Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: steven_seagal στις Σεπτεμβρίου 09, 2010, 01:04:37 pm
-
Επανεξέταση του μέτρου της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος των μαθητών για πρόκληση φθοράς σε αυτοκίνητο εκπαιδευτικού ,μαγνητοσκόπηση μέσω κινητού, σκουλαρίκι, απρεπών εκφράσεων προς καθηγητές
Ρεπορτάζ:esos.gr
Να επανεξεταστεί το μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος των μαθητών για σειρά παραπτωμάτων ζητά ο Συνήγορος του Πολίτη με επιστολή στον Ειδικό Γραμματέα του υπ. Παιδείας Μ. Κοντογιάννη.Ειδικότερα η επιστολή του Συνήγορου, έχει ως εξής:
Αξιότιμε Κύριε Ειδικέ Γραμματέα,
Ο Συνήγορος του Πολίτη έχει ερευνήσει σειρά υποθέσεων με θέμα την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως παιδαγωγικό μέτρο για τον έλεγχο της συμπεριφοράς τους στο χώρο του σχολείου. Με αφορμή τις υποθέσεις αυτές, τις απαντήσεις εκ μέρους της διοίκησης και τις επικοινωνίες που έχει πραγματοποιήσει με εκπαιδευτικούς και μαθητές, προβαίνει στη σύνταξη του παρόντος, προκειμένου να αναδειχθεί ο προβληματισμός σχετικά με τη διαδικασία λήψης των σχετικών αποφάσεων, την αιτιολογία και την υλοποίηση του μέτρου αυτού.
Τα ζητήματα που ανέκυψαν αφορούν ιδίως τη διαδικασία λήψης της απόφασης για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος και την προσφυγή στο εν λόγω μέτρο, χωρίς να έχουν προηγουμένως εξαντληθεί άλλα παιδαγωγικά μέτρα για την αντιμετώπιση της συμπεριφοράς των μαθητών και την συμμόρφωσή τους.
Οι συμπεριφορές εξάλλου, εξαιτίας των οποίων επιβλήθηκε η ποινή της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος σε μαθητές, στις περιπτώσεις που απασχόλησαν το Συνήγορο του Πολίτη, σχετίζονται ιδίως με την εμφάνιση (λ.χ. σκουλαρίκι), τη χρήση απρεπών εκφράσεων προς καθηγητές (στο πλαίσιο φραστικής αντιδικίας ή αστεϊσμού), μαγνητοσκόπηση μέσω κινητού με ή χωρίς ανάρτηση στο διαδίκτυο, παράνομη πράξη που έλαβε χώρα εκτός του σχολείου (λ.χ. πρόκληση φθοράς σε αυτοκίνητο εκπαιδευτικού) ή άλλες ενέργειες που κρίθηκαν απρεπείς (λ.χ. αποχώρηση μαθητή από συγκέντρωση του σχολείου σε ένδειξη διαμαρτυρίας, λόγω απαξιωτικής συμπεριφοράς εκπαιδευτικού, κάπνισμα στον χώρο του σχολείου).
ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΠΑΝΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ; ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ''ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΜΕΤΡΑ'' ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΜΠ......ΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!
-
Όλοι μας όταν πηγάιναμε σχολείο ξέραμε ότι ΠΡΩΤΑ πρέπει να είμαστε εντάξει απέναντι στις υποχρεώσεις μας (δίαβασμα,επιμέλεια κτλ), να ΣΕ
-
Εχουμε παρεξηγησει καπως τα πραγματα εδω στην Ελλαδα...Παιδαγωγικα μετρα δεν ειναι αυτα τα μετρα που δεν θα "στεναχωρησουν" τον μαθητη..Ελεος δηλαδη..Το σχολειο εχει κανονες και αυτοι οι κανονες πρεπει να τηρουνται απο ΟΛΑ τα μελη της σχολικης μοναδας..Αλλα μας εχουν κανει να φοβομαστε να επιβαλλουμε την ταξη μην και στεναχωρησουμε τα καμαρια μας..
