*

Αποστολέας Θέμα: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα  (Αναγνώστηκε 2025 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκεπαίδευση - ΠΕ02
    • Προφίλ
Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
« στις: Ιούλιος 04, 2010, 02:09:06 πμ »
Δελτίο Τύπου:


Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ  ΠΟΥ  ΚΡΥΒΕΤΑΙ  ΔΕΝ  ΕΙΝΑΙ  ΤΗΣ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ…

Για άλλη μια φορά η εντολοδόχος Υπουργός «παιδείας», κα. Άννα Διαμαντιπούλου, απέφυγε να έρθει σε επαφή με τον αγωνιζόμενο κόσμο της εκπαίδευσης. Σε προγραμματισμένη σύνοδο των προέδρων των ΤΕΙ που έγινε στον ιδιωτικό χώρο του ξενοδοχείου «Ακτή Ταΰγετος resort» (γιατί δε διάλεξαν άραγε το χώρο του ΤΕΙ Καλαμάτας και προτίμησαν να χρεώσουν τον Ελληνικό λαό για τις συνόδους-φιέστες τους και για τους φρουρούς τους;) η υπουργός προτίμησε την πλαϊνή πόρτα και φοβήθηκε ακόμη και να αντικρίσει εκπαιδευτικούς μεταξύ των οποίων και ωρομισθίους των 300€ που έχουν να πληρωθούν ένα χρόνο. Αυτό αποδεικνύει για άλλη μια φορά το πόσο έωλη, απονομιμοποιημένη και καταδικασμένη είναι αυτή η «κυρίαρχη» πολιτική για την παιδεία και την κοινωνία. Πριν από μόλις λίγους μήνες το ΠΑΣΟΚ υποσχόταν προεκλογικά την αναβάθμιση της παιδείας, αφού «λεφτά υπήρχαν». Σήμερα η κυβέρνηση έχει το θράσος να μιλά ακόμα για αναβάθμιση την ώρα που οδηγεί το σχολείο στην υποβάθμιση, η σκληρή πραγματικότητα όμως είναι πολύ διαφορετική. Η κα. Διαμαντοπούλου με αυταρχικές εγκυκλίους και νόμους που δεν έχουν καμιά συναίνεση από τον κόσμο της εκπαίδευσης φέρνει το «νέο σχολείο» της αδιοριστίας, του αυταρχισμού, των 30 μαθητών ανά τμήμα που θα εκπαιδεύσει το αυριανό υπηρετικό προσωπικό της εξουσίας. Εκεί οδηγούν τα νέα αναλυτικά προγράμματα, η εργασιακή ανασφάλεια, η ανεργία στην οποία μας καταδικάζει ο νέος αντιεκπαιδευτικός πολυνόμος. Εκεί οδηγεί ο διαφαινόμενος εργασιακός μεσαίωνας των νέων κυβερνητικών μέτρων. Η κυβέρνηση θέλει τους εκπαιδευτικούς αναξιοπρεπείς, με γελοίες, τριτοκοσμικές αμοιβές με ελαστικές σχέσεις εργασίας, έκθετους στη βουλιμία του κεφαλαίου και της «αγοράς» εργασίας, όμηρους σε μια διαδικασία μόνιμου ανταγωνισμού και ανασφάλειας μέσα από διαρκή φίλτρα απόρριψης.
Η αναγκαία αντίσταση δεν είναι καθήκον μόνο των αδιόριστων εκπαιδευτικών, που η ηγεσία του Υπουργείου αποκαλεί χωρίς ντροπή «συντεχνία», αλλά ολόκληρης της κοινωνίας. Καλούμε κάθε εκπαιδευτικό, γονέα, μαθητή, φοιτητή και κάθε σκεπτόμενο πολίτη να συνειδητοποιήσει τη βαρβαρότητα των αντιεκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων, να στηρίξει ενεργά τους αγώνες του επόμενου διαστήματος.

