Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: pan στις Ιουλίου 04, 2010, 02:09:06 am

Τίτλος: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
Αποστολή από: pan στις Ιουλίου 04, 2010, 02:09:06 am
Δελτίο Τύπου:


Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ  ΠΟΥ  ΚΡΥ
Τίτλος: Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
Αποστολή από: Υπατία στις Ιουλίου 04, 2010, 09:55:40 am
Δελτίο Τύπου:


Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ  ΠΟΥ  ΚΡΥ
Τίτλος: Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
Αποστολή από: nickitol στις Ιουλίου 04, 2010, 10:27:37 am
Δελτίο Τύπου:


Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ  ΠΟΥ  ΚΡΥ
Τίτλος: Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
Αποστολή από: MARKOS στις Ιουλίου 04, 2010, 11:56:27 am
οταν λεμε "μαζικους" διορισμους τι ακριβως εννοουμε?
ο καθενας οπως οπως εστω και με 4-6 ωρες? αρκει να λεμε..."παω σχολειο να κανω μαθημα?"

ή ανα ταξη 1 μαθητης μονο ωστε να διοριστουν ΟΛΟΙ ?
Τίτλος: Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
Αποστολή από: anastasia86 στις Ιουλίου 04, 2010, 12:02:44 pm
Ωραια είναι όλα αυτά, εμπεριέχουν όμως κλισε που βαρεθηκε ο κόσμος να τα ακουει.
Αυτά που χρωμάτισα δεν θα έχουν καμία πρακτική αξία αν ο μαθητής συνεχίσει να μην κάνει μάθημα στην τάξη αλλά στα φροντιστήρια...

Έτσι είναι, αλλά το θέμα είναι γιατί οδηγήθηκε ο μαθητής στο φροντιστήριο; ??? Ίσως αν είχαμε καλύτερες υποδομές στη δημόσια εκπαίδευση οι μαθητές δεν θα στρέφονταν αλλού. (Είναι όπως και στα νοσοκομεία, όσο καλούς γιατρούς και να έχει το δημόσιο, όσο και να θέλουν να με βοηθήσουν, αν δεν υπάρχει ούτε γάζα να μου βάλουν, θα πάω να πληρώσω στο ιδιωτικό να με περιποιηθούν σωστά. ;)) Σκοπός είναι να αναβαθμιστεί το δημόσιο σχολείο από κάθε άποψη ώστε να γίνεται σωστή δουλειά και να το εμπιστευτεί ξανά ο μαθητής και ο γονιος. Αλλά με όλους αυτούς τους ηλίθιους νόμους και τις περικοπές πως να γίνει αυτό; Με τους 30 στοιβαγμένους μαθητές στις αίθουσες και τους απλήρωτους καθηγητές τι όρεξη να έχει ο ένας να παρακολουθήσει και ο αλλος να δουλέψει σωστά!! ::) Οι διαδραστικοί πίνακες μας μάραναν, λες και αυτοί θα ανεβάσουν το επίπεδο της εκπαίδευσης!! :-X
Τίτλος: Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
Αποστολή από: anastasia86 στις Ιουλίου 04, 2010, 12:20:18 pm
οταν λεμε "μαζικους" διορισμους τι ακριβως εννοουμε?
ο καθενας οπως οπως εστω και με 4-6 ωρες? αρκει να λεμε..."παω σχολειο να κανω μαθημα?"

ή ανα ταξη 1 μαθητης μονο ωστε να διοριστουν ΟΛΟΙ ?