-
Θέλοντας να κάνω και λίγο το δικηγόρο του διαβόλου, και ξεκινώντας από το αυτονόητο ότι ένα σχολείο πρέπει να έχει κανόνες, οι κανόνες αυτοί πρέπει να τηρούνται και η μη συμμόρφωση θα πρέπει να έχει κάποια ποινή, αυτό που θέλω να πω είναι ότι η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος ως ποινή δεν φαίνεται να έχει αποτελέσματα. Στην πράξη, αυτό που συμβαίνει είναι ότι το πρόβλημα δεν αντιμετωπίζεται, απλώς μετακινείται σε άλλο σχολείο και προφανώς, ο μαθητής δεν έχει καμία βελτίωση στη συμπεριφορά του. Κοινώς, "ξεφορτώνομαι" τον "προβληματικό" μαθητή και τον "φορτώνω" στο παραδιπλανό σχολείο. Κανείς δεν αμφισβητεί ότι το σχολείο είναι ένας από τους βασικούς χώρους κοινωνικοποίησης, υπό την έννοια ότι τα παιδιά μαθαίνουν να λειτουργούν σε μια μικρο-κοινωνία. Αλλά είμαστε σίγουροι ότι οι ποινές που επιβάλλουμε ως εκπαιδευτικοί έχουν ως αποτέλεσμα τη συμμόρφωση των μαθητών; Ή μήπως κάποιες φορές επιλέγουμε την εύκολη λύση;
Έτσι, για να βάλω λίγο λάδι στη φωτιά! ;)
-
Θα ήθελα να ήξερα, ο "Συνήγορος του πολίτη" έχει πάει σε κανένα ΤΕΕ να διδάξει με όλα τα φυντάνια εκεί μέσα; Έχει μπει ποτέ σε σχολική τάξη να δει πως και αν γίνεται το μάθημα, όταν στο όνομα της "παιδαγωγικής" δεν μπορείς να υψώσεις τη φωνή σου για να επιβληθείς; Ή στο όνομα της παιδαγωγικής τους πρέπει να έχουμε και στον πισινό μας μάτια για να παρακολουθούμε και να προλαβαίνουμε τα πάντα, αλλιώς κρινόμαστε ανεπαρκείς και αντι-παιδαγωγοί; Τέρατα γίνονται στα σχολεία από τα παιδιά και τους γονείς τους στο όνομα της "παιδαγωγικής τους"! Κοντεύουν οι καθηγητές να καταλήξουν στο ψυχιατρείο γιατί τα "καλόπαιδα" κάνουν την πλάκα τους!! Ε όχι ρε παιδιά!! Δεν είπε κανείς να τους αλλάζουν σχολικό περιβάλλον για το σκουλαρίκι, το κάπνισμα και για τη λογομαχία, αλλά το να σου σπάσει το αυτοκίνητο ένας μαθητής σου επειδή δεν του έβαλες βαθμό δεν είναι λόγος; :o Έλεος πια!!
Θα συμφωνήσω όμως και με την elranna, με την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος το πρόβλημα απλώς μετατίθεται στις περισσότερες περιπτώσεις σε άλλη σχολική μονάδα. Η συμμόρφωση του μαθητή όμως δεν εξαρτάται μόνο από τις σχολικές ποινές -αν έχει μάθει το παιδί από το σπίτι του να μη σέβεται τίποτα και κανέναν, δεν μπορεί το σχολείο να του αλλάξει τις "αρχές" με τις οποίες μεγάλωσε, θα τελειώσει το μάθημα, θα πάει σπίτι και την επόμενη μέρα θα έρθει ο γονιός να διαμαρτυρηθεί για τον "κακό δάσκαλο" και να απειλήσει θεούς και δαίμονες που πείραξαν το καμάρι του. Παίρνει θάρρος και ο μαθητής και κάνει χειρότερα. Για μένα ξεκινάνε όλα από το σπίτι.
Αντί ο "Συνήγορος του πολίτη" να ασχοληθεί με τα γ@μησιάτικα που πληρώνουμε στο ΔΝΤ και τους εταίρους, με το πετρελαιο που θα διπλασιαστεί και θα φοράμε 10 μπλούζες το χειμώνα, με τα σχολικά κτίρια που καταρρέουν και τις ελλείψεις της εκπαίδευσης, κάθεται και ασχολείται με τέτοιες μπούρδες!!! Η ξεφτίλα μας δεν έχει προηγούμενο!!! >:( >:( >:(
-
σε λιγο θα πρεπει να ξερουμε τεχνικες του steven seagal για να μπαινουμε στις ταξεις !