·   Να αποσυρθεί ο πολυνόμος έκτρωμα.
·   Κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας στο σχολείο.
·   Μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών
·   Όχι στους 30 μαθητές ανά τάξη – ολιγομελή τμήματα.
·   Αύξηση των δαπανών για την παιδεία
·   Ενιαία, δημόσια και πραγματικά δωρεάν παιδεία – όχι προσαρμοσμένη στην αγορά της κάθε περιοχής

ΜΕ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΔΕ ΧΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ 
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

Πανελλήνια    Ένωση    Αδιορίστων    Εκπαιδευτικών
Παράρτημα  Καλαμάτας

"Κάπου ανάμεσα Τρίτη και Τετάρτη
πρέπει να παράπεσε η αληθινή σου μέρα"
Οδυσσέας Ελύτης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:58:44 »

Αποσυνδεδεμένος Υπατία

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 549
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 04, 2010, 09:55:40 πμ »
Δελτίο Τύπου:


Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ  ΠΟΥ  ΚΡΥΒΕΤΑΙ  ΔΕΝ  ΕΙΝΑΙ  ΤΗΣ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ…

Η κυβέρνηση θέλει τους εκπαιδευτικούς αναξιοπρεπείς, με γελοίες, τριτοκοσμικές αμοιβές με ελαστικές σχέσεις εργασίας, έκθετους στη βουλιμία του κεφαλαίου και της «αγοράς» εργασίας, όμηρους σε μια διαδικασία μόνιμου ανταγωνισμού και ανασφάλειας μέσα από διαρκή φίλτρα απόρριψης.
Η αναγκαία αντίσταση δεν είναι καθήκον μόνο των αδιόριστων εκπαιδευτικών, που η ηγεσία του Υπουργείου αποκαλεί χωρίς ντροπή «συντεχνία», αλλά ολόκληρης της κοινωνίας. Καλούμε κάθε εκπαιδευτικό, γονέα, μαθητή, φοιτητή και κάθε σκεπτόμενο πολίτη να συνειδητοποιήσει τη βαρβαρότητα των αντιεκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων, να στηρίξει ενεργά τους αγώνες του επόμενου διαστήματος.
Πανελλήνια    Ένωση    Αδιορίστων    Εκπαιδευτικών
Παράρτημα  Καλαμάτας

Στοχεύουν στην καρδιά μας...
Πότε επιτέλους θα φορέσουμε ΟΛΟΙ ένα ΣΤΟΧΟ εκεί στο μέρος της καρδιάς και θα τους πούμε εδώ είμαστε και είμαστε πολλοί και είμαστε ενωμένοι, ΒΑΡΑΤΕ ΑΝ ΣΑΣ ΒΑΣΤΑΕΙ...

Όσο για τον τύπο...
Αξίζει να διαβάσετε αυτό:

