τον άλλο επιτηρητή στο τμήμα των 18 με την αιτιολόγηση "να είμαι με τον ..., να λέμε καμιά μ@λ@κία". :-X
2ον, επιτηρούσα στην Γ κ μονίμως κοίταζα όλους τους μαθητές, για να μη μιλάνε μεταξύ τους, να μην αντιγράφουν, να είναι στο γραπτό τους κ μόνο. Κάθε φορά που έβλεπα οτιδήποτε, έκανα παρατήρηση, είτε φωναχτά είτε χαμηλόφωνα, είτε με λόγια είτε με πράξη (π.χ. την σπρωγμένη στην άκρη κόλλα αναφοράς για να βλέπει κ ο πισινός ( :-[ ;D ) την έσπρωχνα μπροστά από το μαθητή. Η δε άλλη συνάδελφος που ήταν κ εισηγήτρια ήταν εντελώς χαλαρή κ ό,τι κ να τη ρωτούσαν τα παιδιά, σχετικό ή παντελώς άσχετο με το μάθημα στο οποίο εξετάζονταν, απαντούσε κ δημιουργούνταν αναστάτωση.
Παράδειγμα;
Μ (μαθητής 1): Κυρία, τι εννοείτε στην ερώτηση 2;
Σ (συνάδελφος): Τι δεν καταλαβαίνεις, Γιώργο;
Μ 2: Ναι, ρε, τι δεν καταλαβαίνεις;
Σ: Σας είχαμε προειδοποιήσει για το τι περίπου θα έπεφτε, βρε Γιώργο!
Μ 3: Ναι, ρε, αδιάβαστος ήρθες;
Σ: Έλα, γράψτε.
Μ 1: Γιατί, ρε εσύ ήρθες διαβασμένος;
Μ 2: Ναι, ρε. Δεν έτρεχα στις καφετέριες χτες.
Σ: Γιώργο, έπινες καφέ χτες αντί να διαβάζεις; κτλ κτλ
Σε αυτή την αναστάτωση κ το διάλογο εν ώρα γραπτών εξετάσεων με την συναίνεση κ της συναδέλφου :o προσπαθούσα να επιβάλλω την τάξη, γιατί υπήρχαν κ μαθητές που προσπαθούσαν να συγκεντρωθούν κ δεν τους ένοιαζε να μάθουν αν ο Γιώργος διάβασε ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο.
Κ επειδή υπηρετώ στο Λύκειο από όπου κ εγώ απολύθηκα, άρα είμαι δασκάλα παιδιών των οποίων τους γονείς γνωρίζω καλά κ εγώ κ η οικογένειά μου, μία μαθήτρια κ ένα πατέρας παραπονέθηκαν στον πατέρα μου πως "η κόρη σας είναι πολύ αυστηρή" κ "η κόρη σου μου είπε ο γιος μου ότι ήταν πολύ αυστηρή προχτές που έγραφαν κ δεν τους άφησε να αντιγράψουν" αντίστοιχα.
Έρχομαι, λοιπόν, κ ρωτάω εσάς συνάδελφοι, εξ' ου κ το θέμα:
1ον, πώς μπορώ να προλάβω περιστατικό σαν το 1ο χωρίς να θίξω το συνάδελφο; Η κλειστή κοινωνία κ ο τόπος όπου μεγάλωσα κ έζησα βλέπετε... :-\
2ον, για την περίπτωση 2, "προσπαθώ να σώσω την Παιδεία", όταν άλλοι δεν το κάνουν, ή προχωρώ ακάθεκτη κάνοντας τη δουλειά μου όπως επιβάλλεται κ όπως όφειλαν όλοι να κάνουν; Εξάλλου, καλύτερα να με λένε στρίγγλα οι μαθητές κ ότι δεν τους άφησα καθόλου να κουνηθούν παρά ηλίθια κ ότι γινόταν στην τάξη της μουρλής. Ε; ??? ??? :-\
Εννοώ ότι δεν πρέπει να μας προβληματίζει για το τι είναι το σωστό. Και αυτό δεν αλλάζει όπου και να είναι το σχολείο, όποια και αν είναι τα παιδιά, όποιοι και να είναι οι συνάδελφοι δίπλα μας.
Όλοι μας δυστυχώς λίγο πολύ ξέρουμε τι γίνεται και έχουμε πολλές περιπτώσεις να διηγηθούμε.