-
Δεν χρειάζεται αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος: απλά, βάζεις τους γονείς του να σου πληρώσουν τη ζημιά για το αυτοκίνητο. Σε διαφορετική περίπτωση, τους πας δικαστικώς. Μετά -να το θυμάστε- δεν πρόκειται να ξανανοίξει ρουθούνι. ;D
-
Όλοι μας όταν πηγάιναμε σχολείο ξέραμε ότι ΠΡΩΤΑ πρέπει να είμαστε εντάξει απέναντι στις υποχρεώσεις μας (δίαβασμα,επιμέλεια κτλ), να ΣΕ
-
Θα ήθελα να ήξερα, ο "Συνήγορος του πολίτη" έχει πάει σε κανένα ΤΕΕ να διδάξει με όλα τα φυντάνια εκεί μέσα; Έχει μπει ποτέ σε σχολική τάξη να δει πως και αν γίνεται το μάθημα, όταν στο όνομα της "παιδαγωγικής" δεν μπορείς να υψώσεις τη φωνή σου για να επιβληθείς; Ή στο όνομα της παιδαγωγικής τους πρέπει να έχουμε και στον πισινό μας μάτια για να παρακολουθούμε και να προλαβαίνουμε τα πάντα, αλλιώς κρινόμαστε ανεπαρκείς και αντι-παιδαγωγοί; Τέρατα γίνονται στα σχολεία από τα παιδιά και τους γονείς τους στο όνομα της "παιδαγωγικής τους"! Κοντεύουν οι καθηγητές να καταλήξουν στο ψυχιατρείο γιατί τα "καλόπαιδα" κάνουν την πλάκα τους!! Ε όχι ρε παιδιά!! Δεν είπε κανείς να τους αλλάζουν σχολικό περιβάλλον για το σκουλαρίκι, το κάπνισμα και για τη λογομαχία, αλλά το να σου σπάσει το αυτοκίνητο ένας μαθητής σου επειδή δεν του έβαλες βαθμό δεν είναι λόγος; :o Έλεος πια!!
Θα συμφωνήσω όμως και με την elranna, με την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος το πρόβλημα απλώς μετατίθεται στις περισσότερες περιπτώσεις σε άλλη σχολική μονάδα. Η συμμόρφωση του μαθητή όμως δεν εξαρτάται μόνο από τις σχολικές ποινές -αν έχει μάθει το παιδί από το σπίτι του να μη σέβεται τίποτα και κανέναν, δεν μπορεί το σχολείο να του αλλάξει τις "αρχές" με τις οποίες μεγάλωσε, θα τελειώσει το μάθημα, θα πάει σπίτι και την επόμενη μέρα θα έρθει ο γονιός να διαμαρτυρηθεί για τον "κακό δάσκαλο" και να απειλήσει θεούς και δαίμονες που πείραξαν το καμάρι του. Παίρνει θάρρος και ο μαθητής και κάνει χειρότερα. Για μένα ξεκινάνε όλα από το σπίτι.
Αντί ο "Συνήγορος του πολίτη" να ασχοληθεί με τα γ@μησιάτικα που πληρώνουμε στο ΔΝΤ και τους εταίρους, με το πετρελαιο που θα διπλασιαστεί και θα φοράμε 10 μπλούζες το χειμώνα, με τα σχολικά κτίρια που καταρρέουν και τις ελλείψεις της εκπαίδευσης, κάθεται και ασχολείται με τέτοιες μπούρδες!!! Η ξεφτίλα μας δεν έχει προηγούμενο!!! >:( >:( >:(
;) ;) ;)
Μου έλεγαν τα ίδια τα παιδιά πέρυσι σε ένα δημοτικό, αγανακτισμένα και τα ίδια απ'τη συμπεριφορά κάποιων συμμαθητών τους στο σχολείο και δη μέσα στην τάξη, ότι μια δασκάλα λιποθύμησε την ώρα του μαθήματος, απ'αυτά που της έκαναν! Και δεν πρόκειται για μεμονωμένη περίπτωση... Οι πιο πολλοί συνάδελφοι απογοητεύονται και τα αφήνουν να οργιάσουν, γιατί ή τη φωνή τους θα χάσουν ή καμιά συμφορά θα τους βρει... Φυσικά δεν είναι λύση αυτό, αλλά η κατάσταση έχει ξεφύγει και οι κύριοι υπαίτιοι, οι γονείς, έχουν ξεπεράσει κάθε όριο θράσους! Τι να περιμένει λοιπόν κανείς απ'τα παιδιά! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
-
γιατί αλλαγή περιβάλλοντος? φυλακή κατ' ευθείαν..