Η συκοφαντία των απεργών

04/07/2010 - 07:58


1. Ο απεργός είναι ο αποδιοπομπαίος τράγος της δημοσιογραφίας.
2. Ολον αυτόν τον καιρό οι κομπογιαννίτες δημοσιογράφοι βγάζουν το ψωμί τους εις βάρος των απεργών. Μπορεί ο απεργός να λιμοκτονεί αγκαλιά με την οικογένειά του, αλλά δεν του επιτρέπεται να κάνει κάτι γι' αυτό. Αυτό που ενδιαφέρει τους δημοσιογράφους είναι η εικόνα «προς τα έξω», τι λένε για μας τα ξένα ΜΜΕ. Το άκρον άωτον του μικροαστισμού.
3. Οι εξηγήσεις των δημοσιογράφων είναι περιττές μπροστά σε μια τόσο μεγάλη κοινωνική δυσφορία. Ολοι βλέπουν και όλοι γνωρίζουν πως οι κατέχοντες είναι ανένδοτοι όσον αφορά την απληστία τους. Οσοι συμπράττουν μαζί τους φυσικό είναι κάποτε να δώσουν λόγο.
4. Η ψυχολογία των απεργών δοκιμάζεται άγρια από δημοσιογραφικές κλίκες που έχουν αναλάβει το ρόλο του εισαγγελέα. Δεν υπάρχει δελτίο ειδήσεων που να μην εμφανίσει δημοσιογράφο μουεζίνη με τα χέρια ψηλά να αναρωτιέται: «Μα δεν υπάρχει αστυνομία να μαζέψει τους απεργούς;»
5. Από τη στιγμή που η ερμηνεία της καθημερινότητας ξέφυγε από τους στοχαστές και ξέπεσε στους κομπογιαννίτες δημοσιογράφους, όλα κυλούν με τις ορέξεις τους. Ο,τι τους χαλά την ψυχική ηρεμία αυτόματα γίνεται εθνικό πρόβλημα. Ενας λαός που έχει ανυψώσει τους μεγαλόσχημους δημοσιογράφους στο κέντρο της πνευματικής του ζωής πρέπει να ετοιμάζεται για τα χειρότερα.
6. Ο απεργός ως κακό συναπάντημα είναι το θεατρικό έργο που γράφουν ταυτόχρονα οι βεντέτες της δημοσιογραφικής ψωροκώσταινας. Ο απεργός δεν έχει πρόσωπο ούτε όνομα. Πρόκειται για κάποιον του οποίου η θέληση για ζωή θα έπρεπε να αφαιρεθεί διά ευνουχισμού. Η αντίστασή του δέχεται όλο το ανάθεμα.
7. Οσο η κοινωνική αφασία διευρύνεται τόσο οι δημοσιογράφοι κομπογιαννίτες βουλιάζουν στην παράνοια. Δε θ' αργήσουν τα θεολογικά σχόλια να κάνουν την εμφάνισή τους για έναν μοναδικό σκοπό: τον εξορκισμό των απεργών.
8. Ο κόσμος θα πρέπει ν' αρχίσει να διασκεδάζει με τους κορυφαίους της τέταρτης εξουσίας. Ας αρχίσει να τους βλέπει σαν μια κωμική σειρά όπου ορισμένοι/ες πουδραρισμένοι/ες κύριοι και κυρίες τσιρίζουν κατακεραυνώνοντας και εκστομίζοντας βρισιές ενάντια στην εργατική τάξη που δεν εννoεί να βάλει μυαλό.
9. Υπάρχουν δελτία ειδήσεων που νομίζεις πως είναι λουτροπόλεις. Ο παραμικρός θόρυβος τις αναστατώνει. Ο δε απεργός παίρνει στα μάτια της δημοσιογραφικής ομάδας τις διαστάσεις ενός κατά συρροήν καταστροφέα τον οποίο δεν μπορεί να σταματήσει κανείς.
10. Και μόνο με την παρουσία του, ο απεργός γελοιοποιεί ό,τι αντιπροσωπεύουν οι μεγαλόσχημοι. Οι ψευδαπόστολοι του πολιτικού συστήματος που καταρρέει καλά θα κάνουν να εγκαταλείψουν τις κοινότοπες θεωρίες των αφεντικών τους. Οσο κι αν είναι καλοπληρωμένες oι θέσεις τους, καλά θα κάνουν έστω και την τελευταία στιγμή να διαβάζουν την πραγματικότητα όπως ακριβώς είναι.
11. Απέναντι σε όσους κλαίνε για την εθνική χρεοκοπία, ο απεργός προτάσσει το θυμό. Η δημοσιογραφική βλακεία μπορεί ατάραχη να συνεχίζει τη ρητορεία της. Οσο το πεζοδρόμιο της προκαλεί αποστροφή, είμαστε σε καλό δρόμο.

Του
Γιώργου ΚΑΚΟΥΛΙΔΗ

 


Όπου απεργός μπορείτε να βάλετε άνεργος η ελαστικά εργαζόμενος εκπαιδευτικός.