Εγώ θα επιμείνω στο θέμα της δικαιοσύνης, γιατί αδικείται ο μαθητής που έχει διαβάσει και αυτός που δεν έχει κάποιον καλό δίπλα του να αντιγράψει και στο θέμα της αξιοπρέπειας, γιατί είμαστε εκεί για να διαφυλάξουμε αυτή τη δικαιοσύνη έχοντας μια υποχρέωση προς το συνάδελφο εισηγητή, προς το θεσμό του σχολείου και το κύρος των απολυτηρίων αλλά και του κλάδου μας. Και επειδή είμαστε και παιδαγωγοί θα πρέπει εμείς να μαθαίνουμε στα παιδιά ότι "τα αγαθά κόποις κτώνται".
-
αυτό που θα σας αναφέρω είναι το πιο ακραίο!
συνάδελφος στο περσινό σχολείο που ήμουνα έκανε το εξής κατάπτυστο! έλεγε στα παιδιά τις απαντήσεις!όχι φυσικά στο δικό της μάθημα!αλλά στα υπόλοιπα!ό,τι ήξερε και μπορούσε να βοηθήσει το έκανε!
αυτό ήταν πολύ γνωστό σε όλους τους συναδέλφους.σκεφτόμουν πραγματικά τι έπρεπε να κάνω σε περίπτωση που επιτηρούσαμε μαζί!ευτυχώς δεν έτυχε να επιτηρήσουμε μαζί!
δεν ξέρω πραγματικά τι θα έκανα!!!
εκτός εαυτού!
για να μην αναφέρω περιπτώσεις όπου συνάδελφος έχει το παιδί του στο σχολείο!
εκεί να δείτε!
συνάδελφοι να του δίνουν τα θέματα είτε απευθείας είτε εμμέσως!
να είμαστε "υποχρεωμένοι" να βάλουμε καλό βαθμό στο παιδί!
να πρέπει να της πουν αν θα εξετάσει ο συνάδελφος ή όχι την επόμενη μέρα!
ευτυχώς, και σε αυτή τη περίπτωση δεν είχα μαθητή το γιο της!
αλλά, συνάδελφοι, μιλάμε για απίστευτα πράγματα!
απίστευτη ανηθικότητα!
-
Προς bikini
-
επιστρέφω με νέα. ο συνάδελφος με το που με είδε το πρωί με ρώτησε πώς ήταν τα γραπτά..όταν του απάντησα ότι επρόκειτο για το βασίλειο της αντιγραφής μου είπε: " τι να έκαν; τρίτη λυκείου, τελευταίο μάθημα..."
-
έπρεπε να του απαντησεις "γιατί, υπάρχει κάποια δάταξη που λέει ότι η Γ λυκείου στο τελευταίο μάθημα μπορεί να το κάνει μπάχαλο;"
αμάν πια με τους "συναδέλφους" που απαξιώνουν το συνάδελφο και το μάθημά του...έλεος...στην τελική, άμα θέλουμε να βοηθήσουμε, ξέρουμε και μόνοι μας - δε χρειαζόμαστε τους αυτόφωτους μαθητοπατέρες.
-
έπρεπε να του απαντησεις "γιατί, υπάρχει κάποια δάταξη που λέει ότι η Γ λυκείου στο τελευταίο μάθημα μπορεί να το κάνει μπάχαλο;"
αμάν πια με τους "συναδέλφους" που απαξιώνουν το συνάδελφο και το μάθημά του...έλεος...στην τελική, άμα θέλουμε να βοηθήσουμε, ξέρουμε και μόνοι μας - δε χρειαζόμαστε τους αυτόφωτους μαθητοπατέρες.
Εγώ θέλω να βοηθάω, αλλά συνεκτιμώντας κ την προσπάθεια του παιδιού.
Αν προσπαθεί/τολμάει/έχει το θράσος το παιδί να με θεωρήσει βλάκα ("σιγά μην καταλάβει αυτή, κάτσε να αντιγράψω να πάρω κανένα βαθμό παραπάνω"...) ή επιεική με το στανιό ο "συνάδελφος" (βλέπε απάντηση της max), τότε "φορτώνω", "τα παίρνω" κ βαθμολογώ πολύ πιο αυστηρά απ' ό,τι είχα σκοπό.
Κ αν ο χ μαθητής θέλει, π.χ., 4,4 να περάσει κ έχει γράψει 4, θα κρατήσω το 4. >:( :-X
-
ENNOEITAI!!!! συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες.