---------------------------------------------------------------------------
και ερωτώ
έχουμε πρώτα εξαντλήσει όλες τις δυνατές παιδαγωγικές μεθόδους και προσεγγίσεις (μερικά παραδείγματα, μπορεί να υπάρχουν κι άλλες καλύτερες προσεγγίσεις ή κάποιες να μην είναι οι ενδεδειγμένες) :
- έχουμε ξεκινήσει τη σχολική χρονιά με ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ για τους γονείς συνάντηση με τους διδάσκοντες και συζήτηση
- με κοινωνιογράφημα της τάξης
- με κατ' ιδίαν συνέντευξη του κάθε γονέα
- έχουμε κάνει αγώνες για την ύπαρξη ψυχολόγου σε κάθε σχολείο
- έχουμε φτιάξει ένα σχολείο με κανόνες συλλογικούς και προσαρμοσμένους ΚΑΙ στα θέλω τον παιδιών
- έχουμε φροντίσει για την καλύτερη δυνατό κατάρτιση/επιμόρφωσή μας;
- φροντίζουμε για συνεχείς επαφές με τους γονείς;
- είμαστε "κοντά" στους μαθητές μας;
- έχουμε αγωνιστεί για καλύτερη υλικοτεχνική υποδομή στα σχολεία;
- έχουμε αγωνιστεί να πείσουμε τους γονείς ότι το να πηγαίνει το παιδί αγγλικα-η/υ εκτός σχολείου είναι πεταμένα λεφτά και πως μπορεί να τα μάθουν και στο σχολείο;
- έχουμε ΠΕΙΣΕΙ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, πως ότι προβλήματα κι αν έχουν προσωπικά ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ; ΝΑ ΤΑ
-
Συμφώνω απολύτως με τον asimos_alex. ;)
Η μόνη ένσταση που θα μπορούσα να προβάλω είναι το γεγονός ότι κάποια από αυτά που αναφέρει είναι μακροχρόνια σχέδια, ενώ π.χ το παλικάρι που πήγε να βάλει πέρσι φωτιά στο σχολείο είναι άμεσο. Δεν έχω λύση στο πρόβλημα της ευρύτερης απαξίωσης του σχολείου τόσο από την κοινωνία όσο και από εμάς τους εκπαιδευτικούς, μακάρι να είχα. Απλώς μερικές φορές οι ισορροπίες ανάμεσα στους αγώνες πχ. για ψυχολόγους στο σχολείο (και για τους εκπαιδευτικούς, όχι μόνο για τους μαθητές!) και για υλικοτεχνική υποδομή και στην πολλές φορές απίστευτα σκληρή πραγματικότητα του σχολείου είναι πάρα πολύ δύσκολες... Αλλά... μερικές φορές μετανιώνω που δεν έδωσα μια μπουνιά στο συνάδελφο, που όταν προσπαθούσα να πείσω ένα μαθητή να πάει ΠΔΣ το απόγευμα, είπε ευθαρσώς στη μάνα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να του καλύψει τα κενά το σχολείο και ότι θα πρέπει να απευθυνθεί αλλού. :-X
Αν κάποιος έχει βρει τρόπο να ισορροπήσει την καθημερινότητα του, ας μας δώσει τα φώτα του.
-
Δεν χρειάζεται αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος: απλά, βάζεις τους γονείς του να σου πληρώσουν τη ζημιά για το αυτοκίνητο. Σε διαφορετική περίπτωση, τους πας δικαστικώς. Μετά -να το θυμάστε- δεν πρόκειται να ξανανοίξει ρουθούνι. ;D
δικαστικά πάνε και ορισμένα σχολεία όταν τα κάνουν καλοκαιρινά μαθητές στις καταλήψεις ....μην σου πω τι παίρνουν όμως..χώρια που δεν τους αφήνουν σε χλωρό κλαρί κόμματα και φορείς αφού τους κατηγορούν ότι ποινικοποιούν την μαθητική δράση >:(...οπότε φαντάσου τι έχει να ακούσει όποιος κάνει μήνυση σε μαθητή για το αυτοκίνητο του...
-
να προτεινω κατι πρωτοποριακο;
να αλλαζει σχολειο ο καθηγητης που του εκαψαν το αυτοκινητο
-
να προτεινω κατι πρωτοποριακο;
να αλλαζει σχολειο ο καθηγητης που του εκαψαν το αυτοκινητο
θα αλλαξει χωρο σίγουρα...επόμενη στάση ψυχιατρείο....