Και για να παραφράσω τον αρθογράφο:

Όσο το πεζοδρόμιο τους προκαλεί αλλαγή...πόρτας εισόδου-εξόδου, κατά προτίμηση πλαινή,  είμαστε σε καλό δρόμο.





nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 04, 2010, 10:27:37 πμ »
Δελτίο Τύπου:


Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ  ΠΟΥ  ΚΡΥΒΕΤΑΙ  ΔΕΝ  ΕΙΝΑΙ  ΤΗΣ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ…

Για άλλη μια φορά η εντολοδόχος Υπουργός «παιδείας», κα. Άννα Διαμαντιπούλου, απέφυγε να έρθει σε επαφή με τον αγωνιζόμενο κόσμο της εκπαίδευσης. Σε προγραμματισμένη σύνοδο των προέδρων των ΤΕΙ που έγινε στον ιδιωτικό χώρο του ξενοδοχείου «Ακτή Ταΰγετος resort» (γιατί δε διάλεξαν άραγε το χώρο του ΤΕΙ Καλαμάτας και προτίμησαν να χρεώσουν τον Ελληνικό λαό για τις συνόδους-φιέστες τους και για τους φρουρούς τους;) η υπουργός προτίμησε την πλαϊνή πόρτα και φοβήθηκε ακόμη και να αντικρίσει εκπαιδευτικούς μεταξύ των οποίων και ωρομισθίους των 300€ που έχουν να πληρωθούν ένα χρόνο. Αυτό αποδεικνύει για άλλη μια φορά το πόσο έωλη, απονομιμοποιημένη και καταδικασμένη είναι αυτή η «κυρίαρχη» πολιτική για την παιδεία και την κοινωνία. Πριν από μόλις λίγους μήνες το ΠΑΣΟΚ υποσχόταν προεκλογικά την αναβάθμιση της παιδείας, αφού «λεφτά υπήρχαν». Σήμερα η κυβέρνηση έχει το θράσος να μιλά ακόμα για αναβάθμιση την ώρα που οδηγεί το σχολείο στην υποβάθμιση, η σκληρή πραγματικότητα όμως είναι πολύ διαφορετική. Η κα. Διαμαντοπούλου με αυταρχικές εγκυκλίους και νόμους που δεν έχουν καμιά συναίνεση από τον κόσμο της εκπαίδευσης φέρνει το «νέο σχολείο» της αδιοριστίας, του αυταρχισμού, των 30 μαθητών ανά τμήμα που θα εκπαιδεύσει το αυριανό υπηρετικό προσωπικό της εξουσίας. Εκεί οδηγούν τα νέα αναλυτικά προγράμματα, η εργασιακή ανασφάλεια, η ανεργία στην οποία μας καταδικάζει ο νέος αντιεκπαιδευτικός πολυνόμος. Εκεί οδηγεί ο διαφαινόμενος εργασιακός μεσαίωνας των νέων κυβερνητικών μέτρων. Η κυβέρνηση θέλει τους εκπαιδευτικούς αναξιοπρεπείς, με γελοίες, τριτοκοσμικές αμοιβές με ελαστικές σχέσεις εργασίας, έκθετους στη βουλιμία του κεφαλαίου και της «αγοράς» εργασίας, όμηρους σε μια διαδικασία μόνιμου ανταγωνισμού και ανασφάλειας μέσα από διαρκή φίλτρα απόρριψης.
Η αναγκαία αντίσταση δεν είναι καθήκον μόνο των αδιόριστων εκπαιδευτικών, που η ηγεσία του Υπουργείου αποκαλεί χωρίς ντροπή «συντεχνία», αλλά ολόκληρης της κοινωνίας. Καλούμε κάθε εκπαιδευτικό, γονέα, μαθητή, φοιτητή και κάθε σκεπτόμενο πολίτη να συνειδητοποιήσει τη βαρβαρότητα των αντιεκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων, να στηρίξει ενεργά τους αγώνες του επόμενου διαστήματος.