-
επιστρέφω με νέα. ο συνάδελφος με το που με είδε το πρωί με ρώτησε πώς ήταν τα γραπτά..όταν του απάντησα ότι επρόκειτο για το βασίλειο της αντιγραφής μου είπε: " τι να έκαν; τρίτη λυκείου, τελευταίο μάθημα..."
Και γιατί δεν μηδενίστηκαν γραπτά;;;
-
πάντως για να ξερεις. και επειδή προβλέπεται η διαδικασία - μπορείς να ζητήσεις ακύρωση της εξέτασης και επανεξέταση στο μάθημα αυτό με τη δικαιολογία της αντιγραφής και δολίευσης των εξετάσεων.
-
επιστρέφω με νέα. ο συνάδελφος με το που με είδε το πρωί με ρώτησε πώς ήταν τα γραπτά..όταν του απάντησα ότι επρόκειτο για το βασίλειο της αντιγραφής μου είπε: " τι να έκαν; τρίτη λυκείου, τελευταίο μάθημα..."
Και γιατί δεν μηδενίστηκαν γραπτά;;;
Μάλλον με το παράλογο επιχείρημα ότι πρόκειται για Γ :o οι επιτηρητές έκαναν τα στραβά μάτια. >:(
Παρεμπιπτόντως, όταν σήμερα στο σχολείο σχολίασα σε μία συνάδελφο ότι το τάδε τμήμα έκανε παράπονα ότι είμαι αυστηρή, απάντησε φυσικότατα "κ εγώ προχτές μάζεψα καμιά 15αριά σκονάκια. Τι να κάνεις; Προσπαθείς να κάνεις τα στραβά μάτια." :o :-X :-X >:( >:(
-
αν και δεν τα ήξερα αυτά που μου λέτε παιδιά, δε θέλω να το τραβήξω τόσο. φόβαμαι πως όλοι θα το θεωρήσουν υπερβολικό. απλά θα προσέχω περισσότερο εξηγώντας σε ορισμένους ότι θέλω να είναι αυστηροί.
-
και σε μένα έτυχε επιτηρητής να βοηθήσει μαθητή, ευτυχώς όμως ο 2ος επιτηρητής τον έβαλε σε τάξη.
δεν τους καταλαβαίνω πραγματικά, κάθε χρόνο τα ίδια. Δηλαδή εγώ σαν εισηγήτρια θα βοηθήσω αν θέλω με τα θέματα που θα βάλω, και αυτοί σαν επιτηρητές πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους, γιατί βοηθώντας τους μαθητές μπλέκονται στη δική μου δουλειά!
στο σχολείο που είμαι έχουμε κανά δυο τρεις καθηγητές, που πρέπει να τους επιτηρείς για να κάνουν τη δουλειά τους. Πιάνουν κουβέντα με τους μαθητές και γίνεται χαμός στην τάξη, σε σημείο να ενοχλούν τις διπλανές αίθουσες και να έρχεται ο διάδρομος να επιβάλει την τάξη. Και μετά τα παιδιά φταίνε λένε. πως γίνεται τα ίδια παιδιά να γράφουν ήσυχα με άλλους επιτηρητές?
Και η αντίδραση των παιδιών ειναι ανάλογη, όταν έχουν τους χαλαρούς πέφτει χειροκρότημα, όταν έχουν τους αυστηρούς λένε ένα ωχ και τιποτα παραπάνω, γράφουν ήσυχα!
-
Και μένα μου έχει τύχει ακριβώς το ίδιο. Μερικοί επιτηρητές πράγματι χρειάζονται επιτήρηση.
-
Δεν είμαι ούτε καθηγητής, ούτε επιτηρητής, όμως καλό θα είναι όσοι αναλαμβάνουν επιτηρητές μέχρι την Γ λυκείου να είναι χαλαροί. Δεν καθήσταται λογικό οι επιτηρητές να κόβουν το μέλλον των μαθητών που θέλουν να πάρουν ένα απολυτήριο λυκείου. Στο κάτω κάτω εάν οι μαθητές αντιγράψουν λιγάκι η βοηθηθούν ΔΕΝ θα φάνε την θέση των καθηγητών που αναλαμβάνουν επιτηρητές. Αλλά πάντα οι καθηγητές τέτοιοι ήσαν και τέτοιοι θα παραμείνουν. ΔΕΝ χωράει αυστηρότης σε προαγωγικές η απολυτήριες εξετάσεις της μέσης εκπαίδευσης, ούτε σε εξετάσεις ενός πιστοποιητικού. Αλλά όπως προείπα και παραπάνω, οι καθηγητές - επιτηρητές δεν χάνουν την ευκαιρία να κόψουν, να διασύρουν, να καταστρέψουν το μέλλον των μαθητών η να βγάλουν τα δικά τους αποθημένα πάνω στους μαθητές. Και στην τελική δεν θα φάει κανένας μαθητής τη θέση κανενός καθηγητή - επιτηρητή εάν θα πάρει ένα απολυτήριο λυκείου η ένα πιστοποιητικό.