Μαζικούς διορισμούς εννοούμε να διοριστούν όλοι όσοι αξιώνουν δικαίωμα διορισμού έχοντας μαζέψει μόρια από 1002 κατσάβραχα και επιτυχίες ΑΣΕΠ, για να μη συνεχίσουν να τρέχουν εδώ κι εκεί μέσα στην ανασφάλεια μέχρι να γεράσουν!! Το 4-6 ώρες εννοείς τη μέρα ή τη βδομάδα; Γιατί το 2ο το θέλει το υπουργείο για να μην πληρώνει τους καθηγητές και να γίνεται η δουλειά του ανέξοδα!! Και στην τελική βρε Πρόεδρε, όλοι έχουμε από μια ειδικότητα και στη
Τίτλος: Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
Αποστολή από: tihea στις Ιουλίου 04, 2010, 01:10:44 pm
Συνάδελφοι, νομίζω πως δεν πρέπει να μπαίνουμε στην παγίδα που μας στήνουν και να αναπαράγουμε κι εμείς το σοφιστικό επιχείρημα ότι "είμαστε πάρα πολλοί και τα σχολεία δε μπορούν να απορροφήσουν όλους εμάς κλπ..." Πράγματι είμαστε πολλοί αλλά και οι ανάγκες στα σχολεία είναι πολλές. Ας κάλυπταν τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων σε εκπαιδευτικούς και είναι βέβαιο πως δε θα διαμαρτυρόταν κανείς για όσους θα περίσσευαν από μας. Είναι ανορθόδοξο και παράλογο να υποχρεούνται εκπαιδευτικοί άνω των 60 ετών να μπαίνουν στην τάξη να διδάξουν και να κόβονται τα φτερά νέων ανθρώπων που έχουν όρεξη να ασκήσουν το λειτούργημα. Είναι εξωφρενικό να μην επιτελεί η ΠΔΣ τον ουσιαστικό της ρόλο ως αληθινή Πρόσθετη στήριξη στους μαθητές εκ μέρους του κράτους. Είναι αναίδεια και υποκρισία ν' αναφέρονται σε πληθώρα καθηγητών που θέλουν να βολευτούν στα σχολεία όταν οι καθηγητές μέσα στα σχολεία μετατρέπονται σε υπαλλήλους κάθε είδους, από γραφιάδες μέχρι λογιστές, κομπιουτεράδες και κλητήρες. Πολλά θα μπορούσε κανείς να πει αλλά είναι χιλιοειπωμένα, εμείς τα γνωρίζουμε, ας τα χωνέψουν, επιτέλους, κι αυτοί.
Προς θεού, όμως, μη μπαίνουμε στη δική τους λογική και μην υπηρετούμε τον κυριότερο στόχο τους: Τη διάλυση της δημόσιας δωρεάν παιδείας. Όταν τα παιδιά μας θα είναι γονείς, ίσως να νοσταλγούν και να διηγούνται στα παιδιά τους ότι κάποτε υπήρχαν άνθρωποι που πληρώνονταν από το κράτος για να διδάσκουν και μοιράζονταν βιβλία τσάμπα στους μαθητές... Μην το γελάτε και μη σας φαίνεται μακρινό. Είναι φανερό πως πρόθεσή τους είναι ακριβώς αυτή: Προς το παρόν η απαξίωση και στο μέλλον η πλήρης εκθεμελίωση ακόμη και του θεσμού της δημόσιας παιδείας ως κοινωνικού αγαθού.
Αυτά :(
Τίτλος: Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
Αποστολή από: Υπατία στις Ιουλίου 04, 2010, 01:33:14 pm
Η αλφαβήτα της δημόσιας και δωρεάν παιδείας φτου κι απ΄την αρχή. Η παιδεία ως κοινωνικό αγαθό. 100 χρόνια πίσω θα μας πάνε. Και θα ξαναεφεύρουμε τα επιχειρήματα που θεωρούσαμε αυτονόητα. Αυτό είναι το χειρότερο tihea μου!
Τίτλος: Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
Αποστολή από: Giannis1 στις Ιουλίου 04, 2010, 01:49:11 pm
Ας φρόντιζαν να εισάγουν στις λεγόμενες "καθηγητικές σχολές" τόσους όσους χρειάζονται τα σχολεία, οχι υπεράριθμους.
Και ως απάντηση στο "επιχείρημα" της κυρίας Διαμαντοπούλας οτι δεν υπάρχουν αδιόριστοι καθηγητές όπως δεν υπάρχουν αδιόριστοι υδραυλικοί, μπορεί κανείς να φέρει το παράδειγμα των αστυνομικών, των συνοριοφυλάκων, των πυροσβεστών, κλπ, όπου δεν υπάρχει κανένας άνεργος, αφού το Κράτος εισάγει στις αντίστοιχες σχολές τόσους όσους χρειάζεται, και οχι περισσότερους.
Τίτλος: Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
Αποστολή από: tihea στις Ιουλίου 04, 2010, 01:58:13 pm
Η αλφαβήτα της δημόσιας και δωρεάν παιδείας φτου κι απ΄την αρχή. Η παιδεία ως κοινωνικό αγαθό. 100 χρόνια πίσω θα μας πάνε. Και θα ξαναεφεύρουμε τα επιχειρήματα που θεωρούσαμε αυτονόητα. Αυτό είναι το χειρότερο tihea μου!

Έτσι είναι δυστυχώς! Αρχίζουμε να αισθανόμαστε την ανάγκη να προσπαθούμε να πείσουμε ότι Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ. Κι ας μη βιαστεί κανείς να μας πει πως καταστροφολογούμε. Αρκεί να κάνει μια σύντομη αναδρομή στο κοντινό παρελθόν για να διαπιστώσει το ταχύτατο γκρέμισμα τόσων που θεωρούσαμε μέχρι χθες αυτονόητα και απαραβίαστα κεκτημένα μας ως άνθρωποι και ως πολίτες.