·   Να αποσυρθεί ο πολυνόμος έκτρωμα.
·   Κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας στο σχολείο.
·   Μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών
·   Όχι στους 30 μαθητές ανά τάξη – ολιγομελή τμήματα.
·   Αύξηση των δαπανών για την παιδεία
·   Ενιαία, δημόσια και πραγματικά δωρεάν παιδεία – όχι προσαρμοσμένη στην αγορά της κάθε περιοχής


ΜΕ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΔΕ ΧΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ 
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

Πανελλήνια    Ένωση    Αδιορίστων    Εκπαιδευτικών
Παράρτημα  Καλαμάτας


Ωραια είναι όλα αυτά, εμπεριέχουν όμως κλισε που βαρεθηκε ο κόσμος να τα ακουει.
Αυτά που χρωμάτισα δεν θα έχουν καμία πρακτική αξία αν ο μαθητής συνεχίσει να μην κάνει μάθημα στην τάξη αλλά στα φροντιστήρια...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 04, 2010, 11:56:27 πμ »
οταν λεμε "μαζικους" διορισμους τι ακριβως εννοουμε?
ο καθενας οπως οπως εστω και με 4-6 ωρες? αρκει να λεμε..."παω σχολειο να κανω μαθημα?"

ή ανα ταξη 1 μαθητης μονο ωστε να διοριστουν ΟΛΟΙ ?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:58:44 »

Αποσυνδεδεμένος anastasia86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 418
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 04, 2010, 12:02:44 μμ »
Ωραια είναι όλα αυτά, εμπεριέχουν όμως κλισε που βαρεθηκε ο κόσμος να τα ακουει.
Αυτά που χρωμάτισα δεν θα έχουν καμία πρακτική αξία αν ο μαθητής συνεχίσει να μην κάνει μάθημα στην τάξη αλλά στα φροντιστήρια...

Έτσι είναι, αλλά το θέμα είναι γιατί οδηγήθηκε ο μαθητής στο φροντιστήριο; ??? Ίσως αν είχαμε καλύτερες υποδομές στη δημόσια εκπαίδευση οι μαθητές δεν θα στρέφονταν αλλού. (Είναι όπως και στα νοσοκομεία, όσο καλούς γιατρούς και να έχει το δημόσιο, όσο και να θέλουν να με βοηθήσουν, αν δεν υπάρχει ούτε γάζα να μου βάλουν, θα πάω να πληρώσω στο ιδιωτικό να με περιποιηθούν σωστά. ;)) Σκοπός είναι να αναβαθμιστεί το δημόσιο σχολείο από κάθε άποψη ώστε να γίνεται σωστή δουλειά και να το εμπιστευτεί ξανά ο μαθητής και ο γονιος. Αλλά με όλους αυτούς τους ηλίθιους νόμους και τις περικοπές πως να γίνει αυτό; Με τους 30 στοιβαγμένους μαθητές στις αίθουσες και τους απλήρωτους καθηγητές τι όρεξη να έχει ο ένας να παρακολουθήσει και ο αλλος να δουλέψει σωστά!! ::) Οι διαδραστικοί πίνακες μας μάραναν, λες και αυτοί θα ανεβάσουν το επίπεδο της εκπαίδευσης!! :-X
Πες αυτό που θες, όπως θα ήθελες να το ακούσεις...

Αποσυνδεδεμένος anastasia86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 418
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 04, 2010, 12:20:18 μμ »
οταν λεμε "μαζικους" διορισμους τι ακριβως εννοουμε?
ο καθενας οπως οπως εστω και με 4-6 ωρες? αρκει να λεμε..."παω σχολειο να κανω μαθημα?"

ή ανα ταξη 1 μαθητης μονο ωστε να διοριστουν ΟΛΟΙ ?