-
Συμφωνώ ως κάποιο βαθμό με αυτά που λέει ο asimos παραπάνω, σίγουρα χρειάζεται προσπάθεια από τους εκπαιδευτικούς. Αλλά μην ξεχνάμε ότι η εκπαιδευτική διαδικασία είναι αλληλεπίδραση, πρέπει να συμμετέχουν και οι δύο πλευρές. Μέσα στον όποιο χρόνο βλέπει ο καθηγητής τα παιδιά μιας τάξης ("προβληματικά" και μη -με την έννοια του απείθαρχου που δημιουργεί συνεχώς προβλήματα) τί να προλάβει να κάνει; Στα ελληνικά σχολεία χρειάζεται συντονισμένη προσπάθεια για να γίνουν όλα όσα περιγράφηκαν παραπάνω και από τους εκπαιδευτικούς και από τους γονείς και από τα ίδια τα παιδιά. Αλλά όταν το παιδί δεν έχει μαθει τα βασικά στο σπίτι του μέχρι τα 10-15 που θα φτάσει στην προεφηβεία και εφηβεία και θα αρχίσει να καταλαβαίνει πως λειτουργεί ο κόσμος γύρω του, τί να κάνει ο δάσκαλος; Δεν αναφέρομαι στν αδιάφορο εκαπιδευτικό-δημόσιο υπάλληλο, αλλά σε αυτόν που έχει διάθεση να προσπαθήσει και να βοηθήσει αλλά πρέπει να "γκρεμίζει" συνέχεια "τοίχους" για να πλησιάσει τα παιδιά... Πόσο ψυχοφθόρο μπορεί να είναι αυτό για έναν ευσυνείδητο εκπαιδευτικό-άνθρωπο; Δεν είναι μόνο το σχολείο όλη του η ζωή... Θεωρώ πως οι γονείς είναι οι πρώτοι που θα έπρεπε να ξαναπάνε σχολείο για να μάθουν πως να αποβάλουν την νοοτροπία του Ελληνάρα που κάνει παντού κουμάντο και είναι "μάγκας", ώστε να μην την περνάνε και στα παιδιά τους!
-
Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος είναι από τις τελευταίες, ίσως η τελευταία επιλογή στο σχολείο όπου είμαι τα τελευταία 8,5 χρόνια. Πάντα πάνε κλιμακωτά οι προσπαθειες και οι ποινές προς συμμόρφωση των μαθητών. Καλείται το 15μελές να πει τη γνώμη του, δηλ. επιζητούμε τη γνώμη των ίδιων των μαθητών σε καποια θέματα που εμπλέκονται οι ίδιοι, καλούμε το σύλλογο γονλεων και κηδεμόνων. Όλα αυτά, αφού έχουμε καλέσει όχι μόνο 1 φορά τους γονείς των μαθητών που προκαλούν προβλήματα.
Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος δεν είναι τόσο εύκολη. Πρέπει να έχουν εξαντληθεί όλες οι άλλες προσπάθειες και η αιτιολόγηση της πρέπει να βασίζεται σε συγκεκριμένους και πολύ σοβαρούς λόγους. Και βέβαια τον τελευταίο λόγο έχει η ΔΔΕ.
Κάθε χρονιά υπάρχουν 1 ή 2 μαθητές που θα σε κάνουν να μην μπορείς να σταθείς μέσα στην τάξη. Δυστυχώς δεν υπάρχει συνταγή για την αντιμετώπισή τους. Δοκιμάζεις, μέχρι να βρεις το ,<<κουμπί >> τους.
Αν υπάρχει... Η συνεργασία με τους γονείς τους είναι καθοριστικός παράγοντας. Αν είναι συννενοήσιμοι, τότε μπορεί να μαζευτεί ο μαθητής/ η μαθήτρια. Σημαντικό ρόλο παίζει και η στάση του διευθυντή του σχολείου, κατά πόσο στηρίζει τον καθηγητή/ την καθηγήτρια, ώστε να λάβει ο μαθητής το μήνυμα , πως το μέτωπο των καθηγητών είναι αρραγές, άρα πρέπει να αλλάξει συμπεριφορά. Κάποιες φορές μπορεί να κάνουν -ίσως και άθελά τους - ζημιά συνάδελφοι που παριστάνουν τους μαθητοπατέρες και τισ μαθητομάνες. Χρειάζεται προσοχή, γιατί οι διαχωριστικές γραμμες είναι πολύ λεπτές. Στηρίζω και αγαπώ τους μαθητές μου, χωρίς να <<θάβω>> τους συναδέλφους μου.
-
Δυστυχώς δεν υπάρχει συνταγή για την αντιμετώπισή τους. Δοκιμάζεις, μέχρι να βρεις το ,<<κουμπί >> τους.