-
νικολα trollαρεις;
-
Δηλαδη ειναι θεμιτο δυο μαθητες να παρουν τον ιδιο βαθμο και ο ενας να εχει διαβασει και ο αλλος να εχει αντιγραψει;Για αυτο φτασαμε εδω που φτασαμε.Ειναι θεμα αξιων και ηθικης.
-
Αγαπητέ Νίκο, δεν ξέρω τι κάνεις, εύχομαι όμως να μη βρεθείς ποτέ σε θέση ευθύνης ή σε θέση που θα πρέπει να αποδίδεις δικαιοσύνη.
-
Όποιος μαθητής αντιγράφει, κλέβει τους συμμαθητές τους και εξαπατά όλους.
Όποιος επιτηρητής επιτρέπει την αντιγραφή, είναι υπεύθυνος για την αδικία και εξαπάτηση, και μάλιστα είναι διπλά υπεύθυνος.
Τι ντεν καταλαβαίνουν ορισμένοι;
Μάλλον πρέπει να μπουν ποινές και σε επιτηρητές που δεν ασκούν καλά τα καθήκοντά τους, για να γίνεται σωστά η δουλειά..
-
Δηλαδη ειναι θεμιτο δυο μαθητες να παρουν τον ιδιο βαθμο και ο ενας να εχει διαβασει και ο αλλος να εχει αντιγραψει;Για αυτο φτασαμε εδω που φτασαμε.Ειναι θεμα αξιων και ηθικης.
Μπορεί να μην είναι θεμιτό να πάρει ένας που έχει κουραστεί 18 και να πάρει εξίσου 18 ένας που αξίζει για 5. Είναι όμως θεμιτό να βοηθηθούν στο μέγιστο όσοι προσπαθούν και όσοι θέλουν να πάρουν ένα απολυτήριο μέσης εκπαίδευσης. Δεν είπαμε ένας που αξίζει για 5 να του δωθεί το 18, όμως το να τον βοηθήσουν οι καθηγητές να βγάλει ένα 9,5 για να περάσει... ΔΕΝ χάλασε και ο κόσμος. Όπως έγραψα και παραπάνω δεν θα φάει τη θέση κανενός καθηγητή.
-
nikos25 υπάρχουν μαθητές που δεν θέλουν να βοηθήσουν τον εαυτό τους. Στο δικό μου μάθημα (αγγλικά) έβαλα τέτοια θέματα που για να πιάσεις το 8 και να περάσεις έπρεπε να κάνεις δύο πράγματα. Στην μια άσκηση που ήταν με κενά έπρεπε να γράψεις το ρήμα που είχε στην παρένθεση και να προσθέσεις το -ed. Αυτό τους το είπα και την προηγούμενη μέρα και το είχαμε και στο διαγώνισμα (για εξάσκηση!). Επίσης οι ερωτήσεις του κειμένου ήταν τέτοιες που και να μην ήξερες αγγλικά έβλεπες την έρωτηση και όπου έβλεπες στο κείμενο τις ίδιες λέξεις που είχε στην ερώτηση έγραφες την πρόταση και ήταν η σωστή απάντηση. Τους το είπα οτι το reading θα είναι έτσι κάναμε και ένα παράδειγμα στην τάξη, είχαμε και τέτοιου είδους reading στο διαγώνισμα (για να εξασκηθούν και να είναι έτοιμοι!). Πίστεψέ με υπήρχαν παιδιά που κόπηκαν. Στο διαγώνισμα θυμάμαι πήγαινα πάνω απο κάποιους μαθητές και τους έλεγα να κάνουν τουλάχιστον τις ερωτήσεις και ξέρεις τι έλεγαν; 'Ωχ κυρία βαριέμαι να ψάχνω...'. Δηλαδή δεν ήταν οτι δεν μπορούσαν γιατί π.χ. 'δεν έπαιρναν τα γράμματα' αλλά βαριόντουσαν. Γιατί αυτοί οι μαθητές πρέπει να παίρνουν το απολυτήριο χωρίς να κοπιάσουν στο ελάχιστο;