Μαζικούς διορισμούς εννοούμε να διοριστούν όλοι όσοι αξιώνουν δικαίωμα διορισμού έχοντας μαζέψει μόρια από 1002 κατσάβραχα και επιτυχίες ΑΣΕΠ, για να μη συνεχίσουν να τρέχουν εδώ κι εκεί μέσα στην ανασφάλεια μέχρι να γεράσουν!! Το 4-6 ώρες εννοείς τη μέρα ή τη βδομάδα; Γιατί το 2ο το θέλει το υπουργείο για να μην πληρώνει τους καθηγητές και να γίνεται η δουλειά του ανέξοδα!! Και στην τελική βρε Πρόεδρε, όλοι έχουμε από μια ειδικότητα και στη Β/βαθμια κάνουμε από μια ώρα τη μέρα σε κάθε τμήμα, αν θέλουν ας αλλάξουν και το ΑΠ να κάνουμε παραπάνω να βγάζουμε σοφούς και επιστήμονες από τα Λύκεια!! Δηλαδή και γι'αυτό οι καθηγητές φταίνε; Ή μήπως να κρατάμε τα σχολεία ανοιχτά και το καλοκαίρι και τα Χριστούγεννα για να δικαιολογείται ο μισθός; ??? Δε λέω, το να πηγαίνεις για 2 ώρες στο σχολείο το πρωί να κάνεις το μάθημά σου και να φεύγεις μετά δεν είναι σωστό, αλλά όταν δεν υπάρχει χώρος μέσα στο σχολείο, ένα γραφείο να κάτσεις να διαβάσεις, να προετοιμαστείς, αλλά πρέπει να μοιράζεσαι το ίδιο γραφείο με άλλους 3 καθηγητές και να κάθεστε με βάρδιες αναλόγως πότε έχει μάθημα ο καθένας δεν είναι ούτε αυτό λογικό. Είναι και κάποιοι που εκμεταλλεύονται την όλη κατάσταση για να κωλοβαρέσουν και να φύγουν νωρίτερα, δεν αντιλέγω, αλλά αυτό θα το έκαναν σε όποια δουλειά και να ήταν γιατί έτσι έχουν μάθει να σκέφτονται. ;)
Όσο για τους μαθητές ανά τάξη (θα μας βόλευε πολύ αυτό που λες αλλά δεν έχει αίθουσες!!χιχχιχιχι!) δεν είπε κανείς να είναι έτσι αλλά και το χάλι των 30 μαθητών σε ένα τμήμα και να γίνεται μέσα πανικός και ο κακός χαμός με καθηγητές στα πρόθυρα νευρικής κρίσης να μην μπορείς να ελέγξεις την τάξη σου, ούτε να κάνεις τη δουλειά σου δεν είναι κάτι που μπορείς εύκολα να το αντέξεις. Κυκλοφορούν και αρρώστιες θα πιάσουμε και κορέους τόσοι μέσα σε μια αίθουσα!!χιχχιχιχιχι!!! ;D ;D
Αλλά στο όνομα της κρίσης και της οικονομίας όλα γίνονται όπως φαίνεται!!! >:(
Πες αυτό που θες, όπως θα ήθελες να το ακούσεις...