Αν υπάρχει...
θα ηθελα να ρωτησω...1) πως πριν απο καποιες δεκαετιες τετοια περιστατικα ή ήταν μηδαμινα ή αντιμετωπιζονταν αμεσα και ολοι ηταν ''σουζα'' στην ταξη ; 2) πως γινεται τα ιδια παιδια στην τάξη του σχολείου να είναι μεγάλο πρόβλημα και στην τάξη του φροντιστηρίου ''παναγίτσες''...οποιος δώσει τις απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα βρίσκει και τις αιτίες και τις λύσεις του προβλήματος...
-
Τις βασικές αιτίες νομίζω ότι τις ξέρω:
1) είναι η απαξίωση του εκπαιδευτικού και του έργου του και
2) η υποβάθμιση της αξίας του σχολείου στην συνείδηση της κοινωνίας.
Είναι με άλλα λόγια αυτό που ο μαθητής ακούει από τους γονείς του από τα μικρά του χρόνια για τον δάσκαλο:
"έλα μωρέ με τον μλκ τον δάσκαλο,
τον τεμπέλη, που δε δουλεύει και νομίζει πως κάποιος είναι κλπ,κλπ"
ενώ πριν μερικές δεκαετίες ο δάσκαλος ήταν πρότυπο και ο γονιός το δήλωνε με κάθε τρόπο στο παιδί του
και γι΄αυτό δεν είχαμε τέτοια κρούσματα όπως λες.
Και επίσης είναι αυτό που ακούγεται με κάθε τρόπο, έμμεσο ή άμεσο από ΠΑΝΤΟΥ
"έλα μωρέ τι να σου προσφέρει το σχολείο, δες τον τάδε ή την δείνα που σπούδασε και τώρα πεινάει,
να ξεμπερδέψεις με το σχολείο να ακολουθήσεις τα όνειρά σου, να γίνεις διάσημος, πλούσιος, να έχεις κονέ, αυτά μετράνε,
όοοοοοολα τα άλλα είναι απολιθώματα άλλων εποχών και μόνο το σχολείο ασχολείται με αυτά"
Το φροντιστήριο που οι μαθητές κάθονται "παναγίτσες", είναι αυτό που βοηθάει τους μαθητές να ξεμπερδέψουν με το σχολείο,
γι΄αυτό και το σέβονται.
Αυτές βλέπω για αιτίες συνάδελφε.
Αλλά αν και βλέπω τις αιτίες , τις λύσεις δεν μπορώ να τις βρω.
-
συμφωνω και με τους 2 προηγουμενους
-
θα περιμενουμε πρωτα να σκοτωνουν συμμαθητες και καθηγητες και επειτα να γινεται αλλαγη σχ.περ.!!!!!!!!!!!!Μερες το λεω ,οτι μου φαινεται υποπτη η θποψηφιοτητα Καμινη(του συνηγορου του πολιτη) με το κυβερνων κομμα.Παιδια,το πανε για μπιτι μπαχαλο που λεμε και στο χωριο μου και νομιζω οτι πρεπει να διεκδικησουμε πιο ουσιαστικα πραγματα,να πα να γ@@@@@@θει ο διορισμος ,μας περιμενουν τα αισχη ,οργουελ,δεν ξερω αν αληθευει,αλλα σε εταιρειες του εξωτερικου οι εργαζομενοι φορανε παμπερς για να μη χανουν χρονο,δεν ξερω τι να πω ,δε φοβαμαι αλλα δεν παει αλλο με τις π@@@@@@@νας γιους και κορες,οι γονεις μας φτυσαν αιμα κι εμεις επισης,αρκετα!!!!!!!!!!!!εχει δωσει τουτη η χωρα,εχει δωσει πολυ αιμα για την ελευθερια και οι τενεκεδες βασιλευουν κι εμεις κοιμομαστε,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@##########################
-
Αλλά αν και βλέπω τις αιτίες , τις λύσεις δεν μπορώ να τις βρω.
Θα ακουστεί πολύ ακραίο και 'αντιπαιδαγωγικό' αυτό που θα πω, αλλά ίσως είναι μια λύση (Έχετε δει την ταινία με τη
-
Αλλά αν και βλέπω τις αιτίες , τις λύσεις δεν μπορώ να τις βρω.
Θα ακουστεί πολύ ακραίο και 'αντιπαιδαγωγικό' αυτό που θα πω, αλλά ίσως είναι μια λύση (Έχετε δει την ταινία με τη