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 04, 2010, 01:10:44 μμ »
Συνάδελφοι, νομίζω πως δεν πρέπει να μπαίνουμε στην παγίδα που μας στήνουν και να αναπαράγουμε κι εμείς το σοφιστικό επιχείρημα ότι "είμαστε πάρα πολλοί και τα σχολεία δε μπορούν να απορροφήσουν όλους εμάς κλπ..." Πράγματι είμαστε πολλοί αλλά και οι ανάγκες στα σχολεία είναι πολλές. Ας κάλυπταν τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων σε εκπαιδευτικούς και είναι βέβαιο πως δε θα διαμαρτυρόταν κανείς για όσους θα περίσσευαν από μας. Είναι ανορθόδοξο και παράλογο να υποχρεούνται εκπαιδευτικοί άνω των 60 ετών να μπαίνουν στην τάξη να διδάξουν και να κόβονται τα φτερά νέων ανθρώπων που έχουν όρεξη να ασκήσουν το λειτούργημα. Είναι εξωφρενικό να μην επιτελεί η ΠΔΣ τον ουσιαστικό της ρόλο ως αληθινή Πρόσθετη στήριξη στους μαθητές εκ μέρους του κράτους. Είναι αναίδεια και υποκρισία ν' αναφέρονται σε πληθώρα καθηγητών που θέλουν να βολευτούν στα σχολεία όταν οι καθηγητές μέσα στα σχολεία μετατρέπονται σε υπαλλήλους κάθε είδους, από γραφιάδες μέχρι λογιστές, κομπιουτεράδες και κλητήρες. Πολλά θα μπορούσε κανείς να πει αλλά είναι χιλιοειπωμένα, εμείς τα γνωρίζουμε, ας τα χωνέψουν, επιτέλους, κι αυτοί.
Προς θεού, όμως, μη μπαίνουμε στη δική τους λογική και μην υπηρετούμε τον κυριότερο στόχο τους: Τη διάλυση της δημόσιας δωρεάν παιδείας. Όταν τα παιδιά μας θα είναι γονείς, ίσως να νοσταλγούν και να διηγούνται στα παιδιά τους ότι κάποτε υπήρχαν άνθρωποι που πληρώνονταν από το κράτος για να διδάσκουν και μοιράζονταν βιβλία τσάμπα στους μαθητές... Μην το γελάτε και μη σας φαίνεται μακρινό. Είναι φανερό πως πρόθεσή τους είναι ακριβώς αυτή: Προς το παρόν η απαξίωση και στο μέλλον η πλήρης εκθεμελίωση ακόμη και του θεσμού της δημόσιας παιδείας ως κοινωνικού αγαθού.
Αυτά :(
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 04, 2010, 01:15:04 μμ από tihea »
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος Υπατία

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 549
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 04, 2010, 01:33:14 μμ »
Η αλφαβήτα της δημόσιας και δωρεάν παιδείας φτου κι απ΄την αρχή. Η παιδεία ως κοινωνικό αγαθό. 100 χρόνια πίσω θα μας πάνε. Και θα ξαναεφεύρουμε τα επιχειρήματα που θεωρούσαμε αυτονόητα. Αυτό είναι το χειρότερο tihea μου!

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 04, 2010, 01:49:11 μμ »
Ας φρόντιζαν να εισάγουν στις λεγόμενες "καθηγητικές σχολές" τόσους όσους χρειάζονται τα σχολεία, οχι υπεράριθμους.
Και ως απάντηση στο "επιχείρημα" της κυρίας Διαμαντοπούλας οτι δεν υπάρχουν αδιόριστοι καθηγητές όπως δεν υπάρχουν αδιόριστοι υδραυλικοί, μπορεί κανείς να φέρει το παράδειγμα των αστυνομικών, των συνοριοφυλάκων, των πυροσβεστών, κλπ, όπου δεν υπάρχει κανένας άνεργος, αφού το Κράτος εισάγει στις αντίστοιχες σχολές τόσους όσους χρειάζεται, και οχι περισσότερους.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Η Διαμαντοπούλου στην Καλαμάτα
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 04, 2010, 01:58:13 μμ »
Η αλφαβήτα της δημόσιας και δωρεάν παιδείας φτου κι απ΄την αρχή. Η παιδεία ως κοινωνικό αγαθό. 100 χρόνια πίσω θα μας πάνε. Και θα ξαναεφεύρουμε τα επιχειρήματα που θεωρούσαμε αυτονόητα. Αυτό είναι το χειρότερο tihea μου!

Έτσι είναι δυστυχώς! Αρχίζουμε να αισθανόμαστε την ανάγκη να προσπαθούμε να πείσουμε ότι Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ. Κι ας μη βιαστεί κανείς να μας πει πως καταστροφολογούμε. Αρκεί να κάνει μια σύντομη αναδρομή στο κοντινό παρελθόν για να διαπιστώσει το ταχύτατο γκρέμισμα τόσων που θεωρούσαμε μέχρι χθες αυτονόητα και απαραβίαστα κεκτημένα μας ως άνθρωποι και ως πολίτες.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159837
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 592
Σύνολο: 602

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.